Acasă Blog Pagina 3834

Fluent in 4 luni: Accesis lansează pe 20 septembrie 2016 primul seminar online gratuit în domeniul limbilor străine, din România

0
seminar-online-accesis

Accesis lansează marți, 20 septembrie, la ora 20.00, seminarul online gratuit “Fluent în 4 luni” care va dura aproximativ o oră și 10 minute fiind urmat de o sesiune de întrebări și răspunsuri care va dura în jur de 30 de minute. Participanții vor afla informații deosebit de valoroase necesare studiului unei limbi străine precum și o lista cu instrumente gratuite care pot fi utilizate pentru învățarea oricărei limbi străine.

Pentru a putea participa, cei interesați trebuie să se înscrie pe pagina oficială a evenimentului. www.accesis.ro/webinar. Partener media: Magic FM.

Seminarul online gratuit “Fluent în 4 luni” organizat de Accesis se adresează atât începătorilor cât și vorbitorilor avansați și cuprinde câteva dintre tehnicile utilizate de specialiști și care au fost aplicate în cadrul cursurilor Accesis TC în aproape un deceniu de experiență: de la alegerea instrumentelor de studiu și planificare, până la metode de imersiune lingvistică, dezvoltare a fluenței precum și alte secrete bine păzite ale industriei.
În cadrul seminarului online gratuit participanții vor avea posibilitatea de a interacționa live cu prezentatorii.

Persoanele interesate pot participa și se pot înregistra de oriunde din țară, iar pentru acest lucru trebuie să parcurgă următorii pași:
1. În pagina www.accesis.ro/webinar se introduc datele solicitate
2. Vor primi un e-mail cu link-ul personal pentru logare
3. Cu două zile, respectiv o zi înainte de începerea seminarului online, cei înscriși vor primi o serie de e-mailuri de notificare și reamintire
Așadar, marți, 20 septembrie 2016 la ora 20.00 toți cei interesați să învețe o limbă străină, indiferent de orașul în care locuiesc, sunt asteptați să se conecteze atât de acasă, de pe laptopul personal, dar și de pe tabletă sau de pe telefonul mobil.

Pentru înscriere online și mai multe informații despre acest eveniment puteți accesa pagina de web www.accesis.ro/webinar sau pagina oficială de Facebook Accesis.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm contactați-ne pe adresa:
office@accesis.ro
Tel: 021.795.3414

Accesis livrează din 2007
1. Servicii complete pentru limbă străină: Accesis Train Conversation – cursurile sunt susținute de profesori nativi și români pentru limbile engleză, germană, italiană și franceză.
2. Accesis Translations – o echipă de peste 30 de traducători vă susține cu traducerea documentației interne și a actelor juridice.
3. Cursuri de dezvoltare organizațională, Accesis Human Resources – acestea sunt livrate în urma unor evaluări și analiza organizațională de către traineri cu experiență acumulată pe pozițiile de management ocupate anterior și care au certificările necesare pentru a garanta un transfer organizat de cunoștințe.

Banner SapunulCheia.ro

forFITOUT – amenajarea birourilor în creștere pe piața din România

0
amenajare-birouri-forfitout

forFITOUT – companie care oferă proiecte la cheie de amenajări interioare ale spațiilor de birouri, hoteliere, comerciale și industriale, a finalizat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 850.000 de euro, în creștere cu 20% față de anul 2014.
Compania are clienți activi atât din România cât și din străinătate: Germania, Franța iar printre numele sonore care au apelat la serviciile forFITOUT în 2015 și în primul semestru al anului 2016 se număra: Ford, Floreasca Tower, Trident, Entrofine, Global Finance, Otter, Amring, Ceo Clubs Next Gen, Holcim, Ipsos, Euro Tower, Friesland Campina, More Stephens, etc.
„In ultimii 3 ani în Germania și Franța dezvoltăm frecvent proiecte de studii de fezabilitate și de concept pentru companii cunoscute international” afirmă Cezar Gămulescu, Managing Partner forFITOUT.
Primul semestru al anului 2016 pare să balanseze pozitiv situația financiară iar cererea de ofertare în domeniul amenajărilor interioare ale spațiilor de birouri este net superioară față de anul trecut.
„ Este un trend în care sunt mai puține cereri de ofertă ca și număr, comparativ cu anii anteriori, însă de o calitate mai bună. Clienții sunt mai hotărâți să investeasca în office design și au înțeles această necesitate, dovadă că proiectele se și concretizează, nu rămân la stadiul de asking price. Se concretizează proiecte de acum pentru următoarea jumătate de an. Ca și cashflow pentru businessul forFITOUT am închis deja încă două trimestre din contractele semnate în ianuarie” susține Cezar Gămulescu-Managing Partner forFITOUT
Piața amenajărilor interioare a spațiilor de birouri este vastă iar forFITOUT se diferențiază de competiție prin faptul că:
– este singurul reprezentant specializat pe partiții de sticlă ABCD în România, un brand renumit din Franța; forFITOUT este singurul care deține agrement tehnic pentru aceste produse în România, respectiv pentru sisteme de partiții cu 2 foi.
– are parteneriate exclusive pentru România cu branduri pe mobilier și scaune office din Italia: Linekit și Italian Sedioliti;
– produsele pe care le implementează în cadrul proiectelor sunt procurate direct de la producător, fără adaos de antreprenor reușind să ofere prețuri care se diferențiază clar față de competiție
În 2016, forFITOUT își va continua extinderea serviciilor în spațiul Uniunii Europene, în măsura în care se poate, date fiind tensiunile existente, vizează mărirea echipei cu persoane specializate pe departamentele de Sale și Project Management, și nu în ultimul rând, își dorește atingerea unei cifre de afaceri de 1 milion de Euro cashflow.
# # #

Despre forFITOUT

forFITOUT – campanie privat specializată în servicii la cheie de amenajare interioară a spațiilor de birouri, comerciale, hoteliere și industriale. Business-ul a fost fondat de Cezar Gămulescu în 2009 și este activ cu birou permanent în București .

Gama de servicii este variată şi acoperă zonele de proiectare şi design, până la execuţie de lucrări de design interior, instalaţii, management de proiect, soluţii speciale de finisaje sau chiar logistică şi relocare de companie.

Mai multe detalii pe: www.forfitout.ro

Contact media:
Andra Birladeanu
PR
Telefon – (+4)073 636 8825
E-mail- andra.birladeanu@forfitout.ro

ForFITOUT.ro

Banner SapunulCheia.ro

Obtine certificarea IASSC pentru Lean Six Sigma! Participa la noua sesiune de examene varianta paper-based organizata de CODECS

0
IASSC

Toamna aceasta CODECS organizeaza a doua sesiune de examene IASSC pentru certificare Lean Six Sigma la sediul sau din strada Agricultori 37 – 39, Sector 2, Bucuresti. Aceasta sesiune va include atat certificarea international pentru Lean Six Sigma Green Belt cat si pentru Yellow Belt si va avea loc pe data de 29 octombrie 2016.

Din luna septembrie 2014 CODECS a devenit Organizatia Acreditata de Training a Asociatiei Internationale pentru Certificarea Six Sigma (IASSC) cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. IASSC reprezintă comunitatea profesionala internationala dedicata cercetarii si mentinerii standardelor de certificare aferente industriei Lean Six Sigma in vederea recunoasterii calificarii profesionale ale persoanelor fizice si acreditarea in domeniu a organizatiilor care ofera training de specialitate.
CODECS ofera certificarea internationala pentru Lean Six Sigma prin sustinerea unui examen “pe hartie” (paper-based) al carui regulament respecta in totalitate sistemul didactic si administrativ elaborat de IASSC.

Lean Six Sigma imbina doua metodologii diferite de management care permit obtinerea mai rapida si eficienta de produse si servicii calitative conform specificatiilor clientului la costuri mai mici, prin diminuarea pierderilor si imbunatatirea proceselor.

Inscrierile se fac accesand link-ul https://goo.gl/forms/d9ZTHdFQYcB3Q8Fb2 pana la data de 07 Octombrie 2016.

Pentru informatii suplimentare un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.
201610_iassc_linkedin

Banner SapunulCheia.ro

Sandu Băbășan: Blugento se oferă să realizeze gratuit un magazin online pentru ANAF

0
magazin blugento page_brand_logo

În urma anunțului Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) de achiziție a unui magazin online, Blugento, o companie specializată în realizarea de soluții eCommerce, cu sediul în Cluj-Napoca, a înaintat către ANAF o propunere oficială prin care se oferă să realizeze gratuit un magazin online modern, la cele mai înalte standarde în domeniu.

Inițiativa Blugento vine și în contextul în care Guvernul a lansat, recent, programul GovITHub, care îi aduce laolaltă pe antreprenorii care doresc să contribuie la digitalizarea serviciilor publice, pentru facilitarea și eficientizarea relației cetățenilor cu instituțiile statului. Printre antreprenorii care au participat la lansarea programului s-au numărat și reprezentanți ai Blugento.

„Ca urmare a semnalării nevoii de realizare a unui magazin online în scopul eficientizării vânzării și bunurilor confiscate și sechestrate de ANAF, așa cum reiese dintr-o serie de articole apărute în presă, în cursul zilei de ieri, dorim să salutăm această decizie, pe care o considerăm favorabilă atât proprietarilor executați, cât și statului. Blugento, o companie care are în spate o echipă de tradiție în industria IT și o experiență de 11 ani în dezvoltarea de soluții online se oferă să pună la dispoziția ANAF un magazin online modern, la cele mai înalte standarde, construit pe fundația celei mai populare platforme de eCommerce din lume, Magento. Credem foarte mult că acest proiect va simplifica relația cetățeanului cu statul și va aduce beneficii întregii societăți”, a declarat Sandu Băbășan, Manager General Blugento.

Compania a înaintat astăzi o propunere oficială cu oferta către ANAF, care cuprinde: designul grafic al platformei de e-commerce, infrastructura tehnică necesară vânzării unui număr nelimitat de produse, integrarea magazinului online în pagina anaf.ro, posibilitatea de auto-administrare a site-ului, optimizarea pentru motoarele de căutare etc.

Blugento o colaborare româno-germană, susținută de Magento Inc

Platforma Blugento – www.blugento.ro – facilitează lansarea unui magazin online construit pe fundația solidă a celei mai populare platforme pentru eCommerce din lume, Magento, adaptată pentru piața din România prin modulele și extensiile user-friendly. Blugento oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un produs robust și ușor de utilizat, care include infrastructura tehnică, hosting-ul, update-urile de securitate, servicii de SEO, marketing, și alte servicii conexe comerțului online.

Blugento este un produs nemțesc dezvoltat în România, rezultat al colaborării dintre Blugento GmbH și MindMagnet – agenția web din Cluj-Napoca cunoscută și ca organizator oficial al seriei de evenimente Meet Magento în România –, cu susținerea Magento Inc. Agenția MindMagnet a fost înființată în inima Transilvaniei în 2005, și oferă soluții tehnologice PHP și Magento pieței online din România, dar și din străinătate.

Magento este liderul platformelor de eCommerce și cel mai important furnizor pentru giganții din comerțul online, cu o pondere de 29,8% din cota de piață la nivel mondial. Acest lucru se datorează calității și versatilității platformei, dar și numărului impresionant de dezvoltatori și profesioniști care stau la baza a ceea ce industria IT numește Magento ecosystem.

Banner SapunulCheia.ro

Cel mai mare furnizor independent de soluții IT din Europa aniversează 10 ani de activitate in Romania

0

Joi 1 Septembrie 2016 – Sala Voievozilor de la Palatul Culturii, Iasi. SCC Services Romania, subsidiară a companiei britanice SCC, cel mai puternic furnizor independent de soluții IT din Europa, a aniversat intr-un cadru festiv, 10 ani de activitate in Romania.
Printre participanții la recepția organizata de companie, s-au numărat oficialități locale, reprezentanți ai mediului academic, precum si Excelența Sa D-l Teofil Bauer, ambasadorul Ucrainei in Romania, însoțit de primarul orașului Cernăuți, dl. Oleksii Kaspruk. Recepția însemnat si un excelent prilej de networking, alăturând membri ai mediului de business ieșean si băcăuan.
Punctul de interes al evenimentului a constat in interviul live acordat de Sir Peter Rigby, fondatorul si CEO-ul Rigby Group PLC, consorțiul de firme britanic din care face parte si SCC. Intr-un interviu moderat de jurnalistul Lucian Mândruța, Sir Peter Rigby a împărtășit cu cei prezenți, viziunea lui despre viitorul IT-ului in Romania si despre contextul economic european in lumina recentului vot pentru Brexit.
Doamna Adina Tapalagă, Director General al SCC Services Romania a declarat:
« Astăzi suntem o parte integranta a SCC, divizia de tehnologie a Rigby Group si, la cei aproape 1000 de angajați, nu mai suntem demult ‘copilul răsfățat’ al grupului ci ne-am transformat in ‘tanarul adult’ pe care se poate conta si care pune serios umarul alaturi de ceilalti membri ai marii familii SCC la furnizarea unor servicii IT de cea mai buna calitate.
Misiunea SCC este si va ramane aceea de a face ca IT-ul sa funcționeze pentru clienții noștri îmbunătățind modul in care fac afaceri,dezvoltand cu acestia relatii de parteneriat care sa adauge valoare pe termen lung business-ului lor.”
SCC Services Romania este subsidiara locala a SCC, cel mai mare furnizor independent de servicii IT din Europa. Grupul are un istoric de 40 de ani si peste 6000 de angajați in Marea Britanie, Franța, Spania si Romania. In Romania activitatea a început in 2006, si s-a ajuns in prezent la peste 1000 de angajați in cele doua centre din Bacău si din Iași, ce furnizează servicii IT pentru clienții din 75 de țări la nivel mondial. SCC este divizia de tehnologie a Rigby Group PLC, un grup de companii multinaționale, cu afaceri in IT, aviație, industria hoteliera si investiții financiare.
Investiția inițiala pentru deschiderea sediului din Iasi a depășit 1 milion de euro, pentru ca in următorii 10 ani de activitatea, valoarea totala a investițiilor in Iasi si in Bacau să depășească 10 milioane de euro.
Scc - 10 Ani in Romania 501Scc - 10 Ani in Romania 517

Banner SapunulCheia.ro

Arhitectura moderna si profile decorative, sau cum sa decorezi o casa cu stil !

0
arhitectura solbanc-polistiren-expandat-cu-rasina-ls02-ls-02-5480-lei-ls02-luxury-home-decor

Profilele decorative sunt placile de polistiren, taiate intr-o forma anume si acoperite cu o rasina special conceputa pentru cele mai dure conditii climaterice, facute sa incante ochiul si sa protejeze termic.
ancadrament-polistiren-expandat-cu-rasina-la01-la-01-2698-lei-la-01-luxury-home-decor
Profilele decorative din polistiren pot fi folosite la interiorul sau exteriorul cladirii, pentru decorarea fatadei, acoperirea rosturilor de la usi si ferestre, pentru acoperirea peretilor si colturilor acestora, pentru acoperirea intersectiei peretelui cu acoperisul sau pot avea doar rol decorativ cum sunt cheile de bolta sau coloanele.

Luxury Home Decor vine cu o solutie ingenioasa pentru decorul ideal unui camin. Dupa o reteta americana si un finisaj al profilului de inalta calitate, Profil HD este locul unde descoperi eleganta la ea acasa.

Bucura-te de protejarea fatadei cladirii tale avand totodata o greutate adaugata redusa si asigura-te ca ai cea mai buna calitate a finisajelor. Produsele sunt livrate in timp util, montarea se efectueaza intr-un timp foarte scurt si trebuiesc doar acoperite cu un strat de vopsea de exterior.

Poti Face Din casa ta un adevarat camin placut ochiului nefiind nevoit sa vezi unghiuri drepte si lipsite de forma si personalitate, foloseste Profile Decorative din Polistirensolbanc-polistiren-expandat-cu-rasina-ls02-ls-02-5480-lei-ls02-luxury-home-decor

Banner SapunulCheia.ro

Smart Marketing, 10-11 Octombrie 2016

0
smart marketing

BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, a pregatit o noua editie SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din Bucuresti.

In prima zi a evenimentului, discutiile se vor concentra in jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuand importanta unei abordari centrate pe ”veritabil” in construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmeaza a fi dezbatute in prima zi a evenimentului, enumeram:

  • Autenticitatea in marketing: utopie sau realitate? Cum reperam brandurile “autentice” in peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul in materie de continut si forma?
  • Povesti autentice care ajuta brandurile puternice sa se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste si cum ajung sa obtina “veritabilul” in materie de branding?
  • Burden of proof. Poate fi demonstrata autenticitatea? Transparenta ca valenta a autenticitatii. Cat de util este sa invitam consumatorul “behind-the-scenes”, in activitatea companiei?
  • Relevanta intr-o lume comunicationala din ce in ce mai fragmentata. Content valoros prin marketing contextual – cum isi pastreaza brandurile esenta in mediul de business din ce in ce mai versatil?
  • The power of trust. Importanta increderii in construirea unor customer journeys autentice
  • Traditie si stabilitate – branduri solid ancorate in inimile consumatorilor. Cum si-au creat o istorie? Cum au ajuns sa creeze legaturi puternice cu audientele?
  • Malvertising – vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu, precum:

  • LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
  • ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
  • MIRCEA TEACA, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
  • ANDREI CHIRILA, Chief Marketing Officer, Fashion Days
  • ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Baneasa Shopping City
  • RAZVAN BARBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania
  • IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
  • LIGIA ROSU, Marketing Manager, Austral Trade
  • ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Discutiile zilei secundare se vor concentra in jurul Noului Consumator si al Viitorului Eficientei Creative.  Ele vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reuneste membri ai juriului si participanti activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informatii la zi si directii despre trendurile in comunicare globala. Printre acestia ii mentionam pe:

  • TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
  • SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
  • ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016
  • MIHAI FETCU, CD, Geometry, jurat la Cannes Lions 2016
  • RADU NANTU, ALEXANDRA BOMBITAabove 106
  • MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
  • ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

 „SMART MARKETINGva avea loc pe data de 10-11 octombrie 2016, la Bucuresti, Hotel InterContinental.

Evenimentul este organizat de BusinessMark, in parteneriat cu Cannes Lons Romania si cu sprijinul CCIFER, Graphtec Design si Biroul de traduceri Champollion.

Evenimentul are drept parteneri media: IAA, Ad Hugger, Social Media Romania, Zelist, Romanian Copywriter, Marketing Romania, Comunicat de presa.ro, Revista Bulevard,  Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Ejobs, RBE Connect, PRbox.ro si Vox Capital.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

“Fii tu eroul unui copil”… Ajută-l să meargă la școală

0
copil - scoala

poza decupata

Asociația Hermes București lansează în perioada 2 septembrie – 15 octombrie campania umanitară „Fii tu eroul unui copil”… ajută-l să meargă la școală.

Scopul campaniei este sprijinirea elevilor provenind din familii nevoiașe în județele Teleorman, Vaslui și Caraș- Severin și oferirea de îmbrăcăminte, încălțăminte și rechizite pentru ca acești copii să-și poată continua activitatea școlară în condiții normale, prin această acțiune participând la diminuarea abandonului școlar în rândul elevilor din ciclul primar și gimnazial de învățământ.

În cadrul campaniei se va desfășura acțiunea de strângere de fonduri destinate copiilor nevoiași, școlari în clasele I-VIII, urmând ca în perioada 1 – 15 noiembrie să oferim 200 de pachete la elevi din:
Școala Gimnazială Sârbenii de Jos, Județul Teleorman
Şcoala Generală Lacul Babei, Județul Vaslui
Școala Generală Găvanu, Județul Vaslui
Școala Gimnazială Nr. 1 Bogdana, Județul Vaslui
Scoala Gimnaziala Nr.1 Poienești, Județul Vaslui
Școala Gimnazială “Dr. I. Sârbu” Efimie Murgu, Județul Caraș-Severin
Asociația Hermes București lansează un apel pentru toți cei care cred în puterea educației. Oricare dintr noi poate fi eroul acestor copii nevoiași sprijinindu-i pentru a preveni ruptura abandonului școlar: să reclădim împreună puntea dintre COPII și ȘCOALĂ!

Donează acum!
Cont bancar (IBAN): RO57RZBR0000060014116844

Despre Asociatia Hermes București
Asociația Hermes București este o asociație non profit ce și-a propus dezvoltarea societății prin derularea unor acțiuni educative, umanitare și social-filantropice. Din 2013 derulăm proiecte caritabile pentru copiii nevoiași pe care îi ajutăm să meargă în continuare la școală.

www.asociatiahermes.ro
https://www.facebook.com/hermesbucuresti/

Banner SapunulCheia.ro

BoConcept, primul magazin de mobilier scandinav din România, împlineşte 10 ani

0
mobilier scandinav

BoConcept România aniversează anul acesta 10 ani de la lansare. Momentul are o semnificaţie specială pentru piaţa de mobilier de la noi din ţară deoarece punctează un deceniu de când designul scandinav şi-a făcut intrarea în premieră pe piaţa autohtonă. Evenimentul care marchează aniversarea va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa, fiind dublat de lansarea noii colecţii şi a noului catalog al producătorului danez. Printre invitaţi se vor număra reprezentanţi ai presei, arhitecţi, designeri, clienţi, dar şi invitaţi supriză. În cadrul petrecerii vor fi prezentate noutăţile şi seara se va încheia cu o tombolă cu un premiu special marca BoConcept.

Bazele conceptului de design scandinav s-au cristalizat în anii ’50 și tot atunci a luat naștere și BoConcept în Danemarca. De la un mic atelier compania s-a transformat într-un imperiu cu peste 270 de magazine în întreaga lume, dintre care unul şi în Bucureşti.

Franciza BoConcept a fost adusă în România de către Diana Staicu, care a pornit astfel trendul designului scandinav în ţara noastră. Privind înapoi la climatul pieţei de mobilier de acum 10 ani, antreprenoarea afirmă: „În 2006 am intrat cu BoConcept într-o piaţă care multora le părea încă nepregătită pentru standardele şi implicaţiile unei francize 100% daneze. Mai precis, nici marile lanţuri care promovează stilul scandinav într-un segment de preţ mai low budget nu se încumetaseră la vremea respectivă să vină la noi, iar segmentul de mobilier premium local nu era foarte aglomerat. Pariul pe designul scandinav nu şi-l asumase nimeni şi multă lume m-a avertizat că nu va merge. Realitatea este că nu trebuie să îţi subestimezi clienţii. Un lucru valabil în 2006, dar şi astăzi, este faptul că oamenii au apreciat dintotdeauna calitatea, iar serviciile suplimentare pe care modelul BoConcept le-a introdus în premieră pe piaţa din România ne-au garantat succesul. Ar fi multe de spus, dar e cert că după 10 ani, cu bune şi cu rele, pot să spun că am câştigat pariul şi am trecut la nivelul următor, dovadă stând multibrandul pe care l-am lansat anul trecut, Scandinavian Design House, din care acum face parte şi BoConcept”.

Evenimentul BoConcept dedicat aniversării a 10 ani pe piaţa din România va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa. Cu această ocazie vor fi dezvăluite noutăţile sezonului, piese surprinzătoare de mobilier pe care veţi avea ocazia să le testaţi la eveniment, dar şi noile trenduri introduse de producătorul danez: Metropolitan moods, axat pe un puternic şi sofisticat stil urban, culori opulente, accente metalice şi materiale elegante şi Northern light, concentrat pe linii curate şi simple, confort, culori luminoase şi texturi naturale.

Despre BoConcept

BoConcept şi-a început povestea în anul 1952 şi este brandul danez cel mai răspândit la nivel internaţional, cu 270 de magazine în 60 de țări din întreaga lume. Dincolo de mobilier și accesorii, BoConcept oferă un răspuns la nevoia de design și funcționalitate și le îmbină armonios într-un concept integrat. Bo în limba daneză înseamnă viață, iar arhitecții și specialiștii în design interior care vă consiliază la BoConcept sunt pregătiți să vă ofere soluții de amenajare personalizate și adaptate stilului de viață pe care vi-l doriți.
În România, BoConcept a fost lansat în anul 2006, fiind primul magazin de mobilier şi decoraţiuni scandinave autentice din ţara noastră. Printr-o evoluţie firească, BoConcept face parte acum din multibrandul Scandinavian Design House, lansat în noiembrie 2015.

Despre Scandinavian Design House

După 10 ani de succes în România, echipa din spatele BoConcept a lansat în 2015 Scandinavian Design House (SDH), un concept multibrand dedicat amenajării și decorării complete a casei, în cel mai pur stil scandinav, la costuri accesibile.
Sub umbrela SDH se află numeroase mărci celebre care au ridicat amestecul între estetică și funcționalitate la nivel de artă urbană contemporană, accesibilă tuturor iubitorilor de frumos. Misiunea asumată de SDH este să decoreze casele într-un mod coerent stilistic, practic și accesibil.
Pe lângă mobilier şi deocoraţiuni, amenajările interioare sunt specialitatea SDH, care se bazează pe o echipă de profesioniști formată din arhitecţi şi designeri interiori. Sfaturile și recomandările lor s-au transformat adesea în proiecte ample de amenajări complete care înfrumusețează deja multe cămine din întreaga țară.

Contact:
Georgiana Kivu
Marketing&PR Manager Scandinavian Design House
gk@sdhouse.ro / 0727 333 610 / www.sdhouse.ro / www.boconcept.ro

Showroom BoConcept&Scandinavian Design House
Șos. București-Ploiești 44C, Galeriile Mobexpert Băneasa, Sector 1, BucureştiImagine_campanie_BO 2016_RGB

Banner SapunulCheia.ro

Festivalul de Toamnă al Economiei Germane – Herbstfest, la ceas aniversar: de jumătate de deceniu în Cluj!

0

Cea de-a cincea ediție, 2016, a deja tradiționalului Festival de Toamnă al Economiei Germane- Herbstfest (Wirtschaft. Kultur. Networking), se pregăteşte să ia startul, aşa cum a devenit deja tradiţie, în primul weekend din luna octombrie, în Cluj-Napoca. Oktoberfest-ul Clujului va avea loc în Piața Unirii, timp de trei zile, între 30 septembrie şi 2 octombrie. Și în data de 29 septembrie vor fi activități sub egida Festivalului, însă nu se vor desfașura în Piața Unirii. Tot joi, 29 septembrie va fi organizată și conferința de presă.

Ediția din acest an a ceea ce organizatorilor le place să numească ”Zilele Clujului German” vine cu și mai multe surprize decât în anii precedenți, cu bere, cârnați bavarezi, ștrudele, produse pe toate gusturile, și spectacole și activități pentru toate vârstele. Vizitatorii vor avea ocazia să afle din experiențe practice lucruri inedite despre cultura, tradiţiile şi economia Germanie.

Organizatorii festivalului au pregătit un program divers: de la concerte live și dansatori profesioniști, show-uri de modă, demonstrații de dresaj canin și de prim-ajutor, mini-golf și playground pentru cei mici, până la workshop-uri și ateliere de job matching și recrutare, sesiuni de business networking cu participare internațională, sau expoziții și test drive-uri cu cele mai puternice mașini nemțești.

 

Ediția 2016 a Festivalului, mai…germană ca niciodată

Ediția din acest an a Festivalului de Toamnă al Economiei Germane aduce o serie de noutăți care vin să întărească rolul acestei comunități în Transilvania. În primul rând, la eveniment au confirmat participarea ambasadorul Germaniei în România, Werner Hans Lauk și primarul de raion (sector) al Köln-ului, Dr. Ralf Heinen.

Pe scena din Piața Unirii, instalată într-un cort imens, va răsuna exclusiv muzică nemțească, respectiv orchestre și formații emblematice pentru stilul bavarez: Klaudia und die Burzenland Party Band, Trio Saxones (formația celor trei preoți sași din Transilvania), Sächsische Tänze – Sächsische Volkstanzgruppe aus Mühlbach (ansamblul de dansuri săsești din Sebeș), precum și nelipsita Fanfară din Foieni, devenită deja emblemă a festivalului.

 

Muzica antrenantă va acompania, binențeles, delicioasele bucate tradiționale nemțești și multitudinea de sortimente de bere ”de la mama ei”. Diversificarea gamei de produse culinare și alcoolice, preparare și aducerea lor special din Germania pentru acest eveniment este unul dintre punctele forte ale organizării de anul acesta.

Și anul acesta, ca la fiecare ediție, cepul primului butoi de bere va fi dat de primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, marcând astfel deschiderea oficială a festivalului.

 

Festivalul de Toamnă al Economiei Germane- Herbstfest este organizat de Clubul Oamenilor de Afaceri de Limbă Germană din Transilvania de Nord – DWNT şi Avalon Events, cu sprijinul Primăriei, al Consiliului Local Cluj-Napoca și al Consiliului Județean Cluj. Proiectul susține candidatura orașului Cluj-Napoca la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.

Oamenii de afaceri vor putea participa in prima seara (29 Septembrie 2016) la o sesiune internationala de networking cu sustinerea Bursei Romane de Afaceri – eveniment oferit de TPA Transilvania. Inscrierile se pot face la acest link .

 

In plus, pe data de 1 octombrie va fi organizat un Cocktail pentru intarirea relatiilor bilaterale intre comunitatile de business germana si romana, eveniment sustinut de Bursa Romane de Afaceri si oferit de Contafiscal .

 

Ambulanța Cluj face demonstrații la Zilele germane

Prima zi a festivalului german aduce și o activitate mai puțin…obișnuită pentru publicul de Oktoberfest: o demostrație de exercițiu de salvare și acordare de prim ajutor executat de Ambulanța Cluj. Demonstrația va fi extrem de interesantă atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici.

Copiii vor avea parte atât de activități educative și culturale (Centrul Cultural German este partener al evenimentului), cât și de activități distractive și interactive: mini golf, ateliere de îndemânare, creație și improvizație, concursuri, spectacole de teatru.

 

Recrutari pe loc pentru companiile germane din Transilvania

În cadrul Herbstfest 2016, tinerii în căutarea oportunităților de angajare vor avea șansa de a fi recrutați şi de a participa la workshopuri și ateliere de recrutare și job matching oferite de reprezentanți ai firmelor germane prezente la festival.

De asemenea, oamenii de afaceri din zonă vor avea posibilitatea de a participa la sesiuni de networking, alături de membri ai cluburilor internaţionale de afaceri- german, olandez, francez, englez, Asociația Femeilor de Afaceri din Cluj, de reprezentanți ai celor mai puternice firme multinaționale și organizații și ai structurilor de conducere de la nivel local și național.

 

Persoană de contact:

Anca Dinu

PR Manager

0722.870.000, anca.dinu123@gmail.com

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE