Acasă Blog Pagina 25

Chiuveta Blanco Granit – Protege Parol

0

Cineva care cumpără o chiuvetă pentru prima dată poate găsi alegerea dintre numeroasele materiale, culori și forme stresante.

 

Este bine când este vorba despre singura formă. Știm de ce fel de chiuvetă avem nevoie pentru a servi întreprinderile noastre de gătit cât mai mult posibil – dublu, simplu, mai mare sau mai mic, un vas mai adânc pentru spălarea vaselor …

 

Apoi vine materialul: oțel inoxidabil, sticlă călită, compozit sau granital …

 

Descoperiti si gama noastra de chiuvete din inox de la Blanco pentru o casa eleganta si moderna.

 

De data aceasta ne vom concentra pe acesta din urmă – este o chiuvetă din granit alegerea potrivită pentru viitoarea dvs. bucătărie și de ce? Citiți în articolul de mai jos.

 

Granital este un material compozit care este un amestec de două materiale și reprezintă unul dintre cele mai solide materiale de pe piață.

 

De fapt, Granital are proprietăți chiar mai bune decât granitul natural, care este a doua cea mai dură substanță de pe Pământ, imediat după diamant.

 

Granital este un amestec de particule de granit 75-80% sau pulbere de granit, legate între ele printr-un liant de înaltă calitate. Acest amestec oferă o rezistență incredibilă chiuvetei, dar și flexibilitatea și rezistența necesare la schimbările de temperatură ridicată, de exemplu, atunci când se toarnă apă clocotită și apoi se toarnă cu apă rece

 

Bucătăriile albe lucioase sunt înlocuite de culori mai închise, materiale naturale și aspect robust.

 

Dacă v-ați îndrăgostit de natură și doriți să încorporați această notă organică în viitoarea dvs. bucătărie, o chiuvetă din granital va fi un plus natural minunat pentru fiecare bucătărie.

 

Chiuvete de granit: Culori și pete

Granitul este o piatră naturală care se caracterizează prin nuanțe de culoare sau inconsistență a culorii.

 

Cu toate acestea, în cazul unui amestec de granit, nu trebuie să vă faceți griji că chiuveta livrată va fi complet diferită de cea de care v-ați îndrăgostit online sau într-un showroom de bucătărie.

P – descoperiti toata gama naostra de chiuvete Blanco din granit.

Cu pulberea de granit amestecată, culoarea amestecului poate fi controlată cu precizie, prin urmare granitul este o soluție excelentă pentru oricine îi place aspectul natural, dar nu are grijă de abaterile tipice de culoare ale materialelor naturale.

Banner SapunulCheia.ro

Ghid Remarketing prin Facebook Ads 2021

0

«Înapoi la revista eMinded

Cele mai frecvente 10 greșeli pe care le faceți atunci când creați liste de remarketing

 

cover_remarketing

În urmă cu peste cinci ani, a fost posibil să se creeze pentru prima dată campanii de remarketing cu Google Ads. Acestea sunt folosite pentru a atrage atenția vizitatorilor pe propriul site asupra ofertelor care au fost vizualizate doar până acum. Părțile interesate și clienții pot fi adresați în mod specific și încurajați să cumpere.

Prin urmare, reclamele nu sunt direcționate către conținutul paginii respective, ci spre interesele colectate de utilizator. Remarketingul este, prin urmare, deosebit de potrivit pentru platformele mai mari, cu mulți vizitatori, pentru a le trimite reclame statice sau dinamice personalizate.

Pe lângă utilizarea cuvintelor cheie potrivite, sectorul listelor de remarketing devine din ce în ce mai important – dacă nu chiar cel mai mare dintre mulți pentru implicarea publicului său. Din acest motiv, este important să evitați greșelile și să cunoașteți cele mai frecvente capcane.

Dar înainte de a putea utiliza chiar acest instrument, trebuie îndeplinite anumite criterii de bază:

  • Pentru a crea o listă de remarketing care va fi utilizată pentru o rețea de display, aveți nevoie de cel puțin 100 de cookie-uri în ultimele 30 de zile. Perioada maximă de valabilitate este de 540 de zile.
  • Dacă plasați anunțuri în motoarele de căutare, aveți nevoie de mai mult de 1.000 de cookie-uri în ultimele 30 de zile, astfel încât campania să poată fi configurată. Și aici, valabilitatea maximă este de 540 de zile.
  • În orice caz, ceea ce contează: dacă aveți doar câțiva vizitatori, preferați să utilizați SEO și să vă investiți banii în reclame pe motoarele de căutare. Remarketingul nu funcționează dacă grupul de destinatari este prea mic, deoarece reclamele sunt afișate prea rar.

Cu toate acestea, dacă aveți o platformă mare corespunzătoare și doriți să definiți un grup țintă, nu ar trebui să creați o listă de nișă pentru a evita o greșeală inițială cunoscută.

1. Liste prea mici

De fapt, este evident și, de asemenea, logic în raport cu criteriile de bază, și totuși mulți uită numărul minim de cookie-uri la crearea listei și eficacitatea descrescătoare dacă grupul de destinatari este prea mic.

Chiar dacă aveți un site web bine vizitat, păstrați lista prea mică și nu atinge numărul necesar pentru rețelele de afișare sau motoarele de căutare. Prin urmare, nu poate fi folosit. În același timp, volumul de muncă crește, motiv pentru care prea multe subdiviziuni nu sunt recomandabile dacă în cele din urmă doar un grup mic de părți interesate se concentrează.

2. Setări incorecte

Una dintre cele mai grave greșeli poate apărea cu o atitudine puțin greșită. 

Cu toate acestea, dacă alegeți opțiunea de a adăuga oferta setată la grupul de anunțuri normal, atunci veți obține brusc mai mulți vizitatori și costuri neașteptat de mari.

În acest caz, reclama nu este afișată doar persoanelor din lista dvs., ci este afișată întotdeauna când se efectuează o căutare a criteriilor introduse. 

 

Perechea de pantofi pe care ați dori să o comercializați, de exemplu, nu numai că vă văd brusc grupul țintă clar definit în lista pe care site-ul dvs. web o cunoaște deja. Este arătat tuturor părților interesate care îl caută și, prin urmare, pot înghiți un buget publicitar enorm într-un timp foarte scurt.

 

Din acest motiv, este important să faceți alegerea corectă în setările pentru nivelurile grupului de anunțuri, pentru a evita consecințe dezastruoase.

 

În acest sens, asigurați-vă că acordați atenție avertismentelor pe care vi le oferă Google Ads .

 

Dacă se identifică prima greșeală, părți mari din grupul țintă pot fi excluse dacă definiția este prea detaliată și eficiența publicității scade.

 

Și dacă nu luați în considerare criterii diferite pentru durata termenului, puteți pierde din nou vânzările.

 

De aceea, rețineți întotdeauna că listele pentru rețeaua de căutare folosesc doar cookie-uri din ultimele 180 de zile ca bază. Pentru a nu obține o impresie greșită a numărului total al grupului dvs. țintă, ar trebui să eliminați toate celelalte intrări care nu mai sunt relevante. Dar nu faceți această modificare anunțurilor din rețelele de display pentru a nu pierde potențialii clienți.

 

La urma urmei, părțile interesate renunță la anumite oferte în fiecare an, cum ar fi schimbarea companiei de asigurări sau a furnizorului pentru contracte de energie electrică sau de telefonie mobilă. Datorită celor 540 de zile în rețelele de afișare, aceste părți interesate pot fi contactate și din nou în anul următor.

 

Dacă doriți doar să creați campanii lunare, ar trebui să acordați atenție anumitor lucruri aici pentru a ajunge la un grup țintă cu cea mai mare putere de cumpărare posibilă. De exemplu, dacă permiteți difuzarea unui astfel de anunț doar 30 de zile, este posibil să pierdeți zilele de plată la începutul lunii următoare. Dar mai ales după ce salariul a fost primit, dorința de a cumpăra bunuri noi crește.

 

«Înapoi la revista eMinded

Cele mai frecvente 10 greșeli pe care le faceți atunci când creați liste de remarketing

28 septembrie 2020 | Uli Zimmermann | MARE

 

 

cover_remarketing

 

În urmă cu peste cinci ani, a fost posibil să se creeze pentru prima dată campanii de remarketing cu Google Ads. Acestea sunt folosite pentru a atrage atenția vizitatorilor pe propriul site asupra ofertelor care au fost vizualizate doar până acum. Părțile interesate și clienții pot fi adresați în mod specific și încurajați să cumpere.

 

Prin urmare, reclamele nu sunt direcționate către conținutul paginii respective, ci spre interesele colectate de utilizator. Remarketingul este, prin urmare, deosebit de potrivit pentru platformele mai mari, cu mulți vizitatori, pentru a le trimite reclame statice sau dinamice personalizate.

 

Pe lângă utilizarea cuvintelor cheie potrivite, sectorul listelor de remarketing devine din ce în ce mai important – dacă nu chiar cel mai mare dintre mulți pentru implicarea publicului său. Din acest motiv, este important să evitați greșelile și să cunoașteți cele mai frecvente capcane.

 

Dar înainte de a putea utiliza chiar acest instrument, trebuie îndeplinite anumite criterii de bază:

 

Pentru a crea o listă de remarketing care va fi utilizată pentru o rețea de display, aveți nevoie de cel puțin 100 de cookie-uri în ultimele 30 de zile. Perioada maximă de valabilitate este de 540 de zile.

Dacă plasați anunțuri în motoarele de căutare, aveți nevoie de mai mult de 1.000 de cookie-uri în ultimele 30 de zile, astfel încât campania să poată fi configurată. Și aici, valabilitatea maximă este de 540 de zile.

În orice caz, ceea ce contează: dacă aveți doar câțiva vizitatori, preferați să utilizați SEO și să vă investiți banii în reclame pe motoarele de căutare. Remarketingul nu funcționează dacă grupul de destinatari este prea mic, deoarece reclamele sunt afișate prea rar.

Cu toate acestea, dacă aveți o platformă mare corespunzătoare și doriți să definiți un grup țintă, nu ar trebui să creați o listă de nișă pentru a evita o greșeală inițială cunoscută.

 

1. Liste prea mici

De fapt, este evident și, de asemenea, logic în raport cu criteriile de bază, și totuși mulți uită numărul minim de cookie-uri la crearea listei și eficacitatea descrescătoare dacă grupul de destinatari este prea mic.

 

Chiar dacă aveți un site web bine vizitat, păstrați lista prea mică și nu atinge numărul necesar pentru rețelele de afișare sau motoarele de căutare. Prin urmare, nu poate fi folosit. În același timp, volumul de muncă crește, motiv pentru care prea multe subdiviziuni nu sunt recomandabile dacă în cele din urmă doar un grup mic de părți interesate se concentrează.

 

2. Setări incorecte

Una dintre cele mai grave greșeli poate apărea cu o atitudine puțin greșită. 

 

Cu toate acestea, dacă alegeți opțiunea de a adăuga oferta setată la grupul de anunțuri normal, atunci veți obține brusc mai mulți vizitatori și costuri neașteptat de mari.

 

 

 

În acest caz, reclama nu este afișată doar persoanelor din lista dvs., ci este afișată întotdeauna când se efectuează o căutare a criteriilor introduse. 

 

Perechea de pantofi pe care ați dori să o comercializați, de exemplu, nu numai că vă văd brusc grupul țintă clar definit în lista pe care site-ul dvs. web o cunoaște deja. Este arătat tuturor părților interesate care îl caută și, prin urmare, pot înghiți un buget publicitar enorm într-un timp foarte scurt.

 

Din acest motiv, este important să faceți alegerea corectă în setările pentru nivelurile grupului de anunțuri, pentru a evita consecințe dezastruoase.

 

În acest sens, asigurați-vă că acordați atenție avertismentelor pe care vi le oferă Google Ads .

 

3. Listează timpul de funcționare prea scurt

Dacă se identifică prima greșeală, părți mari din grupul țintă pot fi excluse dacă definiția este prea detaliată și eficiența publicității scade.

 

Și dacă nu luați în considerare criterii diferite pentru durata termenului, puteți pierde din nou vânzările.

 

De aceea, rețineți întotdeauna că listele pentru rețeaua de căutare folosesc doar cookie-uri din ultimele 180 de zile ca bază. Pentru a nu obține o impresie greșită a numărului total al grupului dvs. țintă, ar trebui să eliminați toate celelalte intrări care nu mai sunt relevante. Dar nu faceți această modificare anunțurilor din rețelele de display pentru a nu pierde potențialii clienți.

 

La urma urmei, părțile interesate renunță la anumite oferte în fiecare an, cum ar fi schimbarea companiei de asigurări sau a furnizorului pentru contracte de energie electrică sau de telefonie mobilă. Datorită celor 540 de zile în rețelele de afișare, aceste părți interesate pot fi contactate și din nou în anul următor.

 

Dacă doriți doar să creați campanii lunare, ar trebui să acordați atenție anumitor lucruri aici pentru a ajunge la un grup țintă cu cea mai mare putere de cumpărare posibilă. De exemplu, dacă permiteți difuzarea unui astfel de anunț doar 30 de zile, este posibil să pierdeți zilele de plată la începutul lunii următoare. Dar mai ales după ce salariul a fost primit, dorința de a cumpăra bunuri noi crește.

 

4. Termeni care se suprapun

Mulți se lasă lăsați cu crearea listelor și apoi fac o greșeală atunci când aleg durata. De cele mai multe ori, listele de remarketing sunt create pentru 3 zile, 7 zile, 14 zile și 35 de zile, care se suprapun reciproc și, prin urmare, sunt în concurență.

 

Dacă uitați să scăpați timpul de rulare, atunci schimbați mai multe liste în același timp și ajungeți la o anumită persoană de mai multe ori. Cu toate acestea, deoarece este plasat un singur anunț, câștigă lista care primește cea mai mare ofertă de la dvs. Deci, în final, trebuie să plătești mult mai mult decât ar fi fost necesar pentru persoana la care s-a ajuns.

 

Pentru a preveni acest lucru, ar trebui să excludeți întotdeauna orice suprapunere a timpilor de rulare. Când ocoliți, trebuie doar să scăpați duratele, ca în exemplul următor:

 

3 zile

7 zile minus 3 zile

14 zile minus 7 zile

35 de zile minus 14 zile

 

O mare greșeală populară este uitarea excluderii listelor existente. Utilizatorii care sunt deja pe o listă nu ar trebui să fie contactați printr-o altă listă de remarketing.

 

Această concentrare puternică asupra persoanelor individuale poate fi ușor percepută ca urmărire și sperie vizitatorul!

 

Chiar și așa, nu ar trebui să eliminați complet acești potențiali clienți din anumite liste. Dacă creați o listă lunară pentru o anumită perioadă de timp și doriți să ajungeți doar la vizitatorii din ultimele 35 de zile, toate persoanele din grupul țintă nu ar trebui să se afle într-o a doua listă în acest timp.

 

Listele de remarketing cu o durată mai lungă sau nelimitată nu ar trebui să vizeze aceleași persoane în acest timp.

 

După expirarea campaniei lunare, trebuie să reintroduceți intrările din anunț fără nicio limită de timp. În caz contrar, puteți pierde clienți interesanți care v-au vizitat site-ul doar la un moment dat și ar putea reveni la dvs.

 

Cu funcția Limită de frecvență, cunoscută și sub numele de gestionare a frecvenței, puteți stabili cât de des este afișat anunțul dvs. unei persoane din Rețeaua de display Google. Această eroare este similară cu uitarea de a exclude punctul 5.

 

Clienții nu vor să fie deranjați de aceleași reclame tot timpul. Deci, dacă vă adresați grupului dvs. țintă cu mai multe liste în același timp, acest tip de publicitate intruzivă este mai mult un factor de descurajare. Același lucru se aplică plasării repetate a aceleiași reclame.

 

Prin urmare, ar trebui să utilizați cu siguranță diferitele opțiuni de setare pentru a nu deranja grupul țintă și a planifica doar un număr limitat de repetări.

www.star-marketing.ro

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegem blaturile de mobilier pentru bucatarie

0

Fie că creați un birou sau căutați să vă condimentați designul interior al casei, să aveți un blat bun este o necesitate absolută, trebuie să aveți un blat robust care să susțină greutatea obiectelor dvs. și care să fie rezistent la pete și zgârieturi. Acum, atunci când vine vorba de alegerea unui blat bun, nu puteți greși niciodată cu blaturile HPL (laminat de înaltă presiune). Materialul este fabricat din hârtii de rășină concentrate topite în timpul procesului de fabricație. Pe lângă faptul că este foarte durabilă, combinația dintre diversele sale materiale îl face, de asemenea, impermeabil și rezistent la substanțe chimice. În mod normal, producătorii de blaturi HPL pot satisface dimensiunile produsului în conformitate cu specificațiile cerute de clienți.

 

Caracteristicile blaturilor HPL

 

 

În continuare, ne-am uita la unele dintre caracteristicile blaturilor HPL. Spre deosebire de laminatele de joasă presiune, care sunt fabricate dintr-un singur strat de uzură pe o bucată de foaie decorativă cu o durată scurtă de viață de la unu la cinci ani, HPL este fabricat din mai multe straturi de hârtie infuzată cu rășină și poate avea o durată de viață de cinci până la cincisprezece ani. Poate fi utilizat pe orice suprafață verticală sau orizontală și are proprietăți chimice care îi permit să se adapteze în funcție de umiditatea din jur. Deoarece acest material este o alegere mai populară în rândul utilizatorilor, este disponibil în mai multe texturi. Textura cea mai frecvent utilizată în blaturile de lucru hpl este textura mată care are un finisaj lustruit cu o anumită calitate reflectorizantă. Unii utilizatori pot opta, de asemenea, pentru textura cristalului, care este bună pentru a minimiza contactul de suprafață și amprentele digitale sau textura cu margele, care se simte ca nisipul cu granulație grosieră.

 

În funcție de scopul blatului, există mai multe stiluri din care puteți alege. Ele pot fi clasificate în general în două categorii, de uz general sau de utilizare a suprafeței verticale. Laminatul de uz general este utilizat atât pentru suprafețe orizontale, cât și pentru suprafețe verticale și acesta este locul în care cei mai mulți oameni intră în contact cu suprafața sa. Astfel, trebuie să fie funcțional, să pară plăcut ochiului și durabil. Materialul cel mai frecvent utilizat pentru astfel de laminate include marmura, oțelul inoxidabil și granitul. Exemple bune de blat compact laminat pentru uz general sunt mesele de bucătărie, birourile și mesele de studiu. Utilizarea suprafețelor verticale sunt laminate care asigură suprafețe decorative și funcționale pentru pereți și alte zone în care traficul și contactul sunt minime. Materialul cel mai frecvent utilizat pentru acest tip de laminate este piatra, ardezia și lemnul.

 

Acum, să aruncăm o privire asupra câtorva dintre avantajele și dezavantajele blaturilor HPL. În primul rând, HPL este fabricat dintr-un material foarte sigur și este considerat a fi netoxic. Nu este poros și acționează ca o barieră excelentă împotriva substanțelor nocive, ceea ce este bun în zone precum bucătăria, unde contactul cu alimentele este inevitabil. În al doilea rând, majoritatea blaturilor de lucru HPL sunt rezistente la amprente. Nu este nimic mai enervant decât să vezi urme de amprentă pe tot blatul, iar consumatorii pot oferi o ușurare, știind că blaturile HPL rezolvă problema. În al treilea rând, sunt foarte personalizabile. Sunt disponibile în multe culori, texturi și design, care pot fi modificate la diferite dimensiuni pentru a se potrivi nevoilor clienților. În cele din urmă, este foarte accesibil și majoritatea manucuratorilor pot produce blaturi compacte din laminat în vrac. Cu toate acestea, există un dezavantaj minor pe care consumatorul trebuie să îl conștientizeze. Oricât de durabile ar fi blaturile laminate, există încă riscul scurgerii apei în articulații dacă sigiliul de protecție este rupt.

 

www.protege.ro

Banner SapunulCheia.ro

Sfaturi in alegerea conveioarelor SKBS

0

Alegerea tipului potrivit de bandă transportoare pentru a manipula materiale abrazive și agresive este esențială pentru realizarea conveiorului eficient din punct de vedere al costurilor, potrivit SKBS.

 

Conveioarele pot oferi o metodă extrem de eficientă de transport la fața locului, dar durabilitatea și fiabilitatea lor pot fi factori critici atât în ​​productivitate, cât și în gestionarea costurilor. Banda transportoare în sine este adesea cea mai vulnerabilă componentă, deoarece trebuie să manevreze materiale dure, ascuțite și adesea abrazive.

Conveioarele pot oferi o metodă extrem de eficientă de transport la fața locului, dar durabilitatea și fiabilitatea lor pot fi factori critici atât în ​​productivitate, cât și în gestionarea costurilor. Banda transportoare în sine este adesea cea mai vulnerabilă componentă, deoarece trebuie să manevreze materiale dure, ascuțite și adesea abrazive.

 

Tehnologia utilizată pentru fabricarea benzilor transportoare a avansat enorm în ultimii ani, iar utilizatorii moderni ar trebui să se aștepte la un nivel mult mai ridicat de performanță și o durată de viață mai lungă de la benzile lor.

 

“Din păcate, aceasta nu este întotdeauna experiența, deoarece obținerea celor mai bune sfaturi și îndrumări nu este întotdeauna la fel de ușoară”, a explicat directorul general de vânzări Dunlop Conveyor Belting, Les Williams. „Pentru mulți furnizori și companii de servicii, benzile transportoare care durează mai mult și necesită mai puțină întreținere nu sunt bune pentru afaceri. De prea multe ori, filosofia lor pare să fie„ vinde ieftin și înlocuiește des ”.

 

„Ca și cum ar încurca lucrurile în continuare, furnizorii de conveioare – și companiile care le montează și le întrețin – par să fi dezvoltat, de asemenea, un limbaj propriu, care poate face ca specificarea benzii corecte să fie o sarcină dificilă.” Potrivit lui Williams, înțelegerea construcției unei benzi transportoare poate ajuta la selectarea benzii potrivite pentru aplicație, pentru a maximiza durata de viață.

 

„Centurile de cauciuc cu armături textile„ cu mai multe straturi ”sunt tipul cel mai des utilizat în industria carierei și a agregatelor și constau de obicei din două elemente”, a explicat el. „În primul rând, există carcasa, care conține în mod tipic straturi de țesătură extrem de puternică, dar flexibilă încorporate în cauciuc. Carcasa este cea care oferă caracteristicile inerente ale unui conveior SKBS, cum ar fi rezistența la întindere și alungirea, uneori numită elasticitate sau„ întindere ” ‘sub tensiune.

 

„Un capac exterior de cauciuc protejează carcasa curelei și diferite tipuri de compus din cauciuc sunt utilizate pentru învelișurile de curea din cauciuc cu mai multe straturi. Fiecare dintre compușii diferiți este conceput pentru a rezista efectelor dăunătoare, cum ar fi uzura cauzată de abraziune, rupere și tăiere, căldură, pătrunderea focului și a uleiului. Aceste învelitoare diferite sunt în general denumite „calități de acoperire”. Cel mai frecvent utilizat tip de acoperire pentru transportul agregatelor este rezistent la abraziune. ” Williams a adăugat că selectarea celui mai bun tip de capac exterior va determina în mare măsură eficacitatea și durata de funcționare a conveioarelor.

 

“Calitățile de rezistență la uzură ale unei benzi transportoare sunt unul dintre factorii majori care determină speranța sa de viață și, în cele din urmă, cel mai adevărat test al raportului calitate-preț”, a spus el. „Ca regulă generală, 80% din uzura suprafeței benzii transportoare apare pe capacul superior al benzii, cu aproximativ 20% uzură pe capacul inferior.

 

„Uzura pe capacul superior este cauzată în primul rând de acțiunea abrazivă a materialelor transportate. Aceasta este crescută în punctul de încărcare sau„ stație ”unde centura este expusă la impactul materialului vrac și la punctul de descărcare în care este materialul eficient „accelerat” de suprafața centurii.

 

„Contrar credinței populare, curelele scurte – mai puțin de 50 m – se uzează de obicei într-un ritm mai rapid, deoarece trec punctele de încărcare și descărcare mai frecvent în comparație cu curelele mai lungi. Din aceste motive, alegerea tipului corect de calitate a capacului și a grosimii a benzilor cu lungime mai mică devine și mai importantă decât pentru alte aplicații, specificarea conveiorului potrivit poate ajuta la prelungirea duratei de viață

 

“Uzura pe capacul inferior al curelei este cauzată în principal de contactul de frecare cu suprafața tamburului și a ralanti. Rata și uniformitatea acestui tip de uzură pot fi afectate negativ de mulți alți factori, cum ar fi tamburele aliniate sau uzate și ralanti stabiliți la unghiuri incorecte. Factori precum pătrunderea ozonului sau un mediu necurat în care există o acumulare de deșeuri pot accelera uzura. Sistemele de curățare a centurilor, în special răzuitoare din oțel, pot provoca, de asemenea, uzura suprafeței superioare a capacului. ” Cu toate acestea, capacele mai groase ale curelei nu îmbunătățesc neapărat durata de viață și specificarea grosimii potrivite poate avea un impact asupra funcționării. “Grosimea reală a capacului este un aspect important”, a spus Williams. “În principiu, diferența de grosime între capacul superior și capacul inferior nu trebuie să depășească un raport mai mare de 3 la 1.

 

“În teorie, cu cât materialul este mai abraziv și cu cât transportorul este mai scurt, cu atât capacul ar trebui să fie mai gros. În realitate, calitatea efectivă a rezistenței la abraziune a capacului curelei este mai importantă decât grosimea.

www.skbs.ro

Banner SapunulCheia.ro

4 metode de a te diferenția de competitori

0

 

În perioada actuală companiile mari, dar și firmele mici activează în piețe puternic concurențiale, de aceea este esențial să stabilească și să implementeze strategii care să-i ajute să-și consolideze poziția, să-și păstreze clienții și, pe cât posibil, să câștige alții noi.

Află în continuare 4 metode de a te diferenția de competitori, care te vor ajuta în activitatea ta de manager, antreprenor sau specialist în marketing și comunicare.

  1. Atrage atenția asupra firmei tale

Cu siguranță că pandemia ți-a afectat activitatea, iar bugetul este și el sub o presiune puternică. Dar aceasta nu înseamnă că trebuie să neglijezi promovarea, dimpotrivă.

Atrage atenția asupra firmei tale, ca să ajungi la toți cei care sunt clienți ai companiei sau pot să devină consumatori ai produselor și serviciilor pe care aceasta le oferă. În acest sens, apelează la materiale de prezentare și promovare, realizate de specialiști, conform criteriilor de înaltă calitate.

Fie că alegi diferite modele de spider publicitar, mesh-uri sau panouri stradale digitale, asigură-te că ele conțin mesajul pe care vrei să-l transmiți și că prezintă vizibil și atractiv numele firmei, logo-ul și întreaga identitate vizuală a companiei.

Cu siguranță că ai deja un website al companiei. Este vremea să-l modernizezi, ca să răspundă cerințelor actuale și să te ajute în efortul de a atrage atenția asupra firmei tale. Fii prezent pe platformele social media, pentru că în mediul online poți să comunici rapid și eficient noutățile despre produsele și serviciile oferite.

Nu neglija presa offline și online, nici influencerii, pentru că aceștia fac diferența la capitolul notorietate. Apelează la o firmă de PR, ca să te asiguri că relația cu media este gestionată în mod profesionist.

  1. Fii diferit față de ceilalți

Este adevărat că promovarea îți oferă rampa de lansare în spațiul public, însă apare problema saturației de mesaje, pentru că toți competitorii tăi fac aceleași lucruri ca să atragă atenția și să convingă publicurile țintă în legătură cu valoarea lor.

Ca să-ți asiguri supraviețuirea și să încerci să ai succes într-un astfel de context puternic concurențial, trebuie să fii diferit față de ceilalți, să te remarci prin inovație, originalitate și spirit civic.

În acest sens, încearcă să inițiezi și să derulezi constant campanii de CSR, adică Corporate Social Responsibility sau campanii de responsabilizare socială. Astfel vei  oferi sprijin și resurse cheie către comunitatea din care firma și angajații săi fac parte. 

Alege o cauză relevantă și adecvată la profilul companiei tale, ca să crești simpatia publicului față de business-ul tău și să-ți faci cunoscute produsele și serviciile într-un context diferit, cu adevărat util pentru societate.

  1. Comunică beneficiul major pe care-l oferi clienților

Alături de promovarea companiei, este important să comunici care sunt beneficiile pe care le oferi și să subliniezi dintre acestea care este beneficiul major, pentru care consumatorii merită să te aleagă.

Astfel le vei arăta clienților că ei sunt în centrul atenției tale și că rolul companiei tale nu se rezumă la creșterea profiturilor, ci este cu adevărat interesată de nevoile lor și de aspectele sociale. 

Realizează o listă de beneficii, pe criterii obiective, ca să te asiguri că vei comunica lucruri adevărate, relevante și utile pentru afacerea ta. Include caracteristici precum calitate, accesibilitate, fiabilitate, disponibilitate a produselor și serviciilor, prețuri competitive.

  1. Motivează clienți să te aleagă

Toate metodele prezentate anterior ajută la decizia pe care vrei s-o ia clienții, să te aleagă dintre numeroșii competitori și să consume produsele pe care le oferi sau să apeleze la serviciile companiei tale.

Mai trebuie un lucru însă, care să declanșeze efectiv decizia de cumpărare. Acesta este motivația, de aceea trebuie să te asiguri că livrezi constant mesaje motivaționale, că lansezi campanii promoționale și pui la dispoziția clienților perioade de reduceri în preajma sărbătorilor, cupoane și puncte de fidelitate.

Apelează cu precădere la factorul emoțional, și pe baza acestuia creează o legătură veritabilă cu clienții tăi. Fii sincer în prezentarea ofertelor și spune pe larg povestea fiecărui produs, fără teama că oamenii te vor respinge dacă recunoști că ai vulnerabilități sau că nu întotdeauna ți-a mers bine ca firmă în domeniul respectiv.

 

Analizează cu atenție aceste metode de a te diferenția de competitori și aplică-le în funcție de nevoile firmei tale și de etapa de dezvoltare în care se află.

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alege blaturile de mobilier moderne

0

În aceste zile există nenumărate materiale disponibile pentru blaturile de bucătărie. Dar, în loc să vă ofer avantajele și dezavantajele fiecărui material, voi descompune șase stiluri de culori populare, astfel încât să puteți obține aspectul dorit cu materialul care se potrivește nevoilor dvs.

 

Unul dintre cele mai obișnuite și râvnite finisaje de blat este o piatră sau un material din plăci fabricate, cum ar fi cuarțul, într-o nuanță albă sau aproape albă, cu o pâlpâie multitonală ușoară sau cereale pentru a-i conferi o bogăție naturală subtilă.

 

Acest aspect înzăpezit, strălucitor, funcționează bine în multe situații, deoarece este foarte neutru, dar și contemporan și proaspăt. Tonul palid aduce un sentiment de curățenie și ușurință spațiului, cu o întorsătură de rafinament subtil.

 

Alburile ușor pătate sau granulate, de asemenea, funcționează bine asociat cu accente de alamă. Din nou, bogăția subtilă se menține fără a lupta pentru atenție și împiedică blatul să se simtă prea auster – excelent pentru o insulă de luat masa în care doriți ca oamenii să se simtă confortabil.

 

Blaturile albe pure, disponibile în general numai în materiale fabricate precum Corian sau Caesarstone, aduc o prospețime contemporană, minimalistă, pe care nici o piatră naturală nu se poate potrivi. Din fericire, aceste materiale rezistă bine la pete, astfel încât să poată rămâne un alb crocant ani de zile cu doar puțină grijă.

 

Unele opțiuni de blat de bucătărie sunt mai potrivite pentru anumite stiluri de viață decât altele. Dacă aveți o casă activă cu numeroase scurgeri și accidente în bucătărie, atunci un blat din granit alb s-ar putea să nu fie cel mai bun pentru bucătăria dvs.

 

Deoarece unele materiale pentru blatul de bucătărie sunt mai poroase sau mai predispuse la fisuri și cioburi, încercați să vă gândiți la modul în care va fi folosită bucătăria dvs. Acest lucru vă va ajuta să determinați cât de durabilă trebuie să fie suprafața blatului. Dacă nu sunteți sigur ce material ar fi cel mai potrivit pentru stilul dvs. de viață, discutați cu un expert. Profesioniștii de pe blat vor ști ce material se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. de bucătărie.

Când vă alegeți blaturile de bucătărie, este bine să aveți câteva idei despre cum ați dori să arate bucătăria de vis. Reducerea a ceea ce îți place și a ceea ce nu-ți place poate face alegerea blatelor de bucătărie mult mai ușoară. Înainte de a vă propune să alegeți noile blaturi de bucătărie, întrebați-vă dacă ar fi aspectul pe care sperați să îl obțineți?

 

Unele blaturi pot oferi bucătăriei dvs. un aspect mai tradițional, în timp ce altele pot conferi casei dvs. o atmosferă contemporană. Dacă preferați o bucătărie modernă, puteți ajunge să alegeți materiale de blat neconvenționale. Estetica generală pe care încercați să o atingeți va afecta materialul de blat pe care îl alegeți pentru bucătăria dvs.

www.protege.ro

Banner SapunulCheia.ro

Debitare Laser Bucuresti-Laser Processing Romania

0

Știați că Leonardo Da Vinci a fost unul dintre primii care a folosit tehnologia de jgheab cu role și de presare pentru prelucrarea tablelor industriale? Da, a făcut-o! Și acest lucru evidențiază importanța unuia dintre elementele de bază ale industriei prelucrării metalelor: tabla industrială.

 

În ciuda prezenței cotidiene a tablelor în viața noastră, există atât de multe lucruri despre care trebuie să aflăm. Fie că este vorba de utilizările, procesele sau mașina utilizată pentru procesare.

 

Cu toate acestea, complexitatea prelucrării tablelor a crescut. Odată cu progresul tehnologic, gama de aplicații pe metale precum cea a oțelului inoxidabil a devenit mai extinsă. Prin urmare, a crescut și cererea de a furniza mai multă muncă la intervale mici. Datorită acestui fapt, instrumentele care pot corespunde cerinței de vârf prin furnizarea de precizie la viteză mare sunt nevoia orei. Totuși, întrebarea este: Pentru a prelucra o tablă de metal ca cea tradițională, care implică o prelucrare intensă și cuprinzătoare la rece, care instrument poate satisface cerințele de ultimă generație?

 

Primul nume care ne lovește mintea este un dispozitiv de tăiat cu laser CO2. Cu toate acestea, având în vedere credibilitatea sa pe piață, unde producătorii și utilizatorii au început să-și retragă atenția de la acest procesor metalic care tinde să adune mai multă putere și să ofere rezultate mai mici decât calitatea necesară, este cu adevărat înțelept să optezi pentru instrument? Și, dacă nu un dispozitiv de tăiat cu laser CO2, există o alternativă?

 

Spre deliciul multor muncitori, tehnologia a găsit o modalitate de a satisface fiecare nevoie de prelucrare a metalelor. Și, odată cu înființarea unui tăietor cu laser cu fibră, producătorii au început să livreze în funcție de nevoile pieței.

 

Cu toate acestea, există câteva întrebări:

 

Ce este o mașină de tăiat cu laser cu fibră?

Cum poate îmbunătăți tăierea metalelor?

Care este principiul de funcționare al acestei mașini?

Există un avantaj cheie al utilizării mașinilor cu fibră laser pentru tăierea tablelor?

1. Ce este o mașină de tăiat cu fibră laser?

 

O mașină CNC care funcționează eficient utilizând un laser ca mediu de tăiere a tablelor prin lucrul la viteze mai mari pentru a oferi produse de înaltă calitate la o precizie optimă se numește tăietor laser cu fibră. Diodele încorporate creează lumina laserului din fibră care este direcționată și intensificată cu ajutorul cablului de fibră optică.

 

După ieșirea din cablul de fibră, această lumină intensificată este apoi îndreptată și concentrată pe material de către lentilă. Cu obiectivul de focalizare etanșat în capul de tăiere, producătorii de mașini și tehnologia utilizată asigură că crearea luminii de tăiere cu fibră laser este cu 200% mai eficientă decât orice altă mașină de tăiat cu laser. În plus, cadrul mașinii permite livrarea mai ușoară a laserelor pe obiectul de tăiere, fără a solicita oglinzi optice scumpe.

 

Cu toate acestea, un utilizator trebuie să țină cont de faptul că puterea este un factor determinant al acestei mașini. Da, poate fluctua în funcție de necesitatea orei, dar având o mașină puternică asigură produse de înaltă calitate.

 

După cum am menționat, funcționarea principală a acestei mașini depinde de laser. Pentru a obține tăieturi distinctive la o eficiență ridicată și o precizie optimă, tablele metalice precum oțelul inoxidabil, oțelul electric, cuprul, fierul, aliajul de titan, oțelul galvanizat, alama, placa de aluminiu zinc etc. necesită o mașină de tăiat cu un laser cu fibră de putere fie echivalent sau mai mare decât cel de 1500 W.

 

În afară de asta, există lucrări care necesită lasere cu putere mai mare, prin urmare, atunci când cercetați, veți descoperi că există lasere cu 1500W, 2000W, 3000W, 4000W, 6000W, respectiv 8000W. Cu toate acestea, există mașini de tăiat disponibile în 500W, 750W și 1000W mult mai mici decât gama menționată. Aceste mașini sunt utilizate sau lucrări ușoare care nu necesită o penetrare profundă a inciziei, cum ar fi aceea de a produce modele exotice.

 

A avea această mașină este atât o binecuvântare, cât și un impuls tehnologic ideal pentru arsenalul unui lucrător din tablă.

 

2. Cum poate îmbunătăți tăierea tablelor?

 

Unul este obligat să găsească o mulțime de avantaje ale unei mașini de tăiat cu laser cu fibră față de un tăietor laser cu fibră tradițional în termeni de precizie ridicată, flexibilitate în prelucrare etc. Cu toate acestea, întrebarea de mai sus pătrunde în continuare în industrie și are o anumită relevanță, având în vedere scepticismul în ceea ce privește o mașină de tăiat cu laser cu fibră.

www.laserprocessing.ro

Banner SapunulCheia.ro

Raport 2020: mediul DevOps din Romania

0

NGINX, parte din F5, si Veracomp au desfasurat, in trimestrul 4 al anului 2020, un studiu amplu asupra mediului DevOps din Romania. Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 300 de specialisti si a urmarit sa identifice modul de functionare, instrumentele utilizate, mediile preferate si sectoarele care exploateaza cel mai bine tendinta de automatizare in dezvoltarea aplicatiilor.
Tehnologia DevOps se dezvolta dinamic in intreaga lume. Numarul programatorilor care lucreaza in echipe ce combina sarcinile de dezvoltare si implementare software, este in continua crestere. Studiul a avut la baza un sondaj pe care persoanele care lucreaza in calitate de DevOps l-au completat online. Chestionarul a continut intrebari cu privire la munca respondentilor. La studiu au participat 329 de persoane.
Studiul NGINX confirma faptul ca, din punct de vedere al sectorului de activitate, companiile care isi implementeaza propriile proiecte („inhouse” – 25%) si companii care externalizeaza servicii de dezvoltare (outsourcing – peste 19%) sunt principalii consumatori ai mediului DevOps. Productia industriala (11,73%) si comertul (8,02%), urmate de finante si servicii bancare, servicii pentru business, educatie si asistenta medicala (cate 6,79% fiecare) sunt, de asemenea, sectoare importante pentru mediul DevOps.
Desi 60% dintre respondenti afirma ca nu utilizeaza containere, dintre cei care folosesc containere la locul de munca, 18.75% aleg Kubernetes si 15,63% OpenShift.
In ceea ce priveste popularitatea instrumentelor CI/CD, cei mai multi respondenti utilizeaza Jenkins (15,63%) si GitLab Runner (14,84%).
Ca limbaj de programare, studiul indica o preferinta pentru Python care este indicat ca prima alegere de catre 27,34% dintre respondenti. Aproape un sfert dintre respondenti folosesc in primul rand Java (24,22%) si Java Script (22,66%). Pe urmatoarele pozitii se afla C++ (13,28%), PHP (12,50%) si C# (9,38%). Objective-C este principalul limbaj de programare pentru doar 3,13% dintre respondenti.
Mai mult de trei sferturi dintre respondenti utilizeaza cloud-urile publice in munca lor. Cea mai populara alegere este Google, utilizat de peste doua cincimi dintre respondenti (41,41%). Azure si AWS sunt pe locul al doilea, fiecare fiind utilizat de peste o zecime dintre respondenti (Azure – 13,28%, AWS – 11,72%).
Pentru a vizualiza raportul complet accesati aceasta pagina: https://www.veracomp.ro/parteneri/producatori/f5-networks

Studiul a fost realizat de Trafero Polonia la initiativa NGINX, impreuna cu Veracomp. In prezent, Veracomp este unul dintre cei mai importanti distribuitori IT de pe piata romaneasca, cu un portofoliu extins de solutii de securitate cibernetica, retelistica, stocare si colaborare la distanta. Din 2011, Veracomp este distribuitor unic F5 in Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Mic ghid pentru deschiderea primei afaceri

0

O idee în sine nu valorează prea mult. Ceea ce contează cu adevărat este implementarea acelei idei, lucru care depinde, în principal, de echipa responsabilă de proiect.

Primul pas al lansării în afaceri este acela de a găsi IDEEA. O idee bună trebuie să răspundă unei nevoi reale și să ofere acest lucru mic suplimentar pentru care un client este dispus să plătească. Cu alte cuvinte, să aibă un potențial de rentabilitate. Este foarte recomandat ca ideea ta să fie adaptată la ceea ce știi să faci (pentru a fi eficient și inovator) și să fie ceva care îți place (aș spune chiar să fii pasionat), pentru că vei petrece mult timp lucrând la ea.

Partenerii

Următorul pas este acela de a vă găsi parteneri alături de care să demarați acea afacere. Aveți tot dreptul să începeți o afacere singur, dar, găsirea partenerilor are multe avantaje. Cel mai important ar fi acela că vă va completa profilul în aspecte pe care nu le controlați (management, vânzări, parte tehnică etc.). Dacă alegi să lucrezi în echipă, fii foarte atent la căutarea persoanelor care-ți împărtășesc obiectivele de afaceri, valorile și în care poți avea încredere. Prietenii nu sunt, întotdeauna, parteneri buni de afaceri. Mediul profesional este guvernat de alte priorități.

Modelul de afaceri 

Proiectarea modelului de afaceri al companiei este o etapă fundamentală. Este vorba despre transformarea ideii tale într-un proces care generează venituri și beneficii, cu alte cuvinte modul în care creezi valoare. Un model de afaceri descrie bazele pe care o companie creează, furnizează și captează valoare printr-un set complex de rutine interdependente care sunt descoperite, ajustate și nuanțate prin diferite acțiuni. Modelul tău de afaceri va trebui să răspundă la o serie de întrebări precum: Ce vei vinde și cu ce valoare adăugată?, Cui vei vinde?, Cum ajungi la client?, Cum transformi oferta în numerar?, Cum vei reacționa la schimbări?,etc.

Finanțarea activității

Următorul pas este acela al finanțării inițiale a firmei. Investiția inițială este, de obicei, una dintre frânele principale. Obținerea finanțării poate fi complicată. Există diferite modele de finanțare (internă, pe datorii, capital sau subvenții și donații, credite pentru agricultori etc.), precum și principali actori care pot contribui cu bani: antreprenor, prieteni și familie, crowdfunding, bănci comerciale, companii de capital de risc, business angels).

Să știi cum să începi o afacere are mult de-a face cu învățarea „vânzării” proiectului tău altora, iar, pentru aceasta, pregătirea unui plan de afaceri convingător este foarte importantă. De asemenea, este esențial să ai grijă de formă (cum te prezinți), dar și de fond (ce prezinți), oferind o imagine profesională în orice moment. Un punct în favoarea ta este că îți investești proprii banii, chiar dacă ai puțini. În plus, va trebui să ai grijă la diferențele dintre a vorbi cu un bancher (care îți împrumută doar bani și vrea să se asigure că vei returna principalul și vei plăti dobânda) și a vorbi cu un investitor, al cărui obiectiv este să maximizezi profitabilitatea investiției sale. În acest din urmă caz, va trebui să ai mare grijă de la început la condițiile de colaborare.

 

Cum să obțineți clienții 

Obținerea clienților este ceea ce vine imediat după ce ai definit ideea și modelul de afaceri. A fi convins deja câțiva consumatori să cumpere produsul sau serviciul tău este cea mai bună metodă pentru a atrage potențialii investitori. În acest context, este esențial să organizezi o monitorizare a eficacității activității tale comerciale.

Alegerea formei juridice și a numelui firmei 

În România, un viitor antreprenor se poate confrunta cu îndoiala de a începe ca antreprenor individual (independent) sau de a înființa o companie. Există avantaje și dezavantaje pentru fiecare tip de formă juridică disponibilă (persoană fizică autorizată, întreprindere individuală, societate cu răspundere limitată etc.): simplitate administrativă, răspundere limitată, avantaje fiscale etc. De aceea, nu există un singur răspuns: în funcție de tipul de afacere și de cunoștințele și abilitățile tale, o formă juridică sau alta vor fi mai bune pentru tine.

Pentru unele companii, alegerea numelui este o opțiune fundamentală; pentru altele, are o importanță limitată. Dar, numele companiei este, de obicei, primul lucru pe care îl văd viitorii tăi clienți și restul partenerilor de afaceri. Prin urmare, este înțelept să aloci timpul necesar pentru a reflecta la aspect. Caută un nume scurt, ușor de reținut, pozitiv, dacă este posibil, care să dezvăluie care este propunerea ta pentru client și să nu poate fi confundat cu alte mărci. Verifică, de asemenea, ca numele ales să nu aibă semnificații ciudate în alte limbi.

Angajați, sediu, furnizori

Angajarea primului salariat este unul dintre cele mai semnificative momente din procesul începerii unei afaceri, la fel ca încheierea primei vânzări sau obținerea primelor beneficii. La fel, sediul potrivit pentru derularea activității. De exemplu, dacă ai un magazin, poziționarea sa este un factor fundamental.

Te-ai înșela foarte mult dacă te-ai limita să crezi că, împreună cu partenerii, clienții și angajații, ați definit cei mai importanți actori pentru a face o afacere. Furnizorii tăi sunt, de asemenea, terți foarte importanți, iar unii dintre ei devin strategici și, de aceea, trebuie să ai grijă deosebită cum îi alegi. De foarte multe ori, prețul nu este totul. 

Cele mai frecvente greșeli ale antreprenorilor 

Există o serie de greșeli foarte frecvente care pot fi făcute, în momentul în care începi o afacere. Lucruri precum intrarea într-un sector în care nu ai experiență, „îndrăgostirea” de propria idee, dorința de a începe pe picior mare, pierderea concentrării, lipsa planificării sau lipsa reactivității pot duce la eșecul unui proiect care, altfel, ar fi putut funcționa. 

Dacă ai parcurs toți pașii detaliați mai sus, înseamnă că ai o afacere în stare de funcționare. 

Dar, acesta a fost doar începutul, partea ușoară a aventurii. Acum, trebuie să îți consolidezi proiectul. Continuă să cauți clienți, rămâi concentrat, construiește imaginea companiei tale zi de zi, învață să te odihnești și să câștigi perspectivă, măsoară rezultatele, înconjoară-te de oameni pozitivi și de alți antreprenori, caută sisteme de automatizare a sarcinilor și, mai presus de toate, păstrează, întotdeauna, experiența clienților în centrul tuturor deciziilor tale.

 

Banner SapunulCheia.ro

Alukönigstahl – 25 de anide excelență în România

0

Alukönigstahl, lider pe piața sistemelor din aluminiu și oțel, împlinește 25 de ani de performanță și inovație în România. Pionieră în industria anvelopelor pentru clădiri, compania și-a adus contribuția, de-a lungul unui sfert de secol, la peste 6.000 de proiecte şi construcţii reprezentative pentru care a identificat soluții arhitecturale complexe, menite să optimizeze eficienţa energetică şi sustenabilitatea.
Prezentă pe piață din 1995, Alukönigstahl reprezintă un etalon de excelență și creativitate în industria în care activează. Pe parcursul activității în România, Alukönigstahl s-a implicat în proiecte de anvergură și a asigurat cele mai eficace soluții tehnice pentru clădiri de birouri emblematice precum Sky Tower (Bucureşti), City Gate Towers (Bucureşti), Cluj Business Center (Cluj). Printre construcţiile notabile recent finalizate se numără: clădiri de birouri – Globalworth Square (Bucureşti), Ana Tower (Bucureşti), UBC Timişoara (Timişoara), Coresi Business Campus (Brașov); ansambluri rezidențiale: Luxuria Residence (Bucureşti), Cortina Academy (Bucureşti), Cloud 9 Residence (Bucureşti), 102The Adress (Bucureşti), Neo Mamaia (Constanta) și Isho LivingU1 (Timișoara).
Preocuparea constantă şi grija pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător au stat la baza deciziei de aimplementa produse certificate C2C – „CradletoCradle”, alături de partenerul său de peste 60 de ani, Schüco International. Astfel, Alukönigstahl a devenit una dintre primele companii care a oferit astfel de soluții în România. Inovaţia oferită de conceptul de proiectare C2C o reprezintă atenția strictă pentru eficientizarea resurselor și sustenabilitatea, o abordare integrată reflectată şi astăzi în sistemele pentru uși, ferestre și pereți cortină marca Schüco.
„De peste 25 de ani, scriem istorie arhitecturală în România şi contribuim la îmbunătăţirea calităţii vieţii românilor prin proiectele de clădiri moderne în care ne implicăm. Ne mândrim cu faptul că astăzi Alukönigstahl este lider în sectorul construcţiilor de ferestre şi faţade. Produsele şi serviciile de înaltă calitate, soluţiile tehnice optime care valorifică eficienţa şi sustenabilitatea lor, alături de satisfacția clienţilor, conștientizarea constantă a costurilor şi rentabilitatea antreprenorială maximă, toate acestea stau la baza succesului nostru. Vom continua să ne implicăm în dezvoltarea pieței de profil și să investim în expertiza tehnică a angajaților noștri. Pe termen lung, ne dorim să rămânem un partener de încredere pentru partenerii noştri şi un angajator de încredere pe piaţă. De asemenea, vom investi în continuare în digitalizarea proceselor proprii pentru a răspunde provocărilor şi cerinţelor pieţei actuale, afirmă Attila Beer, Administrator Alukönigstahl SRL.
Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, au transformat Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecți, fiind recunoscut astăzi drept un jucător principal pe piaţa locală.
Cu toate că 2020 a fost un an al incertitudinilor cauzate de pandemie, compania a răspuns cu determinare provocărilor, prin adoptarea tuturor măsurilor necesare pentru protecţia angajaţilor şi adaptarea afacerilor companiei la noul model de business global. În primele zeceluni ale anului 2020, compania AKS a înregistrat o cifră de afaceri de 17,5 mil. euro, conformă aşteptărilorşi evoluţiei pieţei de profil.
Alukönigstahl este o companie activă în Europa Centrală și de Sud-Est, care se află la a patra generație în proprietatea familiei König. Munca în echipă și dezvoltarea inovativă a produselor au propulsat Alukönigstahl în poziția de lider de piață. De peste 60 de ani există o alianță cu doi producători internaționali de sisteme: Schüco, lider mondial al sistemelor din aluminiu și experţi în PVC şi Jansen, specialist în profile din oțel.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE