Acasă Blog Pagina 4

Mesaje de motivație, curaj și determinare transmise de speakerii invitați la cel de-al doilea eveniment de conștientizare al Campaniei #CurajulNUareGen, organizat de Asociația GO-AHEAD în județul Suceava

0

Joi, 20 octombrie 2022, la Palatul Alexander din Suceava a avut loc cel de-al doilea Eveniment de Conștientizare al Campaniei #CurajulNUareGEN desfășurat de Asociația GO-AHEAD împreună cu Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare în cadrul proiectului EDURIGHTS4GIRLS – Acces egal la educație.

În deschiderea evenimentului au luat cuvântul Alexandra Bălșeanu – Președinte Asociația GO-AHEAD, prof. Daniela Ceredeev – Inspector școlar pentru disciplina religie, purtător de cuvânt Inspectoratul Școlar Județean Suceava, Dana Jigman – Manager de proiect și Maria Teodoreanu – Președinte Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare. Evenimentul a fost moderat de jurnalista Mădălina Samoilă.

Speakerii principali ai evenimentului Alina Donici – Managing Partner Artesana, Elisabeta Moraru – Country Manager Google România, Tedy Necula – Regizor, Dalisa Strugariu – Responsabil tehnic Active Citizens Fund România, Adrian Păduraru – Actor, Daniel Barbu – Senior Security Manager, Adobe România, Georgiana Mălina Tănase – Psihoterapeut, Fabrica de Emoții și Angela Zarojanu – Director Teatrul Matei Vișniec din Suceava au transmis mesaje de motivație, curaj și determinare adresate elevilor, părinților și cadrelor didactice prezente la eveniment.

În cadrul evenimentului a avut loc și ceremonia de acodare a premiilor aferente concursului din cadrul campaniei #CurajulNUareGen, organizată în cele 7 licee din județul Suceava.

Directorul de Fundraising al Asociației GO-AHEAD, Adeline Duca, a transmis mesajul de încheiere al evenimentului, prezentând de asemenea Obiectivul Campaniei de strângere de fonduri #CurajulNUareGen, lansată în cadrul evenimentului: Asociația GO-AHEAD și-a propus ca până în anul 2030 să ofere ore de dezvoltare personală tinerilor și profesorilor din toate liceele tehnologice din România, creând astfel o comunitate de susținere în jurul acestora și un cadru sigur în care ei să se poată exprima fără teamă, să fie ascultați și cu adevărat înțeleși.

Proiectul EDURIGHTS4GIRLS – Access egal la educație este derulat de către Asociația GO-AHEAD, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Neamț și cu Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanţat de Islanda, Liechtenstein şi Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021. Scopul proiectului este creșterea capacității nivelului de conștientizare și aplicare a drepturilor omului, în special a celor legate de problematica de gen și accesul/ dreptul la educație prin măsuri specifice de dezvoltare personală, consiliere, terapie de care beneficiază cel puțin 480 de eleve și 210 cadre didactice din 15 unități de învățământ din județele Neamț și Suceava, precum și acțiuni extinse de conștientizare, monitorizare, advocacy de care beneficiază peste 2000 de persoane – elevi, părinți, profesori, actori din comunitățile vizate.

Despre Programul Active Citizens Fund România
Programul Active Citizens Fund România este finanțat prin Granturile SEE 2014-2021. Obiectivul general al Granturilor este de a reduce disparitățile economice și sociale și a consolida relațiile bilaterale dintre cele 15 state beneficiare și statele donatoare (Islanda, Liechtenstein, Norvegia). Programul este administrat de către consorțiul compus din Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Fundația pentru Parteneriat, Centrul de Resurse pentru Comunitățile de Romi, Fundația PACT și Frivillighet Norge, care acționează în calitate de Operator de Fond desemnat de către FMO – Oficiul Mecanismului Financiar al Granturilor SEE și Norvegiene. Active Citizens Fund România vizează consolidarea societății civile și a cetățeniei active și creșterea capacității grupurilor vulnerabile. Cu o alocare totală de 46.000.000 euro, programul urmărește dezvoltarea pe termen lung a sustenabilității și capacității sectorului societății civile, intensificând rolul său în promovarea participării democratice, a cetățeniei active și a drepturilor omului și consolidând în același timp relațiile bilaterale cu statele donatoare Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Pentru mai multe informații despre Active Citizens Fund în România, vă rugăm accesați www.activecitizensfund.ro. Pentru mai multe informații despre Granturile SEE și Norvegiene, accesați www.eeagrants.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Campania de strângere de fonduri #CurajulNUareGEN

0

Campania de strângere de fonduri #CurajulNUareGEN lansată, luni 17 octombrie, alături de reprezentanți ai companiilor Great People Inside România, Google România, Lugera România, Adobe România în cadrul primului eveniment de conștientizare organizat de Asociația GO-AHEAD în județul Neamț

Campania #CurajulNUareGEN desfășurată în cadrul proiectului EDURIGHTS4GIRLS-Acces egal la educație a debutat cu primul eveniment de conștientizare luni, 17 octombrie 2022, la Central Plaza Hotel din Piatra Neamț.
În deschiderea evenimentului au luat cuvântul Alexandra Bălșeanu, Președintele Asociației GO-AHEAD, Florentina Luca-Moise, Inspector Școlar General județul Neamț, Dana Jigman, Manager de proiect și Maria Teodoreanu, Președinte Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare. Evenimentul a fost moderat de actorul Adrian Păduraru.
Doru Dima, CEO Great People Inside România, Elisabeta Moraru, Country Manager Google România, Irina Filip, Business Development Manager – Lugera România, Răzvan Ionuț Borsan, Software Development Engineer – Adobe România și Georgiana Tănase Mălina, Psihoterapeut – Fabrica de Emoții au fost speakerii principali ai evenimentului, intervențiile lor fiind bazate pe mesaje de motivație, curaj și determinare adresate elevilor și cadrelor didactice prezente la eveniment.
În cadrul evenimentului a avut loc și ceremonia de acodare a premiilor aferente concursului din cadrul campaniei #CurajulNUareGen, organizată în cele 8 licee din județul Neamț.
Directorul de Fundraising al Asociației GO-AHEAD, Adeline Duca, a transmis mesajul de încheiere al evenimentului, prezentând de asemenea Obiectivul Campaniei de strângere de fonduri #CurajulNUareGen: Asociația GO-AHEAD și-a propus ca până în anul 2030 să ofere ore de dezvoltare personală tinerilor și profesorilor din toate liceele tehnologice din România, creând astfel o comunitate de susținere în jurul acestora și un cadru sigur în care ei să se poată exprima fără teamă, să fie ascultați și cu adevărat înțeleși.

Proiectul EDURIGHTS4GIRLS – Access egal la educație este derulat de către Asociația GO-AHEAD, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Neamț și cu Asociația Școlară Suceveană pentru Educație și Dezvoltare cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanţat de Islanda, Liechtenstein şi Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021. Scopul proiectului este creșterea capacității nivelului de conștientizare și aplicare a drepturilor omului, în special a celor legate de problematica de gen și accesul/ dreptul la educație prin măsuri specifice de dezvoltare personală, consiliere, terapie de care beneficiază cel puțin 480 de eleve și 210 cadre didactice din 15 unități de învățământ din județele Neamț și Suceava, precum și acțiuni extinse de conștientizare, monitorizare, advocacy de care beneficiază peste 2000 de persoane – elevi, părinți, profesori, actori din comunitățile vizate.

Despre Programul Active Citizens Fund România

Programul Active Citizens Fund România este finanțat prin Granturile SEE 2014-2021. Obiectivul general al Granturilor este de a reduce disparitățile economice și sociale și a consolida relațiile bilaterale dintre cele 15 state beneficiare și statele donatoare (Islanda, Liechtenstein, Norvegia). Programul este administrat de către consorțiul compus din Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Fundația pentru Parteneriat, Centrul de Resurse pentru Comunitățile de Romi, Fundația PACT și Frivillighet Norge, care acționează în calitate de Operator de Fond desemnat de către FMO – Oficiul Mecanismului Financiar al Granturilor SEE și Norvegiene. Active Citizens Fund România vizează consolidarea societății civile și a cetățeniei active și creșterea capacității grupurilor vulnerabile. Cu o alocare totală de 46.000.000 euro, programul urmărește dezvoltarea pe termen lung a sustenabilității și capacității sectorului societății civile, intensificând rolul său în promovarea participării democratice, a cetățeniei active și a drepturilor omului și consolidând în același timp relațiile bilaterale cu statele donatoare Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Pentru mai multe informații despre Active Citizens Fund în România, vă rugăm accesați www.activecitizensfund.ro. Pentru mai multe informații despre Granturile SEE și Norvegiene, accesați www.eeagrants.ro.

Date de contact:
Asociația GO AHEAD

Banner SapunulCheia.ro

Grupul OTE și Intracom Telecom extind serviciile de telemedicină în insulele din regiunea Attica

0

Atena, Grecia – 11 octombrie 2022 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații și OTE Group, unul dintre furnizorii de telecomunicații consacrati din Europa de Sud-Est, extind Rețeaua Națională de Telemedicină – a 2-a Regiune de Sănătate – in insulele din Regiunea Attica, cu scopul de a le oferi locuitorilor acestor insule acces egal la serviciile de sănătate din Sistemul Național de Sănătate.

Intracom Telecom, în calitate de subcontractant principal al proiectului, va asigura furnizarea, instalarea, întreținerea și configurarea echipamentelor de telemedicină de bază, de configurarea spațiilor destinate telemedicinei, precum și de configurarea software-ului de telemedicină și a dispozitivelor medicale digitale.

Rețeaua Națională de Telemedicină (EDIT) actualizată va încorpora unsprezece (11) stații noi, în insulele Antikythera, Agistri, Aegina, Poros, Spetses, Hydra, Galata, precum și în centrele de detectare Korydallos și Avlona, împreună cu o stație de consultanță medicală la Centrul de sănătate din Pireu și o nouă stație la Policlinica Poliției elene, pentru a oferi servicii medicale ofițerilor acesteia, care activeaza în insulele aflate sub jurisdicția celui de-al doilea district sanitar. De asemenea, este planificată furnizarea de servicii medicale la domiciliu, întrucât vor fi oferite nouăzeci (90) de sisteme de monitorizare constând în tablete și dispozitive medicale digitale pentru pacienții cu boli cronice.

Rețeaua Națională de Telemedicină (EDIT) din Grecia va oferi locuitorilor insulelor servicii de sănătate specializate și de calitate, fără a fi nevoie să se deplaseze, reducând totodată costurile de transport și de spitalizare. În plus, personalul medical și de asistență medicală aflat în acestea va beneficia de cursuri acreditate de Educație Medicală Continuă și de cursuri de formare, ceea ce le va permite să își continue dezvoltarea profesională fără a-și părăsi posturile.

Domnul Nikolaos Velentzas, General Manager Services Business Division Intracom Telecom, a precizat “Având mulți ani de experiență în proiecte de infrastructură de telecomunicații și utilizând tehnologiile de ultimă generație dezvoltate de companie, contribuim la finalizarea extinderii rețelei naționale de telemedicină în insulele din regiunea Attica. Viziunea noastră este de a contribui la modernizarea serviciilor de sănătate în zonele îndepărtate, respectiv de a sprijini comunitățile locale.”

Banner SapunulCheia.ro

Nett Front realizeaza productie de unicate intr-un timp si la un cost cat al seriilor cu sustinerea platformei SeniorXRP

0

Producatorul de usi si decoruri de mobilier, Nett Front, are cresteri in vanzari de 20-30% pe an, de cand utilizeaza platforma SeniorXRP de la Senior Software, reusind sa realizeze productie de unicate intr-un timp si la un cost cat al seriilor. Compania, care a inregistrat o evolutie spectaculoasa in ultimii ani, genereaza si opereaza zilnic comenzi de ordinul sutelor, fara erori, clientii plasandu-si usor comenzile in portalul din sistem, de unde sunt preluate automat in productie.

Nett Front, o companie din Mures, foloseste tehnologii moderne pentru a produce fronturi personalizate din MDF, vopsite sau infoliate, la un cost si intr-un timp cat al productiei in serie.
Aceasta preia si opereaza zilnic sute de comenzi, activitatea fiind sustinuta de SeniorXRP de la Senior Software – soft pentru managementul resurselor si al fluxurilor complexe de business.

In anul 2016, compania a achizitionat platforma SeniorXRP, care a fost integrata cu aplicatiile din productie folosite de Nett Front. Cu ajutorul automatizarii, producatorul a inregistrat cresteri de 20-30% pe an in materie de comenzi si a reusit sa-si tripleze cifra de afaceri, ajungand in 2021 la 13,5 milioane euro. Parteneriatul cu Senior Software a sustinut dezvoltarea continua a companiei si a dus la obtinerea de rezultate notabile, precum: cresterea acuratetei datelor, reducerea timpilor de lucru, optimizarea operatiunilor bancare, gestionarea unui numar crescut de comenzi cu acelasi personal etc.

Cu SeniorXRP, clientii Nett Front au trecut de la introducerea manuala a datelor intr-un formular Excel si trimiterea acestuia prin e-mail sau fax, la plasarea comenzii din doua clickuri si transmiterea in productie (productie de unicate) in cateva secunde, fata de jumatate de ora cat presupunea anterior.

”SeniorXRP este incredibil de intuitiv si ne ofera un avantaj foarte mare. Ne ajuta sa luam decizii rapide si concrete, la zi. Informatia din sistem este cat se poate de clara si poate fi utilizata de oriunde, printr-un simplu click, reducand efectiv timpii de decizie.

Una dintre cele mai importante realizari custom este modulul de comenzi, mai exact portalul self-service din SeniorXRP, unde clientii pot sa introduca rapid comenzile direct in platforma, iar cand parametri inscrisi nu corespund, sistemul ii atentioneaza cu un pop-up.

Comanda se introduce foarte simplu, e ca mersul pe jos. Avem clienti care introduc zeci de comenzi intr-un timp foarte scurt, fara niciun fel de problema. Simplitatea sistemului este una incredibila. E o diferenta de la cer la pamant. Dupa ce au realizat cat de simplu este sa plasezi o comanda, clientii ne-au mentionat ca nu se mai vad intorcandu-se la vechiul mod de lucru. Generam si operam comenzi de ordinul sutelor aproape in fiecare zi, cu acelasi numar de angajati. Avem un flux in crestere, de la an la an, de 20-30%, in materie de comenzi”, a specificat Matei Mircea, Manager Vanzari – Nett Front.

Cu ajutorul solutiei de la Senior Software, Nett Front a automatizat o gama larga de fluxuri de lucru din companie, atat din zona de productie, cat si din zona financiar – administrativa. Iata cateva procese care se desfasoara mult mai eficient datorita sistemului SeniorXRP:

• Prelucrarea automata a comenzilor de client si lansarea acestora in productie
• Listarea in masa a documentelor de business
• Incarcarea si descarcarea automata a stocurilor
• Gestionarea comenzilor de achizitie si realizarea automata a receptiilor etc.

Datorita integrarii sistemului cu celelalte aplicatii utilizate de Nett Front, s-a realizat fluidizarea fluxului de informatii din intreaga companie, ceea ce a permis conectarea proceselor de lucru si cresterea operativitatii in activitatile de zi cu zi.

”Avem informatii legate de tot procesul de fabricatie, de materialele folosite in procesul de productie, dar si informatii legate de rotatia stocurilor, de clientii nostri, de cerintele lor, atat pe partea de produse de marketing, cat si in ceea ce priveste cerintele pietei.

Integrarea sistemului cu alte aplicatii este destul de usoara. Noi am integrat SeniorXRP cu trei mari softuri proprii: cel de optimizare a procesului de productie, cel de urmarire a productiei si cel de ambalare si paletizare. Softul este compatibil cu sisteme bancare, de aceea am reusit sa automatizam platile catre furnizori si sa procesam extrasele bancare automat cu SeniorXRP”, a precizat Czink Melinda, Director Economic – Nett Front.

”Au trecut 6 ani si inca vedem ca ne putem dezvolta impreuna”

La inceputul activitatii, Nett Front a folosit pentru scurt timp un program clasic de contabilitate, iar, mai apoi, un ERP mai simplu, pe care l-a schimbat dupa doar 3 ani, deoarece nu mai permitea gestionarea volumului de date in crestere. Mai departe, potrivit producatorului, pe parcursul a 7 ani, acesta a folosit un alt soft ERP, mai complex, insa care, de asemenea, a fost inlocuit fiindca nu a mai fost dezvoltat pentru a corespunde ritmului de crestere al afacerii Nett Front.

De atunci, Nett Front utilizeaza SeniorXRP, o solutie de tip ERP flexibila si scalabila, conceputa sa functioneze ca o platforma de dezvoltare. Cu o interfata intuitiva, sistemul include functionalitati extinse de ERP, CRM, Portal Self-Service si nu numai, perfect integrate, ce au la baza tehnologii de ultima generatie. Trecerea de la vechiul soft la platforma SeniorXRP s-a realizat automat, fara sa fie necesara intreruperea activitatii producatorului si fara sa afecteze clientii, Go Live-ul realizandu-se de pe o zi pe alta, intr-o singura noapte.

”Motivul principal pentru care am achizitionat SeniorXRP era flexibilitatea, dar si faptul ca furnizorul s-a angajat sa personalizeze sistemul dupa nevoile noastre. Am inceput cu speranta ca peste 6 ani nu o sa ajungem din nou in situatia de a schimba softul si iata ca au trecut acesti ani si suntem in continuare multumiti de colaborare si inca vedem ca ne putem dezvolta impreuna”, a mentionat Széll Andrea, Asistent Manager – Nett Front.

Despre Nett Front

Infiintata in anul 2006, Nett Front este o companie din judetul Mures care produce usi si decoruri de mobilier infoliate si vopsite, din material MDF, in marimi atipice si standard, avand inclusiv capacitatea de a onora si comenzi in serie. Nett Front a inceput ca o afacere de familie, cu 8 angajati si o suprafata inchiriata de 1.200 mp, ajungand in prezent la un numar de 130 de angajati si la spatii proprii de peste 10.000 mp.

Despre Senior Software

Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in cinci locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara) cu o echipa formata din peste 180 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

5 motive pentru care SeniorERP este alegerea numarul 1 a companiilor din Romania

0

Sistemul ERP este o parte fundamentala in gestionarea a mii de afaceri de toate dimensiunile si din toate industriile, iar implementarea unui software de planificare a resurselor intreprinderii vine ca un prim pas in modernizarea afacerilor si automatizarea proceselor de business.

Fie ca discutam despre contabilitate, productie, gestionarea stocurilor si a comenzilor, managementul relatiilor cu clientii, vanzari si marketing, gestionarea proiectelor si resurselor umane sau despre alte operatiuni, un software ERP performant si integrat iti permite sa conectezi toate procesele de business. Un sistem ERP modern ofera vizibilitate in timp real pentru un proces decizional mai bine informat si, astfel, sunt eliminate procedurile ineficiente, se obtine o scalabilitate ridicata, performanta crescuta, iar procesele consumatoare de timp si resurse sunt eliminate.

SeniorERP, soft ERP 100% romanesc, optimizeaza procesele de lucru pentru companiile din Romania

SeniorERP este un software modern de planificare a resurselor intreprinderii, adaptat la nevoile companiilor de toate dimensiunile si din toate industriile, ce faciliteaza gestionarea optima a tuturor resurselor, modalitati avansate de analiza si multiple oportunitati de dezvoltare.

In cele ce urmeaza vom prezenta 5 motive principale pentru care afacerile din Romania au ales Senior Software ca partener de dezvoltare, dar si marturiile clientilor legate de beneficiile obtinute in urma utilizarii sistemului SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor.

“Printre principalele criterii pentru care am ales Senior Software s-au numarat posibilitatea de adaptare a sistemului SeniorERP la nevoile noastre, dar si capacitatea de extindere a solutiilor, pe masura ce ne dezvoltam. Nu in ultimul rand, a contat profesionalismul echipei cu care am fost in legatura inca de la inceput, pentru ca ai nevoie sa vezi ca oamenii cu care vorbesti sunt bine pregatiti si interesati ca lucrurile sa mearga.“ Alina Tinca, Masibo Sport

1. ERP perfect adaptat legislatiei financiar-contabile si mediului de afaceri din Romania

SeniorERP este un sistem ERP perfect adaptat legislatiei financiar-contabile romanesti si se pliaza cu usurinta pe particularitatile afacerilor locale. In plus, este un sistem usor de utilizat si personalizat si include functionalitati actualizate, inclusiv pentru zona de contabilitate.

Toate datele despre activitatea si rezultatele intregii companii, precum: plati, incasari, taxe si impozite, situatia liniilor de credit, balanta si profit sunt centralizate in SeniorERP. De asemenea, solutia furnizeaza informatii in timp real, cu ajutorul carora organizatiile isi pot gestiona obligatiile de plata, prin planificarea cash flow-ului si prin notificari si alerte periodice.

Prin urmare, datorita solutiei SeniorERP, depui la timp raportarile si declaratiile solicitate de stat, acestea putand fi realizate printr-o simpla apasare de buton, direct in sistem.

„SeniorERP ne-a convins prin adaptarea remarcabila la legislatia romaneasca si la realitatile mediului de afaceri local. Este o solutie completa, eficienta, rapida, integrata si extrem de prietenoasa cu utilizatorul.” Radu Muntean, Baneasa Moara & Baneasa Paste

„Incepand cu 2021 a venit acest tavalug al cresterii costurilor de productie, tavalug care acum se poate urmari in timp real. Avem beneficii care tin de partea de bugetare, de inchidere a unei luni si de P&L, unde vezi imediat ce costuri nu ti-au fost facturate.” Liviu Semenescu, Pangram (Monte Banato)

2. Sistem ERP flexibil si usor de adaptat specificului oricarei afaceri

Senior Software este o companie din Romania care ofera solutii software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Furnizorul investeste timp si resurse in cercetarea si dezvoltarea solutiilor oferite, iar acest lucru este vizibil si apreciat de companii.

SeniorERP este un soft ERP robust, flexibil si scalabil, care simplifica si imbunatateste fluxurile de lucru, indiferent de structura sau dimensiunea businessului. Solutia pentru managementul resurselor acopera cu succes nevoile oricarui tip de organizatie si faciliteaza automatizarea si integrarea tuturor operatiunilor de business. Totodata, SeniorERP iti permite sa gestionezi atat activitatea tuturor companiilor pe care le detii, cat si multiple puncte de lucru, informatiile fiind transferate si actualizate in timp real.

Datorita modulelor integrate din care este alcatuit SeniorERP, poti sa gestionezi cu usurinta toate procesele, de la marketing si vanzari, la productie, financiar sau logistica. Sistemul iti permite sa colectezi, stochezi, gestionezi si sa interpretezi, intr-un singur loc, date din multiple activitati comerciale.

„Aveam nevoie de un software eficient si flexibil, iar Senior Software a fost furnizorul care a inteles foarte bine nevoile noastre si ne-a oferit cea mai buna solutie din punct de vedere calitate / pret. Cateva dintre beneficiile pe care le-am obtinut in urma implementarii sunt: operarea simplificata, reducerea erorilor, trasabilitate, securitatea datelor, un sistem de raportare eficient.” Mihai Muresan, Herlitz Romania

„Cel mai mare avantaj rezultat din parteneriatul cu Senior Software il constituie informatia oferita. Acum avem acces mult mai usor la informatie datorita modului in care este structurat sistemul SeniorERP. Al doilea avantaj este posibilitatea de automatizare, incepand de la procesele de facturare si de gestiune a stocului, pana la conexiunea cu alte softuri, precum cel de automatizare a livrarilor.” Sorin Felea, Atu Tech

3. Acces la rapoarte intuitive si analize detaliate, in timp real

Usurinta cu care pot fi generate rapoartele, impreuna cu modul simplificat in care sistemul faciliteaza interactiunea utilizatorilor cu datele, constituie un puternic element de diferentiere al solutiei SeniorERP.
Cu ajutorul sistemului integrat pentru managementul resurselor de la Senior Software, utilizatorii au posibilitatea sa genereze cu usurinta atat o gama variata de rapoarte incluse standard in aplicatie, cat si rapoarte custom, create in functie de nevoile si specificul businessului.

Cu functionalitatile de Raportare si Analiza a datelor, prezente in SeniorERP, utilizatorii castiga vizibilitate completa asupra operatiunilor, control asupra businessului si posibilitatea sa isi stabileasca obiective clare si realiste, bazate pe date corecte si complete, disponibile in timp real.

In plus, datorita Dashboardurilor interactive din SeniorERP, utilizatorii beneficiaza, intr-un singur ecran, de o varietate mare de informatii relevante. In acest mod, au vizibilitate asupra zonelor de business care evolueaza favorabil si, totodata, pot reactiona rapid atunci cand este necesara interventia.

„In prezent, datorita sistemului ERP, lucrurile sunt mai ordonate, avem o situatie clara asupra intregii activitati si ne putem seta obiective foarte precise. Avem o situatie foarte, foarte clara in privinta stocurilor, ceea ce e extrem de important pentru noi. Putem sa generam rapoarte in functie de nevoi, pe orice palier, atat pe partea de achizitii, cat si pe cea de vanzari si incasari. Acest lucru ne permite sa organizam si sa planificam mai bine perioada urmatoare.” Alina Tinca, Masibo Sport

„Rapoartele de productie sunt complete si usor de vizualizat, astfel incat si gestiunea a cunoscut imbunatatiri. Pe zona de vanzari avem o situatie mult mai clara despre activitatea agentilor de vanzari, pe diversele canale de distributie pe care le deservim. Usurinta cu care realizam inregistrarile contabile, faptul ca am automatizat declaratiile si diferite documente uzuale, cat si posibilitatile extinse pe care le avem in intocmirea rapoartelor – pentru noi sunt cele mai importante avantaje aduse de SeniorERP.” Ruxandra Alexianu, Merlins Beverages

4. Mod de lucru unitar pentru toate departamentele companiei

SeniorERP unifica datele, procesele si functiile esentiale de business, precum finantele, productia, gestionarea stocurilor si a comenzilor, managementul relatiilor cu clientii, vanzarile si marketingul, administrarea proiectelor si resursele umane. Unificarea datelor si a departamentelor contribuie la crearea unei imagini de ansamblu asupra businessului, iar organizatiile isi pot gestiona mai eficient procesele de business, pe baza unui flux informational continuu.

Totodata, SeniorERP le permite companiilor sa identifice zonele de business care pot fi imbunatatite sau care prezinta oportunitati de crestere. Deoarece toate departamentele lucreaza in acelasi sistem si au acces la aceleasi informatii, echipele au posibilitatea sa observe in timp real si sa ia masuri proactive in diferite situatii, fie ca este vorba de o crestere brusca a cererii pentru un anumit produs, de intarzieri in livrarile de la un furnizor sau de o criza iminenta a fluxului de numerar.

In plus, pe baza informatiilor din sistemul ERP, companiile isi pot stabili obiective precum cresterea eficientei, reducerea costurilor si adaptarea la conditiile in schimbare ale consumatorilor sau ale pietei. SeniorERP automatizeaza multe sarcini predispuse la erori, precum facturarea si procesarea comenzilor, introducerea si actualizarea stocurilor si multe altele, furnizand in timp util informatiile de care echipele au nevoie pentru a functiona mai eficient.

„Solutiile informatice de la Senior Software ne-au convins ca sunt ceea ce compania noastra are nevoie pentru a organiza activitatea tuturor departamentelor. Faptul ca ne-au oferit acces la o solutie integrata a fost un aspect decisiv in luarea deciziei de colaborare.” Petronel Rus, SamMills Distribution

„SeniorERP a minimizat timpii de lucru pierduti, oferindu-ne acces la toate informatiile societatii intr-o singura baza de date. Cu noul ERP, am obtinut situatii mult mai clare si precise privind productivitatea fiecarui departament si activitatea pe care o desfasuram, intr-un timp optim.” Marius Constantin, Cipcos Mar Complex

5. Expertiza si know how-ul echipei de profesionisti

Sute de companii din Romania, printre care se numara si cele prezentate in acest articol, au ales Senior Software ca partener de dezvoltare pe baza criteriilor si a obiectivelor departamentale bine stabilite, precum si in urma unor studii de piata intense si a discutiilor purtate cu diversi provideri de solutii software.

Flexibilitatea si gradul ridicat de customizare prezentate de solutia SeniorERP, impreuna cu profesionalismul echipei Senior Software si experienta vasta a acesteia, sunt printre principalii factori luati in considerare de companii in alegerea celei mai bune solutii ERP.

„Unul dintre furnizorii nostrii avea deja o solutie implementata si acesta a fost inceputul demersurilor noastre. Din cele trei solutii ERP pentru care am avut discutii, reprezentantii Senior Software ne-au oferit increderea ca putem dezvolta o colaborare de succes. Criteriile decisive au fost disponibilitatea departamentului de ERP pentru dezvoltarea si customizarea aplicatiei, plus profesionalismul echipei de vanzari.” Marius Constantin, Cipcos Mar Complex

„Nu ascund faptul ca am cerut feedback de la clientii care au implementat acest sistem si erau foarte multumiti. Suntem la 2 saptamani de la Go Live si feedbackul pe care pot sa il dau celorlalti este acesta: este mult mai bine decat ne-am asteptat, in sensul ca deja vedem imbunatatiri semnificative ale proceselor. Timpii sunt mult mai scurti legat de procesarea marfii, a comenzilor spre clientul final si acest lucru ne ajuta sa ne relocam resursele spre ceea ce conteaza cu adevarat: clientul final.” Alin Moldovan, Viamso

„Am ajuns sa inchei un parteneriat cu Senior Software dupa ce am vazut lista de companii cu care colaboreaza si am reusit sa aflu direct de la clientii acestuia ce cred ei despre sistem si cum ii ajuta. In domeniul nostru de activitate, o companie care se vrea stabila pe piata, nu are nicio sansa fara astfel de sisteme integrate. Senior Software e capabil sa ne sustina in ceea ce vrem sa construim si acest lucru inseamna foarte mult pentru noi.” Marian Bota, Dr. Wheel

SeniorERP – sistem ERP cu rezultate imediate

Printre rezultate inregistrate de companiile care au ales solutia SeniorERP se numara:

– 90% mai mult timp dedicat clientilor
– 40% mai multe comenzi procesate
– 20% crestere a vanzarilor online
– 25% crestere a eficientei in procesul de aprovizionare
– 70% reducere a timpului de facturare
– 200% crestere a cifrei de afaceri

Despre Senior Software

Senior Software este unicul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a inceput activitatea cu o singura divizie si, in prezent, dispune de 7 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara) cu o echipa formata din peste 180 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom: Distincție internațională la WITSA Global Innovation & Tech Excellence Awards

0

Compania a fost desemnată câștigătoare a premiului pentru proiectul său holistic de oraș inteligent și durabil
Atena, Grecia – 16 septembrie 2022 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, anunță că a primit distinctia la categoria “Sustainable Growth/Circular Economy Award” (Sector Public) pentru proiectul Smart & Sustainable City pe care îl implementează în orașul Belgrad, Serbia. Ceremonia de decernare a premiului a avut loc miercuri, 14 septembrie, în Malaezia, în cadrul Conferinței mondiale de IT “WCIT 2022”.

Mai exact, orașul Belgrad, a demarat un plan pe termen lung, în mai multe etape, pentru a beneficia de tehnologiile avansate – IoT și AI in construirea unui oraș inteligent cu adevărat “holistic”. Accentul și prioritatea au fost acordate mediului și sustenabilitatii orașului.

Ca un prim pas, orașul Belgrad a decis să adopte noi tehnologii pentru a face față poluării fonice din oraș. Mai departe, orașul a trecut la modernizarea iluminatului cu tehnologie LED pentru a obține reduceri semnificative ale consumului, în timp ce, prin utilizarea contorizării inteligente, orașul reușește să monitorizeze îndeaproape consumurile relevante în timp real. In urmatoarea etapa, abordarea holistică a orașului inteligent include detectarea și măsurarea în timp real a poluării aerului, precum și prognozarea evoluției poluanților și a indicelui de calitate a aerului. Astfel, această etapă a proiectului implică o soluție completă care se extinde de la furnizarea și instalarea de stații meteorologice complexe până la aplicațiile IoT și AI necesare pentru lansarea la timp și orientată a acțiunilor de combatere a poluării aerului.

Intracom Telecom, în calitate de furnizor de tehnologie al acestui proiect, a acceptat provocarea și a livrat o soluție completă, care este perfect integrată cu platforma Smart City a companiei, uiTOP™, care monitorizează și analizează toți factorii critici ai unui oraș modern, oferind informații autorităților pentru a lua deciziile corecte, cu informațiile corecte, la momentul potrivit.

Dl. Anastasios Dimopoulos, vicepreședinte al Consiliului de Administrație în cadrul Intracom Telecom, a precizat: “Suntem mândri să primim un astfel de premiu internațional din partea renumitei asociații WITSA și ne simțim profund onorați pentru încrederea pe care ne-a acordat-o orașul Belgrad. Acest proiect este un exemplu viu al unui oraș inteligent care pune accentul pe protecția mediului și pe sustenabilitate, construind o soluție cuprinzătoare, în continuă evoluție și pregătită pentru viitor, abordând probleme reale și având un impact direct și pozitiv asupra vieții cetățenilor”.

Banner SapunulCheia.ro

Comunicat de presă – Lansare proiect „Cetățenie activă într-o lume digitală”, cod SIPOCA/MySMIS: 1084/151411

0

Asociația GO-AHEAD implementează începând cu 08.07.2022 proiectul „Cetățenie activă într-o lume digitală”, cod SIPOCA/ MySMIS: 1084/151411, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Proiectul se derulează cu sprijinul Primăriei Sectorului 4, în baza Acordului de Parteneriat pentru Dezvoltare Locală semnat în martie 2021.
Scopul proiectului reprezintă creșterea capacității Asociației GO-AHEAD și a altor organizații non-guvernamentale de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării locale, prin participarea la programe de instruire pe tematici actuale, implementarea de proceduri, mecanisme, programe și campanii de conștientizare de Cetățenie Activă și Competențe Digitale dedicate cetățenilor Sectorului 4.
Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
 Susținerea și promovarea dezvoltării locale prin dezvoltarea de materiale și programe de formare dedicate cetățeniei active în lumea digitală, precum și prin sesiuni de consultare cu societatea civilă/partenerii sociali și campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul Sectorului 4.
 Dezvoltarea abilităților și compețentelor practice a cel puțin 30 de reprezentanți ai Asociației GO-AHEAD și organizațiilor non-guvernamentale care au aderat la parteneriatul propus, în a promova și susține inițiative concrete și relevante de cetățenie activă și competențe digitale crescute ale cetățenilor Sectorului 4.
Principalele rezultate așteptate ale proiectului sunt:
• Analiza de evaluare a strategiilor la nivel local (S4) și a instrumentelor digitale disponibile pentru cetățeni;
• Harta facilităților digitale disponibile cetățenilor din Sectorul 4;
• Materiale (ghiduri/podcast-uri/video) destinate cetățenilor în vederea familiarizării cu facilitățile digitale disponibile în Sectorul 4;
• Program de formare ”Competențe digitale pt o cetățenie activă” dedicat cetățenilor;
• Consultare cu ONG-urile, partenerii sociali, instituțiile de învățământ superior acreditate pe marginea obiectivelor și activităților proiectului;
• Campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul Sectorului 4;
• Parteneriate cu ONG-uri care activează la nivelul Sectorului 4 în vederea susținerii comune a inițiativelor dedicate cetățeniei active și a competențelor digitale;
• Programe de formare pentru dezvoltare abilități specifice de intervenție în dezvoltarea la nivel local;
Data de începere: 08.07.2022
Perioada de implementare: 12 luni
Valoarea totală a proiectului: 423.116,50 lei
Finanțare totală nerambursabilă: 414.654,17 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European: 331.723,33 lei și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 82.930,84 lei
Cofinanţarea eligibilă a Beneficiarului: 8.462,33 lei

În perioada septembrie-octombrie 2022 se derulează analiza privind gradul de informare, utilizare și satisfacție privind instrumentele digitale puse la dispoziția cetățenilor din Sectorul 4. Vă invităm să completați chestionarul disponibil la adresa: https://go-ahead.ro/ro/chestionar-sector4.

Pentru detalii suplimentare despre proiect puteți utiliza următoarele date de contact:
Marinela CAJVAN – Manager proiect
E-mail/ pagină web: office@go-ahead.ro / www.go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

Lansare proiect „Cetățenie activă într-o lume digitală”, cod SIPOCA/MySMIS: 1084/151411

0

Asociația GO-AHEAD implementează începând cu 08.07.2022 proiectul „Cetățenie activă într-o lume digitală”, cod SIPOCA/ MySMIS: 1084/151411, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Proiectul se derulează cu sprijinul Primăriei Sectorului 4, în baza Acordului de Parteneriat pentru Dezvoltare Locală semnat în martie 2021.
Scopul proiectului reprezintă creșterea capacității Asociației GO-AHEAD și a altor organizații non-guvernamentale de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării locale, prin participarea la programe de instruire pe tematici actuale, implementarea de proceduri, mecanisme, programe și campanii de conștientizare de Cetățenie Activă și Competențe Digitale dedicate cetățenilor Sectorului 4.
Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
 Susținerea și promovarea dezvoltării locale prin dezvoltarea de materiale și programe de formare dedicate cetățeniei active în lumea digitală, precum și prin sesiuni de consultare cu societatea civilă/partenerii sociali și campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul Sectorului 4.
 Dezvoltarea abilităților și compețentelor practice a cel puțin 30 de reprezentanți ai Asociației GO-AHEAD și organizațiilor non-guvernamentale care au aderat la parteneriatul propus, în a promova și susține inițiative concrete și relevante de cetățenie activă și competențe digitale crescute ale cetățenilor Sectorului 4.
Principalele rezultate așteptate ale proiectului sunt:
• Analiza de evaluare a strategiilor la nivel local (S4) și a instrumentelor digitale disponibile pentru cetățeni;
• Harta facilităților digitale disponibile cetățenilor din Sectorul 4;
• Materiale (ghiduri/podcast-uri/video) destinate cetățenilor în vederea familiarizării cu facilitățile digitale disponibile în Sectorul 4;
• Program de formare ”Competențe digitale pt o cetățenie activă” dedicat cetățenilor;
• Consultare cu ONG-urile, partenerii sociali, instituțiile de învățământ superior acreditate pe marginea obiectivelor și activităților proiectului;
• Campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul Sectorului 4;
• Parteneriate cu ONG-uri care activează la nivelul Sectorului 4 în vederea susținerii comune a inițiativelor dedicate cetățeniei active și a competențelor digitale;
• Programe de formare pentru dezvoltare abilități specifice de intervenție în dezvoltarea la nivel local;
Data de începere: 08.07.2022
Perioada de implementare: 12 luni
Valoarea totală a proiectului: 423.116,50 lei
Finanțare totală nerambursabilă: 414.654,17 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European: 331.723,33 lei și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 82.930,84 lei
Cofinanţarea eligibilă a Beneficiarului: 8.462,33 lei

În perioada septembrie-octombrie 2022 se derulează analiza privind gradul de informare, utilizare și satisfacție privind instrumentele digitale puse la dispoziția cetățenilor din Sectorul 4. Vă invităm să completați chestionarul disponibil la adresa: https://go-ahead.ro/ro/chestionar-sector4.

Pentru detalii suplimentare despre proiect puteți utiliza următoarele date de contact:
Marinela CAJVAN – Manager proiect
E-mail/ pagină web: office@go-ahead.ro / www.go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

Unicul distribuitor din Romania al echipamentelor adidas pentru arte martiale si box, isi gestioneaza afacerea cu SeniorERP

0

Masibo Sport, producator si distribuitor de echipamente si accesorii profesionale, unic reprezentant al echipamentelor adidas pentru arte martiale si box in Romania, Bulgaria si Moldova, a obtinut vizibilitate si control asupra operatiunilor de business cu sistemul ERP de la Senior Software.

Masibo Sport, producator al brandului cu acelasi nume si distribuitor oficial pentru echipamentele dedicate artelor martiale adidas in Romania, Bulgaria si Moldova, isi gestioneaza afacerea cu solutia pentru managementul resurselor SeniorERP, de la Senior Software.

Prin investitia in sistemul ERP, compania a obtinut vizibilitate si control asupra intregii activitati, acuratete in ceea ce priveste stocurile, operativitate in zona de vanzare si imbunatatire a relatiei cu clientii.

„In prezent, datorita sistemului ERP, lucrurile sunt mai ordonate, avem o situatie clara asupra intregii activitati si ne putem seta obiective foarte precise. Avem o situatie foarte, foarte clara in privinta stocurilor, ceea ce e extrem de important pentru noi. Putem sa generam rapoarte in functie de nevoi, pe orice palier, atat pe partea de achizitii, cat si pe cea de vanzari si incasari. Acest lucru ne permite sa organizam si sa planificam mai bine perioada urmatoare.

Procedurile sunt, de asemenea, mai clare. In momentul in care avem o comanda de la un client, pregatim comanda, generam factura, si, tot din program, generam AWB-ul, obtinand astfel un flux complet, cu proceduri bine organizate, de la cap la coada”, a relatat Alina Tinca, Owner – Masibo Sport.

Beneficii obtinute cu ajutorul solutiei ERP de la Senior Software

Sistemul ERP de la Senior Software, pentru managementul integrat al operatiunilor, s-a pliat pe nevoile distribuitorului si producatorului de echipamente sportive Masibo Sport, care beneficiaza in prezent de un flux rapid de informatii corecte si de proceduri de lucru bine definite.

Prin integrarea solutiei SeniorERP cu platforma de ecommerce B2C din companie, businessul a reusit sa obtina vizibilitate crescuta asupra stocurilor si actualizarea datelor in timp real. Mai mult, afacerea are acces la rapoarte detaliate atat pentru zona de vanzari, cat si pentru cea de incasari, avand astfel posibilitatea sa planifice eficient bugetul si sa seteze obiective realiste de business. Totodata, sincronizarea in timp real a stocurilor din magazinul online cu gestiunea din aplicatia ERP, a eliminat riscul de a plasa comenzi pe produsele cu stoc epuizat, lucru care a dus la cresterea satisfactiei clientilor.

In prezent, producatorul si distribuitorul de echipamente sportive pentru arte martiale si box poate face o planificare a necesarului de stoc in mod automat, in functie de istoricul vanzarilor din magazinul online si urmareste cu usurinta volumul vanzarilor, respectiv al incasarilor realizate de fiecare agent in parte. In plus, compania a crescut productivitatea in randul angajatilor datorita facilitarii comunicarii dintre departamente si a automatizarii sarcinilor manuale repetitive.

Conducerea companiei a ales Senior Software ca partener de dezvoltare in urma unui studiu de piata intens si a discutiilor purtate cu diferiti provideri de solutii software. Flexibilitatea si gradul ridicat de customizare prezentate de solutia ERP, impreuna cu profesionalismul echipei Senior Software si experienta vasta a acestuia, au fost cateva dintre elementele care au contat pentru reprezentantii Masibo Sport.

„Printre principalele criterii pentru care am ales Senior Software s-au numarat posibilitatea de adaptare a sistemului la nevoile noastre, dar si capacitatea de extindere a solutiilor, pe masura ce ne dezvoltam. Nu in ultimul rand, a contat profesionalismul echipei cu care am fost in legatura inca de la inceput, pentru ca ai nevoie sa vezi ca oamenii cu care vorbesti sunt bine pregatiti si interesati ca lucrurile sa mearga”, a completat Alina Tinca.

In continuare, compania si-a propus ca pana la finalul acestui an sa lanseze o linie completa de echipamente pentru Judo si intentioneaza, de asemenea, sa optimizeze toate activitatile legate de stocuri, sa imbunatateasca vanzarile B2B prin portalul online si sa atraga un numar cat mai mare de parteneri noi.

Despre Masibo Sport

Masibo Sport a inceput activitatea in anul 2010 si este producator de echipamente sportive si accesorii si distribuitor exclusiv pentru echipamentele de arte martiale si box adidas. Societatea produce si distribuie echipamente dedicate sportului de performanta, dar si sportului de masa din disciplinele Karate, Judo, Box, Kickbox, MMA, Taekwondo, Lupte. Echipamentele sunt comercializate catre federatii sportive, revanzatori, cluburi sportive si persoane fizice, prin intermediul magazinului online detinut de Masibo Sport.

Despre Senior Software

Senior Software este unicul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a inceput activitatea cu o singura divizie si, in prezent, dispune de 7 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara) cu o echipa formata din peste 180 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Asociația GO-AHEAD lansează proiectul „Dezvoltarea Inteligenței Digitale pentru o Cetățenie activă”, cod SIPOCA/MySMIS: 1041/151412

0

Asociația GO-AHEAD anunță lansarea proiectului „Dezvoltarea Inteligenței Digitale pentru o Cetățenie activă”, cod SIPOCA/MySMIS: 1041/151412, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Proiectul se derulează cu sprijinul Consiliului Județean Prahova, în baza Acordului de Parteneriat pentru Dezvoltare Locală.
Scopul proiectului este creșterea capacității Asociației GO-AHEAD și a altor organizații non-guvernamentale de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării locale, prin participarea la programe de instruire pe tematici actuale, implementarea de proceduri, mecanisme, programe și campanii de conștientizare de Cetățenie Activă și Competențe Digitale dedicate cetățenilor județului Prahova.
Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
 Susținerea și promovarea dezvoltării locale prin dezvoltarea de materiale și programe de formare dedicate cetățeniei active în lumea digitală, precum și prin sesiuni de consultare cu societatea civilă/partenerii sociali și campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul județului Prahova.
 Dezvoltarea abilităților și competențelor practice a cel puțin 30 de reprezentanți ai Asociației GO-AHEAD și ai organizațiilor non-guvernamentale active din județul Prahova, care vor adera la parteneriatul propus, pentru a promova și susține inițiative concrete și relevante de cetățenie activă și competențe digitale crescute ale cetățenilor județului Prahova.
Principalele rezultate așteptate ale proiectului sunt:
 Analiza de evaluare a strategiilor la nivelul județului Prahova si a instrumentelor digitale disponibile pentru cetățeni;
 Harta facilităților digitale disponibile cetățenilor din județul Prahova;
 Materiale (ghiduri/podcast-uri/video) destinate cetățenilor pe teme de cetățenie activă și digitală;
 Consultare cu ONG-urile, partenerii sociali, instituțiile de învățământ superior acreditate pe marginea obiectivelor și activităților proiectului;
 Campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul județului Prahova;
 Parteneriate cu ONG-uri care activează la nivelul județului Prahova în vederea susținerii comune a inițiativelor dedicate cetățeniei active și a competențelor digitale;
 Programe de formare pentru dezvoltare abilități specifice de intervenție în dezvoltarea la nivel local.
Data de începere: 11.07.2022
Perioada de implementare: 12 luni
Valoarea totală a proiectului: 419.997,86 lei.
Finanțare totală nerambursabilă: 411.597,89 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European: 349.858,23 lei și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 61.739,66 lei.
Cofinanțarea eligibilă a Beneficiarului: 8.399,97 lei.
În perioada septembrie-octombrie 2022 se derulează analiza privind gradul de informare, utilizare și satisfacție privind instrumentele digitale puse la dispoziția cetățenilor din județul Prahova. Vă invităm să completați chestionarul disponibil la adresa: https://go-ahead.ro/ro/chestionar-judetul-prahova.
Pentru detalii suplimentare despre proiect: Ilinca Georgescu, Manager de proiect, www.go-ahead.ro / office@go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE