Acasă Blog Pagina 42

Evian® a lansat noua colecție Disney pentru copii, cu etichete speciale Toy Story 4: Să înceapă aventura!evian® a lansat noua colecție Disney pentru copii, cu etichete speciale Toy Story 4: Să înceapă aventura!

0
Evian

Pentru a marca apariția noului film “Toy Story 4”, care rulează acum în cinematografele din România, evian® a lansat noua colecție Disney, cu etichete ce întruchipează 6 din personajele preferate ale fanilor Toy Story 4.

Cu eroii reprezentativi precum cowboy-ul Woody, astronautul Buzz sau cascadorul Duke ilustrate pe eticheta sticlei evian® Kids Sport Cap, cei mici vor aprecia acum și mai mult momentele de hidratare.

Când vine vorba despre copii, aceștia sunt foarte activi și plini de energie. Fie că aleargă, dansează sau se joacă, ei desfășoară în cea mai mare parte a timpului activități ce îi pot deshidrata, iar evian® Kids Sport Cap de 0.33L este alegerea perfectă, design-ul sticlei fiind gândit întocmai pentru a fi ușor de utilizat.
Sticlele în ediție limitată evian® Kids Sport Cap Toy Story 4 pot fi achiziționate din Mega Image, Cora și benzinăriile Mol sau de pe site-ul beicevrei.

Povestea din spatele evian®
Apa minerală naturală evian® izvoraște din inima Alpilor Francezi, un sit geologic unic în lume. Timp de mai bine de 15 ani, ea călătorește printre roci, unde dobândește în mod natural minerale esențiale. Brandul reușește de mai bine de 25 de ani să conserve puritatea sursei, în efortul său de a păstra calitatea excepțională a apei naturale minerale evian® pentru generațiile viitoare.

Banner SapunulCheia.ro

Cazuri în care utilajul agricol mai ieftin devine mai scump cu pâna la 10.000 de euro

0

Cu toții auzim povești de la prieteni sau persoane cunoscute cum că achiziția utilajului nu a fost una înțeleaptă sau că mai grav au fost înșelați. Din păcate sunt dese cazurile în care cumperi un utilaj second hand, iar după ce faci achiziția este nevoie să mai investești 1000- 2500 euro în acel utilaj, asta în cazurile fericite.
Există și situații în care aceste peripeții duc la nașterea unor proiecte care își propun să protejeze cumpărătorii de situația aceasta în care prețul utilajului se adeverește a fi mult mai mare decât prețul inițial.
Am primit o poveste de la CEO-ul proiectului COSOSUL, în care ne relatează experiența lui cu achiziția de utilaje și cum a decis să pornească proiectul COLOSUS.

Ștefan Vâju – CEO Colosus . Prima licitație de utilaje Europa.
“În ultima perioadă am auzit tot mai frecvent zicale de genul “Mai mult cu mai puțin”. Mi-a luat ceva timp să înțeleg că de fapt vor să îmi vândă un produs mai scump decât ce se găsește în piață și vor să îmi distragă atenția de la preț și să mă convingă că pe termen lung voi fi mai eficient și deci mă va costa mai puțin. Dar până să ajung la mai mult cu mai puțin a trebuit să încerc mai puțin cu mai mul. Adică ce am crezut că va fi o afacere grozavă și ieftină a devenit mai scumpă decât eram pregătit să recunosc.
Nu au fost rare situațiile când am realizat după achiziția unui utilaj uzat că puteam face un deal mai bun. Mai exact ceea ce am achiziționat este mai departe de ce am crezut inițial. Dacă am face povestea lungă scurtă ar suna cam așa: am decis să cumpăr un utilaj second-hand, am intrat pe net, am vizionat vreo câteva zile câteva zeci de utilaje și într-o seară de joi m-am decis pe care-l vreau. Se potrivea cu bugetul meu, poate era ușor peste, dar negociez eu cumva. Mai adaug deplasarea mea până undeva în vestul Europei care include cazarea, transportul și câteva mese pe la fast-food-urile de pe autostradă.
Ca să fiu sigur că nu mă trage careva pe sfoară mai iau un coleg specialist în utilaje să facem o inspecție și îi asigur eu toate cheltuielile de deplasare. Totul decurge conform planului și sărbătorim la întoarcere succesul. Ajunge și utilajul după o săptămână și parcă este mai fad decât ce am văzut în parc. Poate mi se pare. Îl dăm jos de pe platformă și începem o altă inspecție când descoperim alte mici imperfecțiuni sau lipsuri care mi-au scăpat la prima vizită.
După prima săptămână de lucru mă sună operatorul că utilajul sună ciudat și nu mai răspunde cum trebuie la anumite comenzi. Nu mai intru în detalii că deja sunt frustrat la maxim. Iau două decizii: îl bag în service și schimb tot ce trebuie la el ca să fiu sigur că îmi realizez lucrarea la timp și îmi promit că nu voi mai cumpăra utilaje second-hand de la tipul ală din vest. La final trag linie și mă simt înșelat, frustrat și naiv.

Care sunt cheltuielile?
Încep să pun pe hârtie sumele cheltuite că nu pot spune investite:

· timp pierdut pe net până seara târziu și zile de lucru pierdute: 500 euro (ăștia sunt banii care îi puteam face în loc să pierd timpul căutând)
· cheltuieli deplasare (2500 km) – 650 euro (acoperă combustibil, vignete, cazare, masă, alte cheltuieli
· costuri coleg inspecție: 200 euro
· costuri reparații acasă: 2500 euro
· nervii mei și timpul pierdut: neprețuit.

Ajung la aceeași concluzie ca și tine după ce ai citit povestea mea. Nu îmi spune că tu nu ai trecut prin așa ceva cel puțin o dată. Dacă nu ai trecut bravo. Nu crede totuși că ție nu ți se poate întâmpla. Doar dacă . . . ai un noroc colosal.

Se spune că norocul ți-l faci singur. Depinde doar de tine ce alegi. Să te ocupi de ce știi mai bine și să lași pe seama unor specialiști partea de achiziție sau vânzare a utilajelor sau să retrăiești frustrările de mai sus? Cred că putem sumariza așa: tu ai noroc și noi avem curaj. Pentru că îți trebuie mult curaj să pornești într-o astfel de aventură COLOSALĂ. ”

Cum funcționează COLOSUS?
“COLOSUS este prima licitație ONLive din Europa, asta însemnând că licitația se desfășoară on line și live în același timp nefiind necesară deplasarea la locația licitației. Ce este diferit față de alte licitații? În primul rând combinarea între on line și live, un concept unic prin care se eficientizează timpul și costurile operaționale în acest proces complex de vânzare. Mai concret nu se mai pierd timp și bani cu deplasarea utilajelor și blocarea lor pentru câteva săptămâni în vederea vânzării la licitație.
Tehnologia de azi și progresul prin digitalizare combinat cu serviciile profesioniste fac posibilă vizualizarea video a inspecțiilor prealabile efectuate de echipele noastre și colaboratori. La acestea se adaugă valorile de care aminteam mai sus care stau la baza dezvoltării noastre de până acum și care ne vor diferenția cu siguranță în această piață vulnerabilă și plină de tentații. La acest concept au aderat și parteneri din domenii conexe în acest fel COLOSUS reușind să garanteze un utilaj funcțional prin asigurările negociate de parteneri. Prețurile utilajelor sunt cu 75% sub cel al pieței, astfel prețul de start pentru utilaje fiind de la 25% din prețul pieței.
În cadrul licitației poate intra orice persoană fizică sau juridică care achită suma necesară rezervării locului în valoare de 2.000 RON sau 500 euro în cazul achizițiilor externe. Această sumă reprezintă de fapt biletul de intrare la licitație și va fi dedusă ulterior din valoarea utilajului achiziționat sau va fi returnată integral imediat după licitație dacă nu s-a efectuat vreo achiziție.
Ne-am gândit și la urgența de achiziție a clienților noștri, de aceea am dezvoltat COLOSUS Market Place, o platformă on-line și on-demand unde utilajele sunt disponibile imediat. Sistemul de vânzare al acestora este un sistem unic în România deoarece pentru fiecare utilaj se poate Negocia Prețul prin butonul “Propune un Preț”, astfel negociezi prețul utilajului în 5 secunde.”

Ce este Colosus?

„COLOSUS este prima licitație de utilaje, vehicule de transport, avioane și ambarcațiuni din România. Companie cu capital 100% românesc COLOSUS își propune să sprijine piața echipamentelor rulate/utilizate (second owner) din România prin servicii unice oferite cu profesionalism și excelență.
Povestea COLOSUS a început în familia UTILBEN, companie antreprenorială românească care a devenit principalul importator de utilaje second hand din România. În fiecare an compania UTILBEN organiza o licitație pentru vânzarea stocului de utilaje nevândute și a flotei de închirieri. Apoi după ce mai mulți dealeri de utilaje din România și-au arătat interesul de a vinde și ei utilaje prin licitație, ne-am hotărât să lansăm COLOSUS, prima licitație de acest gen din România.
Credem că și în România avem potențialul și capacitatea de a dezvolta într-un mod profesionist licitații de utilaje în comparație cu alte părți ale Europei sau de ce nu ale lumii. De ce să vindem utilajele noastre prin licitații din vestul Europei când putem să dezvoltăm propriul program de licitații în România care să urmărească interesul jucătorilor locali?
Scopul nostru este să contribuim la o dezvoltare a mediului de afaceri din România prin relații de business bazate pe transparență, corectitudine și integritate. Viziunea COLOSUS pentru următorii 10 ani este că să devină una din principalele case de licitații de utilaje din Europa și 1 din 10 utilaje achiziționate de la licitații din Europa să fie prin COLOSUS.
Nu este nimic mai colosal decât să construiești și să contribui la comunitatea de afaceri din care faci parte, să ai identitate și să simți ca faci parte din ceva mare. Suntem siguri că ești curios cum se simte asta și vestea bună este că o poți încerca.”
Poți deveni partener Furnizor COLOSUS – contactându-i la adresa de emai office@colosus.ro
sau Poți cumpăra de la COLOSUS – accesând www.colosus.ro

Banner SapunulCheia.ro

Atilla Dér este numit Corporate Sales Director al MediHelp International

0
MediHelp International

MediHelp International – cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate din Europa Centrală și de Est anunță numirea lui Atilla Dér în funcția de Corporate Sales Director al MediHelp International, începând cu luna iunie 2019. Experiența impresionantă acumulată de-a lungul anilor în domenii precum management, vânzări, business development sau marketing în companii precum: HMD Global, Microsoft, Nokia, Vodafone, Reckitt Benckiser, și rezultatele remarcabile obținute au determinat cooptarea sa în echipa internațională a MediHelp.
Cele patru țări în care MediHelp International este prezentă, România, Ungaria, Bulgaria și Polonia, reprezintă unele dintre cele mai importante piețe din Europa Centrală și de Est, iar numirea lui Atilla Dér constituie soluția cea mai potrivită pentru adaptarea la noile trenduri de consum din această zonă. Asigurările private de sănătate sunt un domeniu dinamic, care trebuie să țină pasul cu nevoile specifice ale beneficiarilor, iar provocarea noului Corporate Sales Director este aceea de a facilita accesul la produsele MediHelp pe toate canalele de vânzări din aceste piețe emergente. În noul său rol, Atilla va asigura o creștere sustenabilă a portofoliului de clienți și va contribui semnificativ la consolidarea prezenței MediHelp în toate aceste țări.
Funcția de Corporate Sales Director necesită o amplă experiență acumulată la nivel internațional și o cunoaștere detaliată a specificului și provocărilor din această industrie din Europa Centrală și de Est. Expertiza acumulată de-a lungul carierei sale în funcții executive creează contextul potrivit pentru ca provocările actuale generate de particularitățile pieței asigurărilor private să fie depășite cu succes.
Pe parcursul carierei mele profesionale, am acumulat experiență în vânzări și marketing, leadership, business development, precum și în management național și internațional. MediHelp International este o companie formată din oameni pasionați și profesioniști, care pun la dispoziția clienților soluții complexe de asigurare privată de sănătate pentru persoane fizice și companii, cu scopul ca aceștia să beneficieze de cel mai bun tratament în cazul unei afecțiuni medicale, să aibă o recuperare rapidă și să reia într-un timp scurt activitatea zilnică.
Așadar, sunt onorat să mă alătur echipei MediHelp International în calitate de Corporate Sales Director, alături de care voi face cunoscute planurile MediHelp în Europa Centrală și de Est având drept obiectiv creșterea portofoliului de clienți și consolidarea prezenței companiei, menționează Atilla Dér, Corporate Sales Director, MediHelp International.
Începând cu luna iunie, Atilla Dér este responsabil, printre altele, de extinderea canalelor de vânzări existente și de adaptarea la noile trenduri reprezentative pieței asigurărilor private de sănătate din Europa Centrală și de Est.

Banner SapunulCheia.ro

Seminar Process Communication Model®: ”Comunicarea eficientă”

0
Comunicarea eficientă

Invitație într-o ”călătorie” specială: ”Comunicarea eficientă” – sub licență PCM® (Process Communication Model)

Perioada: 9-11 septembrie 2019

  • Localitatea: București (Adresa locației va fi anunţată în timp util tuturor participanţilor înscrişi.)
  • Program: 9:00-17:30
  • Taxa de participare: 500Euro (nu se percepe TVA, iar costurile pentru realizarea Profilului Individual al Personalității sub licență PCM® sunt incluse)
  • Înscrierile sunt deja DESCHISE!
  • Termen-limită pentru înscrieri și achitarea taxei: 25 august 2019

 

Detaliile pot fi accesate pe site-ul nostru oficial.

Banner SapunulCheia.ro

Poți preveni îmbolnăvirea familiei tale cu doar 14 euro pe zi

0
MediHelp

Afecțiunile medicale au un puternic impact în viața fiecărei persoane. Evoluția medicinei și a tehnologiei din domeniu oferă control asupra acestor momente sensibile, prin dezvoltarea unor mecanisme menite să maximizeze șansele de vindecare ale unei persoane. Un astfel de instrument este asigurarea privată de sănătate.
Prin intermediul uneia dintre cele mai complexe asigurării private din România, o familie formată din patru persoane poate beneficia de la investigații de rutină până la tratamente pentru afecțiuni complexe. Costul unei astfel de acoperiri se apropie de 5.300 de euro pe an, ceea ce înseamnă că 14 euro pe zi reprezintă suma pe care beneficiarul o investește pentru a preveni apariția bolilor, dar și pentru vindecare, în cazul îmbolnăvirii unuia dintre membri.
Numărul românilor care conștientizează importanța asigurării medicale private este în creștere, iar acest lucru poate fi corelat cu creșterea în importanță a medicinei de prevenție în România. Alegerea de a accesa o asigurare de sănătate privată vine în completarea convingerii faptului că prevenția unei afecțiuni medicale constituie o soluție eficientă și mai benefică decât tratarea unei boli.
Acest trend este susținut și de fenomene sociale precum decizia tot mai răspândită în rândul tinerilor de a efectua studii în străinătate pentru care părinții încheie o poliță de asigurare,oferindu-le certitudinea accesului la cele mai bune servicii medicale, oriunde în lume, în cazul unui accident sau a apariției unei afecțiuni grave.
Din ce în ce mai mulți tineri aleg să studieze în străinătate sau se bucură de experiența taberelor internaționale. Anual, peste 4.500 de tineri aleg să își facă studiile universitare în Europa sau America. Statisticile arată faptul că, în anul 2018, aproximativ 40.000 de studenți se aflau în afara granițelor țării. Prin urmare, asigurarea privată de sănătate este cel mai potrivit instrument prin care aceștia pot beneficia de servicii medicale de calitate în cazul în care suferă de un accident sau sunt afectați de o problemă medicală, arată Elena Ciobanu, Director Operațiuni, MediHelp Internațional.
Alegerea unui plan de asigurare medicala privată pentru întreaga familie arată atitudinea prevăzătoare a părinților care vor să asigure un climat de siguranță copiilor, indiferent de vârsta acestora. Acoperirea internațională pe care o asigurare o are demonstrează utilitatea acesteia în cazul excursiilor, taberelor sau chiar studiilor în alte țări pentru perioade îndelungate, când tinerii sunt expuși numeroșilor factori de risc și pot avea nevoie de investigații costisitoare și tratamente complexe.

Banner SapunulCheia.ro

Șomer sau neangajat, platformele de social media îți pot genera un venit stabil

0

Dacă ar fi să ascultăm cele mai recente știri privind rata șomajului în
România, am zâmbi mulțumiți văzând cum marile orașe se bucură de tot mai multe
companii care influențează semnificativ numărul șomerilor. În orașele
importante din toate regiunile României din ce în ce mai multe companii își
deschid porțile și angajează de la studenți care de abia au părăsit băncile
facultății până la persoane mai în vârstă cu o amplă experiență profesională.

Pentru că în următoarele rânduri vom vorbi pe baza celor mai recente
cifre, iată că un studiu elaborat de Coface „Top 500 Companii din Europa
Centrală și de Est” în anul 2018 a dezvăluit că cele mai importante companii
din România în funcție de cifra de afaceri includ: Automobile Dacia SA, urmată
de OMV Petrom, apoi de Kaufland, Rompetrol, British American Tobacco Trading,
Carrefour, Lidl și Star Assembly. Statisticele arată că principalele tipuri de
angajatori sunt companiile multinaționale, companiile de stat, companiile
private și ONG-urile.

Devine lesne de înțeles de ce situația șomajului este mai îmbucurătoare
la oraș și de ce în zonele rurale șomajul atinge cote îngrijorătoare. Se pare
că persoanele cel mai grav afectate de fenomenul șomajului sunt tinerii cu
vârsta cuprinsă între 15 – 24 ani.

Privind spre cifrele și statisticele recente publicate de Institutul
Național de Statistică, în luna noiembrie a anului 2018, rata șomajului a
scăzut la 3,9%. Numărul șomerilor cu vârsta cuprinsă între 15 – 74 ani a fost
estimat pentru luna noiembrie 2018 la 358.000 persoane. Cifrele sunt ceva mai
bune, dat fiind că în luna noiembrie a anului 2017 numărul șomerilor a fost
estimat la 427.000 persoane. Numărul șomerilor în vârstă de 25 – 74 ani
reprezenta 71,3% din numărul total al șomerilor estimat pentru luna noiembrie a
anului 2018.

Lăsăm timpul să treacă și ajungem în anul 2019. Conform statisticilor,
la sfârșitul lunii martie a anului 2019, s-au înregistrat 278.000 șomeri. Cele
mai ridicate rate ale șomajului s-au înregistrat în Sud – Vest și în Nord – Est,
în timp ce în București și în Vest s-au constatat cele mai scăzute niveluri ale
ratei șomajului.

Sunt foarte mulți factori care contribuie la rata șomajului. În zonele
rurale se înregistrează mai multe cazuri de șomaj tocmai pentru că aici nu își
pot desfășura activitatea companiile multinaționale și companiile de stat și
private. Sectoarele de activitate sunt mult mai limitate, așa că, după cum
arată statisticele, o pondere mare a populației din regiunile Nord – Est și Sud
– Vest este implicată în activități agricole.

În mijlocul acestor statistici, intervine PromoteGram, o platformă 100%
românească, care și-a propus să valorifice potențialul socio-economic de
dezvoltare al tinerilor și operatorilor economici din zone rurale și nu numai,
prin intermediul social media. Cu alte cuvinte, șomerii și tinerii cu vârsta
cuprinsă între 16 – 35 ani cu domiciliu în mediu rural și nu numai, care sunt
activi pe platformele online de socializare, își pot genera în mod regulat
venituri. PromoteGram susține tinerii care îndeplinesc criteriile de înscriere
pe platformă cu ceea ce s-ar numi „know-how” în marketing-ul de recomandare, și
anume cu training-uri, cursuri online și workshop-uri despre cum poți deveni un
influencer.

Poate că sună destul de confuz, dar în practică, lucrurile sunt mult mai
simple. Dacă aveți vârsta cuprinsă între 16 – 35 ani și cel puțin 300 de fani
care vă urmăresc contul de Instagram sau Facebook, atunci puteți deveni un
influencer, adică o persoană care testează produse și împărtășește cu toți
fanii părerea lor și experiența pe care au avut-o cu un anumit produs sau
serviciu. Produsele aparțin operatorilor economici din zonele rurale și nu
numai, așa că se pune accentul și pe dezvoltarea unei zone rurale sau a unei
regiuni, precum și pe dezvoltarea economiei locale.

PromoteGram face legătura între influencer și producător. Pe lângă
activitatea pe platformele de social media și numărul minim de 300 fani, un
potențial influencer trebuie să știe foarte bine limba română,  trebuie să fie creativ, să fie dispus să
învețe și să investească timp.

Banner SapunulCheia.ro

Camera de Comerț Britanico-Română marchează primele 6 luni de activitate cu o petrecere de vară în stil britanic

0
Camera de Comerț Britanico-Română

Camera de Comerț Britanico-Română (BRCC) a găzduit evenimentul său anual de celebrare a relațiilor de afaceri bilaterale în ziua de joi, 11 iulie, la Hotelul Caro, București.
În acest an, mai mult de 120 de oameni de afaceri de top și prieteni ai BRCC au luat parte la discuțiile despre succesul comercial al ultimelor șase luni și noile oportunități de business care apar odată cu îndepărtarea problemelor datorate incertitudinii pe care a adus-o Brexit.
Felicitând România pentru Președinția sa exemplară a Consiliului Uniunii Europene, Președintele BRCC, Neil McGregor, a deschis seara evidențiind faptul că această realizare poate constitui o rampă de lansare pentru intensificarea legăturilor comerciale dintre Regatul Unit și România. Întregul eveniment a fost moderat de către Colin Lovering – Vice-Președinte BRCC.
După încheierea discursurilor, membrii Camerei și invitații au avut șansa de a se bucura din plin de o petrecere a cărei temă centrală a fost golful și a cărei ambianță a fost îmbogățită de cocktail-urile puse la dispoziție de Stalinskaya, de vinul oferit de Domeniul Bogdan și de berea Ursus.
Consiliul de conducere al BRCC mulțumește Hotelului Caro pentru ospitalitate, sponsorilor pentru divertisment, COS, companiei Marks and Spencer pentru prezentarea de modă, companiilor altexpress.ro, Centrul de Limbi Străine A Best și partenerilor media ai serii, DeBizz. Mulțumirile sunt adresate, de asemenea, și celor de la APAN Top Selection, Chris Filip, Commons, Greek Gourmet Shop, Happy Forever by Andreea, Medicover România, Nomade Communication, Prolive Cosmetics, and Pullman Bucharest World Trade Centre pentru furnizarea premiilor tombolei. Atmosfera a fost destinsă, de asemenea, de interpreta la vioară electrică Graziella, echipa de dans FiveGym și cântărețul John Romanu.

Banner SapunulCheia.ro

Printul facilitează difuzarea noilor tendințe de consum în rândul publicului

0

Românii se aliniază standardelor occidentale de trai, fapt care a dus la schimbarea obiceiurilor de consum. Din ce în ce mai multe studii de piață arată faptul că românii adoptă un stil de viață mai sănătos, axat pe practicarea sportului sau pe alimentația sănătoasă.
Alimentația, practicarea unui sport și găsirea unor noi hobby-uri sunt elemente centrale care definesc grija românilor față de propria sănătate. Acest trend se definește în contextul creșterii nivelului de trai și al conștientizării efectelor negative pe care le au asupra corpului unele produse alimentare, stresul sau lipsa odihnei. Astfel, tot mai mulți consumatori caută surse de informare în care pot avea încredere, care să îi ajute în menținerea unei alimentații echilibrate și a unui stil de viață sănătos.
Materialele printate joacă un rol important în amplificarea acestui fenomen potrivit statisticilor, care susțin faptul că 44% dintre români folosesc cărțile și revistele drept surse de informare, conform unui studiu recent. De asemenea, 4 din 10 români consideră presa ca fiind o sursă de încredere și își ghidează acțiunile în baza informațiilor din aceste surse.
„Observăm o tendință de creștere a numărului publicațiilor tipărite care au în centrul activității lor comunicarea informațiilor legate de lifestyle sau sănătate. Această piață emergentă demonstrează interesul mare al românilor pentru informații menite să îi ajute să rămână sănătoși și care le oferă alternative la ritmul alert al vieții. În acest caz, rolul unui integrator de print este ca, prin intermediul unui proiect de print, să susțină atât companiile care se implică în promovarea unui stil de viață sănătos, cât și a publicațiilor de profil care vin în sprijinul oamenilor.
Este cert faptul că, alături de sfatul specialiștilor, printul constituie o sursă relevantă de informare, ceea ce demonstrează faptul că oamenii tind să treacă de la mediul digital spre informația aflată în format tipărit”, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
Schimbările la nivelul obiceiurilor de consum ale publicului generează nevoia de adaptare a mai multor industrii influențate de noile tendințe ale consumatorilor. Printul constituie un canal de comunicare extrem de folositor prin care o companie poate crea o relație directă și omogenă cu segmentele sale de public țintă.

Banner SapunulCheia.ro

Conferinţă finală BusinessPro – POCU/227/3/8/117946

0
Conferinţă finală BusinessPro

Bucureşti, 15 iulie 2019

Academia de Studii Economice din Bucureşti, în calitate de beneficiar anunţă închiderea oficială a proiectului „Sprijin pentru adaptarea managerilor antreprenorilor şi lucrătorilor din regiunea Centru la schimbările din mediul social şi economic, în spiritul principiilor dezvoltării durabile şi inovării sociale (BusinessPro) – POCU/227/3/8/117946”.

Proiectul a fost cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 şi s-a desfăşurat în perioada 25 mai 2018 – 24 iulie 2019, având o valoare totală de 4.120.472,28 RON, din care valoarea cofinanţării U.E. a fost de 3.502.401,43 RON.
Proiectul a vizat îmbunătățirea competențelor manageriale, antreprenoriale şi a capacității întreprinzătorilor în dificultate de a iniția noi afaceri şi de a implementa măsuri de restructurare şi consolidare a afacerilor prin furnizarea de servicii integrate de formare şi asistenţă şi promovarea de forme inovatoare de sprijin în afaceri. De asemenea, acesta a urmărit îmbunătățirea competențelor manageriale ale întreprinzătorilor în dificultate prin furnizarea de formare specifică, personalizată, relevantă pentru profilul managerial/antreprenorial al acestora.

Grupul ţintă al proiectului a fost alcătuit din 510 persoane, din care: 160 de persoane au fost angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parţial), din departamentele de resurse umane, 340 de persoane au fost angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parţial) şi au ocupat poziţii de management (manager general, director general, manager executiv, director executiv, director adjunct, manager de departament, manager de proiect, manager de linie, etc.) şi 10 de persoane au fost antreprenori care şi-au gestionat propriile afaceri.

Printre rezultatele aşteptate ale proiectului s-au numărat: creşterea cu 510 a numărului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici, standard de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv; introducerea unor modele inovatoare de organizare a muncii productive şi „verzi” în 48 de întreprinderi, practici care să asigure sănătatea şi securitatea la locul de muncă, care îmbunătăţesc statutul profesional şi de sănătate al angajaţilor, care asigură un tratatment egal la locul de muncă, inclusiv pentru nevoile lucrătorilor vârstnici; elaborarea unei planificări strategice pe termen lung în 48 de companii, care anticipează schimbările şi 48 de IMM-uri care au introdus sisteme, instrumente, metode şi practici, standard de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite.

Pentru informaţii suplimentare privind proiectul, contactaţi: prof. univ. dr. Mihai Orzan, Manager proiect, email: bizproase@gmail.com

Conținutul acestui material nu prezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Banner SapunulCheia.ro

Grupul RBI il numeste pe Bogdan Atanasiu ca Head of Innovation & Marketing pentru a conduce strategia in tehnologie

0
RBI

Grupul RBI, holding-ul din domeniul investițiilor, care deține companii din mai multe sectoare, de la tehnologie și retail la servicii financiare și real estate, își consolidează afacerile în domeniul digital și tehnologie prin aducerea la bord a lui Bogdan Atanasiu, în calitate de Head of Innovation & Marketing, pentru a conduce strategia Grupului în domeniul tehnologiei și marketingului pe piața din Europa.

Grupul are o prezență puternică în sectorul tehnologic global cu acțiuni în numeroase companii precum Amazon, Samsung Electronics, Cisco Systems, UBER, Deutsche Telekom, aflându-se printre cele mai mari nume.

Jonathan Stringer, Vice-president of Global Operations la RBI Group: “Vrem să ne întărim influența tehnologică punând accentul pe inovație, care vizează, pe de o parte, sprijinirea creșterii accelerate a companiilor din portofoliul nostru, iar de cealaltă, dezvoltarea propriile noastre startup-uri având modele de afaceri aflate în trend, precum și sprijinirea companiilor din domeniile noastre țintă. Investițiile în spațiul digital și tehnologie sunt esențiale pentru noi, fiind un grup ce deține multe companii regionale interconectate, iar alăturarea lui Bogdan Grupului RBI, ne va ajuta să ne dezvoltăm simultan în ambele direcții cu o startegie unitară, datorită experienței sale în dezvoltarea, management-ul și marketing-ului start-up-urilor din tehnologie, dar și sprijinirea creșterii unor astfel de companii prin investiții de capital de risc și capital privat”.

Bogdan Atanasiu, Head of Innovation & Marketing la RBI Group: “Este o onoare să accept această nouă poziție creată în cadrul Grupului, și sunt încântat să contribui la dezvoltarea oricăror inovații legate de tehnologie. În cadrul strategiei noastre globale, în primul rând, vom extinde acoperirea RBI prin lansarea unei divizii de venture building, care va avea misiunea de a identifica modelele de afaceri validate cu succes pe alte piețe, de a le adapta la tehnologiile actuale și, în cele din urmă, de a le dezvolta in-house de la zero pentru a le face complet operaționale pentru piața din Europa, având un potențial de scalabilitate globală. În al doilea rând, vom lansa un fond de investiții de capital de risc ce se va concentra pe early-stage, care vizează start-up-uri din Europa și Statele Unite ale Americii, din verticale diverse, pe care vom fi capabili să le sprijinim prin finanțare venture capital, dar și din punct de vedere operațional, al expansiunii și mentoratului.

Obiectivul meu pe termen lung pentru RBI Group cu această nouă strategie este de a crește valoarea globală a companiilor din portofoliu și de a le face competitive pe o piață globală prin inovare în orice aspect posibil al afacerilor lor “.

Bogdan Atanasiu este, de asemenea, Country Director (România) pentru BDC, un fond de investiții axat pe oportunități emergente în transferul de tehnologie și inovare din Europa Centrală și de Sud-Est, precum și Manager și Fondator al Zeyshare Ventures + Marketing, un ventur builder & agenție de marketing, având capabilitățile de a dezvolta, marketa, creaște și manageria companii în orice stadiu al dezvoltării. Cel mai recent start-up dezvoltat și deținut de Zeyshare este yochef.ro, o platformă digitală HoReCa pentru rezervări și livrări de la restaurante, lansată pe piața românească în acest an.

Grupul RBI face parte din companiile Global Fortune 500, un clasament anual al primelor 500 corporații la nivel mondial, măsurate prin venituri, iar lista este compilată și publicată anual.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE