Acasă Blog Pagina 3831

One-IT deschide un Birou Operaţional Business to Business în Liberty Technology Park Cluj

0
one-it liberty park

One-IT face un pas spre viitor odată cu deschiderea unui Birou Operaţional în zona de interes a companiilor din inima tehnologică a Ardealului, Liberty Technology Park din Cluj, unul dintre cele mai prospere parcuri tehnologice din România.

Prezenţa One-IT în campus aduce numeroase beneficii atât pentru rezidenţii Liberty Technology Park din Cluj, cât şi pentru companiile locale din Cluj-Napoca, pe direcţia de proiectare şi mentenanţă a infrastructurii IT, de licenţiere software sau back-up de date. One-IT vine în întâmpinarea companiilor clujene şi cu noile soluţii profesionale dedicate de Back-up date şi Videocomunicaţii.
One-IT este un furnizor respectat care şi-a construit în cei 12 ani de existenţă un portofoliu ce are la bază expertiza unor parteneri internaţionali de calibru precum Microsoft, Bitdefender, Polycom, IBM, Toshiba, Fujitsu, Dell, Asus, HP, Lenovo sau Acer. Compania One-IT îşi doreşte ca să contribuie activ la dezvoltarea în Cluj a unui cluster tehnologic şi a unui mediu antreprenorial de avangardă.
Începând cu data de 15 iunie 2016 Birou Operaţional One-IT Cluj funcţionează la adresa: Liberty Technology Park Cluj, Str. Gării, Nr. 21, Clădirea A, Parter, Cluj-Napoca, Tel: 0755 111.300.
***
Liberty Technology Park Cluj este un parc tech creat pentru a oferi condiţii excepţionale de creştere şi dezvoltare companiilor din domeniile IT&C şi R&D, într-un areal inedit din punct de vedere conceptual şi arhitectural. Parcul integrează peste 20 de companii ITC şi este 90% ocupat. Ecosistemul tech cuprinde birouri eco, spaţii office, zone destinate organizării de evenimente, săli de conferinţe, o zonă de leisure, toate concepute pentru a crea parcul tech ideal. Scopul acestuia este, la scară mare, de a promova dezvoltarea economică şi competivitatea între oraşe şi regiuni apropiate, prin crearea de noi locuri de muncă bazate pe tehnologii contemporane, ridicând în acelaşi timp standardele în ceea ce priveşte calitatea mediului de muncă şi a vieţii profesionale a angajaţilor.
Mai multe detalii, pe http://www.one-it.ro/blog/one-deschide-un-birou-operational-liberty-technology-park-cluj/
birou-liberty-park_b2b

Banner SapunulCheia.ro

Dr. Youssef Tammam, coordonatorul Programului de Chirurgie Pediatrică de la Spitalul Marie Curie, intră în rețeaua Intermedicas

0
chirurgie pediatrica Ana_Maria_Marian
Ana Maria Marian, CEO Intermedicas

Cu peste 30 de ani de excelență în domeniul chirurgiei cardiace pe ruta Damasc-Milano-București, dr. Youssef Tammam este acum partener în programul Visiting Professors al Intermedicas

București, 15 iunie, 2016: Intermedicas Worldwide (www.intermedicas.com), prima clinică românească de second opinion, anunță parteneriatul cu dr. Tammam Youssef, cardiochirurg renumit, care și-a asumat misiunea de a dezvolta chirurgia cardiovasculară pediatrică în România, în cadrul Spitalului Marie Curie din București. Începând cu luna iunie, dr. Youssef Tammam va oferi servicii de second opinion și consultații de cardiologie, pentru adulți si copii, în cadrul clinicii Intermedicas.

Activitatea dr. Youssef, specialist italian de origine siriană, este strâns legată de centre medicale de referință din Italia (San Donato), Siria, România (Institutul Fundeni, spitalul Marie Curie), Barcelona sau Monte Carlo pentru cazuri complexe de cardiochirurgie. În ultimii ani, acesta a operat cu succes peste 600 de pacienți adulți și peste 1000 de cazuri de copii și nou-născuți cu malformații cardiace severe.

Medicul Youssef Tammam a fost școlit de către profesorul Ioan Pop de Popa, fondatorul școlii românești de chirurgie cardiovasculară și, 20 de ani mai târziu, a revenit în țară alături de 2 chirurgi reputați din Italia pentru a da naștere unui proiect umanitar la nivel național: Programul de Chirurgie Cardiacă Pediatrică demarat pentru spitalul Marie Curie din capitală. În cadrul acestuia, doctori ai Policlinicii San Donato din Italia pregătesc echipa de medici, asistenți medicali și technicieni români pentru intervenții chirurgicale cardiace complexe și totodată, realizează intervenţii chirurgicale pro-bono pentru copii cu malformaţii cardiace.

“Suntem deosebit de onorați că un medic cu o experiență atât de vastă în domeniul chirurgiei cardiovasculare, cu o contribuție semnificativă la îmbunătățirea acestei specialitati în România, face acum parte din rețeaua noastră. Incidența bolilor cardiovasculare a crescut în ultimul deceniu și există multe astfel de afecțiuni cu o mare complexitate și cu impact semnificativ asupra pacienților. Prin acest parteneriat ne dorim să oferim o șansă pacienților cu cazuri grave de cardiologie”, a menționat Ana Maria Marian, CEO Intermedicas – Second Opinion.

Pe lângă programul din România, medicul Youssef Tammam a contribuit la numerose proiecte umanitare, ce reprezintă un punct de cotitură în chirugia cardiacă pediatrică din Siria și Italia – Centrul de Chirurgie Cardiacă Pediatrică din Siria; primul program de transplant de măduvă din spitalul Tishreen din Siria, în colaborare cu Institutul Mediteranean de Hematologie și cu Spitalul San Raffaele din Milano; Centrul Național pentru Talasemie, în colaborare cu Ministerul Sănătății Sirian și Asociația Italiană de Endocrinologei Pediatrică.

Secretar General al Mediterranean Thoracic Society și membru al unor asociații si societăți de profil internaționale, medicul Youssef Tammam a prezidat peste 15 de congrese naționale și internaționale de chirurgie cardiacă și este autor și co-autor a peste 60 de publicații din domeniul chirurgiei cardiace pentru copii și adulți.
***

DESPRE INTERMEDICAS
Fondată în anul 2011, Intermedicas este prima clinică din România specializată exclusiv pe servicii de second opinion medical, cu acces direct la medici de talie internațională din Europa, SUA și Japonia. Intermedicas oferă servicii de second opinion, diagnosticare și tratament medical în România și în străinătate și specializări medicale de nișă – chiropractică, nimfoplastie sau aritmologie. De asemenea, Intermedicas a implementat un program lunar de Visiting Professors în care pacienții pot întâlni, în fiecare lună, la București, medici cu expertiză internațională în diferite practici medicale. Programul de Visiting Professors pe luna iunie este: Dr. Mircea Schmidt (Ortopedie și traumatologie), 16 și 18 iunie; Dr. Iosif Niculescu (Obstretică și ginecologie), în fiecare luni și joi; Dr. Georg Gusbeth (Urologie), 10 și 11 iunie; Dr. Lou Jacobs (Chiropractică) până pe 15 iunie și Dr. Tammam Youssef (Cardiologie și cardiochirurgie) pe 18 iunie.
Pentru mai multe detalii, vă invităm pe http://www.intermedicas.com și www.facebook.com/intermedicas.
FOTO_Ana_Maria_Marian (1) Chirurgie Pediatrica

Chirurgie Pediatrica

Banner SapunulCheia.ro

Studiu | Opțiuni la naștere în România: Acasă sau la spital? Public sau privat? Dacă apar complicații?

0
nastere in romania

București, 15 iunie 2016. MediHelp România (www.medihelp.ro), parte a MediHelp Internațional, lider pe piața asigurărilor de sănătate în CEE, a condus un studiu intern pentru a afla opțiunile legate de nastere ale femeilor care vor deveni mame anul acesta.

Pe lângă îngrijirile prenatale, o viitoare mamă trebuie să decidă și asupra locului în care va naște: un spital privat, unul public sau acasă.
 35% dintre respondenți au răspuns că ar fi ales un spital public din motive financiare, dacă nu ar fi avut o asigurare de sănătate
 65% au declarat că plănuiesc sau se simt mai în siguranță dacă vor naște într-un spital privat
 36% dintre femeile care au născut cel puțin o dată într-un spital public s-au declarat mulțumite de îngrijirile primite, în comparație cu 91% dintre mamele care au născut în sectorul privat și au fost mulțumite de îngrijirile primite.
 Nașterea la domiciliu sau asistată de o moașă a fost reprezentată într-un procent de 0,25% dintre nașteri.

Multe dintre viitoarele mame suferă complicații la naștere, iar anumite intervenții pot fi necesare – inducerea travaliului, anestezie epidurală, naștere prin cezariană, naștere cu vacuum extractor, epiziotomie (o incizie chirurgicală la nivelul perineului pentru a lărgi dilatația dinaintea nașterii). În studiu s-a mai arătat că:
 86% dintre femei se tem să nu contracteze bacterii infecțioase din spitalele din România și preferă să nască în străinătate.

Mamele petrec, în general, 4 zile în spital după ce au născut. Adăugând această ședere la celelalte costuri necesare (îngrijirile prenatale, nașterea, îngrijirile postnatale, îngrijirle nou-născutului), costurile pentru maternitate variază, în medie, între 3.000-6.000, cu asigurare medicală.

“Întrebarea pe care și-o pun cel mai des viitoarele mame este dacă vor naște într-un spital privat, unde părinții primesc toate îngrijirile necesare sau într-un spital public, unde condițiile nu sunt cele mai bune, dar costurile pentru intervențiile în cazul complicațiilor sunt mai mici. Cu o asigurare privată de sănătate, costurile de maternitate sunt acoperite în România și la nivel internațional, în cazul în care mama decide să nască într-un spital care nu se află pe teritoriul României”, Zahal Levy, Președintele MediHelp International.

O asigurare medicală acoperă costurile de spitalizarea, medicul obstretician și moașa, îngrijiri pre și post-natale (imediat după naștere) și până la 7 zile de îngrijiri pentru bebeluș, cezariană și naștere la domiciliu, precum și costurile unor posibile complicații (cezariană, prezentații pelviene, preeclampsia sau alte complicații care pot pune în pericol viața mamei sau a bebelușului).

Studiul a fost efectuat pe un eșantion de 150 de femei care lucrează în corporații, clienți și non clienți MediHelp.

###
MediHelp Internaţional este liderul pe piața asigurărilor internaționale de sănătate din Europa Centrală şi de Est, fiind prezent în România, Ungaria și Bulgaria de peste 15 ani și urmând să se extindă în alte state din regiune. Planurile de asigurare medicală internațională MediHelp oferă acces la o rețea de peste 425,000 de clinici medicale din lume, oferă servicii medicale (intervenții chirurgicale complexe, spitalizare, consultații multidisciplinare, analize de laborator, servicii de imagistică avansată, tratament dentar, tratament pentru cancer, transplant de organe, transplant de măduvă osoasă) și include opțiuni de acoperire intenațională de până la 3.000.000 euro. Pentru mai multe informații accesați www.medihelp.ro
Zahal_Levy_President_MediHelp

Banner SapunulCheia.ro

Investments and Exports Conference

0

Investitiile straine directe in Romania au ajuns in 2015 la 3 mld. euro in 2015, cel mai ridicat nivel din 2009, iar increderea investitorilor in tara noastra a fost pe un trend crescator. Cele mai multe investitii au fost atrase si în 2015 de industrie.

Exporturile Romaniei au atins in 2015 o valoare de 54,6 mld. Euro, in crestere cu 4,1% comparativ cu anul precedent. Avansul mai mare al importurilor (+7,6%) a determinat pentru al treilea an consecutiv marirea deficitului comercial, care a ajuns la 8 mld. Euro in 2015. Din pacate, valoarea exportului pe cap de locuitor este in tara noastra de doar 2700 euro pe an, de aproape sase ori mai putin fata de Germania, liderul european si de patru ori comparativ cu Ungaria.

Evenimentul INVESTMENTS AND EXPORTS CONFERENCE este dedicat companiilor care investesc in Romania si celor care desfasoara activitati de comert exterior sau sunt interesati de activitatea de export. In cadrul dezbaterii, vom pune accentul pe noile politici care ajuta la stimularea economiei locale, vom descoperi oportunitati de investitii in Romania, cele mai noi alternative privind exporturile, cat si cele mai bune practici din industrie.
Printre temele ce urmeaza a fi dezbatute in cadrul conferintei se numara:

  • Stabilitatea economica si competitivitatea mediului de afaceri din Romania – analize, perspective
  • Legislatia fiscala romaneasca si impactul asupra investitiilor
  • Cum poate fi echilibrata balanta cresterii economice prin investitii straine?
  • Ponderea investitiilor noi. Investitii greenfield
  • Parteneriatul public-privat
  • Branding de tara – cum construim o strategie orientata spre business? Cum ne asiguram ca nu ratam oportunitati majore de investitii?
  • Solutii de finantare a investitiilor
  • Strategia pentru promovarea exporturilor
  • Perspective privind dinamica importuri exporturi si implicatii in economie
  • Cresterea competitivitatii companiilor romanesti la export
  • Cele mai atractive piete de desfacere pentru produsele fabricate in Romania
  • Implicatiile Noului Cod Vamal al Uniunii Europene
  • Rolul IMM-urilor in furnizarea de alternative pentru cresterea exporturilor. Provocarile cu care se confrunta mediul de afaceri
  • Facilitati de finantare disponibile pentru exportatori
  • Produsele de asigurare pentru creditele de export si utilitatea politelor

 

Printre speakerii care au confirmat prezenta in cadrul evenimentului, se afla:

 Eric Faidy, Presedinte, Camera Franceza de Comert si Industrie in Romania – CCIFER, Presedinte, Michelin Romania

  • Costin Lianu, Consiliul de Export al Romaniei, Asociatia Nationala a Exportatorilor si Importatorilor Romania – ANEIR
  • Florin Jianu, Presedinte, Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania – CNIPMMR
  • David Hay, CEO, AFI Europe Romania
  • Valentin Mircea, Expertin Dreptul Concurentei
  • Gabriel Sincu, Executive Director Tax Advisory Services, EY Romania
  • Cristian Parvan, Secretar General, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania
  • Bogdan Hossu, Director General, Wise Finance Solutions
  • Corina Vulpes, Director Marketing si Comercial, EximBank
  • Valentin Preda, CEO, Bursa Romana de Afaceri

Evenimentul va include si seminarul cu tema “OPORTUNITATI DE FINANTARE PENTRU MEDIUL DE AFACERI – FONDURI EUROPENE IN 2016”, sustinut de: ROLAND TOMA, Consultant Fonduri Europene, Wise Finance Solutions.

INVESTMENTS AND EXPORTS CONFERENCE va avea loc in data de 16 iunie 2016 la Bucuresti, Hotel Radisson Blu.

Un eveniment organizat de BusinessMark cu sprijinul CCIFER si BCCBR.

Partener principal: Wise Finance Solutions.

Partenerii evenimentului sunt: EximBank, Biroul de traduceri Champollion, Graphtec Design, Go Travel, Global Star si Klarmedia.

Evenimentul are drept parteneri media: Finzoom, RBE Connect, Legal Marketing, Jurnalul de afaceri, PromoafaceriBusiness Editors, Avocatura.com, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Chalbert, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Rabbit Media , PRbox si Plan de afacere.ro.

Pentru detalii și înscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contactează-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi  modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.

Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în intampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business  matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Romanian Executive Summit 2016 – Povestea Leadershipului 6 octombrie 2016, Clubul Diplomatic

0

România are nevoie, atât în mediul privat, cât și în cel public, de conducători capabili sa aducă viziune, într-un mod onest, clar, sustenabil și, cel mai important, de lideri capabili de angajament. Romanian Executive Summit continuă în 2016 cu cea de-a doua ediție a celui mai important eveniment dedicat managerilor de top din România.

Sub titlul ”Povestea Leadershipului”, RExS 2016 îi va confrunta pe participanți, într-un context inedit, cu unul dintre cele mai importante aspecte din viața profesională a liderului: ANGAJAMENTUL – față de propria persoană, față de echipă, față de organizație și, în final, față de întregul context economic și social.

La fel ca și în ediția anterioară, managerii vor lua parte la un nou concept de învățare: patru workshopuri ciclice, ce se vor desfășura în paralel și vor fi susținute de patru executive coach cu experiență și cu abordări inovative în dezvoltarea profesională și personală a liderilor: Ștefan Andrei, Madi Rădulescu, Rodica Obancea și Mihai Stănescu.

Evenimentul reprezintă o transpunere a vieții profesionale în conceptul călătoriei inițiatice a eroului de basm românesc, Harap-Alb. Asemeni evoluției și maturizării personajului, cele patru workshop-uri vor scoate la iveală etapele pe care liderii trebuie să le parcurgă pentru desăvârșirea personală și profesională.

”Categoric, cu toții suntem sortiți sa fim manageri si lideri: înainte de orice, in propria noastră viață, pe care de facto o conducem. De când venim pe lume. Pe măsură ce avansăm in cucerirea lumii si ne extindem influența la familie, la echipă, la organizație, vin si încercările. Călătoria exterioară merge in paralel cu una mai puțin vizibilă, la fel de intensă și într-un spațiu la fel de vast, dar interior. Victoriile exterioare vor fi exact la fel de mărețe precât ne este vitejia interioară. Pregătirea sinelui dă măsura reușitelor exterioare.” – Ștefan ANDREI, Professional Coach-Mentoring la The OCM/Oxford Brookes University | Președinte al European Mentoring and Coaching Council Romania.

Biletele pentru ROMANIAN EXECUTIVE SUMMIT 2016 pot fi achiziționate până pe 31 august în regim early bird, la prețul de 250 euro + TVA.

Detalii suplimentare și informatii despre înscrieri aflați AICI, accesând siteul oficial al summitului.

Organizatori:

Rodica OBANCEA, Executive Coach, PCC | Vice – President European Mentoring and Coaching Council

Coach profesionist, care are competențe de coaching executiv și de echipă, certificate la nivel internațional de către International Coach Federation, Rodica susține nevoia unei ecologii a leadershipului. Este antrenată să antreneze lideri și echipe pentru a aduce în organizații deschiderea către măiestria personală, catre a vedea împreuna care sunt modelele mentale din care actionează, care este viziunea comună care îi miscă pe toți, cum activează împreuna starea de “gândire în comun”, cum schimbă mentalitatea de separare și trec la colaborare.

Madi RĂDULESCU, MBA, ACC, Executive Coach, Managing Partner MMM Consulting Intl

Dupa 15 ani de educație, consultantă, training, facilitare de procese de transformare organizațională, Madi a adaugat, în paleta sa de lucru, acum cca 5 ani, coachingul executiv. Aceasta poate contribui complet și responsabil, însoțind leaderii în misiunea lor: aceea de a conduce natural, sigur, de a crește personal și profesional pentru a-si îndeplini menirea.

Ștefan ANDREI, Executive Coach, Presedinte European Mentoring and Coaching Council, Romania

În paralel cu activitatea de executive coach independent, Ștefan este antreprenor si managing partner la o firma de consultanta pentru industria farmaceutica. Practica sa de coaching se sprijina pe o cariera de peste 20 de ani in domenii diverse, de la cercetare si educatie pana la business management.

Mihai Stănescu, Executive Coach

A fondat RoCoach, prima companie de coaching din Romania, in urma cu 12 ani. A avut primul client, CEO al unei importante companii multinationale, la 25 de ani. A lucrat cu peste 100 de companii din Romania si Europa de Sud-Est. A sustinut mai bine de 4.500 de ore de coaching. A avut ocazia sa fie „Coach of the Year” in 2007 si 2013. Mai important, in ultimii 10 ani a avut oportunitatea sa lucreze cu oameni ale caror decizii influenteaza domenii intregi de activitate si sa dezvolte competentele care duc la imbunatatirea acestor decizii.

Creative Community

Agenție independentă, cu o vastă experiență  în domeniul organizării de evenimente, în crearea și implementarea campaniilor integrate de marketing și social media.

Pentru mai multe detalii și informații suplimentare:

Alexandra Lucescu / Account Manager

E-mail: alexandra.lucescu@ccommunity.ro

Telefon: 0736.633.763

Banner SapunulCheia.ro

Seminar privind imunitatea copiilor

0
seminar

Fiecare parinte responsabil isi doreste sa aiba un copil sanatos. Copilaria este perioada cea mai frumoasa in care copilul face progrese si descoperiri importante, insa pentru parinte aceasta perioada este una plina de griji cu privire la afectiunile pe care le poate dobandi puiul sau.

Intrarea in colectivitate a unui copil atrage raceli/viroze frecvente, din cauza factorilor favorizanti. Este binecunoscut “scenariul” care da dureri de cap parintilor: copilul merge in colectivitate si se intoarce acasa cu nasul infundat, tuse, febra si dureri in gat; sta cateva zile acasa, dar, de indata ce revine in colectivitate, simptomele reapar si se reia povestea. De fapt imunitatea copiilor este una dintre principalele preocupari ale parintilor inca de la nasterea copiilor.

Asa cum v-am obisnuit, Copil Drag continua seria evenimentelor legate de adoptarea unui stil de viata sanatos, si impreuna cu partenerii sai organizeaza un `Seminar privind Imunitatea Copiilor`. Evenimentul va avea loc in data de 14 iunie 2016, ora 18, la hotel Capital Plaza, B-dul Iancu de Hunedoara nr 54, sector 1 (Bucuresti).

Invitata noastra, dna dr. Ana Culcer, medicul a peste un milion de copii, va vorbi parintilor prezenti la eveniment despre ce inseamna sa cresti imunitatea copiilor prin adoptarea unui stil de viata sanatos. Evenimentul va avea si o sectiune de intrebari si raspunsuri in cadrul careia dna dr. Ana Culcer va raspunde intrebarilor diverse care ii framanta pe parinti.

Locurile sunt limitate! Va rugam sa confirmati prezenta dvs la adresa de e-mail evenimente@copildrag.ro unde va rugam sa ne lasati numele si prenumele, nr. telefon, varsta si sexul copilului dvs.

In sala este permis accesul copiilor!

Va asteptam cu drag,
Echipa Copil Drag
poza-seminar-imunitatea-copiilor-Culcer-copil-drag

Banner SapunulCheia.ro

TEHNICA WEBSTER, EFICIENTĂ PENTRU 95% DINTRE PACIENTELE CU MALPREZENTĂRI

0
CHIROPRACTOR

București, 7 iunie, 2016: Prezentația pelviană, o condiție medicală prin care poziția fătului este anormală în comparație cu pelvisul mamei, apare la 3 – 4% din nașteri, procent care scade odată cu avansarea sarcinii de la 22% de cazuri, sub 28 de saptamani la 7% din nașteri la 32 de săptămâni. Cei mai mulți obstetricieni recomandă în această situație operația de cezariană, astfel statisticile arată că 90% dintre bebelușii în poziții nefirești nașterii sunt aduși pe lume prin cezariană. Într-un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea City din Londra, 36,9% dintre mame nasc prin cezariană anual, în România, procent care a crescut cu 13,3% față de 2008, când numărul cezarienelor era de 23,6%.

Tehnica Webster este o procedură chiropractică neinvazivă care nu implică dureri sau riscuri spre deosebire de procedeele convenționale de poziționare a fătului. Asociația Internațională pentru Chiropractică Pediatrică le recomandă viitoarelor mame să apeleze la tehnica Webster – prin realizarea acestei proceduri mobilitatea fătului în uter este facilitată, putând astfel să aibă cea mai bună poziție în momentul nașterii. Potrivit Journal of Manipulative and Physiological Therapeutics, tehnica Webster a avut o rată de succes de 82% în cazul prezentațiilor pelviene.

În timpul sarcinii, poziția coloanei vertebrale la mamă este esențială. Dacă pelvisul nu este aliniat corect, copilul nu se poate dezvolta natural și există riscul ca fătul să se așeze într-o poziție anormală în comparație cu pelvisul mamei. Prin ajustări la nivelul coloanei, al osului sacral, al șoldurilor și al abdomenului, chiropractorul echilibrează pelvisul și ligamentele rotunde. Un alt beneficiu al acestei tehnici îl reprezintă optimizarea sănătății fizice și mentale a viitoarei mamei, facilitând o naștere mai ușoară.

“Tratamentul chiropractic pentru mame și copii reprezintă o ramură importantă a acestei specializări medicale. Mama și bebelușul sunt expuși unui nivel ridicat de stres pe perioada sarcinii, astfel că dacă se va decide asupra acestei proceduri, este important să fie realizată de un chiropractor cu pregătiri speciale în această ramură. Prin efectuarea tehnicii Webster, pelvisul mamei este echilibrat, iar fătul va reveni în mod natural într-o poziție preferabilă.”, a declarat dr. Lou Jacobs, partener Intermedicas -Second Opinion.

Chiropractica este o formă de medicină alternative, care se concentrează pe manipularea gentilă a coloanei vertebrale pentru a elimina perturbările apărute la nivelul sistemului nervos. Chiropractica este benefică pe parcursul tuturor etapelor sarcinii și a perioadei post partum. Această terapie s-a dovedit a fi eficientă în tratarea durerilor și simptomelor care pot apărea în timpul sarcinii – dureri lombare, dureri de cap sau migrene, dureri scheleto-musculare și articulare.

Dr. Lou Jacobs este primul chiropractor american atestat în România și fondatorul Centrului de Chiropractică și Acupunctură Jacobs. Dr. Jacobs are instruire completă în cadrul Asociației Internaționale de Chiropractică Pediatrică pentru a lucra cu mamele și copiii atât înainte de naștere, cât și pe parcurul acesteia și după. Diploma de doctor în chiropractică a primit-o de la „Colegiul de chiropractică Cleveland” din Kansas, Missouri, Statele Unite ale Americii.
Pe lângă acestea, Dr. Lou Jacobs a acumulat peste o sută de ore de educație chiropractică de la absolivrea studiilor superioare. În cei peste 13 ani de experiență, dr. Lou a rezolvat cu succes un număr semnificativ de cazuri complexe.

Dr. Lou Jacobs oferă consultații în perioada 16 mai – 15 iunie 2016 în cadrul programului Visiting Professors al clinicii Intermedicas.

Mai multe informații: http://intermedicas.com/chiropractica/
***
DESPRE CHIROPRACTICĂ
Chiropractica se concentrează pe conformația pacientului, pe legătura acesteia cu sistemul nervos și pe capacitatea corpului de a se regla și vindeca singur. La nivel global, a câștigat recunoaștere datorită eficienței remarcabile. Fără tratament medicamentos și procedee invazive reușește să rezolve unele dintre cele mai complexe cazuri medicale.
Chiropractorii evaluează structura și funcția coloanei vertebrale, precum și efectele acesteia asupra sistemului nervos și musculo-scheletal. Ajustările chiropractice favorizează restabilirea funționării optime a corpului. Termenul de “ajustare” face referire la manipularea blândă a vertebrelor pentru a reduce presiunea asupra articulațiilor, mușchilor și nervilor.

***

DESPRE INTERMEDICAS
Fondată în anul 2011, Intermedicas este prima clinică din România specializată exclusiv pe servicii de second opinion medical, cu acces direct la medici de talie internațională din Europa, SUA și Japonia. Intermedicas oferă servicii de second opinion, diagnosticare și tratament medical în România și în străinătate și specializări medicale de nișă – chiropractică, nimfoplastie sau aritmologie. De asemenea, Intermedicas a implementat un program lunar de Visiting Professors în care pacienții pot întâlni, în fiecare lună, la București, medici cu expertiză internațională în diferite practici medicale. Nu în ultimul rând, Intermedicas este un activ broker de medici. Pentru mai multe detalii, vă invităm pe http://www.intermedicas.com și www.facebook.com/intermedicas.

Banner SapunulCheia.ro

Cel mai mare eveniment de afaceri al anului din Constanța are loc în 16 iunie 2016

0

Conferința Regională “BUSINESS to more BUSINESS”, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii constănțeni, se desfășoară joi, 16 iunie 2016, la Hotelul Zenith din Constanța.

Evenimentul este organizat de Doingbusiness.ro și pune la dispoziția mediului de afaceri constănțean și al managerilor din județele învecinate consultanța fiscală și strategiile de reacție la schimbarea comportamentului consumatorilor. Conferința face parte din Proiectul Național “BUSINESS to more BUSINESS” care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București și Sibiu.

,,Evenimentul de la Constanța este o bornă importantă pentru “BUSINESS to more BUSINESS”. Este cea de-a 5-a etapă din cele 10 ale conferinței, ceea ce înseamnă că mediul de afaceri din Dobrogea va fi primul care află concluziile intermediare ale întâlnirilor cu mediul de afaceri național, posibile în acest moment. Venim aici convinși fiind că vom reuși să sprijinim mediul de afaceri și oamenii de afaceri din Constanța să își dezvolte activitatea prin soluții concrete de consultanță financiară, modalități verificate de reacția la schimbarea comportamentului consumatorilor și soluții digitale aflate la îndemână, pe care mulți manageri nu știu că le pot aplica”, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro și unul dintre vorbitorii cheie ai Conferinței în calitate de CEO al Kompass Romania.

Conferința este moderată de jurnalistul Radu Soviani, iar printre vorbitori se regăsesc Iulian Gropoșilă – Președinte al Patronatului IMM Constanța, Radu Nicolescu – Senior Lawyer, Duncea, Ștefănescu&Associates – cel care va dezvolta soluțiile care pot fi implementate de management pentru flexibilizarea raporturilor de muncă, Rares Medrega, Senior Trainer, Allianz-Tiriac Asigurări, care va răspunde la întrebările despre managemenetul riscului și asigurarea afacerilor, Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business, Telekom, care aduce în fața audienței soluțiile pentru optimizarea costurilor.

Panelul dedicat consultanței fiscale, financiare și managementului performant va fi încheiat de Roxana Mircea – Managing Partner, REI Finance Advisors, care va identifica pentru participanții la eveniment soluțiile imediate pentru accesarea fondurilor europene și răspunsurile potrivite la provocările generate de absorbția de fonduri (ajutoare de stat și fonduri europene).

Conferința continuă cu sesiunea dedicată transformării digitale și reacțiilor la schimbarea comportamentului consumatorilor, respectiv relația dintre tehnologie și marketingul neconvențional, poziționarea în piață și generarea de oportunități imediate de vânzare prin răspunsuri potrivite la provocările mediului on-line.

Evenimentul “BUSINESS to more BUSINESS” de la Constanța se va încheia cu o sesiune exclusivă dedicată dezvoltării personale și executive-coaching-ului, sesiune în care Mihai Stănescu, Executive Coach-RoCoach dezvoltă rețeta echilibrului între viața personală și cea profesională, prin identificarea ingredientelor pentru a merge înainte și prin depășirea barierelor.

Mai multe detalii despre conferință și modalități de înregistare on-line ale participanților sunt disponibile aici:  http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-constanta/.  Participarea este gratuită pentru primele trei persoane din cadrul aceleiași companii, iar evenimentul permite întâlniri bilaterale de lucru/consultanță între participanții care se înregistrează și speakerii prezenți la eveniment (de asemenea gratuit).

Partenerii Conferinței “BUSINESS to more BUSINESS” – Constanța sunt: Patronatul Întreprinderilor Mici și Mijlocii Constanța (PIMM), Telekom România, Duncea, Ștefănescu&Associates, Allianz- Tiriac Asigurări,  RoCoach, Microsoft România, REI Finance Advisors, Netland Computers și Kompass Romania.

Evenimentul este susținut prin parteneriate media de: AGERPRES , Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, MANPRES, PrBox.ro, Calendar Evenimente, Transilvania Business, Investclub,  RBE Connect, Revista CARIERE, Spatiulconstruit.ro

Evenimentul de la Constanța marchează jumătatea Conferinței Naționale “BUSINESS to more BUSINESS” care va continua cu evenimentele de la Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016) și Timișoara (decembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference. (detaliile despre CEO Conference organizat în 2015 sunt disponibile aici: http://evenimente.doingbusiness.ro/mcr-events/2015 ).

 

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Inceput de vara cu preparate dacice si vinuri premiate La Bordei

0

Vara ne zambeste anuntandu-ne clipe magice, si odata ce am intrat in luna iunie nu e prea devreme sa te decizi asupra vinului si felurilor de mancare de care doresti sa te bucuri in acest sezon.

Asocierea felurilor de mancare cu vinurile este o adevarata stiinta. Degustarea de preparate dacice si vinuri care a avut loc vineri seara la unicul restaurant dacic din Bucuresti, La Bordei, ne-a demonstrat inca o data ca este adevarat. Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Domeniul Coroanei Segarcea, furnizor al Casei Regale a Romaniei. Preparatele dacice unice si vinurile exceptionale s-au dovedit a fi combinatia ideala pentru o seara perfecta de vara.
Intr-o atmosfera destinsa, intre prieteni, am facut cunostinta cu preparatele dacice, pe care le poti degusta doar la unicul restaurant dacic La Bordei, dar si cu vinurile Domeniului Coroanei Segarcea. Un prilej potrivit pentru a ne intalni din nou cu vinuri de elita si de a gusta pentru prima data Invartita Dacica si alte preparate sanatoase si gustoase, pregatite cu drag de chef-ul restaurantului La Bordei.
Virgil Profeanu, owner si designer al restaurantului La Bordei, ne-a impartasit povestea restaurantului si cateva dintre secretele preparatelor care se servesc La Bordei. Cristian Grigore, reprezentant al Domeniului Coroanei Segarcea si lector al cursului de sommelier Barmania, ne-a furnizat informatii deosebit de interesante si utile privind asocierea potrivita dintre preparate si vinuri.
Festinul dacic a inceput cu servirea unui Platou Dacic, continand mezelicuri dacice pregatite dupa retete speciale si prin metode naturale, branza si legume proaspete. La acesta am asortat un vin alb, Prestige Pinot Gris, si unul rose, Minima Moralia, care intruchipeaza insasi placerea sezonului estival.
Invartita Dacica este un preparat dupa o reteta originala, o rulada din ficatei gustosi inveliti intr-o foaie de aluat crocant. Surpriza gustului deriva dintr-un sos special preparat din vin si miere, usor condimentat. Alaturi am servit doua feluri de vin rosu, la alegere: Cabernet Sauvignon, selectat din gama Prestige, si Vardo, Puterea Vointei.
Incheierea perfecta pentru o seara de vara a fost Comoara Padurii, un preparat dacic dulce, usor, care include in componenta sa fructe de padure, alune, frisca si miere.
Constand intr-o selectie de preparate dacice, sanatoase, fara aditivi, dar mai ales gustoase, si o diversitate de vinuri rosii, albe si rose, acest eveniment de degustare propune o metoda relaxanta de a petrece timp de calitate intreaga vara pe terasa unui restaurant unic in Bucuresti, La Bordei.

Banner SapunulCheia.ro

Cove, printre vrăjitoare și prințese, la Bookfest

0

Vorbește lumea că în acest sfârșit de săptămână la Bookfest, Cove va spune “Te iubesc, orice ai face” în fața celor “trei vrăjitoare toante”.

Editura Didactica Publishing House vă invită sâmbătă, 4 iunie , începând cu orele 14.00, la standul din Pavilionul C2, pentru a asculta “Povestea celor trei vrăjitoare toante” redata de Cove și autoarea, Simona Epure.
Și, pentru că ne-am propus să prelungim ziua copilului, maratonul lansărilor de carte pentru cei mici continuă la ora 15.30, tot la standul editurii din Pavilionul C2. De această data, Cove, împreună cu autorul Ion Ovidiu Pânișoară și invitații lor vă oferă o soluție pentru lectura de seară: superba colecție „Poveștile Diandrei”.
De la ora 18.00, la Scena Arena din Pavilionul C1, Cove, Ioana Chicet Macoveiciuc (Prinţesa urbană) şi invitaţii lor vă aşteaptă la o lansare de carte pentru copii şi părinți, în care mesajele principale sunt bucuria jocului și iubirea necondiționată. Cea mai recentă carte semnată de Prințesă “Te iubesc ,orice ai face!” este nu doar o carte foarte simpatică pentru copii ci, și un instrument foarte util pentru părinți obosiți, ajunşi la capătul răbdării.
Editura Didactica Publishing House v-a pregătit, pentru această ediție Bookfest, peste 30 de titluri noi, semnate de scriitori români precum și de nume de succes din literatura internațională.
Iată câteva dintre lucrările ce vor fi lansate: Literele vesele, Caruselul numerelor și Povestea celor trei vrăjitoare toante, de Simona Epure; Te iubesc orice ai face! – prima carte pentru copii și părinți a Prințesei Urbane, una dintre cele mai cunoscute bloggerițe; Poveștile Diandrei, autor Ion Ovidiu Pânișoară, profesor universitar, doctor în Ştiinţe ale Educaţiei în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației

Prindeți cele mai bune oferte de preț, discounturi între 20 și 60%. Vă așteptăm în Pavilionul C2.

bookfest

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE