Acasă Blog Pagina 3836

Atelier de sculptat dovleci la Antipa

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe cei mici la cea de-a treia ediție a atelierelor de sculptat dovleci de la Antipa care va avea loc vineri, 28 octombrie începând cu ora 17.30, în Sala Atelier a Muzeului.
Daca aveți, așadar, între 8 și 14 ani vă așteptăm la Muzeu să va folosiți inventivitatea, fantezia și iscusința la Atelierul de sculptat dovleci de la Antipa!

Toate materialele folosite în cadrul atelierului sunt puse la dispoziție de către Muzeu. În plus, cei mici vor pleca acasă cu kitul de sculptat, dovleacul modelat și diploma de participare!

Costurile sunt de 50 lei/participant.

Înscrierile se pot face în limita a 15 locuri, pe e-mail: info@antipa.ro.

Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii pe: www.antipa.ro

Banner SapunulCheia.ro

Colectorul anticalcar – inovatia Tefal pentru aparate fiabile si o performanta de durata

0
tefal

Aparate de calcat Tefal cu sistem anticalcar

 

Achizitia unui aparat de calcat este o investitie de la care astepti performanta si rezultate impecabile – manevrare usoara si rapida, protectia tesaturilor, netezire perfecta, dar si o durata de viata indelungata a aparatului. Un sistem de calcat performant este aliatul tau atunci cand vrei sa obtii amprenta unui personal branding de succes.
Una dintre cele mai frecvente situatii care te impiedica sa ai o sesiune de calcat placuta si care poate afecta chiar si tesaturile, o reprezinta depunerile de calcar. Daca pana acum obisnuiai sa utilizezi diverse solutii de curatare, Tefal vine in ajutor cu o inovatie simpla si eficienta, care te scapa de probleme si asigura o performanta de lunga durata a aburului: colectorul anticalcar, un sistem disponibil pe o gama larga de statii si fiare de calcat Tefal.
Avantaje multiple
Sistemul inovator exclusiv de la Tefal colecteaza optim si cele mai mici particule de calcar si, in acelasi timp, previne aparitia depunerilor noi. Indepartarea acumularilor de calcar este mult mai eficienta, comparativ cu solutiile traditionale – la fiecare trei luni, in colector, este retinuta aproximativ o lingura de calcar.
Colectorul are un design unic, este detasabil, simplu de manevrat si de golit, si, cel mai important, ajuta la mentinerea aceleiasi performante a aburului mai mult timp si la functionarea corecta a aparatului.

Tips & tricks
Aparatele de calcat Tefal dispun de colector anticalcar si au fost proiectate pentru a fi utilizate cu apa de la robinet netratata. Totusi, in situatia in care duritatea apei este foarte mare, se recomanda folosirea unei combinatii de 50% apa de la robinet + 50% apa distilata.
Mai multe informatii despre intreaga gama de aparate Tefal dotate cu sistem de colectare anticalcar sunt disponibile aici: http://www.tefal.ro/colector-anticalcar

***
Despre Tefal®:

De peste 60 de ani, Tefal vine in intampinarea consumatorilor cu produse ingenioase care ofera un gatit echilibrat si sanatos, cu rezultate garantate. De la vase de gatit la aparate electrice si de calcat, Tefal ofera solutii inovatoare, conviviale, care ofera placerea de a le utiliza in fiecare zi.

Banner SapunulCheia.ro

Fabricat în România, un eveniment cu si despre afaceri romanesti de succes!

0
Fabricat - Afaceri

Connect Events vă asteaptă în data de 28 octombrie 2016, la Salon Jubile din București la conferința „Fabricat în România”.

Fabricat în România este mai mult decât o simplă conferință, este un spațiu de business ce pune față în față producătorii români, reprezentanții celor mai importante brand-uri tradiționale si reprezentanți ai instituțiilor publice, cu scopul de a găsi cele mai bune soluții de dezvoltare atât pe piața românească cât și peste hotare.

Evenimentul va fi moderat de către Alice Nastase-Buciuța și este susținut de către Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron, Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Aeroport Tuzla, Bread & Spices, Sapunul Cheia, Arovit, Can 2000, Air Sea Forwarders, Hofigal si Jolidon.

Conferința se va desfasura in intervalul orar 10.30 – 18.00 și va reuni aproximativ 200 de participanti, atât reprezentanți ai companiilor romanești de succes cât și reprezentanți din partea autorităților.
Printre invitați se numără:
• dl Adrian Panait – Director Direcția de Antreprenoriat și Programe pentru IMM din cadrul
Ministerului Economiei, Comerțului și Relației cu Mediul de Afaceri
• dna Alice Postavaru – Șef Serviciu Desene și Modele OSIM
• Dl Valeriu Velciu – Președinte Electrotel și Președinte al Patronatului Român pentru Industria Electrotehnica (APREL)
• dl George Bădescu – Director General al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România
• Dna Daniela Raiciu – Director de Marketing Hofigal
• dna Gabriela Munteanu – Director de Marketing Kandia Dulce
• dl Bogdan Naumovici – Director General 23 Communication Ideas
• dl Dorin Ivascu – Director General Aeroport Tuzla

Teme de discuții:
Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.
Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători
Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.
Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes

Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers. Pentru înscrieri, oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm să ne contactați pe marketing@connectevents.ro (persoană de contact Sorina ȚÎRCĂ – 0773.954.930)

Departament de Comunicare Connect Events & Connect Events Services SRL
Despre Connect Events
Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.
Fabricat

Banner SapunulCheia.ro

Soul dining – un nou concept lansat de restaurantul Cézanne by Cezar Munteanu

0
Chef Cezar Munteanu

Chef Cezar Munteanu

Intr-un cadru festiv, alaturi de personalitati din showbiz, reprezentanti din mass-media, clienti si parteneri, restaurantul Cézanne – glamour de la cuisine by Cezar Munteanu a lansat pe 19 octombrie un nou concept – soul dining – transpus prin creativitate, gusturi inconfundabile si emotie.
Pasionatii de gastronomie au savurat o selectie rafinata de canapé-uri si au asistat la un demo plating – crème brulée cu pere si sparanghel – realizat live de Chef Cezar Munteanu.
Soul dining se traduce prin placerea de a gati si reprezinta un mesaj pe care il transmit dincolo de ceea ce regasim in farfurie. Este un nou concept pe piata din Romania care se diferentiaza prin creativitate, pasiune, emotie transmisa si prin ingrediente alese cu multa grija. Un concept nascut pentru cei ce au nevoie de o alta abordare, creat special pentru a aduce bucurie oamenilor.
Dincolo de usile bucatariei veti gasi oameni dedicati, pe care i-am invatat sa ofere know-how celor aflati la inceput de drum, asa cum si altii au impartit cu mine tainele bucatariei si bucuria de a fi langa oameni, in mijlocul oamenilor.
Gatim cu inspiratie, cu zambet si responsabilitate. Responsabilitate sociala. Proiecte precum „Sanatatea incepe din farfurie”,“Fii chef pe propriul tau destin”,“Sarbatorile sunt pentru toti”, dar si sustinerea altor proiecte sociale au venit din dorinta de a fi mai aproape de cei ce au nevoie de noi, a declarat Chef Cezar Munteanu.
Preparatele gourmet au fost insotite de bogatia aromelor din vinurile Cramei Oprisor si maestria lui Sergiu Nedelea, Expert Somelier, iar cafeaua Nespresso a fost cea care a revigorat conversatiile diminetii.
Situat in Piata Charles de Gaulle, in imediata vecinatate a Parcului Herastrau, restaurantul isi asteapta oaspetii cu o atmosfera ce invaluie in arta, prin semineul impunator sculptat de Constantin Brancusi si reproducerea subtila a operelor marelui pictor francez Paul Cézanne.

Info utile
• Specific: International/Chic cuisine
• Chef’s specialities: Crème Brulèe din branza de capra, sparanghel si pere la gratar, Carppaccio de vita umplut cu crema de busuioc, Budinca de ciuperci, Piept de rata glasat cu sirop de agave, polenta si sos de galbiori, Deliciu “Arta à la Cézanne” cu caramel. Pentru evenimente deosebite: Chilean Seabass cu spuma de migdale sarate.
• Capacitate: 50 de locuri la parter; patru saloane cu o multipla capacitate de acomodare la etaj, terasa.
• Ocazii: Pranz, cina, business meeting, aniversare, evenimente corporate/ private.
• Pret mediu meniu: 150 lei

Restaurantul Cézanne by Cezar Munteanu este situat in Piata Charles de Gaulle nr. 3 si este deschis in fiecare zi intre orele 12:00 – 22:00. Telefon rezervari: 0799.885.627.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend intră în clasamentul Deloitte Technology Fast 50 CE 2015, cu cea mai mare creștere pe România

0
Tremend

București, 20 Octombrie 2016 – Compania Tremend s-a alăturat, cu o creștere de 399%, celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, în topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. În România, Tremend ocupă locul 37 la categoria Fast 50, cea mai înaltă poziție ocupată de o companie românească.

Topul Deloitte Technology Fast 50 din Europa Centrală, aflat la a XVII-a ediție, realizează clasamentul companiilor de tehnologie cu cel mai alert ritm de creștere din regiune pe o perioadă de 4 ani și care contribuie, prin inovație, la progresul întregii industrii. Clasamentul reunește companii de diferite dimensiuni, cu o evoluție dinamică, care transpun idei în soluții practice, cu impact la nivel local, regional sau global, cu ajutorul tehnologiei și a inovației.

Tremend oferă companiilor de diferite dimensiuni, de la Fortune 500 la startupuri, capacitatea tehnică pentru a trece la următorul nivel de competitivitate. În următorii ani, compania vizează o continuare a extinderii în US, Europa de Vest și țările nordice, proiecte în zona de IOT, R&D și inovație, deschiderea unui nou centru de dezvoltare și lansarea de noi servicii prin care va susține transformarea digitală a clienților.

“Credem în talentul românesc. Tocmai de aceea construim un cadru prin care acesta își poate aduce contribuția la nivel global. Construim echipe cu mixul potrivit de talent, pasiune și determinare, capitalizăm know-how și bune practici și infuzăm inovație în tehnologiile folosite, în ADN-ul echipei și în instrumentele și procesele utilizate.
Reușim în acest fel să livrăm cele mai bune soluții clienților noștri, indiferent dacă provin din România, US, UK sau din orice alt loc.” Marius Hanganu, Managing Partner Tremend

Deloitte Technology Fast 50 din Europa Centrală ierarhizează companii din 18 țări, care se încadrează în cele 6 categorii: media, tehnologii sustenabile, hardware, software, comunicații și științe umaniste. Companiile din acest top au înregistrat în ultimii ani o creștere medie a cifrei de afaceri de 365%, susținută în principal prin investiții în inovație, managementul talentelor și R&D.

Tremend a înregistrat o dezvoltare accelerată și susținută a business-ului în ultimii ani, având o creștere a cifrei de afaceri de peste 100% în 2015, an în care 51% venituri au fost generate din proiecte pentru clienți internaționali. Compania a avut o creștere organică, cel mai mare client având o contribuție de 18% în cifra de afaceri. Tremend Software Consulting, a fost înființată în 2005 de Ioan Cocan și Marius Hanganu, Managing Partners.

“Acordăm o atenție deosebită culturii organizaționale. Deși avem un ritm alert de creștere, îmi aloc timp să cunosc personal fiecare candidat înainte de angajare. Promovăm în cadrul echipei un mindset global, ne propunem să rezolvăm probleme globale, avem o abordare colaborativă, investim în dezvoltare continuă și ne asigurăm că fiecare om nou intrat în echipă are aceste valori.“ Ioan Cocan, Managing Partner Tremend

În prezent, echipa Tremend dezvoltă soluții tehnologice complexe, de la embedded software pentru companii de top din automotive, până la platforme de ecommerce, soluții web sau soluții customizate pentru companii precum Orange, ING, Carrefour etc.

Despre Tremend:
Cu o experiență de 11 ani în dezvoltarea de soluții software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienți din 15 țări și 3 continente. Soluțiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori și deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale și servicii medicale.

Detalii pe http://www.tremend.com/

Contact: Valentina Iorga, Marketing Manager, viorga@tremend.ro, 0743338690
logo Tremend 480 x480 (1)

Banner SapunulCheia.ro

Tu intelegi efectele financiare ale deciziilor tale? – Invitatie la workshop Gratuit

0
workshop gratuit

CODECS va invita la Workshopul Gratuit Finante pentru nonfinantisti ! Vino pe 26 octombrie de la ora 18 sa vorbim despre rolul functiunii financiare intr-o organizatie, precum si despre procesul de construire si gestionare a bugetelor.

Alaturi de Mariana Ganea, vom vedea care sunt principiile de baza si termenii uzuali folositi in analizele financiare. Vom vorbi despre evaluarea si utilizarea informatiei financiare si importanta ei luarea deciziilor.

Participarea se face pe baza de inscriere in limita locurilor disponibile. Workshopul se desfasoara miercuri 26 octombrie in intervalul 18:00-20:00 la Centrul de training CODECS din strada Agricultori, nr. 37 – 39, sector 2, Bucuresti.

Un consultant va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.

Inscrierile se fac prin completarea formularului: https://goo.gl/forms/1XxwhtPRzIDzTI4B3.

ws_finante

Banner SapunulCheia.ro

Ora de carte la ANTIPA

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și editura Nemira invită copiii cu vârste cuprinse între 7 și 11 ani să participe la „Ora de carte”, un program educațional desfășurat în perioada 22 Octombrie – 5 Noiembrie la Muzeul Antipa. Proiectul are în componență o serie de ateliere interactive destinate elevilor, prin care se urmărește educarea tinerelor generații în spiritul respectului față de natură și promovarea cărții în școli.

Tematica programului educațional este preluată din lumea fascinantă a cărților lui Jill Tomlinson, seria de autor apărută la editura Nemira: „Bufniţa care se temea de întuneric”, „Gorila care voia să se facă mare”, „Pinguinul care voia să afle mai multe”.

„Lucrul care m-a atras cel mai tare la seria cu animale a lui Jill Tomlinson a fost amestecul între conținutul educativ și felul în care fiecare animal era descris în mediul său natural. Bufnița (Buf), gorila (Pongo) sau pinguinul (Otto) sunt pui care cresc și se maturizează în medii complet diferite (într-un câmp care poate fi chiar cel pe lângă care trecem cu mașina, în pădurile africane sau în locul cel mai jos și cel mai înghețat de pe planetă, în întinderea albă a Antacticii) și, odată cu ei, urmărindu-le aventurile, cresc și micii cititori și află multe lucruri fascinante despre lumea naturală.
Mi-a plăcut foarte mult ideea atelierelor interactive de la Muzeul Antipa și o propunere de parteneriat a început să încolțească: ce-ar fi dacă ne-am uni forțele pentru a face o serie de activități interesante și educative pentru copii, în care Buf, Pongo și Otto să le fie prezentați fiecare în mediul său natural și cu stilul propriu de viață? Se poate ajunge la educație și cunoaștere și altfel decât prin intermediul lecțiilor din manualele școlare, iar din astfel de activități auxiliare copiii pot învăța mult mai ușor și mai plăcut”, declara Laura Câlţea, Redactor-şef Nemi.

Copiii sunt așteptați să îi cunoască pe Buf, Pongo și Otto în zilele de 22, 29 octombrie și 5 noiembrie, începând cu ora 10.15, în Sala Atelier de la etajul muzeului.
Participarea la aceste ateliere este gratuită!
Activitatea este destinată în principal școlilor, iar înscrierea se face prin e-mail: info@antipa.ro, începând din 10 octombrie anul curent.

Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Orasul Meu, Gradinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucuresti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mamica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro si pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie Naturala „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Redati tineretea si fermitatea tenului si eliminati ridurile si imperfectiunile fara bisturiu!

0
high class beauty studio

Acum puteti apela la tratamentul de ultima generatie cu MICRODERMABRAZIUNE si la revolutionarul tratament cu OXIGEN HIPERBARIC la High Class Beauty Studio Bucuresti – www.originalbeauty.ro.
La numai 140 lei puteti beneficia de: demachiere si tonifiere profesionala, analiza faciala, microdermabraziune pentru curatarea stratului de celule moarte, cocktailuri de seruri pe baza de acid hialuronic pentru stimularea productiei de colagen facial si eliminarea imperfectiunilor tenului,
Oxigen hiperbaric pentru accelerarea absortiei serurilor in tegument, masca de calmare si stimulare a regenerarii faciale, drenaj limfatic si lift cu oxigen.
Tratamentul facial cu infuzie de oxigen hiperbaric a devenit cunoscut datorita Madonnei si altor dive de la Hollywood, fiind acceptat ca o metoda care nu da gres daca vreti sa aveti un ten de nota zece. Infuzia de oxigen la nivelul fetei practicata in mod regulat ajuta la reducerea eruptiilor cutanate, a petelor pigmentare si la diminuarea aspectului liniilor fine si a ridurilor.
La High Class Beauty Studio Bucuresti veti gasi aparatura performanta ce prezinta siguranta maxima in efectuarea tratamentelor, scheme de tratament cu eficienta de 95% dintre cazuri, produse profesionale cu rezultate certificate de existenta lor pe piata de profil de multi ani si nu in ultimul rand personal calificat si deosebit de ambitios in obtinerea celor mai bune rezultate de catre cliente.
De luni pana sambata, intre orele 9-21, la High Class Beauty Studio puteti beneficia de calitate exceptionala si rezultate garantate! Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro.high class beauty studio

Banner SapunulCheia.ro

Vrei sa intermediezi si afaceri nu doar imobiliare? Solicita invitatie la cafea Sambata 29 Octombrie 2016 la ora 10:00

0
imobiliare

10 profesionisti din imobiliare (brokeri imobiliari, evaluatori de imobile, dezvoltatori, arhitecti si constructori) au oportunitatea ca Sambata 29 Octombrie 2016 ora 10:00 sa afle cum isi pot extinde aria de competente si implicit de a isi creste veniturile prin oferirea de servicii complexe si complete de brokeraj de afaceri.

imobiliareAvem doar 10 locuri disponibile. Solicita invitatie gratuita pentru Sambata 29 Octombrie 2016 la ora 10:00 la o cafea la Bursa Romana de Afaceri, ca sa afli despre ce e vorba.

Solicita invitatia gratuita la intalnirea de cunoastere din data de 29 octombrie, trimitandu-ne un mesaj pe office@rbe.ro . De asemenea, iti poti creea si cont gratuit in platforma de afaceri RBE Connect pentru o excelenta promovare.

Daca esti broker imobiliar si ai fost vreodata intr-una din urmatoarele situatii de mai jos, inseamna ca ai ratat ocazia de a face bani. Dupa intalnirea cu noi, afli cum putem castiga impreuna!

  1. Ai avut vreun client care ti-a spus ca vrea sa isi vanda hala, din cauza ca afacerea nu ii mai merge?
  2. Ai avut ferme de vanzare, care de fapt au devenit ruine nevandabile pentru ca nu s-au vandut cat animalele erau in viata?
  3. Showroom-urile, Service-urile si spalatoriile auto se vand ca afaceri in functiune, nu ca active imobiliare. Exemplele pot continua.

Cand activitatea inceteaza in astfel de imobile, acestea devin foarte greu vandabile. Clientul trebuie sa iti dea mandat si incredere sa le vinzi cat inca sunt in viata. Vino sa vezi cum il poti tu ajuta pe client sa isi promoveze atat afacerile imobiliare cat si propunerile de afaceri sau afacerile de vanzare prin platforma RBE Connect, si cum putem colabora pentru maximizarea sanselor de vanzare.

Proprietarii de afaceri nu vor sa se stie in piata ca ei doresc sa isi vanda afacerea sau ca au vreo nevoie de business, si atunci au nevoie de un broker care sa ii reprezinte. Aici poti sa intervii tu!

Bursa Romana de Afaceri si Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania pregatesc in cadrul Scolii de Brokeraj in Afaceri, profesionisti in vanzarea – cumpararea de afaceri la cheie, intermediere de afaceri inclusiv obtinere de finantari si realizare de asocieri de tip joint-ventures. Mai multe detalii despre programul de Cursuri de Brokeraj in Afaceri RBE Connect – ANBAR, aici.

Banner SapunulCheia.ro

Bursa Romana de Afaceri pune la dispozitia companiilor cu activitate relevanta in economia Romaniei, 10 vouchere gratuite / luna, la serviciile Networking de business matchmaking RBE Connect

0
vouchere-gratuite-rbe-connect-voucher-1038x401

Bursa Romana de Afaceri a initiat un program prin care pune la dispozitia companiilor cu activitate relevanta in economia Romaniei, a unui numar de 10 vouchere gratuite / luna, la serviciile Networking ale platformei de business matchmaking RBE Connect.

vouchere-gratuite-rbe-connect-voucher-1038x401Voucher-ul in valoare de 150 Euro, ofera posibilitatea oamenilor de afaceri sa isi listeze gratuit compania in platforma bilingva RBE Connect, crescand astfel vizibilitatea ei pe plan international, sa isi promoveze propriile oportunitati de afaceri si investitii si solicitarile de parteneriat. Nu in ultimul rand, aceste vouchere ofera firmelor acces gratuit pentru un an la serviciile de Business Networking prin platforma de business matchmaking RBE Connect.

Primele companii care au beneficiat deja de vouchere gratuite si care au devenit membre RBE Connect sunt din domenii diverse, precum: industria de ambalaje, IT&C, tehnologii si produse industriale, software.

Astfel, companii precum : “Donau Invest” , “IT Exclusiv Design” , “ MINI CRM” , “Proinvest Group” s.a s-au calificat pentru a obtine voucherele gratuite oferite de Bursa Romana de Afaceri pe durata Targului pentru industria de ambalaje PACK EXPO, a Conferintei si Expozitiei Internet & Mobile World 2016 si aTargului International Tehnic TIB. Reprezentanti ai Bursei Romane de Afaceri au vizitat standurile anumitor companii expozante, au discutat si au schimbat oportunitati si idei de afaceri, ulterior au oferit vouchere gratuite, oamenilor de afaceri interesati de beneficiile platformei de business matchmaking RBE Connect.

RBE Connect este prima si cea mai complexa platforma de business matchmaking si marketing digital din Romania. Platforma digitala conecteaza oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere si parteneri de afaceri, idei si afaceri de vanzare, oportunitati de afaceri si investitii la nivel global.

Facandu-ti profil de business intr-o platforma de afaceri cu reputatie, iti poti consolida atat imaginea ta ca profesionist cat si a companiei pe care o reprezinti, dar si sa gasesti noi parteneri de afaceri, idei de afaceri de succes, afaceri de vanzare sau alte oportunitati de investitii si dezvoltare a afacerii tale. In platforme digitale de afaceri ca cea dezvoltata de Bursa Romana de Afaceri, poti sa iti construiesti profil personal de business, profil de companie si sa iti promovezi produsele, serviciile, oportunitati si propuneri de afaceri la nivel international. Obtii astfel o vizibilitate internationala atat pentru produsele si serviciile tale, dar si pentru propunerile de afaceri pe care afacerea le poate genera. Vei intra astfel in “radarul” investitorilor si partenerilor de afaceri mult doriti. De aici depinde mult si de tine.

Mai mult, astfel de platforme de afaceri online au listate si evenimentele de business networking din zona ta, si iti poti face bookingul on-line direct din platforma.

Devino membru RBE Connect si beneficiaza de serviciile platformei specializate in cresterea business-ului tau!

Reprezentantii firmelor care citesc acest articol si doresc serviciile de Business Networking ale Bursei Romane de Afaceri, pot beneficia gratuit de voucherul electronic introducand la finalul formularului de inscriere in platforma RBE Connect, codul de voucher: THX RBE

BURSA ROMANA DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, finantari si investitii private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile, la noi piete de desfacere, oportunitati si propuneri de afaceri.
rbe.ro
Banner SapunulCheia.ro

RECENTE