Acasă Blog Pagina 151

Dineul Haute Cuisine, un eveniment inedit în Baia Mare

0
eveniment

DSC_0563

Restaurantul La Gourmet şi-a răsfăţat invitaţii cu preparate gătite în sous-vide
Restaurantul La Gourmet din cadrul Hotelului Magus a adus în Baia Mare cea mai în vogă metodă de cooking, sous-vide, pe care a prezentat-o oficial la Dineul Haute Cuisine, în data de 24 noiembrie 2016.
Maeştrii bucătari La Gourmet sunt adepţii celui mai revoluţionar şi mai sănătos stil de cooking, astfel că au preparat pentru invitaţii veniţi la Dineu specialităţi extravagante, prin inovatoarea metodă sous-vide. Savuroasele preparate au suscitat un real interes, oaspeţii delectându-se cu piept de raţă pe pat de mere caramelizate, muşchi de vită Chateaubriand şi pommes soufflées cu rozmarin, file de somon cu orez exotic şi sos de mango, la care s-au adăugat vinuri ce completează gustul bogat al preparatelor.
Atmosfera a fost întregită de pianiştii Sorin Robert şi Irina Rosana (formaţia Two to Tango), care au răsfăţat clienţii La Gourmet cu muzică clasică, astfel că Dineul Haute Cuisine s-a transformat într-o seară de basm atât pentru invitaţi, cât şi pentru angajaţii restaurantului.
Csaba Majoros, director general Hotel Magus: „Am dorit să aducem un suflu nou în domeniul HoReCa din această regiune a ţării şi am reuşit acest lucru prin serviciile oferite clienţilor noştri în cadrul Complexului hotelier Magus, care cuprinde şi Restaurantul La Gourmet. Şi pentru că arta culinară este un punct forte al complexului nostru, am decis să punem în valoare măiestria bucătarilor chefi prin organizarea unui eveniment cu totul deosebit pentru Baia Mare şi Maramureş, în general. Astfel s-a născut ideea Dineului Haute Cuisine, care a împletit cu succes măiestria culinară cu cea muzicală. Credem că evenimentul a reuşit pe deplin să revoluţioneze modul în care invitaţii noştri vor dori să-şi petreacă serile cu familia şi prietenii, de acum înainte. Ne bucurăm să fim primii care oferă astfel de experienţe inedite locuitorilor din Maramureş.”

***
Despre metoda de gătire sous-vide
Inventată de Contele Rumford, în 1799, şi redescoperită de inginerii americani şi francezi, această manieră de gătit a fost adaptată industriei culinare de Georges Pralus în 1974 şi perfecţionată de Bruno Goussault, care a antrenat zeci de bucătari din lume să gătească în aceast mod.
Cookingul prin metoda sous-vide presupune vidarea alimentelor (în special a cărnurilor) şi prepararea lor pentru un timp îndelungat, în apă, la temperaturi joase. Această metodă, foarte în vogă acum, asigură o coacere uniformă şi nu permite sucurilor naturale din alimente să se piardă, ceea ce duce la potenţarea gustului şi la crearea unei experienţe culinare desăvârşite!
Beneficii ale preparatelor gătite prin metoda sous-vide:
• Gust îmbogăţit, datorită faptului că esenţele şi aromele alimentelor se infuzează în mâncare;
• Alimentele rămân nealterate de foc, apă sau oxigen, astfel că îşi păstrează în totalitate proprietăţile nutritive;
• Pentru că se prepară în mod uniform şi fără afectarea structurii celulare a alimentelor, preparatele sunt mult mai uşor de digerat şi de asimilat de către organism.
evenimenteveniment

Banner SapunulCheia.ro

6.300 de puieti plantati de ViitorPlus prin activitati de voluntariat

0
voluntariat

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila a reinceput activitatile de impadurire din sudul tarii, cu sprijinul a peste 300 de voluntari din companii si elevi de liceu.
In toamna aceasta, pe parcursul a 4 zile, ViitorPlus a infiintat 1,3 hectare noi de padure pentru reabilitarea perdelei forestiere din comuna Roseti, judetul Calarasi. Impadurirea s-a facut din fonduri private, de la companii care au participat cu voluntari la plantarea celor 6.300 de puieti de ulm, salcioara, corcodus si maces. Companiile care s-au implicat sunt: EY Romania, ING Bank, Metro Systems Romania, Relevance Management, TenarisSilcotub, iar liceele care si-au incurajat elevii sa aiba grija de natura sunt Danubius, Economic si Mihai Eminescu, din Calarasi.
Pentru ca se doreste respectarea principiilor dezvoltarii durabile, impadurirea s-a facut conform unui proiect tehnic, realizat in parteneriat cu Directia Silvica Calarasi, care a oferit si o parte din puietii plantati. Totodata arborii vor fi ingrijiti timp de 5-6 ani, pana cresc suficient ca sa se dezvolte singuri, si vor fi monitorizati inca 10 ani de zile.

„ViitorPlus continua eforturile de impadurire in sudul Romaniei unde suprafata impadurita este mult sub norme, judetul Calarasi fiind pe ultimul loc in clasamentul suprafetelor fondului forestier, cu doar 22.000 de hectare de padure. Suprafetele impadurite de noi sunt aditionale, din fonduri private, care altfel nu ar fi fost plantate. Am decis sa implicam in acest proces voluntari, adulti si tineri, pentru a le oferi o experienta prin care incurajam un comportament responsabil fata de mediu.”, a declarat Teia Ciulacu, Presedinte ViitorPlus.

Impadurirea in comuna Roseti continua si in primavara anului 2017, obiectivul ViitorPlus fiind ca in aceasta localitate sa adauge o suprafata totala de 4,5 hectare la perdeaua forestiera deja existenta. De asemenea, organizatia este in cautarea unor noi parteneri din randul companiilor, deoarece suprafata impadurita creste cu fiecare voluntar care participa la plantare.

***
Despre ViitorPlus
ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – este o organizatie non-profit cu o experienta de 10 ani in dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educatie pentru mediu, voluntariat si infrastructura de mediu. Principalele programe derulate sunt Atelierul de Panza, Recicleta, Harta Reciclarii, ecOprovocarea, BirouEco, Amenajarea eco-turistica a cascadei Bigar, Regenesys.
Viziunea ViitorPlus: “Redescoperim impreuna legatura cu natura si investim in ceea ce lasam in urma noastra”. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina web: www.viitorplus.ro

Pentru mai multe detalii despre activitatile de voluntariat la plantare va rugam sa o contactati pe Teia Ciulacu, Presedinte ViitorPlus, la numarul de telefon 0729.040.079 sau adresa de e-mail teia.ciulacu@viitorplus.ro.

voluntariat

Banner SapunulCheia.ro

Conferința Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri al anului din județul Timiș, se desfășoară la Timișoara în 8 decembrie 2016

0
business

În contextul în care singura strategie viabilă de creștere a companiilor este starea de alertă permanentă a antreprenorilor vis-à-vis de capitalizarea noilor oportunități de afaceri și investiții și de modificările globale, Doingbusiness.ro organizează joi, 8 decembrie 2016, la Timișoara (Hotel Continental), începând cu ora 9.00, conferința Business to more Business – întâlnirea anuală a celor mai de succes manageri și acționari de companii din economia regională.

Conferința de la Timișoara încheie seria de evenimente Business to more Business 2016, care a debutat la Brașov, în 10 martie și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța, Cluj Napoca și Oradea.

,,Conferința Regională Business to more Business s-a dovedit și în 2016 cel mai mare eveniment de afaceri reunind cateva mii de antreprenori și managerii regionali care au participat în cadrul celor 10 evenimente componente. La Timișoara, în 8 decembrie, suntem încrezători că vom reuși din nou să dovedim audienței că este un eveniment ,,obligatoriu”. Pe de-o parte vrem să transmitem cum văd specialiștii invitați de noi mersul economiei pe baza concluziilor trase în probabil cea mai completă sondare a sentimentului de afaceri la nivel național și pe de altă parte, să oferim soluții de consultanță financiară, fiscală, management performant și dezvoltare personală. Extrem de important de precizat este și faptul că vom avea o sesiune specială dedicată celui mai fierbinte subiect al anului 2016: digitalizarea, fenomen care aduce cu sine oportunități enorme dar și modificări dramatice ale climatului competițional’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Sesiunea plenară a conferinței de la Timișoara, moderată de jurnalistul Radu Soviani, va fi deschisă de Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business -Telekom România, care va informa audiența și va răspunde întrebărilor publicului în privința optimizării costurilor companiilor prin soluții adaptate, individualizate.

Bogdan Iacob –  Head of Mass Customers Sales – OMV Petrom Gas va arata audienței în ce fel optimizarea costurilor utilităților începe de la sursă.

Iar dacă după eficientizarea și optimizarea afacerii riscurile încă persistă, audiența va putea cunoaște modalitățile de transfer ale acestora prin soluțile oferite de Daniel Colita – Director General Adjunct Timisoara Safety Broker. Daniel Pană, Country Managerul SAS România, va demonstra că activitatea de analiză a datelor proprii ale afacerilor este la îndemână și poate fi folosită pentru interpretarea și îmbunătățirea performanței de afaceri. Cu alte cuvinte audiența va găsi răspunsul la întrebarea: ,,cum facem ca datele din interiorul afacerii noastre să producă rezultate pozitive pentru noi’’. Întrucât la nivel național principala problemă a prezentului imediat pare să fie deficitul forței de muncă și al forței calificate de muncă, Radu Stănescu – Managing Partner la 1tedjob va demonstra oamenilor de afaceri prezenți că angajările nepotrivite pentru companie pot fi foarte costisitoare, dar va arată și cum riscurile asociate angajărilor nepotrivite pot fi diminuate.

Angela Ene – Președintele Asociației Administratorilor Independenți va releva audienței aspectele fundamentale care determină creșterea performanței și valorilor companiei.

În cea de-a doua sesiune a Conferinței, dedicată transformării digitale și schimbării comportamentului consumatorului, Ciprian Jichici, Regional Business Director – Microsoft Romania va prezenta cele mai recente noutăți din tehnologia cloud. Sesiunea continuă cu soluții referitoare la generarea de oportunități imediate de vânzare, identificate de către Dumitru Ion – CEO Kompass România.

Prin sesiunea de dezvoltare personală (susținută de Elena Badea – Partner & Senior Consultant – Sfera Business), conferința de la Timișoara  se încheie cu prezentarea celor mai noi tendințe în comunicare și marketing.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/BUSINESS_to_more_BUSINESS/Business_to_more_Business%2C_Timisoara/22. Participarea este gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința Națională Business to more Business de la Timișoara are ca organizație suport Asociația Administratorilor Independenți iar partenerii evenimentului sunt: Telekom România, Microsoft România, OMV Petrom, Alpha Bank, SAS România, 1tedjob, Safety Broker și Kompass România.

Evenimentul, organizat de Doingbusiness.ro, este susținut prin parteneriate media de: Transilvania Business, Manager Express, Spatiulconstruit.ro, RBE Connect, PrBox.ro, MANPRES, Forbes Romania, Jurnalul de Afaceri, Evenimente, Revista CARIERE, Calendar Evenimente, Editura Amaltea, AGERPRES, Investclub, Buzz!Camp, Inspire, Buzzjob.

  

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Confederația Patronală ”Concordia” are o nouă conducere

0
concordia

La Adunarea Generală din data de 23 noiembrie 2016 au fost aleși Președintele și Vicepreședinții Confederației Patronale ”Concordia”. Noul Președinte este domnul Adrian Manolache, din partea Federației Patronale a Rețelelor de Comerț. Pentru pozițiile de Vicepreședinți au fost desemnați doamna Silvia Vlăsceanu, de la Federația Patronală a Asociațiilor Companiilor de Utilități din Energie, doamna Georgiana Murgulescu de la Consiliul Patronatelor Bancare din România și domnul Eduard Floria, de la Federația Patronală Petrol și Gaze.

Membrii Confederației au acordat încrederea lor proiectului propus de noul președinte, care în următorii doi ani de mandat urmărește consolidarea organizatorică și funcțională a Confederației și implicarea mai pregnantă a acesteia în dezvoltarea dialogului social și civic din România. Domnul Adrian Manolache îi succede la conducerea C.P. ”Concordia” domnului Ioan Dan Gheorghiu, care încă de la înființarea Confederației a contribuit substanțial la dezvoltarea acesteia și la obținerea statutului de confederație reprezentantativă la nivelul economiei naționale.

Implicarea domnului Manolache în activitatea C.P. ”Concordia” datează din anul 2013. În toată această perioadă a contribuit la stabilirea direcțiilor strategice de acțiune ale Confederației, la formularea și susținerea punctelor de vedere ale Confederației cu privire la teme de interes major pentru mediul de afaceri, cum sunt relațiile de muncă, dialogul social, libertatea și competitivitatea economică, transparența legislativă și decizională. Totodată, domnul Adrian Manolache a reprezentat Confederația în Comisia pentru protecția consumatorului și concurență loială din cadrul Consiliului Economic și Social, precum și în comisii de dialog social din cadrul unor ministere.

”Consider că rolul organizațiilor patronale este să contribuie, printr-un dialog social și civic etic și profesionist, la asigurarea stabilității și coeziunii sociale, ca premise pentru bunăstarea generală a societății, începând de la nivelul fiecărui loc de muncă, fiecărei întreprinderi, fiecărui sector de activitate și până la nivel național. În egală măsură, mediul de afaceri are nevoie de stabilitate și predictibilitate a politicilor economice și sociale, precum și de transparență și profesionalism în luarea deciziilor privind aceste politici. Confederația Patronală ”Concordia” dorește să contribuie la o schimbare pozitivă și vizibilă a modului în care partenerii sociali interacționează și colaborează, astfel încât societatea în întregul ei să se dezvolte. Activitatea mea viitoare, ca președinte al C.P. ”Concordia”, va fi dedicată acestor obiective pe care le consider importante.” a declarat domnul Adrian Manolache.

Înființată în 2007, C.P. “Concordia” este una dintre cele mai mari organizații patronale din România, cu reprezentativitate la nivel național, susține peste 500 de companii, însumând peste 275 000 de salariați. Ea este constituită din organizaţii patronale cu membri care își desfășoară activitatea în sectoare importante ale economiei româneşti: energie electrică şi termică, petrol şi gaze, industria auto, industria cimentului, echipamente casnice, comerţ, activități financiare şi bancare, transport rutier, activităţi de consultanţă şi inginerie. Scopul principal al acestei organizații este acela de a susține creșterea capacității competitive a economiei naționale.

www.confederatia-concordia.ro

Banner SapunulCheia.ro

Relax & Detox la High Class Beauty Studio

0
remodelare corporala high class

A inceput numaratoarea inversa. Sarbatorile de iarna se apropie si meriti o zi de relaxare, hidratare si detoxifiere.
Terapeutii High Class Beauty Studio v-au pregatit o zi de rasfat inainte de Sarbatorile de iarna. Va asteptam intr-o oaza de magie, menita sa elimine tensiunea si va destinda pentru a fi pregatiti si in forma de Sarbatori.

Pachetul cuprinde:
1 x sedinta 45 Min – Masaj de relaxare + aromaterapie
1 x sedinta 45 Min – Presodrenaj cu infrarosu
Pret 100 LEI

Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Autoturism gratuit la achizitionarea unei case

0
autoturism gratuit

Autoturism gratuit la achizitionarea unei case

Oferta speciala: primiti cadou un autoturism cu valoare maxima de 7.000 euro (TVA inclus) la achizitionarea unei vile la cheie (5 camere, 158 mp, 79.900 euro) din ansamblul rezidential Dealul Verde.

In apropiere de Bucuresti, cu toate utilitatile

Dealul Verde este amplasat la iesire din comuna Berceni, la 7 km sud de Centura Bucuresti si la 10 minute de statia de metrou IMGB. Cele 175 de vile din cartier sunt racordate la toate utilitatile (energie electrica, gaze, canalizare, apa din put propriu). Ansamblul rezidential beneficiaza de strazi betonate, iluminat stradal, supraveghere video, parc propriu pentru copii.
Vilele din Dealul Verde sunt construite din caramida pe structura de beton si beneficiaza de garantie.

Case ieftine cu costuri reduse de intretinere

Locuitorii din Dealul Verde sunt, in general, familii de tineri care au achizitionat locuinta prin Programul Prima Casa sau credit bancar. Ei au ales o vila in Dealul Verde pentru:

pretul avantajos al vilelor (sunt mai ieftine decat apartamentele din Bucuresti cu aceeasi suprafata utila)
costurile reduse de intretinere (energie electrica mai ieftina si costuri mici de incalzire)
siguranta, aer curat, liniste, relaxare, vecini civilizati.

Regulamentul ofertei este disponibil la http://www.dealulverde.ro/noutati/gratuit-autoturism-nou-la-achizitionarea-casei

Informatii despre prezenta oferta primiti de la telefon 0722-291.931 sau email info@dealulverde.ro

Mult succes!
dacia-site

Banner SapunulCheia.ro

5 pasi pentru a te prezenta la un interviu

0
interviu

Intotdeauna trebuie sa mergem pregatiti la un interviu, din toate punctele de vedere. Atunci cand doresti sa te angajezi, trebuie sa tii cont de cateva lucruri foarte importante pentru a fi un concurent pe cinste pe postul pentru care aplici.

1.       Cerceteaza domeniul si job-ul pentru care aplicishutterstock_94552174

 Niciodata sa nu mergi la un interviu nepregatit/a. Citeste despre angajator, analizeaza-le site-ul si toate articolele, comunicatele de presa, sa ai cat mai multe informatii despre ei si despre modul in careisi desfasoara activitatea. Vei avea un avantaj fata de ceilalti candidati, vei stii um sa te adaptezi oricarei intrebari si prezinti siguranta de sine.

2.       Imbraca-te adecvat

Inainte de interviu, alege-ti cu grija tinuta. Conteaza foarte mult modul in care te prezinti. Trebuie sa iti alegi inteligent outfit-ul si sa ai o atitudine serioasa dar in acelasi timp entuziasta si sa se vada dorinta de implicare. In principiu, prima impresie conteaza extrem de mult si e important sa tii cont de toate detaliile pentru a iti crea o imagine frumoasa in fata angajatorului.

3.       Trebuie sa ajungi la timp

Niciodata sa nu intarzii la un interviu de angajare. Trebuie sa fii mereu cu 5-10 minute mai devreme si sa arati ca pentru tine programul de lucru conteaza foarte mult. Sa ajungi la timp inseamna ca esti o persoana care ii respecta pe ceilalti. Daca totusi se intampla sa intarzii, anunta in prealabil cu un telefon.

4.       Limbajul corpului si contactul cu ochii

Este de asemenea foarte important sa ai un limbaj al corpului cat mai adecvat. Renunti la ticurile nervoase si adopti un comportament profi. De asemenea, stabileste contactul vizual.

5.       Pregateste-ti intrebari pentru finalul interviului

Pregateste-ti cel putin 2 intrebari pentru a-ti manifesta interesul pentru firma si pozitia pentru care optezi. Dupa interviu, daca nu primesti un telefon, suna recruiter-ul sau compania. Acest lucru denota faptul ca esti interesat/a si ca iti doresti mult acest job.

 

Acestea au fost doar cativa dintre pasii pe care ar trebui sa ii urmezi inainte de un interviu. La Videochat in Bucuresti fetish, Fetish World, conteaza foarte mult atitudinea unui model si cat de mult doreste sa se implice. Conteaza foarte mult respectarea unui program de lucru.

 

Orice job, din orice domeniu, isi doreste seriozitate din partea ta. Nu uita, totul sta in atitudine!

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum e sa lucrezi in centrul business al Bucurestiului?

0
business

Ca sa va raspund la intrebare: E minunat sa vezi Calea Victoriei, sa lucrezi la un minut de Metrou si sa iti placa sa muncesti intr-o zona atat de frumoasa. Eu sunt Nicoleta si sunt model la Victory Studio. E cel mai tare studio in care as fi putut sa lucra vreodata. Victory nu a fost prima mea alegere, am mai lucrat prin alte studiouri  dar nu am fost niciodata atat de multumita!

De cand lucrez aici imi permit cam orice, imi permit sa merg sa imi cumpar haine, fara sa ma uit la bani, imi permit sa mananc in oras si sa imi comand ce vreau eu, imi permit sa merg si sa ma plimb oriunde. De exemplu, ultima vacanta a fost in Tenerife, acum 1 luna si jumatate. Am stat o saptamana si m-am distrat foarte mult. Imi place la nebunie sa ma trezesc dimineata si sa am o situatie financiara frumoasa si o stare buna! Le am pe amandoua.  

Victory promoveaza performanta si implicarea. In studio se lucreaza cu cea mai noua si de calitate aparatura si le pune la dispozitie modelelor cele mai bune conditii de lucru.

Trebuie sa mai stiti ca atunci cand va hotarati sa deveniti modele, trebuie sa puneti mai multe lucruri pe foaie. Seriozitatea si implicarea sunt cele mai importante calitati de care trebuie sa dati dovada. Nu e usor sa fii un model care castiga mii de $. Nu e usor sa ajungi in Top daca nu muncesti suficient. Mie mi-a luat ceva timp pana sa ajung sa cunosc domeniul sis a lucrez asa cum trebuie. Un plus al job-ului de model este faptul ca poti castiga bonusuri ca supliment al castigurilor tale. Intr-adevar, acest lucru necesita multa munca si are ca baza o dorinta foarte mare de a-ti asigura o situatie financiara asa cum si-ar dori oricine.  

Acum nu mai trec pe langa magazine gandindu-ma ca intr-o zi imi voi permite perechea aceea de pantofi care imi tot face cu ochiul. Nu ma mai gandesc ca maine iar nu o sa am bani sa imi iau rochia pe care mi-o doresc de ceva timp. Acum totul s-a schimbat. Muncesc si am ce imi doresc! Muncesc mult si imi place siguranta si independenta financiara!

 

Va recomand cu mult drag Victory Studio, Studio videochat din Bucuresti Piata Victoriei! Sper sa ne cunoastem!business52 

Banner SapunulCheia.ro

Ediția din 2016 a sondajului de engagement organizat de Aon România s-a finalizat cu ceremonia de nominalizare a companiilor Best Employer

0
AON

Best Employers Study 2016
București, 25 noiembrie 2016. Aon România a organizat joi, 24 noiembrie 2016, în cadrul Hotelului Intercontinental, Gala decernării titlului Best Employer. Companiile câștigătoare ale titlului “Aon Best Employer 2016” au fost desemnate ca urmare a desfășurării celei de-a patra ediții consecutive a studiului Aon Best Employers în România. La eveniment au participat aproximativ 120 de persoane, reprezentanți ai companiilor participante la Studiu, dar și companii interesate de rezultate.
În ediția 2016 a Galei “Aon Best Employer” au fost nominalizate următoarele companii:
• Adobe Systems Romania
• Autonom
• Edenred Romania
• JW Marriott Bucharest Grand Hotel
• Mars Romania și Royal Canin Romania (ca parte a Mars in Romania)
• MSD Romania
• Nutricia Early Life Nutrition Romania
• Pfizer Romania
• Premier Restaurants Romania
• Sodexo On-Site Services
• Timac Agro Romania

Ce diferențiază companiile Best EmployersLa studiul Aon Best Employers de anul acesta au participat 37 de companii, reprezentate de 13.400 respondenți angajați și 250 top manageri din domenii precum farma, IT, financiar, agribusiness, retail, hotelier, media, automotive, servicii medicale etc.
Rezultatele studiului arată că nivelul implicării rămâne constant, cu o creștere de 1% față de anul precedent. Dacă rezultatele la nivel de Medie a participanților arată un scor de 60% engagement al angajaților, , companiile Best Employer au un nivel de engagement de 81%.

Cele mai mari diferențe între Media rezultatelor tuturor participanților și media rezultatelor companiilor Best Employer se regăsesc în segmentul angajaților highly engaged – 19% pentru Medie și 40% pentru Best Employers, dar și în segmentul angajaților disengaged – 16% pentru Medie și doar 5% pentru Best Employers.

Studiul arată și care este nivelul de engagement pentru categoriile de angajați în funcție de mărimea companiei: pentru companiile cu mai putin de 250 de angajați scorul este de 71%, el scăzând la 63% în cazul companiilor între 250 și 1.000 de angajați și ajungând la 57% în cazul companiilor cu peste 1.000 de angajați.
Cele mai mari diferențe de percepție a angajaților companiilor Best Employer față de Medie se referă la următoarele arii analizate de studiu: leadership: diferență de 23% (77% vs 54%) atunci când vorbim despre impactul avut de echipa de top management asupra implicării profesionale a angajaților; retenție: diferență de 23% (71% vs 48%) referitor la încrederea angajaților că organizația lor reține oamenii de care are nevoie pentru atingerea obiectivelor.

La fel de relevante au fost și ariile “corectitudine salarială” – 67% din angajații companiilor Best Employer sunt convinși de faptul că sunt plătiți pe măsura efortului pe care îl depun în cadrul companiei, față de 44% în cadrul Mediei. În privința beneficiilor, 71% din angajații companiilor Best Employer sunt satisfăcuți de nivelul beneficiilor oferite de angajator, față de 49% pentru angajații din Medie.
“Fiecare ediție anuală a sondajului este celebrată prin acest eveniment, în care este concentrată munca noastră de-a lungul unui an, alături de companiile care participă la sondaj.
Ne bucurăm să avem aportul nostru în conștientizarea faptului că engagement-ul este important într-o companie, că fiecare industrie, fiecare companie din industrie are provocările ei și că nu există o rețetă magică, valabilă pentru toate companiile. Mesajul meu către companii este următorul ”dacă nu știți care este dimensiunea lipsei de engagement în compania voastră, ar trebui să o faceți. Aflați ce cred angajații despre voi. Doar așa puteți să îi implicați, să îi responsabilizați în a face ceva, în loc să aștepte ceva din partea companiei.”, a declarat în cadrul Galei Virginia Păuna, Project Leader al studiului Best Employers din România.
Criteriile studiului Best Employer
Best Employer Study analizează nivelul de implicare profesională (engagement) a angajaților în baza a trei dimensiuni – SAY, STAY și STRIVE – ce pot fi influențate de gradul de satisfacție a- angajaților cu privire la anumite categorii, cum ar fi sentimentul împlinirii, autonomia, resursele, oportunitățile de învățare și dezvoltare, echilibrul dintre viața personală și cea profesională, mediul de lucru, colegii, managementul performant, reputația angajatorului, atenția acordată angajaților, recompense si recunoaștere.
“SAY” – angajații vorbesc pozitiv despre compania angajatoare în discuțiile cu prietenii, colegii sau clienții –, companiile Best Employer au înregistrat anul acesta un nivel de 87%, în timp Media a înregistrat un scor de 70%.
“STAY” – angajații își doresc să rămână pe termen lung în compania pentru care lucrează, nu se gândesc să o părăsească și și-ar recomanda angajatorul prietenilor – pentru acest an scorul Mediei a fost de 62%, față de scorul primit de Best Employers, de 77%.
“STRIVE” – angajații depun extra efort în activitatea lor de zi cu zi – studiul din 2016 arată un impresionant scor de 81% pentru angajații din companiile Best Employers față de 60% pentru Medie.
În cei 4 ani de desfășurare a sondajului, Aon a lucrat cu un număr de 124 de companii cu un număr total de aproape 94,000 angajați, dintre care peste 45,000 au decis să își exprime opinia.
* * * *
Note către editori
Aon plc (NYSE: AON) este lider mondial în furnizarea de soluţii de management al riscului, brokeraj de asigurări şi reasigurări, consultanţă resurse umane şi externalizare de servicii. Prin cei 69.000 angajaţi în toată lumea, Aon acordă cele mai bune servicii clienţilor săi din peste 120 de ţări, combinând soluţii de risc inovatoare şi eficiente cu expertiza tehnică a resurselor sale la nivel mondial. Aon a fost numit în mod repetat cel mai bun broker din lume, cel mai bun intermediar de asigurări, cel mai bun intermediar în reasigurări, cel mai bun consultant privind beneficiile pentru angajaţi şi manager de captive de către surse multiple din industria de profil.

Aon România, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurare din România, oferă servicii profesionale de consultanţă în asigurări, reasigurări, managementul de risc şi beneficii pentru angajaţi, pentru companii, autorităţi sau instituţii financiare. Companie înfiinţată în 1991 devine subsidiară a grupului Aon din 2005. Aon România deţine certificatul de management al calităţii ISO 9001/2008.

Best Employers Study (BES) se adresează companiilor cu peste 50 de angajați și cel puțin trei ani de activitate pe piața din România. Pe lângă nominalizarea companiilor Best Bemployer, acest studiu furnizează o serie de informații atât despre angajați cât și despre angajatori. BES îi ajută pe managerii de companii să afle cum pot obține rezultatele cele mai bune cu resursele pe care le au in companie și cum pot crește performanța afacerii prin optimizarea nivelului de engagement al angajaților. Pentru mai multe detalii despre studiul Best Employers în România vizitați pagina oficiala.

Banner SapunulCheia.ro

,,CEO Conference – Shaping the future’’ a confirmat ca este evenimentul de referință pentru elitele mediului de afaceri românesc.

0
ceo conference

,,CEO Conference – Shaping the future’’, evenimentul organizat de Doingbusiness.ro și co-organizat de EY România în data de 23 noiembrie 2016,  a reunit în București peste 170 de persoane influente la nivelul mediului de afaceri, lideri de companii, consultanți, decidenți și reprezentanți ai instituțiilor de prestigiu naționale și internaționale.

,,Desfășurarea evenimentului, aflat la cea de-a doua ediție, a confirmat faptul că prin componența unică de persoane influente în economie pe care o reunește conferința, reușim să oferim mediului de afaceri românesc o platformă excelentă pentru discuții la nivel înalt și oportunități exclusive de afaceri pentru participanți’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Conferința a fost deschisă de către Nenad Pacek – Președintele Fondator al Global Success Advisors și confondatorul CEMEEA Business Group, fost vicepreședinte al The Economist Group (Economist Intelligence Unit), care a și moderat sesiunea dedicată perspectivelor macroeconomice, la care au participat ca speakeri: Cătălin Păuna – Country Economist – Banca Mondială, Bogdan Ion – Country Managing Partner – EY Romania&Moldova, Steven Van Groningen – Președinte – Raiffeisen Bank România, Board Member – Foreign Investors Council, Radu Crăciun – CEO – BCR Pensii, Vicepreședinte – Asociația Administratorilor Independenți, Sorin Mîndruțescu – General Manager – Oracle România și Constantin Ionescu – National Security State Counsellor – Romanian Presidency.

,,Mă bucur să văd un număr așa de mare de CEO și de manageri de companii prezenți aici, având o discuție atât de amplă și în profunzime. Referitor la anul viitor, lucrurile stau bine în România, probabil că nu vom avea aceeași creștere ca și în acest an, poate explicată prin efecte one-off, de tipul stimulului fiscal pe care l-am avut la începutul anului, însă creșterea economică va fi în continuare solidă’’, estimează Cătălin Păuna – Country Economist – Banca Mondială.

,,În viitor, România are clar potențial pentru creștere, dar, ca acest potențial să fie sustenabil, trebuie să și investim. Sper ca anul viitor să avem un mediu mai predictibil și un CEO să nu mai fie – glumind – ,,Chief Explanation Officer’’ încercând să explice ce se întâmplă, dar chiar să devină din nou Chief Executive Officer și să conducă resursele pe care le are la dispoziție pentru un scop pozitiv’’, a declarat Steven Van Groningen – Președinte – Raiffeisen Bank România, Board Member – Foreign Investors Council.

,,Suntem într-un moment în care România are o rată de creștere foarte bună. Dar atmosfera de impredictibilitate la nivel global, poate mai puternică decât în trecut, cred că necesită abordări chiar și mai sofisticate din partea celor care guvernează companiile, fie că e vorba de directori generali sau de Consilii de Administrație’’, spune Radu Crăciun – CEO – BCR Pensii, Vicepreședinte – Asociația Administratorilor Independenți.

,,Cei intervievați în studiul nostru – A vision for growth – în octombrie anul acesta sunt foarte pozitivi legat de creșterea în 2016 și au mare încredere în dezvoltarea în 2017 a sectoarelor în care activează. Este extrem de important ce poate să facă România într-un context european și global’’, afirmă Bogdan Ion – Country Managing Partner – EY Romania&Moldova.

,,Atenție la cloud, atenție la un nou model – nu o nouă tehnolgie ci un nou model de a face business. Este ceva ce nu este promovat de o companie ci de o întreagă industrie, a intrat în viața noastră fără să ne dăm seama, prin facebook, prin twitter, prin social networking, acum este următorul nivel – al intrării în lumea corporațiilor, în lumea business-ului. Cred că trebuie  ca participanții la acest eveniment, CEO Conference, să fie în cunoștință de cauză de ceva ce nu au mai experimentat până acum – noul model de a face business’’, a susținut Sorin Mîndruțescu – General Manager – Oracle România.

,,În niciun caz nu cred ca va urma un an rău. Probabil că România se va plasa în Top 3 al ritmurilor de creștere în Europa în 2017, fundamentele macroeconomice sunt solide și sprijină această perspectiva pozitivă. Banca Centrală Europeană va menține dobânzile foarte scăzute. Pentru Europa aceasta înseamnă dobânzi foarte scăzute pentru, aș zice, cel puțin următoarele 18 luni, iar probabilitatea este ca și în România să avem de asemenea dobânzi foarte scăzute, dar pe măsură ce economia crește în aceste ritmuri mă aștept la presiuni inflaționiste. Am putea vedea inflație de 1,5-2% la sfârșitul lui 2017, ceea ce înseamnă că BNR ar putea ridica dobânzile anul viitor poate până la 2,5% la final’’, a declarat Nenad Pacek – Președintele Global Success Advisors.

Cea de-a doua sesiune a conferinței, dedicată digitalizării a trasat rolul liderilor din companii în privința transformării digitale, regândirea strategiilor și a modelelor de afaceri și reinventarea avantajelor competitive ale companiilor în economia digitală.

Sesiunea a fost moderată de Vargha Moayed – Partener – Advisory Services Leader – EY România și au răspuns provăcilor aduse de creștere și digitalizare: Marius Perșinaru – Country President Romania&Moldova – Schneider Electric, Marius Filipaș – Services Delivery Director – Microsoft România, Daniel Pană – Country Manager – SAS România și Cristian Ionescu – Country Manager – Expense Reduction Analysts.

,,Vedem 4 nivele în schimbarea oricărei firme la ora actuală: modul în care te conectezi cu clienții (bidirecțional – luare de informații de la clienți și transmitere de informații către ei), modul în care angajații pot lua decizii singuri și să își organizeze mai bine activitatea zilinică, modul de optimizare a proceselor în cadrul firmei, și nu în ultimul rând, orice firmă devine o firmă de software. De ce? Pentru că softul ajunge să îmi transforme produsele pe care eu le am’’, a declarat Marius Filipaș – Services Delivery Director – Microsoft Romania.

,,Totul pleacă de la date. Pentru mine nu mai există astăzi nicio companie care poate susține că poate face abstracție de date sau de analytics. Toată lumea utilizează analytics, întrebarea este cât de mult și cât de bine. Constat că majoritatea jucătorilor din piață au decis să investească mai mult în analytics – mă refer la piața financiar-bancară. Urmează și alte piețe. Pentru noi, digitalizarea înseamnă să facem datele să producă rezultate pozitive pentru companii’’, a declarat Daniel Pană – Country Manager – SAS România.

CEO Conference 2CEO Conference – Shaping the future s-a încheiat cu sesiunea dedicată experienței coaching-ului. “Care sunt piedicile care îi opresc pe liderii din companii în a avea impactul pe care îl urmăresc” a fost subiectul prin care Mihai Stănescu – Executive Coach – RoCoach a detaliat comprehensiv cele trei caracteristici pe care trebuie să le dețină fiecare lider de companie/persoană cu funcție executivă: integritate, credibilitate, carismă, prezentând totodată cele mai bune tehnici care trebuie deținute de un șef performant de companie.

Mai multe detalii despre CEO Conference – Shaping the future sunt disponibile aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31

Partenerii evenimentului au fost Raiffeisen Bank, Coca-Cola HBC România, Expense Reduction Analysts, RoCoach, SAS România, Microsoft, BCR Pensii, Coface, HL Display. Conferința care a fost co-organizată de EY România a fost sprijinită de Asociația Administratorilor Independenți, Foreign Investment Council, Kompass Romania și a fost susținută de sponsorii: Dr. Pendl & Dr. Piswanger, Immofinanz, Ines Group, Regus, Business Lease. Parenerul logistic al CEO Conference a fost Stejarii Country Club.

Doingbusiness.ro mulțumește partenerilor media ai evenimentului: Revista CARIERE, InvestClub, Evenimente Biz, Calendar Evenimente, Forbes Romania, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, AGERPRES, Prbox.ro, RBE Connect, Saptamana Financiara, Buzz! Camp, BuzzJob, Inspire, Editura Amaltea, Spatiulconstruit.ro, MANPRES.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE