Grupul RBI il numeste pe Bogdan Atanasiu ca Head of Innovation & Marketing pentru a conduce strategia in tehnologie

0
41

Grupul RBI, holding-ul din domeniul investițiilor, care deține companii din mai multe sectoare, de la tehnologie și retail la servicii financiare și real estate, își consolidează afacerile în domeniul digital și tehnologie prin aducerea la bord a lui Bogdan Atanasiu, în calitate de Head of Innovation & Marketing, pentru a conduce strategia Grupului în domeniul tehnologiei și marketingului pe piața din Europa.

Grupul are o prezență puternică în sectorul tehnologic global cu acțiuni în numeroase companii precum Amazon, Samsung Electronics, Cisco Systems, UBER, Deutsche Telekom, aflându-se printre cele mai mari nume.

Jonathan Stringer, Vice-president of Global Operations la RBI Group: „Vrem să ne întărim influența tehnologică punând accentul pe inovație, care vizează, pe de o parte, sprijinirea creșterii accelerate a companiilor din portofoliul nostru, iar de cealaltă, dezvoltarea propriile noastre startup-uri având modele de afaceri aflate în trend, precum și sprijinirea companiilor din domeniile noastre țintă. Investițiile în spațiul digital și tehnologie sunt esențiale pentru noi, fiind un grup ce deține multe companii regionale interconectate, iar alăturarea lui Bogdan Grupului RBI, ne va ajuta să ne dezvoltăm simultan în ambele direcții cu o startegie unitară, datorită experienței sale în dezvoltarea, management-ul și marketing-ului start-up-urilor din tehnologie, dar și sprijinirea creșterii unor astfel de companii prin investiții de capital de risc și capital privat”.

Bogdan Atanasiu, Head of Innovation & Marketing la RBI Group: „Este o onoare să accept această nouă poziție creată în cadrul Grupului, și sunt încântat să contribui la dezvoltarea oricăror inovații legate de tehnologie. În cadrul strategiei noastre globale, în primul rând, vom extinde acoperirea RBI prin lansarea unei divizii de venture building, care va avea misiunea de a identifica modelele de afaceri validate cu succes pe alte piețe, de a le adapta la tehnologiile actuale și, în cele din urmă, de a le dezvolta in-house de la zero pentru a le face complet operaționale pentru piața din Europa, având un potențial de scalabilitate globală. În al doilea rând, vom lansa un fond de investiții de capital de risc ce se va concentra pe early-stage, care vizează start-up-uri din Europa și Statele Unite ale Americii, din verticale diverse, pe care vom fi capabili să le sprijinim prin finanțare venture capital, dar și din punct de vedere operațional, al expansiunii și mentoratului.

Obiectivul meu pe termen lung pentru RBI Group cu această nouă strategie este de a crește valoarea globală a companiilor din portofoliu și de a le face competitive pe o piață globală prin inovare în orice aspect posibil al afacerilor lor „.

Bogdan Atanasiu este, de asemenea, Country Director (România) pentru BDC, un fond de investiții axat pe oportunități emergente în transferul de tehnologie și inovare din Europa Centrală și de Sud-Est, precum și Manager și Fondator al Zeyshare Ventures + Marketing, un ventur builder & agenție de marketing, având capabilitățile de a dezvolta, marketa, creaște și manageria companii în orice stadiu al dezvoltării. Cel mai recent start-up dezvoltat și deținut de Zeyshare este yochef.ro, o platformă digitală HoReCa pentru rezervări și livrări de la restaurante, lansată pe piața românească în acest an.

Grupul RBI face parte din companiile Global Fortune 500, un clasament anual al primelor 500 corporații la nivel mondial, măsurate prin venituri, iar lista este compilată și publicată anual.