Acasă Blog Pagina 66

Cum sa faci cariera la un studio de videochat

0

Iti doresti o viata mai buna, insa nu stii ce cariera sa alegi? Esti tanara, majora si arati bine? Desi in Romania, majoritatea joburilor sunt platite foarte prost, exista o solutie care sa te ajute atat financiar, cat si profesional. Alege o cariera de succes intr-un studio de videochat si vei avea numai de castigat. 

Imbini astfel utilul cu placutul, castigand sume fabuloase de bani in timp ce te lasi admirata in fata camerei video. Veniturile tale vor putea atinge astfel chiar si 10.000 de dolari pe luna! 

Cu siguranta ti-ai dorit toata viata sa stralucesti in fata camerei de filmat, in timp ce mii de barbati te admira. Te vei simti ca un adevarat star! Acest lucru este posibil acum la Studio20, cel mai mare studio de videochat din tara si din lume, fiind localizat pe 3 continente (Europa, America de Nord, America de Sud). Acesta are peste 17 ani in domeniu, iar modelele de top care s-au lansat aici au fost premiate cu titluri internationale, precum Best Smile, Best Newcomer sau Best Fetish Model.

Daca iti doresti sa le calci pe urme si sa-ti construiesti si tu o cariera de succes la un studio de videochat precum Studio20, aplica pentru un job si profita de aceasta uriasa oportunitate de a-ti vedea visele indeplinite. Chiar daca esti incepatoare, nu este nici o problema. Trainerii nostri te vor invata tot ce ai nevoie sa stii pentru a invata rapid secretele meseriei si a ajunge cat mai usor in top. Astfel, la orice studio de videochat care apartine de Studio20, beneficiezi de cursuri gratuite de machiaj, telegenie, limba engleza si cultura generala. Odata ce vei incepe sa deslusesti tainele meseriei, vei putea participa la concursuri si festivaluri internationale din domeniul videochatului.

Conditiile de lucru de la Studio20 sunt cu adevarat uimitoare! Astfel, vei avea parte de tehnologie de ultima generatie, decoruri luxoase, costume unice, suport permanent din partea echipei de specialisti, dar si locatii dotate cu restaurant, sala de fitness sau salon de masaj. Vei fi tratata ca o adevarata VIP, asa cum ti-ai dorit dintotdeauna!

Pe langa toate aceste beneficii, la un studio de videochat precum Studio20 totul este 100% legal, astfel incat tu sa te bucuri de venituri sigure, impozitate conform legislatiei in vigoare, beneficiind chiar si de pensie. Veniturile acestea sunt baza pe un contract de artist-interpret, semnat in direct cu producatorul nostru international. Avantajele nu se opresc insa aici!

Castigurile pe care le vei putea obtine lucrand la un studio de videochat precum Studio20 sunt cu adevarat fabuloase. Astfel, in primele 3 luni de activitate, vei avea asigurat un venit minim de 1.000 de dolari pe luna, indiferent de performantele tale din acea perioada. Pe parcurs, daca te implici, vei putea obtine un comision cumulativ de pana la 65% din venituri! In plus, dupa minim 6 luni, vei putea accesa credite fara dobanda direct de la noi, pentru a-ti atinge toate obiectivele financiare!

Banner SapunulCheia.ro

Mobila la comanda pentru toate preferintele

0
Mobilier pentru Dormitor

Acasa este locul unde vrei sa te intorci de fiecare data si de unde nu vrei sa pleci cateodata. Este locul asociat cu confortul si caldura sufleteasca, atunci cand fiecare piesa de mobilier din casa se potriveste armonios una cu cealalta. Este foarte important sa acorzi atentie fiecarui obiect din casa pe care intentionezi sa-l procuri, fie ca e vorba de mobila pentru bucatarie, dormitor, camera de zi sau living, pentru ca design-ul, cromatica mobilierului si materialele de confectionare influenteaza dispozitia si confortul casei.

Daca esti in cautarea mobilei personalizate pentru casa ta, brandul autohton mobilier.md te poate ajuta sa materializezi orice model de mobila la preferinta ta. Te poti inspira din catalogul modelelor de mobila de pe site-ul mobilier.md sau sa apelezi la designerii de la Mobilier, care te vor asculta cu mare atentie si iti vor da sugestii in privinta designului, materialelor din care urmeaza sa fie realizat mobilierul la comanda, accesoriile, tipul de feronerie, precum si paleta de culori disponibila. Odata ce ai ales modelul de mobilier, designerul va lua masuratorile exacte ale camerei, astfel incat mobilierul sa se incadreze perfect. Apoi vei avea la dispozitie o schita 3D, care te va ajuta sa ai o imagine mai clara a felului in care va arata mobilierul. Durata de executie a comenzii depinde de tipul mobilierului, materialelor folosite si complexitatea modelului. Dar rezultatul final merita a fi asteptat, pentru ca va fi perfect adaptat spatiului camerei. Transportarea si montarea mobilierului este asigurata din partea companiei.

Care este urmatorul modelul de mobilier cu care doresti sa completezi spatiul casei?
Gaseste orice tip de mobilier de care ai nevoie sau poate ca ai uitat ca-ti trebuieste si investeste cu incredere in el. Merita sa comanzi o data pentru totdeauna un produs calitativ si durabil de la Mobilier.md, convinge-te si tu!

Apeleaza la echipa din Iasi, Romania (+40726815108) sau Chisinau, Moldova (str. Calea Basarabiei 18/2) pentru a obtine asistenta necesara chiar astazi!

Banner SapunulCheia.ro

Sticla pentru control solar de la Guardian oferă arhitecților libertatea de a se juca cu reflexii și culori, în sediul BNL-BNP Paribas din Roma

0
Sticla pentru control solar

Sediul central al clădirii BNL-BNP Paribas Group este un exemplu uimitor despre cum să combini design-ul arhitectural inovator cu bunăstarea și confortul optim pentru locatarii clădirii. De asemenea, proiectul se remarcă prin gradul său ridicat de angajament față de sustenabilitatea mediului, fiind certificat cu clasa A și LEED Gold, pentru consumul redus de energie, în comparație cu clădirile tradiționale.

Proiectată de compania italiană de arhitectură 5+1AA Alfonso Femia Gianluca Peluffo, clădirea a fost creată astfel încât să se integreze în mediul urban. Datorită sticlei inteli-gente, estetica este atragătoare din punct de vedere vizual, reflectând vecinătățile clădirii pe toate laturile sale și schimbându-și aspectul în funcție de momentul zilei și de vreme.

Asta ajută clădirea să se transforme într-o structură asemănătoare mirajului, a cărei înfățișare se schimbă continuu, atrăgând reflexiile cerului și luminile orașului, evitând în același timp să fie percepută ca un obstacol al priveliștilor. De asemenea, estetica oferă o tranziție perfectă între stația Triburtina și cartierele rezidențiale din jur.

Așa cum Alfonso Femia, Fondator-Partener, Președinte, CEO și Project Manager al 5+1AA, declară: „Prin culorile sale dinamice și reflexive, sticla din clădire caută propriul dialog cu împrejurimile sale și luminile Romei. Fie noapte sau zi, sticla oferă reflexii ale luminii, culori și transparențe unice, mereu schimbătoare”.
Pentru sticla structurală, Guardian Glass a furnizat cinci produse diferite din gama de sticlă pentru control solar SunGuard® SunGuard Solar Silver 10, SunGuard Solar Silver 20, SunGuard Solar Neutral 67, SunGuard HP 35/26 și SunGuard HP 43/3.
Patru dintre aceste produse oferă un aspect argintiu, celălalt un aspect mai neutru. Toate aceste produse din sticlă acoperită oferă diferite niveluri de transmisie a luminii și reflexie externă, pentru a se potrivi cerințelor precise ale arhitecților. Pentru a afla mai multe despre sticla Guardian SunGuard, vizitează www.guardian.com.

Guardian Glass
Guardian Glass, parte a grupului Guardian Industries, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din sticlă float, sticlă peliculizată și produse fabricate din sticlă. În cele 25 de fabrici de sticlă float din toată lumea, Guardian Glass produce sticlă de înaltă performanță pentru uz exterior (atât în scopuri comerciale, cât și re-zidențiale) și aplicații din domeniul arhitectonic interior, precum și produse din dome-niul transporturilor și tehnic. Sticla Guardian se găsește în locuințe, birouri, mașini și în unele dintre reperele arhitectonice cele mai semnificative din lume. Centrul de Știință și Tehnologie al Guardian Glass lucrează în permanență să creeze produse din sticlă și soluții noi, utilizând cea mai avansată tehnologie pentru a-și ajuta clienții să vadă ce este posibil – see what’s possible®. Vizitați www.guardianglass.com

Guardian Industries
Guardian Industries, o companie globală cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, are în jur de 17.000 de angajați și deservește facilități din America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia. Companiile Guardian fabrică produse de sticlă float cu un nivel ridicat de performanță, peliculizate și fabricate pentru aplicații arhitecturale, rezidențiale, de interior, din domeniul transporturilor și tehnic și componente de înaltă calitate placate cu crom și din plastic vopsit, pentru industriile automobilelor și camioanelor comerciale. Viziunea companiei Guardian este să creeze valoare pentru clienții săi și societate, prin inovare continuă, cu utilizarea unor resurse puține. Guardian este o sucursală deținută în totalitate de Koch Industries, Inc.
Vizitați guardian.com

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp Internațional lansează campania „Tu ai un partener de încredere pentru sănătatea ta?”

0
MediHelp

MediHelp Internațional derulează în perioada iulie – septembrie 2018, o campania de conștientizare Tu ai un partener de încredere pentru sănătatea ta? pentru a semnala necesitatea unei vieți sănătoase. Scopul acțiunii este acela de a atrage atenția românilor asupra importanței stării lor de sănătate și asupra investiției necesare în procesul de prevenire a afecțiunilor medicale.
Conceptul campaniei este unul inedit și își propune să informeze românii cu privire la faptul că, pe tot parcursul vieții, au nevoie de un partener de încredere pentru a fi cât mai sănătoși. Promovarea în capitală se realizează cu ajutorul câtorva biciclete inscripționate cu un mesaj din partea MediHelp Internațional și prin intermediul unor echipe de promoteri care îl fac cunoscut prin centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei, pe Bulevardul Aviatorilor, Șoseaua Nordului, Bulevardul Kiseleff, dar și prin parcul Kiseleff sau Grădina Icoanei și Piața Charles de Gaulle. Pe parcursul traseului, promoterii oferă persoanelor interesate flayere cu informații suplimentare despre asigurările private de sănătate, alături de un mic dar.
„Credem cu tărie în faptul că fiecare persoană trebuie să cunoască și să înțeleagă toate opțiunile de care dispune atunci când este vorba despre sănătatea proprie sau a unui membru al familiei. De aceea, din dorința de a fi mai aproape de oameni și de a-i ajuta în efortul de a găsi un partener de încredere pentru sănătatea lor, am conceput o campanie de informare creativă prin care să facem cunoscute asigurările private de sănătate. În felul acesta, oricine este interesat, poate afla mai multe informații despre beneficiile unei asigurări medicale cu acoperire internațională, fie că discutăm despre acțiuni de prevenție, fie că este vorba despre investigații medicale complexe și tratamente efectuate în România sau în alte țări din Europa sau din lume”, arată Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional.
O asigurare privată de sănătate prin intermediul MediHelp Internațional înglobează serviciile medicale accesibile atât prin Casa de Asigurări de Sănătate, cât și prin abonamente medicale, fiind mult mai mult decât o simplă asigurare de călătorie sau un card european de sănătate. Plata primei de asigurare oferă accesul la servicii medicale la cele mai înalte standarde, în clinici sau spitale private din România și din străinătate, inclusiv: consultații, investigații, imagistică, internări, operații și nașteri.
De asemenea, această asigurare oferă acces la servicii medicale, cum ar fi: consultațiile multidisciplinare, analizele de laborator și alte teste de diagnosticare (ex. EKG), imagistică (RMN, CT, scanare PET), fizioterapie și tratarea afecțiunilor cronice. În egală măsură, sunt acoperite spitalizarea și intervențiile chirurgicale, inclusiv complicațiile și tratamentele pentru bolile agresive precum: cancerul, transplantul de organe, de țesuturi sau de celule, în limita planului ales.

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa arati fabulos cu o pereche de pantofi de dama din piele

0
pantofi de dama

Stim cu certitudine ca atunci cand gasesti o rochie perfecta, trebuie sa o accesorizezi cu o pereche eleganta de pantofi. Avand atatea culori, modele si inaltimi ale tocurilor la dispozitie, gasirea perechii perfecte de pantofi de dama din piele poate fi cu adevarat dificila. Incaltamintea potrivita poate face o rochie sa straluceasca cu adevarat. De aceea, iata cateva sfaturi care sa te ajute sa arati fabulos intr-o pereche de pantofi de dama din piele naturala:

Pentru un look casual formal: Poti opta pentru o pereche de jeansi, care sunt perfecti pentru acest look. Alege o pereche de pantofi de dama din piele cu imprimeu rosu sau albastru si ai asigurata o tinuta perfecta atat pentru birou cat si pentru iesirea de dupa cu fetele. Desigur, pantofii cu toc cui se potrivesc perfect, insa si o pereche de botine este o alegere buna.

Pentru o tinuta de birou: Pantalonii din panza sau din bumbac merg perfect cu o pereche de balerini, care sunt confortabili si usori. De asemenea, acesti pantaloni se potrivesc foarte bine cu o pereche de pantofi de dama din piele cu tocul scurt.

Pentru un look casual de seara: Opteaza pentru un costum de tip salopeta, la care asortezi o pereche superba de pantofi de dama cu toc intr-o culoare puternica, precum rosu sau galben si vei fi atractia serii cu siguranta! Alternativ, poti opta pentru o pereche de pantofi decupati cu toc, sau o rochita asortata la o pereche de balerini.

Pentru tinuta de petrecere: Alege acea pereche de pantaloni scurti comozi sau acea rochie cu imprimeu floral care sigur va intoarce privirile tuturor. Sandalele de piele sunt o optiune viabila in acest caz, dar vei arata fabulos si intr-o pereche de pantofi de dama cu toc, mai ales la o petrecere pe un rooftop sau pe o terasa. Pentru petreceri mai formale, precum o nunta sau un botez, alege o pereche de sandale cu toc sau o pereche de pantofi de dama stiletto care se asorteaza perfect la rochia ta maxi.

Alegerea unei culori potrivite:

Exista o multitudine de modele in toate culorile, precum si texturi sau imprimeuri care satisfac si cele mai exigente gusturi. Desi negrul este clasic si se potriveste cu orice tinuta, uneori este bine sa faci uz si de alte culori care sa iti puna in valoare tinuta. Iata cateva din culorile folosite in acest sezon:

Bleumarinul este foarte potrivit, deoarece mixeaza un aspect clasic cu un look smart. O rochie bleumarin se va potrivi de minune cu o pereche de pantofi de pantofi de dama din piele de culoarea crem, insa si o pereche de sandale de aceeasi culoare se va potrivi foarte bine.

Pentru o rochie de un rosu vibrant, alege o pereche de pantofi negri stiletto. Alternativ, poti incerca o pereche de pantofi de dama din piele aurii sau nude. Rochia Little Black Dress este acea piesa de imbracaminte care nu va iesi niciodata din trend. Poti asorta pantofi de mai multe culori la aceasta, de la cei bleumarin, roz sau mov, pana la pantofii de dama din piele cu imprimeuri sau texturi extravagante.

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai comune intrebari despre trotinetele pentru adulti

0
trotinetele pentru adulti

Foarte populare in ultimul timp, trotinetele pentru adulti sunt rapide, economice si te vor ajuta sa te mentii in forma, fara a polua mediul. Acestea sunt doar cateva din motivele pentru care vedem trotinete pentru adulti la tot pasul, fiind perfecte pentru mediul urban. Daca ai de gand sa iti cumperi un astfel de mijloc de transport, insa nu ai mai avut o trotineta pana acum, iata care sunt cele mai comune intrebari despre folosirea unei trotinete pentru adulti:

1. Locul meu de munca nu este foarte departe, insa nu gasesc un mijloc de transport care sa ma duca pana acolo. Ma poate ajuta folosirea unei trotinete pentru adulti?

Daca detii o masina, iti poti lua la revedere de la traficul infernal sau de la locurile de parcare. Trotinetele sunt ideale pentru evitarea stresului legat de trafic. Mai mult, daca distanta pe care o ai de parcurs pana la serviciu este lunga, poti folosi masina pana la o parcare apropiata, apoi trotineta pentru a acoperi distanta ramasa. In cele mai multe orase din Europa, cele mai multe trasee pe care le ai de parcurs in zona centrala nu se intind pe mai mult de 5km. In plus, poti oricand sa iei cu tine trotineta intr-un un mijloc de transport in comun, deoarece se poate plia cu usurinta, ocupand foarte putin spatiu.

2. Sunt o persoana cu greutate. In cazul in care am 110 kg si o inaltime de 1.90m, exista o trotineta si pentru mine ?

Multumita popularitatii de care se bucura in ultimul timp trotinetele, producatorii au inceput sa faca modele si pentru cei cu un gabarit sau o inaltime mai mare. Unele trotinete pentru adulti pot sustine o greutate de pana la 145 de kg, iar ghidonul trotinetei este ajustabil, fiind potrivit oricarei persoane.

3. Sa aleg o trotineta cu roti mari, sau una cu roti mai mici?

Marimea rotilor unei trotinete pentru adulti determina gradul de manevrabilitate, dar si cat de lejera va fi cursa ta. Astfel, o trotineta cu roti mici este foarte agila, asa ca vei putea ocoli cu usurinta obstacolele. Cele cu roti mari trec cu usurinta peste zonele pavate si se bucura de o viteza mai mare. Daca te plimbi mai des in oras, pe distante scurte, alege o trotineta cu roti mici, care, in plus, are avantajul de a incapea mai usor intr-un rucsac.

4. Inca nu stiu sa merg pe trotineta. Imi va fi greu sa invat?

Chiar daca nu ai mai facut asta, este mult mai simplu decat crezi. Stii sa mergi pe bicicleta? Daca da, atunci o trotineta ti se va parea mult mai accesibila. Inca nu stii sa pedalezi? Nici o problema! Vei invata sa iti pastrezi echilibrul dupa doar cativa metri. Pune unul din picioare pe platforma si impinge cu celalalt. Va trebui sa alternezi piciorul la fiecare cateva impingeri. Nimic mai simplu!

5. Ma va obosi mult mersul pe trotineta? Nu vreau sa ajung la serviciu transpirat si obosit.

Nu trebuie sa iti faci griji! Folosirea unei trotinete pentru adulti necesita foarte putin efort din partea ta, in special daca nu ai de urcat pante abrupte. Pe drumurile drepte, vei atinge cu usurinta viteze de pana la 20 de km pe ora, fara a depune mult efort.

6. Ma va ajuta sa ma mentin in forma?

Raspunsul este DA! Nu doar ca te vei mentine in forma, ci iti vei tonifia toti muschii din corp, inclusiv cei ai bratelor si cei abdominali. De altfel, este un exercitiu foarte bun pentru muschii spatelui, recomandat in special celor care petrec ore in sir pe scaun la birou.

7. Vreau doar sa ma plimb cu trotineta, fara a depune vreun efort

Nici o problema! Te vei putea bucura de peisaj, fara a depune vreun efort, cu ajutorul unei trotinete pentru adulti cu motor electric. Acestea sunt perfecte pentru cei care au multe curse de facut, insa nu au timp sa pedaleze mereu. Mai mult, acestea pot atinge viteze foarte mari, comparabile cu cele ale masinilor in traficul urban. Nu uita insa de casca de protectie, necesara in acest caz.

Banner SapunulCheia.ro

Breslo pornește o nouă ediție Starter Kit – program complet pentru pasionați

0
Breslo

Cea mai mare comunitate creativă din România pleacă din nou în căutarea creativilor cu spirit antreprenorial, de această dată prin programul Breslo Starter Kit.

Programul Starter Kit are deja o tradiție îndelungată în comunitatea creatorilor de handmade, edițiile anterioare bucurându-se de un real succes.

Acest pachet oferă artizanilor la început de drum toate instrumentele necesare pentru a-și pune pe picioare o mică afacere în handmade și, cel mai important, oportunitatea de a-și expune produsele către o comunitate numeroasă formată din 200.000 de iubitori de frumos. Mai exact, în acest pachet Breslo oferă:

1 an magazin online pe Breslo
30 zile de promovare în cele mai căutate zone de pe platforma Breslo
1 voucher în valoare de 100 lei pentru materiale de meșteșugărit de la cei mai căutați furnizori de pe Breslo

Așadar, fie că ai cochetat cu ideea de a te lansa în handmade, dar nu ai avut curaj până acum, fie că ai o cunoștință care meșterește obiecte unicat cât e ziua de lungă, aruncă o privire pe pagina Starter Kit pentru mai multe detalii: https://www.breslo.ro/starterkit

Locurile sunt limitate așa că grăbește-te să rezervi propriul pachet!

Banner SapunulCheia.ro

Depășirea așteptărilor clienților – noul trend în retail pentru 2019

0
Depășirea așteptărilor clienților

Publicația americană Trend Watching a realizat o serie de articole care au abordat diverse tendințe din industria de retail pentru 2019. Potrivit The Future of Retail, bazat pe studiile lor din 2017, 71% dintre respondenți și-au manifestat frustrarea cu privire la experiențele impersonale pe care le au la cumpărături în supermarket-uri.
Una dintre concluziile studiului este aceea că jucătorii din această industrie au nevoie să facă trecerea de la strategia globală de customer experience la cea de intimate experience. Acest concept se referă la noua modalitate de vânzare axată pe crearea unei relații cât mai apropiate și mai personalizate cu fiecare client. Cercetările în domeniu arată faptul că dorința clienților este de scădere a agresivității în procesul de vânzare. Astfel, fiecare contact dintre client și produs sau brand reprezintă o oportunitate de a construi o relație cât mai personală și mai umană cu consumatorul.
În ultimul timp, am observat dorința companiilor din retail de a interacționa cât mai mult cu clienții lor, în special prin revistele periodice, prin semnalistica din magazin, prin ambalajele realizate din materiale deosebite sau prin campanii creative de marketing, afirmă Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
Când, unde, cum și cât de des brandurile interacționează cu clienții reprezintă elemente cheie în strategia de client intimate experience. Nevoia acestora de a primi produsul, revista cu promoții sau discount-ul pe care îl cer este prioritară pentru companiile din industrie, ceea ce face ca printul să se afle în centrul atenției.
Cu sprijinul diverselor materiale printate și cu o strategie coerentă de print management, companiile din retail și FMCG nu doar pot să îi ofere clientului instore o experiență cât mai personalizată, ci îi facilitează procesul de achiziție, transformându-se din vânzător într-un partener de cumpărături, mai adaugă Călin Pascu.
În concluzie, anul viitor va aduce noi schimbări în industria de retail și FMCG, menite să dinamizeze și mai mult activitatea. Provocările care vor apărea în 2019 implică și numeroase oportunități pentru brand-urile care investesc în relația cu clienții și în consolidarea prezenței lor atât pe piața din România, cât și pe cea internațională.

Banner SapunulCheia.ro

Idei pentru campanii de promovare online cu buget redus

0
campanii online

Esti la inceput de drum si cauti strategii ieftine (sau chiar gratuite) de promovare a afacerii tale?! Mai jos iti propun 13 solutii pentru o promovare eficienta in mediul online, care se aplica pentru orice tip de afacere.

  1. Publica continut grozav!!! Continutul relevant si de calitate este unul dintre factorii principali pentru care prospectii vor deveni clienti. Poti sa scrii chiar tu continutul sau te poti orienta catre un specialist care te va ajuta sa scoti maximul din articolul propus. Incearca sa publici continut creativ si original – iti sugerez sa iti faci liste cu cele mai vandute colectii, cele mai vandute produse, practici pentru industria in care activezi, etc. 
  2. Creeaza videoclipuri cu instructiuni/unboxing/teasere.  Continutul video este cu adevarat important si, datorita tehnologiei care este din ce in ce mai accesibila, oricine poate creea la un cost decent, videoclipuri de buna calitate pentru YouTube si nu numai. 
  3. Obtine vouchere/credite AdWords si Facebook Ads. Atat Google cat si Facebook ofera adesea reduceri sau vouchere cadou pentru anunturi platite. Daca te intereseaza, verifica-ti contul de publicitate sau cauta astfel de cupoane pe site-urile partenere.
  4. Fii un expert in Social Networking. Este necesar sa iti creezi conturi business pe marile platforme de social networking: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google+ si Pinterest.
    13 idei pentru campanii online cu buget redus
  5. Creeaza ilustratii relevante. Ilustratiile sunt unelte de marketing foarte puternice. Aceste “bomboane vizuale” sunt foarte usor de digerat de publicul tinta care deseori iti distribuie campania (ilustratia). In cazul ilustratiilor reusite vei vedea o crestere mare a traficului, la un cost foarte mic (aici vorbesc de costul unui designer – in caz ca esti as in PhotoShop si Illustrator poti reduce costurile la 0).
  6. Da viata noua datelor vechi! Daca bugetul de marketing este unul foarte mic si nu iti permiti angajarea unui copywriter, sau daca pur si simplu esti in pana de idei, poti face urmatorul lucru: cauta pe Google un studiu care se refera la industria in care activezi, rescrie-l, evidentiaza cele mai interesante sau cele mai importante parti ale studiului, adauga ilustratii, imagini, pareri personale si publica-l pe blogul tau! ATENTIE – Este foarte important sa nu uiti sa citezi/mentionezi si sursa! Nu trebuie sa ai talent de scriitor pentru astfel de articole deoarece datele vor face interesant tot continutul articolului. 
  7. LinkedIn – este o platforma excelenta pentru promovare, adesea insuficient utilizata. Nu te limita doar la adaugarea de conexiuni noi – devino membru in grupuri relevante pentru afacerea  a, intra in dialog cu alte conexiuni si distribuie articole din blog-ul tau. Pe LinkedIn se intampla foarte multe lucruri si pentru multe companii este un loc foarte important pentru promovarea continutului.
  8. Recicleaza continutul vechi. Asa cum poti reutiliza studiile de date existente, iti poti transforma vechiul continut in creatii noi. De exemplu, poti transforma un webinar pe care l-ai sustinut in trecut intr-un tutorial video sau poti transforma o colectie de articole intr-un ebook. Tot timpul vei avea pe langa vizitatorii fideli si vizitatori noi, care nu au vazut vechiul continut si pentru care acest tutorial/ebook/etc. va fi ceva nou-nout!

Citeste articolul complet aici: 13 idei pentru campanii online cu buget redus

Banner SapunulCheia.ro

Alukönigstahl România – partener în construirea casei solare EFdeN Signature

0
EFdeN Signature

Alukönigstahl România, lider pe piața sistemelor din aluminiu, PVC și oțel, susține realizarea noului proiect EFdeN cu soluții moderne și performante energetic: uși, ferestre și perete cortină Schüco. Proiectată să se integreze atât în climatul din Dubai, cât și în cel din România, locuința solară va reprezenta România la competiția internațională Solar Decathlon Middle East 2018, în Dubai.
„Suntem bucuroși să anunțăm colaborarea cu EFdeN, pe care o considerăm un pas important în susținerea inițiativelor de construire a clădirilor verzi care sporesc calitatea traiului. Cel mai mult timp îl petrecem în interior, de aceea credem că este foarte important ca din ce în ce mai multe imobile să devină sustenabile și eficiente energetic. Iar casa solară EFdeN Signature este un proiect etalon, la care suntem mândri să contribuim cu soluțiile Schüco”, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România.
Alukönigstahl România a luat parte la inaugurarea casei solare, proiectată și executată de organizația EFdeN, alături de Președintele României, dl. Klaus Iohannis, Adjunctul Șefului Misiunii Diplomatice SUA la București, dl. David Schlaefer, dar și reprezentanții mediului academic și privat.
Pentru o izolare termincă foarte bună și o eficiență energetică sporită a casei solare s-au folosit soluțiile complete: ferestrele Schüco AWS 70.HI, ușile Schüco ADS 70.HI și peretele cortină Schüco FWS 50.
Cerințele energetice sunt atinse prin folosirea unei o game largi de profile şi detalii constructive bine gândite, seria AWS 70.HI, care are o zonă izolatoare extinsă, cu bare din spumă compozită. Cu acest sistem se pot realiza ferestre cu deschidere oscilantă sau oscilo-batantă, cu unul sau două canate. Sunt disponibile echipări suplimentare pentru feronerie, pentru mai multă siguranță, până la protecție antiefracție RC2 sau RC3. Sunt disponibile numeroase soluții diferite de design, iar posibilitatea vopsirii profilelor în culori diferite pentru interior și exterior extinde și mai mult varietatea de design și finisaje pentru ferestre.
În ceea ce privește ușile Schüco ADS 70.HI, acestea au o izolare termică foarte bună și sunt ideale pentru îmbunătățirea bilanțului energetic al clădirilor. Acestea pot fi utilizate atât la exterior, cât și în interiorul clădirii, asigurând protecție antiefracție, de RC2 sau RC3. Ușile protejează fonic și termic, cu performanțe ridicate.
Iar, pentru ca soluția să fie completă, peretele cortină din profile de aluminiu Schüco FWS 50 face posibil ca locuința solară să aibă parte de pereți transparenți, realizând și o izolare fonică între 38 și 45 de decibeli. Mai mult, aceasta prezintă o rezistență superioară la șoc și capacitatea de izolare termică foarte bună, până la 1,5 W/(m²K).
Casa EFdeN Signature este amplasată temporar în incinta complexului comercial Băneasa Shopping City, iar cei interesați de locuințe solare, tehnologii și soluții de eficientizare energetică, dar și reducere a impactului negativ asupra mediului, o pot vizita de luni până vineri, între orele 18.00 – 21.00, și în weekend, între orele 12.00 – 21.00, până la data de 31 august 2018.
Începând cu data de 1 septembrie 2018, casa va fi demontată și transportată pe mare, în Dubai, pentru a fi reasamblată, în doar 15 zile, de către echipa de studenți, pe situl unde va avea loc competiția Solar Decathlon Middle East.
Solar Decathlon este cea mai importantă competiție de locuințe sustenabile din lume și a luat naștere în 2011, în Statele Unite ale Americii. În 2012, echipa PRISPA a fost prima echipă din România calificată la Solar Decathlon (ediția Madrid), iar în 2014 echipa EFdeN a participat la ediția Versailles cu proiectul care acum este Centru de Cercetare a Condițiilor de Confort. Până în prezent, echipa EFdeN a câștigat 23 de premii.
Despre Alukönigstahl România
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE