Acasă Blog Pagina 3622

Supreme Council of European Business reia evenimentele lunare începând cu această toamnă

0
Supreme Council of European Business

Supreme Council of European Business organizează pe 26 septembrie 2019, la Grand Hotel Continental, prima întâlnire a acestei toamne din seria evenimentelor lunare de business. Tematica acestei ediții dezbate importanța construirii unei strategii de piață bazate pe cunoașterea tendințelor de consum la nivel total de țară, dar și de canal retail sau regiune. Invitatul special este Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România, care va aduce în prim-plan tendințele de consum din FMCG, va aborda evoluția pieței de retail din România și metodologiile de măsurare pentru această piață. Evenimentul va avea acoperire media datorită Trustului de presă Bursa, partenerul media al organizației.
Industria FMCG reprezintă câmpul de interacțiune cel mai activ dintre consumator și branduri. Larga răspândire și utilitatea produselor pe care le oferă, dar și rapiditatea cu care sunt consumate sau înlocuite alimentează o piață extrem de dinamică, în continuă evoluție datorită schimbării constante a intereselor consumatorilor. ”Fiind o organizație de business care reunește oameni de afaceri din țară și din străinătate, SCEB dorește să le ofere lunar membrilor săi dezbateri asupra unui subiect de interes. Luna aceasta ne vom îndrepta atenția asupra dinamicii industriei FMCG, întrucât credem că o companie care este capabilă să dezvolte strategii pe baza tendințelor de consum existente în această industrie, va dobândi un avantaj competitiv în fața concurenților”, afirmă Mehmet Sumeroglu, Chairman SCEB.
Datele de Retail Measurement oferă informații complete și la timp despre cotele de piață, volumele de vânzări și valoarea vânzărilor, informații despre distribuție si prețuri, dar pot acoperi și informații de merchandising și promovare. Prin combinarea acestor informații detaliate în cadrul serviciilor de consultanță profesionale, se extrag informații și expertiză valoroase care ajută mărcile și retailerii să își îmbunătățească deciziile de fabricație, marketing și vânzări. Totate acestea sunt doar câteva elemente care compun complexul tablou al relației dintre cumpărător și un furnizor de bunuri sau servicii.
Speaker-ul evenimentului, Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România este unul dintre cei mai importanți specialiști în analiza de piață a tendințelor de consum din FMCG, cu o experiență de peste 15 ani în management comercial si cercetare de piață.

Banner SapunulCheia.ro

Grija mamicilor: care sunt cele mai potrivite haine pentru nou nascuti?

0

 

Toamna si-a facut aparitia destul de brusc si, daca pana acum ti-ai imbracat prichindelul doar in haine subtiri si lejere, este momentul sa faci putina ordine in garderoba lui. Prin urmare, va trebui sa adaptezi vestimentatia micutului in functie de vremea de afara. Sa cumperi haine pentru nou nascuti potrivite pentru sezonul mai rece poate fi o reala provocare, cand ai de ales dintre atat de multe modele din magazinele de specialitate. Daca si tu treci prin aceeasi dilema ca restul mamicilor care nu stiu ce sa aleaga pentru micutii lor, ne-am gandit sa iti venim in ajutor cu cateva sugestii.

Piesele de rezistenta in primele luni de viata sunt body-urile, salopetele, pieptarasele si patalonasii cu botosei, care sunt cele mai versatile haine pentru nou nascuti. Pentru ca vei fi nevoita sa il schimbi de cateva ori pe zi, iti recomandam sa ai mai multe exemplare din fiecare categorie.

Avand in vedere ca bebelusii dorm in cea mai mare parte a timpului, mai ales in primele luni de viata, este esential ca acestia sa se odihneasca in cele mai confortabile haine nou nascuti Liloo. Medicii pediatri recomanda sa achizitionezi doar haine pentru nascuti confectionate din bumbac 100%, deoarece acesta este foarte bland cu pielea sensibila a bebelusilor. Astfel, poti reduce drastic riscul de aparitie a alergiilor sau a altor probleme de sanatate intr-un mod foarte simplu: alege doar articole vestimentare confectionate din bumbac de calitate.

Body pufos cu maneca lunga

Printre cele mai potrivite haine pentru nou nascuti pentru toamna se regasesc body-urile pufoase si calduroase cu maneca lunga pe care cel mic le poate purta atat ziua, cat si seara. Alege culori placute si vesele, precum verde lime, portocaliu, violet, aqua, rosu, roz sau galben si mizeaza pe materiale naturale, care sa ii ofere un confort sporit. Fiecare bebelus este unic si are un ritm propriu de crestere si dezvoltare, asadar alege hainute in care se poate misca in voie, fara sa fie incomodat in vreun fel.

Salopeta din catifea

Alege acest articol vestimentar extrem de versatil, elegant si practic, excelent de purtat in serile racoroase de toamna si cu siguranta va fi protejat de frig. Modelul acestei salopete se inchide si se deschide prin capse colorate plastifiate, astfel incat cel mic sa nu fie jenat in niciun fel. Nu uita ca, in timp ce puiul tau creste, organismul lui are nevoie de o protectie dubla, iar aceasta nu poate fi oferita decat de haine pentru nou nascuti moi si catifelate.

Pantaloni cu botosei

Pentru diminetile sau serile racoroase, o pereche de pantalonasi cu botosei este alegerea ideala ca micutul tau sa se simta protejat si ferit de frig. Acestia fac parte din seria de haine pentru nou nascuti ideale pentru schimbarile de temperatura, in care plimbarile in natura necesita un plus de protectie. Datorita croiului special, copilasul tau se poate misca in voie, fara sa fie incomodat de pantalonasi. Mai mult decat atat, modelul este special conceput pentru a permite suficient spatiu pentru scutec.

Pieptarase calduroase

O mamica grijulie este intodeauna pregatita sa ii ofere confort maxim puiutului sau. Asadar, cateva bluzite (asa-zisele pieptarase) cu maneca lunga, inchise cu cateva capse, sunt o optiune rapida cand vremea se schimba brusc. Alege bluzite colorate, precum: galben, verde lime, turcoaz, roz sau alb, acestea putand fi asortate cu orice alte hainute de interior sau de exterior.

La Liloo vei gasi o gama impresionanta de haine pentru nou nascuti realizate din cele mai bune materiale la cele mai bune preturi. Comanda tot ce are nevoie prichindelul tau pentru a va bucura impreuna de o toamna frumoasa!

Banner SapunulCheia.ro

Ronexprim participa in septembrie la doua evenimente relevante de profil, in Bucuresti si Mamaia

0

Compania Ronexprim, lider inca din 1991 pe piata romaneasca de aparate de masura, si control profesionale, echipamente de laborator pentru caracterizarea fizico-chimica a materialelor, microscoape electronice si echipamente de cantarire, participa la inceputul lunii septembrie la doua evenimente importante de profil. Este vorba despre Conferinta Universitara a Sistemelor Energetice (in perioada 3-6 septembrie) si despre Conferinta Internationala de Chimie si Inginerie Chimica (in perioada 4-7 septembrie).

 

Cea de-a 54-a editie a Conferintei Universitare a Sistemelor Energetice (UPEC 2019) se va desfasura in Bucuresti, mai exact la Universitatea Politehnica. Evenimentul la care participa compania Ronexprim trateaza tematici din domeniul sistemelor electrice (de transmisie, de distributie, dar si furnizori de servicii energetice) si se bucura de prezenta a numeroase cadre universitare, fie ca vorbim despre doctoranzi, profesori sau tineri cercetatori.

 

In cadrul UPEC, va fi prezentat un numar de 250 de lucrari stiintifice, dintre care peste 175 sustinute de autori internationali. La eveniment, pe langa reprezentatii Ronexprim, sunt asteptati 280 de delegati din universitatile internationale de varf, dar si din domeniul sistemelor electrice. Participantii vor trebui sa isi imparta atentia intre vorbitorii cheie, lucrarile stiintifice prezentate si zona de stand-uri, unde vor fi prezentate cele mai noi tehnologii din domeniul electric.

 

Sesizand provocarile cu care se confrunta in prezent industria energiei electrice, dar si sectorul energetic in general, compania Ronexprim, dar si ceilalti participanti vor aborda o tematica diversificata, dupa cum urmeaza: operarea si controlul sistemelor electrice; sisteme de energie regenerabila; integrarea surselor regenerabile; calitatea energiei electrice; pietele de energie electrica; electromagnetica si electrostatica; analiza fiabilitatii sistemelor electrice etc.

 

Cea de-a 21-a editie a Conferintei Internationale de Chimie si Inginerie Chimica (RICCCE 2019) va avea loc in Mamaia, fiind principalul eveniment stiintific din acest domeniu desfasurat in Romania. Obiectivul RICCCE este acela de a prezenta si analiza contributiile stiintifice semnificative din ultima perioada in acest domeniu, oferind in acelasi timp un cadru propice discutiilor dintre oamenii de stiinta si companiile implicate in cercetare si dezvoltare, precum Ronexprim. Aceste discutii sunt legate atat de cercetarea fundamentala, cat si de inovatiile tehnologice.

 

Principalele teme ale RICCCE 2019 sunt: progresele din domeniul chimiei organice si anorganice si al catalizei; alimente, sanatate si bioresurse; chimie fizica; electrochimie si coroziune; noi concepte in ingineria chimica si biochimica; monitorizarea si protectia mediului; materiale noi si nanomateriale.

 

Pe langa faptul ca are in oferta sa unele dintre cele mai noi modele de aparatura de laborator disponibile in prezent la nivel mondial, compania Ronexprim ramane relevanta si prin participarea la numeroase evenimente de profil. Spre exemplu, recent, compania a participat la EuroNanoForum 2019, cel mai important forum european al oamenilor de stiinta (Bucuresti, 12-14 iunie) si la Simpozionul international “Noi tendinte si strategii in chimia materialelor avansate, cu relevanta in sisteme biologice, tehnica si protectia mediului” (Timisoara, 6-7 iunie). Totodata, impreuna cu MalvernPanalytical UK, a organizat seminarul cu tema “Tehnici de caracterizare a materiei si particulelor” (Bucuresti, 13-16 mai).

 

In viitorul apropiat, pe langa cele doua evenimente deja amintite, compania Ronexprim va mai participa si la cea de-a 22-a editie a Simpozionului International “Mediul si Industria” (Bucuresti, 26-27 septembrie), dar si la cea de-a 3-a editie a Conferintei Societatii de Microscopie Electronica din Romania (Poiana Brasov, 23-25 octombrie).

Banner SapunulCheia.ro

Ai 20 de minute pentru a-ti sculpta coapsele pe banda de alergat?

0

Fiindca in momentul de fata exista pe piata sute de modele performante si silentioase la un pret mai mult decat avantajos, o banda de alergat pe care sa poti exersa in confortul propriei locuinte este o optiune din ce in ce mai buna, iar beneficiile pe care le ofera acest aparat sunt deja cunoscute. 

 

Ca si in cazul sesiunilor de jogging in parc sau al altor activitati sportive desfasurate in aer liber, antrenamentele pe banda de alergat nu iti vor topi eficient tesutul adipos si nu te vor apropia de rezultatele dorite decat daca te implici total, dand dovada de perseverenta si determinare. Pentru a nu sta prea mult in asteptarea rezultatelor vizibile, sustine exercitiile pe banda alergat cu o dieta responsabila si un stil de viata sanatos. In cazul in care ai hotarat ca trebuie sa faci tot ce iti sta in putinta pentru a-ti atinge obiectivele de fitness in cel mai scurt timp, va trebui sa alternezi tipurile de antrenamente si chiar exercitiile sau intervalele din fiecare antrenament in parte. 

 

Programe de antrenament si obiective

Printre cele mai apreciate antrenamente din ultima perioada (care solicita corpul la maximum si au o eficacitate deja dovedita), fie ca folosesti banda de alergat, bicicleta fitness sau alte aparate fitness ce permit exercitii cardiovasculare, este programul de tip HIIT (renumit pentru arderea accelerata a caloriilor). Atunci cand vrei sa dai jos kilogramele in exces in timp record, trebuie sa stii ca acest tip de antrenament este construit din scurte intervale care variaza in efort depus si intensitate. Pe langa rezultatele rapide, aceste programe vor reusi sa iti ofere noi provocari sportive, inlaturand eventualele momente de monotonie pe care le pot produce clasicele sesiuni cardio. 

 

Multe persoane vizeaza chiar mai mult decat tonifierea musculaturii sau scaderea in greutate, avand obiective specifice si stiind exact ce zone ale corpului au nevoie de imbunatatire. Astfel, pe langa arderea caloriilor si imbunatatirea rezistentei la efort, unele programe de exercitii iti permit sa sculptezi muschii gambei, ai coapsei sau chiar sa dai jos tesutul adipos din zona abdominala. In cazul in care doresti sa-ti modelezi coapsele pana la forma ideala, atunci antrenamentul pe care il vei gasi mai jos sigur iti va oferi rezultatele multumitoare. 

 

Sculpteaza-ti coapsele pe banda de alergat! 

Una dintre cele mai bune metode pentru a solicita corespunzator musculatura coapselor pe banda de alergat este sa maresti inclinatia suprafetei de alergare. Diana Maitland, Personal Training Manager la lantul de cluburi de fitness Equinox din New York propune un scurt antrenament cardio care te va ajuta sa consumi 150 de calorii, sa tonifiezi muschii coapselor si sa-ti imbunatatesti conditia fizica. 

 

Aceasta rutina de 20 de minute pe banda de alergat este construita dupa metoda ratei de efort perceput, aceasta fiind o scara de evaluare a efortului depus in functie de conditia fizica a fiecarei persoane. Astfel, nivelul 1 este un efort aproape insesizabil, iar 10 este solicitarea maxima a corpului. Iata, in continuare, etapele antrenamentului:

 

– 5 minute: inclinatie de 3-3,5% – REP 5;

– 2 minute: inclinatie 8-10% – REP 7;

– 1 minut: inclinatie 4-6% – REP 6;

– 2 minute: inclinatie 10% – REP 8;

– 1 minut: inclinatie 5-7% – REP 7;

– 2 minute: inclinatie 12% – REP 9;

– 1 minut: inclinatie 10% – REP 8;

– 1 minut: inclinatie 12% – REP 9;

– 5 minute: inclinatie 2-4% – REP 5.

*viteza de mers pe banda de alergat, indiferent de inclinatia suprafetei, ar trebui mentinuta la 6 km/h, iar cei avansati ar putea sa incerce o valoare de 7,5 km/h.

 

Daca vrei sa incepi si tu de antrenamentele de acest tip pe banda de alergat, intra acum pe Sport-Mag.ro   si alege-ti modelul potrivit nevoilor tale! Mai mult, acesta este momentul ideal pentru a profita de reduceri la toata gama de aparate fitness si echipament sportiv.

Banner SapunulCheia.ro

Vrei sa faci videochat legal? 3 metode prin care afli daca un studio este corect sau nu

0

Multe tinere viseaza la o cariera de succes, iar industria de videochat legal poate fi optiunea ideala. Daca esti la inceput de drum, iti va fi greu sa iti gasesti un loc de munca bine platit, motiv pentru care poti alege sa lucrezi in cadrul unui studio de videochat profesionist. 

Daca esti ambitioasa si iti doresti sa te autodepasesti, atunci meseria de model online este tot ce ai nevoie! Cu toate acestea, daca vrei sa lucrezi in industria divertismentului pentru adulti, este important sa alegi un studio in care sa faci videochat legal. In prezent, exista o multime de oferte de angajari, insa nu toate sunt 100% legale, fapt care te-ar putea afecta in viitor. Prin urmare, daca iti doresti sa eviti situatiile neplacute, iata care sunt metodele prin care iti vei da seama daca un studio de videochat este legal sau nu:

1. Documenteaza-te cu privire la respectivul studio

La fel ca in orice alt domeniu, in aceasta industrie exista si studiouri care vor sa profite de naivitatea tinerelor. Astfel, in anunturile de angajare sustin ca modelele vor avea castiguri colosale, dar la final, acestea ajung sa primeasca sume mici de bani. Din acest motiv, daca iti doresti sa faci videochat legal, este esential sa te documentezi serios despre renumele respectivului studio de videochat. Cauta pe internet cat mai multe informatii si afla ce conditii de lucru ofera.

2. Intreaba ce tip de contract vei avea

Un aspect important care arata daca un studio respecta legile sau nu este forma de lucru pe care ti-o pune la dispozitie. Asadar, videochat legal vei face doar daca vei semna inca din prima zi de activitate un contract de artist-interpret, in dublu exemplar. Daca respectivul studio nu iti ofera acest tip de contract, refuza colaborarea! 

O practica frecvent utilizata de studiourile obscure din Romania este invocarea unor motive false, cum ar fi faptul ca actul trebuie inregistrat sau depus pe la diverse institutii, procedura care ar putea dura mult timp. 

3. Afla care este varsta minima de angajare

Un studio de videochat legal nu va angaja niciodata tinere minore! Activitatea desfasurata in cadrul unui studio este destinata adultilor, ceea ce inseamna ca si modelele online trebuie sa aiba minim 18 ani pentru a lucra in acest domeniu. In ciuda acestui fapt, exista studiouri care nu respecta legea si gasesc metode ilegale prin care sa angajeze minore, cum ar fi folosirea unor documente false sau a actelor de identitate ale altor persoane.

Care este cel mai bun studio de videochat legal?

Daca vrei sa colaborezi cu profesionisti, Studio 20 este solutia! Fiind considerat cel mai bun studio de videochat legal din lume, Studio 20 le ofera modelelor cele mai bune conditii de lucru si le garanteaza cele mai mari castiguri. Este un business corect care respecta legile in vigoare, iar trainerii dedicati iti vor arata tot ce trebuie sa stii despre videochat si te vor ajuta sa castigi sume uriase intr-un timp foarte scurt. Programeaza un interviu si te vei convinge cu ochii tai ca activitatea este 100% legala!

Banner SapunulCheia.ro

VirtualCards – aplicaţia mobilă care te ajută să-ți păstrezi toate cardurile de fidelitate într-un singur loc

0
VirtualCards

VirtualCards – aplicaţia mobilă de carduri de fidelitate numărul 1 în România – a depăşit 1 milion de instalări . Cu un rating mediu de 4.8 pe Google Play şi Apple şi peste 25.000 de recenzii din întreaga lume, VirtualCards continuă să răspundă cu brio așteptărilor utilizatorilor.

Inca de la lansarea sa, VirtualCards a evoluat în permanenţă. De la funcţionalitatea de scanare a cardurilor de fidelitate până la emiterea virtuală de carduri noi direct din aplicaţie, de la accesul la oferte personalizate şi până la tehnologia iBeacon, VirtualCards este o aplicaţie extrem de apreciată de către o comunitate activă de utilizatori care o folosesc în fiecare zi pentru carduri, cupoane şi oferte bazate pe geolocaţie.

Ce înseamnă VirtualCards acum?
– Peste 3 milioane de carduri de fidelitate adăugate, în peste 70 de ţări
– Zilnic sunt utilizate prin intermediul aplicaţiei aproximativ 17.000 de carduri de fidelitate. La un coş de cumpărături de 40 de euro/utilizator, folosirea reducerilor VirtualCards facilitează achiziții de mai mult de 14 milioane de euro într-o lună
– Branduri de top partenere: Selgros, Cora, Lidl, Carrefour Market, ECCO, Otter, Lee Cooper, Marks&Spencer, Timeout, Kenvelo și multe altele. Lista completă aici: https://www.virtualcardsapp.com/promotii/
– Sute de alţi comercianți cu amănuntul, francize și întreprinderi mici
– Disponibilă în 6 limbi: română, engleză, franceză, germană, rusă şi ebraică
– Peste 4.5 milioane de click-uri ale ofertelor, cu afişare în funcţie de carduri, locaţie şi preferinţele utilizatorilor

Pentru a sărbători şi a se adapta nevoilor celor 1 milion de utilizatori, VirtualCards a lansat o nouă versiune. Pe lângă designul atrăgător şi prietenos, principalele funcţionalităţti noi sunt: opţiunea de afişare a cardurilor ca listă sau ca imagini, posibilitatea de adăugare și emitere a cardurilor cu cod QR şi salvarea bonurilor în aplicație (funcția fiind de ajutor pentru garanția produselor sau pentru voucherele oferite de parteneri)

VirtualCards oferă un kit complet de instrumente pentru programe de loialitate: statistici, feedback, cupoane, puncte de loialitate sau ștampile, notificări, mesaje, newslettere, oferte şi localizare prin GPS sau tehnologie iBeacon. VirtualCards este unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing moderne. Totul poate fi gestionat în mod autonom, pentru o relație cât mai strânsă cu clienții.

VirtualCards evoluează şi va intra într-o nouă etapă pentru a deveni o aplicație internațională. “VirtualCards a atins punctul în care viitorul este reprezentat de expansiunea internațională”, declară Sorin Mitran, CEO VirtualCards. “În acest moment ne focusăm pe oferirea de soluţii avansate de loializare pentru partenerii noştri, iar utilizatorilor le punem la dispoziţie o aplicaţie de încredere ale cărei servicii de relaţii cu clienţii sunt cele mai bune din industrie. Scopul nostru este să ne extindem pe noi piețe și să dezvoltăm relații de parteneriat pe termen lung în întreaga lume. În acest sens suntem în căutarea unui investitor pentru următoarea fază de dezvoltare. Primul pas l-am facut prin participarea la ProgramulEuropean Acces2Europe din Barcelona susţinut de Peninsula Corp. Participarea la acest program reprezintă un prim pas în lansarea proiectului şi în afara ţării. VirtualCards se angajează să continue inovarea şi să atragă investiţii pentru a pune interesele comunităţilor de utilizatori din întreaga lume în centrul procesului de transformare digitală.”

Banner SapunulCheia.ro

Tremend și Mastercard încheie o alianță strategică pentru digitalizarea sectorului de plăți

0
Tremend

București, 29 August 2019

Tremend Software Consulting, una dintre companiile românești de software cu cea mai rapidă creștere, a încheiat un parteneriat strategic cu Mastercard România pentru accelerarea implementării, în sistemul financiar-bancar, a reglementărilor europene și globale, dar și a noilor funcționalități din zona plăților digitale bazate pe tehnologiile actuale.

Înrolarea cardurilor în eWallet-ul Apple Pay și implementarea mandatului Strong Customer Authentication (SCA), parte din Directiva Europeană revizuită privind Serviciile de Plată (revised Payment Services Directive – PSD2), sunt printre primele proiecte ce vor beneficia de expertiza Tremend Software Consulting în acest an. Totodată, Tremend va veni în sprijinul instituțiilor financiare cu soluții complexe, scalabile și sigure care vor reflecta agilitatea necesară transformării digitale.

“Expertiza tehnică extinsă de implementare în zona financiar-bancară, dar și inovația continuă, au transformat Tremend într-un partener puternic și de încredere al Mastercard România, jucând rolul unui IT Delivery Factory. Suntem încântați că împreună cu Mastercard vom oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experiență în zona plăților digitale, siguranță și soluții personalizate, că vom avea șansa de a contribui la un proiect de asemenea anvergură ce sperăm că va fi dezvoltat nu numai local, ci și la nivelul Europei Centrale și de Est”, declară Ștefan Pătra, Vice President Financial Services, Tremend Software Consulting.

Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România, precizează: „Ne bucurăm să avem alături un partener pentru care, asemenea Mastercard, siguranța, confortul și experiența consumatorilor reprezintă fundamentul întregii activități. Suntem convinși că, împreună cu Tremend, nu numai că vom îndeplini exigențele impuse în era PSD2, ci vom reuși să setăm noi standarde care să servească drept model, atât la nivel local, cât și global”.

PSD2 reprezintă directiva Uniunii Europene prin care plățile online vor deveni mai sigure, favorizând inovația, precum și intrarea pe piață a unor noi jucători din domeniul FinTech. Țările membre UE și implicit România au obligația de a include directiva în legislația națională, iar băncile de a publica propriile interfețe de programare a aplicațiilor (API).

Directiva PSD2 marchează trecerea băncilor la modelul Open Banking, prin care va fi accelerat procesul de tranziție de la serviciile financiare tradiționale, internalizate și locale, la cele digitale, disponibile oriunde în zona europeană.
În plus, odată cu implementarea PSD2, va fi revoluționat și sistemul de plăți online. Ca urmare, autentificarea de tip EMV 3D Secure va intra într-o nouă eră a standardelor de securitate pentru tranzacțiile online cu cardul și va transforma Strong Customer Authentication (SCA) într-un etalon al industriei, bazat pe tehnologiile actuale, precum
autentificarea biometrică. Creșterea accelerată a plăților atrage după sine exigențe noi, în primul rând legate de securitatea acestora, cu atât mai mult cu cât la nivel global prognoza pentru 2019 este de 3,9 miliarde de plătitori doar prin e-commerce, în timp ce, în România, 20% din populație a făcut în ultimul an cel puțin o tranzacție online, reprezentând o creștere anuală de 15%.

________

Despre Tremend
Tremend are 14 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 400 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii. Cea mai importantă realizare a anului 2017 a fost extinderea peste ocean, prin preluarea companiei americane 648 Group. Tremend a fost inclusă, de două ori consecutiv, în Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, clasamentul celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune. Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov și un birou în Atlanta.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

Contact presă Tremend Software Consulting

Mădălina Stoicescu Claudia Popa
Marketing Specialist Marketing Specialist
madalina.stoicescu@tremend.com claudia.popa@tremend.com
M. 0723 953 534

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

Contact presă Mastercard

Marina Constanda Oana Iosifescu Cătălina Popescu
Senior PR Manager Senior Media Associate Media Associate
M. 0755 069 067 M.0742 100 251 M. 0740085 151
mconstanda@golin.com oiosifescu@golin.com cpopescu@golin.com

Banner SapunulCheia.ro

Retailerul online AnveloSHOP.ro isi proceseaza comenzile cu sistemele informatice de la Senior Software

0
AnveloSHOP.ro

AnveloSHOP.ro, un retailer online de top de pe piata anvelopelor si jantelor din Romania, si-a imbunatatit intreaga activitate multumita solutiilor informatice de la Senior Software.

AnveloSHOP.ro, unul dintre retailerii online de top de pe piata de anvelope si jante din Romania, proceseaza informatiile si comenzile intr-un timp mai scurt si cu o reducere semnificativa a riscului de eroare umana, datorita automatizarii operatiunilor din companie. Echipa gestioneaza resursele cu o eficienta crescuta si ia decizii mai bune de business utilizand pachetul de sisteme ERP si BI de la Senior Software.

AnveloSHOP.ro pune la dispozitia clientilor sai o gama variata de jante si anvelope prin intermediul magazinului online. Investitiile in solutii software i-au permis retailerului sa creasca productivitatea, sa gestioneze cu acuratete stocurile din locatii multiple si sa detina un control mai eficient asupra stocurilor prin automatizarea unor procese de business:

– Actualizarea stocurilor si produselor in site
– Importul listelor de preturi de la furnizori direct in ERP
– Importul facturilor de achizitie de la furnizori
– Generarea AWB-urilor

“Am obtinut castig de timp, indiscutabil. Cele mai importante avantaje rezultate din folosirea sistemelor ERP si Business Intelligence sunt: culegerea centralizata, cu un efort redus, a tuturor datelor importante pentru derularea afacerii si obtinerea de rapoarte concludente si in timp real.
Nu mai putem sa ne dispensam de aceste solutii. Automatizarea si optimizarea proceselor de comenzi online si procesarii acestora, reprezinta un real ajutor si o necesitate in derularea unui comert online modern, productiv, de calitate si orientat catre clietul final”, a specificat Gabriel Tofan, Managing Director AnveloSHOP.ro.

Echipa AnveloSHOP.ro expediaza produsele in acceasi zi in care sunt plasate comenzile, exceptand zilele cu ninsori abundente si evenimentele de tip Black Friday. In plus, retailerul a obtinut o perspectiva clara si corecta asupra afacerii, multumita functiilor care faciliteaza generarea rapoartelor necesare, atat direct din ERP, cat si din BI.
Totodata, reprezentantii AnveloSHOP.ro au inregistrat o legatura mai stransa cu furnizorii. Conducerea companiei considera ca cele doua sisteme isi vor aduce si in viitor contributia asupra cresterii productivitatii angajatilor si optimizarii operatiunilor ce fac referire la comenzile online.

Despre AnveloSHOP.ro

AnveloSHOP.ro este unul dintre jucatorii de top ai comertului online de anvelope si jante noi. Magazinul online apartine companiei AUTO DIN SRL, din judetul Neamt, care detine si AnvelopeMAG.ro. Aparuta pe piata din Romania in 2009, firma inregistreaza in prezent o cifra de afaceri de peste 5,6 milioane de euro.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

De ce tinerii renunţă la băncile clasice?

0

Există o tendinţă tot mai accentuată în rândul tinerilor din întreaga lume de care cu siguranţă ai auzit: aceea de a renunţa treptat la serviciile financiare clasice şi de a încerca produse sau aplicaţii noi. Pentru a face, spre exemplu, un transfer de bani sau pentru a economisi.

De ce se întâmplă acest lucru?

Motivele sunt complexe, iar instituţiile financiare trebuie să ţină cont de acest trend dacă vor să îşi păstreze clienţii din noua generaţie.
Pentru mileniali, generaţia de tineri cu vârste cuprinse între 20 şi 35 de ani, tehnologia nu mai este un instrument, ci a devenit un stil de viaţă: 68% dintre europenii din această categorie de vârstă folosesc online banking-ul. Ei sunt mai deschisi la ideea de a adopta obiceiuri noi şi îşi duc o mare parte din viaţă online, având un control mai mare asupra modului în care companiile fac business.
Este o perioadă a interactivităţii. Din acest motiv, se spune că milenialii reuşesc să schimbe treptat faţa multor industrii, inclusiv a sectorului financiar.
Iată câteva motive pentru care generaţia tânără relaţionează diferit fată de sistemul bancar:
· Lipsa de încredere în corporaţiile clasice:
Milenialii au în general o problemă de încredere în marile corporaţii şi în băncile clasice, deoarece consideră că acestea nu promovează un model de business suficient de transparent. Ei reprezintă un tip diferit de consumator, suspicios faţă de companiile mari, iar mulţi consideră că sunt forţaţi să le ofere acestora prea multe informaţii. În plus, în numeroase cazuri, alegerea partenerului financiar este determinată şi de aspecte de ordin etic, astfel că instituţiile financiare trebuie să îşi păstreze o reputaţie impecabilă.
· Vor să aibă mai mult control
Mulţi au o toleranţă scăzută la risc, aşa că preferă să aibă totul sub control. Folosirea unor aplicaţii care să le permită să îşi gestioneze finanţele în mod autonom, să aibă mai multe responsabilităţi şi să ia decizii devine astfel mai atractivă. Mai ales că peste 70% dintre ei apreciază că îşi gestionează finanţele bine şi sunt mai puţin predispuşi la cheltuieli neplanificate. Te regăseşti în această descriere?
· Vor mai multă libertate
Această generaţie obişnuită cu tehnologia se simte de multe ori îngrădită şi poate acumula frustrări dacă instituţiile financiare old school nu reuşesc să ţină pasul. Comportamentul diferit al generaţiei tinere a revoluţionat numeroase domenii: transportul de tip taxi, modul în care îţi achiziţionezi în prezent o vacanţă sau vizionarea serialelor prin servicii de streaming sunt doar câteva exemple. Acum e rândul industriei bancare.
· Evită să meargă în sucursală
Milenialii preferă să facă foarte multe lucruri de pe mobil, oriunde şi oricând, iar acelaşi lucru este valabil şi pentru tranzacţiile financiare. Ei evită să meargă la bancă, astfel că instituţiile financiare trebuie să devină ele însele mobile, să le ofere aplicaţii pe care le pot folosi cu uşurinţă.
· Le place să compare
Acest mod de a face lucrurile preponderent în online vine la pachet şi cu o altă obişnuinţă: aceea de a compara ofertele. Milenialii sunt obişnuiţi să caute online şi să aleagă cea mai bună ofertă. Din acest motiv, au de câştigat aplicaţiile care reuşesc să devină mai smart şi mai rapide într-un timp scurt.
· Percep banii într-un mod puţin diferit
Pun accent pe investiţii, pe nevoia de a-şi asigura o pensie, însă sunt interesaţi şi de pasiunile proprii. Segmente din economia actuală funcţionează de multe ori pe baza conceptului de Instant Gratification, mai exact dorinţa de a experimenta o plăcere fără ca aceasta să fie întârziată. Milenialilor le este mai greu să îşi cumpere o locuinţă şi au avut în general salarii mai mici comparativ cu generaţiile anterioare. Din acest motiv, au avut tendinţa de a se concentra mai mult pe momentul financiar decât pe viitorul lor financiar. Pentru această generaţie, pasiunile şi ideea de a avea o viaţă împlinită sunt importante, iar modul în care îşi cheltuiesc banii reflectă acest lucru.

Ce îţi aduc aplicaţiile FinTech mai noi:
· Te pun în centrul atenţiei
Milenialilor nu le place să li se spună ce să facă, ci îşi doresc companii care să empatizeze mai mult şi aplicaţii care să ţină cont de recomandările lor. Cele mai bune aplicaţii financiare îţi dau acces la o întreagă experienţă şi vin mai rapid în întâmpinarea nevoilor tale. Cei de la Acorns te ajută, spre exemplu, să investeşti bani uşor la fiecare tranzacţie pe care o realizezi.
· Accent pe simplitate
Tendinţa în acest domeniu este de a simplifica cât mai mult. Cu cât este mai simplă şi mai flexibilă o aplicaţie FinTech, cu atât este mai apreciată. Un model de urmărit în acest sens este reprezentat de Lemonade, un app care reduce la câteva secunde procesul de cumpărare a unei asigurări pentru locuinţă. Însă la fel de apreciate sunt şi aplicaţiile care le oferă o putere mai mare utilizatorilor, dându-le acces la servicii avansate. Cele mai bune app-uri financiare sunt cele care combină aceste două caracteristici.
· Sunt inovative
Aplicaţiile financiare sunt mereu într-o continuă competiţie, astfel încât tu să poţi beneficia de cele mai bune servicii. Acest lucru este determinat de faptul că în mediul online este mult mai uşor să faci comparaţii. Cei de la Coinbase au dezvoltat una dintre cele mai simple şi inovative aplicaţii prin care poti tranzacţiona criptomonedă, spre exemplu.
· Integrarea şi securitatea
Unele app-uri se concentrează pe un singur serviciu oferit clienţilor, pentru altele însă o componentă strategică importantă o reprezintă integrarea cu alte aplicaţii. App-ul FinTech Mint, de pildă, poate colecta într-un singur loc informaţiile relevante despre cardurile tale şi îţi reaminteşte de facturile pe care trebuie să le plăteşti. Toate trebuie să asigure o securitate cât mai bună, deoarece gestionează date sensibile, lucru puternic legat de păstrarea unei imagini cât mai bune.
Din păcate, aplicaţiile amintite nu sunt deocamdată disponibile în Romania.
· Condiţii mai avantajoase
Utilizarea celor mai multe aplicaţii financiare noi este mult mai avantajoasă din punct de vedere financiar. Având în vedere structura companiilor din acest domeniu, investiţiile sunt redirecţionate cu preponderenţă în cercetare, iar multe costuri pe care le au băncile clasice aproape că nu există.

De aceea, multe app-uri financiare pot fi utilizate gratuit sau la un cost foarte redus. Aplicaţia Volt, spre exemplu, îţi oferă posibilitatea de a face un transfer de bani de pe un card pe altul online gratuit. Iar tendinţa de reducere a costurilor continuă pe măsură ce în produs sunt integrate noi tehnologii.

· Încearcă să înlăture barierele fizice
Există şi app-uri româneşti care te pot ajuta să îţi gestionezi mai uşor cheltuielile, să economiseşti sau să faci un transfer interbancar. De asemenea, există aplicaţii care te ajută să deschizi depozite sau să împrumuţi bani online, fără a intra în sucursală. Companiile de avangardă din domeniu încearcă să înlăture cât mai mult barierele fizice şi să te facă să uiţi de existenţa băncilor, a cardurilor şi a bancnotelor fizice.

Care este viitorul:

Cu siguranţă, aplicaţiile FinTech vor continua să se extindă, făcând domeniul finanţelor mai uşor şi mai accesibil pentru un număr mai mare de oameni. Se vor extinde tot mai mult în domenii precum plăţile online, gestionarea economiilor şi împrumuturile. App-urile vor fi din ce în ce mai eficiente, mai sigure, mai flexibile şi mai atractive, pe măsură ce industria din domeniu adoptă noi tehnologii.

Banner SapunulCheia.ro

CAS CRM lanseaza versiunea 2019, cu functionalitati bazaze pe Inteligenta Artificiala

0
CAS CRM

Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11 ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte.
Bazata pe Inteligenta Artificiala, functionalitatea Picasso Search ajuta predictiv utilizatorii de CAS genesisWorld x11 in munca lor zilnica: informatia necesara si relevanta fiecarui utilizator este gasita in mod automat si individualizat, fara a fi de cele mai multe ori necesara introducerea de criterii/ cuvinte de cautare de catre acestia. Ca si noutate absoluta, Picasso Search este diponibil acum si in App-urile mobile CAS CRM pentru smartphone si tableta, unde poate fi setat si ca ecran de pornire daca se doreste, pentru a anticipa nevoile si dorintele clientilor in mod rapid, oriunde s-ar afla utilizatorul.
Distins cu premiul German Design Award, CAS genesisWorld convinge rapid mulțumită tehnologiei integrate SmartDesign® care permite o experienta unitara indiferent de utilizare: interfaţă Web, client desktop, App pe telefonul mobil sau tableta. Printre noutatile importante in versiunea x111 se afla si: catalogul de produse mobil, adaugarea de continut multimedia in sondaje si chestionare, un indicator grafic de progress al proceselor de vanzari. De asemenea, sunt disponibile noi integrari cu centrale telefonice si functionalitati de telefonie, client CAS CRM direct in Microsoft Outlook, funcțiile de filtrare extinse pentru segmentarea clientilor si crearea de liste de marketing bine directionate pentru o campanii simplificate si comunicarea pe toate canalele. Solutia respecta in totalitate cerintele GDPR.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE