Acasă Blog Pagina 27

Alege serviciul optim de inchirieri auto

0

Timpul reprezinta pentru fiecare dintre noi o resursa extrem de importanta, de fiecare data trebuie sa ne miscam rapid, secolul in care traim ne impune asta, fie ca este vorba de locul de munca, de buna desfasurare a afacerii sau de o deplasare in concediu totul se desfasoara cu o viteza uimitoare. Atunci cand trebuie sa te deplasezi intr-un oras strain vei avea nevoie de o masina pentru a putea ajunge rapid dintr-un loc in altul, in Bucuresti sunt nenumarate mijloace de transport pentru care poti opta, insa o masina ramane de fiecare data cheia unei deplasari rapide. Cu transportul in comun sau cu taxiul nu vei ajunge atat de rapid la destinatie, mai ales daca mai iei in calcul si faptul ca pretul pentru astfel de servicii poate fi unul piperat, vei achita in functie de numarul de km pe care trebuie sa il parcurgi, asadar daca ajungi in capitala in perioada urmatoare cea mai buna si economica varianta pentru care poti opta ar fi serviciul de inchirieri auto Bucuresti, cu o masina de la o astfel de companie te vei putea deplasa in voie dintr-un anumit punct in altul, nu vei avea probleme cu limitari sau restrictii, nu vei achita nimic in plus fata de costul zilelor de inchiriere care sunt transparente inca de la inceput daca alegi o companie cu buna reputatie in domeniu. Daca nu stii unde poti gasi o astfel de societate, te poti baza pe serviciile oferite de cei de la Rent-a-car-otopeni.ro care sunt disponibile in capitala dar si in aeroportul din Otopeni, locul in care aterizeaza zilnic mii de turisti si oameni de afaceri care desfasoara in Romania bussinesuri. Compania este preferata de marea majoritate a clientilor deoarece are preturi transparente, masini de foarte buna calitate care raspund celor mai exigente cerinte si n u in ultimul rand un program de lucru non stop. Cu o masina inchiriata ai avantajul ca vei putea pleca de la domiciliu, atunci cand vrei, nu esti conditionat de opriri ca in cazul mijloacelor de transport in comun, te poti oprii atunci cand vrei si vei ajunge cu o viteza destul de mare la destinatie. Atunci cand vrei sa iti achizitionezi propria masina, trebuie sa scoti o suma destul de importanta din buzunar, chiar si modelele la mana a doua pot avea un pret piperat de achizitie, nu oricine isi poate permite sa cumpere o masina mai ales una noua. In aceasta situatie te pot ajuta cei de la Rent-a-car-otopeni.ro care iti pun la dispozitie spre inchiriere modele de cea mai buna calitate, servicii premium la un cost accesibil si celor cu posibilitati financiare mai mici. De asemenea acestia iti ofera pe langa inchirieri auto Bucuresti si posibilitatea inchirierii prin serviciul de leasing operational sau inchirierea de masini pe termen lung, ratele pe care le vei avea de achitat se stabilesc in functie de tipul de masina dar si de clasa din care aceasta face parte, asadar daca nu ai posibilitatea sa iti achizitionezi un model auto personal poti inchiria o masina pe o perioada nelimitata de timp, cu cat perioada va fi una mai lunga cu atat vei ajunge sa achiti un pret mai mic, chiar si modelele premium sunt la preturi accesibile pentru perioadele mai lungi de timp.

Pe langa taxele de achizitie destul de piperate, o masina va mai implica si mentenanta la un anumit numar de km, de asemenea pentru una personala vei avea de platit impozite, asigurari care costa destul de mult, cu una pe care o alegi de la o companie specializata in servicii de inchirieri auto Bucuresti nu va mai trebuii sa iti faci griji in acest sens, orice problema fie ea de natura tehnica sau financiara va revenii in sarcina companiei cu care ai ales sa colaborezi. In ultimii ani si Romania a devenit o tara in care serviciile de rent a car au prins din ce in ce mai mult teren, oamenii au inteles rapid cat poate fi de avantajos sa te deplasezi cu o masina la care nu ai de achitat decat pretul de inchiriere, companiile mari prefera sa le inchirieze angajatilor masini decat sa le achizitioneze unele noi, sunt avantajate de faptul ca aceste cheltuieli cu inchirierea sunt deductibile iar la sfarsitul perioadei pot opta pentru inlocuirea masinilor cu modele mai noi, asadar de fiecare data vor conduce masini cu o vechime mai mica de 3 ani. O companie de inchirieri auto Bucuresti care te poate ajuta in acest sens este Rent-a-car-otopeni.ro de la ei vei inchiria masini pe orice perioada doresti, fie ca ai nevoie de una pe termen mediu sau pe termen lung, pentru o perioada de numai cateva ore sau cateva zile, cu un sofer inclus sau fara, tot ce trebuie sa faci pentru cele mai bune oferte si cotatii de pret este sa ii contactezi. Preturile pe care le practica sunt clare inca de la inceput, contractul de inchiriere este si el cat se poate de transparent, nu contine clauze ascunse, mai mult decat atat ai avantajul ca in functie de numarul de zile sa iti negociezi tariful pe care va trebuii sa il achiti, cu cat vei inchiria pe mai mult timp cu atat acesta poate fi mai mic uneori si redus cu 50 la suta in comparatie cu pretul total. Masinile ce fac obiectul serviciului de inchirieri auto nu sunt inscriptionate ca in cazul taxiurilor, asadar o poti folosi ca pe o masina personala nestiind nimeni ca este o masina pe care ai inchiriat-o. Livrarea acesteia se va face rapid, dupa ce ai facut pe site sau telefonic rezervarea vei primii aceiasi masina pe care ai selectat-o la adresa pe care o indici, de asemenea daca vei ateriza pe Otopeni cei de la rent-a-car-otopeni.ro te vor astepta acolo cu masina, vei semna rapid contractul, fara sa mai fie nevoie de multa birocratie sau maldare de hartii, se verifica masina in ansamblu in prezenta agentului desemnat de compania de inchirieri auto, bifezi eventualele daune pe care aceasta le are pe contract si pleci linistit in calatorie. Rent-a-car-otopeni.ro este compania care pune la dispozitia oricarui client masini din gama premium, modele din clasa medie sau modele low cost in functie de nevoile dar si de bugetul fiecarui client, modele din gama automata preferate in general de clientii din tarile europene si de oamenii de afaceri, modele de masini manuale iar in ultimii ani odata cu aparitia modelelor electrice compania a introdus si aceste tipuri de autoturisme in flota. Masinile puse la dispozitie sunt intretinute corespunzator, au toate actele la zi pentru ca tu sa te simti de fiecare data in deplina siguranta. De asemenea asistenta tehnica si cea rutiera sunt incluse in pret, avand in vedere ca masinile sunt obiecte, acestea se pot defecta la un moment dat, asadar daca ai nesansa sa patesti asta nu trebuie sa intrii in panica, la semnarea contractului vei avea si un numar de telefon pe care sa suni pentru probleme de natura tehnica, acesta fiind deschis 24 de ore din 24. Serviciile pe care ti le ofera compania sunt;

Inchirieri auto in capitala si in aeroportul din Otopeni

Indiferent de locatia din care doresti sa inchiriezi o masina, cei de la rent-a-car-otopeni.ro te pot astepta in aeroport sau iti pot aduce autoturismul la adresa ta de domiciliu, aceasta facilitate este gratuita la inchirierile mai mari de 3 zile. Programul de lucru este non stop asadar nu va trebuii sa iti faci probleme in privinta orei la care vei ateriza in aeroport.

Inchirieri auto ieftine pe termen lung

La inchirierile pe termen lung adica pentru perioade mai lungi de 30 de zile vei beneficia de cele mai avantajoase oferte preturile vor fi cu mult reduse cu ajutorul partenerilor de la Reducereonline.ro clientii vechi vor putea sa beneficieze si de vouchwere de reducere. De asemenea in aceasta situatia in care vrei sa beneficiezi de cele mai bune tarife, vei avea posibilitatea sa negociezi. Servici de livrare – preluare incluse in pret, chiar daca nu doresti sa te deplasezi personal la sediul agentiei livrarea se poate face orinde pe raza orasului sau in aeroport. Clientii vechi vor beneficia de fiecare data de reduceri semnificative de pret, dupa fiecare inchiriere acestora li se inmaneaza un voucher de reducere ce poate fi folosit data urmatoare.

Rapiditatea cu care poti inchiria o masina de la ei – este foarte simplu sa inchiriezi o masina de la rent-a-car-otopeni.ro o poti face direct pe siteul web al acestora , acolo ai un campo in care va trebuii sa iti introduci datele de predare precum si cele de preluare, iti poti selecta masina inclusiv in functie de carburantul si de transmisia acesteia, ai optiunea sa selectezi modele din gama compact de lux sau cele de teren, grupurile mai numeroase de persoane se pot orienta catre inchirierea unor masini din gama celor de 7 sau de 9 locuri in functie de preferinte. Daca varianta de inchiriere online este cea mai buna pentru tine, te poti orienta si catre accesorii suplimentare cum ar fi un scaun de masina pentru copil , un gps actualizat la zi cu harta Romaniei sau daca iti petreci mult timp online poti sa optezi pentru un dispozitiv wifi ce iti va genera internet in masina.

Diversitatea flotei este un alt motiv demn de luat in considerare cand doresti sa optezi pentru un serviciu de inchirieri auto Bucuresti, cei de la rent-a-car-otopeni.ro iti pun la dispozitie numai putin de 60 de masini la cele mai accesibile preturi, iti poti alege masina potrivita in functie de gradul de confort si de dotarile pe care aceasta le are, de asemenea daca esti obisnuit sa conduci o anumita marca sau model, in cadrul serviciului de inchirieri auto Bucuresti de la rent-a-car-otopeni.ro vei gasii masina de care ai nevoie. In functie de numarul de km pe care il ai de parcurs, te poti orienta catre o masina cu un grad scazut de consum sau catre una electrica asa cum iti spuneam mai sus, in parcul celor de la rent-a-car-otopeni.ro vei gasii de fiecare data masina de care ai nevoie.

Profesionalismul de care dau dovada in relatia cu clientii este unul demn de luat in considerare, compania are o experienta de peste 10 ani in cadrul serviciilor de inchirieri auto in Bucuresti si in aeroportul din Otopeni, personalul de aici este calificat si bine instruit astfel incat de fiecare data va pune la dispozitie servicii extraordinare. Fiecare masina este pregatita in amanunt dupa fiecare inchiriere astfel incat clientul sa beneficieze de o stare tehnica ireprosabila a acesteia dar si de un confort sporit pe toata perioada inchirierii.

Crburant – pentru ca stiu sa isi respecte clientii , cei de la rent-a-car-otopeni.ro pun la dispozitia clientilor masini cu plinul de carburant facut, asadar daca veti ajunge la o ora tarzie in aeroport si doriti sa plecati mai repede catre domiciliu, nu va trebuii sa va faceti griji cu alimentarea masinii pentru urmatoarea mie de km, insa la sfarsitul perioadei de inchiriere cand veti venii sa predati autoturismul , acesta va trebuii sa fie cu acesiasi cantitate de combustibil ca in momentul predarii.

Ce pasi trebuie sa urmezi pentru o inchiriere reusita

In primul rand este indicat sa sondezi piata serviiilor de inchirieri auto Bucuresti inainte de a face o alegere, ai insa mare grija ca viitoarea companie cu care vei semna contractul, sa aiba aliniate preturile cu marea majoriatate a societatilor, nu te bucura ca ai gasit cea mai ieftina varianta, in cazul serviciilor de inchirieri auto nu intotdeauna ce este ieftin este si bun, poti avea nesansa de a inchiria o masina mai veche sau una cu probleme tehnice.

Cauta cateva recenzii cu privire la corectitudinea companiei cu care doresti sa colaborezi, mediul online este locul in care vei gasii toate informatiile de care ai nevoie, sau cel mai indicat mod de a gasii compania potrivita este sa consulti prietenii sau alte persoane care au mai colaborat cu aceasta. Daca ai nevoie de o masina de cea mai buna calitate in urmatoarea perioada in Bucuresti sau in aeroportul international din Otopeni conteaza pe cei de la Rent-a-car-otopeni.ro si vei beneficia de servicii excelente de fiecare data.

 

Banner SapunulCheia.ro

Puma – istoria brandului german

0

Cu o prezență în peste 140 de țări, peste 10.000 de angajați, un venit de peste 2,7 mld. Euro (2010) și numeroase contracte de colaborare și sponsorizare, gigantul Puma își menține una dintre cele mai importante poziții în industria sportivă de mai bine de șapte decenii. În prezent, începând din anul 2007 grupul este deținut majoritar de către producătorul francez de bunuri de lux PPR, cel care deține printre altele și brandul Gucci.

 

Cei doi frați Dassler care au pus împreună bazele unei firme de încălțăminte sportivă în anii 1920 au devenit, din parteneri în afaceri, rivali, fiecare dintre ei punând apoi bazele a două companii ce aveau să crească până la a deveni numerele doi și trei în industria de profil de azi (locul întâi fiind ocupat de gigantul Nike).

 

Istorie și rivalitate

Frații Adolf și Rudolf Dassler au început să producă pantofii sport într-un mic atelier din spălătoria mamei lor din localitatea germană Herzogenaurach din Bavaria, începând cu anii ‘20 ai secolului trecut. În decurs de câțiva ani firma lor își crease deja un renume serios, majoritatea atleților din Germania alegând să folosească încălțămintea sport creată de aceștia. În scurt timp au atins succes și mai mare, care a culminat cu câștigarea a patru medalii de aur la probele de alergat de către legendarul sportiv Jesse Owens. Acesta a purtat pantofii creați de către frații Dassler la jocurile Olimpice desfășurate în Germania în 1936. La aceeași competiție, alți șapte sportivi de talie mondială au câștigat medalii sub culorile aceleiași firme, între care șapte de aur și cinci de bronz. 

În timpul celui de al doilea război mondial cei doi frați s-au alăturat Partidului Nazist iar firma lor, Gebruder Dassler Schuhfabrik (Geda pe scurt) avea să înceapă să producă echipamente de război. După terminarea războiului a intervenit însă celebra rivalitate dintre ei, care a dus la crearea a două firme separate. 

Linia creată de către Adolf Dassler s-a dezvoltat sub denumirea de Adidas, pornind de la inițialele acestuia, în timp ce Rudolf a creat firma ce avea să se denumească în scurt timp PUMA.

Deși există multe ipoteze privind motivele disputei lor, nu se știe nici până la această oră care au fost motivele exacte pentru care cei doi frați au decis să meargă pe linii separate în afacere. Se vorbește despre gelozii sau trădări familiale ori neînțelegeri pe teme politice, însă nici moștenitorii celor doi nu știu sau nu doresc să dezvăluie nimic despre aceste dispute.  

Puma, brand și identitate

În anul 1948, odată cu colapsul firmei producătoare de pantofi sport a celor doi frați ia ființă firma PUMA, înființată de către Rudolf Dassler în același oraș german în  care ambii frați își începuseră activitatea. Deși separate de către râul Aurach, rivalitatea dintre cele două firme se va menține timp de decenii și chiar va diviza orașul în două, cu fani de ambele părți, deoarece majoritatea locuitorilor aveau să lucreze de-a lungul timpului fie în una fie în cealaltă din cele două companii.

ATOM-ul

Încă din primul an de la înființare, Puma lansează în colaborare cu experți o colecție de pantofi sport cu crampoane denumită ATOM. Linia SUPER ATOM lansată ulterior, în 1952, înregistrează primul succes comercial major și marchează debutul unei lungi perioade de colaborare fructuoasă între fotbal și această firmă sportivă. 

În luna mai din anul 1954, sportivii din prima ligă a campionatului german de fotbal aveau să poarte cu toții o versiune îmbunătățită a acestui tip de ghete, denumită BRASIL.

Linia Puma s-a remarcat și în atletism, în 1954 sportivul Heinz Fütterer stabilind un nou record mondial în proba de 100 metri purtând pantofii de alergat ai acestei firme. Comentatorii sportivi ai acelor vremuri au fost printre primii care au făcut legătura între succesele sportivilor de performanță și încălțămintea lor din timpul competițiilor.  

În 1958 brandul reușește să monopolizeze piața de confecții a pantofilor de fotbal din Germania, chiar la Cupa Mondială de Fotbal desfășurată în Suedia gheata Puma fiind purtată de către jucătorii ambelor echipe aflate în finală. Turneul rămâne notabil și pentru că marchează apariția pe scena fotbalului mondial a celui care va fi numit cel mai bun jucător de fotbal al secolului XX, Pelé, ulterior și unul din ambasadorii brandului.

Povestea de succes Puma continuă și în atletism, când partenerul brandului, sportivul Armin Hary, câștigă aurul la Jocurile Olimpice de la Roma din 1960. După încă un deceniu, Puma se poate mândri cu o nouă linie dedicată atleților de performanță și cu o nouă reușită, scrisă în jurul anilor 1970. E vorba de pantofii de alergat MEXICO 1968, care uimesc lumea prin inovația pe care o aduc, și anume talpa cu 68 de peri mici de doar 4 mm lungime în partea din față, îmbunătățire care ajută numeroși sportivi să atingă noi recorduri.

KING și Marketing

Pelé este cel care consolidează încă o dată numele firmei Puma după ce în 1970 câștigă împreună cu echipa Braziliei Campionatul Mondial de fotbal din Mexic, purtând în același timp ghetele cu modelul King. În cadrul acelei finale, ceea ce pentru un jucător pe teren părea un gest absolut obișnuit, și anume legatul șireturilor, era în fapt un act de marketing bine pus la punct pentru a atrage atenția asupra ghetelor sale Puma. Rudolf Dassler este, se pare, unul dintre primii producători care ar fi oferit compensații financiare sportivilor de performanță pentru a-i purta produsele la competițiile la care aceștia participau.

Alți sportivi care au scris istorie purtând modele Puma sunt Diego Maradona, tenismenul Guillermo Vilas și mai recent sprinterul Usain Bolt, iar în 1985 Boris Becker ajută la crearea unor sneakers care-i poartă numele. 

 

Din 1982 Puma intră în colaborare cu designerul de modă Jil Sander, ceea ce îi marchează drumul către piața de fashion. Rihanna devine din 2015 ambasador global al brandului și director creativ pentru divizia de pantofi sport Puma pentru femeile care îndrăgesc stilul atletic în îmbrăcăminte. Linia Fenti x Puma propusă atunci a fost un sell-out aproape instant.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/puma-dove-sneakers-shoes-3706914/

Logo-ul 

La ora actuală, logo-ul Puma este unul din cele mai cunoscute în întreaga lumea. Totuși puțină lume știe că inițial acesta era mult mai complex, și conținea numele celui care a pus bazele firmei, și o puma care sare prin interiorul literei D. 

 

Logo-ul actual a fost creat de către caricaturistul Lutz Backes în 1967. Conform istoricilor brandului, designerului i s-ar fi propus câte un cent pentru fiecare produs Puma vândut cu logo-ul său, dar acesta a preferat ca și compensație financiară suma de 600 mărci germane, primind în plus și o pereche de pantofi împreună cu o geantă sport pentru creația sa. 

Puma în 2020

Puma a lansat recent (2020) o colecție aniversară în memoria fondatorului Rudolf Dassler, care constă în 9 modele de arhivă atent selecționate, care au fost de mare impact de-a lungul timpului în istoria brandului. Fiecare exemplar a fost ales cu grijă deoarece a reprezentat la timpul său un model clasic de încălțăminte (atât pentru sport cât și pentru stradă), ulterior fiind produs timp de câțiva zeci de ani de la lansarea inițială și reușind în acest fel să treacă testul timpului. 

 

Silueta clasică a modelelor Puma se păstrează și la cele propuse azi, la fel cum se păstrează și brandingul original, acest lucru fiind pe placul iubitorilor de pantofi sneakers vintage și nu numai.

Banner SapunulCheia.ro

Top 10 caracteristici ale unei aplicații business de succes

0

Când spunem aplicații de business ne gândim automat la acele aplicații care pot fi accesate de pe telefonul mobil și care au drept scop creșterea interacțiunilor cu produsele/serviciile unei afaceri.

 

Această asociere este, însă, doar parțial adevărată. Utilitatea unei aplicații este, într-adevăr, cu atât mai mare cu cât poate fi rulată direct de pe telefonul mobil – adică dispozitivul cu cea mai mare rată de utilizare în decursul unei zile.

 

Totuși, dincolo de această percepție, o aplicație de business poate însemna mult mai mult de atât, în funcție de scopul pentru care a fost dezvoltată. 

 

Iată ce tipuri de aplicații poți dezvolta pentru afacerea ta!

 

Creativitatea umană este nelimitată, în special atunci când are la îndemână tehnologia potrivită. Altfel spus, ar fi (cel mai probabil) imposibil să facem o listă cu toate tipurile de aplicații de business pe care ai putea să le ai ca reper. Totuși, dacă le-am împărți în 3 mari categorii, acestea ar arăta așa:  

 

  1. aplicații de business cu focus pe UTILIZATOR 

 

– sunt acele aplicații care au ca scop generarea de beneficii la nivel individual. Acestea pot fi:

    • de productivitate;

    • de comunicare;

    • de inventariere;

    • de facturare;

    • Etc.

 

  1. aplicații business cu focus pe AFACERE 

 

– care ajută la extragerea unor date de ansamblu pentru simplificare deciziilor de business și eficientizarea proceselor. Câteva exemple:

    • aplicații CRM;

    • aplicații de analiză (a vânzărilor, de exemplu);

    • aplicații pentru managementul unor procese;

    • aplicații pentru managementul de personal;

    • etc. 

 

  1. aplicații business cu focus pe CLIENT 

 

– cele mai multe materializandu-se în aplicații mobile independente care ajută la creșterea profitabilității unei afaceri pe segmente specifice. Diversitatea lor este extrem de mare (de la aplicații de plată, până la cele de eCommerce care permit comenzi directe, programări, urmărirea unor livrări, etc). În special pentru aceste tipuri de aplicații este esențial să decizi tipul de dezvoltare pe care ți-l dorești:

 

    • aplicații native: dezvoltate pentru un anumit sistem de operare (iOS sau Android, de obicei). Dacă vrei să ai aplicația activă pe ambele sisteme de operare, vor exista, practic, două procese de dezvoltare specifice (pe tehnologii diferite);

 

    • aplicații hibrid: sunt un mix între aplicațiile native și cele web, având flexibilitate de convertire de pe un sistem de operare pe altul;

 

    • aplicații web: care funcționează, de fapt, ca pagini web dar rulate ca aplicații mobile.

 

Ce criterii trebuie sa urmărească dezvoltarea aplicației tale

 

Pentru dezvoltarea de aplicații există o serie de criterii de bază de care, atât tu, cât și dezvoltatorul cu care lucrezi, trebuie să țineți cont: 

 

  1. să rezolve o problemă punctuală;

  2. să se concentreze pe o funcționalitate centrală;

  3. să livreze valoare reală;

  4. să fie intuitivă;

  5. să aibă o grafică modernă;

  6. să nu aibă erori;

  7. să ofere experiențe personalizate;

  8. să ofere posibilitatea de trimitere de feedback-uri;

  9. să permită extragerea de date cu privire la comportamentul utilizatorilor;

  10. să permită update-uri non-intruzive. 

 

Cum alegi corect dezvoltatorul software pentru aplicația ta

 

În realizarea unui astfel de proiect, un rol esențial este jucat de echipa de dezvoltare aplicații mobile. Externalizarea unui proiect către o echipă dedicată de developeri care are experiență pe o diversitate de proiecte îți va reduce semnificativ efortul de a găsi aplicația potrivită.

 

În plus, o companie de dezvoltare software de încredere va avea capacitatea de a-ți oferi nu doar o soluție, ci și consultanță tehnică pentru alegerea celei potrivite nevoilor tale punctuale și contextuale.

 

iată la ce ar trebui să te uiți atunci când alegi compania care îți va dezvolta aplicația de business:

  • este o companie cunoscută pe piață;

  • oferă servicii de dezvoltare software prin echipe dedicate;

  • lucrează cu developeri cu experiență;

  • are experiență extinsă pe proiecte similare;

  • are testimoniale și recomandări pozitive pe social media și platformele din industrie.

 

Dezvoltarea unei aplicații de business vine, așadar, cu oportunități dar și cu o serie de provocări. De cele mai multe ori îți cunoști în profunzime nevoile de business, însă îți este dificil să stabilești un proces de dezvoltare și să asociezi tehnologii și soluții moderne care să fie capabile să le rezolve corect. De aceea, este esențial să identifici în piață partenerul potrivit pentru astfel de proiecte. 

Prin prisma experienței pe care o are și a tehnologiilor pe care le folosește, de obicei, cea mai sigură alegere este chiar furnizorul tău de servicii software. 

Banner SapunulCheia.ro

Măsuri de pantofi pentru copii – cum cumperi perechile potrivite?

0

Ai de gând să cumperi încălțări noi pentru cel mic sau vrei să faci cadou pantofi sport unui nepot? Există modele de pantofi pretutindeni, însă trebuie să optezi pentru mărimea potrivită. Dacă nu știi cum să alegi mărimea potrivită de încălțăminte pentru copii, consultă ghidul nostru, din articolul de mai jos!

Realizează măsurătorile corect

Chiar dacă pare complicat, aflarea mărimii corecte a încălțămintei pentru copii se poate realiza mai ușor decât crezi. În primul rând, ține cont de faptul că cei mici se află în plin proces de creștere, ceea ce duce la modificări de natură fizică. Iată cum trebuie să procedezi pentru a afla măsura corectă a încălțămintei:

  • Ia o foaie de hârtie și trasează o linie pentru a contura forma piciorului celui mic, astfel încât să poți măsura distanța dintre punctele limită.

  • În timpul măsurătorii, degetele copilului trebuie să fie complet întinse iar piciorul nemișcat. În plus, concentrează-te pe distanța dintre călcâi și locul în care se termină cel mai lung deget al piciorului. Măsoară cu atenție ambele tălpi, întrucât pot exista mici diferențe. În orice caz, încălțămintea pentru copii trebuie să fie cumpărată în funcție de dimensiunea celui mai lung picior.

Execută măsurătorile la timp

Pentru a cumpăra pantofii ideali pentru copii, trebuie să știi cum poți măsura dimensiunile pentru încălțăminte și când le poți face. În acest sens, în funcție de vârsta celor mici, se recomandă să măsori talpa:

  • O dată la 1-2 luni pentru copiii cu vârste cuprinse între 1 și 2 ani

  • O dată la 3-4 luni pentru cei cu vârste între 3 și 4 ani

  • O dată la 3 luni pentru copiii mai mari, de aproximativ 6 ani

  • O dată la un an, pentru copiii cu vârsta de peste 6 ani

 

Pentru bebelușii care nu au încă un an, se recomandă că măsurătorile să fie realizate mai des, cel puțin o dată la 3 săptămâni, astfel încât să te asiguri că achiziționezi pantofi în mărimea corectă.

Află dacă încălțămintea copiilor este prea mică sau prea mare

Nu vrei să dai greș cu alegerea încălțămintei? Aproximează cât mai bine măsurile celor mici, pentru a nu-i forța să încalțe încălțăminte cu un număr mai mic sau mai mare. Acest lucru poate avea un efect negativ asupra mersului și picioarelor, provocând răni sau bătături.

 

Dacă nu alegi încălțăminte în mărimea potrivită pentru copii, pot apărea numeroase probleme, precum:

 

 

  • Dureri foarte mari, cauzate de încălțări prea mici. Chiar dacă tălpile intră în încălțări, copilul poate simți o presiune extremă atunci când pășește sau aleargă.

  • Încălțămintea cu un număr sau două mai mari îl pot provoca pe cel mic să se împiedice și să se rănească. Mai mult, mersul nu se va dezvolta armonios, deoarece copilul va călca forțat pe sol.

 

Pentru a-ți da seama dacă încălțămintea aleasă este prea mare sau prea mică, acordă atenție și comportamentului celui mic. Pentru copiii mici, plansul în timp ce-i încalți sau descalți reprezintă un indicator clar al încălțămintei greșite. Copiii mai mari îți pot spune dacă pantofii le vin sau pot refuza să-i poarte, dacă îi incomodează.

 

Cel mic se împiedică în mod constant? Verifică cu atenție încălțămintea pe care o poartă. Dacă atingi partea din față a pantofului și observi o distanță mare față de degetul mare, atunci încălțămintea este mai mare decât are nevoie. Atunci când copilul este încordat și simte dureri când merge, măsura pantofilor este prea mică.

Ai în vedere aceste recomandări atunci când vrei să cumperi încălțăminte pentru prichindei și nu ai cum să dai greș!

 

Banner SapunulCheia.ro

5 gafe vestimentare pe care riști să le faci la birou

0

Ținuta vestimentară pentru birou presupune reguli destul de rigide, pe care trebuie să le respecți, mai ales dacă activezi într-o firmă care se preocupă de imaginea angajaților. Nu descuraja, nu este cazul să renunți la jumătate din garderobă în favoarea unor outfituri monotone! Învață din exemplele de greșeli prezentate în continuare să eviți gafele vestimentare care-ți pot afecta reputația la serviciu.

  1. Outfit exagerat de lejer

 Mai ales în anotimpul cald, suntem tentate să alegem piese vestimentare lejere, din materiale transparente, care să ne ajute în lupta cu căldura de afară. Greșit! Chiar dacă este la îndemână să combini un maiou cu bretele sau o bluză decoltată cu o fustă subțire, ori să alegi o salopetă vaporoasă, acestea sunt nepotrivite pentru serviciu.

 Nevoia unui dress code formal, care să impună credibilitate în relația cu superiorii ierarhici și cu partenerii de afaceri se poate respecta și atunci când vrei să te simți comod și confortabil. În acest sens, găsești rochii retro pe antea.ro, care te ajută să fii feminină, să ai un look profesionist și, în același timp, să te simți confortabil în modele midi, din materiale moi, fluide, croite în linii drepte sau în clos. Cele mai potrivite modele pentru stilul smart casual sunt rochii strâmte în partea de sus și evazate jos, ca și cele de tip wrap-up.

 

  1. Încălțăminte greșit aleasă

Ca să te încadrezi în rigorile stilului office trebuie să eviți să porți încălțăminte excentrică, precum pantofi cu toc prea înalt, sandale decupate, teniși în culori țipătoare. Este total nepotrivit să mergi la serviciu în șlapi sau în saboți, oricât de moderni și de comozi sunt pentru tine. Păstrează aceste variante pentru ținutele de stradă sau pentru outfiturile relaxate de vacanță.

La birou trebuie să optezi pentru pantofi stiletto în culori închise sau în tonuri nude, depinde de anotimp, sau pentru balerini eleganți, pe care poți să-i asortezi ușor la fuste, rochii și pantaloni tip creion, iar orele de serviciu vor fi mult mai agreabile.

 

  1. Haine de mărime nepotrivită

O rochie sobră, un costum cu fustă midi sau un sacou cu pantaloni office sunt alegeri vestimentare corecte, care îți asigură o imagine de profesionist. Dar mai este nevoie de ceva: aspectul îngrijit este cel care desăvârșește un outfit business: alege hainele în măsura potrivită, nici prea largi, ca să pari neglijent, nici prea strâmte, pentru că riști un look indecent. 

Chiar dacă suntem mereu pe fugă, acest lucru nu trebuie să se vadă în ținuta de birou! Hainele boțite, decolorate, cămășile necălcate, cu nasturi lipsă sau descheiați nu au ce căuta în outfitul unei persoane de succes.

 

  1. Accesorii în exces sau inadecvate

Încercarea de a te adapta mediului în care lucrezi trebuie să țină seama și de detaliile care fac diferența dintre o apariție inspirată și un eșec vestimentar. În acest sens, evită să accesorizezi în exces ținutele în care te îmbraci când mergi la birou. Nu purta coliere opulente, cercei oversized sau zeci de brățări colorate, de inspirație hippie. Alege în schimb un lănțisor fin, o eșarfă în tonuri calde sau un ceas clasic, care să dea un plus de stil outfitului.

Dacă vrei să ieși din anonimat și să colorezi ținuta de birou, încearcă modele de genți din piele lăcuită, eventual în nuanțe ceva mai îndrăznețe, dar nu foarte tari sau neon.

  1. Machiaj și coafură stridente

 Aspectul vestimentar se referă în principal la haine și accesorii, dar este influențat major de modul în care te machiezi și îți aranjezi părul. Ca să nu gafezi la birou, renunță la fardurile în exces, alege o nuanță de ojă nude în locul celei intens colorate și nu exagera cu rujul. 

 Părul tapat, aranjat în coc înalt sau, dimpotrivă, lăsat despletit mult sub nivelul umerilor reprezintă greșeli importante, care afectează ținuta office. 

 Încearcă să eviți gafele vestimentare la locul de muncă, lasă ținutele lejere pentru concediu, alege încălțăminte sobră și haine de mărime potrivită, poartă accesorii minimaliste și optează pentru un machiaj discret. Astfel vei obține un look potrivit pentru o adevărată business woman!

Banner SapunulCheia.ro

Top 6 cei mai cunoscuți producători de utilaje agricole

0

Agricultura din ziua de azi este de neconceput fără lucrările mecanizate, utilajele agricole devenind de multă vreme indispensabile pentru fermieri. Încă din cele mai vechi timpuri, oamenii au apelat la diferite utilaje pentru a-și ușura munca la câmp, de la plugul simplu tras de boi până la cele mai moderne tractoare și combine din ziua de azi. Putem spune că, în prezent, pentru fiecare etapă a lucrărilor agricole există utilaje care pot fi utilizate pentru a ușura și a eficientiza munca fermierilor.

Având în vedere toate acestea, industria producătoare de utilaje și piese de schimb pentru utilajele agricole a cunoscut o permanentă dezvoltare, iar o serie de companii au reușit să se impună ca fiind cei mai puternici jucători de pe această piață. În cele ce urmează, îți prezentăm un top al celor mai cunoscuți producători de utilaje agricole din lume, la momentul actual.

 

1. John Deere

Cunoscută și ca Deere & Company, compania americană, cu sediul în statul Illinois ocupă detașat primul loc în acest top, fiind cel mai mare producător de utilaje agricole din lume. Tractoarele, combinele de recoltat și celelalte utilaje purtând marca John Deere sunt cunoscute și apreciate de fermierii din întreaga lume. Înființată încă din 1868 de către un fierar pe numele său John Deere, compania s-a extins și în Europa în 1956, când a cumpărat fabrica germană de tractoare Lanz. Între timp, Deere & Company a ajuns la 28 de filiale în întreaga lume și o cifră de afaceri ce depășește 20 de miliarde de dolari.

 

2. New Holland

Locul doi în top revine tot unei companii americane, înființată în 1895 în Pennsylvania, de către Abel Zimmerman. Până la mijlocul anilor ’80, producția companiei s-a axat pe combine și prese de balotat, în 1986 fiind achiziționată de cei de la Ford și devenind astfel „Ford New Holland”. Opt ani mai târziu, își schimbă din nou proprietarul, fiind achiziționată de compania italiană Fiat, care îi redă numele inițial. Utilajele companiei ajung cu precădere pe piața europeană și cea americană, incluzând o gamă variată de mașini agricole.

 

3. Class & Renault

Compania a luat ființă în anul 2006, ca urmare a fuziunii dintre producătorul german Class și mult mai cunoscuta companie Renault, din Franța. În scurt timp Class & Renault s-a impus ca lider european în producția de utilaje agricole pentru recoltat. Cu toate acestea, producția se axează în special pe tractoarele agricole, cele mai cunoscute și apreciate modele fiind Atlas, Dionis Fructus și Renault Fructus.

 

4. Case IH

Vorbim din nou de o companie americană, care s-a consacrat ca producător de mașini de treierat neconvenționale. După ce și-a câștigat un prestigiu pe acest segment, Case IH a trecut din 2009 și la producția de tractoare, combine agricole și prese, reușind să se impună și în acest sector.

 

5. Massey Ferguson

Încă de la momentul înființării, în 1953, compania din Georgia – Statele Unite ale Americii  s-a regăsit permanent în topul celor mai importanți 10 producători de utilaje agricole din lume, în prezent ocupând locul de la jumătatea acestui clasament. În ceea ce privește producția de tractoare, este pe locul trei în lume ca număr de unități, cu peste 10.000 de tractoare fabricate anual, însă compania produce și combine, încărcătoare telescopice și batoze.

 

6.  Same Deutz-Fahr

Bazele companiei au fost puse în Italia de frații Francesco și Eugenio Cassani, odată cu conceperea tractorului Cassani, care este unul din primele tractoare din lume cu motor Diesel. Se întâmpla în 1927, iar în prezent, cartea de vizită a companiei este noua fabrică de tractoare deschisă în Germania. Compania pune mare accent pe tehnologiile ultramoderne, de aceea, utilajele care ies pe linia de producție sunt extrem de fiabile și eficiente.

 

Achiziția unui utilaj agricole nu este deloc o investiție ieftină, prin urmare, este foarte important să ai siguranța că utilajul respectiv aparține unui producător serios, cu bune referințe în acest domeniu, precum cei din lista prezentată mai sus.

Banner SapunulCheia.ro

Investește inteligent: 4 tipuri de gard ușor de întreținut

0

La alegerea unui tip de gard concură foarte mulți factori precum rezistența, frumusețea sau prețul, însă uneori pierdem din vedere o caracteristică ce ar putea să ne influențeze decizia. Modul în care se întreține gardul care ne împrejmuiește curtea este foarte important, deoarece adesea aceasta caracteristică se măsoară în timp și bani. Iată câteva dintre cele mai ușor de întreținut tipuri de garduri pe care ar trebui să le ai în vedere dacă vrei să îți împrejmuiești grădina.

Garduri bordurate

Aceste tipuri de garduri sunt o adevărată revelație în domeniu, datorită gradului mare de rigiditate pe care îl oferă. Panourile din gard bordurat de tipul acestora https://www.emenatwork.ro/panouri-gard-bordurat-t81 sunt folosite cu rezultate excepționale pentru aproape orice tip de împrejmuire. Ele sunt avantajoase datorită faptului că oferă un plus de siguranță datorat rezistenței, deoarece pot ține la distanță intrușii. În plus, panourile bordurate sunt avantajoase datorită faptului că pot fi folosite în mediul exterior fără probleme, procesul de zincare fiind cheia care face ca această soluție de împrejmuire să reziste la ploaie, vânt, zăpadă sau ger. Întreținerea se face cu ușurință, iar frumusețea reprezintă un avantaj în plus, pe care nu ai cum să nu îl observi. Chiar și montajul se face cu ușurință în cazul acestor panouri, deoarece prinderea lor se face pe stâlpi de oțel, care funcționează ca o rigidizare ce sporește rezistența gardului. 

Garduri din fier forjat

Cu siguranță atunci când vine vorba despre fier forjat vorbim și de garduri cu un plus de eficiență și de rezistență. Frumusețea acestor tipuri de împrejmuiri este evidentă, iar prețul este direct proporțional. Aceste tipuri de garduri se întrețin ușor și rezistă în timp, chiar și la intemperii, iar din acest motiv devin unele dintre tipurile principale de împrejmuiri preferate de către utilizatori. Ca și panourile bordurate, gardurile din fier forjat au avantajul vizibilității, o vizibilitate care însă asigură siguranța beneficiarilor, fiind destul de greu de pătruns pe proprietățile protejate în acest fel.

Garduri din beton

Gardurile din beton sunt probabil cele mai ușor de întreținut, deoarece nu au nevoie de condiții speciale. Betonul este prin definiție un material rezistent în aproape orice condiții, iar armarea sa interioară cu oțel nu face altceva decât să îi ofere un plus din punct de vedere al rezistenței. Întreținerea gardurilor din beton vizează însă ideea de impermeabilizare, deoarece betonul este sensibil la acțiunea apei. Apa se poate infiltra în capilaritatea betonului și poate făina materialul, iar uneori poate atinge armăturile, pe care le corodează. Impermeabilizarea are însă ca scop crearea unei pelicule de protecție impermeabile, care să țină apa la distanță.

Garduri din tablă

Gardurile din tablă sunt și ele relativ ușor de întreținut, mai ales dacă vorbim despre tabla care a trecut prin procesul de zincare. Tratamentul cu zinc îi oferă acesteia proprietăți crescute de rezistență la factori externi, drept pentru care gardul se va comporta foarte bine în mediul extern. Totuși, gardurile din tablă au dezavantajul că pot fi ușor deformate, mai ales în cazul unui incident. Automat, porțiunea afectată sau lovită trebuie înlocuită, deoarece tabla nu are capacitatea de a reveni la forma sa inițială. Foile subțiri sunt prinse de stâlpișori, lucru care conduce la o rigidizare a ansamblului, însă acesta nu va avea aceeași rezistență ca panourile bordurate, de exemplu.

 

Fiecare dintre aceste garduri prezintă avantaje demne de luat în seamă și proprietăți menite să ajute beneficiarii să facă cele mai bune alegeri. Dincolo de acestea însă, este nevoie de o documentare temeinică pe fiecare tip de material, pentru a afla care este soluția care se potrivește dorințelor personale în materie de împrejmuire a  proprietății.  

Banner SapunulCheia.ro

Cum păstrezi alimentele proaspete pentru cât mai mult timp

0

Dacă vrei să eviți risipa de hrană și să păstrezi alimentele proaspete cât mai mult timp, cumpăra anumite produse în cantități mai mici. De asemenea, verifică, mereu, datele de expirare ale produselor din frigider și apelează la diferite trucuri pentru ca alimentele să își păstreze prospețimea cât mai mult. Pentru asta îți venim în ajutor cu unele recomandări care te vor ajuta în acest sens.

Folosește recipiente închise cu un capac din sticlă

Poți păstra legumele mai mult timp, fără ca acestea să-și piardă din prospețime, dacă le depozitezi în vase care au capac de sticlă. Morcovii, țelina, și ridichiile pot fi tăiate cubulețe și păstrate în apă, în astfel de recipiente. La fel poți proceda și cu frunzele de salată, cu pătrunjelul, leușteanul sau mărarul. De asemenea, dacă vrei ca usturoiul verde sau prazul să fie proaspete mai mult timp, pune-le în apă, și nu se vor ofili.

Setează temperatura potrivită în frigider

Anumite alimente trebuie păstrate obligatoriu la frigider, pentru a împiedica dezvoltarea bacteriilor. Este cazul produselor care au termen de garanție: deserturile, mâncarea gătită dar și alimentele proaspete. Un factor important care ajută alimentele să nu se strice atât de repede este temperatura. Pentru ca acestea să își păstreze calitățile și vitaminele cât mai mult timp, asigură-te că în frigider ai o temperatură optimă de 3 grade Celsius. Dacă aparatul tău este mai vechi, și nu afișează temperatura din interior, folosește un termometru ca s-o monitorizezi.

 

Spre exemplu, cel mai bun loc pentru depozitarea ouălor proaspete este pe ușa frigiderului, unde temperatura este de 1-4 grade Celsius. Ouăle se păstrează în cofraj sau caserole, separat de restul alimentelor, pentru că au pori și pot absorbi mirosurile din apropiere.  În schimb, carnea proaspătă de pasăre, dar și fructele de mare, nu trebuie păstrate la frigider mai mult de două zile, înainte de a le găti. Pe de altă parte, carnea de vită sau de porc poate fi păstrată la frigider în jur de 3-5 zile.

Laptele proaspăt, iaurturile sau smântâna pot fi păstrate la frigider chiar și o lună, dacă ambalajul lor nu a fost desfăcut. Dacă, însă, le-ai desfăcut, consumă-le în ce mult o săptămână.

Utilizează aparatele pentru vidat

Bacteriile și ciupercile se înmulțesc rapid, atunci când mâncarea intră în contact cu aerul. Pentru a evita astfel de situații, încearcă aparatele pentru vidat. Cu ajutorul lor, oxigenul este eliminat din pungile în care păstrezi alimentele, limitând astfel dezvoltarea bacteriilor. În acest fel, se realizează un mediu anaerob, ferit de umezeală, perfect pentru păstrarea alimentelor.

Păstrează anumite alimente la congelator

Dacă vrei să păstrezi anumite alimente pentru perioade mai lungi de timp, congelează-le. Totuși, în cazul unor legume proaspete, cum ar fi mazărea sau fasolea, ține cont de termenul lor de valabilitate, pentru că acesta nu trebuie să fie depășit în momentul în care le pui la congelat. De asemenea, poți folosi și anumite recipiente pentru congelarea alimentelor, cum ar fi caserolele din plastic sau pungile speciale de congelare. 

Dacă nu ai suficient spațiu în congelatorul frigiderului tău, poți achiziționa separat un congelator din Carrefour, care este extrem încăpător.

Nu uita că printre cele mai rezistente alimente se numără și cărnurile, pe care le poți păstra la congelator între 4-12 luni. Totuși, există și alimente pe care nu le poți congela: ouăle, salatele, castraveții, cartofii cruzi, boabele de cafea sau sucurile proaspete.

Folosește o cutie pentru pâine

Pâinea este un aliment perisabil, care, dacă nu este păstrată într-un loc ferit de umezeală și căldură, se întărește și mucegăiește. De aceea, ar fi să o depozitezi într-o cutie specială pentru pâine, deoarece este un mediu uscat și închis. Astfel, pâinea va fi pufoasă mai mult timp.

 

Acestea sunt, așadar, doar câteva metode pe care le poți pune în aplicare, dacă vrei să păstrezi alimentele proaspete cât mai mult timp. Totuși, este important să verifici mereu termenul de valabilitate al produselor și să le consumi cât mai repede pe cele care au ambalajul desfăcut. 

Banner SapunulCheia.ro

De ce este important sa avem asigurare pentru locuinta noastra

0

Casa este de departe cel mai valoros lucru pe care il detinem si multi dintre noi am muncit si econimisit ani pentru acest bun de nepretuit. Contine toate lucrurile noastre, amintirile, confortul necesar si este locul unde ne gasim intotdeauna pacea sufleteasca.

 

Dar, se pare ca, de fiecare data cand pornim televizorul, ne confruntam cu imagini despre daune si distrugeri cauzate de o calamitate naturala sau chiar provocate de om. Desi acest lucru este de necontrolat, nu este usor sa ne punem in locul victimelor acelor dezastre cauzate de incendii, inundatii sau cutremur.

 

S-ar putea sa ne intrebam daca o asigurare pentru locuinta este totusi necesara si daca avem motive sa ne protejam casa si bunurile aflate in interior sau care sunt sansele sa pierdem totul din cauza unui eveniment neplacut?

Pentru ca reconstructia nu este niciodata o sarcina usoara si nici o optiune, asigurarea locuintei este pe deplin unul dintre cele mai importante lucruri pe care le putem face.

 

O asigurare potrivita pentru locuinta ne va pregati pentru imprevizibil si ne poate scuti de cheltuieli neasteptate pe termen lung. Chiar si polita de baza pentru asigurarea locuintei, asigurarea obligatorie PAD, pe care o poti cumpara online aici, la AtA Asigurari, iti protejeaza locuinta de o varietate de pericole potentiale: cutremur, inundatii si alunecari de teren. Indiferent de pagubele facute sau de amploarea acestora, polita PAD va plati pentru reparatia casei.

 

Cu toate acestea, stim ca, in ciuda celor mai bune intentii si masuri de protectie sau securitate pe care le-am pune in aplicare, exista inca riscul de furt, incendiu si catastrofe pe care nu le putem elimina niciodata pe deplin. Aceste lucruri ne pot afecta viata si ne pot distruge economiile in mai multe moduri decat ne-am putea imagina.

 

De ce este important sa ai o asigurare de locuinta?

 

Asigurarea locuintei este o investitie pe care o faci pentru ati proteja casa si viitorul familiei. Este disponibila sub doua forme diferite: asigurarea cladirilor cu destinatie de locuinta, sau polita obligatorie PAD si asigurarea facultativa, poti sa calculezi pretul pe loc online. Insa, este recomandat, pentru confortul financiar, sa optezi pentru un plan cuprinzator care sa includa ambele polite. Asigurarea standard de locuinta, PAID, iti ofera o anumita zona de acoperire, pe care o poti folosi pentru a-ti reconstrui casa in caz de catastrofe naturale.

 

Asadar, desi aceste catastrofe nu pot fi prevenite sau chiar prezise pe deplin, este important sa ne protejem casa cu o polita care include acoperire pentru calamitati naturale dar si acoperi suplimentare ce includ elemente personale. Trebuie sa avem o asigurare de continut, facultativa,  pentru a ne acoperi bunurile valoroase, cum ar fi bijuterii, tablouri, electronice sau mobilier. 

 

La fel ca majoritatea lucrurilor cumparate, si in cazul asigurarii este bine sa verificam tot ceea ce nu suntem siguri sau nu intelegem pe deplin de la inceput, sa cerem explicatii in loc sa riscam probleme in continuare. Asigurarea casei ne ofera liniste sufleteasca in fiecare zi, permitandu-ne sa ne bucuram fara griji. Aici, la AtA Asigurari, iti oferim atat asigurari pentru cladiri, cat si pentru continut, astfel incat sa reusim sa iti acoperim atat casa cat si bunurile.

 

ATA ‐ ASISTENT IN BROKERAJ SRL

Adresa: Bucuresti, Bulevardul Lascar Catargiu, Nr. 9A, Sector 1, 

Telefon: 0736 513 979, 

Administrator: Alexandru Balosu,

Web: ata-asigurari.ro

Banner SapunulCheia.ro

Ce trebuie să cuprindă o broșură publicitară?

0

Dacă încă nu știi cum să creezi o broșură care să sensibilizeze și să atragă atenția celor care o vor răsfoi, sfaturile din acest articol vor fi cu siguranță utile.

Ce este broșura publicitară?

Broșura, adesea confundată cu pliantul sau catalogul, este o lucrare tipărită formată dintr-un număr redus de pagini informative, legate împreună și introduse în interiorul unei coperți; în general, este mai groasă decât fișele individuale și are scopul de-a promova un produs, eveniment sau inițiativă comercială.

 

Reține însă că nu poate conține multe pagini, trebuie să aibă dimensiuni și grosimi moderate, pentru a putea fi transportat cu ușurință și pentru a fi ușor de citit.

 

Vrei să atragi atenția clientului și să-l faci să-și amintească de tine? Fie că ai deja o companie consolidată sau ai în gând un astfel de proiect, crearea unei broșuri de prezentare bine făcute îți va permite să-ți atingi în totalitate obiectivul promoțional.

 

Gândește-te la un potențial cumpărător care, după ce a întâlnit și alți vânzători în afară de tine, nu are niciun material informativ în mâinile sale. Este probabil ca la sfârșitul parcursului său să se simtă confuz, iar detaliile despre articolele vizionate să fie vagi.

Cum să realizezi broșura? 

Fiind un teren de mijloc între catalog și pliant, trebuie să începi să pregătești lista informațiilor pe care dorești să le oferi. Acest instrument de comunicare simplu dar complet trebuie să conțină toate datele de care clientul are nevoie pentru a evalua și a lua o decizie fundamentată.

Cum să scrii o broșură care să surprindă?

În afară de numărul de pagini limitat pe care broșura trebuie să-l conțină, este esențial să ai în vedere alte două aspecte: conținutul și formatul.

Conținutul broșurii

În primul rând, identifică publicul țintă către care intenționezi să te adresezi, încercând să înțelegi cui îi sunt destinate produsele sau serviciile pe care vrei să le oferi sau promovezi. Pe baza acestui lucru poți decide ce stil vei folosi: informal și amuzant sau vei adopta un ton mai profesional și elegant.

 

Creează un conținut fără a te baza prea mult pe concepte care nu sunt relevante pentru ceea ce ai de gând să faci. Trebuie să mergi direct la mesaj, expunând conținut clar și concis, care să valorifice cel mai bine ceea ce vrei să promovezi.

 

Nu uita că cititorul nu trebuie să se concentreze pe cine ești, ci pe oferta propusă.

Prin urmare, redă doar informațiile necesare pentru a descrie ceea ce vinzi, lăsând loc imaginilor și fotografiilor cu o descriere perfectă și o grafică profesională.

 

În acest moment, va trebui să alegi cu atenție imaginile care vor fi tipărite, păstrând o linie care este întotdeauna în concordanță cu logo-ul și culorile tuturor celorlalte instrumente promoționale pe care le ai, precum cărți de vizită, flyere, pliante și website.

 

Nu uita să introduci toate detaliile tale de contact: orașul, strada, numărul de telefon, site-ul web, adresa de e-mail.

Formatul broșurii

O atenție deosebită trebuie acordată formatului broșurii. Există multe tipuri disponibile pe piață, o varietate cu adevărat ofertantă. 

 

Cu toate acestea, ia în considerare reguli simple: nu alege formate excesiv de mici, în ideea de-a economisi bani; în acest fel, veți obține pagini prea încărcate cu informații și neclare. Același lucru este valabil și în cazul formatelor deosebit de mari, în care conținutul care va fi inserat nu este foarte extins. Sunt preferate dimensiunile A4, A5 și A6.

 

Este mai bine să alegi dimensiunea potrivită doar pe baza cerințelor reale de spațiu, date de dimensiunea și cantitatea imaginilor care urmează să fie tipărite. 

 

După ce ai definit criteriile pentru broșura pe care intenționezi s-o creezi, trebuie să te gândești la tipărire. Este ideal să contactezi profesioniști din domeniu, care-ți garantează că printezi broșuri de cea mai bună calitate.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE