Dacă încă nu știi cum să creezi o broșură care să sensibilizeze și să atragă atenția celor care o vor răsfoi, sfaturile din acest articol vor fi cu siguranță utile.

Ce este broșura publicitară?

Broșura, adesea confundată cu pliantul sau catalogul, este o lucrare tipărită formată dintr-un număr redus de pagini informative, legate împreună și introduse în interiorul unei coperți; în general, este mai groasă decât fișele individuale și are scopul de-a promova un produs, eveniment sau inițiativă comercială.

 

Reține însă că nu poate conține multe pagini, trebuie să aibă dimensiuni și grosimi moderate, pentru a putea fi transportat cu ușurință și pentru a fi ușor de citit.

 

Vrei să atragi atenția clientului și să-l faci să-și amintească de tine? Fie că ai deja o companie consolidată sau ai în gând un astfel de proiect, crearea unei broșuri de prezentare bine făcute îți va permite să-ți atingi în totalitate obiectivul promoțional.

 

Gândește-te la un potențial cumpărător care, după ce a întâlnit și alți vânzători în afară de tine, nu are niciun material informativ în mâinile sale. Este probabil ca la sfârșitul parcursului său să se simtă confuz, iar detaliile despre articolele vizionate să fie vagi.

Cum să realizezi broșura? 

Fiind un teren de mijloc între catalog și pliant, trebuie să începi să pregătești lista informațiilor pe care dorești să le oferi. Acest instrument de comunicare simplu dar complet trebuie să conțină toate datele de care clientul are nevoie pentru a evalua și a lua o decizie fundamentată.

Cum să scrii o broșură care să surprindă?

În afară de numărul de pagini limitat pe care broșura trebuie să-l conțină, este esențial să ai în vedere alte două aspecte: conținutul și formatul.

Conținutul broșurii

În primul rând, identifică publicul țintă către care intenționezi să te adresezi, încercând să înțelegi cui îi sunt destinate produsele sau serviciile pe care vrei să le oferi sau promovezi. Pe baza acestui lucru poți decide ce stil vei folosi: informal și amuzant sau vei adopta un ton mai profesional și elegant.

 

Creează un conținut fără a te baza prea mult pe concepte care nu sunt relevante pentru ceea ce ai de gând să faci. Trebuie să mergi direct la mesaj, expunând conținut clar și concis, care să valorifice cel mai bine ceea ce vrei să promovezi.

 

Nu uita că cititorul nu trebuie să se concentreze pe cine ești, ci pe oferta propusă.

Prin urmare, redă doar informațiile necesare pentru a descrie ceea ce vinzi, lăsând loc imaginilor și fotografiilor cu o descriere perfectă și o grafică profesională.

 

În acest moment, va trebui să alegi cu atenție imaginile care vor fi tipărite, păstrând o linie care este întotdeauna în concordanță cu logo-ul și culorile tuturor celorlalte instrumente promoționale pe care le ai, precum cărți de vizită, flyere, pliante și website.

 

Nu uita să introduci toate detaliile tale de contact: orașul, strada, numărul de telefon, site-ul web, adresa de e-mail.

Formatul broșurii

O atenție deosebită trebuie acordată formatului broșurii. Există multe tipuri disponibile pe piață, o varietate cu adevărat ofertantă. 

 

Cu toate acestea, ia în considerare reguli simple: nu alege formate excesiv de mici, în ideea de-a economisi bani; în acest fel, veți obține pagini prea încărcate cu informații și neclare. Același lucru este valabil și în cazul formatelor deosebit de mari, în care conținutul care va fi inserat nu este foarte extins. Sunt preferate dimensiunile A4, A5 și A6.

 

Este mai bine să alegi dimensiunea potrivită doar pe baza cerințelor reale de spațiu, date de dimensiunea și cantitatea imaginilor care urmează să fie tipărite. 

 

După ce ai definit criteriile pentru broșura pe care intenționezi s-o creezi, trebuie să te gândești la tipărire. Este ideal să contactezi profesioniști din domeniu, care-ți garantează că printezi broșuri de cea mai bună calitate.

Banner SapunulCheia.ro