Acasă Blog Pagina 39

Seminar Process Communication Model®: ”Comunicarea eficientă”

0

Comunicarea eficientă este de fapt arta subtilă de a iniția conexiuni umane autentice… Îndrăznește să-ți explorezi dintr-o altă perspectivă universul relațional:
Perioada: 20-22 noiembrie 2019 * Localitatea: București * Locația: Fundația Competenți, Corecți și Utili – CCU * Program: 9:00-17:30 * Taxa de participare: 500Euro (nu se percepe TVA, iar costurile pentru realizarea Profilului Individual al Personalității sub licență PCM® (150Euro) sunt incluse) * Înscrierile sunt deja DESCHISE! * Termen-limită pentru înscrieri și achitarea integrală a taxei: 8 noiembrie 2019
Gentle reminder: Înscrierile sunt considerate finalizate numai după achitarea integrală a taxei de participare la seminar. Perioada cuprinsă între 8 – 22 noiembrie 2019 este dedicată evaluării sub licență PCM® pentru realizarea Profilului Individual al Personalității (PPI) fiecărui participant.

Trainer certificat PCM®: Ane-Mary Ormenisan

Pentru înscrieri vă rugăm să utilizaţi exclusiv formularul de pe site ori să ne scrieți pe adresa de e-mail office@lifelong.ro.

Acest seminar este recunoscut internaţional şi este inclus atât în programul “PCM® – Train the Trainer”, cât şi în programul “PCM® – Train the Coach”.

Vă invităm să petreceţi împreună cu noi 3 zile speciale în care să beneficiaţi de un program intensiv de studiu şi practică axat pe Modelul Procesului Comunicării (Process Communication Model®= PCM®)!
Modelul şi metodologia prezentate în cadrul seminarului sunt chiar cele descoperite şi dezvoltate de Dr. Taibi Kahler pe durata multor ani de cercetări ştiinţifice validate.

Avantajul cel mai important constă în faptul că acest excelent instrument de management poate fi utilizat cu rezultate foarte bune imediat după încheierea seminarului, în toate acţiunile personale şi profesionale pe care doriţi să le întreprindeţi!

Modelul Procesului Comunicării® funcţionează impecabil atât în relaţiile de cuplu, de familie sau de prietenie, cât şi în organizaţii, unde este nevoie să motivăm, să oferim recunoaştere şi suport, concentrând energie de calitate în activităţile de îndeplinire a unor obiective prioritare sau de perspectivă.

NASA a întrebuinţat cu succes PCM® în recrutarea, selectarea şi pregătirea astronauţilor pentru misiuni speciale, iar multe personalităţi publice contemporane folosesc modelul pentru rafinarea discursurilor politice sau a comunicării în viaţa lor personală şi profesională.

Pentru a face faţă cu succes atât situaţiilor-cheie, cât şi provocărilor cotidiene, Modelul Procesului Comunicării ne propune o abordare sistematică şi integratoare, în care gestionarea propriei noastre personalităţi devine simplă şi eficientă – dacă utilizăm cu responsabilitate instrumentele speciale puse la dispoziţie de către acesta.

Beneficii: Diplomă de participare cu recunoaştere internaţională.

Avantaje:
1. La nivel personal:

• Oportunitatea realizării Profilului Individual al Personalităţii (PPI) sub licenţă PCM®, care cuprinde:
• Structura propriei personalităţi;
• Tipurile de percepţii, punctele forte, vulnerabilităţile, trăsăturile de caracter definitorii, expresiile faciale reprezentative, mediile ambientale agreate;
• Canalele de comunicare şi stilurile de management preferate;
• Acţiunile şi nevoile psihologice specifice fiecărui tip de personalitate;
• Metodele cele mai eficiente de a gestiona stresul individual ori colectiv;
• Planul personalizat de acţiune pentru succes.
• Şansa de a vă cunoaşte în profunzime şi de a lucra efectiv cu Sinele dumneavoastră autentic
• Creşterea stimei de sine şi a încrederii în propriile capacităţi
• Posibilitatea optimizării abilităţii valoroase de a interacţiona pozitiv cu cei care gândesc sau simt altfel decât dumneavoastră

2. La nivel profesional:

• Rafinarea capacităţii de a comunica eficient în contexte şi în situaţii dintre cele mai diverse, care pot presupune un grad ridicat de risc emoţional
• Folosirea unor repere concrete pentru descifrarea semnificaţiilor cuvintelor, sunetelor, expresiilor faciale, gesturilor şi posturilor utilizate de către interlocutori
• Descoperirea unor metode excelente de a rămâne în relaţii sănătoase cu persoanele care au un set diferit de valori sau de standarde în raport cu ale dumneavoastră, însă au şi anumite obiective comune cu cele pe care vi le-aţi asumat
• Identificarea potenţialelor tipare de eşec şi a acţiunilor recomandabile pentru a le transforma în viitoare modele de succes

3. La nivel organizaţional:

• Descoperirea şi utilizarea efectivă a conceptelor de bază ale PCM®, în scopul optimizării comunicării interpersonale, al înţelegerii diferenţei dintre procesul şi conţinutul comunicării, dintre tipurile de personalitate şi caracteristicile semnificative ale acestora
• Dezvoltarea abilităţilor de a vă motiva echipa, de a gestiona conflictele, de a controla şi reduce stresul, de a conduce într-un mod adecvat şi de a vă îmbunătăţi capacitatea de a influenţa deciziile
• Înţelegerea relaţiei dintre aşteptări, nevoi şi stres, astfel încât să puteţi administra optim situaţiile tensionate
• Identificarea şi evaluarea tipurilor de personalitate ale celor din jur şi adaptarea comunicării stilului potrivit pentru fiecare dintre ei
• Eficientizarea capacităţii de a convinge şi impresiona potenţialii clienţi, de a fideliza clienţii existenţi prin menţinerea unor relaţii armonioase şi de a conduce cu succes negocierile comerciale

Banner SapunulCheia.ro

Cum optimizezi un site web?

0
optimizare site web

Ce este optimizarea site-ului web?

Optimizarea este o abordare strategica pentru imbunatatirea unui site web pentru utilizatori, administratori si, uneori, roboti. La baza sa, optimizarea este un proces de testare iterativa care poate include stabilirea obiectivelor, cercetarea, strategia, testarea si raportarea.

In timp ce probabil ati auzit despre Optimizarea pentru Motoarele de Cautare (SEO), Optimizarea site-ului web face un pas inapoi pentru o viziune holistica a performantei site-ului. O strategie de optimizare buna este atenta la SEO, luand in considerare si alte discipline, inclusiv proiectarea, experienta utilizatorului (UX), optimizarea ratei de conversie (CRO), analitice si multe altele.

Care sunt avantajele optimizarii site-ului web?

Beneficiile optimizarii bine planificate a site-ului web includ:

  • Informatii mai bune despre utilizatori
  • Imbunatatirea expunerii si a traficului
  • Experienta imbunatatita pentru utilizator
  • Cresterea ratei de conversie
  • Stabilitatea, securitatea si viteza imbunatatia

Cum sa incepeti optimizarea site-ului?

Inceperea optimizarii unui website poate parea o sarcina descurajanta. Cu toate acestea, ne place sa o impartim in trei categorii distincte: strategie digitala, design si dezvoltare. In functie de abilitatea echipei dvs. si de nevoile site-ului dvs., este posibil sa va ocupati de optimizare intern sau  va puteti orienta catre o companie care se ocupa cu acest serviciu. Indiferent de decizia dvs., este important sa tineti cont de obiectivele generale si sa desemnati un team leader, care va mentine echipa concentrata pe modul in care sarcinile lor sustin imaginea de ansamblu.

Citeste articolul complet aici: https://digitalx.agency/ghid-de-optimizare-a-site-ului-web/

Banner SapunulCheia.ro

10 ani de activitate Tipro au generat peste 5.000 de clienți mulțumiți

0

Tipro, una dintre cele mai dinamice tipografii digitale de pe piața românească, lansează noul site al companiei odată cu aniversarea a 10 ani de activitate. Prin acest proces de rebranding, compania vine în întâmpinarea provocărilor pe care contextul actual de business le oferă și își propune să creeze o legătură cât mai strânsă cu toți partenerii săi.
„Credem că o companie, pentru a avea succes în contextul socio-economic actual, trebuie să evolueze împreună cu tendințele de consum. Ne propunem să furnizăm cele mai bune produse și să oferim cele mai moderne servicii de tipografie digitală. Cei peste 5.000 de clienți pe care i-am avut în 10 ani de activitate ne dau încredere în munca noastră, dar și certitudinea faptului că eforturile noastre de a înțelege expectanțele fiecăruia dintre ei s-au materializat în tipăriturile de care aveau nevoie, spune Florin Micu, Managing Partner Tipro.
La 10 ani de la înființarea companiei, Tipro întâlnește cerințele clienților și investește într-o formulă mai complexă a site-ului, menită să ofere utilizatorilor o experiență plăcută la navigare. Astfel, aceștia pot realiza un cont unde sunt salvate toate comenzile și, în funcție de materialele pe care și le doresc, beneficiază de explicații suplimentare la fiecare produs și de ajutor în configurare. Mai mult decât atât, schema de configurare evaluează proiectul și generează prețul final al comenzii, permițând utilizatorului să personalizeze materialul în funcție de buget. Noua formă a platformei permite clientului să facă plata online și să urmărească traseul comenzii până în momentul în care echipa Tipro notifică finalizarea proiectului prin e-mail și sms. Astfel, clientul beneficiază de transparență totală și de control pe parcursul întregului proces.
Înființată în 2009 și având la bază o viziune a dezvoltării continue, Tipro își fundamentează activitatea pe dorința de a pune la dispoziția companiilor cele mai potrivite materiale de print, indiferent de domeniul în care acestea activează. Tiprografia dispune de echipamente performante, tehnologie care permite echipei să asigure servicii de tipărire pentru companii și agenții de advertising.
„Piața de print din România are o dinamică remarcabilă și companiile țin pasul cu noile exigențe și trenduri pe care consumatorii le adoptă. Strategiile de comunicare devin tot mai creative, tehnologiile care apar generează oportunități de a inova, iar datoria noastră este să înțelegem aceste schimbări pentru a le putea oferi clienților tipăriturile de care au nevoie ”, mai spune Florin Micu, Managing Partner Tipro.

Banner SapunulCheia.ro

BUSINESS CHALLENGE 2019, București: „It’s all about Success and Failure, but most of all it’s about not giving up!

0

Pe 18 octombrie 2019, BusinessMark vă invită la BUSINESS CHALLENGE 2019, eveniment ce va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Ajunsă la a șaptea ediție, conferința, dedicată antreprenorilor și managerilor din cadrul companiilor medii și mici, își propune să abordeze problemele specifice cu care ei se confruntă, dar și să evidențieze potențialul imens ce stă în spatele business-urilor puse în mișcare de mințile agile și creative.
Aveți ocazia să vă conectați cu alți peste 100 de partcipanți și speakeri, cu care să discutați despre cum puteți face față cu brio provocărilor din acest domeniu.
Take the challenge! Printre speakerii ce vor fi prezenți la eveniment se numără:
IOAN COCAN, Managing Partner, Tremend;
MARIANA CONSTANTINESCU-BRĂDESCU, Managing Partner & Co-Founder, Rock Star Construct – deținător al brandului PIATRAONLINE;
ADRIAN COCAN, Manager, Lăptăria cu Caimac;
ION MATEI DUMITRESCU, Angel investor, Vice President Techangels Romania, Acceleration Expert Investment Ready Program Vienna;
ALINA DONICI, Managing Partner, Artesana;
NICOLETA CHIRICĂ, Founder și designer, IUTTA;
STELA ANDREI, Director, People Advisory Services, EY România;
MIHAI ZÂNT, Business Coach, HUMANISTIC
CĂLIN PASCU, Fondator & Manager General, Agenția de Print.

Ei vor veni cu răspunsuri la întrebări ce sunt pe buzele tuturor antreprenorilor:
Care este factorul ce aduce succesul în business?
La ce cocktail de factori ne gândim atunci când ne imaginăm succesul?
Este bine să ne asumăm riscuri și din ce punct devine periculoasă o astfel de abordare?
Ce complicații poate produce o dezvoltare de tip „fast growing” și cum putem veni în întâmpinarea lor?
Cum investim inteligent în tehnologie pentru optimizare operațională, inovare și poziționare pe piețele locale și internaționale?
Provocările în business nu sunt puține, iar jocul devine cu atât mai complicat atunci când discutăm despre start-up-uri, IMM-uri și inițiative antreprenoriale.
Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark. Mai multe detalii despre conferința BUSINESS CHALLENGE 2019, modalitatea de înscriere și principalele teme de discuție, puteți afla AICI.

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: EY România, CEC Bank, A&M Internațional.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Cu susținerea: CCIFER – Camera Franceză de Comerț și Industrie din România, CCIRI – Camera de Comerț și Industrie România Israel, BCCBR – Billateral Chamber of Cmmerce Bulgaria-România, BRCC – British Romanian Chamber of Commerce.
Parterneri media: Ziare.com, Business24, DeBizz, Transilvania Business, Financial Market, Administratie.ro, Global Manager, MATEK, Curierul Național, Jurnalul de Afaceri, SpatiulConstruit.ro, Portal Management, Business Press, Antreprenor în Romania , PRbox.ro, Rbe Connect, PRwave, Financiarul.ro, MoneyBuzz, Revista Bulevard, Manager Express, Social Media Romania, Market Watch, DepozitInfo.ro, BirouInfo.ro, InTurda.ro, InfoOradea.ro, Clujul de Buzunar, Monitorul de Făgăraș, Cargo Magazin.

***
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

Banner SapunulCheia.ro

Prima rețea socială de beauty din Romania

0

FabNet este o rețea socială bazată pe întrebări și răspunsuri care permite membrilor să pună și să răspundă la întrebări pe diferite teme. Fiecare întrebare este atribuită unei categorii specifice: machiaj, hair style, manichiură, îngrijirea pielii, chirurgie estetică, estetică dentară, nutriție și fitness. Utilizatorii se pot proclama și consolida statutul de experți în anumite categorii.

Întrebările și răspunsurile postate pe FabNet pot fi evaluate negativ sau pozitiv(like și dislike) de către utilizatori. Drept urmare, thread-urile întrebare-răspuns bine evaluate, utile, sunt evidențiate și apar mai frecvent în fluxurile utilizatorilor. Funcția de răspuns permite utilizatorilor să participe sau să discute subiectul postării. În plus, FabNet oferă și funcția de editare care permite utilizatorilor să îmbunătățească pe parcurs întrebările și răspunsurile proprii.

Ca și concept, FabNet poate fi considerată o platforma hibrid, o combinație de Facebook, Twitter și un forum de specialitate. Pagina de pornire a FabNet are un aspect familiar pentru utilizatorii Facebook, bazându-se pe același layout cronologic al postărilor denumit feed. Feed-ul este un amestec de întrebări active și întrebări la care nu s-au adăugat încă răspunsuri, care se potrivesc categoriilor selectate, împreună cu sugestii despre modul în care utilizatorii își pot completa profilul. Dacă dorești să intervii cu întrebări sau răspunsuri, poți face acest lucru fără a părăși feedul. Astfel experiența ta devine simplă și dinamică.

FabNet se bazează pe un flux continuu de utilizatori care sunt experți pe diferite domenii și care vin cu răspunsuri și soluții la probleme. Scopul este crearea unei baze de date, cu informație utilă din domeniul beauty și conectarea specialiștilor direct cu persoanele interesate de serviciile și expertiza lor pe diferite domenii.

Potențialul este asigurat: o abordare națională, o platforma ușor de utilizat care poate realiza multe împreună cu o comunitate capabilă. Schimbul direct de cunoștințe devine distractiv, datorită mecanismului de feedback al platformei, așa că nu fii mirat dacă te vei surprinde făcând clic ore în șir prin feeduri interesante.

PUNE O ÎNTREBARE PE FABNET

Principala funcție a FabNet este de a oferi răspunsuri la întrebări. Întrebările publicate se vor constitui în thread-uri care pot fi formate dintr-unul sau mai multe răspunsuri. Ce trebuie să reții este că fiecare thread FabNet începe cu o întrebare interesantă (ceea ce nu înseamnă că nu poți pune întrebări banale, dar thread-urile bazate pe întrebări banale vor dispărea în general rapid).

Dă un titlu relevant întrebării tale
Selectează categoria aferentă: machiaj, hair style, manichiură, îngrijirea pielii, chirurgie estetică, estetică dentară, nutriție, fitness
Adaugă câteva tag-uri (etichete), de asemenea cât mai relevante
Dorești sistem de vot?
Dacă dorești un vot bazat pe opțiuni prestabilite, bifează căsuța și adaugă opțiunile tale
Imagine reprezentativă: dacă dorești poți adaugă o imagine reprezentativă din calculatorul tău.
Detalii: poți introduce mai multe detalii și explicații care completează întrebarea ta (sunt permise și poze explicative)
Bifează una sau mai multe căsuțe funcție de preferințe.
Apasă ‘Publică întrebare’
Întrebarea ta este adăugată și așteaptă revizuirea din partea unui moderator FabNet. În termen de 24 ore va fi aprobată și publicată. În caz contrar vei primi o notificare pe email.

RĂSPUNDE LA O ÎNTREBARE

omunitatea FabNet se dezvoltă când utilizatorii fac schimb de comentarii și idei în mod regulat. FabNet este o platformă ce își dorește să ofere specialiștilor o oportunitate de a-i ajută pe ceilalți, cu soluții la prombleme. Având în vedere acest lucru, este recomandat să răspunzi în principal la întrebări din domeniul tău de expertiză.
Apasă butonul ‘Răspuns’ pentru a adăuga răspunsul tău la orice întrebare. Ai posibilitatea de a adăuga și o imagine reprezentativă pentru răspunsul tău.

Odată ce ai apăsat ‘Adaugă’ răspunsul tău va fi trimis spre unul din moderatorii FabNet spre aprobare. În termen de 24 de ore va fi publicat pe site, iar în caz contrar vei fi notificat prin email.

Răspunsul tău poate fi formulat în mai multe moduri în ce privește numărul de cuvinte și complexitatea. Uneori un răspuns scurt este cel mai adecvat, dar alteori răspunsul tău poate fi la fel de complex precum un articol de blog, cu ilustrațiile aferente. Cu toate că nu facem recomandări în ce privește complexitatea raspunsulurilor, un răspuns cât mai detaliat și cu ilustrații elocvente este adesea opțiunea mai apreciată.

De asemenea, poți efectua modificări asupra răspunsurilor pe care le-ai adăugat pe FabNet, dacă ai omis un detaliu important. Simplu, apelează la butonul ‘Editează’. Odată editat răspunsul tău va fi trimis din nou spre moderare, așteptând aprobare.

Răspunzând la întrebări cu soluții la probleme este primul pas pentru a te stabili că expert în domeniul tău de expertiză.

FabCredite

Postând pe FabNet ai posibiltatea de a acumula credite. În curând vei putea folosi aceste credite în cadrul rețelei pentru a promova postările tale sau activa diferite funcționalități premium. Poți acumula FabCredite astfel:

20 FabCredite atunci când îți creezi cont
5 FabCredite atunci când răspunsul tău a fost selectat că și ‘Top răspuns’
2 FabCredite când adaugi un răspuns
1 FabCredit când votezi cu Like sau Dislke o întrebare
1 FabCredit când dai follow unui alt membru FabNet
1 FabCredit când votezi cu Like sau Dislike un răspuns
REGULI FABNET: FIȚI AMABILI ȘI RESPECTUOȘI

Calitatea postărilor este ceea ce ne dorim pe FabNet. Pentru că platforma pe care o punem la dispoziția ta să devină ce ne dorim, ținând cont de temele de discuție unde opiniile pot fi uneori controversate, trebuie să acordăm respectul cuvenit celorlalți utililizatori. De multe ori vom fi nevoiți să intervenim ca moderatori pentru a cataliza discuțiile care trec pe o pistă greșită și de asemenea nu vom aproba întrebări sau răspunsuri cu limbaj neadecvat. Atacurile personale sunt de asemenea monitorizate și vor fi șterse după caz. Indiferent de complexitatea întrebării, răspunsurile jignitoare sau acordate cu lipsa de respect vor fi de asemenea respinse.

Din parte tuturor utilizatorilor FabNet solicităm un ton politicos, prietenos care să nu îndepărteze utilizatorii noi sau existenți. Conținutul rasist, sexist și de altă natură discriminatorie este interzis, la fel și utilizarea unui limbaj ofensator.

Încălcările acestor reguli duc la ștergerea conținutului și la interzicerea utilizatorilor. FabNet pune accent pe menținerea unui standard ridicat al conținutului.

Banner SapunulCheia.ro

Comunicat presă – achiziție echipamente

0

SC Wood Engineering SRL, cod unic de înregistrare 41071378, numar de inregistrare J14/255/2019, cu sediul în Sf. Gheorghe, str. Jokai Mor, nr. 24A, judetul Covasna, Beneficiar in cadrul proiectului „StartUP Hub Centru”, cod SMIS 105152 , proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritara 3 – Contract de subventie nr.24420 din 04.07.2019, va aducem la cunostință ca se lanseaza procedura competitivă de achizitie pentru echipamentul : Strung CNC – 1buc
Specificații tehnice: Specificațiile tehnice pot fi solicitate/obținute de la sediul beneficiarului din Sf. Gheorghe, str. Jokai Mor, nr. 24A, judetul Covasna sau printr-o solicitare pe adrea de E-mail: balazsii@yahoo.com
Atentie!
Achizitia va face obiectul unui Contract de furnizare cu durata care cuprinde termenul de livrare/punerea in functiune, perioada de garantie din oferta și perioada din oferta în care se asigură service-ul post garanție.
Valoarea estimată a contractului este de 177000lei inclusive TVA.
Termenul de garanție pentru echipamentul ofertat este de minim 12 luni. Oferta în care temenul de garantie este mai mic de 12 luni va fi respinsa ca fiind neconforma.
Service-ul in perioada de garantie este obligatoriu si gratuit, lipsa asigurarii acestuia duce la respingerea ofertei .
Livrarea echipamentului se va face la adresa: Str. Jokai Mor Nr.24A, Sf Gheorghe, Jud. Covasna
Oferta va contine de asemenea: prețul în lei, toate valorile din specificatiile tehnice, termenul de livrare, termenul de punere in functiune, termene de garantie si post garantie. Mentionam ca pretul contractului nu poate fi ajustat.
Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail: balazsii@yahoo.com pana la data de 25.10.2019, ora 1600.
Criteriul de atribuire al contractului este „oferta cea mai avantajoasă din pct. de vedere economic”. În baza contractului de furnizare se poate acorda avans de max. 70%.
Va rugam sa ne transmiteti impreuna cu oferta dumneavoastra un document din care sa reiasa autorizarea activitatii furnizorului (certificat ONRC sau echivalent). Nu se accepta oferte partiale. Cerinţele care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie vor fi considerate cu mențiunea ”sau echivalent”.
Pentru informatii suplimentare, persoana de contact este Balazsi Istvan, tel: 0786375888, e-mail: balazsii@yahoo.com

Banner SapunulCheia.ro

Românii consumă din ce în ce mai mult, conform audit retail Nielsen

0

Supreme Council of European Business a reluat evenimentele lunare în data de 26 septembrie 2019, iar prima întâlnire din această toamnă a avut ca subiect de dezbatere tendinţele de consum din industria FMCG. Evenimentul a avut loc la Grand Hotel Continental și s-a bucurat de acoperirea media a Grupului de Presă Bursa.
Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România, a prezentat o serie de informații recente din piață despre modul în care consumatorii se raportează la companii, despre nevoile pe care aceștia le au și despre așteptările care îi influențează în luarea deciziilor de cumpărare. În 2018, piața FMCG a continuat să crească atât valoric, cât și cantitativ, supermarketurile înregistrând o creștere de 2 cifre, care a fost generată de expansiunea lor numerică, în timp ce evoluția în comerțul tradițional continuă să fie pozitivă, susținută de creșteri salariale și de comoditate. În ciuda prețurilor mai mari, optimismul românilor se traduce, în continuare, în creșteri de consum și o tendință de premiumizare.
„Ne străduim ca prin organizarea întâlnirilor noastre lunare să le prezentăm membrilor și invitaților noștri detalii esențiale care influențează decisiv mediul de business internațional. Luna aceasta ne-am oprit asupra dinamicii de consum din FMCG, iar speaker-ul evenimentului, Nicolae Hulea, ne-a adus în prim-plan informații extrem de valoroase care pot constitui pilonii unei strategii de piață care să genereze rezultate remarcabile”, spune Mehmet Sumeroglu, Chairman SCEB.
Evenimentul s-a bucurat de o audiență formată din antreprenori, middle și top management din diverse companii, care au avut oportunitatea să afle cele mai noi trenduri care influențează una dintre cele mai dinamice industrii.

Banner SapunulCheia.ro

Asigurările private de sănătate sunt tot mai accesate de către români

0

Tendințele de consum din țara noastră s-au diversificat în ultimii ani și datorită faptului că românii se apropie de nivelul social și standardele din Occident. În privința acestui trend, piața asigurărilor private de sănătate nu este o excepție, bucurându-se de o creștere de 20% în primele trei luni ale acestui an.
Asigurările de sănătate cu acoperire internațională sunt tot mai accesate, iar creșterea pe care o înregistrează această piață demonstrează și o schimbare de mentalitate. Serviciile oferite de asigurătorii și brokerii de asigurări private de sănătate, precum MediHelp Internațional, influențează, de asemenea, interesul consumatorilor pentru un astfel de instrument financiar, datorită planurilor personalizate de asigurare, dedicate atât persoanelor fizice, cât și companiilor. „Ne preocupă, în mod constant, dinamica și tendințele industriei cu scopul de a identifica nevoile partenerilor noștri și de a le oferi cele mai cuprinzătoare planuri de asigurare pentru acoperirea serviciilor medicale oriunde în lume. Cu toate acestea, în condițiile în care afecțiunea medicală s-a instalat, asigurarea privată de sănătate preia riscul financiar, acoperind costurile intervențiilor medicale efectuate atât la nivel național, cât și internațional. Astfel, se creează cadrul ideal pentru extinderea pieței de asigurări private de sănătate, întrucât românii își doresc servicii medicale la standarde înalte., spune Elena Ciobanu, Director Operațional al MediHelp Internațional.
În egală măsură, companiile joacă un rol important în promovarea acestui tip de asigurare privată de sănătate care permite accesul la servicii medicale de calitate. Realitățile pieței muncii fac foarte dificilă păstrarea și loializarea angajaților, însă datorită interesului ridicat pentru oportunitățile pe care le oferă asigurările private, companiile au posibilitatea de a le include în pachetul de beneficii oferit salariaților și de a se diferenția față de competitorii direcți.
„Piața muncii a devenit tot mai dinamică în ultimii ani, angajații fiind conștienți de oportunitățile pe care le au în contextul actual. Cei care sunt activi își cunosc drepturile și iau întotdeauna cele mai bune decizii pentru ei, chiar dacă acest lucru înseamnă schimbarea locului de muncă pentru a avea parte de cele mai cuprinzătoare beneficii ale pachetului salarial. MediHelp Internațional oferă companiilor planuri de asigurări de sănătate pentru angajați, contribuind astfel la reducerea fenomenului de migrare de la o companie la alta sau de angajare în afara țării, afirmă Elena Ciobanu, Director Operațional al MediHelp Internațional.

Banner SapunulCheia.ro

Locul de munca este mai sigur cu ajutorul acestor echipamente de protectie

0

Siguranta vine pe primul loc! Fie ca esti angajator, fie ca esti angajat, trebuie sa fii de acord ca nimic nu este mai important decat siguranta la locul de munca. Astfel, trebuie sa stii ca achizitionarea unor echipamente de protectie corespunzatoare este mai mult decat un capriciu, este o necesitate.

 

Dupa ce ai examinat atent conditiile de munca si ai analizat cerintele specifice fiecarui post, a venit momentul sa te indrepti spre un furnizor specializat in producerea echipamentelor de protectie. Iti recomandam magazinul Kronos, unde gasesti o oferta variata de produse la cel mai bun raport calitate-pret. Fiecare piesa comandata va fi confectionata in atelierele Kronos, unde poti alege materialul textil dorit, adaptate oricarei cerinte, indiferent daca vrei poliester sau 100% bumbac. Aici se produc echipamente unisex sau cu design specific pentru femei si barbati.

 

Fiind unul dintre cei mai cunoscuti producatori de echipamente de protectie si haine de lucru, Kronos isi ghideaza activitatea dupa dictonul “Responsabilitate, flexibilitate, capacitate de productie”. Pe site-ul Kronos.ro gasesti o gama variata de produse menite sa fie purtate la locul de munca, asigurand atat protectia, cat si confortul sporit al muncitorilor.

 

Indiferent daca lucrezi in domeniul public sau in domeniul privat, trebuie sa tii cont de reglementarile publice in ceea ce priveste siguranta la locul de munca. Legea nr. 319/14.07.2006 vizeaza stabilirea unor “principii generale referitoare la prevenirea riscurilor profesionale, protectia sanatatii si securitatea lucratorilor, eliminarea factorilor de risc si accidentare, informarea, consultarea, participarea echilibrata potrivit legii, instruirea lucratorilor si a reprezentantilor lor, precum si directiile generale pentru implementarea acestor principii.”

 

Fiecare articol produs si furnizat de Kronos asigura rezistenta si calitate. De la veste reflectorizante, costume de tip salopeta si combinezoane, pana la halate medicale, orice produs este gandit astfel incat sa acorde prioritate sigurantei la locul de munca.

 

Echipa de la Kronos intelege importanta construirii unui brand in ceea ce priveste identitatea unei afaceri, succesul si longetivitatea ei – de aceea, la Kronos ai optiunea de a personaliza echipamentele de protectie aferente activitatii desfasurate. Tot aici poti gasi confectii de tipul HoReCa (lenjerii de pat, fete de masa), precum si alte materiale promotionale, cum ar fi sacose personalizate. Daca vrei ca echipamentul de protectie ales pentru munca pe care o efectuezi sa fie personalizat cu brandul afacerii, nu trebuie decat sa spui ce preferinte ai.

 

Totodata, in echipa Kronos activeaza si un departament de creativitate cu care poti colabora pentru a iti crea propriul brand de la zero in cazul in care nu ai deja unul. Tinand cont de cerintele pe care le ai, de domeniul de lucru, cei de la Kronos te ajuta sa obtii logo-ul potrivit preferintelor tale, precum si paleta cromatica adecvata. Mai mult chiar, avand in vedere ca activitatea Kronos a inceput inca din anul 1992, serviciile oferite s-au diversificat. Experienta in domeniu a condus la adaugarea de noi produse si servicii deja oferite, astfel in portofoliul companiei intra obiecte din categoria textila diferite de cele care privesc echipamentele de munca.

 

Intra pe site-ul Kronos.ro, rasfoieste paginile cu modele de echipamente de protectie si alege ce ti se potriveste. In cazul in care ai intrebari, iti doresti ceva specific sau ai nevoie de ajutor la construirea unui brand, consultantii iti stau la dispozitie. Vino la Kronos si fii sigur ca gasesti cea mai buna solutie pentru siguranta la locul de munca!

Banner SapunulCheia.ro

Office, Rezidențial, Retail, Industrial&Logistic – perspectivă 360 grade, la Real Estate & Construction Forum

0

Pe 1 octombrie 2019, BusinessMark vă invită la cea de a 9-a ediție a proiectului Real Estate & Construction Forum. Evenimentul va avea loc la Hotel Radisson Blu din București, sala Atlas, începând cu ora 08:30.

Oamenii se dezvoltă, tehnologia avansează, nevoile clienților se schimbă, organizațiile se transformă și simt nevoia de a se extinde. Smart Home, Smart Buildings, Smart Cities sunt termenii ce caracterizează piața de real estate. Sustenabilitatea a devenit un must – de la centre comerciale și spații industriale, la birouri și locuințe.

În acest context, Real Estate & Construction Forum va fi structurat în patru paneluri, fiecare dintre acestea aducând în prim plan unul dintre segmentele de referință ale domeniului: Office, Rezidențial, Retail, Industrial&Logistic.

Prin cele patru momente de discuție, organizatorii vor provoca speakerii evenimentului să răspundă la întrebări, precum:

·         Care sunt provocările și  soluțiile de creștere a cererii pe toate segmentele pieței din perspectiva investitorilor, dezvoltatorilor si specialiștilor din imobiliare?

·         Ce impact au inovația și si digitalizarea în real estate? Care sunt trendurile la nivel global și soluțiile inovatoare implementate cu succes pe piețele din regiune?

·         Cum arată spațiul de lucru al viitorului, spre ce își îndreaptă atenția chiriașii și ce soluții au dezvoltatorii pentru a crește calitatea timpului petrecut la birou?

·         Care sunt segmentele pieței care oferă investitorilor yield-uri mai bune față de piețele din regiune?

Invitatul special al evenimentului va fi BERNARD STORCH, Partner, PLP Architecture.

Bernard are o experiență excepțională într-o gamă largă de proiecte comerciale, rezidențiale, instituționale și din domeniul ospitalității, în Marea Britanie, Europa, India și Orientul Mijlociu. În prezent, munca sa se concentrează asupra unor proiecte care aduc regenerare urbană transformatoare, prin proiecte dinamice, cu destinație mixtă, printre care Westferry Printworks Redevelopment de pe Isle of Dogs în Londra, Sampson & Ludgate House, așezată între Tate Modern și Southbank Centre din Londra și noul Tower Ten și World Trade Centre din Amsterdam, conceput ca un proiect urban subtil și aflat în evoluție, de regenerare a locului de muncă, care integrează spațiul și clădirile existente.

Printre proiectele sale recente se numără premiatul Sky Central, sediul BREEAM-Excellent, care furnizează spații de lucru mari și flexibile, pentru 3 500 de angajați ai Sky Television, în campusul lor din vestul Londrei.

Printre speakerii ce vor fi prezenți la eveniment se numără:

·         ANA DUMITRACHE, Country Head Romania, CTP Invest

·         SÎNZIANA PARDHAN, Country Head, P3 ROMÂNIA

·         ANTOANELA COMȘA, General Manager, GRANVIA ROMÂNIA; Preşedinte, AREI

·         COSTIN BLIDEANU, Head of Leasing Retail Division, AFI EUROPE ROMÂNIA

·         BEATRICE DUMITRAȘCU, Vice-President Residential Sales, ONE UNITED PROPERTIES

·         MARIUS ISTUDORA – Business Development Manager, Portland Trust

·         BOGDAN VOICA, Asset Director, ANA TOWER OFFICES

·         ALEXANDRU MIHAI, Partener, NORDIS

·         ANNE-MARIE DIACONU, Leasing & Asset Management Director, SKANSKA ROMÂNIA

·         CLAUDIU BISNEL, Partner & Co-Founder, BRISK GROUP

·         MAURICIO MESA GOMEZ, Country Manager, CORDIA ROMÂNIA, Membru în Consiliul de Administrație, CORDIA

·         ROXANA DUDĂU, Associated Partner, Head of Real Estate & Construction Department, NOERR

·         EMMA TOMA, Head of Office Division, AFI EUROPE ROMÂNIA

·         CARMEN RAVON, Head of Advisory&Transaction Services | Retail Agency, CBRE ROMÂNIA

·         LUCIAN VIȚELARU, Senior Managing Associate, Head of Real Estate practice, RADU ȘI ASOCIAȚII SPRL | EY LAW

·         LUCIAN ANGHEL, Fondator și CEO, ENERGYPAL – TIMEPAL ROMÂNIA ȘI FMS

·         DUMITRU MINCIU, General Manager, NOVART ENGINEERING

·         DANIELA BOCA, Head of Research, CBRE ROMÂNIA (Moderator)

·         MIHAI PĂTRULESCU, Senior Associate, Investment Services, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA (Moderator)

Real Estate & Construction Forum este un eveniment pe care BusinessMark îl organizează de două ori pe an și în jurul căruia a reușit să creeze o comunitate formată din specialiști din industrie.  Astfel, cele 8 ediții precedente au reunit peste 110 speakeri și 1200 participanți.

Mai multe detalii despre conferința Real Estate & Construction Forum, modalitatea de înscriere și principalele teme de discuție, puteți afla AICI.

Eveniment organizat de BusinessMark.

Parteneri: Nordis, Brisk, Noerr, Novart Engineering,  EY România, A&M International

Eveniment susținut de: CCIFER- Camera Franceză de Comerț și Industrie din România, Camera de Comerț și Industrie România Israel, BRCC-British Romanian Chamber of Commerce, BCCBR- Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria-Romania

Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion

Radio oficial: Europa FM

BusinessMark Susține: Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator.

Parteneri media: Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Manager Express, EFdeN, Financial Market, DeBizz, Transilvania Business, PRbox.ro, Rbe Connect, Curierul Național, Portal Management, MoneyBuzz, Social Media Romania, Global Manager, Administratie.ro, BirouInfo.ro, Depozitinfo.ro, Agenda Construcțiilor, Energynomics.ro, Tranzit, Real Estate Magazine, InstalNews.ro, Misiunea Casa, Proidea, Ibuild.info, FM Magazin, Finzoom, Bursa, InfoOradea, Monitorul de Făgăraș, SpatiulConstruit.ro, MATEK, Financiarul, InTurda.ro, PRwave, Antreprenor în România, Homezz.ro, Business Press, Clujul de Buzunar, Cargo Magazin.

 

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE