Acasă Blog Pagina 56

Libris.ro gestioneaza cel mai mare depozit de carte din tara cu WMS de la Senior Software

0

Libris.ro a deschis cel mai mare depozit de carte din tara. Compania a ales sa foloseasca solutia WMS de la Senior Software pentru a gestiona noul depozit cu o suprafata de peste 5.000 de metri patrati.

Libris.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de carte din Romania, a decis sa deschida anul acesta cel mai mare depozit de carte din tara, pentru a raspunde trendului crescator estimat al vanzarilor de carte. Compania a ales sistemul pentru managementul depozitului (WMS) de la Senior Software, pentru a-si automatiza operatiunile din noul spatiu de stocare, mai mare de trei ori fata de cel precedent.

“Activitatea Libris.ro a crescut organic in ultimii ani si, ca o dezvoltare fireasca, am construit cel mai mare depozit de carte din tara, cu o suprafata totala de 5.000 de metri patrati. Odata cu investitia in infrastructura, am ales sa implementam sistemul WMS de la Senior Software pentru a creste rapiditatea si calitatea livrarilor. Astfel, noile fluxuri logistice ne vor permite ca toate promisiunile librariei noastre online sa fie tinute, dar si sa facem loc pentru noi angajamente”, a declarat Laura Teposu, General Manager Libris.ro.

Odata cu extinderea spatiului de depozitare si a investitiilor in sisteme software, retailerul de carte isi creste semnificativ capacitatea de livrare si acuratetea datelor. Pentru un plus de beneficii, Libris.ro a completat solutia WMS cu o serie de echipamente hardware de la itDepot, precum cititor de coduri de bare, imprimanta termica, cartuse imprimanta, si toner imprimanta.

Sistemul pentru managementul depozitului din portofoliul Senior Software este o solutie flexibila si intuitiva care sprijina echipa Libris.ro sa-si eficientizeze activitatea prin automatizare. Cu ajutorul acestui soft, managerii companiei pot gestiona un numar nelimitat de produse si angajati, fiind prevazut cu functionalitati de scanare marfa la receptie, pick-by-light/by-voice, inventariere automata, raportare, urmarire KPI si nu numai.

Datorita utilizarii solutiei, productivitatea angajatilor Libris va creste prin eliminarea activitatilor manuale repetitive, iar optimizarea spatiului de stocare si a rutelor de deplasare in depozit vor determina identificarea rapida a articolelor.

In plus, utilizatorii obtin un control deplin asupra stocurilor prin vizibilitate end-to-end si trasabiliate completa, la care se adauga reducerea considerabila a erorilor umane si un timp mult mai scurt de procesare a comenzilor.

Cu o cifra de afaceri pe anul 2017 de aproape 6,7 milioane de euro, Libris.ro pune la dispozitia clientilor sai un portofoliu cu o gama larga de carti, filme, jocuri, muzica si eBook-uri.

Despre WMS

Solutia WMS este dezvoltata pe platforma Mantis, lider in domeniul furnizarii de sisteme informatice si consultanta pentru logistica din sud-estul Europei. Sistemul incorporeaza bune practici testate si validate de catre peste 600 de companii din intreaga lume. Solutia are o structura modulara, putand fi implementata treptat si personalizata dupa nevoile fiecarui business in parte. Flexibilitatea sistemului permite adaptarea acestuia cu usurinta la orice schimbare aparuta in dinamica volumului de activitate.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software si Logistics Vision Suite. Senior Software a pornit cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din peste 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Vitrajul termoizolant vidat de la Guardian Glass deschide o lume a oportunităților

0

Guardian Glass a dezvoltat o tehnologie inovatoare, care schimbă modul în care sunt produse vitrajele de înaltă performanță, satisfăcând în același timp cerințele viitoare pentru îmbunătățirea performanțelor termice ale acestora. Tehnologia s-a dovedit deja un succes în aplicațiile pentru industria de refrigerare, însă alte utilizări sunt în curs de dezvoltare în mai multe industrii.
Guardian Vacuum IG™ înseamnă două foi de sticlă sigilate etanș. În spațiul dintre cele două foi de sticlă securizată se creează vid, panourile fiind separate de piese de di-mensiuni microscopice. Vidul elimină orice gaze de umplere și toate pierderile asociate conducției și convecției prin gaz, ceea ce duce la o reducere semnificativă a pierderii de căldură prin unitatea vitrată.
Comparativ cu vitrajul termoizolant triplu, Guardian Vacuum IG este mult mai subțire și mai ușor, are o performanță de izolare termică mai bună, o transmisie mai mare a lu-minii și o reflexie mai scăzută. Performanța de izolare termică a Guardian Vacuum IG rămâne aceeași, indiferent de unghiul de instalare (de la vertical la orizontal).
În plus, sticla din compoziția Guardian Vacuum IG este securizată, ceea ce face ca acest produs să fie potrivit pentru situațiile în care standardele de securitate trebuie să fie respectate.
Succes în refrigerare
Guardian Vacuum IG a fost pentru prima dată implementat în ușile frigiderelor din retail, unde creează o experiență optimă de cumpărături, oferind imagini excelente, neîntrerupte ale produselor frigorifice.
Greg Kemenah, Director Guardian Vacuum IG declară: “Soluția Guardian Vacuum IG™, de la Guardian este cu adevărat inovatoare. Vitrajele sigilate și vidate, cu pelicule low-E, pot dobândi o performanță de izolare termică de R-12 (Echivalentul valorii Ug este 0.47 W/m2K) **, cu un profil de doar 8,3 mm grosime. Acest lucru are ca rezultat un vitraj izolant cu 75% mai subțire, cu o greutate de 33% mai mică și depășește perfor-manța unui vitraj low-e în configurație triplă.
Odată cu reglementările din construcții, care devin din ce în ce mai stricte, Guardian Vacuum IG va permite o lume plină de posibilități pentru alte utilizări care apăr în multi-ple industrii, mai ales în domeniul ferestrelor. În Statele Unite, vitrajele Guardian Vacu-um IG sunt deja disponibile, atât pentru construcții noi cât și pentru proiecte de reabili-tare.
Guardian Glass va prezenta ultimele sale inovații, inclusiv o nouă soluție de um-brire dinamică, la BAU – Sala C3 / Stand 308 (14-19 ianuarie 2019 – München, Ger-mania). www.guardian-possibilities.com
Vitrajele izolante cu sticlă triplă folosite în industria de refrigerare sunt produse din sticlă float de 4 mm – distanțier de 12 mm, cu 90% argon – sticlă low-E de 4 mm (peliculă pe suprafața #3) – distanțier de 12 mm, cu 90% argon – sticlă low-E de 4 mm (peliculă pe suprafața #5). Valorile R și Ug conform cu NRFC 2010.

Guardian Glass
Guardian Glass, parte a grupului Guardian Industries, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din sticlă float, sticlă cu peliculă și produse fabricate din sticlă. În cele 25 de fabrici de sticlă float din toată lumea, Guardian Glass produce sticlă de înaltă performanță pentru uz exterior (atât în scopuri comerciale, cât și re-zidențiale) și aplicații din domeniul arhitectural interior, precum și produse din domeniul transporturilor și tehnic. Sticla Guardian se găsește în locuințe, birouri, mașini și în unele dintre reperele arhitecturale cele mai semnificative din lume. Centrul de Știință și Tehnologie al Guardian Glass lucrează în permanență să creeze produse din sticlă și soluții noi, utilizând cea mai avansată tehnologie pentru a-și ajuta clienții să vadă ce este posibil – See what’s possible®. Vizitați www.guardianglass.com
Guardian Industries
Guardian Industries, o companie globală cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, are în jur de 18.000 de angajați și deservește facilități din America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia. Companiile Guardian fabrică produse de sticla cu un nivel ridicat de performanță, cu pelicula și fabricate pentru aplicații arhitecturale, rezidențiale, de interior, din domeniul transporturilor și tehnic și componente de înaltă calitate placate cu crom și din plastic vopsit, pentru industriile automobilelor și camioanelor comerciale. Viziunea companiei Guardian este sa creeze valoare pentru clientii sai si societate, prin inovare continua si prin folosirea de cat mai putine resurse cu putinta, cu utilizarea unor resurse puține. Guardian este o companie deținută în totalitate de Koch Industries, Inc.

Guardian Vacuum IG™creează o experiență optimă de cumpărături la un supermarket din Statele Unite ale Americii. Fotografii ©Guardian Glass, LLC, GRDPR163.

Banner SapunulCheia.ro

Muzeul Antipa la Târgul Internaţional „Gaudeamus. Carte de învăţătură”

0

Muzeul Național de Istorie Naturală ,,Grigore Antipa” și Editura Muzeului vă invită în perioada 14-18 noiembrie 2018, în Pavilionul Central Romexpo, la Târgul Internaţional „Gaudeamus. Carte de învăţătură”, eveniment care anul acesta este dedicat Centenarului Marii Uniri.

Muzeul vă întâmpină la standul său cu volume publicate la editura Muzeului Antipa, albume ale unor expoziții temporare organizate de muzeu cum ar fi „O Prietenie Regală: Grigore Antipa și Regii României 1892-1944”. Vă vom aduce la târg publicații care dezvăluie parte din comorile muzeului bucureștean.

Joi, 16 noiembrie 2018, vă invităm la evenimentul prilejuit de lansarea albumului catalog intitulat „Kiseleff nr. 1. De 110 ani orașul crește în jurul lui!”, care va avea loc de la ora 18.30 în Sala „Mircea Sântimbreanu” aflată la nivelul 7.70:341, și se va bucura de prezența, în calitate de invitat special a domnului Dr. Narcis Dorin ION, Director General al Muzeului Național Peleș. Albumul apărut la Editura Muzeului Antipa spune povestea vieții, pe alocuri zbuciumată, a unei clădiri de for public reprezentativă pentru București – Palatul Naturii de la Șosea – așa cum era numită în presa începutului de veac al XX-lea, clădire cunoscută astăzi ca Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.

Nu uitați că de miercuri, 14 noiembrie până duminică, 18 noiembrie între orele 10:00 și 20:00, ne puteți găsi la standul cu numărul 331 aflat la nivelul 7:70.

Vă așteptăm cu drag!

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Impactul negativ al scăderii populației din România este redus de asigurările medicale private

0

Potrivit celor mai recente statistici ONU, în perioada 2017 – 2050, populația României va scădea cu 17%. Conform Institutului Național de Statistică, la 1 ianuarie 2018, populația rezidentă în România număra 19,524 milioane de persoane, iar în aceeași perioadă a anului 2017 aceasta era de 19,64 milioane. De asemenea, în februarie 2018 s-au născut 12.691 de copii, cu 4.437 mai puţini decât în ianuarie 2018 şi cu 325 mai puţini decât în februarie 2017. În ceea ce privește sporul natural, acesta se păstrează negativ, fiind de peste 9000 de persoane.
Cauzele care au dus la apariția acestor statistici sunt multiple și fac referire la rata scăzută a natalității coroborată cu creșterea vârstei la care o femeie naște primul copil, care se apropie de 30 de ani, dar și la numărul crescut al românilor care aleg să plece din țară (peste 120.000 de locuitori în 2017).
Impactul negativ al scăderii drastice a populației se reflectă în dificultatea companiilor de a găsi forța de muncă de care au nevoie, precum și în presiunea angajaților de a plăti către stat impozite tot mai mari care să permită acoperirea pensiilor și a asigurărilor sociale. În egală măsură, una dintre consecințele cu impact puternic pe termen mediu și lung se referă la sistemul de stat al asigurărilor de sănătate care trebuie să acopere cheltuielile aferente investigațiilor medicale complexe și tratamentelor pentru boli grave de care suferă populația vârstnică a României.
Asigurările private de sănătate joacă un rol important deoarece acoperă numeroase investigații și tratamente. O asigurare medicală privată, cum este cea obținută prin intermediul MediHelp Internațional, înglobează serviciile medicale accesibile atât prin Casa de Asigurări de Sănătate, cât și prin abonamentele medicale, explică Lorena Ionescu – Customer Care Manager, MediHelp Internațional.
Mai mult decât atât, această opțiune reprezintă cea mai complexă formă de asigurare disponibilă pe piață, care acoperă o paletă largă de servicii medicale, cum ar fi: consultațiile multidisciplinare, analizele de laborator, testele de diagnosticare (ex. EKG), imagistica (RMN, CT, scanare PET), fizioterapia și tratarea afecțiunilor cronice, completează Lorena Ionescu.
Așadar, asigurarea privată de sănătate reprezintă una dintre soluțiile pentru care oricine poate opta atunci când sistemul de stat de sănătate se dovedește a fi neperformant, eșuând în a oferi pacientului îngrijirea de care are nevoie.

Banner SapunulCheia.ro

Shawn Mendes a purtat Tommy Hilfiger Tailored in timpul performarii sale din cadrul Victoria’s Secret fashion show 2018

0

Tommy Hilfiger anunță că renumitul cântăreț și compozitor, Shawn Mendes a purtat TOMMY HILFIGER TAILORED în timpul performării sale din cadrul Victoria’s Secret Fashion Show 2018, din New York.
Mendes a purtat un sacou bleumarin cu rever negru și pantaloni slim fit, ambele TOMMY HILFIGER TAILORED.
Colecția TOMMY HILFIGER TAILORED este în prezent disponibilă la nivel global în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER.

UNDE: New York, NY

CÂND: Joi, 8 Noiembrie 2018

DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, incluzând încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articole sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Tommy Jeans constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.

Banner SapunulCheia.ro

Companiile din retail și FMCG se extind în orașe mici și mijlocii

0

Cele mai recente cercetări scot în evidență faptul că, în primele două trimestre din 2018, una dintre tendințele din domeniul imobiliar este intrarea lanțurilor de supermarket-uri din marile orașe din România în cele secundare și terțiare. Trendul a fost identificat ca urmare a numărului de proiecte comerciale în creștere, care constau fie în extinderea spațiilor vechi, fie în construirea de noi magazine.
Principalele orașe în care s-au ridicat spații comerciale sunt: Brașov, Târgoviște, Târgu Mureș, Satu Mare, Balotești, Baia Mare și Craiova, extindere care se datorează, pe de o parte, puterii de cumpărare crescute a românilor și, pe de altă parte, valorii achizițiilor din magazinele online care se reflectă și asupra activității din offline.
„Am observat această direcție de dezvoltare a industriei încă din primul trimestru al anului 2018, când Agenția de Print a început să deruleze un număr mai mare de proiecte de print management în câteva dintre aceste orașe, alături de companii care își desfășoară activitatea și în județele: Sibiu, Argeș, Alba sau Cluj”, completează Călin Pascu, General Manager Agenția de Print.
Dezvoltarea companiilor din retail și FMCG are loc în două direcții: pe de o parte este vorba despre lanțuri cunoscute de supermarket-uri și hipermaket-uri care includ în strategia lor de dezvoltare prezența în orașe și cu 10.000 de locuitori, cum ar fi Lidl sau Profi. Pe de altă parte, este vorba despre lanțurile locale de magazine, construite pe structura unei afaceri de familie, care se extind atât în localități apropiate, cât și în satele și comunele din zona în care își desfășoară activitatea.
„Portofoliul nostru de clienți ilustrează foarte clar această tendință. Am coordonat proiecte de print pentru Profi, care are o rețea amplă de magazine în orașe de mici dimensiuni, cum ar fi Topoloveni din județul Argeș. În egală măsură, echipa noastră se ocupă de print management pentru Anabella – o rețea locală de supermarket-uri din sudul României. Prin urmare, cred că unul dintre obiectivele companiilor din industrie este acela de a fi cât mai aproape de clienții lor, fie că este vorba despre Mioveni (din județul Argeș) sau despre Livada (din județul Satu Mare)”, mai precizează Călin Pascu.
Așadar, dinamica dezvoltării companiilor din industrie este una accelerată, axată pe consolidarea prezenței în zone urbane de mici dimensiuni sau chiar rurale. Așteptările consumatorilor sunt din ce în ce mai crescute și, de aceea, companiile din industrie trebuie să facă eforturi susținute pentru a fi cât mai aproape de clienții lor și pentru a le oferi experiența de cumpărare pe care și-o doresc.

Banner SapunulCheia.ro

TEHNICA DE ANTRENAMENT CU ZGARDA ELECTRICA

0
TEHNICA DE ANTRENAMENT CU ZGARDA ELECTRICA

Dresarea unui caine cu o zgarda electrica ar putea fi impartita in doua faze. Prima faza are loc acasa unde cainele se familiarizeaza cu zgarda ,nu se concentreaza asupra zgomotelor din jur si se concentreaza asupra dvs. A doua faza are loc afara. Acest antrenament este mai complicat si necesita experienta din prima faza. Dintr -o data nu sunteti singurul obiect de atentie pentru caine. Are in jurul sau si alte elemente care ii atrag atentia. In urmatoarele randuri vom prezenta ambele faze si cateva trucuri pentru a nu face din zgarda electronica doar un instrument de pedeapsa. Retineti ca aceasta zgarda electronica nu trebuie sa fie parte din el pe tot parcursul vietii ,ci doar un instrument temporar pentru a dezvata obiceiurile proaste sau a invata comenzi. Cainele trebuie sa treaca foarte usor de la comenzile fara zgarda la comenzile cu zgarda. Si mai presus de toate cand cainele merge in sensul pozitiv nu folositi zgarda pentru a pedepsi.
Cum sa: La inceput lucrati cu zgarda oprita. Impartiti antrenamentul de exemplu in zece runde. Fiecare runda va contine cateva comenzi pe care le-ati invatat bine cum ar fi sezi ,culcat etc. Repetati cu el aceste comenzi calm, usor si mai ales cu atitudine pozitiva. Nu uitati sa laudati foarte mult cainele. Treptat, adaugati situatii mai dificile in urmatoarele runde. Lasa-l sa te asculte de la o distanta mai mare ,sa aiva in jurul sau elemente care ii pot distrage atentia. Treptat ar trebui sa mimezi mediul in aer liber. Numai atunci cand cainele raspunde la comenzi dupa dorinta dvs ii faceti cunostinta cu zgarda. In urmatoarele runde veti folosi zgarda la nivele inferioare.
Faza 1 – acasa
Tehnica este simpla. La zgarda pornita setati nivelul cel mai scazut posibil. Va recomandam vibratiile. Oferiti cainelui comenzi simple pe care stiti ca le stie si le-ati practicat deja cu atentie. Acum partea importanta vine – cand dati comanda apastai butonul de comanda. Depuneti un efort maxim ca atunci cand cainele va aude sa eliberati butonul de comanda cat mai curand posibil. De exemplu spuneti -sezi- si apasati butonul de comanda. Impingenti usor cainele in pozitia sezut si eliberati butonul. Cand eliberati butonul, laudati-l. Pe urma eliberati cainele.
Cresteti treptat dificultatea. De exemplu mariti distanta dintre dvs si caine .De asemenea puteti prelungi timpul de antrenament. Asigurati-va ca zgarda dresaj este setata tot timpul la cel mai mic sau mai scazut nivel.
Dupa mai multe runde reusite ,incepeti sa dati drumul butonului de comanda mai intarziat. Acest lucru ii da cainelui sansa de a castiga inn fata zgrazii. In acest fel il invatati sa asculte in mod eficient si rapid. Oferiti-i comntrolul asupra zgarzii. Cainele face exact ceea ce doriti sa faca dar in acelasi timp se gandeste ca el este cel care hotaraste. Este una din formele de conditionare operativa (asa-numita invatare prin succes) pe care acum zeci de ani a conceput -o B. F. Skinner. Este modalitatea perfecta de a prelua controlul comportamentului cainelui dvs.
Faza 2 – afara
Cand cainele reuseste sa va asculte perfect la nivelul cel mai scazut, treceti la urmatorul nivel de antrenament. Luati cainele afara, cel mai bine in locul unde nu percepe multe zgomote inconjuratoare .pentru moment lasati receptorul oprit dar la emitator setati aceeasi intensitate la care cainele este obisnuit de acasa. Desigur incercam sa evitam o intesnsitate mai mare. Bineinteles daca animalul nu reactioneaza afara la intensitatea cu care este obisnuit ,trebuie sa mariti cu putin intensitatea. Deoarece acesta este un mediu nou putteti incepe cu zgarda de la inceput. Repetati cu el comenzile pe care acasa le-a executat perfect. De indata cum apare o problema folositi zgarda de dresaj electrica. Urmati aceeasi pasi ca si la dresajul in casa. Nu uitati sa intarziati folosirea butonului de comanda. Rezultatele vor veni mult mai repede. De fiecare dat cand schimbi locul de antrenament va trebui sa incepi cu cele mai simple comenzi. Vi se poate parea o pierdere de timp dar credeti ca va merita. Rabdarea in timpul antrenamentului este foarte importanta iar rezultatele vor aparea repede. La sfarsit vom avea un caine care nu va fi dependent de zgarda electronica si asta este ceea ce am dorit sa obtinem.
https://www.zgarda-dresaj.ro/

Banner SapunulCheia.ro

DRESAJ CAINE ACASA: CUM SA FOLOSESTI EFICIENT ZGARDA DRESAJ

0
DRESAJ CAINE

Pentru multi dintre noi s-ar putea ca termenul de dresaj, si anume folosind echipamente pentru dresajul cainilor, sa sune intr-un ton agresiv, insa nu este asa pentru ca dresajul, in sine, are o importanta majora. Acesta sprijina integrarea catelusului in societate si il ajuta sa creeze o relatie armonioasa cu celelalte animale.
7 METODE SIMPLE SI EFICIENTE DE DRESARE A CATELUSULUI:
• Zgarda electrica pentru dresaj
Ce reprezinta? Aceasta este un instrument foarte eficient pentru dresarea cainelui. Datorita zgarzii electronice, catelusul poate invata sa se abtina sau pur si simplu sa excluda practicarea obiceiurilor nedorite.
Cum functioneaza? Majoritatea zgarzilor ofera 3 functii de baza, si anume semnal sonor, vibratii si impulsuri electrostatice a caror intensitate poate fi reglata.
Este important de stiut ca impulsul electric nu este dureros pentru caini, este doar neplacut si datorita acestuia, catelusul va incepe sa se poarte mai frumos.
• Zgarda antilatrat pentru caini
Ce reprezinta? Este un instrument modern pentru a dezvata cainele de latratul galagios si mereu in momentele nepotrivite. Aceasta se potriveste, atat cainilor de talie mica, cat si celor de talie mai mare.
Cum functioneaza? Zgarzile anti-latrat raspund la vibratiile corzilor vocale mai intai printr-un semnal sonor, apoi printr-un impuls electric slab. Aceste impulsuri il vor determina pe catel sa inteleaga in scurt timp legatura dintre impulsurile neplacute si latratul sau, ceea ce il va determina sa latre mai putin si sa nu creeze disconfort in cele mai nepotrivite momente.
• Cabina anti-latrat
Ce reprezinta? Cabinele anti-latrat cu ultrasunete sunt folosite de obicei pentru a limita latratul cainelui in curte, dar si pentru a dezvata patrupedul de acest obicei nedorit.
Cum functioneaza? Acestea se atarna de un copac, un gard sau orice zid care poate avea rol de suport si se directioneaza spre locul unde merge animalul sa latre. Odata ce cainele latra, cabina se activeaza si ii trimite imediat un semnal cu ultrasunete neplacut.
Un avantaj al cabinei anti-latrat este ca aceasta poate fi folosita nu doar pentru dresarea catelului, dar si pentru limitarea latratului din vecini.
• Garduri electrice pentru animale
Ce reprezinta? Perimetrul electronic este instrumentul potrivit pentru a tine catelusul intr-un spatiu anume, delimitat de catre stapan. Prin alte cuvinte, acesta este un gard invizibil de dresare a patrupedului, care are caracteristicile unui gard, dar nu afecteaza aspectul exterior al curtii.
Cum functioneaza? Acesta functioneaza pe principiul zgarda – receptor – antena, la activarea caruia se creeaza un semnal sonor si un impuls electric. Prin urmare, atunci cand catelul traverseaza zona delimitata de stapan, gardul electronic activeaza un semnal sonor si un impuls electric neplacut dar cel mai important deloc dureros pentru patruped.
Este bine de stiut ca un gard electric pentru caini poate fi folosit pentru mai multe animale concomitent.
• Zgarda anti-tragere lesa
Ce reprezinta? Este un dispozitiv inovational datorita caruia catelul se dezvata sa mai traga lesa, actiune care creeaza disconfort in timpul plimbarii.
Cum functioneaza? Este simplu. Lesa pentru caini dispune de un sistem unic de prindere pe pieptul cainelui, iar atunci cand catelul depaseste anumite limite, acesta primeste un avertisment sub forma de vibratie sau impuls. Aceasta zgarda a fost proiectata pentru a face cat mai placute momentele petrecute la plimbare cu prietenul patruped.
• Dispozitive speciale pentru dresare
Vorbind despre dispozitivele speciale de dresaj, cele mai frecvent folosite si eficienta carora a fost deja testata de nenumarate ori sunt:
• Clickerul de dresaj cu fluier, care ajuta la intarirea comportamentului pozitiv al catelusului si este de altfel si un ajutor acustic dovedit.
• Un dispozitiv antilatrat, care ajuta la atenuarea latratului excesiv prin intermediul sunetului ultrasonic care nu este sesizabil de catre om, dar devine neplacut pentru caini.
• Nu in ultimul rand, pentru o dresare eficienta a cainelui, trebuie sa cunosti anumite trucuri, cum ar fi sa-ti alinti si rasplatesti prietenul patruped cu gustari super delicioase, care nu doar il vor multumi, dar vor si contribui la sanatatea lui.
O dresare eficienta a patrupedului va da roade si te va face sa fii mandru de reusitele animalului tau de companie.
Astfel, datorita acestor metode de dresare, cainele tau va putea sa se integreze usor in societate si va invata bunele maniere canine.

https://www.zgarda-dresaj.ro

Banner SapunulCheia.ro

Copiii noștri merită să-și trăiască frumos anii de școală!

0

Miercuri, 7 Nov 2018, în comuna Brebu (jud Prahova), la Școala Gimnazială ”Matei Basarab” a fost lansată campania CSR care și-a propus să contribuie la asigurarea unor condiții decente de dezvoltare prin educație, sprijinind instituții de învățământ în zonele defavorizate. Inițiatorul este RoStar, însă și alte companii au început să i se alăture în acest demers umanitar.
Conștientă de faptul că educația reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea societății, RoStar a inițiat o campanie umanitară în care a invitat și alte companii să contribuie. În doar câteva zile au și răspuns afirmativ Bilka, Lotus Ceramicas, Policolor și Velux (iar lista va fi completată și cu alte nume). Scopul practic al acestui demers este să sprijine în următorii ani cât mai multe instituții de învăţământ din întreagă țară, fiecare companie Partener contribuind cu produse și servicii proprii.
Așa cum declară și surse din învățământ, în România numărul elevilor a scăzut cu peste 30% de la Revoluție încoace, 19% (adică 50,000 copii anual) renunțând la studii și mai puțin de 50% absolvind examenul de bacalaureat. Oficial, astăzi 42% dintre elevi sunt analfabeți funcțional și social. Potrivit testării PISA, realizată de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), rezultatele elevilor noștri sunt în scădere la toate cele 3 discipline (matematică, știință și citire), clasându-ne astfel la coada Europei. Iar una dintre principalele cauze este chiar situația în care se află sistemul de învățământ, care nu le facilitează condițiile necesare pentru a face performanță.
Deoarece școlile din micile localități nu beneficiază de aproape niciun suport material, RoStar & Partenerii se vor concentra pe aceste zone defavorizate. În luna Octombrie au fost contactate peste 20 instituții de învățământ din județul Prahova, în final fiind aleasă Școala Gimnazială ”Matei Basarab” din comuna Brebu, unde RoStar a dotat pe 7 Nov 2018 Laboratorul de Informatică cu 10 desktop-uri licențiate și scaune. Plini de recunoștință, reprezentanții școlii au organizat o scurtă ceremonie la care au participat membri ai Consiliului de Administrație și elevii care i-au întâmpinat pe invitații RoStar și reprezentanții presei locale cu o serbare școlară, recitând poezii și cântând, în semn de mulțumire.
„Suntem onorați că școala noastră a fost aleasă să inaugureze acest proiect și că, în sfârșit, putem să punem la dispoziția elevilor noștri un laborator complet utilat, care le va servi în procesul de învățare. Școlii noastre și nu numai, din păcate, îi lipsesc multe facilități extrem de necesare pentru un proces corespunzător de educare a tinerilor. Școli din întreaga țară au nevoie de dotări elementare, pentru ca elevii să fie în siguranță și să se bucure de condiții civilizate pentru a se dezvolta. Însă toate au un început iar noi ne bucurăm că mediul privat ne sare în ajutor.” declară domnul Viorel Codarcea, directorul Școlii Gimnaziale ”Matei Basarab” din Brebu.
„Am auzit de atâtea ori cum se dă vina pe ‚scoală’ și nivelul scăzut de educație, dar și de lipsa investițiilor atât de necesare, încât am hotărât să facem ceva în acest sens, mai ales că cei mai fideli consumatori ai produselor noastre sunt chiar copiii. Ei merită tot ce e mai bun! Așa că am pornit la drum într-o aventură căreia îi vom dedica mult timp și resurse, însă o vom face cu tot dragul. Mai ales că, iată, ni s-au alăturat prompt primele companii, cărora, cu siguranță, li se vor adauga și altele.” a spus Sait Mehmet Bulut, Managing Director RoStar.
Următoarea școală care va fi renovată în următoarea perioadă va fi aleasă în județul Călărași.

Banner SapunulCheia.ro

G DATA se alatura initiativei globale privind protectia impotriva infractionalitatii cibernetice

0

Cybersecurity Tech Accord este o coalitie in care sunt implicate mai mult de 60 de companii din industrie.

Furnizorul german de securitate IT, G DATA Software, subliniaza angajamentul sau in lupta impotriva infractionalitatii cibernetice. Cybersecurity Tech Accord este o coalitie de peste 60 de companii IT internationale din intreaga lume. Scopul asociatiei este protejarea clientilor de atacurile periculoase, indiferent daca sunt venite dinspre infractori cibernetici sau servicii secrete. Pe langa dezvoltatorul de solutii antivirus G DATA, dintre membri mai fac parte Microsoft, Oracle, Cisco si HP.
“Lupta impotriva infractionalitatii cibernetice a devenit o sarcina pentru societate si devine din ce in ce mai importanta intr-o lume digitalizata. In calitate de companie germana de securitate IT, G DATA sustine in mod natural aceasta initiativa pentru securitatea digitala“, spune Hendrik Flierman, Global Sales Director la G DATA.
Despre Cybersecurity Tech Accord
Cybersecurity Tech Accord este un angajament public voluntar in care sunt implicate companii de tehnologie de varf. Scopul este de a exploata sinergiile in lupta impotriva infractionalitatii cibernetice printr-o cooperare sporita intre participanti astfel incat acestia sa faca fata pericolului din ce in ce mai mare pe care il reprezinta expansiunea amenintarilor din mediul online.
Cele patru principii ale colaborarii sunt:
Protectia utilizatorilor si clientilor de pretutindeni.
Oprirea atacurilor cibernetice impotriva cetatenilor si companiilor de pretutindeni.
Ajutorarea utilizatorilor, clientilor si dezvoltatorilor in consolidarea protectiei impotriva amenintarilor cibernetice.
Parteneriate intre membri si companii de acelasi profil pentru a spori securitatea informatica.
In plus, sunt de asteptat sa apara noi parteneriate formale si informale intre companiile din industrie, cercetatori in domeniul securitatii si societatea civila. Semnatarii coalitiei intentioneaza, totodata, sa impartaseasca informatii despre amenintari limitand riscul de accesare a malware-ului de pe Internet.
Garantia “No backdoor”, inca din 2011
Incepand din 2011, G DATA a semnat o declaratie ” No backdoor “, in cadrul angajamentului voluntar al TeleTrust, denumit “IT Security made in Germany”. In acest sens, compania s-a obligat in mod voluntar sa nu ofere accesul la niciun fel de brese de securitate pentru serviciile de informatii si sa nu deturneze sau sa transmita date catre acestea. G DATA sustine cu claritate ca respinge propunerile de “cooperare” cu serviciile de informatii. Situatia juridica din Germania este, in acelasi timp, foarte clara, iar G DATA nu poate fi obligata sa raspunda pozitiv unor astfel de cereri.
In plus, G DATA este singurul furnizor de securitate IT cu software dezvoltat 100% in Germania.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE