Acasă Blog Pagina 93

Haideti, cu mic, cu mare, sa facem scoala sclipitoare!

0
Asevi

Necesarul de produse de curatenie pentru un an intreg! Asta garanteaza brandul ASEVI institutiei de invatamant castigatoare.
Pons Quimicas, care a creat produsele Asevi, are sediul in inima Spaniei si de peste 50 de ani e devotat productiei si perfectionarii continue a solutiilor pentru curatenie si improspatare atat a tesaturilor cat si a locuitelor.
Acum 22 ani produsele Asevi au venit si in Romania prin Pons RO Prodcom – importator, producator si distribuitor de detergenti si produse de curatenie – fiind folosite cu loialitate atat de catre gospodinele care isi doresc curatenia perfecta pentru casa si rufele lor, cat si de companiile care vor solutii complete profesionale pentru curatarea materialelor textile, a pardoselilor sau a spatiilor sanitare.
Si, pentru ca echipei Pons ii plac provocarile si nu rateaza nicio ocazie de a dovedi ca produsele ASEVI pot castiga orice batalie impotriva murdariei, lanseaza pentru prima oara in Romania o actiune de Corporate Social Responsability dedicata tuturor elevilor din scoli si licee. Actiunea lansata zilele acestea se desfasoara sub forma unui concurs menit sa ajute tinerii elevi sa inteleaga cat de importanta este curatenia pentru sanatatea si dezvoltarea lor personala. Orice scoala sau liceu din Romania se poate inscrie in acest concurs. Iar mecanismul este simplu: cea mai curata sala de clasa / baie castiga cele mai eficiente produse devotate curateniei, pentru un an intreg.
Elevii scolilor sau liceelor cu spirit de competitie se pot inscrie pe pagina de Facebook Asevi postand o poza cu sala de clasa sau cu scoala si mentionand ca isi doresc sa participe la concursul ”Cea mai curata clasa/baie”.
Cu putina ambitie si inca un strop de perseverenta, elevii pot invata cat de mult conteaza ca spatiul dedicat studiului / igienei personale sa fie unul in permanenta curat si improspatat. Si, in plus, competitivitatea in actiunile educative este una extrem de importanta pentru parcursul lor in viata.
Scoala care va fi votata castigatoare pe 18 Decembrie 2017 va primi drept rasplata din partea Pons RO Prodcom produse pentru curatenie suficiente pentru un an intreg.
Asadar, haideti, cu mic, cu mare, sa va transformati scoala intr-una castigatoare!

Banner SapunulCheia.ro

Bacteriile de la scurgerile de canalizare, o problema cu care toti ne confruntam

0
Asevi

Ti s-a intamplat vreodata sa simti un miros neplacut in bucatarie sau chiar in baie si sa nu il poti identifica sau elimina, oricata curatenie ai face? Sau poate ti s-a intamplat sa observi ca apa din chiuveta nu se mai scurge, oricate eforturi ai face? Cel mai probabil s-au infundat tevile de scurgere sau sunt partial infundate iar apa nu mai are un canal de trecere.
Nu te grabi sa chemi instalatorul, este costisitor si o problema de genul acesta se poate rezolva fara interventia specialistului.
Dar hai sa identificam mai intai cauzele.
Oricat de multa atentie ai aloca igienizarii baii sau bucatariei, exista sanse destul de mari ca la spalatul vaselor, resturile de mancare sa ramana blocate pe scurgere. Si, putin cate putin, acestea se aduna zilnic, pana cand ajung sa infunde total sau partial teava pentru scurgere.
Daca resturile de mancare sau micile impuritati din baie ajung sa se depuna si sa intre in putrefactie, vei ajunge in situatia neplacuta de a te confrunta cu mirosuri urate, persistente. Iar asta e partea usoara a problemei. Partea ingrijoratoare a acestui fenomen o reprezinta, bineinteles, bacteriile.
Depunerile de toate felurile care ajung sa blocheze tevile sunt, in majoritatea cazurilor, periculoase pentru sanatate. Bacteriile resturilor de mancare pot sa iti infesteze chiuvetele si sa te expuna la pericole mai mari. De la vase contaminate si pana la eczeme ale pielii, tevile infundate sunt o problema care nu trebuie neglijata sub nicio forma.
Un ajutor de nadejde pentru tevile infundate
Daca cele citite mai sus nu iti sunt straine, afla ca exista un super–produs care te poate ajuta sa scapi de grija tevilor infundate si a bacteriilor raspandite. Este vorba despre Asevi, solutia concentrata pentru desfundarea tevilor, care actioneaza in cateva minute, desfundand eficient. Pe langa faptul ca este un produs extrem de eficient, acesta te poate ajuta sa economisesti bugetul, altfel alocat intalatorului sau, mai mult, sa prelungesti durata de viata a tevilor din casa. Daca folosesti cu regularitate solutia concentrata pentru desfundarea tevilor de la Asevi, elimini din start problema bacteriilor acumulate la scurgeri. Astfel, sanatatea ta si a celor dragi nu mai este pusa in pericol si nu va expuneti niciunui risc.
Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca solutia concentrata pentru desfundarea tevilor de la Asevi este extrem de usor de folosit. Salvezi timp si nu depui eforturi pentru a-ti ingriji corespunzator casa.
Foloseste-o cu incredere si nu vei regreta! Nici tu si nici casa ta!

Banner SapunulCheia.ro

Cel mai bine vândut slot machine al anului 2017: P-27/27 St Slim, marca Euro Games Technology

0

Luni la rând P-27/27 St Slim își dovedește performanța și spectaculozitatea, devenind bestseller-ul anului 2017, în rândul vastului portofoliu de produse EGT.
P-27/27 St Slim este un slot machine dezvoltat și produs în totalitate de Euro Games Technology, compania care, în Romania, a avut cea mai rapidă dezvoltare în industria jocurilor de noroc.
Rezoluția de excepție, ecran cu funcție tactilă integrată, interactivitatea pe care o oferă prin mixurile atractive și diverse de joc, fac din P-27/27 St Slim alegerea numărul 1 a din ce în ce mai mulți operatori și jucători din industria jocurilor de noroc din România, dar și din cea internațională.
Aparatul de slot suportă diverse mixuri de jocuri din portofoliul EGT, cu tematici interesante și atractive: Orange Collection, Green Collection, Red Collection, Union Collection, Fruits Collection, toate făcând parte din Collection Series, dar și mixuri ce aparțin Premier Series: Premier Fruits, Premier Multi-3, Premier Multi-4, Premier Multi-5, Premier Multi-6, Premier Fruits, Premier Union-1.
Cu vânzări record în acest an, P-27/27 St Slim este deja vedeta anului 2017.
Caracteristicile aparatului de joc P-27/27 St Slim:
• Două ecrane de 27” de rezoluție înaltă;
• Ecran principal cu funcție tactilă integrată;
• Topper multimedia, cu monitor de 27” (opțional);
• Tastatură cu butoane dinamice OLED (opțional);
• Sistem stereo cu calitate îmbunătățită;
• Lumină LED ambientală, atractivă, pe marginile cabinetului;
• Contori mecanici bine poziționați pentru a avea acces ușor și vizibilitate bună;
• Detalii ergonomice sofisticate ce asigură confortul jucătorului;
• Sistem de acces uşor cu cheie electronică;
• Susținut de platformele Exciter II și Exciter III.

Dispozitivele periferice ale P-27/27 St Slim:
• Acceptor bancnote (JCM, Cash Code, MEI);
• Imprimantă tichete (TransAct Tech Inc., FutureLogic);
• Cea mai nouă linie de accesorii topper EGT (opțional);
• Tastatură OLED (opțional).

Detalii complete despre aparatul de joc P-27/27 St Slim și despre producătorul EGT Romania, găsiți aici: https://www.egt-bg.ro/

Banner SapunulCheia.ro

Experții români analizează impactul ultimelor modificări fiscale asupra mediului de business la “Tax & Finance Forum” Brașov

0
Tax & Finance Forum
  • BusinessMark deschide seria de evenimente Tax & Finance Forum”, proiect ce se desfășoară, în 2017, în patru orașe: Cluj-Napoca, București, Brașov și Timișoara
  • Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

BusinessMark anunță organizarea evenimentului “Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 17 noiembrie la Hotel Kronwell, Brașov. Experții din cele mai mari companii de consultanță din România vor aborda aspecte fiscale de actualitate și vor dezbate tendințele la nivel internațional, modificările legislative din Codul Fiscal și Normele de Procedură Fiscală și noi reglementări contabile.

Această ediție include două sesiuni TAX Focus, cu slot-uri de 30-45 de minute de prezentări și sesiuni de întrebări și răspunsuri. De asemenea, în cadrul sesiunii IFRS Focus vor fi analizate principalele subiecte și standarde de raportare financiară internațională.

Tematica acestei ediții cuprinde aspecte ce țin de: tendințe în fiscalitatea la nivel mondial și european, noua abordare OECD a taxării internaționale, armonizarea legislației românești, noutăți în sfera impozitului pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, TVA – noutăți, split-TVA, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice, prețurile de transfer, trenduri în controalele fiscale efectuate de autorități, vămuirea centralizată- metodă de eficientizare a costurilor, mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale, IFRS 15 – Venituri din contractele cu clienții și IFRS 16 „Contractele de leasing”: noul concept de leasing, exemple practice.

„În contextul unui final de an cu multe modificări legislative și fiscale, ne face plăcere să organizăm Tax & Finance Forum la Brașov și să descifrăm, alături de reprezentanții din cele mai mari companii de consultanță, noutățile fiscale cu impact asupra mediului de business.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT
  • CRISTIANA OPREA, Tax Manager, FiNEXPERT
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
  • MIHAELA HAMPU, Senior Manager, Tax Advisory, Mazars
  • IRINA NISTOR, Senior Manager, Consultanță Fiscală, PwC România
  • ROXANA GHIGEA, Manager, Taxation Services, KPMG România
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ELLA CHILEA, Partener Audit & Financial Advisory Services Mazars Romania
  • FLORIN MINEA, Senior Manager, Audit & Financial Advisory Services, Mazars Romania
  • ALINA FĂNIȚĂ, CEO, PKF Finconta

Conferința se adresează următorului tip de public: directori financiari, generali, economici, contabili, auditori, experți fiscali, analiști financiari, consultanți fiscali și controlleri financiari.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “Tax & Finance Forum” este organizat de BusinessMark alături de: PwC România, FINEXPERT, Mazars România, PKF Finconta, AVIS, Camera Consultanților Fiscali din România, Deloitte România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, MyTex.ro, Ziarul Transilvania Expres, Monitorul de Făgăraș, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, Property Buzz, PortalManagement, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Conferința “RO-Product”: care sunt cele mai dezvoltate sectoare la nivel de producție și ce instrumente utilizează marile companii pentru a crește competitivitatea?

0
RO-Product

BusinessMark anunță organizarea evenimentului “RO-Product”, ce va avea loc pe 16 noiembrie la Hotel Radisson Blu, București. Conferința va reuni experții din zona de producție pentru a dezbate abordări concrete, aplicabile și replicabile, la problemele cu care se confruntă industria, bune practici și metode de valorificare a oportunităților.

În cadrul evenimentului, participanții au ocazia să se întâlnească cu cei care au creat strategii eficiente de dezvoltare, să se conecteze cu profesioniștii din domeniu, să se inspire din cazuri reale de succes, în vederea îmbunătățirii continue a business-ului.

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • IONEL MARIAN CIUCIOI, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație, Vrancart
  • DRAGOȘ IRIMESCU, Fondator, Wetterbest
  • DOINA CEPALIS,  Director General și Fondator, Te-Rox Prod
  • LUCA RABBIA, Group Operations Director, Gold Plast Group
  • OVIDIU PĂTRAȘCU, Plant Manager & Operations Director, Halewood România
  • ILEANA VLAD, Director General, Delta Rom Technologies
  • ELENA STOICA, Director General, Tricotton Junior
  • CARMENCITA SAVA, Director de Cercetare-Dezvoltare, Gerocossen
  • EDUARD CROITORU, Sales and Marketing Director, Rombat

Cea de a II-a sesiune a evenimentului va fi una practică și va consta într-o simulare de business susținută de GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer – EVOLUTIV Consultants Network. Simularea de Income/Outcome ® oferă o perspectivă și o cunoaștere aprofundată a afacerii, a leadership-ului, a impactului financiar al  oricăror decizii manageriale, fie că sunt decizii comerciale, fie că sunt decizii de dezvoltare, de investiții, de finanțare sau privind capitalul uman.

Conferința se adresează următorului tip de public: directori generali și executivi, dar și manageri de producție, operaționali, de logistică, financiari, de planificare, de aprovizionare, de depozite, import-export, comerciali și de vânzări.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “RO-Product” este organizat de BusinessMark alături de: EVOLUTIV Consultants Network, AVIS, Biroul de Traduceri Champollion, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, Property Buzz, PortalManagement, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, Săptămâna Financiară, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Externalizarea serviciilor de e-fulfillment

0

Cu toate că piața de eCommerce din România este în continuă creștere, externalizarea serviciilor de e-fulfillment – cum este denumita logistica magazinelor online, este la un nivel foarte scăzut, de maxim 2-3% din totalul pieței de eCommerce. Printre motivele principale ar fi teama magazinelor online de a ține stocurile de marfă în depozite din afară firmei, necunoașterea sau neînțelegerea serviciilor de e-fulfillment și a avantajelor externalizării.

“Suntem de părere că odată înțeles procesul prin care produsele ajung la clientul final și odată cunoscute soluțiile automatizate la care apelăm, managerii magazinelor online vor cunoaște avantajele reale și nu vor mai avea nicio îndoială în a-și externaliza serviciile logistice la noi.” susține Paul COPIL, Co-Founder QeOPS.

Ce este e-fulfillment? E-fulfillment este procesul de recepție, procesare și livrare a comenzilor primite de la consumatorul final, prin intermediul internetului.Cu alte cuvinte, e-fulfillment înseamnă suma proceselor logistice prin care un produs comandat într-un magazin online este ambalat și predat curierului pentru livrarea către consumator.

Indiferent dacă alegi să externalizezi sau nu procesul de e-fulfillment, primul pas ca produsele să ajungă la consumatorul final este recepția mărfurilor. Sistemul nostru IT permite stocarea informațiilor despre toate produsele ce pot fi comercializate într-un magazin online. Atunci când mărfurile ajung în depozitul nostru, fiecare produs este înregistrat în sistem pe baza codului de bare inscripționat pe ambalaj. În cazul în care acest cod nu există sau este deteriorat, un operator QeOPS se ocupă de etichetarea corespunzătoare a produsului cu un nou cod de bare.

De asemenea, stocarea mărfurilor în depozitul QeOPS se face în funcție de tipologia produselor.

De exemplu, dacă este vorba despre un magazin online care comercializează haine, atunci acestea sunt depozite pe umerașe, într-o zonă dedicată. Pentru a simplifica accesul și căutarea, produsele de dimensiuni mici sunt stocate în cutii speciale. Există posibilitatea ca anumite bunuri cu o valoare mare, precum bijuteriile, să fie depozitate în încăperi separate, ce permit accesul limitat.

QeOPS oferă soluții flexibile și adaptabile în funcție de nevoia de depozitare a magazinelor online, indiferent de cantitatea disponibilă sau de tipul produsului. De asemenea, cu ajutorul unui sistem de management transparent și performant (WMS), poți să monitorizezi în timp real stocurile și comenzile primite.

După ce marfa a fost recepționată și depozitată corespunzător, sistemul nostru informatic înregistrează fiecare comandă primită, prin integrarea cu magazinul tău online, indiferent de platforma pe care o folosești – Magento, WooCommerce, Prestashop sau marketplace.

Dacă este nevoie, prin intermediul unui serviciu de call centre, QeOPS poate să confirme împreună cu clientul comenzile primite. Astfel sunt reduse greșelile ce pot apărea în plasarea comenzilor de către client, minimizând retururile.

Odată confirmată comanda, această ajunge în sistemul informatic (WMS) QeOPS unde este procesată și ambalată. Alegerea ambalajului potrivit este extrem de importantă pentru ca produsele să ajungă în siguranță la client. Un ambalaj corespunzător trebuie să fie ușor și compact, maximizând valoarea și atractivitatea produselor comandate și, în același timp, reducând costurile de transport.

Depozitul nostru dispune de toate tipurile și dimensiunile de ambalaje, fiind astfel ușor să găsim soluția potrivită indiferent de comanda primită.

Și pentru că înțelegem cât de important este comunicarea cu clientul, îți punem la dispoziție posibilitatea de a personaliza coletele cu ambalaje speciale, etichete autocolante, bandă adezivă inscripționată, inserturi de marketing sau mostre, in plus asiguram si o gama larga de soluții pentru protecția produsului la transport (bule, pernuțe cu aer, protecții carton, etc) în funcție de specificul produsului livrat.

Desigur că te întrebi cine se ocupă de toate documentele care trebuie să ajungă la client. Fie că este vorba de manuale de utilizare, certificate de garanție, facturi sau documente de expediție, comenzile primite până în oră 16:00 sunt pregătite de noi în aceeași zi, conform specificațiilor tale.

Mai mult decât întocmirea și introducerea documentației în coletele ce pleacă la client, pentru a preveni posibilele returului, QeOPS oferă magazinelor online posibilitatea unei verificări suplimentare, prin testarea la bancul de probe.
________________________________________________________________________________

Serviciile logistice reprezintă o parte extrem de importantă a business-urilor online, iar implementare unor procese eficiente presupune timp, cunoaștere și multă experiență. Majoritatea magazinelor online mici nu își permit să investească într-un depozit modern și într-un departament de logistică format din profesioniști. Chiar și așa, este destul de dificil să susții un astfel de business atunci când vânzările au fluctuații sezoniere.

Externalizare procesului de e-fulfillment îți permite să beneficiezi de experiență unor profesioniști în domeniu, să primești și să oferi la rândul tău servicii premium, să optimizezi și să reduci costurile cu depozitarea, ambalare și livrarea produselor către clientul final. Mai mult de atât, odată ce ai scăpat de această grijă, îți poți concentra eforturile pentru a-ți dezvolta activitatea principală – vânzarea produselor.

Dacă am reușit să-ți atragem atenția, atunci te invităm să vizitezi depozitul nostru pentru a te convinge cu ochii tăi.

Găsești datele noastre de contact aici: www.qeops.eu

Banner SapunulCheia.ro

Conversaţii intime – o campanie Beliema de la Idelyn

0
Conversaţii intime

Beliema® de la Idelyn® se întoarce către experții finali – vaginele, pentru a schimba concepțiile greșite ale femeilor despre infecțiile vaginale.

Idelyn® este o companie axată pe sănătatea intimă a femeilor cu o gamă complexă de produse. Gama intimă Beliema® de la Idelyn® oferă susținere completă în infecțiile vaginale provocate de ciuperci și bacterii. Cu toate acestea, brandul s-a confruntat cu o provocare pentru a-şi dovedi unicitatea în faţa femeilor dintr-un simplu motiv: majoritatea lor nu știu că infecțiile pot fi cauzate de ambele. O provocare care a fost abordată folosind cei doi piloni ai strategiei de brand: umorul și educația, într-o campanie digitală găzduită pe site-ul brandului, Conversații Intime.
O cercetare în domeniul comportamentului consumatorilor* a arătat că marea majoritate a femeilor care suferă de infecții vaginale tind să creadă că ciupercile sunt cauza dominantă. În unele țări din Europa Centrală și de Est, până la 67% din femeile care prezintă simptome de vaginită bacteriană, încep să se autotrateze cu orice produs fungic. Dar, în realitate, peste 50% din cazuri sunt cauzate de bacterii. Această concepție greșită că ciuperca este întotdeauna de vină a fost o problemă enormă și a condus la mai multe cazuri de tratamente greșite, având în vedere că peste 60% dintre femei încep să se ocupe de infecții prin autotratament, iar aproximativ o treime dintre acestea ajung la medic după un tratament nereuşit cu produsul ales.

O altă provocare cu care s-a confruntat brandul a fost lipsa de cunoaștere a produselor dedicate infecțiilor intime, disponibile în farmacii. Majoritatea femeilor nu știu că cea mai mare parte a produselor sunt dedicate fie doar pentru tratarea ciupercilor, fie a infecțiilor bacteriene.

Deci, cum ar putea brandul să demonstreze utilitatea sa unică atât pentru ciuperci, cât și pentru bacterii, în situaţia în care majoritatea femeilor nu iau în considerare bacteriile ca fiind parte a problemei?

Soluția creată de brand a fost într-un mod ingenios, simplă, dar îndrăzneață. Experții finali în infecțiile vaginale au fost invitați să educe femeile și să lupte împotriva concepției greșite, însă printr-o reinterpretare creativă: experții sunt vaginele însele. Într-o serie de videoclipuri, vaginele sunt aduse la viață prin ilustrații stilizate, abstracte și atractive din punct de vedere vizual și se conversează deschis unele cu celelalte asemenea unui grup de prietene într-o cafenea. Patru personaje, cu personalități distincte, discută aspecte intime, abordând subiectul despre infecțiile vaginale în mod deschis. Videoclipurile, care pot fi vizionate și pe canalul de youtube, sunt însoțite de articole educative și răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Tot conținutul este disponibil pe pagina oficială a brandului.

* Women Intimate Health, Usage & Attitude Dec 2014, IPSOS

Banner SapunulCheia.ro

Incetineste-ti imbatranirea tenului cu extract de melc

0
extract de melc

Inca din antichitate extractul de melc era un remediu care trata cu succes inflamatiile pielii, doar ca pe atunci Hipocrate recomanda melcii zdrobiti amestecati cu lapte acru. Efectele curative ale substantelor secretate de corpul melcului au fost descoperite in urma cu doar cativa ani, chiar la muncitorii din fermele specializate. S-a observat ca mainile acestora deveneau foarte fine, zgarieturile se vindecau mai repede si cicatricile dispareau lasand in urma o piele intinerita. Iar asta deoarece melcul este unul dintre singurele animale capabile sa-si refaca tesuturile, in special cochilia atunci cand este sparta – apropo, niciun fel de adeziv nu este in stare sa se lipeasca de peretii interiori al cochiliei melcului, in schimb secretia cleioasa produsa de acesta lipeste atat de tare, incat mai curand spargi cochilia decat pojghita subtire.
Nu de multa vreme au aparut si la noi produse cosmetice care au la baza extract de melc si care s-au dovedit a fi extrem de eficiente in rezolvarea problemelor tenului. Extractul din melc este realmente miraculos in diminuarea imperfectiunilor pielii, ridurilor adanci, petelor, cicatricilor si arsurilor, iar aceasta datorita structurii complexe alcatuita din: alantoina, proteine, vitamine, alfahidroxiacizi, mucopolizaharide, enzime proteolitice, colagen si elastina.
Astazi avem doua recomandari de la Herbagen pentru femeile care vor sa-si pastreze tenul intact si sa-i incetineasca imbatranirea:
Crema Balsam Antirid cu extract din melc HERBAGEN ar trebui sa fie optiunea ta numarul 1 daca ai probleme cu tenul. Aceasta este destinata ingrijirii tenurilor uscate, ridate, descuamate, patate, terne sau iritate. Si are multe alte efecte benefice pentru pielea fetei tale: netezeste ridurile, creste luminozitatea si diminueaza petele superficiale. In plus, imbunatateste hidratarea, elasticitatea si aspectul pielii calmand iritatiile. Crema contine 95% ingrediente valoroase de origine naturala sau certificate organic: Polihelixan (extract din melcul Helix Aspersa), uleiuri vegetale de Argan (Bio), avocado (Bio), jojoba, masline, samburi de strugure, vitamina E, ceara de Carnauba, ceara de albine.
Mod de utilizare: se aplica zilnic pe tenul curat prin masare usoara, insistand pe zonele cu riduri instalate. Pentru tenurile mature cu riduri pronuntate se va asocia cu Serul reparator cu extract din melc, tot din gama Herbagen.
Un alt produs care nu ar trebui sa-ti lipseasca daca chiar iti doresti un ten lipsit de impuritati este laptele demachiant cu extract din melc HERBAGEN. Indeparteaza eficient fardul si impuritatile prezente pe pleoape, buze, obraji, decolteu si contribuie la calmarea iritatiilor si cresterea supletei epidermei.
Mod de utilizare: Se aplica pe o discheta de bumbac, preluand impuritatile prin miscari circulare ascendente.
Cercetatorii au evidentiat faptul ca melcul contine o proteina unica foarte compatibila cu pielea umana, fiind singura vietate care o poseda din abundenta.

Banner SapunulCheia.ro

Remedii folositoare pentru cele mai fericite picioare!

0
ciserom

Cu siguranta ai avut cel putin o data in viata probleme cu picioarele reci. Si doar stim cu totii senzatia aceea neplacuta care iti da impresia ca intreg corpul iti este inlantuit de frig… Adevarul este ca, daca ai picioarele calde, intregul corp resimte caldura altfel. Pe cand, atunci cand ai picioarele reci, starea de disconfort persista. Acest lucru se datoreaza problemelor cu circulatia periferica si este o afectiune destul de des intalnita.
Iata cateva sfaturi pe care medicii le recomanda atunci cand vrem sa ”scoatem armele” si sa luptam impotriva unei circulatii periferice proaste.
1. In primul rand ar trebui sa stii ca statul in picioare sau pozitia ”picior peste picior” pentru perioade lungi de timp poate ingreuna circulatia sanguina a picioarelor. Astfel, daca esti la birou, incearca la intervale de 40 minute sa faci o mica plimbare, chiar si a cate un minut.
2. Asigura-te ca nu trece o zi fara sa mergi pe jos macar 15 minute. Daca programul nu iti permite, iti recomandam ca seara, inainte de culcare sa stai pe spate, cu picioarele ridicate si sa faci exercitiul denumit ”mersul pe bicicleta”. Pedalezi in aer, 5 minute intr-un sens si 5 minute in sensul opus. Acest exercitiu este extrem de benefic pentru persoanele care au o circulatie periferica proasta.
3. Sosetele conteaza! Sub nicio forma nu opta pentru sosete prea stranse pe picioare. Alege sosetele potrivite, calduroase si dintr-un material confortabil. Sau, castiga sosetele perfecte pentru tot sezonul rece in doar cateva click-uri si o poza a ta. Ciserom, cel mai mare producator de sosete din Romania sarbatoreste 90 de ani de viata cu premii calduroase pentru picioarele tale si vrea sa impartaseasca bucuria cu ţine, invitandu-te sa postezi pe pagina lui de Facebook cel mai fericit moment din viaţa ta. Pe langa premiile saptamanale, poţi castiga 90 perechi ciorapi pe 15 Decembrie. Inscrie-te!
4. Inca o metoda extrem de eficienta pentru a stimula circulatia periferica proasta este sa faci asa-numitele dusuri reci picioarelor tale, dimineata si seara, pentru doar cateva minute. Umple cada cu apa rece pana la nivelul gambelor si simuleaza pentru cateva minute mersul berzei. Fa acest lucru dimineaţa si seara de 2-3 ori pe saptamana.
5. Si, ca sa ne intoarcem la sosete, nu uita sa iti potrivesti ciorapii in functie de sezon. Tot Ciserom iti vine in ajutor si de data aceasta. Gama completa de sosete pentru orice sezon si pentru toate varstele iti va fi aliatul numarul 1 in lupta cu picioarele reci, indiferent de gradele din termometre!

Banner SapunulCheia.ro

Comunicarea internă, atuul angajatorilor pentru eficiență și retenția forței de muncă

0
retenția forței de muncă

Trainerul internaţional Kelly Freeman prezintă în cadrul cursului Internal Communications din 11 noiembrie care sunt schimbările necesare pentru ca echipa managerială să le inspire încredere angajaților. Pentru o mai bună calitate a muncii soluția este implicarea angajaților în strategia corporației. Cursul oferă noţiunile si tool-urile pentru promovarea implicării angajaților, cum să fie motivați și cum să îşi îmbunătățească productivitatea. Participanţii vor învăța cum să creeze și să implementeze o strategie de comunicare internă adaptată la strategia generală de business.
„Voi prezenta la curs studii de caz pe situații reale cu accent pe soluționarea lor. Va fi un curs interactiv în care încurajez cursanții să împărtășească experiența proprie și îi implic pe toți în workshopuri și exerciții specifice”, spune Kelly.
Fluctuația personalului poate fi combătută prin folosirea strategică a principiilor comunicării interne
Fluctuația de personal este o problemă globală cu care se confrunta toți angajatorii. În acest deceniu sunt valabile noi reguli, pe care angajatorii trebuie să și le asume și să le înțeleagă. Una dintre aceste reguli este comunicarea. Experienţa dobândită i-a arăta specialistului Kelly Freeman că implementarea strategiilor de HR folosind principiile comunicării interne ajută angajatorii să aibă o retenție mai mare a forței de muncă. Cu cât angajații înteleg și aderă la valorile companiei cu atât ei vor dori să rămână mai mult timp în acea organizație.
Comunicarea internă poate rezolva probleme majore ale angajatorilor, dar şi ale angajaţilor, devenind unul dintre pionii principali în eficientizarea activității.
Pentru a ajunge la rezolvarea problemelor majore în sfera angajat-angajator companiile trebuie să treacă mai întâi prin etapa de creștere a liderilor proprii din punctul de vedere al capacităților lor de comunicare profesională, investită prin ascultare și implicare. Rezolvarea problemelor din această sferă privește, totodată, și reîmprospătarea abilităților de comunicare ale managerilor pentru a avea o mai mare influența pozitivă asupra liderilor. La cursul Internal Communications, Kelly va discuta în detaliu despre toate aceste aspecte.
Participanţii vor învăţa din experienţe concrete întâlnite în activitatea vastă a trainerului. “Am prezentat un plan de afaceri care stabilea strategia de business pentru următorii cinci ani și am explicat personalului de ce acest lucru înseamnă ca locurile de muncă să fie modificate sau eliminate complet. În urma unei fuziuni, a fost important să fim onești despre noul model de business și despre potențialul impact al acestuia. Acest lucru a permis angajaților să facă alegeri proprii, de a rămâne în organizație sau de a-și găsi un nou loc de muncă,” povesteşte Kelly despre un caz important de comunicare internă.
Internal Communications oferă un nivel de expertiză înalt şi se concentrează pe noțiuni imediat aplicabile în situații reale, nu pe teorie.
Trainingul din 11 noiembrie reprezintă o noutate pe piaţa din România datorită nivelului de expertiză pe care îl oferă. Compania britanică International School of Communication (ISOC) este recunoscută la nivel internațional pentru clienții săi, printre care se numără 2 prim miniștri, 12 membri ai familiilor regale din întreaga lume, 50 de CEO, 75 de miniștri, 120 de parlamentari și peste 10.000 de profesioniști în comunicare din 50 de țări. Kelly Freeman are peste 25 de ani de experiență în patru departamente guvernamentale și ministere britanice. A fost Director de Comunicare în Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Probleme Rurale (Defra) și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG.
Managerii și specialiștii vor avea la dispoziţie noțiuni și instrumente prin care să își maximizeze rezultatele
“Ne dorim ca trainingul de Internal Communications să îmbunătățească rezultatele participanților noștri în gestionarea și implementare campaniilor și programelor de comunicare internă. Le vom pune la dispoziție managerilor și specialiștilor noțiuni și instrumente prin care să își maximizeze rezultatele și le vom arăta tehnici prin care pot convinge superiorii de valoare strategiei de comunicare internă. Edițiile anterioare ne-au demonstrat că toate aceste informații sunt valoroase pentru participanți. Trebuie să menționez că am fost impresionată de dechiderea pe care au avut-o și de abilitălile lor ca specialiști în acest domeniu”, spune Kelly.
Internal Communications face parte din programul avansat Strategic Communication Training ce va avea loc în perioada 9-11 noiembrie in Bucureşti. Programul este la a treia ediţie, fiind organizat în parteneriat cu International School of Communication din Marea Britanie, de agenţia locală Creative Business Management.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE