BoConcept, primul magazin de mobilier scandinav din România, împlineşte 10 ani

0
559

BoConcept România aniversează anul acesta 10 ani de la lansare. Momentul are o semnificaţie specială pentru piaţa de mobilier de la noi din ţară deoarece punctează un deceniu de când designul scandinav şi-a făcut intrarea în premieră pe piaţa autohtonă. Evenimentul care marchează aniversarea va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa, fiind dublat de lansarea noii colecţii şi a noului catalog al producătorului danez. Printre invitaţi se vor număra reprezentanţi ai presei, arhitecţi, designeri, clienţi, dar şi invitaţi supriză. În cadrul petrecerii vor fi prezentate noutăţile şi seara se va încheia cu o tombolă cu un premiu special marca BoConcept.

Bazele conceptului de design scandinav s-au cristalizat în anii ’50 și tot atunci a luat naștere și BoConcept în Danemarca. De la un mic atelier compania s-a transformat într-un imperiu cu peste 270 de magazine în întreaga lume, dintre care unul şi în Bucureşti.

Franciza BoConcept a fost adusă în România de către Diana Staicu, care a pornit astfel trendul designului scandinav în ţara noastră. Privind înapoi la climatul pieţei de mobilier de acum 10 ani, antreprenoarea afirmă: „În 2006 am intrat cu BoConcept într-o piaţă care multora le părea încă nepregătită pentru standardele şi implicaţiile unei francize 100% daneze. Mai precis, nici marile lanţuri care promovează stilul scandinav într-un segment de preţ mai low budget nu se încumetaseră la vremea respectivă să vină la noi, iar segmentul de mobilier premium local nu era foarte aglomerat. Pariul pe designul scandinav nu şi-l asumase nimeni şi multă lume m-a avertizat că nu va merge. Realitatea este că nu trebuie să îţi subestimezi clienţii. Un lucru valabil în 2006, dar şi astăzi, este faptul că oamenii au apreciat dintotdeauna calitatea, iar serviciile suplimentare pe care modelul BoConcept le-a introdus în premieră pe piaţa din România ne-au garantat succesul. Ar fi multe de spus, dar e cert că după 10 ani, cu bune şi cu rele, pot să spun că am câştigat pariul şi am trecut la nivelul următor, dovadă stând multibrandul pe care l-am lansat anul trecut, Scandinavian Design House, din care acum face parte şi BoConcept”.

Evenimentul BoConcept dedicat aniversării a 10 ani pe piaţa din România va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa. Cu această ocazie vor fi dezvăluite noutăţile sezonului, piese surprinzătoare de mobilier pe care veţi avea ocazia să le testaţi la eveniment, dar şi noile trenduri introduse de producătorul danez: Metropolitan moods, axat pe un puternic şi sofisticat stil urban, culori opulente, accente metalice şi materiale elegante şi Northern light, concentrat pe linii curate şi simple, confort, culori luminoase şi texturi naturale.

Despre BoConcept

BoConcept şi-a început povestea în anul 1952 şi este brandul danez cel mai răspândit la nivel internaţional, cu 270 de magazine în 60 de țări din întreaga lume. Dincolo de mobilier și accesorii, BoConcept oferă un răspuns la nevoia de design și funcționalitate și le îmbină armonios într-un concept integrat. Bo în limba daneză înseamnă viață, iar arhitecții și specialiștii în design interior care vă consiliază la BoConcept sunt pregătiți să vă ofere soluții de amenajare personalizate și adaptate stilului de viață pe care vi-l doriți.
În România, BoConcept a fost lansat în anul 2006, fiind primul magazin de mobilier şi decoraţiuni scandinave autentice din ţara noastră. Printr-o evoluţie firească, BoConcept face parte acum din multibrandul Scandinavian Design House, lansat în noiembrie 2015.

Despre Scandinavian Design House

După 10 ani de succes în România, echipa din spatele BoConcept a lansat în 2015 Scandinavian Design House (SDH), un concept multibrand dedicat amenajării și decorării complete a casei, în cel mai pur stil scandinav, la costuri accesibile.
Sub umbrela SDH se află numeroase mărci celebre care au ridicat amestecul între estetică și funcționalitate la nivel de artă urbană contemporană, accesibilă tuturor iubitorilor de frumos. Misiunea asumată de SDH este să decoreze casele într-un mod coerent stilistic, practic și accesibil.
Pe lângă mobilier şi deocoraţiuni, amenajările interioare sunt specialitatea SDH, care se bazează pe o echipă de profesioniști formată din arhitecţi şi designeri interiori. Sfaturile și recomandările lor s-au transformat adesea în proiecte ample de amenajări complete care înfrumusețează deja multe cămine din întreaga țară.

Contact:
Georgiana Kivu
Marketing&PR Manager Scandinavian Design House
gk@sdhouse.ro / 0727 333 610 / www.sdhouse.ro / www.boconcept.ro

Showroom BoConcept&Scandinavian Design House
Șos. București-Ploiești 44C, Galeriile Mobexpert Băneasa, Sector 1, BucureştiImagine_campanie_BO 2016_RGB