Acasă Blog Pagina 91

Cadou de Craciun oferit de Nomade Communication

0
consultanta gratuita

Agentia de comunicare si relatii publice Nomade Communication ofera, in luna decembrie, consultanta gratuita in comunicare corporativa tuturor membrilor Camerei de Comert Romano – Britanica (BRCC). Scopul actiunii este de a contribui la construirea si mentinerea unui mediu de afaceri prolific, bazat pe un dialogul eficient dezvoltat de catre companiile interesate.
Initiativa a pornit din dorinta de a ajuta firmele sa comunice cat mai eficientm atat cu segmentele de public tinta, cat si cu parteneri sau colaboratori. Sprijinul pe care il ofera agenția se datoreaza cerintei din ce in ce mai mari a pietei pentru informare si transparenta, astfel incat exista o preocupare valida a companiilor pentru a investi in strategia lor de comunicare. Perioada de desfasurare a fost aleasa in luna decembrie deoarece in acest interval sunt realizate rapoartele de final de an pe baza carora are loc resetarea obiectivelor de business. In acest sens, analiza exploratorie va asigura o perspectiva completa a pozitionarii pe piata din Romania din punct de vedere al comunicarii interne si externe a firmelor si le va ajuta sa stabileasca obiective accesibile.
Despre aportul agentiei la mediul de business national si international, Adriana Cocirta, CEO & Owner Nomade Communication: „Un element cheie in construirea unei strategii de business este decizia de abordare a tuturor categoriilor de parteneri de interes ai unei companii: clienti, angajati, furnizori, shareholders etc. Printr-o strategie integrata de comunicare, care sa stabileasca aceasta abordare si prin metoda de implementare, o companie va reusi sa isi atinga obiectivele de afaceri pentru 2018.”
Nomade Communication este o agentie de comunicare si PR care ofera fiecarui client o strategie de comunicare integrata si adaptata care vine in sprijinul strategiei generale de business. Scopul principal al agentiei este ca, prin schimbarea perspectivei, sa genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public tinta, ci si pentru toate categoriile de shareholders pe care ii are compania.

Banner SapunulCheia.ro

F-Secure lanseaza Radar, solutie pentru scanarea vulnerabilitatilor din retea

0
F-Secure

F-Secure Radar – cel mai nou produs F-Secure – se gaseste de acum si pe piata romaneasca, fiind distribuit prin Infodesign Group. F-Secure Radar este solutia care va va ajuta sa fiti in conformitate cu GDPR, Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale, ce urmeaza sa fie aplicat din 25 mai 2018.

Prin aplicarea GDPR, cetatenii au un control mai mare asupra propriilor date. Pentru companii insa, riscurile cu privire la incalcarea legislatiei privind protectia datelor personale cresc semnificativ, riscand amenzi de pana la 4% din cifra de afaceri. Pentru a fi in conformitate cu GDPR, identificati vulnerabilitatile din reteaua dumneavoastra cu F-Secure Radar.

Ce este F-Secure Radar

F-Secure Radar este solutia de management al vulnerabilitatilor si de scanare a securitatii business-ului dumneavoastra, care ofera instrumentele necesare pentru a controla si gestiona riscurile de securitate IT din mediul retelei de afaceri.

Produsul este construit astfel incat sa protejeze micile si marile afaceri si sa remedieze vulnerabilitatile cunoscute in orice platforma sau aplicatie web.

Folosind o interfata browser-based simpla si inovativa, Radar va permite sa gestionati scanarile de vulnerabilitate, precum si programele de raportare si scanare. Cu Radar, scanarile de vulnerabilitate pot fi efectatuate pe statiile de lucru, servere, echipamente de retea si aplicatii web. Cand se detecteaza vulnerabilitati, se pot genera rapoarte personalizate pentru a va ajuta sa identificati problemele si sa planificati viitorii pasi.

Cum functioneaza F-Secure Radar

Ca solutie de scanare si gestionare a vulnerabilitati, F-Secure Radar urmareste 5 etape pentru a asigura activitatile retelei dvs de afaceri. Fluxul consta in urmatoarele etape:

Discovery Radar detecteaza si localizeaza toate sistemele din reteaua dvs.
Motoarele de scanare ale Scanning Radar vizeaza toate sistemele identificate in vederea detectarii vulnerabilitatilor.
Management – rezultatele scanarilor pot fi vizualizate si gestionate, prin prioritizarea si atribuirea sarcinilor de remediere.
Reporting – pot fi generate rapoarte personalizate.
Verification – aceasta etapa implica sisteme de re-scanare, manuala sau de rutina, pentru a asigura implementarea corecta a solutiilor.

Centrul de Securitate Radar, dashboard-ul centralizat, supravegheaza intregul proces si reprezinta nucleul pentru controlul, atribuirea, urmarirea si gestionarea tuturor problemelor de securitate identificate in reteaua de lucru si in sistemul de ticketing incorporat.

Banner SapunulCheia.ro

Instalatii fotovoltaice SolarEdge – tehnologia de maine disponibila azi!

0
Instalatii fotovoltaice

Instalatii fotovoltaice  SolarEdge este compus din trei componente principale ce ajuta la buna functionare si la intretinerea sistemului ,acestea constand în Optimizatori de putere care efectuează MPPT la nivel de modul solar, un invertor fotovoltaic solar extrem de fiabil și un portal web pentru monitorizarea la nivel de modul și detectarea defecțiunilor. Dispune de o eficiență globală mai mare decât alte invertoare, oferă protecție împotriva pierderilor de umbră și un program de monitorizare web / smartphone de ultima generație.

Instalatii fotovoltaice SolarEdge oferă o soluție inteligentă de invertor care a schimbat modul în care energia este recoltată și gestionată în sistemele solare fotovoltaice. Sistemul invertor optimizat SolarEdge DC maximizează generarea de energie la nivelul modulului PV individual, reducând în același timp costul energiei produse de sistemul solar fotovoltaic.

Sprijinirea proliferării PV crescute, sistemul SolarEdge constă în optimizatori de putere, invertoare, gestionarea inteligentă a energiei și o platformă de monitorizare bazată pe cloud. Soluțiile SolarEdge abordează o gamă largă de segmente ale pieței solare, de la instalații solare rezidențiale până la instalații solare comerciale și de mici dimensiuni.

Instalatii fotovoltaice SolarEdge permite recoltarea energiei superioare și gestionarea modulelor prin implementarea optimizatoarelor de putere pentru fiecare modul PV, menținând în același timp un cost competitiv al sistemului prin menținerea centralizată a inversării curentului alternativ (AC) și a interacțiunii rețelei utilizând un invertor simplificat DC-AC.

Matricea solare este formată din module fotovoltaice care transformă lumina soarelui în energie electrică. Modulele sunt conectate în serie și / sau paralele pentru a asigura tensiunile și nivelurile de curent necesare. Matricea este de obicei montată pe o structură metalică și înclinată în fața soarelui.

Un invertor este necesar atunci când doriți să alimentați dispozitivele AC. Invertorul convertește puterea DC sau curentul direct de la panoul solar și bateriile în curent alternativ.

Optimizatorul de putere SolarEdge este un convertor DC / DC care este conectat de instalatori la fiecare modul PV sau încorporat de producătorii de module, înlocuind cutia tradițională de joncțiune solară. Optimizatoarele de putere SolarEdge măresc puterea de ieșire din sistemele fotovoltaice prin urmărirea constantă a punctului maxim de putere (MPPT) fiecărui modul individual.

Mai mult, optimizatorii de putere monitorizează performanța fiecărui modul și comunică datele de performanță către portalul de monitorizare SolarEdge pentru o întreținere la nivel de module îmbunătățită și eficientă. Fiecare sistem de optimizare a puterii este echipat cu caracteristica unică SafeDC ™ care oprește automat tensiunea DC a modulelor atunci când invertorul sau alimentarea cu rețea sunt oprite.

Monitorizarea PV la nivel de nivel, la nivel de șir și la nivel de sistem este activată de sistemul de optimizare a energiei SolarEdge. Performanța fiecărui modul PV este măsurată și comunicată între liniile electrice existente pentru a maximiza recoltarea energiei solare în orice moment și pentru a reduce costurile și timpul de întreținere.

Portalul de monitorizare a modulelor SolarEdge permite o întreținere îmbunătățită și asigurarea randamentului prin monitorizarea performanțelor la nivel de modul, detectarea defecțiunilor și alerte automate localizate pe o hartă a site-ului virtual pentru rezolvarea exactă a problemelor.

Banner SapunulCheia.ro

Video: implantul dentar, cea mai moderna solutie pentru inlocuirea dintilor lipsa

0
implantul dentar

Datorita serviciilor stomatologice la standarde internationale si preturi accesibile pe care le ofera Clinicile Dr. Leahu din Bucuresti, tot mai multi pacienti – atat romani, cat si straini – apeleaza la aceste clinici pentru tratamente cu implant dentar rapide si eficiente. Acestea reprezinta cea mai moderna cale de a-ti recupera sanatatea orala, indiferent ca ai un dinte lipsa sau intreaga arcada!

In urmatorul video despre implant dentar, Dr. Ionut Leahu, medic dentist si specialist in Implantologie, ne dezvaluie faptul ca astfel de proceduri pot inlocui cu succes unul sau mai multi dinti lipsa chiar si in cazul pacientilor care au osul nativ afectat. Acest lucru este posibil printr-o interventie chirurgicala suplimentara de augmentare osoasa.

https://www.youtube.com/watch?v=rV3QYDvekZU

Urmareste acest video despre implant dentar si afla cum tehnologiile de ultima generatie ne permit acum sa avem dinti noi, frumosi si sanatosi, in cel mai scurt timp si fara durere! Spre exemplu, tratamentul cu implant dentar One Day iti inlocuieste unul sau mai multi dinti lipsa in doar 24 de ore. In functie de gravitatea cazului, poti apela la tehnica Bredent Fast&Fixed, pentru restaurarea completa a danturii si pentru a scapa de protezele dentare incomode si ineficiente. Ambele interventii iti redau zambetul perfect si o dantura functionala in adevaratul sens al cuvantului, in timp record: o singura zi, adica printr-o singura vizita la medicul stomatolog!

Conform acestui video despre implant dentar prezentat de Clinicile Dr. Leahu, tehnologia moderna si materialele biocompatibile folosite la ora actuala au injumatatit timpul de asteptare al pacientului pentru rezultate finale de inalta calitate, sigure si precise. Spre deosebire de solutiile clasice, cand pacientul era nevoit sa astepte mai bine de 6 luni pentru o lucrare, noile tehnici de implant dentar permit montarea coroanei dentare finale dupa 3 luni de la operatie. In plus, in aceeasi zi cu inserarea implantului, pacientul primeste o lucrare fixa provizorie, perfect functionala. Mai mult decat atat, datorita grabirii procesului de vindecare prin tehnologia factorilor de crestere PRGF, poti beneficia chiar si de mai multe implanturi intr-o singura sedinta, fara durere!

In acest video despre implantul dentar, Dr. Ionut Leahu ne explica cum decurge o consultatie in clinicile sale, precum si procesul si etapele unei interventii chirurgicale. Implantologia, ramura a medicinei dentare, reprezinta cea mai moderna solutie pentru rezolvarea problemei dintilor lipsa. Implantul dentar este o interventie chirurgicala prin care se introduce in arcada dentara o radacina artificiala pentru un dinte nou, sub forma unei piese de titan. Aceasta procedura include operatia propriu-zisa si mai multe componente, precum: implantul dentar, surubul de acoperire, surubul de vindecare si bontul protetic. Chiar si cele mai complicate cazuri isi pot gasi solutionarea astfel. Vezi parerea pacientilor multumiti in acest video despre implant dentar!

Lipsa unuia sau mai multor dinti, ori pierderea completa a acestora, afecteaza dramatic calitatea vietii – cu efecte negative asupra danturii atat din punct de vedere estetic, cat si din punct de vedere functional. Desi solutiile pentru dinti lipsa propuse in trecut de catre medicii dentisti erau anevoioase, dureroase si costisitoare, descopera in acest video despre implant dentar cum noile tehnici de implantologie au revolutionat atat lumea stomatologiei, cat si viata pacientilor!

In Clinicile Dr. Leahu beneficiezi de toate conditiile pentru reusita unui implant dentar, cu o rata de succes de 100% a osteointegrarii. Aceasta performanta se datoreaza unei echipe interdisciplinare formate numai din specialisti de top, aparaturilor ultra-performante utilizate si comunicarii indeaproape cu pacientul. Afla mai multe detalii din video-ul despre implant dentar!

Banner SapunulCheia.ro

G DATA Layered Security – concept sofisticat de securitate IT

0
G DATA Layered Security

Portofoliul de securitate al furnizorului german ofera protectie impotriva amenintarilor cibernetice printr-un concept cuprinzator de securitate.

Nivelul programelor malware este in continua crestere. G DATA se asteapta la un total de aproape noua milioane de tulpini malware noi pana la sfarsitul acestui an. Simpla protectie impotriva virusilor nu este suficienta pentru a opri multitudinea de amenintari cibernetice. Sunt necesare solutii de securitate complexe care folosesc concepte sofisticate pentru a oferi o protectie eficienta impotriva atacurilor online. Solutiile de business G DATA sunt proiectate pe straturi, in conformitate cu conceptul de “securitate stratificata” – de la cele mai recente tehnologii de securitate la o gama larga de servicii de suport. Asta inseamna ca infractorii cibernetici nu au nicio sansa de reusita.
In fiecare zi, analistii de la G DATA descopera o serie de noi tulpini malware si modele rafinate de atac pe care infractorii cibernetici le folosesc pentru capturarea de date aducatoare de profit. De aceea, companiile au nevoie de o solutie de retea care are un design sofisticat, este construita in conformitate cu un concept de securitate elaborat si care poate fi imbunatatita cu servicii optionale, dupa cum este necesar. G DATA si-a proiectat portofoliu de business strat cu strat, in conformitate cu aceasta notiune.
Conceptul de Securitate stratificata in detaliu
Endpoint Security
Antivirusul este o componenta importanta a securitatii Endpoint si combina detectia malware-ului bazata pe semnaturi cu cele mai noi tehnologii pentru blocarea in siguranta a programelor malware necunoscute pana acum. Aceasta protectie este imbunatatita printr-un firewall si un sistem de administrare a patch-urilor pentru a inchide imediat bresele de securitate din programele software inainte ca acestea sa poata fi exploatate prin atacuri.
Mobile Device Management
Dispozitivele mobile fac parte din viața de zi cu zi in afaceri si trebuie considerate computere de buzunar, dar si parte a infrastructurii de securitate IT. Mobile Device Management securizeaza dispozitivele Android si iOS si ajuta managerii IT sa accepte provocarile legate de BYOD.
Disponibilitate si performanta
Sistemele IT nu trebuie sa fie doar sigure, ci trebuie sa fie si disponibile in mod constant. Intreruperile in functionarea magazinelor online sau alte probleme pot aduce rapid pierderi financiare pentru companii. Sistemele de monitorizare permit o prezentare detaliata a fiecarei componente a retelei in orice moment. Acest lucru face posibil ca raspunsul in timp util si punerea in aplicare a contramasurilor sa apara inaintea oricaror daune.
Conformitate IT
Companiile proceseaza in mod regulat o gama larga de date personale si sensibile, ceea ce le cere sa respecte legi stricte. Companiile se pot proteja impotriva scurgerilor de date cu Policy Manager si alte componente integrate in solutiile G DATA. Ca atare, managerii IT asigura respectarea reglementarilor legale si a directivelor de conformitate din cadrul companiei.
Server & Gateway security
Traficul de date intr-o retea este adeseori procesat initial de un server inainte de a ajunge la un membru al personalului. Aceasta inseamnă ca, in cazul unei infectii cu malware, intreaga infrastructura IT poate fi compromisa rapid. Solutiile de business G DATA protejeaza serverele de e-mail, fisierele si gateway-urile impotriva malware-ului si a altor amenintari online.
Raportare & audit IT
Este dificil pentru administratori sa monitorizeze constant fiecare componenta si statutul acesteia de securitate IT. In G DATA Layered Security, managerul de rapoarte si managementul central asigura ca managerii IT sa poata avea intotdeauna acces la cele mai recente informatii.
G DATA Advanced Analytics ofera companiilor si opțiunea de a accesa servicii complexe de securitate IT. Acestea includ, de exemplu, raspunsul la incidente, analize malware si teste de penetrare.
Puteti afla mai multe despre conceptul G DATA Layered Security pe: https://www.gdatasoftware.com/business
Datele mele raman in Europa!
G DATA a semnat un angajament voluntar cu TeleTrust in 2011. Rezultatul – o garantie “No Backdoor”. Prin aceasta, compania IT cu sediul in Bochum, Germania, se angajeaza sa nu ofere nicio bresa in solutiile sale de securitate pentru serviciile de informatii. G DATA nu lasa deschisa nicio portita, garantand astfel nu numai cea mai buna protectie posibila, ci si o protectie fiabilă impotriva amenintarilor online. Acest aspect este foarte important pentru companiile care iau in serios respectarea intimitatii clientilor si viitorul regulament UE privind protectia datelor (EU-DSGVO). In plus, G DATA garanteaza reducerea la minimum a mobilitatii datelor cu caracter personal si a informațiilor telemetrice. Prin urmare, principiul UE-DSGVO este deja adoptat – si, mai mult decat atat, prelucrarea acestor informatii si date are loc exclusiv in Europa.

Banner SapunulCheia.ro

G DATA Generation 2018: Securitatea IT a facut un pas inainte

0
G DATA

“Incredere in securitatea germana”: Noua versiune de securitate pentru utilizatorii privati, cu noi functii pentru securitatea completa a datelor.

Banking, emailing, cumparaturi online sau retele sociale – acestea sunt servicii online cunoscute tuturor utilizatorilor de Internet. Fiecare dintre ele implica circulatia datelor personale si confidentiale. Atacurile desfasurate prin intermediul programelor ransomware si pierderea datelor critice au aratat ca sunt necesare tehnologii moderne, de auto-invatare, pentru a proteja in mod fiabil utilizatorii impotriva amenintarilor cibernetice curente. Cu noua generatie 2018 a suitelor de securitate G DATA, utilizatorii de Internet se pot simti in siguranta. Solutiile de securitate protejeaza în mod fiabil computerele Windows impotriva atacurilor malware si online. G DATA ofera solutii anti-malware timp de 30 de ani, raspunzand la amenintarile curente de fiecare data. Prin urmare, clientii G DATA beneficiaza de tehnologii antivirus de generatie viitoare, proactive si dinamice. Mai mult, in G DATA Security Generation 2018, utilizatorii beneficiaza de o crestere a performantei si a unei utilizari simple. G DATA a mai facut un pas inainte in ceea ce priveste asigurarea datelor prin consolidarea parteneriatului cu TeamDrive. Colaborarea permite utilizatorilor de Internet Security si Total Security sa faca copii de siguranta ale datelor lor sensibile prin intermediul programului G DATA direct in Microsoft Cloud Germany. Toti clientii G DATA sunt eligibili pentru o actualizare gratuita a celei mai recente versiuni. G DATA Antivirus 2018, Internet Security 2018 si Total Security 2018 sunt deja disponibile online.
Securitatea datelor “Made in Germany”
Viata digitala de zi cu zi este plina de capcane atunci cand vine vorba de securitatea datelor personale, indiferent daca faceti cumparaturi online sau efectuati tranzactii bancare. Noua G DATA Security Generation 2018 stabileste noi criterii de referinta in materie de securitate IT. Cu ajutorul tehnologiilor sale proactive, cum ar fi BankGuard, Exploit Protection sau Anti-Ransomware, furnizorul german de securitate IT ofera o protectie completa pentru utilizatorii finali. Furnizorul de securitate IT din Germania garanteaza clientilor sai ca toate datele si informatiile sunt stocate exclusiv pe serverele germane care fac obiectul legislatiei germane privind protectia datelor. Acest lucru inseamna ca utilizatorii G DATA sunt siguri atunci cand navigheaza pe web, cu cea mai buna protectie impotriva celor mai recente amenintari, cum ar fi programele ransomware.
Cloud backup pe serverele germane
Pionier in dezvoltarea de solutii antivirus, G DATA a imbunatatit functionalitatile de aplicare ale back-up-ului de date in noua sa generatie de produse. Pentru a spori securitatea datelor utilizatorilor privati, G DATA a trecut deja de prima etapa a parteneriatului strategic cu furnizorul german TeamDrive.
Clientii G DATA Internet Security si Total Security pot acum sa stocheze date sensibile in Microsoft Cloud Germany, cu un nivel ridicat de criptare, printr-o interfata a programului TeamDrive Sync & Share. Cu ajutorul acestei solutii publice de cloud de la Microsoft, utilizatorii pot fi siguri ca este garantata protectia datelor germane. Centrele de date dedicate din Frankfurt si Magdeburg, precum si serviciile de custodie ale T-Systems, o filiala a Deutsche Telekom, garanteaza ca datele beneficiaza de cea mai buna protectie impotriva accesului tertilor.
Securitate next generation inteligenta
Mediul securitatii IT se schimba in mod constant. Noile amenintari necesita noi procese de protectie. Pentru a le furniza, este esential sa tinem cont de fiecare element, de la cercetarea si dezvoltarea celor mai noi procese de protectie si pana la dezvoltarea permanenta a acestora. In fiecare zi, G DATA verifica sute de mii de fisiere, pentru a oferi un nivel constant de protectie impotriva riscurilor cibernetice actuale. Drept urmare, solutiile de securitate G DATA Generation 2018 asigura o protectie completa, actualizata constant, fara a compromite performanta sistemului. In acest fel, clientii primesc cea mai buna protectie si se pot concentra asupra a ceea ce este important pentru ei. Aceasta este urmatoarea generatie antivirus.
Protectie fara compromisuri cu cea mai buna performanta
Noua generatie de solutii de securitate G DATA combina tehnologii proactive, cuprinzatoare de protectie impotriva amenintarilor cibernetice curente, cu cea mai buna performanta si cel mai inalt nivel de confort. Procesele si ghidul utilizatorilor in centrul de securitate au fost imbunatatite, facand mai usoara utilizarea si minimizand incarcarea sistemului in timpul functionarii. Un alt avantaj este ca, prin optimizarea structurii interne a actualizarilor semnaturilor, viteza de descarcare a crescut, iar traficul implicat in acest proces a fost semnificativ redus.
Actualizare gratuita pentru clientii G DATA
Clientii G DATA ce detin o licenta valida pot trece gratuit la noua generatie de securitate si pot descarca ultima versiune de pe site-ul furnizorului german sau pot face upgrade din interfata antivirusului.
G DATA Security Generation 2018: Securitate premiata adecvata pentru servicii bancare, cumparaturi online si retele sociale
G DATA Total Security 2018

G DATA Total Security ofera un nivel maxim de protectie pentru computere si date, impotriva virusilor, a troienilor de extorcare, a programelor spion si a hackerilor. Functia de backup integrata protejeaza automat datele personale impotriva pierderilor si furtului.
Versiuni si preturi:
G DATA Total Security este disponibil in variante de la 1PC la 10PC, pentru perioade de timp de la 1 la 3 ani, incepand de la 32.73 euro + TVA.

G DATA Internet Security 2018

G DATA Internet Security ofera protectie cuprinzatoare pentru computere si date personale, impotriva virusilor, troienilor, programelor spyware, spam-ului si hackerilor. Firewall-ul inteligent blocheaza atacurile hackerilor.
Versiuni si preturi:
G DATA Internet Security este disponibil in variante de la 1PC la 10PC, pentru perioade de timp de la 1 la 3 ani, incepand de la 23.49 euro + TVA.
G DATA Antivirus 2018

G DATA Antivirus protejeaza computerele si datele personale impotriva virusilor, troienilor si programelor spyware. Monitorizarea inteligenta a comportamentului detectează si elimină virusi necunoscuti.

Versiuni si preturi:
G DATA Antivirus este disponibil in variante de la 1PC la 10PC, pentru perioade de timp de la 1 la 3 ani, incepand de la 20.13 euro + TVA.
Caracteristici cheie ale noii generatii de solutii de securitate G DATA 2018
• Protectie impotriva programelor ransomware si a infractionalitatii cibernetice
• Antivirus cu tehnologie hibrida Close Gap premiata
• BankGuard pentru securizarea tranzactiilor bancare si a cumparaturilor online
• Exploit Protection pentru a contracara bresele de securitate din programele instalate
• Backup in Cloud pe servere din Germania (disponibil in G DATA Internet Security si Total Security)
• Backup automat de date pe suport de date locale sau externe (G DATA Total Security)
• Protectia impotriva phishingului prin monitorizarea e-mail-ului
• Modulul AntiSpam filtreaza e-mailurile cu publicitare nedorita
• Control parental pentru folosirea computerului in functie de varsta (G DATA Internet Security si Total Security)
• Scanarea automata a stick-urilor USB si a unitatilor hard disk externe
• Firewall-ul inteligent blocheaza atacurile hackerilor (G DATA Internet Security si Total Security)
• Password Manager pentru date de acces securizate (G DATA Total Security)
• Controlul accesului blocheaza dispozitivele neautorizate (G DATA Total Security)
• Performanta completa a computerului la cel mai inalt nivel de securitate
• Actualizari de semnaturi de virusi la interval de o ora
• Asistenta pentru clienti – 24/7/365
Cerinte de sistem
Computere cu Windows 10 / 8.x / 7 cu cel putin 2 GB RAM (32 si 64 bit)

Banner SapunulCheia.ro

Weco-Travel a organizat seminarul „Idei inteligente pentru optimizarea bugetului de calatorii”

0
Weco-Travel

Weco-Travel a organizat, la inceputul lunii noiembrie 2017, seminarul „Idei inteligente pentru optimizarea bugetului de calatorii” care a avut loc la Hotel Cismigiu. Scopul evenimentului a fost acela de a oferi o noua perspectiva asupra calatoriilor de afaceri si asupra bugetului investit de catre companii deoarece, folosind instrumentele potrivite, acesta se poate transforma din cost in profit. De asemenea, in cadrul evenimentului au fost aduse in discutie cele mai noi tehnologii utilizate in optimizarea intregului proces de business travel si importanta digitalizarii in acest domeniu pentru a asigura calatorilor o experienta cat mai buna.
Evenimentul a avut o serie de parteneri de referinta in industria de travel: Lufthansa Group, AirPlus International – cel mai mare furnizor de solutii de travel payment si Travelport – companie multinationala care furnizeaza solutii de optimizare a bugetelor de corporate travel.
Dupa deschiderea seminarului realizata de catre Florin Tancu – Director General Weco-Travel, primul speaker a fost Antonio Tassone – CEO Romania & Moldova Lufthansa Group, care a vorbit despre importanta digitalizarii si personalizarii experientei calatoriilor de afaceri. Seminarul a continuat cu Michaela Rothbart – Global Director Implementations & Global Reach EMEA din partea AirPlus International care a vorbit despre solutii eficiente de optimizare a intregului proces de business travel. In a doua parte a evenimentului, Cristian Candel – Technical Sales Consultant Travelport a prezentat Tripgate – cel mai eficient instrument de optimizare a investitiei in calatoriile de afaceri ale companiilor. In final, Mihai Vasile – Director Comercial Weco-Travel a vorbit despre numeroasele beneficii pe care colaborarea cu un partener de business travel management le aduce unei organizatii.
Seminarul „Idei inteligente pentru optimizarea bugetului de calatorii” a abordat subiecte de interes pentru oamenii de afaceri care calatoresc constant, ajutandu-i sa aleaga cele mai bune tehnici si solutii pentru un managent eficient al bugetului de travel.
Despre organizarea evenimentului, Florin Tancu – Director General Weco-Travel spune: Solutiile pe care le oferim noi pietei sunt in avangarda platformelor de travel dedicate zonei de business travel. Viteza de schimbare este atat de mare incat in fiecare an trebuie sa aducem la cunostinta pietei cele mai noi dezvoltari.
Weco-Travel este lider pe piata in gestionarea calatoriilor de afaceri si detine o retea de birouri in Romania, Polonia, Republica Ceha si Ungaria. Datorita investițiilor in tehnologie, toate agentiile de turism Weco-Travel sunt legate printr-un sistem informatic eficient si modern. Acest lucru permite deservirea clientilor in conformitate cu standardele adoptate, indiferent de locatia sa. Misiunea Weco-Travel este managementul calatoriilor de afaceri profesionale si cuprinzatoare. Activitatile agentiei inglobeaza nu numai bilete de avion si de tren, rezervari hoteliere, servicii de inchiriere auto sau servicii de vize, dar si o gama larga de servicii de consultanta.

Banner SapunulCheia.ro

“Tax & Finance Forum” Timișoara: Experții români analizează impactul ultimelor modificări fiscale asupra mediului de business

0
Tax & Finance Forum
  • BusinessMark încheie seria de evenimente Tax & Finance Forum”, proiect ce s-a desfășurat, în 2017, în patru orașe: Cluj-Napoca, București, Brașov și Timișoara
  • Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

 BusinessMark anunță organizarea evenimentului “Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 28 noiembrie la Hotel Timișoara, în orașul cu același nume. Experții din cele mai mari companii de consultanță din România vor aborda aspecte fiscale de actualitate și vor dezbate tendințele la nivel internațional, modificările legislative din Codul Fiscal și Normele de Procedură Fiscală și noi reglementări contabile.

Această ediție include o sesiune TAX Focus, cu slot-uri de 30-45 de minute de prezentări și sesiuni de întrebări și răspunsuri și o sesiune bazată pe simularea INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, ANDROMEDA TRAINING, USA, o activitate susținută de GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.  De asemenea, în cadrul sesiunii IFRS Focus vor fi analizate principalele subiecte și standarde de raportare financiară internațională.

Tematica acestei ediții cuprinde aspecte ce țin de: tendințe în fiscalitatea la nivel mondial și european, noua abordare OECD a taxării internaționale, armonizarea legislației românești, noutăți în sfera impozitului pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, TVA – noutăți, split -TVA, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice, prețurile de transfer, trenduri în controalele fiscale efectuate de autorități, vămuirea centralizată- metodă de eficientizare a costurilor, mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale, IFRS 15 – Venituri din contractele cu clienții și IFRS 16 „Contractele de leasing”: noul concept de leasing, exemple practice.

„În contextul unui final de an cu multe modificări legislative și fiscale, ne face plăcere să organizăm Tax & Finance Forum la Timișoara și să descifrăm, alături de reprezentanții din cele mai mari companii de consultanță, noutățile fiscale cu impact asupra mediului de business.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

 

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • ADRIANA COSTEA, Senior Manager, Consultanță Fiscală, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
  • ELENA GOGONEAȚĂ, Tax Manager, FiNEXPERT
  • ALEXANDRU GRECU, Tax Manager, EY România
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Audit, PwC România
  • ALEXANDRA BĂLAN, Manager, Audit, PwC România

Conferința se adresează următorului tip de public: directori financiari, generali, economici, contabili, auditori, experți fiscali, analiști financiari, consultanți fiscali și controlleri financiari.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “Tax & Finance Forum” Timișoara este organizat de BusinessMark alături de: PwC România, FINEXPERT, PKF Finconta, Evolutiv Consultants Network, AVIS, Camera Consultanților Fiscali din România, Deloitte România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, Radio România Timișoara, Bănățenii.ro, Lugojeanul.ro, NewMoney, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, Property Buzz, PortalManagement, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

DEMARAREA PROIECTULUI fAMILIA – Asistenta Medico-sociala Integrata stimuLand Imbatranirea Activa

0

SC INDECO SOFT SRL, cu sediul in Baia Mare, str. Magnoliei nr. 5, jud. Maramures, anunta demararea proiectului cu titlul „fAMILIA – Asistenta Medico-sociala Integrata stimuLand Imbatranirea Activa”, incepand cu 03.08.2017, in care are calitatea de unic beneficiar al finantarii.
Proiectul, care are o durata de 36 de luni, este co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2 „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva”, Obiectiv specific 2.2. „Cresterea contributiei sectorului TIC pentru competitivitatea economica”, Actiunea 2.2.1. „Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere”, in baza Contractului de finantare nr. 47 din 03.08.2017, semnat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene (MDRAPFE), in calitate de Autoritate de Management, si Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, in calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Competitivitate.
Valoare totala a proiectului este 3.168.487,34 lei, din care asistenta financiara nerambursabila este de 2.241.852,80 lei.
Obiectivul general al proiectul consta in cercetarea industriala in scopul acumularii de noi cunostinte, adoptarii de tehnologii si validarii tehnologice a conceptelor si modulelor dezvoltate in cadrul proiectului in vederea dezvoltarii unui produs in domeniul socio-medical, cu componente inovatoare si furnizarii catre clientii finali a unor servicii noi pe piata romaneasca.
Rezultatul proiectului este un sistem de integrare a solutiilor de eSanatate, a aplicatiilor sociale si socio-medicale, care are potentialul de a deveni un standard national in domeniu, cu perspective de integrare la nivel comunitar. Acest rezultat inovativ si unic pe piata romaneasca are potentialul de a se transforma intr-un sistem disruptiv, ce aduce beneficii la nivelul intregii societati romanesti.
Detalii suplimentare se pot obtine de la:
Nume persoana contact: Sorin Pop
Functia: Manager de proiect
e-mail: sorin.pop[at]indecosoft.ro

Proiect co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro

Banner SapunulCheia.ro

Ronexprim participa cu aparatura de laborator la “Al 10-lea Simpozion National de Patologie”

0

Ronexprim, o prezenta constanta inca din 1991 pe piata romaneasca de aparatura de masura si aparatura de laborator, sponsorizeaza si participa la evenimentul “Al 10-lea Simpozion National de Patologie”. Evenimentul, la care Ronexprim va participa cu un stand de prezentare, este organizat de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor Babes si va avea loc in perioada 23 – 25 noiembrie 2017 la Bucuresti.

La acest simpozion, Ronexprim va prezenta aparatura de laborator analitica, avand aplicabilitate in stiintele biologice, dupa cum urmeaza:

– microscoape electronice dedicate domeniului Life Science (de la ThermoFisher Scientific, fost FEI);

– echipamente pentru determinarea potentialului Zeta si reometre – zetasizer si Kinexus (de la Malvern);

– spectrofluorimetre (de la Edinburgh Instruments);

– aparatura pentru electrochimie (de la Milestone);

– echipamente de laborator de uz general.

De asemenea, reprezentantii Ronexprim vor oferi participantilor la “Al 10-lea Simpozion National de Patologie” brosuri, pliante, foi si CD-uri de prezentare.

Ce aparatura de laborator se gaseste in oferta Ronexprim

Ronexprim, companie cu o experienta de peste 25 de ani in domeniu, pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de aparatura de laborator, dupa cum urmeaza:

– spectometre de laborator;

– punte RLC de laborator;

– prese manuale de laborator;

– prese de laborator;

– prese automate de laborator;

– multimetre de laborator;

– mobilier de laborator;

– minilaborator analize uleiuri;

– masini de spalat sticlarie de laborator;

– multimetru digital de laborator;

– instrumente de curatare a veselei de laborator;

– generatoare pentru gaze de laborator;

– echipamente pentru electrochimie – portabile si de laborator;

– echipamente de laborator de uz general;

– analizor de spectru de laborator.

Ronexprim, 25 de ani de excelenta in aparatura de masura si aparatura de laborator

Compania Ronexprim a fost fondata in octombrie 1991 de catre Mircea Stoian, functionand initial ca Agentie si Service a companiei olandeze Philips, pentru spectrometrie Xray si Test & Measurement. In prezent, Ronexprim domina piata romaneasca de aparatura de masura si aparatura de laborator, distribuind produse realizate de cei mai renumiti producatori din lume, printre care Malvern Instruments, FEI, Fluke, Edinburgh Instruments, Cardinal, Keysight Technology si multi altii. In cei peste 25 de ani de activitate, Ronexprim a furnizat, integrat si instalat aparatura de masura si aparatura de laborator in peste 20.000 de laboratoare de cercetare si industriale.

Ronexprim este de asemenea recunoscuta pentru programele educationale si transferul de know-how in ceea ce priveste ultimele tehnologii inovative si a standardelor internationale in domeniu. De-a lungul timpului, Ronexprim a dezvoltat o gama larga de servicii profesionale, pe care le-a adaptat pentru piata autohtona. In prezent, compania este recunoscuta drept una dintre cele mai eficiente companii din segmentul sau de activitate de pe piata est-europeana, oferind  consultanta specializata, asistenta tehnica pentru configurarea, integrarea si instalarea de aparatura de laborator si alte echipamente, precum si servicii de mentenanta si traininguri profesionale.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE