Acasă Blog Pagina 89

Sistemele Loox și Häfele Connect deschid noi orizonturi pentru case inteligente

0
case inteligente

Lumina, sunetul și sistemele inteligente devin în prezent cele mai vândute elemente din industria mobilierului. Sistemul de iluminare LED Loox, marca Häfele, și gama sa largă de componente: lumini, sunet, incarcare telefon si control sisteme electrice reușesc să unească cu succes aceste două lumi. Împreună cu aplicația Häfele Connect, acestea deschid noi orizonturi atât pentru utilizatori, cât și pentru casele inteligente.

Astfel, cu ajutorul BLE box, ce oferă un control intuitiv pentru acționarea electrică a mobilierului și a iluminării, aplicația transpune utilizatorul în viitor, unde poate trăi o altfel de interacțiune cu căminul său. Toate acestea nu ar fi posibile fără elementele centrale, noile transformatoare Loox, ce se remarcă prin calitate, flexibilitate și utilizare facilă, dar mai ales printr-o conectare rapidă a unei arii largi de accesorii Plug & Play.

BLE box transformă aplicația Häfele Connect
Noile performanțe ale aplicației Häfele Connect sunt susținute de noua generație de controllere BLE box ce pot opera, în funcție de necesități, sisteme de 12V sau 24V. Acestea transformă sistemele Loox și fac posibil controlul individual al luminilor (on/ off, nivelul de luminozitate, temperatura culorii de la alb rece la alb cald, și de asemenea, modificarea luminii în culorile RGB), cât și al aplicațiilor electrice (uși culisante, sisteme de ridicare TV). De asemnea, aceste controllere Bluetooth pot memora diferite scene luminoase, pot modifica luminozitatea sau culorile, printr-o simplă coordonare cu un telefon sau tabletă via Häfele Connect. Cu un dispozitiv mobil pot fi controlate 1 sau un număr infinit de BLE Box-uri .

Muzică cu ajutorul sistemelor audio marca Häfele
În tendință, dar mai ales invizibile, sistemele audio Häfele BTR105 și 420 reușesc să transforme orice piesă de mobilier într-un difuzor alternativ. Acestea sunt echipate cu un dispozitiv Bluetooth și cu până la patru convertoare de sunet in structură ce pot trasforma orice suprafață din lemn, sticlă sau metal într-un spațiu perfect de difuzare a muzicii și a sunetelor la o calitate impresionantă. Schimbarea playlist-ului sau a volumului poate fi realizată simplu, wireless, prin funcția Bluetooth, utilizând un smartphone, o tabletă sau un laptop.

Cel mai nou gadget: stația de încărcare inductivă wireless
Stația de încărcare inductivă wireless oferă o alternativă de design si funcționalitate prin simpla instalare în mobilier. Fiecare dispozitiv mobil, odată așezat în locul specific al piesei de mobilă, poate fi reîncărcat prin alimentarea electrică fără fir. Diversitatea de adaptoare în funcție de nevoile utilizatorului face ca această nouă tehnologie să devină din ce în ce mai utilizată de producătorii din industria mobilierului.

Codificarea clară a culorilor pentru fiecare sistem LED – o instalare facilă
Sistemele LED sunt disponibile în trei variante (12V/ 24V/ 350mA), cu o încadrare de eficiență energetică în clasa VI, dar și o codificare clară a cablurilor de alimentare pe culori, ceea ce face sistemul ușor de asamblat, dar mai ales prezintă garanția unei instalări sigure, fără a fi nevoie de prezența unui electrician. De asemenea, componentele adiționale precum, multi-intrerupătorul (cu posibilitatea de până la 3 intrerupătoare diferite per sistem), distribuitorul cu trei căi și întrerupător opțional, dar și distribuitoarele cu patru până la șase căi, certifică încă o dată că Loox este pregătit pentru implementarea la nivel global.

Întrerupătoare și LED-uri modulare
Printre altele, cele mai importante produse, din gama de iluminat, sunt benzile LED care, împreună cu opțiunea de personalizare a luminozității și a culorii luminii, pot fi adaptate pentru spații de locuit sau birouri. Cele mai populare sunt benzile LED ultra-plate, încastrate în mobilier cu ajutorul profilelor de aluminiu cu cover de plexiglass, ce oferă o lumină difuză, care pune în valoare mobilierul și benzile LED montate în partea inferioară a mobilierului ce reflectă lumina în pardoseală.

Eficiența ridicată a luminii, consumul redus și consistența culorii (CRI peste 80 – diferențe de nuanță a culorii insesizabile pentru ochiul uman), sunt caracteristici importante ale benzilor cu LED-uri, ce pot fi scurtate individual, iar piesele rămase pot fi reutilizate. De asemenea, întrerupătoarele modulare Loox, pot fi utilizate pentru toate sistemele LED, fiind ușor de actualizat și instalat, prin intermediul cablurilor de conectare.

Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control al accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.

Banner SapunulCheia.ro

Traininguri, Cursuri, Programe de Dezvoltare Personala | CODECS

0
Programe de Dezvoltare Personala

Dezvoltare Personala

Distanta dintre visele tale si realitate se numeste ACTIUNE – Anonim.
Actioneaza acum prin inscrierea la unul dintre cursurile de dezvoltare personala.
Daca esti interesat in a descoperi noi orizonturi in ceea ce te priveste, CODECS iti pune la dispozitie programe de dezvoltare personala.
Daca esti in cautarea unor tehnici de imbunatatire a comunicarii, daca iti doresti sa ai prezentari cu impact, sau poate sa deprinzi modalitati de eficientizare si organizare a timpului, te invitam la traininguri practice cu sesiuni interactive si eficiente. Poti descoperi metode de crestere a inteligentei emotionale EQ sau poti exersa comunicarea la interviu. Afli de la specialisti cum poti lua decizii corecte sau iti poti imbunatati dictia dar si tehnicile de improvizatie.
Parcurgand aceste programe, increderea ta in propria persoana va creste, vei avea o eficacitate sporita in activitatile importante pentru tine, iar toate acestea pot contribui major la avansarea in cariera. Vei avea posibilitatea sa descoperi oameni si informatii noi, iar trainerii nostri te vor incuraja sa gasesti modalitati inedite de exprimare.

Seteaza-ti un obiectiv din dezvoltarea ta!

Noi credem in dezvoltarea potentialului uman, si in acest sens, iti oferim posibilitatea de a participa la un training de dezvoltare personala, sau, de ce nu, la mai multe.
Te ajutam sa devii o varianta imbunatatita a ta.

Pentru inscrieri si informatii un consultant CODECS poate fi gasit la sediul nostru din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau prin e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

La aniversarea 20 de ani, VELUX România aduce lumină în mansarda lui Popescu Cătălin, câștigătorului concursului Povești din Mansarde

0
VELUX

Cu ocazia aniversării celor 20 de ani pe piață, VELUX România transformă un pod întunecos și neutilizat, într-o mansardă luminoasă, călduroasă și primitoare în cadrul campaniei concurs ”Povești din mansarde”, al cărei câștigător – Popescu Cătălin, din Ploiești, se poate bucura astăzi de mansarda visurilor lui. Întreaga renovare poate fi urmărită pe site-ul: www.povestidinmansarde.ro.

În noua mansardă, ferestrele VELUX au grijă ca întreaga familie să se bucure de aer proaspăt la interior, chiar dacă sunt închise, de confort și căldură fiindcă ferestrele montate sunt extrem de eficiente energetic datorită celor 3 foi de sticlă și sistemului termoizolator care acționează asemeni unui scut extrem de puternic împotriva vântului, a curentului, a temperaturilor reci, dar și a zgomotelor de afară.

”Prin campania aniversară Povești din mansarde, lansată la începutul anului, am dorit să facem oamenii conștienți de beneficiile amenajării podurilor întunecoase și posibilitățile de transformare a acestora în spații calde și luminoase. De aceea, am lansat o campanie-concurs prin care să scoatem la lumină povestea unei mansarde încă nelocuite. Ne bucurăm că am adus lumină în mansarda câștigătorului acestui concurs și astăzi se poate bucura de o mansardă complet renovată, luminoasă și aerisită, unde familia poate petrece clipe minunate” a declarat Noemi Ritea, Director General VELUX România.

La înscrierea în cadrul concursului Povești din Mansarde, câștigătorul a susținut că dorește amenajarea podului pentru a deveni spațiul de joacă al copiilor, însă fără a-și da seama de adevăratul potențial al mansardei. „Mereu m-am gândit că ar fi bine ca în casa noastră să existe un loc special, doar al copiilor, în care ei să se poată juca și dezvolta. Astfel că, înscrierea la concurs mi s-a părut o șansă de a îndeplini visul familiei. Când am aflat că sunt norocosul câștigător, mi-am dat seama că acesta va fi cel mai frumos cadou de Crăciun pentru copii, dar și pentru noi, părinții”, a declarat câștigătorul concursului, Popescu Cătălin.

„Când mă uit la pozele de dinaintea renovării mansardei, sunt uimit. Tot spațiul este schimbat! Lumina produce un efect de confort și liniște, toată mansarda este inundată de razele soarelui, iar spațiul a devenit o lume a copiilor. Dacă aș fi știut că acesta va fi rezultatul final, aș fi inclus în planul inițial al casei un pod mult mai înalt, cu și mai multe posibilități de amenajare!”, adaugă Popescu Cătălin.

Câștigătorul concursului, Popescu Cătălin, a beneficiat de două ferestre de mansardă din gama Standard Plus, cu geam termoizolant alcătuit din 3 foi de sticlă, montate una langa cealaltă și echipate pentru acționare electrică prin intermediul unei tablete de control. Cele 3 foi de sticlă împreună cu garnitura suplimentară protejează împotriva zgomotele de afară, iar mansarda devine și mai confortabilă, prin păstrarea căldurii în interior. De asemenea, mansarda a mai beneficiat de montarea a încă două ferestre din gama Standard Plus, montate individual, prevăzute cu sistemul termoizolator unic ThermoTechnology™ care transformă fereastra într-un scut extrem de puternic împotriva vântului și temperaturilor reci.

Iar pentru că mansarda a devenit spațiul de joacă al copiilor, aceasta a fost dotată cu rulouri opace Disney & VELUX Dream Collection, care include 12 personaje simpatice: de la Mickey, Bambi şi Planes la Minnie, Pooh şi Princesses. Pentru siguranța și fericirea copiilor au fost montate și rolete exterioare solare, blocatoare de ferestre și plase împotriva insectelor.

Despre VELUX România
De 20 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constânt în cauze sociale și în viața comunității brașovene.

Banner SapunulCheia.ro

Companiile romanesti isi doresc profesionalism, promptitudine si servicii de inalta calitate

0
Agentia de Print

Agentia de Print a realizat in perioada august – octombrie 2017 un sondaj de opinie, a carui responsadenti au fost clientii companiei. Chestionarul format din 10 intrebari a avut drept scop identificarea celor mai importanti factori pentru oamenii de afaceri din Romania in construirea unui parteneriat de succes cu un furnizor de print. Peste 60% dintre respondenti au afirmat faptul ca, pentru ei – profesionalismul, promptitudinea, serviciile de inalta calitate reprezinta caracteristicile pe care le cauta la un furnizor.
11% dintre respondenti au completat lista mentionand „rapiditate si seriozitate” drept elemente definitorii in relatia cu partenerii de afaceri. Restul raspunsurilor au inclus: identificarea corecta a nevoilor clientului, respectarea termenelor de livrare si gasirea celor mai eficiente solutii de print care sa indeplineasca toate nevoile de acest fel.
Un alt aspect important pe care managerii l-au mentionat, in procent de peste 50%, a fost comunicarea eficienta si disponibilitatea permanenta a Account Managerului de a intelege si a solutiona toate cerintele clientului, astfel incat campaniile pe care le deruleaza sa nu intampine intarzieri sau alte obstacole. Acest lucru demonstreaza nevoia tot mai mare a companiilor de a primi servicii personalizate si de a avea un partener de business dedicat, pe care sa se bazeze, indiferent de complexitatea sau specificatiile tehnice ale unui proiect de print.
In urma sondajului, peste 90% dintre clientii Agentiei de Print sunt foarte multumiti de colaborare si isi doresc sa o continue, fapt care certifica seriozitatea si profesionalismul cu care este tratata fiecare activitate in parte. Una dintre concluziile care se desprind este aceea ca mediul de afaceri romanesc se dezvolta din ce in ce mai mult, iar nevoia de a eficientiza procesele operationale si de a economisi resurse este din ce in ce mai pregnanta. Intr-un context economic extrem de dinamic, trecerea de la simpla paradigma client – furnizor la cea de parteneri de business este inevitabila.
De peste 5 ani, Agentia de Print – prima companie romaneasca de brokeraj de tipar – a dus la bun sfarsit proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recas, Sky Group, DB Group, Hewlett Packard, Lifecare si multi altii.

Banner SapunulCheia.ro

De ce Studio20 este cea mai buna alegere pentru angajari in videochat?

0
angajari in videochat

Meseria de model de videochat este o alegere indrazneata. Videochatul e un domeniu controversat, despre care foarte putini oameni cunosc adevarul si detaliile pozitive din spatele acestei meserii. Pe langa veniturile fabuloase, ca model de videochat te poti bucura de conditii de lucru extraordinare, care ar intrece asteptarile oricui!

angajari in videochat

Desigur, nu orice studio de videochat iti va pune insa la dispozitie toate conditiile de care ai nevoie sa devii un model de succes si sa te dezvolti atat pe plan profesional, cat si personal. De aceea, daca esti interesata de oferte de angajari in videochat, va trebui sa alegi cu atentie! Studio20, cel mai mare studio de profil din lume, este cea mai buna alegere! Iata de ce:

1. Iti oferim contract de artist-interpret, venituri sigure si legale

Esti o tanara ambitioasa, ai peste 18 ani, arati bine si iti doresti mai mult de la viata? Alege una din ofertele de angajari in videochat puse la dispozitie de Studio20, iar toate dorintele tale pot deveni realitate! La noi te vei bucura de castiguri fabuloase, dar legale. La orice studio de videochat marca Studio20 ai lucra, vei avea o meserie cu acte in regula, pe baza unui contract de artist-interpret. La fiecare doua saptamani, cand vei incasa banii, ca urmare a angajarii in videochat, vei semna un act aditional pentru evidenta taxelor si impozitelor tale.

2. Iti garantam un venit minim de 1.000 de dolari pe luna

Acesta este valabil in primele 3 luni de activitate, indiferent de performantele tale online din aceasta perioada. Cu siguranta nu vei gasi oferte de angajari in videochat mai avantajoase!

3. Poti obtine un comision cumulativ de pana la 65% din venituri

In functie de evolutia ta in urma angajarii in videochat, poti adauga la comisionul standard de 50% numeroase bonusuri:

– 2% daca activezi online peste 90 de ore in acea perioada;

– 5% daca lucrezi peste 100 de ore in acea perioada;

– 5% daca venitul depaseste 10.000$ in acea perioada;

– 5% daca ramai in echipa Studio20 timp de 12 luni complete.

4. Iti punem la dispozitie programe de training si cursuri

Ofertele noastre de angajari in videochat nu cer experienta! Trainerii nostri te vor invata tot ce trebuie sa stii pentru a deveni un model de top si a seduce fanii de pe Internet. Iti vom oferi cursuri individuale de limba engleza si cultura generala, suport de specialitate, precum si cursuri de make-up. Vom investi in tine si in imaginea ta, ca tu sa excelezi in acest domeniu.

5. Poti solicita credite fara dobanda direct de la angajator

Dupa 6 luni de la data angajarii in videochat poti solicita credite chiar de la Studio20! In plus, daca ai nevoie, te vom ajuta cu bani pentru a-ti completa garderoba si trusa de machiaj. In cazul in care vei ramane alaturi de noi minim 3 luni, acestea vor fi cadou din partea noastra.

Toate ofertele de angajari in videochat la unul din studiourile noastre asigura conditii de munca extraordinare: spatii luxoase in locatii exclusiviste, camere tematice echipate cu tehnologie de ultima generatie, tinute unice, site-uri partenere cu trafic urias etc. Astfel vei avea parte de cat mai multi membri online si vei putea ajunge sa castigi pana la 25.000$ pe luna!

Alege Studio20! Completeaza formularul „Angajari in videochat” disponibil pe site, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Tot ce ne dorim de la tine este seriozitate, implicare 100%, perseverenta si o atitudine pozitiva.

Banner SapunulCheia.ro

Decembrie – luna cadourilor la CODECS

0
CODECS

Decembrie este luna cadourilor, asa ca, de ce sa nu-ti faci un cadou investind in dezvoltarea ta?

CODECS iti ofera o reducere in valoare de 20% la achizitia oricarui curs din portofoliul nostru!
Daca iti doresti sa devii un specialist in domeniul tau de activitate, sau sa-ti dezvolti abilitati intr-un nou domeniu, noi venim in intampinarea ta!

De asemenea cadoul de Craciun pentru o persoana draga tie, poate fi de forma unui voucher CODECS, pe baza caruia se poate face inscrierea la unul dintre cursurile noastre.

Programele CODECS sunt flexibile si inovative ca tematica si metodologie, cu siguranta va fi o experienta frumoasa pentru tine.

Suntem incantati sa iti oferim aceasta reducere!
Poti profita de ea pana pe 31 decembrie 2017.

Lista Cursurilor participante la campania DECEMBRIE-Luna Cadourilor poate fi consultata pe site-ul companiei, http://www.codecs.ro/
Pentru inscrieri si informatii un consultant CODECS poate fi gasit la sediul nostru din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau prin e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

„Coborarea standardelor de securitate este extrem de periculoasa“

0
G DATA

G DATA sustine mentinerea unor standarde inalte de securitate. Acestea nu trebuie sa fie slabite de nimeni, nici macar de catre un guvern.

Site-ul german “Redaktionsnetzwerk Deutschland” (RND) a publicat un raport despre o lucrare ce urma sa fie ratificata in cadrul unei conferinte ce va avea loc joi. Documentul este un material ajutator ce sustine o serie de masuri, ce largesc in mod semnificativ modurile in care poate fi efectuata operatiunea de interceptare a convorbirilor telefonice. Conform acestui document, companiile trebuie sa furnizeze statului drepturi de acces la dispozitivele conectate. Pozitia G DATA referitoare la aceste afirmatii este clara: firma germana de securitate IT s-a angajat sa obtina pentru clientii sai garantia “no backdoor”, inca de la primul troian federal aparut. Mai mult, G DATA este dedicata initiativei TeleTrusT “IT-Security Made in Germany”. Discutia privind diminuarea standardelor de securitate IT are un impact negativ asupra intregii industrii de securitate IT. Declaratiile complete ale lui Ralf Benzmuller (Executive Speaker la G DATA) si Tim Berghoff (Security Evangelist la G DATA) sunt disponibile pe blogul de securitate.
Ralf Benzmuller, Executive Speaker G DATA Software AG.
„Astfel de idei duc la slabirea protectiei oferite de tehnologiile de securitate, ceea ce este extrem de periculos. Aceasta actiune ar lasa usa larg deschisa nu doar pentru aplicarea legii, ci si pentru infractori “, spune Ralf Benzmüller. “Reputatia buna a Germaniei ca tara cu cea mai buna protectie a datelor din lume este in joc, precum si securitatea consumatorilor si a companiilor.“

Increderea este un bun valoros
Increderea reciproca dintre furnizorii de securitate IT si clientii acestora este extrem de valoroasa. In fata unei informatizari ce progreseaza rapid, este important sa consolidam aceasta incredere. O discutie despre modul in care dispozitivele inteligente de acasa sau masinile pot fi supravegheate, creeaza incertitudine in randul clientilor si utilizatorilor si dauneaza intregii industrii. Germania este o tara cu standarde foarte ridicate pentru protectia datelor si a vietii private. G DATA garanteaza clientilor sai ca va trata procesarea datelor in conformitate cu aceste standarde.
„Datele mele raman in Europa“
In unele medii se fac eforturi putine pentru a se asigura confidentialitatea datelor companiilor, precum si ale utilizatorilor de acasa. G DATA ia in serios intimitatea clientilor la fel ca si protectia calculatoarelor si a retelelor. Prin urmare, G DATA ofera clientilor o solutie de incredere fara backdoor nedeclarat, la pachet cu cea mai buna protectie posibila impotriva amenintarilor online.
Intreaga declaratie “Safe as Houses?” este disponibila pe blogul G DATA Security https://www.gdatasoftware.com/blog/2017/12/30262-safe-as-houses

Banner SapunulCheia.ro

De ce este recomandat sa iti cumperi un laptop second hand

0
laptop second hand

De multe ori, atunci cand vor sa isi cumpere un laptop, oamenii se orienteaza catre modelele noi. Acestea au configuratii de ultima generatie, pe care insa foarte putini vor ajunge sa le foloseasca la adevarata lor capacitate. Prin urmare, daca nu te pasioneaza gaming-ul, editarea foto/video sau realizarea de programe software, nu are foarte mult sens sa investesti o avere intr-un laptop. Daca il vei folosi pentru retele de socializare, e-mail, scrierea/editarea de documente sau navigarea pe internet, un laptop second hand este alegerea potrivita pentru tine. Iata mai jos care sunt principalele avantaje ale achizitionarii unui laptop second hand:

1. Pretul. De departe cel mai mare beneficiu al unui laptop second hand il reprezinta pretul. Acesta poate fi chiar si cu 50% mai mic decat al unui model nou.

2. Diversitatea configuratiilor. In mod logic, diversitatea de modele de laptopuri second hand va fi intotdeauna mai mare decat a celor noi. In acest fel, este mult mai usor sa alegi configuratia care se potriveste cel mai bine nevoilor tale.

La Interlink, companie care comercializeaza echipamente IT second hand inca din 1997, gasesti o gama larga de laptopuri second hand, cu urmatoarele specificatii:

producatori: Dell, Fujitsu Siemens, HP, Lenovo;

procesor: Intel Core i7, Intel Core i5, Intel Core i3, Intel Celeron;

rezolutie ecran: intre 1280×720 pixeli si 1920×1080 pixeli;

diagonala ecran: intre 11,6 si 17,3 inci;

frecventa procesor: intre 1,60 si 2,90 GHz;

memorie RAM: intre 4 GB si 16 GB;

capacitate harddisk: intre 128 GB si 500 GB.

3. Garantia. Specialistii Interlink testeaza riguros toate produsele inainte de a le pune spre vanzare. Totusi, in cazul in care intampini vreo problema cu laptopul second hand, esti acoperit de garantia standard de 1 an. De asemenea, aceasta poate fi prelungita pana la 5 ani, prin intermediul serviciului de garantie extinsa.

4. Transportul, livrarea si returul. Daca alegi sa achizitionezi un laptop second hand de la o firma profeionista, vei beneficia de numeroase avantaje in ceea ce priveste transportul, livrarea si returul. La Interlink, transportul este gratuit pentru toate comenzile mai mari de 150 de lei, iar livrarea este efectuata in 24 – 48 de ore, in toata tara. De asemenea, in cazul in care nu esti multumit de produsul achizitionat, ai drept de retur in 60 de zile.

5. Alte beneficii. La fiecare comanda online efectuata pe site-ul Interlink, primesti 5% din valoarea acesteia sub forma de credit, pe care il poti folosi pentru a cumpara alte produse.

Inainte de a cumpara un laptop second hand, trebuie sa verifici cateva aspecte esentiale. In primul rand, acorda atentie aspectului general al laptopului second hand. Ecranul trebuie sa aiba o luminozitate puternica, tastatura trebuie sa fie perfect functionala, la fel si touchpad-ul, CD-ROM-ul, boxele sau webcam-ul. De asemenea, verifica daca laptopul second hand are o baterie performanta sau daca aceasta poate fi inlocuita. In caz contrar, nu vei putea profita de portabilitatea laptopului si vei ajunge sa il folosesti ca pe un calculator desktop, mereu conectat la o sursa de curent. Nu in ultimul rand, verifica daca laptopul second hand se conecteaza la internet si daca porturile USB functioneaza corespunzator.

Banner SapunulCheia.ro

Noi perdele forestiere, sadite de 450 de voluntari, pentru protectia drumurilor si culturilor

0
Adopta un copac

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – anunta rezultatele din aceasta toamna ale programului „Adopta un copac!ˮ, dedicat cresterii perdelelor forestiere si educatiei de mediu.

450 de voluntari pasionati de mediu, elevi, angajati ai unor companii si reprezentanti ai comunitatilor locale, au participat in luna noiembrie la plantarea a 3.000 de puieti de plop, paducel, ulm si salcioara, reprezentand 2,5 hectare de perdele forestiere in comunele Roseti si Chirnogi, judetul Calarasi.

Impaduririle s-au facut de-a lungul DN41 dar si in jurul culturilor agricole, avand rol de protectie pe termen lung. Initiativa de plantare face parte din programului „Adopta un copac!ˮ, focalizat pe cresterea de perdele forestiere, care altfel nu ar exista, fiind sadite exclusiv din fonduri private, atrase de asociatia ViitorPlus de la companii si persoane fizice.

Activitatile de impadurire, cu implicarea voluntarilor, au rol important educativ in domeniu. Iata ce spun voluntarii la finalul unei zile de impadurire in cadrul programului „Adopta un copac!ˮ:

„M-a determinat sa particip la aceasta activitatea ideea ca TU POTI SCHIMBA CEVA, nu doar sa astepti si sa te plangi ca nu se intampla ceva.ˮ – Raluca P.

„Sa plantezi un copac este unul din cele mai frumoase gesturi. Continuati astfel si va fi macar putin mai bine.ˮ – Doru I.

„Intreaga actiune a fost exceptionala de la organizare la impact. Doresc sa imi pastrez atitudinea deschisa de a proteja mediul, de a participa la actiuni de voluntariat, nu numai cu suport financiar dar si cu munca mea. Astfel, contributia este mult mai importanta. ˮ – Alina C.

Plantarile de perdele forestiere din aceasta toamna au fost posibile atat datorita celor 450 de voluntari pasionati de protejarea naturii, elevi de la 2 licee din Calarasi, elevi ai scolilor din com. Chirnogi, angajati in cadrul companiilor care au sustinut si financiar programul: Carrefour Romania, Microchip Technology Inc., METRO SYSTEMS Romania, 1&1 Internet Development, TenarisSilcotub, TPA Romania si ING Bank; cat si a organizatiilor partenere: Autonom Rent a Car, Directia Silvica Calarasi, Primaria Chirnogi.

Toti cei care doresc sa participe activ la sadirea a inca 8 hectare de perdele forestiere, la prevenirea inzapezirii drumurilor in timpul iernii, pot deveni parinti de copacei in programul „Adopta un copac!ˮ, alegand unul dintre pachetele de beneficii disponibile https://www.viitorplus.ro/adoptauncopac

In Romania este nevoie de cel putin 5.000 de hectare de perdele forestiere de-alungul cailor de comunicatie, dar in ultimii 4 ani, autoritatile au plantat doar 23 de hectare. In ritmul acesta, obiectivul s-ar atinge in 1.000 de ani. De aceea, este nevoie de implicarea tuturor celor care iubesc natura si vor sa participe la un mediu prietenos si sanatos.

In perioada 2007-2017, sub umbrela ViitorPlus, peste 11.000 de voluntari au ajutat la infiintarea a 63 de hectare noi de padure. Accesati pagina Facebook a programului pentru mai multe detalii, fotografii si clipuri de la plantari www.facebook.com/adoptauncopac .

—-
Despre ViitorPlus si „Adopta un copac!”
ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – este o organizatie non-profit cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educatie pentru mediu, voluntariat si infrastructura de mediu. Principalele programe derulate sunt „Adopta un copac!ˮ, Atelierul de Panza, Recicleta, Harta Reciclarii, ecOprovocarea, BirouEco, Bigar – amenajare eco-turistica, Regenesys.
Viziunea ViitorPlus: „Incurajam si contribuim la dezvoltarea durabila pentru indivizi, organizatii si comunitati. ˮ Pentru mai multe informatii, vizitati pagina web: www.viitorplus.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Game changers. A conference for Project Managers today: cum să dezvolți echipe performante și să te adaptezi într-un mediu de business dinamic

0
game changers

BusinessMark anunță organizarea evenimentului Game changers. A conference for Project Managers today, ce va avea loc pe 7 decembrie la Hotel Radisson Blu, București. Scopul întâlnirii este de a reuni specialiștii cu experiență în domeniu și de a discuta despre principalele provocări și soluții care vor duce activitatea unui project manager la următorul nivel.

În cadrul conferinței vor fi analizate principalele subiecte de interes: provocări actuale și viitoare în Project Management, importanța implicării unui project manager în dezvoltarea business-ului și creșterea financiară, instrumente și tehnologii inovatoare, întâmpinarea și soluționarea situațiilor de risc, spiritul anticipativ, flexibilitate și adaptabilitate, strategie și planificare, gestionarea bugetului, cum abordăm schimbarea și care sunt metodele de evitare ale scope creep-ului, leadership și includerea inteligenței emoționale în filosofia personală și managementul organizațional.

„Se discută tot mai des despre adaptarea la schimbare, sisteme de lucru agile, impactul tehnologiei asupra mediului de business și despre abilitățile viitorului. În acest context, misiunea unui project manager devine din ce în ce mai complexă, iar drumul către un proiect de succes se transformă într-unul plin de provocări și necunoscute. În cadrul conferinței ne propunem să găsim soluții și să stabilim tendințele pentru anul următor alături de specialiști cu experiență națională și internațională.”, a declarat Andreea Drăgan – Managing Partner, BusinessMark

În primele două sesiuni, participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:

  • ANDREEA PĂTRAȘCU – Head of Project Management, ORANGE ROMÂNIA
  • GEORGE LECA – Europe Head of Project Management Office, Reporting & Governance, ASAHI BREWERIES EUROPE
  • SIMONA BONGHEZ – Managing Director, COLORS IN PROJECTS
  • CRISTIAN IONIȚĂ – Program Manager National, VEL PITAR
  • AURELIAN ARAMĂ – Strategic Project Manager, CLEVER TAXI
  • GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior Trainer, EVOLUTIV Consultants Network
  • Moderator: CIPRIAN MOGA – Business Transformation Advisor

Invitatul special al evenimentului este MARCO SAMPIETRO – PhD la University of Bremen, Germania. Project Management Professor în cadrul SDA Bocconi School of Management, Italia și la MISB Bocconi – Mumbai International School of Business Bocconi, India. Contract Professor of Project Management la Bocconi University, Italy și la Milano Fashion Institute, Italia. Marco este și Visiting Intructor la University of Queensland, Australia.

Evenimentul include o simulare de business Simdustry-Managing3® susținută de GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer – EVOLUTIV Consultants Network. Aceasta este prima simulare de business care ilustrează atât vizual cât și tactil relațiile dintre discipline de management diferite: managementul strategic, financiar și al resurselor umane.

Conferința se adresează următorului tip de public: directori generali și adjuncți, dar și de resurse umane, managerilor payroll & salarizare și juridic, directorilor financiari sau antreprenorilor.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “Game changers. A conference for Project Managers today” este organizat de BusinessMark alături de: EVOLUTIV Consultants Network, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Market Watch, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, AngajatorulMeu.ro, Startups.ro, Gazetadeștiri, MTCmagazin, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE