Acasă Blog Pagina 90

CSR Overview 2017: puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun

0
csr overview

BusinessMark anunță organizarea evenimentului CSR Overview, ce va avea loc pe 6 decembrie la Hotel InterContinental, București. Conferința reunește specialiști din companii și reprezentanți din mediul ONG, care vor discuta despre importanța integrării CSR-ului în strategia de business, parteneriatul public-privat, sustenabilitate și vor oferi soluții pentru problemele sociale și de mediu.

Tematica din cadrul conferinței cuprinde mai multe subiecte de interes: conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy, importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business, sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing, CSR-ul ca abordare la nivel de board, CSR și employer branding, raportarea non-financiară, cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor în 2017, cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul companiilor noastre, importanța parteneriatelor strategice, antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri.

„Ne face plăcere să dedicăm o zi responsabilității sociale din România, un subiect care ne preocupă și ne dă încredere că noi, reprezentanții mediului privat împreună cu mediul public și ONG, putem face pași importanți pentru o lume mai bună. Din 2013, îi invităm la dialog și acțiune pe toți cei care cred că viitorul aparține gândirii sustenabile, iar CSR-ul înseamnă o prioritate strategică pentru companiile mici și mari.”, a declarat Andreea Drăgan – Managing Partner, BusinessMark

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:

  • MIRCEA ILIE – Sustainability Leader, IKEA
  • DANA DOBRESCU – Manager de Comunicare, UNILEVER USCE
  • SIMONA CAMBURU – Coordonator Proiecte, Plantăm fapte bune în România
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • CRISTINA BĂLAN – Managing Partner, CSR BootIQ
  • SILVIA TEODORESCU – Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand
  • ADRIANA PREDA – Director Executiv, Asociația The Social Incubator

Conferința se adresează specialiștilor în: sustenabilitate, responsabilitate socială corporatistă, Public Affairs, HR & Occupational Health and Safety, comunicare și PR, Marketing & Managementul Riscului, mediu și dezvoltare durabilă, precum și antreprenorilor, directorilor generali, middle și top managerilor.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “CSR Overview” este organizat de BusinessMark alături de: UP România, Wonder Little Land, Atelier Cortez, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România, Asociația The Social Incubator, Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Social Responsibility Magazine, CSRmedia, Știri ONG, România Pozitivă, AngajatorulMeu.ro, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, MTCmagazin, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Firma transport persoane – planificarea transporturilor !

0
Firma transport persoane Lukadi

Firma transport persoane include conducătorii auto, personalul atelierului, manageri de operațiuni și asistenți pentru operarea depourilor și a personalului din sediul central. Toate sunt responsabile pentru flota care oferă servicii de calitate în fiecare zi a săptămânii. Aceste servicii de transport cu autobuzul transportă oamenii spre și de la locul de muncă, centre comerciale și multe alte destinații. Serviciile școlare de la Firma transport persoane transportă elevi cinci zile pe săptămână.

Administrare și organizare

Fiecare depozit local de autobuze se concentrează pe operațiunile sale zilnice și pe întreținerea autobuzelor, în timp ce sediul central se ocupă de funcții administrative centralizate. Un manager de operațiuni și un personal de asistență operațională administrează fiecare depozit la nivel local.

Multe depozite au un atelier complet echipat, un manager de atelier și mecanici calificați, cu experiență. Cerințele de întreținere de rutină, inclusiv baterea panoului și vopsirea prin pulverizare, sunt furnizate “în casă”.Depozitele majore sunt, de asemenea, echipate cu testere electronice de frânare, agitatoare și echipamente automate de spălare a autobuzelor.

Următoarele departamente specializate din cadrul sediului principal se confruntă cu creșterea tot mai mare a Firma transport persoane:

  • Unitatea de Dezvoltare a Afacerilor
  • Departamentul pentru îmbunătățirea afacerii
  • Contracte
  • Finanţe
  • Resurse umane
  • Tehnologia de informație
  • Marketing
  • Operațiuni
  • Centrul de control al operațiunilor
  • Stat de plată
  • Planificare și infrastructură
  • Proprietate
  • Fiabilitate
  • Programare
  • Echipa de conducere superioară
  • Pregătire
  • Ateliere de lucru

Cheia succesului Firma transport persoane și expansiunii consecvente este o echipă puternică și dedicată, cu o echipă de conducere care conduce prin exemple, combinată cu o lungă istorie de angajament de a furniza servicii de transport accesibile de calitate într-un mod eficient și rentabil.

Planificarea transporturilor

Firma transport persoane a adoptat întotdeauna o abordare proactivă în planificarea transportului public. Acest lucru asigură că noile dezvoltări rezidențiale și industriale sunt construite pentru a permite furnizarea rapidă a serviciilor de transport cu autobuzul. Prin menținerea unei relații strânse cu guvernele locale Firma transport persoane a contribuit cu succes la elaborarea politicilor de promovare a transportului public eficient.

Această facilitate modernă a oferit Firma transport persoane un exemplu excelent de infrastructură de transport public integrată, gata pentru continuarea extinderii. În calitate de operator principal al autobuzelor în fiecare dintre aceste locații, Firma transport persoane consideră că facilitățile moderne în care pasagerii pot transfera cu ușurință între autobuz și tren vor încuraja utilizarea transportului public.

De la vehiculele noastre de înaltă tehnologie până la operațiunile noastre extrem de eficiente, îmbrățișăm și folosim cele mai noi inovații pentru a aduce valoare clienților și pasagerilor noștri. Utilizabilitatea diferitelor tipuri de transport public și recursul său general pot fi măsurate prin șapte criterii, deși se suprapun într-o oarecare măsură.

Acestea sunt viteza, confortul, siguranța, costul, apropierea, oportunitatea și direcționalitatea. Viteza se calculează din timpul total al călătoriei, inclusiv transferurile. Proximitatea înseamnă cât de departe pasagerii trebuie să meargă sau să călătorească în alt mod înainte de a putea începe drumul de transport public al călătoriei lor și cât de aproape îi lasă la destinația dorită. Timpul reprezinta cât timp trebuie să aștepte vehiculul. Directionalitatea reprezinta cel mai scurt traseu cu ajutorul vehiculului.

 

Banner SapunulCheia.ro

Avantajele instalarii unui interfon pentru casa ta

0
interfon

Daca locuiesti la bloc, asociatia de proprietari se va ocupa de montarea de interfoane, pentru a opri accesul persoanelor neautorizate in scara, dar si pentru a inlesni comunicarea intre cei care se afla in cladire si cei care doresc sa intre. Daca insa locuiesti la casa, iti revine responsabilitatea de a alege si a monta un interfon. Din acest articol vei afla de ce este util un astfel de dispozitiv.

In primul rand, un interfon te ajuta sa iti protejezi casa si familia, atunci cand cineva necunoscut suna la usa sau doreste sa intre in curte. De asemenea, cu ajutorul unui interfon poti gestiona mai usor accesul persoanelor care solicita intrarea in curtea si in casa ta. Poti face acest lucru rapid si eficient, fara a mai iesi din casa. Acest lucru este util mai ales toamna sau iarna, cand vremea este urata, sau atunci cand nu esti imbracat corespunzator pentru a iesi in curte.

Totodata, interfonul te ajuta sa ramai mereu in siguranta si in intimitate. Cu siguranta, nu este placut ca un strain sa sune la usa ta, chiar daca acesta nu este rau intentionat, spre exemplu un angajat care se ocupa cu impartirea de pliante. Ba mai mult, in cazul in care un raufacator se gandeste sa patrunda in mod fraudulos pe proprietatea ta, prezenta unui interfon l-ar putea face sa se razgandeasca, gandindu-se ca ai putea avea montate si camere de supraveghere sau sisteme de alarma.

Pe langa aceste avantaje care tin de siguranta, un interfon este realizat astfel incat sa fie rezistent atat la temperaturi extreme, cat si la conditii de ploaie. Cel mai bun interfon pe care il poti alege depinde de nevoile tale. Spre exemplu, daca ai o casa mare, cu mai multe intrari, vei avea nevoie de mai multe interfoane. De asemenea, daca in casa locuiesc copii sau batrani, o idee buna este sa alegi interfoane cu activare vocala, pentru ca acestia sa nu intampine probleme in folosirea lor.

Nu in ultimul rand, poti alege intre un interfon obisnuit, un videointerfon sau un interfon cu tastatura touch luminata si functii inteligente, printre care deschiderea / inchiderea usii garajului si aprinderea / stingerea luminilor. In ceea ce priveste instalarea unui interfon, cea mai buna solutie este sa apelezi la specialisti, care te vor sfatui care sunt cele mai bune locuri pentru instalarea dispozitivului si care sunt cele mai bune setari ale acestuia.

Un interfon este cu adevarat eficient in momentul in care este montat impreuna cu un sistem de camere de supraveghere si un sistem de alarma, pentru o protectie desavarsita a caminului tau. La Seku.ro, magazin online de dispozitive de monitorizare, gasesti o oferta larga de interfoane: videointerfoane, monitoare videointerfoane, interfoane de birou/vila, interfoane de bloc, posturi interioare/exterioare audio si accesorii.

Pe langa produse de la unele dintre cele mai cunoscute brand-uri, la Seku.ro beneficiezi si de ajutorul si sfaturile specialistilor, de transport rapid prin curier in toata tara si de livrare gratuita la comenzile care depasesc 299 de Lei.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Lean Six Sigma Black Belt

0
Lean Six Sigma Black Belt

Pregateste-te sa obtii recunoasterea internationala prin certificarea Lean Six Sigma Black Belt!

CODECS incepe inscrierile pentru sesiunea din ianuarie 2018.

Cunoastrea inseamna putere. Puterea de a vedea mai departe, de a avea o viziune de ansamblu si de a lua decizii bune. Decizii care, in final fac diferenta. Fa primul pas si inscrie-te la cursurile Lean Six Sigma Series!

Programele educationale au un caracter interactiv, metoda de studiu imbinand activitatile in classroom cu cele online, proiectele individuale cu cele de grup. In acest mod, se urmareste atat schimbul de experienta cu tutorii si colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.

Cursurile sunt organizate astfel incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala – un real avantaj,atat pentru companii, cat si pentru persoanele fizice. Imbinarea activitatii profesionale cu invatarea continua creeaza astfel un cadru potrivit de dezvoltare pentru participanti.

Lean Six Sigma Series

Incepand cu luna septembrie 2014, CODECS a devenit Accredited Training Organization a International Association for Six Sigma Certification cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. Aceasta acreditare atesta faptul ca programele de training Lean Six Sigma oferite de CODECS respecta standardele IASSC.

Pentru inscrieri si informatii despre programe, un consultant CODECS iti sta la dispozitie la sediul din Str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau prin e-mail: training@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cum îți pregătești mansarda pentru sezonul rece? Recomandările VELUX România pentru protejarea ferestrelor pe timpul iernii

0
protejarea ferestrelor pe timpul iernii

Pentru ferestre durabile în timp, VELUX România recomandă celor care locuiesc la mansardă o serie de pași pe care să îi urmeze, pentru îngrijirea locuinței pe timp de iarnă, atunci când ferestrele pot fi acoperite mult timp cu zăpadă și gheață.

Cum se întrețin și se curăță ferestrele VELUX, pe timp de iarnă?

Este bine de știut faptul că ferestrele de mansardă sunt principalele locuri în care zăpada și gheața încep să se topească, iar dacă nu sunt curățate la timp, pot exista alte depuneri ce pot îngreuna deschiderea ferestrelor. VELUX recomandă curățarea, o dată pe an, a ramei de etanșare, dar și curățarea, pe timpul iernii, a zăpezii și a frunzelor, din jurul și deasupra ferestrei, pentru a permite apei să se scurgă de pe ferestre și jgheaburile înconjurătoare. Ca măsură suplimentară de precauție, în jurul ferestrei pot fi amplasate cabluri de încălzire, pentru a vă asigura că apa topită se poate scurge liber.

Cum prevenim condensul la nivelul ferestrelor?

Pentru a preveni apariția condensului la nivelul geamurilor, vă recomandăm să păstrați la interior o temperatură constantă, de minimum 20 de grade și să aerisiți spațiul în mai multe reprize zilnice de maximum 5 minute.
Pentru a vă bucura de un climat confortabil la mansardă încercați să poziționați sursele de încălzire sub fereastră pentru a susține circularea normală a aerului cald. De asemenea, un lucru important de reținut este faptul că, în perioada iernii, nu trebuie să lăsați clapeta de ventilare tot timpul deschisă, deoarece acest lucru favorizează apariția condensului.

Alegeți ferestrele de mansardă eficiente energetic

În zonele în care iarna persistă mai mult timp, zăpada și gheața se pot aduna în cantități mari pe acoperiș și, implicit, pe ferestrele de mansardă, dând senzația de frig. Însă, noua generație de ferestre VELUX Standard Plus, beneficiază de un sistem inovator de izolare denumit ThermoTechnology® care transformă fereastra într-un scut puternic împotriva vântului și condițiilor climaterice aprige, menținând căldura în interior. Performanțele energetice remarcabile ale ferestrei se traduc prin facturi mai mici la încălzire, gradul de izolare al ferestrelor VELUX Standard Plus, care beneficiază de ThermoTechnology®, fiind mai bun cu 7% comparativ cu cel al ferestrelor care nu au acest sistem.

Iarna, folosiți precaut sistemul de ventilare al ferestrelor VELUX

Toate modelele de ferestre VELUX au clapetă sau fantă de ventilare integrată care permit aerisirea mansardei cu fereastra închisă. Însă, în perioadele reci, se recomandă folosirea cu precauție a clapetei de ventilare. Este foarte important ca aceasta să nu fie lăsată deschisă toată iarna, deoarece va favoriza apariția gheții – aerul cald iese pe elementele de aluminiu, condensează și se întoarce sub formă de infiltrații între tocul ferestrei și cercevea – iar în timp duce la deteriorarea lemnului ferestrei.

Despre VELUX România

De 20 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constânt în cauze sociale și în viața comunității brașovene.

Banner SapunulCheia.ro

Tractari auto Bucuresti – prietenul la nevoie se cunoaste !

0
Tractari auto Bucuresti

Firma noastra ofera cele mai bune servicii de transport si tractare de pe teritoriul judetului non-stop in conditii de maxima siguranta, firma avand un dispecerat care comanda si monitorizeaza activitatea firmei.

Transportul este asigurat si are un personal calificat cu un grad ridicat de specializare serviciile fiind realizate cu promptitudine, interventiile fiind cat mai rapide. Siguranta, seriozitate, experienta si profesionalism asigura servicii de asistenta pe timp de iarna (pornirea motoarelor, scoaterea din zapada, etc).

Sfaturi utile si explicatii detaliate in orice problema privind domeniul auto. Tarife fara concurenta cu posibilitati de negociere a preturilor, pentru firme, se fac discounturi pe baza de contract. La predarea masinii se va completa un proces verbal de predare – primire. Parteneriat cu o gama larga de societati in domeniul auto.

Reparatii auto pe loc, in timp util, pentru orice fel de problema. Tractari auto Bucuresti va vine in ajutor si pentru transportul utilajelor de mici sau mari dimensiuni in conditii optime si de maxima siguranta.

De la remorcarea cu sarcină redusă până la remorcarea medie, Tractari auto Bucuresti are echipamentul potrivit pentru a vă satisface cerințele ultimului minut. Echipamentul dumneavoastră greu trebuie să fie remorcat? Când treburile mari trebuie să fie terminate, scoatem mașinile potrivite.

Tractari auto Bucuresti menține titlul ca fiind una dintre cele mai bune surse din Bucuresti pentru experții în tractare și pentru un motiv bun. Tractarea eficientă și fără daune, operatorii noștri lucrează împreună ca o echipă care vă poate servi mai bine. Prinsi într-un șanț? Nu vă faceți griji. Noi oferim tot ce trebuie și vă putem aduce în siguranță vehiculul înapoi pe drum fără alte daune. În unele situații, remorcarea cu pat plat este cea mai bună opțiune. Mai ales pentru vehiculele sportive sau de epocă. Când automobilul tău prețios trebuie să fie remorcat, poți conta pe noi.

Aveți posibilitatea să vă simțiți încrezători că Tractari auto Bucuresti vă poate transporta în siguranță mașina dumneavoastra de sport sau vehiculul de prestigiu chiar și în timpul dumneavoastra de nevoie.

Tractari auto Bucuresti ofera cele mai bune servicii de transport si tractare de pe teritoriul judetului non stop in conditii de maxima siguranta datorate autospecialelor dotate cu echipament de ultima generati. Suntem intr-o permanenta cautare pentru imbunatatirea sigurantei transporturilor la preturi avantajoase si corecte.

Cu cele mai moderne platforme, avem toate instrumentele potrivite pentru a vă ocupa de vehiculele de uz casnic sau de import cu cea mai mare grijă. Tractari auto Bucuresti  a livrat în condiții de siguranță nenumărate vehicule de înaltă valoare la showroom-uri, muzee și colecții private din întreaga zonă. Orice remorcare se desfășoară sub control riguros cu puncte multiple și suntem mândri de înregistrarea de siguranță a operatorilor noștri.

Operatorii noștri de tracțiune sunt pregătiți pentru a fi rezolvatori de probleme, ceea ce face ca nici un incident să nu fie prea dificil. Dacă vă aflați în nevoie de servicii de recuperare, un apel către noi vă va pune capăt necazurilor.

Suntem specializați în toate serviciile de remorcare ușoară. Dispecerii noștri oferă servicii personalizate de 24 de ore, ceea ce înseamnă că nu există niciodată un robot telefonic sau un serviciu de răspuns. Personalul nostru de expediere este instruit să vă evalueze rapid cerințele și să trimită vehiculul corect pe drumul său în câteva minute.

Banner SapunulCheia.ro

Animale din ținuturile arctice

0
Antipa

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copii la o nouă întâlnire cu Dodi și Roni sâmbătă, 9 decembrie de la ora 11.00 în Sala Multimedia de la parterul Muzeului. Neînfricații exporatori care străbat lumea-n lung și-n lat studiind flora și fauna Planetei vor face echipă cu Alexandra Florina Popa, o cercetătoare pasionată de la Muzeu.
În prima parte a întâlnirii, temerarii exporatori Dodi și Roni le vor face cunoștință copiilor cu trei dintre animalele care trăiesc în ținuturile arctice: papagalul de mare, renul și balena de Groenlanda iar Alexandra le va povesti micuților despre efectele periculoase pe care poluarea sau schimbările climatice le pot avea asupra habitatelor și despre măsurile de protecție care pot fi luate în acest sens.
În a doua parte a evenimentului vă propunem o serie de jocuri și ghicitori realizate sub forma teatrului de umbre, la care copiii vor fi pe rând spectatori și protagoniști. Actorii păpușari Ana-Maria Crăciun-Lambru, Ana-Maria Cucută, Monalisa Toncu și Victoria Radu au pregătit o mică surpriză tuturor celor care vor fi inspirați de momentele artistice și vor dori să-și facă acasă propriul teatru de umbre!
La întâlnire sunt invitați copiii cu vârste cuprinse între 4 și 9 ani. Înscrierile se pot face pe adresa de e-mail info@antipa.ro, în limita a 80 de locuri, iar taxa de participare este de 15 lei/copil.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Parteneri: Pipo și Doxi
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Apeleaza la serviciul de inchirieri masini de lux pentru evenimente speciale

0
inchirieri masini de lux

Daca trebuie sa ajungi la un eveniment fastuos, cum ar fi o nunta ori o receptie la un hotel de lux, sau daca esti un antreprenor care trebuie sa se prezinte mereu impecabil la intalnirile de afaceri, masina in care iti faci aparitia conteaza cel putin la fel de mult precum vestimentatia. Pentru ca nu poti sosi la un astfel de eveniment intr-un taxi sau folosind mijloacele de transport in comun, solutia o reprezinta serviciile de inchirieri masini de lux.

Beneficiile acestor servicii sunt multiple. In primul rand, vei impresiona facandu-ti aparitia la volanul unei masini impecabile, stralucitoare si impunatoare, iar eleganta si puterea acesteia se vor transfera si asupra ta. Cand vei cobori dintr-un astfel de bolid, vei impune respect si vei inspira incredere celorlalti participanti la eveniment sau potentialilor tai parteneri de afaceri. In al doilea rand, o masina de lux este, prin definitie, o masina puternica, sigura si fiabila, iar tu te vei simti protejat la volanul acesteia, stiind ca vei ajunge la destinatie rapid, in deplina siguranta si confort.

Inainte de a alege modelul pe care il consideri cel mai potrivit si cu care esti de parere ca vei impresiona cel mai mult asistenta, trebuie sa te decizi asupra companiei de inchirieri masini de lux pe care o vei contracta. Aceasta trebuie sa aiba o experienta indelungata in piata, multi clienti fideli si numai recenzii pozitive din partea acestora. FocusRent, companie din Bucuresti si Otopeni, are o experienta de peste 10 ani pe piata serviciilor de inchirieri masini de lux si se distinge de competitori prin profesionalismul, promptitudinea si transparenta angajatilor, dar si prin flota foarte diversificata de autoturisme.

Oferta FocusRent de masini de lux include doua dintre cele mai apreciate modele din lume, Audi A4 si BMW X5. Audi A4 reprezinta alegerea ideala pentru o intalnire de business sau un eveniment special si este apreciat in special datorita dotarilor sale impresionante, printre care Keyless Go, Pilot automat, Piele integral, Bi-xenon, Amprenta si Mod S (Sport). La randul sau, BMW X5 are un design elegant cu note subtil agresive, este un SUV spatios dotat cu tapiserie din piele naturala, ABS, ESP si elemente de siguranta, iar sistemul de propulsie hybrid si modul AUTO eDrive transforma condusul intr-o experienta unica.

Apeland la serviciul de inchirieri masini de lux de la FocusRent, vei avea numeroase avantaje. In primul rand, pretul afisat pe site este si pretul final pe care il vei plati, iar acesta include toate taxele auto platite la zi (RCA, full CASCO, rovinieta). Pentru ca siguranta ta este cea mai importanta, toate autoturismele din flota FocusRent sunt mai noi de 5 ani, fiind supuse unei inspectii tehnice riguroase inainte de a-ti fi inmanate. De asemenea, beneficiezi de livrarea rapida a autoturismului de lux, in doar 3 ore de la confirmarea rezervarii, si de un call-center disponibil 24/7 pentru orice problema ai intampina. In plus, vei primi masina cu un plin de combustibil si fara vreo limita de kilometri impusa, iar in cazul nefericit al unui incident, aceasta va fi inlocuita in maximum 5 ore. Singurele conditii pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a ajunge la volanul unui autoturism de lux de la FocusRent este sa ai 21 de ani impliniti si permis de conducere de cel putin un an.

Banner SapunulCheia.ro

Stilata chiar si la -20 de grade? Iata cele mai cool geci de dama

0
geci de dama

Anul trecut, parca nu ne venea sa credem ca gecile de dama pufoase sunt iar la moda. Le-am vazut pe podiumuri in nenumarate colectii si ne-am indragostit de ele la prima vedere. Asa ca anul acesta au ramas in trend si sunt la fel de populare in randul femeilor. Pana la urma, nici nu ar fi putut sa fie altfel – sunt incredibil de calduroase si pot fi integrate cu usurinta in foarte multe tipuri de outfituri. Nu exista niciun motiv sa nu vrei sa ai cateva geci de dama in dulap! Iata trei dintre cele mai cool modele care ne-au atras atentia!

Geaca Gillian de la Bogas

Da, iarna aduce cu sine temperaturi foarte scazute si precipitatii mult mai dese decat in restul anului, dar cine a spus ca nu poti sa-ti pui in evidenta silueta in continuare? Este simplu, cauti geci de dama cambrate, care sa-ti puna in evidenta talia! Modelul Gillian de la Bogas, realizat din fas impermeabil matlasat si blana naturala, este una dintre cele mai bune alegeri pe care le poti face. In plus, nu ai cum sa nu iubesti culoarea acestei geci de dama. Verdele regal ii ofera o eleganta aparte, iar materialul matlasat sustine aceasta estetica pana la final.

Truc chic: adauga in talie o curea lata sau chiar un corset din piele velur. Va arata incredibil de bine!

Geaca Windy III

Realizata din fas impermeabil matlasat si blana sintetica, geaca Windy III este o optiune foarte buna daca iti doresti sa infrunti zilele geroase, dar sa arati bine in acelasi timp. Buzunarele de pe pieptul acestei geci de dama ii ofera un aer foarte rock-chic, iar elasticul din talie evidentiaza foarte bine formele corpului.

Truc chic: aerul foarte military al acestei geci de dama poate sa fie pus in evidenta cu o pereche de pantaloni din piele, bocanci masivi si o palarie marinareasca, super cool anul acesta. Adauga si un rucsac negru din piele, cu tinte si intregeste look-ul.

Geaca Shannen

Daca iti plac modelele lungi si supradimensionate, avem si pentru tine o varianta. Geaca de dama Shannen de la Bogas este realizata din fas matlasat si blana naturala si are cateva detalii negre care ii ofera un accent foarte chic. In plus, culoarea rosie a acestei geci de dama este in trend sezonul acesta!

Truc chic: Poart-o cu un trening din tricot si pantofi sport cu o talpa foarte groasa. Este un look foarte la moda sezonul acesta, iar croiul acestei geci de dama iti permite sa profiti de el la maxim! 

Gasesti toate aceste geci de dama super calduroase si moderne in magazinul online Bogas.ro, alaturi de multe alte modele. Inarmeaza-te cu haine cool si in tendinte si intampina iarna cu stil si atitudine! Acum este mult mai simplu sa arati bine chiar si la -20 de grade!

Banner SapunulCheia.ro

„Datele mele raman in Europa.“

0
G DATA

Interzicerea software-ului de securitate strain in SUA si Rusia a reaprins discutiile despre activitatile FSB / KGB si NSA si despre backdoor-urile din software-urile de securitate. Expertul in securitate IT din Germania isi demonstreaza independenta in cea mai recentă campanie.

Increderea intre furnizori si clienti este foarte importanta. Acest lucru este valabil mai ales in cazul mediului de astazi al securitatii IT. Ca societate comerciala germana, G DATA este obligata sa respecte legislatia germana privind confidentialitatea datelor. Declaratia “Datele mele raman in Europa” depaseste acest aspect. Cu discutiile in curs despre activitatile agentiilor de informatii rusesti din SUA, precum si despre actiunile NSA in Europa, are o importanta si mai mare.
Spion vs. Spion: situatia confuza ii face pe oamenii sa fie mai atenti
Nu cu mult timp in urma, SUA au decis ca agentiile federale nu vor mai folosi solutii de securitate dezvoltate in Rusia. Autoritatile banuiau ca serviciile de informatii ruse ar putea sa le foloseasca pentru a avea acces la sistemele lor. Aceasta decizie nu a facut ca doar companiile sa isi regandeasca strategia, ci si utilizatorii casnici. Cu toate acestea, nu numai furnizorii de securitate IT din Rusia sunt acum obligati sa se supuna unui control sporit in ceea ce priveste confidentialitatea si protectia datelor. Acelasi lucru este valabil si pentru solutiile americane. Spre deosebire de Germania, companiile nu au niciun temei juridic care sa le permita sa refuze influenta statului. Acestea sunt obligate prin lege sa coopereze intens cu agentiile de informatii, cum ar fi NSA. Companiile care refuza sa faca acest lucru, sunt in pericol de a fi scoase din activitate, asa cum s-a intamplat cu cativa ani in urma cu Lavabit.
Backdoors? Nu, multumesc!
G DATA a semnat angajamentul “No Backdoor” al companiei TeleTrust inca din 2011. Compania se angajeaza astfel sa nu includa in programe portitele de securitate utilizate de agentiile de informatii, precum si sa nu distribuie sau sa redirectioneze datele.
Datele mele raman in Europa – garantat!
Germania are legi foarte stricte privind protectia datelor si G DATA garanteaza ca le va respecta. Aceste legi sunt in continuare consolidate de Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR), care va fi obligatoriu din punct de vedere juridic din 25 mai 2018 pentru toate intreprinderile care opereaza date in Europa. In esenta, GDPR afirma ca stocarea si colectarea informatiilor de identificare personala (PII) trebuie sa fie redusa, iar G DATA indeplineste deja aceasta cerinta. Orice PII stocat, cum ar fi numele si prenumele, precum si datele de telemetrie, cum ar fi detectarea malware-ului pe computerul unui client, au fost reduse la minimul necesar. Asta garanteaza o protectie maxima a confidentialitatii tuturor clientilor G DATA.
G DATA garanteaza, in plus, ca orice date despre clienti sunt procesate si stocate exclusiv in Europa. Un studiu efectuat de G DATA in randul IMM-urilor arata ca 90% dintre acestea considera ca este “important” sau “foarte important” ca datele sa fie stocate in Europa.
G DATA Software AG are sediul in Bochum, Germania. Orasul este unul dintre punctele europene fierbinti pe harta securitatii cibernetice. Primul software antivirus din lume a fost dezvoltat aici, motiv pentru care se afirma ca G DATA este compania inventatoare a software-ului antivirus. Astazi, peste 500 de angajați se asigura ca utilizatorii casnici si companiile sunt in siguranta in lumea digitala. Ceea ce este unic in industrie ,este ca cercetarea si dezvoltarea se fac exclusiv in Germania. Suportul si asistenta sunt localizate, de asemenea, tot in Bochum – alaturi de echipele de dezvoltatori.
Rezultatul: recenzii excelente ale clientilor.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE