Experiența clienților (CX) a înregistrat o evoluție accelerată a adoptării digitale în ultimele 18 luni. O explozie a cererii de produse și servicii digitale a propulsat industria cu patru ani mai devreme decât am crezut că va fi în ceea ce privește adoptarea digitalizarii. Astăzi, adoptarea digitală a crescut accelerat si a ajuns la ceea ce se aștepta inițial în sa se ajunga in anul 2025.
Acum mai mult ca niciodată, companiile au fost nevoite să promoveze, să vândă și să relaționeze cu clienții de oriunde, prin intermediul canalelor digitale pe care acestia le cunosc și în care au încredere. Fiind o companie angajată în respectarea viziunii noastre de livrare a “Experience as a Service”, știm că loialitatea și încrederea se construiesc pe interacțiuni personalizate. Traseul clientului de astăzi începe adesea cu o experiență digitală. Aceasta este epoca majorității digitale.
De aceea, suntem încântați să lansăm produsul nostru independent, digital-first, Genesys DX™.
În urma achiziției Bold360, finalizată la 5 mai 2021, avem primul nostru produs pe piață – ce ofera o soluție digitală completă de implicare a clienților, care valorifică tehnologia inteligenței artificiale (AI) pentru a furniza experiențe proactive și predictive în timp real. Aceasta plasează clientul în centrul fiecărei interacțiuni. Iar acum avem cea mai completă soluție digitală de implicare a clienților de pe piață.
Cu Genesys DX, companiile pot duce experienta clientului (CX) dincolo de interacțiunile obișnuite de chat cu caracter tranzacțional, oferind conversații intuitive pe care clienții le așteaptă. Solutia Genesys DX ajută companiile să înțeleagă nevoile clienților și să prezică intențiile acestora cu ajutorul unor capabilități revoluționare, printre care:
Always-On Engagement: Cu Genesys DX, companiile pot oferi o angajare permanentă a clientului, ceea ce le permite să apară imediat cu informațiile potrivite pentru a răspunde nevoilor în mod cât mai empatic și mai rapid posibil. O platformă de cunoștințe centralizată permite companiilor să ofere acces rapid la informații, în timp ce valorifică simultan Vocea Clientului pentru a îmbunătăți continuu experiența. În plus, clienții se vor bucura de interacțiuni mai ușoare și mai complete, cu tranziții fără întreruperi între interacțiunile de tip AI și cele cu agenții.
Mai rapid catre efectul Wow: Companiile pot proiecta și lansa cu ușurință inteligența conversațională pentru a crea smart self-service pe cele mai populare canale de mesagerie în câteva săptămâni. Agenții pot lucra mai eficient cu ajutorul unei inteligențe artificiale ușor de controlat, al unor informații utile și al unor spații de lucru intuitive. Companiile pot începe cu un singur exemplu de utilizare și pot folosi informațiile pentru a construi și optimiza strategia de implicare a clienților – în același timp, păstrând experiența clienților în centrul deciziilor lor.
Acesta este doar începutul
În următoarele câteva luni, intenționăm să adăugăm capabilități, cum ar fi interacțiunea predictivă, pentru a permite companiilor să stimuleze obținerea de clienți prin intermediul internetului și să automatizeze interacțiunile online cu clienții prin marketing, vânzări și servicii.
Fie că sunteți la început sau vă grăbiți incursiunea în cloud cu platforma Genesys Cloud CX™, fie că vă construiți și dezvoltați o arhitectură multicloud cu soluția Genesys Multicloud CX™, fie că sunteți în căutarea unei oferte digital-first, bogată în digital și AI – Genesys vă va veni în întâmpinarea dumneavoastră oriunde vă aflați în acest parcurs.
Solutiile Genesys sunt disponibile prin partenerul sau local Intrarom.
Haideți să oferim împreună avantajele puterii digitale.
Bine ai venit in viitor! Este anul digital 2025.
Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții
Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul anului, cu toate că modul de aplicare al acestuia nu este complet reglementat la nivel legislativ. Reducerea pierderilor energetice a fost un obiectiv esențial în proiectele Alukonigstahl încă de acum zece ani, pe care l-a îndeplinit prin aplicarea principiilor de proiectare care optimizează o construcție din punct de vedere funcțional și energetic. Soluțiile în acest sens au inclus ferestre și uși foarte performante, sisteme de ventilație descentralizată cu recuperare de căldură și sisteme de umbrire.
În ceea ce privește prima categorie, ferestrele Schüco AWS 75.SI+ sunt folosite din ce în ce mai des în proiecte rezidențiale și sunt potrivite în aplicarea principiului NZEB deoarece au o izolare termică optimă – se pot realiza configurații până la nivelul unei case pasive. Mai mult decât atât, ferestrele pot fi echipate cu feronerie TipTronic SimplySmart și, prin conectare la senzori de CO2 și senzori de temperatură, se poate optimiza aportul de aer proaspăt și răcirea controlată a încăperii pe timpul nopții. Ușile de acces Schüco AD UP 90 completează soluțiile performante pentru anvelopa clădirilor asigurând izolare termică performantă și un nivel ridicat de etanșeitate la apă. În plus, variantele constructive cu prag redus sau prag zero, asigură mai mult confort beneficiarilor. Ușile pot avea dimensiuni mari, sunt rezistente la trafic intens și pot fi echipate cu sisteme de control al accesului, care se pot integra în managementul centralizat al clădirii.
O soluție completă pentru eficiență energetică ridicată poate include și un sistem de ventilare descentralizată cu recuperare de căldură, cu senzori de umiditate și CO2, precum Schüco VentoTherm Twist. Printre avantajele acestuia se numără aportul individual de aer proaspăt în fiecare încăpere, funcționare silențioasă, pe baza de senzori, și un consum optimizat de energie. Nu în ultimul rând, sistemele de umbrire exterioară Warema sau Schüco ZIP Design Screen pentru ferestre sunt ideale pentru a reduce sarcina termică și consumul de energie pentru răcire pe timp de vară, obligatoriu pe fațadele însorite. De asemenea, sistemul de umbrire interioară Schüco Integralmaster reduce consumul de energie, are aport de lumină și oferă protecție la strălucire.
Certificarea Cradle-to-Cradle este o dovadă elocventă a sustenabilității produselor Schüco. Principiul C2C începe cu procesul de producție și cuprinde întregul ciclu al produsului, de la extracția și reciclarea materiilor prime, prelucrarea și durata de viață, până la reciclabilitatea construcției. În egală măsură, un alt beneficiu al reciclării aluminiului este consumul redus de energie. Cu alte cuvinte, prelucrarea resturilor de aluminiu necesită aproximativ 5% din cantitatea de energie necesară pentru producția de aluminiu primar, care poate fi utilizată fără restricții pentru profile noi.
„Se observă clar în ultimul timp preferința dezvoltatorilor de proiecte rezidențiale pentru utilizarea sistemelor pentru ferestre și uși cu eficiență energetică ridicată. Nu este vorba doar despre noul standard european NZEB sau despre cerințele specifice pentru obținerea certificărilor verzi LEED sau BREEAM, cât despre elemente de diferențiere pe care dezvoltatorii proiectelor premium încearcă să le aducă pe piață pentru cumpărătorii finali ai apartamentelor. Acest lucru se datorează faptului că obțin un grad mai ridicat de confort și economii considerabile la factura de încălzire,” declară Atilla Beer, Country Manager AluKönigstahl România și Moldova, care a comercializat anul acesta sisteme arhitecturale sustenabile pentru 150 de proiecte. Astfel, AluKönigstahl România a livrat în primele 10 luni din 2021 21000 mp de tâmplărie din aluminiu, din care 4000 mp uși glisante în diverse variante constructive, iar sistemele de ferestre cu coeficienți ridicați de eficiență energetică au reprezentat 25% din totalul sistemelor contractate.
În 2020, Alukönigstahl a aniversat un sfert de secol de activitate în România, perioadă în care a devenit un etalon de excelență și creativitate în industria sa. În cei 26 de ani de activitate din România, AluKönigstahl a asigurat cele mai eficace soluții tehnice şi a realizat peste 8.000 de proiecte şi construcții reprezentative, precum: Millo Office, Dacia One, U Center, Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, SkyTower, GlobalworthTower, UBCIaşi, Cluj şi Timişoara, Asmita Towers, Luxuria Residence, Banat Art Living, Isho Living, Nordis Mamaia, Neo Mamaia, Wings Cluj. Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, transformă Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecții care doresc să implementeze soluții inovatoare pentru uși, ferestre sau pereți cortină.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.
Alukönigstahl susține standardul Nearly Zero Energy Buildings în construcții
Conform principiului NZEB (Nearly Zero Energy Buildings) clădirile nou-construite nu trebuie să consume energie, fapt obligatoriu prin legislația care a intrat în vigoare la începutul anului, cu toate că modul de aplicare al acestuia nu este complet reglementat la nivel legislativ. Reducerea pierderilor energetice a fost un obiectiv esențial în proiectele Alukonigstahl încă de acum zece ani, pe care l-a îndeplinit prin aplicarea principiilor de proiectare care optimizează o construcție din punct de vedere funcțional și energetic. Soluțiile în acest sens au inclus ferestre și uși foarte performante, sisteme de ventilație descentralizată cu recuperare de căldură și sisteme de umbrire.
În ceea ce privește prima categorie, ferestrele Schüco AWS 75.SI+ sunt folosite din ce în ce mai des în proiecte rezidențiale și sunt potrivite în aplicarea principiului NZEB deoarece au o izolare termică optimă – se pot realiza configurații până la nivelul unei case pasive. Mai mult decât atât, ferestrele pot fi echipate cu feronerie TipTronic SimplySmart și, prin conectare la senzori de CO2 și senzori de temperatură, se poate optimiza aportul de aer proaspăt și răcirea controlată a încăperii pe timpul nopții. Ușile de acces Schüco AD UP 90 completează soluțiile performante pentru anvelopa cladirilor asigurând izolare termică performantă și un nivel ridicat de etanșeitate la apă. În plus, variantele constructive cu prag redus sau prag zero, asigură mai mult confort beneficiarilor. Ușile pot avea dimensiuni mari, sunt rezistente la trafic intens și pot fi echipate cu sisteme de control al accesului, care se pot integra în managementul centralizat al clădirii.
O soluție completă pentru eficiență energetică ridicată poate include și un sistem de ventilare descentralizată cu recuperare de căldură, cu senzori de umiditate și CO2, precum Schüco VentoTherm Twist. Printre avantajele acestuia se numără aportul individual de aer proaspăt în fiecare încăpere, funcționare silențioasă, pe baza de senzori, și un consum optimizat de energie. Nu în ultimul rând, sistemele de umbrire exterioară Warema sau Schüco ZIP Design Screen pentru ferestre sunt ideale pentru a reduce sarcina termică și consumul de energie pentru răcire pe timp de vară, obligatoriu pe fațadele însorite. De asemenea, sistemul de umbrire interioară Schüco Integralmaster reduce consumul de energie, are aport de lumină și oferă protecție la strălucire.
Certificarea Cradle-to-Cradle este o dovadă elocventă a sustenabilității produselor Schüco. Principiul C2C începe cu procesul de producție și cuprinde întregul ciclu al produsului, de la extracția și reciclarea materiilor prime, prelucrarea și durata de viață, până la reciclabilitatea construcției. În egală măsură, un alt beneficiu al reciclării aluminiului este consumul redus de energie. Cu alte cuvinte, prelucrarea resturilor de aluminiu necesită aproximativ 5% din cantitatea de energie necesară pentru producția de aluminiu primar, care poate fi utilizată fără restricții pentru profile noi.
„Se observă clar în ultimul timp preferința dezvoltatorilor de proiecte rezidențiale pentru utilizarea sistemelor pentru ferestre și uși cu eficiență energetică ridicată. Nu este vorba doar despre noul standard european NZEB sau despre cerințele specifice pentru obținerea certificărilor verzi LEED sau BREEAM, cât despre elemente de diferențiere pe care dezvoltatorii proiectelor premium încearcă să le aducă pe piață pentru cumpărătorii finali ai apartamentelor. Acest lucru se datorează faptului că obțin un grad mai ridicat de confort și economii considerabile la factura de încălzire,” declară Atilla Beer, Country Manager AluKönigstahl România și Moldova, care a comercializat anul acesta sisteme arhitecturale sustenabile pentru 150 de proiecte. Astfel, AluKönigstahl România a livrat în primele 10 luni din 2021 21000 mp de tâmplărie din aluminiu, din care 4000 mp uși glisante în diverse variante constructive, iar sistemele de ferestre cu coeficienți ridicați de eficiență energetică au reprezentat 25% din totalul sistemelor contractate.
În 2020, Alukönigstahl a aniversat un sfert de secol de activitate în România, perioadă în care a devenit un etalon de excelență și creativitate în industria sa. În cei 26 de ani de activitate din România, AluKönigstahl a asigurat cele mai eficace soluții tehnice şi a realizat peste 8.000 de proiecte şi construcții reprezentative, precum: Millo Office, Dacia One, U Center, Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, SkyTower, GlobalworthTower, UBCIaşi, Cluj şi Timişoara, Asmita Towers, Luxuria Residence, Banat Art Living, Isho Living, Nordis Mamaia, Neo Mamaia, Wings Cluj. Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, transformă Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecții care doresc să implementeze soluții inovatoare pentru uși, ferestre sau pereți cortină.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.
Lucruri de stiut despre marirea sanilor
Marirea sanilor este o dorinta pe care orice femeie o impartaseste, de aceea cu siguranta sunt interesate de procedura de marire sani Bucuresti. Exista asadar o multime de informatii pe care ar trebui sa le aveti in vedere despre marirea de sani, astfel incat sa luati deciziile cele mai bune din acest punct de vedere.
Ce trebuie sa stiti despre marire sani Bucuresti?
Este important sa cunoasteti cateva lucruri despre marire sani Bucuresti. Avand aceste lucruri in vedere, veti putea lua o decizie mult mai buna. Procesul de crestere al sanilor depinde doar de schimbarile hormonale pe care femeia le experiemnteaza de-a lungul vietii sale. De asemenea, acest proces mai depinde si de alte lucruri.
Schimbarile hormonale prin care trece femeia de-a lungul existentei sale sunt pubertatea, sarcina, alaptarea, precum si menopauza. Este asadar foarte important sa cunoasteti detalii despre toate aceste lucruri. Estrogenul este hormonul principal feminin, acesta fiind cel responsabil pentru schimbarile prin care trece orice femeie de-a lungul vietii sale.
Exista mai multe lucruri pe care trebuie sa le stiti despre marire sani Bucuresti. Metodele folosite pentru marirea de sani sunt numeroase. Femeile care isi doresc o marire rapida a sanilor au in vedere toate aceste metode si se orienteaza catre cele mai cunoscute. Exista oricand optiunea interventiilor chirurgicale. Atunci cand va decideti cu privire la o astfel de operatie, trebuie sa aveti mai multe aspecte in vedere, astfel incat sa luati o decizie cat mai informata in ceea ce priveste acest lucru.
Aceste operatii pot fi efectuate prin injectarea grasimii. Aceasta procedura presupune recoltarea grasimii nedorite din zonele in care aceasta se acumuleaza mai muilt. Imediat ce aceasta grasime a fost recoltata, ea va fi injectata in sani. In acest fel, puteti sa va bucurati de doua lucruri si anume de eliminarea grasimii din zonele unde nu vi-o doriti, precum si de o marire a pieptului.
Sanii se mai pot mari si prin implanturi cu silicon sau ser fiziologic. Impanturile cu ser fiziologic sunt capace de silicon, acestea fiind umplute cu apa sterila. Implanturile cu silicon contin gelul care poarta acelasi nume. Interventiile chirurgicale pentru marirea sanilor sunt alegerea perfecta pentru persoanele care nu doresc sa cheltuie sume mari de bani pentru a obtine efectul dorit.
Tehnicile naturale la care puteti apela va pot aduce si ele aceleasi rezultate, dar au costuri mai mici. Acestea sunt si ele o optiune de avut in vedere pentru voi. Suplimentele naturale, precum si cremele pentru marirea sanilor sunt o alegere pe care o puteti avea in vedere. Acestea au un potential mare de marire a dimensiunii bustului, dar si de a stimula sanatatea generala a organismului.
Suplimentele naturale pot ajuta chiar si la imbunatatirea starii generale a organismului vostru. Trebuie totusi sa discutati cu un specialist inainte de a incepe sa consumati aceste suplimente. Acesta va sti cel mai bine care sunt suplimentele ideale pentru situatia ta si iti va recomanda exact ceea ce trebuie sa ai in vedere. Tineti cont de toate aceste lucruri si veti avea parte de avantajele dorite.
Tremend aniversează 16 ani de activitate și estimează o cifră de afaceri de 30 de milioane de Euro până la sfârșitul acestui an
Tremend Software Consulting, una dintre companiile tehnologice cu cea mai rapidă creștere din regiune în clasamentele Deloitte și Financial Times 1000 Europe, împlinește luna aceasta 16 ani. Compania de dezvoltare de software continuă trendul ascendent, estimând o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro până la sfârșitul anului, o creștere de 43% față de 2020.
Cu zeci de noi clienți adăugați în portofoliul său în 2021, din diverse industrii precum telecomunicații, servicii medicale, educație și sectorul financiar, Tremend și-a consolidat poziția printre jucătorii de top din regiune. În același timp, ca parte a obiectivului continuu de a oferi soluții avansate și securizate, bazate pe tehnologia Cloud, în acest an Tremend a devenit partener certificat Microsoft Gold, plasându-se în top 1% între partenerii Microsoft la nivel mondial. De asemenea, s-a alăturat programului AWS Partner Network (APN), crescând calitatea și extinzând acoperirea serviciilor sale personalizate de consultanță AWS.
Prin acest pas strategic, Tremend continuă procesul de creștere a performanței soluțiilor digitale și de customer experience pe care le construiește pentru clienții săi. În acest sens, compania mizează pe utilizarea unui ecosistem securizat, bazat pe standarde deschise pentru rularea soluțiilor de securitate existente sau care urmează să fie puse în aplicare, prin care identifică elementele critice de infrastructură și blocajele. Tremend își valorifică abilitățile și experiența transsectorială în big data, aplicații, securitate și conformitate, instrumente proprietare, cadre și acceleratoare, pentru a oferi soluții avansate la scară largă, cu impact major, precum platforma europeană eDemocracy „The Conference on the Future of Europe”.
În acest an, compania a lansat o nouă platformă pentru clienții care doresc să își accelereze procesul de transformare digitală, să exploreze modalități moderne și inteligente de a răspunde nevoilor clienților și să obțină un avantaj competitiv printr-o strategie puternică ce vizează experiența digitală a utilizatorului (UX) – Tremend Studio. Cu un portofoliu în continuă creștere de studii de caz în sfera UX, resurse și inspirație, Tremend Studio prezintă proiectele Tremend și expertiza sa avansată în elaborarea de strategii de loializare și retenție a clienților, care ajută companiile să clădească atât o imagine autentică de brand, cât și să câștige încrederea consumatorului.
Totodată, echipa de ingineri software Tremend și-a canalizat eforturile pentru a crea și îmbunătăți produse inovatoare care nu numai că satisfac nevoile actuale de transformare digitală și au un impact pozitiv asupra societății noastre, ci și modelează un viitor mai bun și mai inteligent. Pentru a sprijini eforturile de extindere a accesului la îngrijirea medicală în contextul pandemic, compania de software a dezvoltat Telemed, o platformă de telemedicină multifuncțională, modulară, ce încorporează tehnologii avansate și care oferă capabilități medicale complet integrate. Această soluție permite clinicilor să-și crească portofoliul de servicii oferite prin intermediul terapiei la distanță. Totodată, facilitează accesul pacienților la asistența medicală prin componente funcționale pentru comunicarea securizată dintre pacient și medic.
Impulsionând creșterea post-pandemică pentru sectoarele orientate către digitalizare, Tremend a lansat TORP, o platformă CX de digital onboarding. Soluția este una modulară, flexibilă, ce poate fi folosită de către companii din orice industrie. Printr-un flux digital complet, cu procese automate, utilizatorul poate să se înroleze singur pentru a solicita un produs sau serviciu digital.
“Am crescut ca cifră de afaceri și odată cu aceasta ne-am extins și ca echipă. Succesul proiectelor noastre inovatoare a devenit vizibil și în rezultate, consolidându-ne prezența pe piețele din SUA, Marea Britanie și Benelux și creșterea numărului de clienți ca urmare a parteneriatelor cu Microsoft, AWS, Mastercard și Salesforce”, menționează Ioan Cocan, Managing Partner, Tremend.
Prin expertiza sa avansată de dezvoltare software utilizând tehnologii avansate, precum AI și Machine Learning (ML), Natural Language Processing (NLP), UI/UX, și DevOps/Cloud, Tremend sprijină organizațiile publice internaționale în proiecte de transformare digitală și inovația în domenii precum educație, finanțe, guvernare publică și relația cu cetățenii. De asemenea, compania este implicată în proiecte majore pentru instituțiile UE, cu acoperire Europeană și impact asupra a milioane de cetățeni ai Uniunii. Proiectele sprijină creșterea competitivității adulților și tinerilor prin promovarea studiului colaborativ, permițând legătura dintre cetățeni și profesioniști, promovând schimbul de experiență și cunoștințe.
Cu un impact social puternic, proiectele dezvoltate precum The Conference on the Future of Europe și Digital Skills and Jobs platform, sprijină organizațiile publice internaționale în adoptarea schimbării și inovației, și le împuternicesc pe acestea și pe cetățenii UE prin transformarea digitală.
“Cea mai mare provocare a fost construirea unei echipe scalabile și păstrarea culturii organizaționale cu care am pornit la drum, axată pe învățare continuă, colaborare și agilitate, în contextul unui ritm accelerat de creștere. Am reușit pentru că am realizat că trebuie să fim buni manageri. Să ne antrenăm atât pe noi, cât și pe liderii diviziilor companiei în termeni de leadership și de formare a echipei, să ne păstrăm și să cultivăm modul de gândire orientat pe creștere și rezolvare a problemelor. Pentru anul care vine, ne reînnoim angajamentul de a continua să investim în produse care pot adăuga valoare clienților noștri și pot construi parteneriate pe termen lung”, precizează Marius Hanganu, Managing Partner, Tremend.
Tremend și-a dovedit ADN-ul ingineresc prin dezvoltarea de proiecte de înaltă calitate, livrate cu succes pentru marii operatori de telecomunicații, companii de automobile, retaileri, instituții bancare, dar și industria sănătății. Soluțiile dezvoltate au ajuns la peste 60 de milioane de utilizatori, dovada unei echipe de inginerie software și a unei culturi organizaționale puternice.
Despre Tremend
Compania are experiență în utilizarea expertizei sale tehnice avansate pentru a oferi servicii de consultanță, strategie și implementare pentru soluții software complexe, programe de inovare și management de produs. În ultimii ani, a cunoscut o dezvoltare accelerată și durabilă a echipei sale, ajungând în prezent la peste 600 de ingineri software și la un portofoliu de peste 800 de soluții IT avansate pentru companii din diverse industrii, precum telecomunicații, finanțe, bancar, auto și sănătate, din 20 de țări de pe 4 continente, accelerându-și tranziția la următorul nivel de competitivitate. Mai multe informații pot fi găsite pe www.tremend.com.
Platforma WiBAS™ G5 mmWave de la Intracom Telecom a fost selectată pentru teste avansate de către furnizorii de servicii 5G din întreaga lume. Echipamentul radio selectat este produs in Romania, la Intrarom
Atena, Grecia – 22 noiembrie 2021 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a anunțat finalizarea cu succes a testelor de laborator și de teren ale sistemului său radio WiBAS™ G5 PtMP (point to multi point) la o serie de furnizori de servicii 5G din America de Nord, Europa și Asia-Pacific, utilizând spectrul lor de 24GHz, 26GHz și 28GHz.
Mai exact, în a doua jumătate a anului, compania a efectuat cu succes cinci teste ale sistemului WiBAS™ G5 în laboratoarele și pe site-urile operatorilor de telecomunicații, unde sistemul a demonstrat servicii fără întreruperi și performanță operațională. După ce a finalizat cu succes toate testele efectuate, sistemul WiBAS™ G5 și-a reconfirmat capacitatea de a furniza câteva sute de Mbps abonaților la distanțe de peste 5 km.
John Tenidis, Marketing Director al Wireless Solutions Portfolio la Intracom Telecom, a declarat: “În urma acestui test, Intracom Telecom a obținut un rezultat foarte bun: “Dorim să mulțumim companiilor participante pentru că ne-au oferit oportunitatea de a demonstra, în laborator și pe teren, performanța superioară a noului sistem WiBAS™ G5, care este conceput pentru conectarea locuințelor și a companiilor din zonele suburbane și rurale. Această platformă preia tehnologia matură WiBAS™ și îmbunătățește hub-ul și terminalele de abonat cu software inteligent integrat. Datorită acestuia, echipamentele radio pot funcționa alături de sistemele 5G în canale mmWave adiacente.”
Tehnologia WiBAS™ PtMP (point to multi point) de la Intracom Telecom a devenit alternativa preferată la soluțiile de acces prin fibră optică și cupru în Europa, Asia de Sud-Est, Orientul Mijlociu și Africa. Implementările recente, de succes, ale rețelei FWA ale companiei sunt realizate cu operatori și ISP de top din Italia, Spania, Indonezia, Nigeria și Arica de Sud.
Intracom Telecom își dezvoltă o bază solidă pe piața canadiană
Atena, Grecia – 12 noiembrie 2021 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a anunțat că două dintre soluțiile sale wireless de top, WiBAS™ G5 evo-BS, WiBAS™ G5 Connect+, care funcționează în banda de frecvență de 24 GHz, au obținut certificarea Innovation, Science and Economic Development Canada (ISED). De asemenea, echipamentul radio de transmisiuni in banda E al companiei, UltraLink™-GX80, ideal pentru utilizarea în aplicații complexe, aplicatii care necesită capacitati de transport similare cu cele furnizate prin intermediul conectivitatii pe fibră optica, de până la 10 Gbit/s full duplex, a obținut certificarea in conformitate cu reglementările autorității canadiene.
“Obținerea recunoașterii de către ISED arată că portofoliul nostru de produse de înaltă calitate are capacitatea de a răspunde cerințelor de pe toate piețele din întreaga lume. De fapt, suntem în curs de testare a platformei WiBAS G5 de 24GHz cu un client interesat, deoarece Canada este o locație premium pentru testarea FWA suburban și rural. Sistemele noastre WiBAS™ G5 evo-BS, WiBAS™ G5 Connect+ și UltraLink™-GX80, în deplină conformitate cu cerințele ISED Canada, pot contribui la îmbunătățirea conectivității țării și pot oferi capacități multi- Gbit/s”, a declarat Dimitris Pantelopoulos, Director R&D la Intracom Telecom.
UltraLink™-GX80 este un sistem radio de transmisiuni in banda E, de ultimă generație, care oferă cel mai mare castig al sistemului la o viteza de transfer de 10 Gbit/s, latență redusă, functionalitati ale unei rețele de transport precum si sincronizare avansata a pachetelor, raspunzand pe deplin tuturor cerințelor de transport ale rețelelor mobile de tip 4G+ și 5G.
Stația de bază punct-la-multipunct WiBAS™ G5 evo-BS, în banda de frecventa de 24 GHz, poate funcționa alături de sistemele 5G, folosind canale adiacente, datorită modalitatilor de implementare prin software-ului său inteligent.
WiBAS™ G5 Connect+ WiBAS™ G5 este o stație avansată de tip terminal pentru operatorii care implementarea rapida a unor servicii de bandă ultra-largă pentru abonați și este remarcabil de flexibilă, deoarece poate funcționa atât în mod TDD, cât si FDD, în spectrul de 24 GHz.
La ce va ajuta un site?
Un serviciu cat mai bun de creare de site este foarte important, acesta ajutandu-va din multe puncte de vedere. Optand pentru un astfel de serviciu, veti lua o decizie foarte buna si astfel veti avea parte de o multime de avantaje importante.
De ce sa apelati la un serviciu de creare de site?
Optand pentru un astfel de serviciu de creare de site, veti putea sa va bucurati foarte mult. In acest fel, veti putea avea o prezenta mai mare in mediul online. Acest lucru va fi foarte important pentru voi si il veti aprecia. Un site va poate ajuta sa schimbati modul in care oamenii va percep afacerea. Puteti completa site-ul cu recenzii, dar si cu fotografii din locatie sau orice informatii utile pe care le doriti.
Un site cat mai bine facut poate viza clientii locali. Multe persoane cauta cele mai apropiate firme sau companii atunci cand se decid sa cumpere. Acestea sunt mai usor de cercetat, dar si de verificat. Un site va ofera ocazia de a optimiza SEO cat mai bine afacerea voastra in online, astfel incat un numar din ce in ce mai mare de persoane sa ajunga pe un astfel de site. Veti putea ajunge asadar printre primele cautari locale, de aceea este foarte bine sa aveti acest lucru la dispozitie.
De asemenea, un serviciu de creare site prezentare va sti cat de important este sa realizeze un site care sa ofere o adresa, dar si informatii de contact clientilor. In acest fel, potentialii clienti care vor da peste afacerea voastra, vor fi satisfacuti de faptul ca au gasit ceea ce cauta. Un alt lucru pe care il puteti face pe un site este ca puteti comunica foarte usor cu clientii, dar si primi un feedback de la acestia. Toate aceste lucruri pot fi realizate in online, fara nici un fel de bataie de cap.
Ideal ar fi ca site-ul vostru sa ofere clientilor toate modalitatile posibile de a va contacta. In acest fel, clientii vor sti cum sa va gaseasca si nu vor avea tendinta de a parasi rapid site-ul. Nu va mai fi nevoie sa impartiti pliante cu afacerea voastra pentru ca in acest moment veti putea sa va promovati aceasta afacere in online. Acest lucru va insemna ca veti putea ajunge mai usor la clientii interesati de ceea ce oferiti.
Un alt lucru pe care il puteti face este sa economisiti bani. Acest lucru va insemna ca veti putea sa va promovati, fara a fi nevoiti sa cheltuiti prea multi bani. Continutul online va ajuta si in a creea o imagine cat mai buna. In acest fel, va puteti pune foarte usor in valoare afacerea, iar aceasta sa ajunga la un numar mare de persoane. Este o idee foarte buna sa aveti toate aceste lucruri in vedere. Veti vedea ca acest serviciu se va plia pe nevoile voastre si il veti aprecia mult. Alegeti o astfel de firma ideala pentru voi, iar aceasta isi va face bine treaba oferindu-va calitatea dorita.
Comunicat de presă privind finalizarea proiectului ”Grant capital de lucru GO-AHEAD”
Asociația GO-AHEAD anunță finalizarea proiectului cu titlul ”Grant capital de lucru GO-AHEAD” proiect nr. RUE M2-6578 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.
Proiectul s-a derulat pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE , respectiv 17.05.2021.
Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea Asociației GO-AHEAD, din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.
Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,
-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de muncă față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor.
Valoarea proiectului este de 115,049.05 lei (valoarea totală) din care: 100,042.65 lei grant si 15,006.4 lei cofinanțare.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020
Persoană de contact: Alexandra Bălșeanu
https://www.go-ahead.ro/
e-mail: office@go-ahead.ro
telefon: 0729 777 050
Ce caracteristici trebuie sa indeplineasca o masina cu adevarat confortabila
Majoritatea persoanelor care au in plan sa achizitioneze o masina tind sa se axeze mai mult pe partea estetica decat pe dotarile acesteia. Insa in timp, dotarile sunt cele care fac diferenta. Pentru cei mai multi dintre noi, autoturismul este locul in care petrecem majoritatea timpului, mai ales atunci cand locuim intr-un oras aglomerat.
Daca iti doresti sa te bucuri de confort optim, trebuie sa acorzi atentie catorva detalii esentiale:
Pozitia de condus
Inainte de achizitionarea autoturismului, nu uita sa o testezi, astfel incat sa iti dai seama cum te simti la volanul acesteia. Acest test iti va confirma daca te vei simti confortabil sau nu in timpul condusului.
Un scaun ideal este cel care permite reglarea la volan. In timpul mersului, este indicat ca scaunul sa fie in pozitia cea mai joasa. Explicatia consta in faptul ca aceasta pozitie iti permite sa vizualizezi drumul in ansamblu. In schimb, daca scaunul este prea ridicat, atunci atentia o sa fie concentrata pe capota (ceea ce nu este deloc indicat).
In alta ordine de idei, cu siguranta intelegi cat de important este sa porti centura de siguranta si care sunt riscurile in cazul in care nu o porti corespunzator. O pozitie nepotrivita la volan poate atrage consecinte grave. Tocmai de aceea, trebuie sa te asiguri ca masina pe care o vei conduce iti va putea oferi posibilitatea sa alegi cea mai confortabila pozitie pentru sofat.
Scaunele
Una dintre cele mai importante caracteristici pe care trebuie sa le indeplineasca scaunele este data de proiectantii lor si anume: frecventa naturala de oscilatie depaseste complet suspensia. Daca nu se respecta acest aspect, atunci pozitia pe care o vei avea in timpul condusului nu va fi una stabila. Probabil iti este greu de crezut ca masinile noi se pot confrunta cu o astfel de problema. In realitate, lucrurile stau diferit. Inca este o problema ocazionala la unele masini actuale, evident, nu in aceeasi proportie ca in anii `70 sau `80. Cu toate acestea, nu strica sa fii precaut.
De asemenea, nu toate masinile sunt prevazute cu cel mai bun suport lombar. Acest lucru impiedica o pozitie confortabila de condus, iar in timp, poate provoca dureri de spate. Insa nu este o problema atat de grava deoarece se poate solutiona cu ajutorul unei pernite pentru sprijin lombar.
Pe langa cele mentionate, sunt si alte aspecte asupra carora trebuie sa te focusezi inainte de achizitionarea unei masini, precum: portierele, suspensia si structura, anvelopele, directia, izolarea fonica, motorul, filtrul de aer.
Daca inca nu ai gasit o varianta ideala, dar totusi ai nevoie de un autoturism cu ajutorul caruia sa calatoresti, poti arunca o privire pe site-ul wlc rent a car. Ai la dispozitie o gama variata de modele din care poti alege.