Acasă Blog Pagina 48

Real Estate & Construction Forum ajunge la cea de-a VIII-a ediție

0

BusinessMark te invită la conferința Real Estate & Construction Forum, pe 11 aprilie la Hotel JW Marriott din București. Alături de cei mai buni specialiști din sectorul de real estate subiectele dezbătute vizează situația actuală a pieței de real estate pe fiecare segment în parte: office, retail, industrial & logistic și rezidențial.

Dacă pentru retail anul 2018 s-a dovedit a fi marcat mai mult de extinderea centrelor comerciale și mai puțin de inaugurarea unora noi, piața spațiilor de birouri deține toate premisele pentru a-și continua dezvoltarea într-un ritm alert.

Cum arată situația pieței pentru fiecare segment, raportul cerere-ofertă și care este potențialul de dezvoltare aflăm la Real Estate & Construction Forum alături de specialiștii din domeniu:

       FLORIN FURDUI, Country Manager, PORTLAND TRUST

       DIMITRIS PERGAMALIS, Head of Construction and Development, GLOBALWORTH

       RUXANDRA BEȘE, Director Dezvoltare, CEETRUS ROMANIA

       COSTIN BLIDEANU, Head of Leasing Retail Division, AFI EUROPE ROMANIA

       ROXANA DUDĂU, Associated Partner, Head of Real Estate & Construction Department, NOERR

       ALEXANDROS IGNATIADIS, Co-fondator, OCTAGON CONTRACTING &  ENGINEERING

       ALEXANDRA SMEDOIU, Partener servicii fiscale, DELOITTE

       DAN UNGUREANU, Business Development Coordinator, AON RISK SOLUTIONS

       DUMITRU MINCIU, General Manager, NOVART  ENGINEERING

       ANA DUMITRACHE, Country Head Romania, CTP INVEST

       SÎNZIANA PARDHAN, Country Head, P3 ROMÂNIA

       IOANA ROMAN, Partener, PELIFILIP

       BEATRICE DUMITRAȘCU, Vice-President Residential Sales, ONE UNITED PROPERTIES

       CLAUDIU BISNEL, Partner & Co-founder, BRISK GROUP

       ANTOANELA COMȘA, General Manager, GRANVIA ROMANIA; Preşedinte, AREI

       ANDREEA HAMZA, Head Of Sales Marketing, HAGAG DEVELOPMENT EUROPE

       MIHAI PĂTRULESCU, Senior Associate, Investment Services, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA

https://bit.ly/2SorORR

Mai multe detalii despre conferința Real Estate & Construction Forum și modalitatea de înscriere puteți afla aici: https://bit.ly/2SorORR.

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: CTP Invest, NOERR, Collier International, Deloitte, NOVART, BRISK, AON, PUMBA Studio.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Eveniment organizat cu susținerea:  BRCC, CCIFER, CCIRI, BCCBR, Zelist Monitor.

Parteneri media: Agenda Constructiilor, Energynomics, Homezz, Tranzit, Real Estate Magazine, Bursa, InstalNews.ro, Misiunea Casa, Finzoom, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, Financial Market, DeBizz, Transilvania Business, PRbox.roCurierul Național, Portal Management, Antreprenor în România, MoneyBuzz, Social Media Romania, Global Manager, Administratie.ro, BirouInfo.ro, Depozitinfo.ro, InfoOradea, Rbe Connect, Monitorul de Făgăraș, SpatiulConstruit.ro, MATEK, Financiarul, InTurda.ro, PRwave, Business Press, Clujul de Buzunar, Business24, Ziare.com.

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa ai succes intr-un studio de videochat Bucuresti?

0

Te-ai intrebat de multe ori ce trebuie sa faci pentru a avea succes intr-un studio de videochat? Vrei sa castigi pe bune sumele fabuloase de bani de care tot auzi? A lucra ca model de videochat Bucuresti nu este o treaba chiar usoara, asa cum se spune. Sa fii frumoasa si sa te dezbraci in fata camerei nu este suficient. 

Fiind un domeniu atat de incitant si controversat, tinerele care aleg acest job sunt din ce in ce mai numeroase. Majoritatea joburilor nu ofera salarii mai mari de 2.000 Lei/ luna, iar asta nu este suficient daca esti la facultate sau daca te-ai mutat recent in Capitala. In schimb, daca alegi sa lucrezi intr-un studio de videochat Bucuresti, castigurile sunt intre 1.800 $ si 30.000 $ pe luna, bineinteles aceasta suma este influentata de mai multi factori. 

Kendra Studio este cel mai bun studio de  videochat din Bucuresti bazat pe site-uri Freemium. Asta inseamna ca poti munci mai putine ore, iar castigurile sunt asemanatoare cazului in care ai participa doar la sesiuni private. De asemenea, la acest studio ai posibilitatea sa lucrezi in trei ture sau part time, fapt ce iti permite sa ai timp si de studentie si de viata personala. 

Afla care sunt cele mai importante calitati pe care trebuie sa le ai daca vrei sa ajungi un model de succes lucrand intr-un studio de videochat Bucuresti.

Ambitia si sex appeal-ul vor face diferenta atunci cand vrei sa ai castiguri din ce in ce mai mari si sa iti fidelizezi cat mai multi membri. In primele luni, vei castiga un minim  de 1.000 $ si 65%  din incasari, astfel incat sa ai timp sa te acomodezi si sa inveti secretele din spatele succesului intr-un studio de videochat. 

Atitudinea conteaza! Atunci cand esti sigura pe tine, cand stii sa iti gestionezi starile si iti doresti sa devii cea mai buna varianta a ta, vei reusi sa transmiti asta cu succes. 

Nu avem o formula magica care sa iti garanteze castiguri mari, dar suportul si trainingul de care vei avea parte la Kendra Studio vor avea un rol important in formarea ta ca model.

Pune pasiune in tot ceea ce faci! Sa lucrezi in videochat reprezinta o experienta complexa si nu tine doar de imaginea pe care o afisezi. Atunci cand stapanesti maiestria cuvintelor si iti place ceea ce faci, vei reusi sa mentii interesul membrilor mai mult timp. Nu mai este un secret ca fetele care fac videochat devin confidentele unor barbati aflati in cautarea unui prieten virtual care sa-i ajute sa uite de problemele de zi cu zi.

Fii optimista si dedicata! Intr-adevar, nu ai nevoie de experienta in acest domeniu. In schimb, daca esti o persoana energica, pozitiva si dedicata, vei ajunge in topul celor mai bune modele de videochat. Atunci cand vii cu placere la munca, lucrurile se desfasoara firesc si usor. 

Daca te regasesti in criteriile de mai sus si simti ca acum este momentul sa te angajezi intr-un studio de videochat Bucuresti, la Kendra Studio vei reusi sa devii un model de succes si sa obtii venituri considerabile. Atata timp cat esti ambitioasa si iti doresti sa evoluezi, nu vei cunoaste limite!

 

 

 

Banner SapunulCheia.ro

Afacerile Senior Software au crescut cu 28%

0
Senior Software

Senior Software a incheiat anul 2018 cu o crestere de 28% a cifrei de afaceri si a inceput 2019 cu lansarea unei noi versiuni pentru SeniorERP, cel mai cautat sistem din portofoliu. Tot anul trecut, furnizorul a implementat solutii moderne, customizate dupa nevoile de business, in companii precum Libris.ro, Ocean Fish, TeraSteel, Royal Computers si nu numai.

Senior Software, singurul furnizor din Romania cu un pachet complet de solutii integrate pentru managementul de business, a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de peste 24 milioane lei. Fata de anul 2017, afacerile companiei au crescut cu 28%, iar profitul a avut o majorare de aproximativ 20%.

“In 2018 am introdus pe piata solutii integrate, customizabile, pentru a sustine jucatori cheie din variate industrii. Pe langa sistemele software flexibile, bazate pe tehnologii testate la nivel international, am pus la dispozitia companiilor interesate de automatizare si o gama variata de echipamente performante de la producatori recunoscuti pe plan global. Printre acestia se numara si Zebra Technologies care ne-a acordat in 2018 statutul de Premier Business Partner”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.

Portofoliul de clienti al companiei a fost completat in 2018 cu firme din industrii variate, cu impact economic atat la nivel local, cat si international. Astfel, solutiile si echipamentele furnizate de catre Senior Software au adus beneficii majore unor business-uri precum:

• Royal Computers – a crescut acuratetea livrarilor la peste 98%, iar productivitatea angajatilor s-a marit cu 35%, datorita automatizarilor oferite de sistemul WMS.
• Libris.ro – a inregistrat o crestere a eficientei de circa 30% prin utilizarea solutiei WMS in cel mai mare depozit de carte din Romania, procesand zilnic pana la 12.000 de comenzi.
• TeraSteel – a crescut performanta operationala cu 10% din prima luna de utilizare a solutiei APS in fabricile din Romania si Serbia.
• Koh-I-Noor – a inregistrat cresteri de peste 80% la capitolul vanzari online, iar magazinul ProfiArt a avut cresteri de 30%, ambele companii folosind platforma E-commerce.
• Ocean Fish – proceseaza zilnic 12 tone de produse cu ajutorul solutiei WMS, iar noii angajati din depozit sunt integrati in doar 2-3 zile.

“In continuare ne dorim sa intampinam companiile interesate de digitalizare cu cele mai bune solutii software disponibile la acest moment in Romania. In acest sens, tocmai am lansat o noua versiune a sistemului pentru managementul resurselor, care dispunde de o serie intreaga de functionalitati noi si utile”, a completat Daniel Toma.

Lansata de curand, noua versiune a solutiei SeniorERP dispune de o interfata moderna si un meniu mult mai intuitiv. Cu aplicatia web integrata pentru managementul relatiilor cu clientii, solutia permite utilizatorilor sa prioritizeze task-urile si sa adauge infomatii despre parteneri, articole, comenzi si oportunitati direct de pe teren.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.

Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Evenimentul BACK 2 BUSINESS 3rd edition Bucharest a strâns 400 dintre cei mai importanți lideri de business

0
BACK 2 BUSINESS

Evenimentul internațional BACK 2 BUSINESS a revenit cu cea de-a treia ediție în București, pe data de 11 martie 2019, la hotel JW Marriot. Evenimentul s-a bucurat de prezența a aproximativ 400 de oameni de afaceri și lideri din mediul național și internațional de business. Participanții au fost și membri ai celor peste 15 Camere de Comerț, ai ambasadelor din România și ai diferitelor asociații ale oamenilor de afaceri din România.

BACK 2 BUSINESS a creat un context internațional în care toți participanții au avut ocazia de a iniția oportunități de business cu aplicabilitate în țară și în străinătate. Cu un mediu de afaceri din ce în ce mai complex care nu se mai rezumă doar la nivel național, extinderea rețelei de parteneri peste hotare reprezintă diferența dintre stagnare sau dezvoltare.

A treia ediție a evenimentului a avut drept scop inițierea unui dialog internațional între lideri de afaceri, obiectiv îndeplinit în cadrul evenimentului prin intermediul platformei online în care participanții au programat întâlniri cu posibili parteneri de business. Odată confirmate, cele peste 140 de întâlniri au avut loc în Business Lounge-ul special creat în cadrul evenimentului.

Participarea la eveniment a însemnat pentru companii, pe lângă expunere, șansa de a fi mai aproape de comunitatea de business internațională prin intermediul pachetelor de sponsorizare. 22 de companii s-au alăturat în calitate de sponsori, precum: CBC Finance, Stalinskaya, Alira, Expert Cargo Internațional, L’Arogante, Nestlé, Nomade Communication, Marks&Spencer, Santa Fe Relocation, CV Expert Contabil, Gosselin Mobility, Talent Center, FiNEXPERT, Daytour, Marcom Hub, Ramboll, Weco Travel. Printre partenerii internaționali s-au numărat: COBCOE, The Corporate Group, FARAZAD INVESTMENTS, MoneyCorp și Oil & Gas ALLIANCE. Alături de noi în calitate de parteneri media au fost: revista Careers & Business, IBC Focus, DeBizz, P&A Services & Events și EMEA.

Anul acesta au fost alături de noi 2 speakeri deosebiți: doamna Paula Pirvanescu, Secretar de Stat, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și domnul Dragoș Pislaru, Partner Civitta România.

Data de 12 martie a marcat masterclass-ul susținut de guest speakerul de anul acesta –  Roger Harrop, intitulat “WIN! How to succeed in the new game of business”,  care face parte din seria discursurilor adunate sub conceptul de ”Staying in the Helicopter®”. Roger Harrop, The CEO Expert, este autor și speaker internațional prezent în Top 10 Management & Strategy Speakers Worldwide. Prezentarea acestuia s-a axat asupra modalităților prin care afacerile pot fi dezvoltate simplu și aplicat. Roger Harrop a îmbinat experiența profesională cu informații exhaustive și a reușit să ofere participanților perspective aplicabile asupra conceptului de leadership.

Banner SapunulCheia.ro

5 locuri unde un vestiar metalic este ideal

0

Vestiarul metalic este o piesa de mobilier des intalnita in institutii si companii, avand rolul principal de garderoba. Acesta mai poate fi intalnit si in anumite locuri particulare de interes social, unde clientii obisnuiesc sa se schimbe de hainele de strada in unele specifice activitatii pe care urmeaza sa o desfasoare. Un vestiar metalic este caracterizat prin faptul ca are o constructie robusta, durabila si rezistenta, datorita structurii din otel. Vestiarele metalice comercializate de magazinul online OfficeClass.ro sunt realizate din tabla de otel profilata, de calitate inalta, si tratate cu vopsea acrilica ignifuga si rezistenta la coroziune.

 

In functie de necesitatile tale, poti opta pentru diferite tipuri de inchideri personalizate, pentru un nivel de securitate suplimentar, cum ar fi maner antiefractie cu inchidere din doua miscari sau in trei puncte, inchidere cu cifru electronic sau cu moneda. Aceste optiuni fac un vestiar metalic sa fie ideal pentru utilizarea si depozitarea temporara a lucrurilor personale.

 

Avand in vedere caracteristicile de mai sus, iata cateva locuri unde un vestiar metalic este ideal: 

 

    1. Sali de sport si piscine. Vestiarele metalice ocupa putin spatiu, sunt inalte si pot fi instalate cu usurinta chiar si intr-un spatiu restrans. Spre deosebire de cele din lemn, un vestiar metalic este mai rezistent la socuri mecanice precum lovituri sau inchideri repetate si puternice ale usilor. Amplasarea unui vestiar in apropierea surselor de apa sau incaperi cu grad ridicat de umezeala este riscanta. Din acest motiv, vestiarele de la OfficeClass sunt tratate cu vopsea acrilica cu rezistenta ridicata la coroziune si pot fi dotate cu picioare, pentru evitarea ruginii. De asemenea, vestiarele metalice care vin cu bancuta ofera un confort sporit si sunt recomandate pentru cei care isi schimba hainele de mai multe ori pe zi;

 

    2. Ateliere auto sau santiere. In situatia in care ai nevoie sa separi hainele curate de cele murdare, este ideal un vestiar metalic superventilat, cu perete despartitor. Astfel, iti vei pastra curate hainele de strada, separat de hainele specifice activitatii. Ventilatia unui vestiar metalic utilizat intr-un mediu mai putin igienic este utila pentru schimbarea aerului, indepartarea excesului de umiditate, eliminarea mirosurilor neplacute sau alti contaminanti chimici din aer;

 

    3. Institutii de invatamant. Un vestiar metalic cu usi Z sau clasic, cu etajera, este un spatiu necesar si foarte util, oferindu-ti o compartimentare eficienta si inteligenta. Vestiarul metalic cu usi Z de la OfficeClass.ro vine dotat cu o bara de umerase pentru fiecare compartiment. Astfel, iti poti lasa hainele in siguranta, iar vestiarul va inlocui totodata clasicul cuier, care ar ocupa spatiu suplimentar. Fiecare compartiment este prevazut cu incuietoare, pentru a tine departe curiosii nepoftiti. Compartimentarea de tip Z iti permite sa depozitezi temporar carti, caiete sau alte rechizite utilizate zilnic;

 

    4. La intrarea in hypermarket-uri. Vestiarul metalic cusetat este o piesa de mobilier compacta, care iti pune la dispozitie un spatiu mic si eficient pentru depozitarea strictului necesar pana la iesirea din hypermarket. Vestiarele metalice cusetate sunt disponibile in mai multe variante de culori si nuante;

 

    5. Institutii sanitare. In spatiile unde gradul ridicat de igiena este impus prin lege, un vestiar metalic compact cu picioare este usor de intretinut si, in plus, iti permite curatarea facila a spatiului de sub vestiar. Vestiarele metalice comercializate de catre  OfficeClass detin certificatul de produs UNI 9300:1988 E FA 276:1989, preintampinand astfel acumularea prafului si mizeriei. Optional, vestiarul poate fi dotat cu suporti sau carlige pentru agatat halatele medicale.

Banner SapunulCheia.ro

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

0

Ocean Fish, unul dintre cei mai mari producatori de produse din peste din tara, proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul solutiei pentru gestiunea depozitelor de la Senior Software. Evolutia continua a companiei sustinuta de pachetul unic de sisteme software ales in ultimii 8 ani au dus la vanzari de peste 20 de tone pe zi.

Ocean Fish proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul sistemului de management al depozitului de la Senior Software. Cel mai mare producator de produse din peste din tara a implementat sistemul WMS pentru a gestiona cele doua depozite de produse congelate de tip drive-in, cu o capacitate de 5.400 de paleti si cele doua spatii clasice de depozitare cu o capacitate de 1.600 de paleti.

Principala provocare cu care se confrunta echipa Ocean Fish inainte de implementare era identificarea locatiei produselor in depozit, desi acestea apareau fizic pe stoc. Acum, cu sistemul WMS, angajatii pot afla rapid si cu exactitate unde se afla produsele, iar pregatirea si expedierea comenzilor se face intr-un timp mult mai scurt. Astfel, Ocean Fish reuseste sa onoreze 100% din comenzi, iar managerii companiei au o imagine mult mai clara a stocurilor.

“Odata cu implementarea sistemului WMS, angajatilor nostri le este destul de usor sa pregateasca comenzile. Acestia stiu de la bun inceput la ce rand, nivel sau etaj sa se duca pentru a pregati coletele. Astfel, reusim sa onoram in totalitate comenzile pentru care aveam stoc in depozit si sa avem o acuratete cat mai mare a stocurilor” – a declarat Marius Trifu, CEO Ocean Fish.

Un alt beneficiu obtinut in urma implementarii solutiei WMS a fost simplificarea fluxului de activitati din depozit. Noii angajati sunt acum mult mai usor de instruit, iar eroarea umana a fost eliminata aproape in totalitate. De asemenea, managerii Ocean Fish au o viziune globala asupra intregii activitati a angajatilor si pot lua cu usurinta decizii in privinta acestora.

Sistemul pentru managementul depozitului face parte dintr-un pachet de solutii software in care a investit compania Ocean Fish de-a lungul timpului. Din 2011, producatorul de produse din peste continua sa aleaga sistemele Senior Software, implementand un sistem de tip ERP pentru managementul resurselor, o solutie de Business Intelligence pentru analiza si raportare si o aplicatie pentru gestionarea vanzatorilor din teren. Mai mult, activitatea din depozite este sustinuta si de echipamentele Zebra, achizitionate prin divizia hardware a Senior Software, itDepot.

“Colaborarea cu echipa tehnica Senior Software a fost foarte ok. Au fost prompti si ne-au rezolvat rapid problemele si solicitarile pe partea de fluxuri de lucru. O companie precum Ocean Fish nu poate fi gestionata fara un sistem WMS, astfel ca pe viitor vom continua sa investim in solutii software. Personal, consider ca toate afacerile complexe trebuie sa tina pasul cu evolutia tehnologiei” a concluzionat CEO-ul Ocean Fish.

Despre Ocean Fish

Cu o cifra de afaceri de peste 30 milioane de euro, Ocean Fish este unul dintre cei mai mari producatori si distribuitori de produse din peste din Romania. Compania a fost infiintata in 1998, are capital integral romanesc si vinde peste 20 de tone pe zi de produse si derivate din peste.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Uite cine se bucură de primăvară!

0

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe cei mici sâmbătă, 23 martie 2019, de la ora 11:00 la o nouă întâlnire cu Dodi și Roni. Temerarii exploratori vor fi însoțiți de Andreea Cătălina Drăghici, cercetător al muzeului.

Primăvara trezește la viață întreagă natură, iar plantele, animalele și oamenii se bucură deopotrivă de căldura soarelui. În prima parte a întâlnirii, Andreea le va povesti micuților despre trei viețuitoare care așteaptă cu nerăbdare sosirea primăverii: barza, popândăul și fluturele negru. Barza se va reîntoarce în țară, marcând astfel începutul primăverii, popândăul ne va arăta atât căsuța lui de vară, subternă, pe care o sapă tot timpul anului, cât și pe cea în care s-a adăpostit pe timpul iernii; tot acum, copiii vor afla că există câteva specii de fluturi de zi care iernează ca adult și care au un comportament specific care le asigură supraviețuirea. Fluturele negru se învelește cu un strat de frunze moarte care îl protejează, iar stratul de zăpadă acționează ca o pătură izolatoare împotriva frigului. Imediat ce se încălzește, acesta iese de sub stratul de frunze și ne încântă cu minunatul lui zbor.

În a doua parte a evenimentului vă propunem o serie de jocuri și ghicitori realizate sub forma teatrului de umbre, la care copiii vor fi pe rând spectatori și protagoniști. Actorii păpușari Ana Crăciun-Lambru, Ana-Maria Cucută, Monalisa Toncu și Victoria Radu au pregătit o mică surpriză tuturor celor care vor fi inspirați de momentele artistice și vor dori să-și facă acasă propriul teatru de umbre!

La întâlnire sunt invitați copiii cu vârste cuprinse între 4 și 9 ani. Înscrierile se pot face pe adresa de e-mail info@antipa.ro, în limita a 80 de locuri, iar taxa de participare este de 15 lei/copil.

Parteneri: Pipo și Doxi

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Primavara vine impreuna cu prima editie din 2019 a Antique Market – manifestarea dedicată atât artiștilor, cât și iubitorilor de artă

0
Antique Market

A mai rămas puțin până la startul unei noi ediții a târgului de obiecte de artă și antichități Antique Market. Între 14 și 17 martie, colecționari și iubitori de arta vor expune la Romexpo piese de mobilier și decorațiuni interioare, artă plastică, obiecte personale și de colecție, argintărie și porțelanuri, bijuterii vechi, jucării, vehicule de epocă și multe altele, iar vizitatorii sunt asteptati sa se delecteze intr-o atmosfera boema si sa ofere noi perspective obiectelor pe care le vor achizitiona.

Este o noua editie, care deschide perioada targurilor de profil din Romania, o editie care va oferi un plus de stil si o atmosfera de primavara, o perioada propice pentru aduceri aminte si depanat povesti despre epoci de mult apuse, o perioada a renasterii interesului de a achizitiona obiecte de arta si, nu in ultimul rand ideala pentru cumparaturi si oferirea de cadouri cu stil celor apropiati.

Va asteptam in Pavilionul B1 al Centrului Expozițional ROMEXPO, la ediția de primăvară a ANTIQUE MARKET, manifestarea dedicată atât artiștilor, cât și iubitorilor de artă și colecționarilor.

Manifestarea este organizată de ROMEXPO împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România și se desfășoară concomitent cu ROMTHERM, MOBILA EXPO, CONSTRUCT – AMBIENT EXPO, EXPO FLOWERS & GARDEN, precum și cu MODEXPO I.

PROGRAM DE VIZITARE
14 – 16 martie 2019 (joi – sâmbătă): între 10:00 – 18:00;
17 martie 2019 (duminică): între 10:00 – 16:00.

Bilet intrare: 20 de lei. Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilități și persoanele instituționalizate beneficiază de intrare gratuită. Acces:Pietonal: Porțile A, B, C si D, cu intrare dinspre: Piața Presei Libere, Bulevardul Expoziției și Strada Parcului/ Auto: Porțile B, C si D, cu intrare dinspre: Bulevardul Expoziției și Strada Parcului. Tarif parcare: 5 lei/oră

Mai multe informații pe www.antiquemarket.ro

Banner SapunulCheia.ro

Igiena dentară corectă – cum să păstrăm dinții sănătoși

0
Igiena dentară corect

Igiena dentară este unul din cele mai cunoscute și discutate subiecte din stomatologie şi din viața cotidiană, în acelaşi timp. Întâlnim sute și mii de articole despre cum să avem grijă de sănătatea dinților și zâmbetului, proceduri şi servicii stomatologicecare pot fi efectuate chiar și acasă sau cele ce necesită intervenția unui medic cu experiență.
Principiile de bază incluse în igienana dentară zilnică cuprind spălatul dinților de două ori pe zi, folosirea aței dentare și apei de gură. La fel de importante, dar efectuate periodic sunt vizitele regulate la clinica stomatologică și o dietă echilibrată. Respectând acești pași și combinându-i eficient, găsim și calea succesului către o dantură sănătoasă și, în același timp, atrăgătoare.

Spălatul pe dinți: un ritual vital pentru sănătatea dentară, dar adesea ignorat
De ce ignorat? Pentru că am devenit obișnuiți cu un stil și mod de a ne spăla pe dinți, considerând că pasta și periuța deja sunt suficiente, pentru că suntem mereu grăbiți și încărcați cu alte probleme. Puțini dintre noi se întreabă dacă igiena dentară cu care ne-am obișnuit este cea corectă, deoarece a devenit o rutină. Spălatul dinților elimină resturile de mâncare, în acest mod și bacteriile ce pot afecta starea cavității bucale, favorizând în sens direct apariția cariilor. Pentru ca spălatul pe dinți să fie executat în mod corect și să beneficiem de o curățire eficientă a cavității bucale, trebuie să fie respectate câteva reguli simple:
Spălatul dinților nu trebuie să fie mai scurt de 3-5 minute. Exact, curățirea rapidă a dinților nu este eficientă, întrucât nu toate resturile de mâncare pot fi ușor curățate de pe dinți – acest proces necesită mai mult efort cuantificat în timp. Specialiștii din domeniu cunosc că omul modern se află mereu într-o criză de timp, de aceea propun două modele de spălare a dinților: spălatul de 3 ori pe zi a câte 3 minute sau de 2 ori a câte 4-5 minute. În așa mod, păstrezi echilibrul dintre timpul petrecut la o spălare și eficiența, productivitatea acesteia.
Folosim mișcări de sus în jos sau circulare pentru a spăla dinții. Conform specialiștilor, mișcările orizontale, cel mai des folosite de către noi, lezează suprafața dintelui, în special, mișcările orizontale lungi. O curățare corectă presupune spălarea sub un unghi de 45 de grade și, cel mai important, cu mișcări scurte, totuși, cavitatea noastră bucală nu ocupă prea mult spațiu; o curățăm moderat.
Periuța de dinți se recomandă să fie confecționată din fire de tărie medie.

Folosirea aței dentare
Aţa dentară este un element al igienei orale mai rar folosit în igiena dentară, care provoacă și unele controverse. Folosită corect și periodic, ea completează eficient celelalte obiceiuri sănătoase. Aţa dentară este necesară pentru a îndepărta resturile greu accesibile pentru periuța de dinți, de aceea, folosirea acesteia este preferabilă pentru a nu lăsa bacteriilor un mediu propice de dezvoltare. Specialiștii în stomatologie sfătuiesc să fie folosită de persoanele care au riscul mărit de apariție a afecțiunilor gingivale, precum fumătorii.

Alimentația, factor-cheie în sănătatea dentară
Modul în care ne alimentăm afectează nu doar proporțiile corpului nostru, cantitatea de energie pe care o folosim pentru existență, dar și sănătatea danturii noastre. Există alimente care dăunează și dimpotrivă, alimente care ajută la menținerea unui zâmbet frumos și sănătos.
Alimentele bogate în calciu cu siguranță trebuie să facă parte din regimul nostru alimentar zilnic. Găsim cazeina, proteina care ne protejează dinții, în brânzeturi și iaurturi. Laptele sau ouălele asigură raportul de vitamina D, la fel jucând un rol important în menținerea smalțului dinților.
Fructele și legumele sunt, de asemenea, recomandate ca parte din meniul nostru, cu excepția câtorva și anume:
Portocalele, lămâile și grapefruit-ul, care subțiază smalțul și pot deveni o cauza majoră a cariei dentare.
Roșiile nu au un efect pozitiv asupra dinților din cauza acidității înalte.
Ceaiul și cafeaua: acizii tanici din cafea (și din anumite ceaiuri) atacă smalțul dentar și pătează dinții.
Dulciurile: conținutul ridicat de zahăr din dulciuri favorizează dezvoltarea bacteriilor și sunt material pentru formarea acizilor – toate acestea duc la apariția cariilor și afecțiunilor parodontale.
Vinul roșu: pe cât de gustos, pe atât de nociv dinților tăi, acesta conține pigmenți puternici ce îți pătează dinții.
Trebuie să fim atenți la ce mâncăm, cum combinăm alimentele și cât de des facem excepții de la reguli.

Profilaxie dentară profesională
Profilaxia dentară este un set complex de elemente ce ajută la prevenirea apariției și evoluției cariei dentare și a bolilor parodontale în stomatologie. Astfel, aceasta contribuie la evitarea complicațiilor și a tratamentelor mai grele și costisitoare în același timp.
Profilaxia dentară ține de modul de viață individual, ceea găsim mai sus: spălatul dinților, ața dentară, apa de gură, alimentația sănătoasă. Profilaxia profesională include periajul profesional și detartrajul: proceduri ce se efectuează de două ori pe an.
Prin consultația stomatologului și efectuarea acestor proceduri, putem evita și diminua acțiunea factorilor care duc la deteriorarea dinților. Printre acești factori menționăm bacteriile ce formează placa dentară, substanțele organice conținute în alimentele pe care le consumăm, dar și calitatea smalțului și a dentinei, toți factorii influențând structura dintelui.
Îngrijirea dinților este o responsabilitate foarte mare, întrucât dinții au rol și în masticație, și în vorbire, dar și la asigurarea sănătății întregului organism. Nu este niciodată plăcut să treci printr-o afecțiune dentară, mai ales pentru că acestea pot deveni dureroase, lovesc în buget și taie din timp. Ai grijă de dinții tăi, investește în sănătatea ta!

Banner SapunulCheia.ro

Românii pasionați de bricolaj își doresc materiale în cantități mici

0

Potrivit unui studiu realizat la nivel național, românii pasionați de bricolaj și de reamenajare își doresc mostre pentru testare și posibilitatea de a achiziționa produse în cantități mai mici. Folosit ca o modalitate de relaxare, exprimare a creativității și petrecere a timpului cu familia, bricolajul este o activitate recurentă în care românii investesc de la 50 și la 300 de lei lunar.
Analizând retrospectiv o serie de proiecte de print în care am fost implicați, am observat faptul că așteptările cumpărătorilor cu privire la furnizorii DIY se referă și la cantitățile în care sunt disponibile materialele de care au nevoie pentru: reamenajarea interioară, recondiționarea mobilierului, grădinăritul, reciclarea și reparațiile în casă. În egală măsură, putem spune că o parte dintre clienți și-au exprimat dorința de a primi mostre care să îi ajute în alegerea produselor de care au nevoie.
Așadar, putem afirma faptul că acest trend delimitează cerințele de pe piață și diferențiază nevoile clienților în două categorii: cumpărători care au nevoie de cantități mari și pasionații de bricolaj care își doresc cantități mai mici, potrivite pentru proiectele personale, arată Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
În egală măsură, se poate discuta despre nevoile specifice ale cumpărătorilor care determină atât o reorganizare a modului de producere și distribuție a produselor, cât și adaptarea la o altă așteptare a clienților: varietatea. Astfel, are loc o diversificare a ambalajelor, personalizate pentru fiecare tip de cumpărător și material în parte.
Industria printului vine în ajutorul furnizorilor de pe piața de DIY, oferind o gama variată de opțiuni care întâlnesc așteptările companiilor și cumpărătorilor deopotrivă. De la personalizarea ambalajelor pentru consumatori, la reinventarea celor vechi și până la producerea în masă a acestora, furnizorii materialelor de bricolaj se pot baza pe integratorii de print pentru promovarea noilor game de produse.
Alături de calitate, românii care bricolează își doresc opțiuni variate de materiale pe care să le folosească în activitățile întreprinse. Intervenția printului este și aici necesară, prin faptul că fiecare nou produs are nevoie de ambalaje care să reprezinte cât mai bine produsul și producătorul.
Așteptările consumatorilor cresc din ce în ce mai mult, iar pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să se adapteze constant în funcție de evoluția pieței. Furnizorii care activează pe piața DIY sunt nevoiți să facă eforturi susținute pentru a crea o experiență de cumpărare plăcută, menită să sporească apropierea de cumpărători.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE