Acasă Blog Pagina 57

Fatete dentare pentru un zambet plin de incredere

0

In anumite conditii, sanatatea danturii este afectata de diferite probleme cu care se confrunta tot mai multe persoane. In functie de caz, dintii devin vulnerabili si incep sa apara diferite simptome care transforma orice zambet intr-o incruntare, precum: fisuri, modificari de culoare, imperfectiuni de forma, probleme la mestecare si malpozitii dentare.

 

Progresul tehnologic din industria dentara permite pacientilor sa apeleze la interventii stomatologice cu fatete dentare care restabilesc stralucirea zambetului prin acoperirea petelor de pe dinti si golurilor dintre acestia. O astfel de procedura de fatetare dentara este foarte rapida, minim invaziva si asigura o rezistenta la fel de buna ca smaltul dintilor, avand o durata de viata de pana la 15 ani.

 

Ce sunt fatetele dentare?

 

Tratamentele cu fatete dentare sunt o metoda rapida pentru a modifica si schimba forma, dimensiunea si culoarea dintilor. Fatetele dentare sunt recomandate pentru a rezolva o varietate de probleme, in special cele de inchidere a spatiilor interdentare si in cazul dintilor afectati de eroziunea sau hipoplazia smaltului. 

Acestea sunt realizate si aplicate sub forma unor pelicule fine de ceramica (portelan) foarte rezistente, ce sunt compatibile cu smaltul si culoarea naturala a dintilor. 

In prezent, procedurile stomatologice realizate prin tehnologia CEREC CAD/CAM pentru fatete dentare sunt considerate cele mai eficiente metode de tratament estetic datorita proprietatilor materialului ceramic care este foarte bine tolerat de organismul uman. 

Avantajele tehnologiei CEREC CAD/CAM pentru fatete dentare

 

Pentru a beneficia de o albire si indreptare profesionala a dintilor, principala metoda de tratament recomandata de medici este cea prin intermediul tehnologiei CEREC CAD/CAM. Aceasta tehnologie asigura o interventie lipsita de dureri, intr-o singura sedinta. 

Alte avantaje:

    • Sunt utilizate doar materiale biocompatibile ce sunt tolerate de tesuturile moi;

    • Datorita proprietatilor acestor materiale, bacteriile colonizatoare care formeaza placa dentara nu afecteaza fatetele dentare, fiind eliminat complet riscul de inflamare a gingiilor;

    • Structura naturala a dintilor este protejata integral, fiind o metoda minim invaziva;

    • Tratamentul cu fatete dentare asigura un grad de protectie si mai ridicat, in comparatie cu smaltul natural al dintilor, impotriva depunerilor de pete care apar in urma consumului de cafea sau tigari;

    • Odata cu respectarea unei igiene orale corespunzatoare, fatetele dentare au o durata de viata de pana la 15 ani;

    • Estetica integrala a danturii este imbunatatita complet, intr-o singura sedinta, iar beneficiarii nu simt nicio durere;

    • Datorita eficientei tratamentului cu fatete dentare, beneficiarii nu sunt nevoiti sa apeleze la alte tratamente provizorii care implica costuri mai mari si vizite mai dese la stomatolog.

Importanta tehnologiei CEREC CAD/CAM 

Aceasta tehnologie este recunoscuta la nivel mondial ca fiind cea mai eficienta si exacta metoda de tratament si restaurare completa a danturii. 

Datorita performantei camerei video integrate este analizata in cel mai mic detaliu dantura beneficiarului, iar design-ul fatetelor dentare este computerizat si transmis catre aparatul de frezare care restaureaza dantura cu ceramica compatibila cu organismul uman. 

Precizia acestei tehnologii este masurata in microni si intreaga procedura dureaza chiar si doar o ora. In plus, performanta acestei tehnologii permite medicului stomatolog sa ajusteze 3D modelul fatetelor dentare, urmand apoi acelasi proces de transmitere a informatiei catre unitatea de frezare pentru ca restaurarea danturii sa fie realizata dintr-un singur bloc de ceramica dentara. 

Banner SapunulCheia.ro

Afla cum poti economisi produsele de papetarie de la birou

0

Organizarea spatiului si a cadrului de lucru implica anumite actiuni care depind de disciplina fiecarei persoane, dar si de utilizarea anumitor produse de papetarie esentiale pentru activitatile de birou.

 

 

De exemplu, foile de hartie, notitele autoadezive si alte produse de papetarie similare sunt consumabile care trebuie folosite cu grija, avand in vedere costurile pe care le implica achizitionarea lor periodica.

 

 

In plus, in cazul utilizarii eficiente a produselor de papetarie economisesti bani din bugetul alocat lunar pentru acestea, dar imbunatatesti si conditiile de protejare a mediului inconjurator.

 

 

Cum pot fi utilizate mai eficient produsele de papetarie la birou?

 

 

Renunta sa mai folosesti hartia A4 pentru notite

 

 

Pentru a face o reala economie de bani si materie prima, poti renunta la utilizarea colilor de hartie A4 atunci cand e necesar sa iti iei anumite notite. In schimb, poti folosi caiete tip office create special pentru a face anumite insemnari, calcule importante sau pentru a-ti lua notite in timpul intalnirilor sau activitatilor de birou.

 

 

Hartia A4 este indispensabila pentru utilizarea copiatorului la birou si, de aceea, trebuie folosita in mod eficient, in special pentru printarea documentelor sau actelor oficiale si importante.

 

 

Alege plicuri din plastic

 

 

Inlocuirea plicurilor din hartie, de tip A4 si A5, cu plicuri din material plastic este o metoda alternativa pentru a asigura un grad si mai ridicat de protectie pentru documentele care trebuie transportate pentru diferite activitati. In plus, plicurile din plastic au o rezistenta mult mai mare, in comparatie cu cele din hartie, si pot fi refolosite oricand este necesar.

 

 

Notitele autoadezive sunt importante

 

 

Dar nu suficient de importante pentru a fi oferite in locul unei carti de vizita! Desi sunt folosite si apreciate in orice cadru de lucru la birou, datorita culorilor si dimensiunii acestora, anumite persoane obisnuiesc sa le utilizeze pe post de carti de vizita.

 

 

Acest lucru este lipsit de profesionalism, tinand cont ca notitele autoadezive sunt utilizate pentru notarea anumitor informatii succinte, precum memo-uri, dar nu si pentru a transmite datele de contact ale firmei.

 

 

Documentele, actele si corespondenta trebuie bine organizate

 

 

Organizarea sau ordonarea documentelor importante din cadrul activitatilor desfasurate la birou trebuie realizata cu ajutorul unor clasoare, cunoscute si ca bibliorafturi. Aceste produse de papetarie sunt create intocmai pentru a eficientiza procedurile de arhivare, pastrare in siguranta si ordonare a actelor care contin informatii necesare pentru activitatile zilnice de la birou.

 

 

Asigura-te ca, in tot ceea ce faci, calitatea primeaza intotdeauna

 

 

Acelasi lucru este valabil si in cazul produselor de papetarie achizitionate. Calitatea acestora iti asigura posibilitatea sa economisesti sume importante din totalul alocat periodic pentru cumpararea lor.

 

 

Dar aspectul calitativ trebuie sustinut si de actiuni concrete de economisire a acestora. Din acest motiv, orice produs de papetarie poate fi utilizat intr-un mod inteligent, ceea ce iti va permite sa nu faci niciodata rabat de la calitate.

 

 

De exemplu, calitatea hartiei pentru copiator este importanta si este necesar sa folosesti doar hartie de calitate premium. Desi costurile de achizitie sunt mai ridicate, in comparatie cu hartia de calitate mult mai slaba, utilizarea ei intr-un mod sustenabil reprezinta o investitie cu avantaje pe termen lung.

Banner SapunulCheia.ro

Ulei industrial – solutia cea mai adecvata pentru orice industrie

0
Transport sigur

Cu o vechime considerabila in domeniu Antos Group se remarca prin comercializarea produselor de cea mai buna calitate. Asadar, daca aveti nevoie de un ulei industrial apelati cu incredere la inovatorul in tehnologia de lubrifiere. Special concepute pentru utilaje industriale, folosindu-si expertiza, programele si instrumentele pentru asi ajuta clientii sa-si atinga obiectivele propuse dar si sa-si mareasca considerabil productivitatea.

Firma noastra va sta la dispozitie cu o gama larga de produse de diferite tipuri, create special cu scopul de a mari eficienta si a obtine rezultate pozitive de fiecare data. Echipa noastra este atent instruita si tine cont de specificatiile clientilor nostri pentru a gasi solutia cea mai potrivita fiecarui caz in parte.

Apelati cu incredere la gama de uleuri de performanta sintetica pentru ca aici gasiti solutii individualizate pentru orice industrie. In fiecare sector industrial este absoluta nevoie de lubrifianti, indiferent daca vorbim despre construcția de utilaje, prelucrare alimentara sau energie eoliana. Suntem mereu atenti la cerintele pietei si ne adaptam cu usurinta necesitatilor celor care isi pun toata increderea in noi.

Venim in sprijinul dumneavoastra cu solutii tehnice pentru orice domeniu industrial si implementam tehnologii de ultima generatie ori de cate ori ni se da ocazia. Va oferim consultanta tehnica oricand aveti nevoie de sfaturile noastre si totodata, va multumim pentru increderea pe care ne-o acordati. De asemenea, suntem mereu deschisi unor colaborari noi, pentru ca ne plac provocarile si vrem sa ne depasim limitele.

Ulei industrial – gama completa

Oricand aveti nevoie de ulei industrial nu ezitati sa ne contactati imediat pentru a beneifcia de cel mai bun raport calitate pret. Lubrifiantii comercializati de noi sunt special creati pentru diferite tipuri de utilaje industriale si, in acelasi timp, va asigura eficienta si fiabilitate in toate conditiile de lucru.

Acestia au o arie larga de actiune, fiind destinati tuturor tipurilor de produse pentru lubrifierea masinilor industriale, cum ar fi sisteme hidraulice, turbine, compresoare, rulmenti, angrenaje si masini-unelte.

Ulei industrial – preturi corecte

Pentru achizitionarea unui ulei industrial care sa se ridice la cele mai inalte standarde calitative apelati cu incredere la Antos Grup. Acesti lubrifianti conțin agenti anti-uzura, pentru a minimiza uzura pompelor.

Daca vreti sa aveti o performanta deosebita si sa va bucurati de succes atunci ati ajuns exact acolo unde trebuia. Antos Grup distribuie o gama larga de lubrifianti si solutii de lubrifiere, pentru utilizari de la mentenanta zilnica la aplicatii speciale, reusind sa multumeasca chiar si cei mai pretentiosi clienti. Raspundem cu promptitudine tuturor solicitarilor dumneavoastra si va indrumam corect pentru a fi siguri ca puteti lua decizia cea mai potrivita pentru fiecare caz in parte.

Accesati chiar acum site ul nostru aici, pentru a cunoaste indeaproape toate detaliile privind produsele comercializate. Verificati cu atentie si informati-va corect pentru a afla ce tip de ulei este indicat pentru nevoile dumneavoastra. Va oferim un real suport tehnic pentru orice probleme legate de lubrifiere avand un sistem de management al calitatii bine pus la punct,  ceea ce faciliteaza distributia de lubrifianti, pe scara larga.

Banner SapunulCheia.ro

Soluțiile Alukönigstahl România – integrate în VOX Technology Park, câștigător al secțiunii „Arhitectura construcțiilor publice”

0

Alukönigstahl România, lider pe piața sistemelor din aluminiu, PVC și oțel, a furnizat pentru VOX Technology Park, clădirea de birouri din Timișoara premiată pentru ”Arhitectura construcțiilor publice”, sisteme pentru ferestre, uși și pereți cortină, cu proprietăți foarte bune de izolare termică, fonică și de siguranță.
Ferestrele și ușile care însumează 4.400 mp au fost realizate din sistemul de profile din aluminiu AWS 70.HI / ADS 70.HI, cu performanțe ridicate în ceea ce privește izolarea termică. De asemenea, peretele cortină Schüco FW50+ acoperă cei peste 4.000 mp de fațadă, fiind printre cel mai vândut și apreciat sistem din întreaga Europă.
„Ne onorează parteneriatul cu VOX Technology Park, mai ales că vorbim de un proiect provocator, care trebuia să integreze soluții eficiente și să răspundă conceptelor arhitecturale de design, dar și aspectelor pragmatice precum funcționalitate, eficiență energetică, costuri reduse de întreținere, durabilitate și siguranță. Ne bucurăm că am reușit să răspundem pozitiv așteptărilor clientului, iar premiul recent pentru „Arhitectura construcțiilor publice” – cea mai înaltă distincție a Uniunii Arhitecților din România, întărește faptul că este unul dintre cele mai moderne și eficiente proiecte de birouri din România”, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.
Sistemul de profile din aluminiu ales pentru ferestre, Schüco AWS 70.HI, este unul modern și performant, cu un grad ridicat de izolare termică, atingând o valoare Uf de 1,6 W/(m²K) la lățimi vizibile reduse, de doar 117 mm. Seria este potrivită pentru ferestre care se deschid spre interior și spre exterior și permite echiparea cu feronerie clasele de rezistență antiefracție RC 2 și RC 3. Pentru profilul cu adâncime de 70 mm sunt disponibile numeroase soluții diferite de design.
Schüco AWS 70.HI este compatibil cu sistemul pentru uși Schüco ADS 70.HI, extrem de stabil, o construcție cu statică bună care permite realizarea unor uși de mari dimensiuni, până la 3.000 mm înălțime. Pe baza unor considerente de estetică și performanță, arhitecții au ales pentru anveloparea clădirii pereți tip fațadă cortină pentru vitrajele de dimensiuni mai mari și structură din cadre de oțel placată în sistem de fațadă ventilată, cu panouri din aluminiu compozit și ferestre pentru traforul alb.
Schüco oferă numeroase sisteme din aluminiu pentru pereți cortină, cu care, arhitecții, proiectanții și prelucrătorii pot răspunde celor mai exigente cerințe privind energia, siguranța, automatizarea și designul cerute de un proiect modern. În acest caz, sistemul Schüco FW 50+ îndeplinește cerințele arhitectonice și tehnologice pentru luminatoare.
Clădirea VOX Technology Park este certificată Breeam, primind încă din faza de proiectare calificativul Excelent, cu cel mai mare punctaj obținut până acum în România.
Proiectul imobiliar din Timișoara a fost desemnat câștigător al secțiunii Arhitectura construcțiilor publice, în cadrul Bienala Națională de Arhitectură – România 2018.

Despre Alukönigstahl România
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

BusinessMark prezintă evenimentul Romanian Food & Agribusiness Conference

0

România reprezintă un jucător semnificativ în Uniunea Europeană în ceea ce privește potențialul agricol, iar ultimii ani au adus investiții în agricultură și o optimizare a producției. Astfel, BusinessMark lansează cea de-a șasea ediție a evenimentului “Romanian Food & Agribusiness Conference” din dorința de a veni în sprijinul tuturor investitorilor, agricultorilor, reprezentanților companiilor din FMCG, producătorilor, procesatorilor, distribuitorilor sau retailerilor, cât și tuturor persoanelor interesate de acest domeniu prin crearea unei punți de discuție cu unii dintre cei mai mari specialiști din domeniul agricol.

Te așteptăm în data de 9 NOIEMBRIE 2018 la HOTEL RADISSON BLU BUCUREȘTI să interacționezi cu:

       ADRIAN PINTEA – Director General, AGENȚIA DE PLĂȚI ȘI INTERVENȚIE PENTRU AGRICULTURĂ;

       FLORIN CĂPĂȚÂNĂVicepreședinte, ASOCIAȚIA MARILOR REȚELE COMERCIALE DIN ROMÂNIA;

       SORIN MINEA Președinte, ANGST & Președinte, ROMALIMENTA;

       DORIN COJOCARUPreședinte, ASOCIAȚIA PATRONALĂ ROMÂNĂ DIN INDUSTRIA LAPTELUI;

       BIBIANA STANCIULOVDirector General, SONIMPEX TOPOLOVENI;

       BIANCA VLADDirector General, Tax Advisory Partner, MAZARS România;

       RAMONA IVAN – Director, Direcția Relații Externe și Finanțări Structurale, CEC Bank;

       CAMELIA ILIESCU – Director, Direcția Generală Dezvoltare Rurală  – AM PNDR.

 

Tematica evenimentului a primului seminar se va orienta către următoarele subiecte:

       Rezultatele anului agricol 2018 și perspectivele pentru viitor. Strategia și măsurile pregătite de Ministerul Agriculturii pentru dezvoltarea și susținerea agriculturii românești. Poziționarea României față de celelalte state din UE.

       Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020. Rata de absorbție a fondurilor europene la sfarșitul anului 2018 și prognoza pentru anul următor, măsuri pentru îmbunătățirea procedurilor și accelerarea plăților către fermieri.

       Soluții pentru susținerea tinerilor fermieri și dezvoltarea fermelor mici.

       Comerțul si exportul cerealelor: creșterea producției în România, așteptările producătorilor și evoluția prețurilor în 2019.

       Avantajele asocierii fermierilor în agricultură: accesarea mai rapidă a fondurilor europene, posibilitatea de negocirere a prețului, creșterea influenței pe piață în cadrul lanțului de aprovizionare cu alimente.

       Sursele de finanțare în sectorul agricol. Soluții oferite de bănci, companii de leasing  și fonduri de garantare pentru fermieri.

       Creșterea performanței în agricultură: investiții în utilaje agricole moderne, cele mai avansate tehnologii, soiuri și îngrășăminte de calitate.

       Asigurarea culturilor agricole si a animalelor. Cele mai bune soluții oferite de companiile de asigurari pentru fermieri.

       Agricultura ecologică – oportunitate imensă pentru România în contextul cererii tot mai mari în Europa pentru alimentele bio. Promovarea, dezvotarea și sprijinirea producătorilor români.

 

Cea de-a doua sesiune a evenimentului va aborda următoarea tematică:

 

       Business-uri de succes în agricultură. Experiența antreprenorilor români și provocările cu care se confruntă aceștia.

       Industria agroalimentară: evoluția prețurilor, ponderea produselor românești la raft, ciclul producător – retailer – consumator

       Industria laptelui în 2018 și perspectivele pentru anul următor: evoluția prețurilor, problemele cu care se confruntă producătorii, consolidarea poziției României pe piața laptelui la nivel european

       Aspecte privind distribuția, logistica și supply chain-ul în agricultură. Filiera de produs: de la “poarta” fermierului la consummator

       România, unul dintre cei mai mari producători de vin din Europa: soluții pentru creșterea productivității si implicit a exporturilor, dezvoltarea turismului viticol

       Problemele cu care se confruntă zootehnia românească, soluții pentru prevenirea epidemiilor, reluarea exporturilor în spațiul comunitar

       Aspecte fiscale și legislative specifice agriculturii

 

Înscrierea la evenimentul Romanian Food & Agribusiness Conference se poate face online, pe site-ul BusinessMark – https://bit.ly/2CwPk6T, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.

Evenimentul este organizat de BusinessMark.

Partenerii evenimentului sunt: MULTI DATA SOFT ORACLE Gold Partner, MAZARS, CEC BANK, AVIS, Rent for Comfort.

Eveniment organizat cu susținerea: Frech Chamber of Commerce and Industry in Romania: CCIFER, Netherlands-Romania Chamber of Commerce: NRCC, British Romanian Chamber of Commerce: BRCC, Bilateral Chamber of Commerce Bulgaria-Romania: BCCBR, Zelist Monitor.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Parteneri media: AGERPRES, Business24, Stiriagricole.ro, Administratie.ro, Global Manager, aktual24.ro, Gazeta de Agricultură, Gazeta de stiri, Curierul Național, Moneybuzz, DeBizz, FEMEI IN AFACERI, Financial Market, Antreprenor in Romania, Financiarul.ro, New Money, Spatiul Construit, PRbox.ro, Rbe Connect, PRwave, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, IQads, SMARK1asig.ro, Social Media Romania, Monitorul de Făgăraș, MATEK,  Ziarul Clujean, Cargo Magazin, Portal Management, Inturda.ro, InfoOradea,   BULEVARD, Transilvania Business, Lumea Satului, Avocatura, Bursa, Energynomics.ro, Auto Motor și Sport, Revista Piața, Tranzit, Revista fermierului, AgroStandard, AgroAzi, Cotidianul Agricol.

Banner SapunulCheia.ro

A dansat alaturi de Rihanna, iar acum se intoarce in Romania pentru a deschide propria scoala de dans

0

Carmina Kostas, o buzoianca de 27 de ani, stabilita la Londra, a decis sa revina in tara pentru a pune bazele celei mai mari scoli de dans performant, din Romania.

Plecata in urma cu 18 ani in Marea Britanie, alaturi de familia ei, Carmina a urmat cursurile faimoasei Academii de Dans din Londra – “International Dance Academy”, institutie cu peste opt decenii de traditie si performanta in Arta Dansului.

La numai 17 ani, Carmina Kostas se putea, deja, mandri cu un portofoliu impresionant de colaborari si premii, cea mai importanta distinctie castigata fiind reprezentata de “Premiul pentru Cea Mai Buna Coregrafie” la “International Theater Dance Awards”, Barcelona, 2014.

Printre vedetele de talie internationala pentru care Carmina Kostas a dansat, de-a lungul carierei sale, se numara: Rihanna, Olly Murs, Geri Halliwell, dar si alti artisti renumiti din Statele Unite ale Americii si Marea Britanie.

In Romania, tanara artista a pus deja bazele ambitiosului sau proiect – deschiderea celei mai mari scoli de dans performant din tara.

“Am luat decizia de a reveni in Romania pentru a demonstra ca niciodata nu esti prea tanar pentru a fi un antreprenor de succes sau un instructor respectat. Eu am avut sansa de invata si de a lucra cu unii dintre cei mai apreciati artisti ai momentului, iar la numai 27 de ani ma pot mandri cu peste 15 ani de experienta…desi dansez de peste 20 de ani. In Romania exista nenumarati tineri pasionati de dans, care, din pacate, nu pot ajunge la performanta pentru ca nu sunt instruiti corespunzator. Eu sper sa le pot reproduce aici, pe plan local, tot ceea ce am invatat in UK.”, a declarat Carmina Kostas.

Proiectul se asteapta a fi finalizat in luna mai a anului viitor.

Pentru mai multe detalii, va rugam, accesati: www.romaniadanceacademy.ro

Banner SapunulCheia.ro

Importanta utilizarii unui program de emis facturi

0

In ultimii ani birocratia a devenit o problema reprezentativa in randul companiilor. Indiferent daca este persoana fizica autorizata, intreprindere individuala sau societate comerciala orice entitate urmareste obtinerea de profit, reducerea costurilor de bani, imbunatatirea timpului de lucu si in acelasi timp eficientizarea programelor cu care isi desfasoara activitatea.

Aceste lucruri se realizeaza implicit si odata cu folosirea unui program de emis facturi. La momentul actual un program de emis facturi este folosit la scara larga si in tara noastra si orice administrator de firma ar trebui sa fie constient de importanta utilizarii unui astfel de program. Utilizarea unui program de facturare online aduce o serie de avantaje firmei, factura fiind imaginea care te poate chiar reprezenta in relatia cu clientul.

Cele mai importante beneficii ale programului de emis facturi QInvoices
• usurinta gestionarii facturilor emise online: programul permite identificarea facturilor foarte usor, cautarea putand fi facuta dupa mai multe criterii (denumire client, CUI, numar factura, data factura)
• acces usor si rapid de oriunde, inclusiv de pe telefonul mobil sau tableta (nu depinzi de un singur calculator, ai acces din orice locatie)
• rapiditate in emiterea facturilor, programul permite salvarea clientilor cu care colaborezi si astfel se reduce un timp important care poate fi alocat pentru alte activitati
• emiterea facturilor intr-un format prietenos si chiar personalizarea lor cu sigla firmei sau stampila constituie un avantaj
• emiterea facturilor se poate face in diverse valute : Lei, USD, EURO si GPB, astfel se pot emite facturi si pentru client externi
• programul preia zilnic, automat, cursul valutar de pe site-ul BNR
• testarea gratuita a programului timp de 30 zile ofera un timp suficient pentru a te convinge de eficienta acestuia, ulterior licenta programului putand fi achizionata la un pret accesibil
• suport in caz de nevoie

Astfel, utilizarea programului de facturare QInvoices inseamna eficienta. Si cum eficienta este strans legata de tehnologie, tehnologie care pe zi ce trece face parte tot mai mult din viata noastra, recomand tuturor folosirea acestui program. Cred ca oricine isi doreste sa faca un pas in fata pentru a tine pasul cu tehnologia!

Banner SapunulCheia.ro

Koh-I-Noor Romania are vanzari online mai mari cu 81% dupa utilizarea platformei E-commerce

0

Koh-I-Noor Hardtmuth Romania a implementat solutia E-commerce de la Senior Software pentru a-si integra magazinul online cu sistemul SeniorERP existent deja in companie. Cu noua platforma, vanzarile Koh-I-Noor au crescut cu 81%, iar numarul de clienti este mai mare cu 140%.

Koh-I-Noor Romania este importator si distribuitor de articole de papetarie, birotica, rechizite scolare si produse pentru arta si hobby. Odata cu cresterea afacerii, solicitarile clientilor au determinat compania sa optimizeze platforma online deoarece fostul magazin avea o structura invechita, nu permitea afisarea preturilor si nu era corelata cu stocurile existente. De aceea, Koh-I-Noor a ales solutia E-commerce de la Senior Software.

“Ne-am dorit, in primul rand, ca solutia aleasa sa fie integrata cu sistemul pentru planificarea resurselor, pentru a fi posibila trimiterea directa in ERP a tuturor comenzilor, sa accesam aceeasi baza de date, iar actualizarea informatiilor sa se faca in timp real. Practic, comunicarea intre sisteme este cea mai importanta facilitate pentru noi. In plus, prin platforma E-commerce suntem prezenti peste tot si oricine poate avea acces la produsele noastre”, a declarat Dinu Maravela, CEO in cadrul Koh-I-Noor Hardtmuth Romania.

Dupa implementarea noii platforme E-commerce, Koh-I-Noor Romania a inregistrat rezultate extraordinare. “Categoric, cel mai important beneficiu este cresterea vanzarilor online cu 81 % pe primul semestru din 2018, comparativ cu acceasi perioada a anului trecut, cand functionam cu vechea platforma. Referitor la numarul de clienti, aici avem o crestere de 140% raportata la acelasi interval de timp. Putem spune ca solutia a adus magazinul online la trendul actual de pe piata”, a adaugat Dinu Maravela.

Printre beneficiile importante observate de Koh-I-Noor dupa implementarea solutiei E-commerce de la Senior Software se numara si:

– cresterea vizibilitatii pe piata prin accesul la o varietate mai mare de posibilitati de marketing – discounturi, promotii, bonusuri, reduceri in functie de sezon sau produse, blog etc.;
– imbunatatirea si adaugarea de noi functionalitati de prezentare, de accesare si de cumparare a produselor;
– imbunatatirea comunicarii cu clientii, cu ajutorul sectiunii de mesaje disponibila in platforma;
– timpul de procesare a comenzilor s-a micsorat datorita transferului imediat de date intre platforma E-commerce si sistemul SeniorERP;
– prezentarea mai accesibila si clara a produselor cu foarte multe subcategorii.

Fondata in 1994, Koh-I-Noor Hardtmuth Romania este filiala a Koh-I-Noor Hardtmuth din Cehia, cel mai mare producator de produse scolare si de birou, intrumente de scris si desenat din Europa Centrala si de Est. In 2018, Koh-I-Noor a deschis primul magazin propriu din Romania in Bucuresti, pe str. C.A. Rosetti 15, iar obiectivul companiei pentru urmatorii ani este sa dezvolte o retea de magazine fizice pe intreg teritoriul tarii si sa isi consolideze prezenta online si cu ajutorul platformei E-commerce de la Senior Software.

Despre platforma E-commerce

Solutia de E-commerce de la Senior Software este o platforma 100% customizabila, cu impact semnificativ in organizarea si optimizarea procesului de vanzari online. In functie de specificul fiecarei companii, se pot alege urmatoarele tipuri de portaluri:
• Magazin online – tranzactiile se desfasoara direct intre companie si consumatorii finali.
• Portal B2B – se adreseaza persoanelor juridice.
• Portal generare prospecti – se recomanda companiilor cu cicluri mai lungi de vanzare.

Banner SapunulCheia.ro

Companii britanice prezente la eveniment de referință pentru industria de DIY

0

Camera de Comerț Britanico – Română (BRCC) împreună cu Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord în România și British Home Enhancement Trade Association (BHETA) organizează la București evenimentul BHETA Do It Yourself Industry – Trade Mission to Romania, care va avea loc în perioada 25-27 noiembrie 2018, la Hotel Capitol.
Scopul evenimentului din București este de a facilita accesul companiilor britanice din industria DIY pe piața din România, fiind parte dintr-o serie de evenimente care au avut loc în principalele capitale europene. Misiunea BRCC este de a încuraja colaborarea dintre jucătorii britanici din industrie cu firmele reprezentative din țară, buyeri și lanțuri de distribuție.
Conferința „DYI Romanian Market Changes and Challenges” deschide prima zi a evenimentului, iar discuțiile din cele două paneluri vor atinge numeroase teme de interes. Subiectele abordate dezbat atât schimbările care au loc la nivel european pe măsură ce piețele devin din ce în ce mai interconectate, cât și dezvoltarea, respectiv, provocările industriei DIY din România, în contextul previziunilor economice care anunță o creștere anuală de peste 5% până în 2023. Evenimentul este continuat cu întâlniri 1 la 1 între companiile britanice și reprezentanți ai rețelelor de magazine și ai distribuitorilor locali din industria DYI.
Companiile din Marea Britanie care și-au anunțat prezența fac parte din arii diverse de activitate, cum ar fi: home & decor, produse de curățenie, obiecte decorative și de mobilier, precum și unelte și scule electrice, utilaje pentru domeniul construcțiilor, unelte pentru grădinărit și sere. Companiile britanice doresc să își prezinte oferta de produse către buyeri și distribuitori locali, majoritatea având o experiență vasta de export internațional, mai puțin în România. Din delegațiile britanice fac parte atât Directorii Executivi ai companiilor, cât și Directori Internaționali de Vânzări și alți membrii ai top managementului.
BHETA este o asociație de top care numără peste 320 de companii manufacturiere, furnizori și distribuitori din industria DIY, însumând 15,5 mld. de lire din vânzările de tip retail și 15.000 de angajați.
Cu o activitate de peste 20 de ani în România, Camera de Comerț Britanico – Română se implică activ în dezvoltarea oportunităților de afaceri și de investiții ale companiilor din Marea Britanie, dar și a celor din România care doresc să intre pe piața din UK.
Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord în România se implică în dezvoltarea competitivității și creșterii economice a României și susține companiile britanice interesate să intre pe această piață.

Banner SapunulCheia.ro

Cauti un costum de ski de dama cu care sa faci senzatie la munte? Iata ce se poarta!

0

Chiar daca iarna nu si-a facut aparitia inca, merita sa te “echipezi” asa cum se cuvine pentru o binemeritata vacanta la munte pe care, cu siguranta, abia o astepti. Pune-ti in bagaj pantalonii grosi, puloverele calduroase, fularul, manusile si cizmele confortabile, dar nu uita piesa de rezistenta: un costum de ski de dama in care sa arati uimitor! Daca nu ai mai purtat pana acum acest articol vestimentar de sezon atat de indragit in randul fashionistelor sau nu stii ce model sa alegi in functie de ultimele tendinte, afla ce culori se poarta si cum pot fi acestea combinate cu succes! 

 width=

Negru sexy

Daca iti place sa fii seducatoare in negru, de ce nu ai purta aceasta culoare misterioasa si la un costum de ski de dama? Nu numai ca arata bine pe orice silueta, dar iti mascheaza defectele si este extrem de potrivit atat pe timp de zi, cat si noaptea. Se poarta costumele all black, cu texturi lucioase, asemenea latexului, care sa iti confere o aparitie de invidiat printre posesoarele de astfel de costume. Pentru a iesi din tipare, poti accesoriza vestimentatia cu o pereche de cizme confortabile din piele lacuita si o caciula de blana in stil rusesc. Nu uita ca frumusetea este singurul accesoriu pe care trebuie sa mizezi, asa ca evidentiaz-o cu un machiaj pe masura si pregateste-te sa fii admirata oriunde vei merge. 

 width=

Alb imaculat ca zapada 

Vrei sa spargi gheata cu o tinuta perfecta pentru zilele geroase de la munte? Poarta un costum de ski de dama in nuanta albului imaculat si cu siguranta vei fi o regina „de gheata”. Pentru un plus de confort  alege modele realizate din fas impermeabil matlasat, care iti vor oferi protectie atunci cand temperaturile scad considerabil. Daca simti ca nu iesi in evidenta cu alb, completeaza-ti look-ul de iarna cu o pereche de ochelari de ski argintii si o pereche de cizme groase in aceeasi nuanta metalica. Pastreaza machiajul cat mai discret si focuseaza-te pe aspectul impecabil pe care trebuie sa il aiba parul tau indiferent de vreme. 

 width=

Rosu fierbinte

Ai nevoie de haine care sa iti confere senzatia de caldura de indata ce le privesti? Atunci alege un costum de ski de dama intr-o nuanta de rosu inflacarat, care sa te trimita cu gandul la focul puternic din semineu. Pentru o aparitie de-a dreptul incendiara, poarta rosu si pe buze si accesorizeaza costumul de ski de dama cu o caciula de blana si o pereche de cizme cu margini imblanite de culoare maro. Nu numai ca vei avea cea mai tare tinuta de pe partie, dar te vei simti o femeie seducatoare chiar si atunci cand practici cele mai inedite sporturi de iarna. 

Cine spune ca nu poti fi sexy chiar si cu mai multe straturi de haine pe tine? Daca porti cu atitudine un costum de ski de dama in vacanta de la munte vei observa ca te vei simti atragatoare in orice moment! 

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE