Acasă Blog Pagina 47

Ziua ADN la Muzeul Antipa

0
Ziua ADN la Muzeul Antipa

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” marchează joi, 25 aprilie 2019 Ziua Internațională a ADN printr-o serie de vizite ghidate destinate publicului larg. Astfel, începând cu orele 10.00, 12.00 și 14.00 pasionații de știință vor avea prilejul să observe aspecte din activitatea de cercetare desfășurată în Laboratorul de Biologie Moleculară al Muzeului.

Specialişti ai Muzeului le vor vorbi vizitatorilor despre cum sunt utilizate tehnicile de biologie moleculară în conservarea unor specii periclitate, studiul unor specii invazive precum și despre tehnica DNA-barcoding (coduri de bare ADN) și modul în care este folosită în ecologie.

Studiul geneticii este important atât pentru cunoașterea detaliată a lumii vii cât și pentru aplicarea rezultatelor acestor studii în multe aspecte ale vieții, de la medicină la ecologie și protecția mediului. Cercetările desfăşurate la Muzeu în cadrul Laboratorului de Biologie Moleculară aduc un plus de cunoaştere în probleme de interes global, cum ar fi conservarea biodiversităţii la nivel genetic. Majoritatea oamenilor ştie că este nevoie să conservăm speciile aflate în pericol, dar ştiaţi că pentru a face acest lucru trebuie să protejăm în special acele populaţii ale speciei care posedă cea mai mare diversitate genetică? Identificarea acestor populații cu valoare deosebită pentru conservare se realizează prin studii de genetică a populaţiilor care se pot desfășura în astfel de laboratoare.

Participarea la cele 3 vizite ghidate se poate face prin înscriere pe adresa de e-mail info@antipa.ro sau completând formularul: https://antipa.ro/rezervari/, în limita a 20 locuri/grupă.

Vă aşteptăm cu drag!

Banner SapunulCheia.ro

Colaborarea cu un integrator de print optimizează campaniile de marketing integrate

0
integrator de print

În prezent, companiile se bucură de apogeul oportunităților de promovare, indiferent de mediul pe care aleg să comunice, iar unul dintre cele mai adoptate trenduri este concentrarea eforturilor în crearea unei combinații ideale între TV, online, print și OOH. Pentru companiile care aleg să nu investească în TV, mixul dintre online și print este cea mai eficientă strategie atât din punct de vedere al bugetului, cât și al audienței atinse.
Abordarea strategiilor de marketing tradițional este cu atât mai eficace cu cât a rămas întipărită în memoria colectivă, iar consumatorii continuă să răspundă pozitiv datorită obișnuinței și a lipsei reclamelor agresive specifice mediului online. Materialele de print generează rezultate, acest lucru datorându-se calităților pe care tipăriturile le îndeplinesc în relația cu un consumator: contact direct cu brandul, credibilitate, nivel al retenției crescut.
În ultima perioadă se observă alegerea brandurilor de a investi în relația cu fiecare client în parte. Astfel, cu ajutorul tehnologiei și a digitalizării, companiile reușesc să implementeze campanii de marketing integrate, cu scopul de a crea experiențe de neuitat pentru publicul lor țintă.
O strategie de print marketing bazată pe date concrete despre consumator poate poziționa competitiv o companie, iar în acest context, ajutorul unui integrator de print poate fi cea mai bună soluție pentru atingerea rezultatelor dorite. Colaborarea cu o companie de print management garantează suportul profesionist al unui account manager dedicat și specializat care poate oferi soluții atât pentru problemele de implementare, dar și pentru optimizarea întregului proces.
Majoritatea campaniilor de print marketing se desfășoară la nivel național, iar gestionarea lor poate fi extrem de dificilă pentru aceia care nu au experiență în astfel de proiecte, menționează Călin Pascu. Implementarea unui proiect de print național ridică multe provocări: de la dificultatea de a superviza distribuirea tuturor materialelor tipărite, la calitatea acestora și până la timpul necesar pentru distribuție, care dacă depășește anumiți parametrii poate genera întârzieri în implementarea campaniei.
Orice neconcordanță între firma de curierat, tipografii și client duce adesea la nevoia de retipărire a materialelor, fapt care reprezintă timp pierdut și necesitatea investirii unui buget mai mare din partea companiei. Soluția pe care o oferă integratorul de print a apărut ca răspuns la nevoia reală a companiilor de a primi suport pentru proiectele dificil de gestionat, subliniază Călin Pascu.

Banner SapunulCheia.ro

TeamSystem si BITSoftware invită companiile din IT la Digital Tour 2019

0
Digital Tour 2019

Ești distribuitor de software sau de hardware? Ești integrator de sistem? Ești companie de IT&C? Schimbă-ți punctul de vedere și devino digital! TeamSystem împreună cu BITSoftware te invită la Digital Tour 2019. TeamSystem, companie de software leader în Europa și BITSoftware selectează parteneri de software locali prin intermediul unui program exclusiv în România. Programul începe cu un tur de 4 evenimente ce vor avea loc în perioada 7 – 16 mai 2019. Conferințele vor avea loc pe tot parcursul dimineții la Camera de Comerț a fiecăruia dintre orașele de mai jos, cu scopul de a intra în contact cu potențiali parteneri din zonă. Timișoara, 7 mai (10:00 – 14:00) Cluj, 9 mai (10:00 – 14:00) Iași, 14 mai (10:00 – 14:00) București, 16 mai (11:00 – 15:00) TeamSystem este una dintre cele mai importante companii de software din Europa cu venituri de peste 350 de milioane de euro, 1,3 milioane de clienți și peste 650 de parteneri de afaceri. BITSoftware este una dintre primele companii de software din România, cu peste 25 de ani de experiență în dezvoltarea și implementarea de soluții software de business (ERP, CRM, WMS și BI) și cu proiecte de succes în peste 70 de țări. TeamSystem și BITSoftware lansează în România un program destinat dezvoltării unei rețele de parteneri care vor reprezenta grupul pe piață, Programul este adresat unui număr limitat și exclusiv de companii IT&C cu competențe demonstrate în implementarea soluțiilor software digitale și de management. Partenerii selectați vor reprezenta TeamSystem si BITSoftware în regiunea geografică alocată și vor distribui soluțiile dezvoltate de aceștia. Programul TeamSystem Channel Network este orientat către companiile care doresc să trăiască o provocare importantă cu unul dintre cei mai mari actori europeni din sectorul IT&C, printr-un program exclusivist, cu locuri limitate. Prin participarea la program, companiile de software, resellerii, integratorii de sistem sau distribuitorii de hardware și software vor avea următoarele avantaje: O ofertă unică, capabilă să răspundă tuturor nevoilor companiilor și consultanților Soluții inovatoare digitale și cloud fără concurență pe piață Reprezentare exclusivă a TeamSystem și BITSoftware în zona de competență Suport, instruire la toate nivelurile Relație unică și randament economic Conferințele se vor axa pe transformarea digitală a afacerilor utilizând cele mai bune soluții software cum ar fi: semnătura digitală, integrarea clientului digital, ERP, software pentru sectoare specifice precum sectorul vinicol, retail … etc. Participanții vor descoperi care sunt beneficiile parteneriatului și strategia companiilor. Guest speaker este Dan Mocanu care practică Blue Ocean Strategy, coach al Federației Internaționale de Coaching și fondator al Aperio® Executive Coaching și TimePal®. Acesta a demarat un proces de creștere personală și profesională cu peste 80 de companii locale și multinaționale și sute de angajați executivi. Dan a predat fizica în unele colegii din SUA și a lucrat ca software engineer și team lead la Microsoft în Redmond, WA. Evenimentele vă vor oferi oportunitatea de a vă întâlni cu TeamSystem, BITSoftware și cu alți lideri locali din sectorul IT pentru a descoperi o gamă largă de produse inovatoare, de ultimă generație, oferite de acestea. Turul Digital va oferi ocazia de a discuta cu reprezentanții și specialiștii noștri pentru a le solicita mai multe informații și, mai ales, pentru a descoperi oferte unice. Pentru program și înregistrare la evenimente la evenimente, accesați http://mrk.teamsystem.com/digital-tour-bit-ts-2019?fonte_nominativo=BITSoftware

Banner SapunulCheia.ro

Ce accesorii pentru biciclete sunt necesare pentru a face fata traficului urban?

0

Sezonul cald si-a reintrat in puteri, iar odata cu venirea primaverii, vedem din ce in ce mai multe biciclete pe strazile oraselor. Aceasta este o consecinta directa a supra-aglomerarii urbane din ultimii ani, care a dus la cautarea unui mijloc alternativ de transport. Astfel, folosirea unei biciclete este solutia ideala pentru degrevarea traficului infernal, fiind in acelasi timp o modalitate foarte buna de a te mentine in forma.

 

Cu toate acestea, exista multe riscuri la care te expui, odata ce devii participant la trafic. Astfel, iti prezentam cateva echipamente si accesorii biciclete, care te vor ajuta sa faci fata cu succes traficului, indiferent de sezon!

 

Lumini pentru bicicleta – Scopul acestor accesorii pentru biciclete este de a-ti oferi siguranta necesara in timpul pedalatului. Este specificat si in legislatie ca orice tip de vehicul care participa la traficul pe carosabil (fie ele masini, biciclete, scutere etc) sa fie prevazut cu lumina alba in fata, lumina rosie in spate si dispozitive reflectorizante pe laterale. Ce trebuie sa retii este ca aceste accesorii pentru biciclete te ajuta nu doar sa ocolesti obstacolele de pe traseu, ci le permit altor participanti la trafic sa te observe mai usor, apreciind astfel mai corect viteza cu care te deplasezi.

 

Casca de protectie – Indiferent de nivelul tau de experienta pe doua roti, aceste accesorii de bicicleta nu trebuie sa iti lipseasca. Multe persoane nu iau in calcul riscul la care se expun odata ce devin participante la trafic. Astfel, in eventualitatea neplacuta a unui accident, casca de bicicleta va face diferenta! Pentru a beneficia de cea mai buna protectie, insa, va trebui sa alegi o casca de biciclete pe masura ta, care sa fie ferm prinsa, dar comoda in acelasi timp. Pentru acest lucru, poti cere ajutorul unui specialist din magazinul de biciclete, care te va ajuta cu drag sa iti alegi accesoriile sau echipamentele potrivite.

 

Antifurtul – Cu totii stim ca, indiferent de anotimp sau de calitatea bicicletei pe care o detinem, daca o vom uita nesupravegheata, exista un mare risc de a nu o revedea. Ceea ce este important de retinut este ca, daca tii la performantele bicicletei tale, trebuie sa iti achizitionezi un antifurt in baza acelorasi principii. Daca nu iti doresti sa “pierzi” bicicleta, alege un antifurt de calitate, care sa descurajeze sau sa incetineasca mult pe cei “curiosi”.

 

Bidonul cu apa – Pentru a combate efortul constant presupus de pedalare, este indicat sa avem asupra noastra o sursa de hidratare. Astfel, un bidon cu apa face parte din seria de accesorii de biciclete care nu trebuie sa iti lipseasca, ajutand organismul sa ramana hidratat si sa faca fata cu succes efortului depus. Cele mai multe magazine de biciclete din prezent iti pun la dispozitie o gama variata de bidoane pentru apa, alaturi de sistemele de prindere aferente. Asadar, nu uita sa-ti achizitionezi si tu aceste accesorii de biciclete, pe cat de elegante si inovatoare, pe atat de folositoare!

 

De aceea, daca esti in cautarea echipamentelor si accesoriilor de calitate, iti recomandam sa intri pe Veloteca.ro, unde vei gasi tot ce ai nevoie pentru siguranta si confortul tau! Beneficiaza cat mai mult de avantajele pe care ti le ofera pedalatul si alege accesoriile pentru biciclete potrivite, care sa faca diferenta!

 

Totul pentru tine… de prin 2008!

Banner SapunulCheia.ro

Angajatul și angajatorul modern, context și noi perspective la HR Vibes, Timișoara

0

Angajatul și angajatorul modern, context și noi perspective la HR Vibes, Timișoara

 

Pe 28 martie la Timișoara ne-am revăzut cu prieteni vechi și noi alături de care am discutat cele mai noi tendințe din industria de HR.

Discuția a început alături de Diana Năstase – HR Director, FLEX care a abordat subiectul rolului departamentului de HR din perspectiva procesului de recrutare. Într-o perioadă în care piața forței de muncă se confruntă cu o lipsă a talentelor, Diana atrage atenția asupra a două aspecte: hard skills și soft skills. ‘Niște abilități foarte bine dezvoltate în zona de hard skills îți pot obține într-adevăr un interviu, însă cele care decid dacă ești candidatul potrivit sunt abilitățile din categoria soft skills.’ Diana mai menționează câteva aspecte importante căutate de către recrutori în 2019: conștiința de sine, agilitatea în  învățare, trăsături de leadership, capacitatea și factorii de derapare.

Mirela Crețu – HR Manager, Kimball Electronics România a vorbit despre angajatul modern și bagajul de factori și caracteristici cu care vine la pachet atunci când decidem ca acesta să se alăture echipei din companie. Mirela susține că este esențial ca acestuia să i se comunice foarte clar responsabilitățile, în același timp, angajatorul să acorde atenție personalității sale, obiceiurilor din rutina sa, aspectelor care fac parte din valorile și principiile acestuia, istoricului profesional, dar și aspirațiilor și ambițiilor care îl caracterizează.

În ceea ce privește data management în sectorul resurselor umane, ‘În 2017, 57% din organizații își stocau datele în Cloud, iar 73% din companii și-au propus să își migreze procesele în Cloud în următorii 2 ani’, susține Aurelian Chitez – Sales Director Romanian Software. Odată cu automatizarea proceselor de lucru, Aurelian este de părere că adoptarea unui sistem care să ajute în acest proces ‘crește eficiența și productivitatea echipelor, riscul unor erori sau calcule greșite este diminuat, și în acelși timp, actualizarea constantă a soft-ului te ferește de nerespectarea unor modificări care apar în legislație.’

În continuare, am stat de vorbă cu Ana Maria Butelanc – Talent Acquisition Manager, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL (Sphera Franchise Group) care a vorbit despre factorii de engagement în rândul angajaților din industriile de Ouick Service Restaurants, Fast Service Restaurants și Home Delivery. Ana Maria amintește de asemenea, factorii motivaționali dintr-o organizației: efortul companiei – comunicare, focus pe angajat, diversitate, incluziune, susținere talentelor; beneficii basic – siguranța la locul de muncă, beneficii extra-salariale, mediu de lucru plăcut, echilibrul dintre viața profesională și cea personală.

Andrei Crețu – Co-fondator, 7Card ne-a prezentat un studiu de caz cu privire la activitatea sportivă a timișorenilor care fac parte din rețeaua 7Card. ‘2018 a fost anul cu cea mai intensă activitate sportivă în rețeaua 7Card. Abonații 7Card au adunat, așadar 1.863.000 ore de mișcare, echivalentul a 77.525 zile (213 ani), în care au ars 1 miliard de calorii.’ În ceea ce privește industriile cu cei mai mulți sportivi, în top 5 se află: Automotive & Components, Software Services, Telecommunication Services și Outsourcing.

Radu Chiriac – Foundation Teacher, AL FERASA INTERNATIONAL, următorul speaker a introdus elementul surpriză și le-a vorbit participanților despre arta de a identifica personalitatea unui viitor angajat în funcție de fizionomia sa. ‘Al Ferasa este arta de a privi cu atenție și de a înțelege în profunzime.’ Pornind de la câteva principii de bază și de la o bună cunoaștere a acestei științe, Cristian a exemplificat care sunt principalele componente ale feței: componenta mentală sau rațională se situează în partea de sus a feței, deasupra sprâncenelor până la scalp; componenta practică, cea care este responsabilă cu ‘execuția’ se află între linia sprâncenelor și linia buzei superioare, iar componenta responsabilă cu dorințele umane se desfășoară de la linia buzei superioare până la bărbie. De asemenea, inivitatul nostru a prezentat și beneficiile cunoașterii unor astfel de aspecte: ‘Al Ferasa îți oferă o mai bună înțelegere a comportamentelor oamenilor și a personalităților, precum și îmbunătățirea comunicării între angajați și departamente. De asemena, vorbim și despre creșterea încrederii de sine în mediul profesional și/sau personal.

În cea de-a doua sesiune de discuții, am stat de vorbă cu Gabriel Racz – HR & Controlling Manager, MEWI care ne-a împărtășit experiența implementării programului de recrutare în cadrul companiei. Provocarea a fost să atragă studenți pe care să îi pregătească de la 0 în cadrul unui program de mentorat, astfel încât, după 12 luni, aceștia să fie capabili să conducă un magazin în București. Din 4.529 CV-uri primite, în urma programului de mentorat, au fost angajate două persoane foarte motivate şi loiale, cu „sete” de dezvoltare, care au ajuns ulterior şefi de zonă în mai puţin de 2 ani, fiind totodată lideri „setaţi” să dezvolte alţi oameni.’

Alături de Mihai Nedelcu – Regional Manager Benefitonline.ro am aflat care a fost creșterea sectorului de beneficii ale angajaților în anul 2018. ‘Platforma BenefitOnline.ro funcționează ca un magazin online, fiecare angajat având acces la toată gama de beneficii. În prezent sunt peste 116.000 utilizatori, mai mult de 250 de companii satisfăcute, peste 1.800 furnizori și mai mult de 3.000 de beneficii unice. În același timp, companiile de tip call-center/BPO, IT și servicii oferă cele mai multe beneficii, iar valoarea bugetelor cheltuite de companii în 2018 au rescut cu 150% față de 2017, ajungând la o valoare de 114 M RON.’

‘Every small and positive action we take, will make a difference.’, a susținut Iulia Fuiorea, Global HR Manager, EVERSEEN LIMITED în continuare. Iulia a vorbit despre curajul și atitudinea potrivită în punctul de turnură al unei companii, urmată de o discuție despre employer branding într-o industrie controversată, invitată fiind Anca Păun, Talent Acquisition & Employer Branding Manager DACH, Nordics & South Central Europe, British American Tobacco. Anca a adus în discuție elementul digital în acest proces de employer branding. Anca a vorbit despre tendințele din acest sector, susținând că Facebook încă este un canal folosit, în continuă schimbare – ‘interacțiunea pe pagină continuă să scadă. În același timp, o rată mai bună de interacțiune o au materialele video comparativ cu imaginile statice, iar pentru un engagement optim, paginile ar trebui populate cu conținut în mod constant – 5 postări pe zi, pentru a obține o rată de interacțiune bună.’ Anca mai adaugă faptul că tendințele par să se îndrepte către materialele de tip audio, așadar podcast-urile sunt următoarele canale către care organizațiile și brand-urile ar trebui să își îndrepte atenția.’

În încheire, Tim Ackermann – Global Head of Talent Acquisition & Experience a vorbit despre digitalizare și generația Z, inclusiv de purpose shift & learning shift. ‘Comportamentul de learning s-a schimbat drastic în ultima vreme: vorbim despre un consum de informație din mediul digital și de autonomie, un model de învățare informal, orientat către un stil social de acumulare de informație.’ Tim mai spune că ar trebui să acordăm atenție celor 3 aspecte importante când vorbim de motivație: mastery, autonomy, purpose. În același timp, Tim recomandă angajarea unor persoane care se aliniază la nivel de purpose cu organizația. 

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: Romanian Software, Signal Iduna, AVIS, Max Relax, Wellington.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Eveniment organizat cu susținerea:  BRCC, CCIRI, BCCBR, Zelist Monitor.

Parteneri media: Portal HR, Jurnalul de Afaceri, Jobzz.ro, Lajumate.ro, Financial Market, Social Media Romania, Manager Express, DeBizz, Transilvania Business, Signal Connect, Curierul Național, Arad24.net, InOras.ro, Express de Banat, Clujul de Buzunar, IqAds, Business24, Ziare.com, InfoOradea, Rbe Connect, PRbox.ro, MoneyBuzz, MATEK, SpatiulConstruit.ro, Global Manager, Financiarul, Administratie.ro, BirouInfo.ro, Monitorul de Făgăraș, InTurda.ro, PRwave, Depozitinfo.ro, Market Watch, Smark, Portal Management, BusinessPress, Antreprenor în România, Cargo Magazin.

 

                                                                                                                               

 

Banner SapunulCheia.ro

Experții financiari discută la cea de-a VI-a ediție a conferinței Romanian Financial Conference

0

 

BusinessMark te invită la conferința Romanian Financial Conference, pe 17 aprilie la Hotel Radisson Blu din București. Conferința reprezintă un bun context de dezbatere a sectorului financiar-bancar, reunind reprezentanţi ai managementului celor mai importante bănci, instituții financiare și fintech-uri prezente pe piața românească.

Evenimentul va dezbate teme legate de: schimbări legislative cu impact asupra sistemului bancar, perspectivele generale ale economiei românești și influența în sectorul financiar, ce modificări aduce în lumea financiară PSD2, oporunitățile FinTech, importanța inovației în sectorul financiar, digitalizarea și inovația ca bază a definirii relației cu noul consumator, aspecte privind creditarea în 2019, sistemul de plăți instant, impactul BREXIT-ului asupra economiei naționale, aspecte privind M&A în sectorul financiar, evoluţia sectorului financiar nebancar, aspecte privind piețele de asigurări și leasing, securitate în sectorul financiar, viitorul blockchain etc.

Alături de noi vor fi:

       SERGIU OPRESCU, Preşedinte Asociația Română a Băncilor, Preşedinte Executiv, Alpha Bank

       RADU GRAȚIAN GHEȚEA, Președinte al Consiliului de Administrație al CEC Bank, Preşedinte de onoare,  Asociația Română a Băncilor

       DANA DIMA (DEMETRIAN), Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking,  Membru al Comitetului Executiv, BCR

       BRUNO LEROUX, Chief Executive Officer, CETELEM – BNP Paribas Personal Finance

       FLORIN DĂNESCU, Preşedinte Executiv, Asociația Română a Băncilor

       ALEXANDRA SMEDOIU, Partener servicii fiscale, Deloitte

       GABRIELA FOLCUȚ, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor

       ALEXANDRU D.CIUNCAN, General Manager, UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de  Asigurare și Reasigurare din România

       MIHAI PURCĂREA, Director General BRD Asset Management, Membru Consiliu Director Asociația Administratorilor de Fonduri – A.A.F.

       DOREL DUȚĂ, Președinte, UNSICAR – Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări din România

       DANIEL NICOLESCU, Managing Partner & Co-Founder, SymphoPay

       ALIN IFTEMI, Chief Technology Officer , Modex (Gibraltar)

       ADRIAN CIGHI, Co-Founder, Pago

Aceștia vor aborda principalele teme de discuție: https://bit.ly/2HNZt1A

Mai multe detalii despre conferința Romanian Financial Conference și modalitatea de înscriere puteți afla aici: https://bit.ly/2HNZt1A.

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: CEC Bank, Deloitte, Asociația Română a Băncilor.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Eveniment organizat cu susținerea:  BRCC, BCCBR, Zelist Monitor.

Parteneri media: DeBizz, Financial Market, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, Antreprenor în România, Business24, Ziare.com, Curierul Național, MoneyBuzz, BirouInfo, Depozitinfo.ro, Financiarul, PRbox.ro, MATEK, PRwave, Finzoom, SpatiulConstruit.ro, Portal Management, Business Press, Social Media Romania, Clujul de Buzunar, Rbe Connect, 1asig.ro, InTurda.ro, InfoOradea, Monitorul de Făgăraș, Agro Standard, Lumea Satului, Cargo Magazin.

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp Internațional se implică în promovarea educației în rândul elevilor

0
MediHelp Internațional

MediHelp Internațional s-a alăturat campaniei #donămpentruviitor din cadrul evenimentului internațional Global Money Week 2019 din săptămâna 25 – 31 martie 2019 și continuă eforturile de a se implica, în mod activ și constant, în activitățile comunității din care face parte. Contribuția companiei va sprijini creșterea fondului de carte disponibil elevilor din București pentru ca aceștia să aibă o șansă în plus la educație.
Susținem această campanie alături de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România, Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări din România și de alte numeroase companii care au decis să se implice. Considerăm că educația reprezintă fundamentul unei vieți sănătoase și investiția în lărgirea oportunităților educaționale ale elevilor este absolut esențială pentru ca aceștia să devină adulți responsabili. Vom contribui la fondul de carte al elevilor întrucât suntem convinși că doar prin educație un copil va avea acces la un viitor mai bun, afirmă Laura Afrasine, Executive Manager MediHelp Internațional.
Global Money Week (GMW) este un eveniment internațional destinat conștientizării importanței educației. În fiecare an, numeroase comunități desfășoară acțiuni de educație financiară dedicate copiilor și elevilor pentru a elabora politici de dezvoltare economică și de a pune la dispoziția populației instrumente destinate remodelării financiare a viitorului.
Din 2012 și până astăzi, prin intermediul campaniei, au fost influențate viețile a 32 de milioane de copii și tineri în 169 de țări de pe Glob, s-au derulat 310,000 de activități și s-au implicat 53,300 de organizații. Anul trecut, peste 80 de organizații din România au ajutat 34,300 de copii în mod direct și 122,250 în mod indirect.
MediHelp Internațional este cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate cu acoperire internațională din Europa Centrală și de Est și este prezent pe piață de 20 de ani. Cu reprezentanțe în România, Ungaria, Polonia și Bulgaria, MediHelp îmbină, cu succes, asigurarea internațională de sănătate cu asistența medicală, în beneficiului clienților săi.

Banner SapunulCheia.ro

FintechOS aduce vicepreşedintele Salesforce.com în poziţia de Chief Revenue Officer pentru a coordona expansiunea globală

0
FintechOS

Bucureşti, 02.04.2019. FintechOS, companie specializată în accelerarea transformării digitale a instituţiilor financiare, anunţă aducerea în echipa de management a lui Leon Stevens, un executiv cu peste 25 de ani de experienţă în industria de software. Steven se va ocupa de accelerarea dezvoltării afacerilor și de coordonarea expansiunii globale. În trecut, a ocupat poziţii de top şi a dezvoltat operaţiuni pentru companii precum Salesforce, IBM, HP sau Symantec.

Inainte de FintechOS, Stevens a fost vicepreşedinte UK şi EMEA în cadrul Salesforce.com pe segmentul serviciilor financiare, şi Global VP Cloud Operations pentru BMC. Anterior, Stevens a ocupat poziţii executive globale în IBM şi HP pentru clienţi din zona serviciilor financiare.

“Am găsit la Stevens o combinaţie rară a două elemente esențiale: o înţelegere foarte bună a tehnologiilor moderne şi o experienţă ridicată în construcţia şi managementul de echipe mari de vânzări, marketing şi suport tehnic la nivel global. Mă aştept să aducă mai mult focus şi claritate în strategia comercială FintechOS.” declară Teodor Blidăruş, CEO FintechOS.

Stevens deţine o licenţă în informatică de la University of Bristol şi are un master în Inteligenţă Artificială cu specializare pe Inginerie și aplicații de business.

“De-a lungul carierei mele, am avut privilegiul de a lucra cu mai mulți directori executivi din industrie, ajutându-i să găsească cele mai bune soluții la cele mai dificile provocări ale mediului de afaceri și IT. Încă din prima clipă, am văzut în platforma FintechOS soluția optimă pentru a aborda, alinia și spori nevoia de transformare digitală pe care o vedem pe piața serviciilor financiare. FintechOS este unul dintre cele mai puternice startup-uri din piață. Principalele beneficii obținute de client sunt viteza și reducerea costurilor cu un factor de 10 ori, două premise esențiale pentru a face diferența.”, a declarat Leon Stevens, Chief Revenue Officer, FintechOS.

Banner SapunulCheia.ro

Bucharest Dance Festival Spring Edition 2019 – O competitie de dans internationala

0
Bucharest Dance Festival

BUCHAREST DANCE FESTIVAL – O Competitie de Dans Internationala

Ars Nova Events organizează în data de 4 Mai – Bucharest Dance Festival Spring Edition, o competiție de dans cu 11 discipline și o multitudine de premii. Aflat la a opta ediție BDF promovează și încurajează dansul în toate formele lui, într-un cadru deosebit la Palatul National al Copiilor, Sector 4, București.

Ce vor găsi dansatorii la BDF Spring Edition ?
– 6 categorii de vârsta (Mini, Petite, Children, Junior, Senior, Adult)
– Trofee de cristal pentru locurile 1, 2 și 3 (grup, formații, duo/trio/quartet)
– Medalii de cristal pentru locurile 1, 2 și 3 (solo)
– Certificat de Premiere locurile 1, 2 și 3
– Diplomă de Mențiune pentru toate rutinele
– 11 discipline de dans împărțite în doua divizii (Artistic și Open)
– BDF Gala Show – cele mai bune 20 de rutine nominalizate
– Welcome Pack – fiecare dansator primește la înscriere Diplomă de Participare și Medalia BDF
– Calificări pentru Freedom Dance Festival, Budapesta, Iunie 22-23, 2019
– Sesiune de Feedback cu Jurații
– 2 nivele pentru diferențierea dansatorilor (Amator și Pre Profesional)
– Sistem de înregistrare și jurizare online
– Verificare punctaje și comentarii jurați în contul scolii
– 10 Premii Speciale

Pentru a acorda șanse dansatorilor începătorilor dar și celor cu experiență, înscrierea rutinelor la BDF oferă posibilitatea de a selecta nivelul Amator (între 2 – 6 ore / săptămână) sau Pre Profesional (peste 6 ore / săptămână). Astfel șansele de premiere sunt mai echilibrate între dansatori.

Bucharest Dance Festival Gala Show – Fiecare scoală poate nominaliza pentru Gala Show înainte de începerea competiției o coregrafie care sa participe pentru Gala Show. Aceste coregrafii sunt cele care participa în concursul oficial, dar și pentru gala, contează punctajul coregrafilor înscrise pentru acestea. De exemplu, 70 de scoli au înscris 70 de coregrafii, primele 20 vor dansa în Gala Show indiferent daca alte coregrafii din concursul BDF au punctaj mai mare.

Festivitatea de premiere adaugă un plus de premii – cele 10 premii speciale, Most Entertaining, Best Choreography, Best Trainer, Best Costume, Best Male, Best Female, Overall High Score Solo, Overall High Score Duo/Trio/Quartet, Overall High Score Groups, Overall High Score Formation.
Rutinele înscrise vor fi selectate în funcție de punctajele primite pentru Calificare la Freedom Dance Festival care va avea loc în Budapesta în 22-23 Iunie, 2019.

Înregistrările pentru Bucharest Dance Festival Spring Edition sunt acum deschise, taxele de participare: Solo – 45 Eur, Duo/Trio/Quartet – 20 Eur, Group/Formation – 15 Eur. Ultima zi de înscriere este 20 Aprilie.

Regulamentul competiției și mai multe informații despre concurs se găsesc pe site www.bucharestdancefestival.com. Ars Nova Events oferă suport și informații pentru toți interesați la email events@arsnova.ro sau telefon 0771 118 299.

Banner SapunulCheia.ro

Ronexprim te invita la webinarul Fluke despre termometre IR. Cum se calibreaza aceste aparate de masura?

0

Compania Ronexprim, lider inca din 1991 pe piata autohtona de aparate de masura si control, echipamente analitice de laborator si echipamente de cantarire electronica, recomanda un nou webinar organizat de partenerul american Fluke. Webinarul cu numele “How to Calibrate an Infrared Thermometer” (Cum sa calibrezi un termometru IR) are loc miercuri, 10 aprilie, de la ora 17:00.

 

“Cum stii ca aparatele de masura IR pe care le utilizezi in activitatea profesionala de zi cu zi sunt calibrate corespunzator? Inregistreaza-te la acest webinar gratuit organizat de Fluke Calibration si invata cum sa imbunatatesti precizia calibrarilor termometrelor IR. Printre subiectele care vor fi dezbatute in cadrul acestui webinar se numara sursele de incertitudine, echipamentul de calibrare necesar, trecerea in revista a procedurilor de calibrare, revizuirea unei mostre de buget de incertitudine si recomandari privind raportarea”, se arata pe site-ul Fluke.

 

Inregistrarea pentru acest webinar se face pe acelasi site, completand urmatoarele date: nume, prenume, adresa de e-mail, telefon, companie, industrie si tara de origine. In plus, participantii trebuie sa raspunda la urmatoarea intrebare: “Aveti aparate de masura care trebuie calibrate in urmatoarele 6 luni?”. Intreg procesul este gratuit.

 

Ronexprim are in oferta sa numeroase astfel de aparate de masura, dupa cum urmeaza: termometru IR Sonel DIT 130; Sonel DIT 500; termometru IR pentru industria alimentara Mastech VA 6512; Mastech VA 6510; Fluke 62 Max Plus; Fluke 62 Max; Fluke 568; Fluke 566; Fluke 561; Amprobe IR 608 A; Amprobe IR 750; Amprobe IR 730; Amprobe IR 720; Amprobe IR 710 si Amprobe IR 450.

 

In continuare, ne vom concentra pe modelele de la Fluke, compania americana care organizeaza webinarul:

 

1. Termometru IR Fluke 62 Max Plus

 

– domeniu de temperatura IR: intre -30 de grade Celsius si +650 de grade Celsius;

 

– exactitate: +/- 1,5%;

 

– timp de raspuns: sub 300 ms;

 

– rezolutie optica: 12:1;

 

2. Fluke 62 Max

 

– domeniu de temperatura IR: intre -30 de grade Celsius si +500 de grade Celsius;

 

– exactitate: +/- 1,5%;

 

– timp de raspuns: 500 ms;

 

– rezolutie optica: 10:1;

 

3. Fluke 568

 

– domeniu de temperatura IR: intre -40 de grade Celsius si +800 de grade Celsius;

 

– exactitate: +/- 1%;

 

– timp de raspuns: sub 500 ms;

 

– rezolutie optica: 50:1;

 

– distanta de masurare recomandata: 7,5 metri;

 

4. Fluke 566

 

– domeniu de temperatura IR: intre -40 de grade Celsius si +650 de grade Celsius;

 

– exactitate: +/- 1%;

 

– timp de raspuns: sub 500 ms;

 

– rezolutie optica: 30:1;

 

– distanta de masurare recomandata: 4,5 metri;

 

5. Fluke 561

 

– domeniu de temperatura IR: intre -40 de grade Celsius si +550 de grade Celsius;

 

– exactitate: +/- 1%;

 

– timp de raspuns: sub 500 ms;

 

– rezolutie optica: 12:1;

 

– distanta de masurare recomandata: 2,5 metri.

 

In concluzie, daca detii astfel de aparate de masura sau intentionezi sa cumperi unul pentru activitatea ta din domeniul tehnic sau industrial, participa la webinarul Fluke recomandat de Ronexprim si afla ultimele tendinte in domeniu, in special cu privire la o calibrare eficienta.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE