Acasă Blog Pagina 3621

Tremend și Mastercard încheie o alianță strategică pentru digitalizarea sectorului de plăți

0
Tremend

București, 29 August 2019

Tremend Software Consulting, una dintre companiile românești de software cu cea mai rapidă creștere, a încheiat un parteneriat strategic cu Mastercard România pentru accelerarea implementării, în sistemul financiar-bancar, a reglementărilor europene și globale, dar și a noilor funcționalități din zona plăților digitale bazate pe tehnologiile actuale.

Înrolarea cardurilor în eWallet-ul Apple Pay și implementarea mandatului Strong Customer Authentication (SCA), parte din Directiva Europeană revizuită privind Serviciile de Plată (revised Payment Services Directive – PSD2), sunt printre primele proiecte ce vor beneficia de expertiza Tremend Software Consulting în acest an. Totodată, Tremend va veni în sprijinul instituțiilor financiare cu soluții complexe, scalabile și sigure care vor reflecta agilitatea necesară transformării digitale.

“Expertiza tehnică extinsă de implementare în zona financiar-bancară, dar și inovația continuă, au transformat Tremend într-un partener puternic și de încredere al Mastercard România, jucând rolul unui IT Delivery Factory. Suntem încântați că împreună cu Mastercard vom oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experiență în zona plăților digitale, siguranță și soluții personalizate, că vom avea șansa de a contribui la un proiect de asemenea anvergură ce sperăm că va fi dezvoltat nu numai local, ci și la nivelul Europei Centrale și de Est”, declară Ștefan Pătra, Vice President Financial Services, Tremend Software Consulting.

Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România, precizează: „Ne bucurăm să avem alături un partener pentru care, asemenea Mastercard, siguranța, confortul și experiența consumatorilor reprezintă fundamentul întregii activități. Suntem convinși că, împreună cu Tremend, nu numai că vom îndeplini exigențele impuse în era PSD2, ci vom reuși să setăm noi standarde care să servească drept model, atât la nivel local, cât și global”.

PSD2 reprezintă directiva Uniunii Europene prin care plățile online vor deveni mai sigure, favorizând inovația, precum și intrarea pe piață a unor noi jucători din domeniul FinTech. Țările membre UE și implicit România au obligația de a include directiva în legislația națională, iar băncile de a publica propriile interfețe de programare a aplicațiilor (API).

Directiva PSD2 marchează trecerea băncilor la modelul Open Banking, prin care va fi accelerat procesul de tranziție de la serviciile financiare tradiționale, internalizate și locale, la cele digitale, disponibile oriunde în zona europeană.
În plus, odată cu implementarea PSD2, va fi revoluționat și sistemul de plăți online. Ca urmare, autentificarea de tip EMV 3D Secure va intra într-o nouă eră a standardelor de securitate pentru tranzacțiile online cu cardul și va transforma Strong Customer Authentication (SCA) într-un etalon al industriei, bazat pe tehnologiile actuale, precum
autentificarea biometrică. Creșterea accelerată a plăților atrage după sine exigențe noi, în primul rând legate de securitatea acestora, cu atât mai mult cu cât la nivel global prognoza pentru 2019 este de 3,9 miliarde de plătitori doar prin e-commerce, în timp ce, în România, 20% din populație a făcut în ultimul an cel puțin o tranzacție online, reprezentând o creștere anuală de 15%.

________

Despre Tremend
Tremend are 14 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 400 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii. Cea mai importantă realizare a anului 2017 a fost extinderea peste ocean, prin preluarea companiei americane 648 Group. Tremend a fost inclusă, de două ori consecutiv, în Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, clasamentul celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune. Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov și un birou în Atlanta.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

Contact presă Tremend Software Consulting

Mădălina Stoicescu Claudia Popa
Marketing Specialist Marketing Specialist
madalina.stoicescu@tremend.com claudia.popa@tremend.com
M. 0723 953 534

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

Contact presă Mastercard

Marina Constanda Oana Iosifescu Cătălina Popescu
Senior PR Manager Senior Media Associate Media Associate
M. 0755 069 067 M.0742 100 251 M. 0740085 151
mconstanda@golin.com oiosifescu@golin.com cpopescu@golin.com

Banner SapunulCheia.ro

Retailerul online AnveloSHOP.ro isi proceseaza comenzile cu sistemele informatice de la Senior Software

0
AnveloSHOP.ro

AnveloSHOP.ro, un retailer online de top de pe piata anvelopelor si jantelor din Romania, si-a imbunatatit intreaga activitate multumita solutiilor informatice de la Senior Software.

AnveloSHOP.ro, unul dintre retailerii online de top de pe piata de anvelope si jante din Romania, proceseaza informatiile si comenzile intr-un timp mai scurt si cu o reducere semnificativa a riscului de eroare umana, datorita automatizarii operatiunilor din companie. Echipa gestioneaza resursele cu o eficienta crescuta si ia decizii mai bune de business utilizand pachetul de sisteme ERP si BI de la Senior Software.

AnveloSHOP.ro pune la dispozitia clientilor sai o gama variata de jante si anvelope prin intermediul magazinului online. Investitiile in solutii software i-au permis retailerului sa creasca productivitatea, sa gestioneze cu acuratete stocurile din locatii multiple si sa detina un control mai eficient asupra stocurilor prin automatizarea unor procese de business:

– Actualizarea stocurilor si produselor in site
– Importul listelor de preturi de la furnizori direct in ERP
– Importul facturilor de achizitie de la furnizori
– Generarea AWB-urilor

“Am obtinut castig de timp, indiscutabil. Cele mai importante avantaje rezultate din folosirea sistemelor ERP si Business Intelligence sunt: culegerea centralizata, cu un efort redus, a tuturor datelor importante pentru derularea afacerii si obtinerea de rapoarte concludente si in timp real.
Nu mai putem sa ne dispensam de aceste solutii. Automatizarea si optimizarea proceselor de comenzi online si procesarii acestora, reprezinta un real ajutor si o necesitate in derularea unui comert online modern, productiv, de calitate si orientat catre clietul final”, a specificat Gabriel Tofan, Managing Director AnveloSHOP.ro.

Echipa AnveloSHOP.ro expediaza produsele in acceasi zi in care sunt plasate comenzile, exceptand zilele cu ninsori abundente si evenimentele de tip Black Friday. In plus, retailerul a obtinut o perspectiva clara si corecta asupra afacerii, multumita functiilor care faciliteaza generarea rapoartelor necesare, atat direct din ERP, cat si din BI.
Totodata, reprezentantii AnveloSHOP.ro au inregistrat o legatura mai stransa cu furnizorii. Conducerea companiei considera ca cele doua sisteme isi vor aduce si in viitor contributia asupra cresterii productivitatii angajatilor si optimizarii operatiunilor ce fac referire la comenzile online.

Despre AnveloSHOP.ro

AnveloSHOP.ro este unul dintre jucatorii de top ai comertului online de anvelope si jante noi. Magazinul online apartine companiei AUTO DIN SRL, din judetul Neamt, care detine si AnvelopeMAG.ro. Aparuta pe piata din Romania in 2009, firma inregistreaza in prezent o cifra de afaceri de peste 5,6 milioane de euro.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

De ce tinerii renunţă la băncile clasice?

0

Există o tendinţă tot mai accentuată în rândul tinerilor din întreaga lume de care cu siguranţă ai auzit: aceea de a renunţa treptat la serviciile financiare clasice şi de a încerca produse sau aplicaţii noi. Pentru a face, spre exemplu, un transfer de bani sau pentru a economisi.

De ce se întâmplă acest lucru?

Motivele sunt complexe, iar instituţiile financiare trebuie să ţină cont de acest trend dacă vor să îşi păstreze clienţii din noua generaţie.
Pentru mileniali, generaţia de tineri cu vârste cuprinse între 20 şi 35 de ani, tehnologia nu mai este un instrument, ci a devenit un stil de viaţă: 68% dintre europenii din această categorie de vârstă folosesc online banking-ul. Ei sunt mai deschisi la ideea de a adopta obiceiuri noi şi îşi duc o mare parte din viaţă online, având un control mai mare asupra modului în care companiile fac business.
Este o perioadă a interactivităţii. Din acest motiv, se spune că milenialii reuşesc să schimbe treptat faţa multor industrii, inclusiv a sectorului financiar.
Iată câteva motive pentru care generaţia tânără relaţionează diferit fată de sistemul bancar:
· Lipsa de încredere în corporaţiile clasice:
Milenialii au în general o problemă de încredere în marile corporaţii şi în băncile clasice, deoarece consideră că acestea nu promovează un model de business suficient de transparent. Ei reprezintă un tip diferit de consumator, suspicios faţă de companiile mari, iar mulţi consideră că sunt forţaţi să le ofere acestora prea multe informaţii. În plus, în numeroase cazuri, alegerea partenerului financiar este determinată şi de aspecte de ordin etic, astfel că instituţiile financiare trebuie să îşi păstreze o reputaţie impecabilă.
· Vor să aibă mai mult control
Mulţi au o toleranţă scăzută la risc, aşa că preferă să aibă totul sub control. Folosirea unor aplicaţii care să le permită să îşi gestioneze finanţele în mod autonom, să aibă mai multe responsabilităţi şi să ia decizii devine astfel mai atractivă. Mai ales că peste 70% dintre ei apreciază că îşi gestionează finanţele bine şi sunt mai puţin predispuşi la cheltuieli neplanificate. Te regăseşti în această descriere?
· Vor mai multă libertate
Această generaţie obişnuită cu tehnologia se simte de multe ori îngrădită şi poate acumula frustrări dacă instituţiile financiare old school nu reuşesc să ţină pasul. Comportamentul diferit al generaţiei tinere a revoluţionat numeroase domenii: transportul de tip taxi, modul în care îţi achiziţionezi în prezent o vacanţă sau vizionarea serialelor prin servicii de streaming sunt doar câteva exemple. Acum e rândul industriei bancare.
· Evită să meargă în sucursală
Milenialii preferă să facă foarte multe lucruri de pe mobil, oriunde şi oricând, iar acelaşi lucru este valabil şi pentru tranzacţiile financiare. Ei evită să meargă la bancă, astfel că instituţiile financiare trebuie să devină ele însele mobile, să le ofere aplicaţii pe care le pot folosi cu uşurinţă.
· Le place să compare
Acest mod de a face lucrurile preponderent în online vine la pachet şi cu o altă obişnuinţă: aceea de a compara ofertele. Milenialii sunt obişnuiţi să caute online şi să aleagă cea mai bună ofertă. Din acest motiv, au de câştigat aplicaţiile care reuşesc să devină mai smart şi mai rapide într-un timp scurt.
· Percep banii într-un mod puţin diferit
Pun accent pe investiţii, pe nevoia de a-şi asigura o pensie, însă sunt interesaţi şi de pasiunile proprii. Segmente din economia actuală funcţionează de multe ori pe baza conceptului de Instant Gratification, mai exact dorinţa de a experimenta o plăcere fără ca aceasta să fie întârziată. Milenialilor le este mai greu să îşi cumpere o locuinţă şi au avut în general salarii mai mici comparativ cu generaţiile anterioare. Din acest motiv, au avut tendinţa de a se concentra mai mult pe momentul financiar decât pe viitorul lor financiar. Pentru această generaţie, pasiunile şi ideea de a avea o viaţă împlinită sunt importante, iar modul în care îşi cheltuiesc banii reflectă acest lucru.

Ce îţi aduc aplicaţiile FinTech mai noi:
· Te pun în centrul atenţiei
Milenialilor nu le place să li se spună ce să facă, ci îşi doresc companii care să empatizeze mai mult şi aplicaţii care să ţină cont de recomandările lor. Cele mai bune aplicaţii financiare îţi dau acces la o întreagă experienţă şi vin mai rapid în întâmpinarea nevoilor tale. Cei de la Acorns te ajută, spre exemplu, să investeşti bani uşor la fiecare tranzacţie pe care o realizezi.
· Accent pe simplitate
Tendinţa în acest domeniu este de a simplifica cât mai mult. Cu cât este mai simplă şi mai flexibilă o aplicaţie FinTech, cu atât este mai apreciată. Un model de urmărit în acest sens este reprezentat de Lemonade, un app care reduce la câteva secunde procesul de cumpărare a unei asigurări pentru locuinţă. Însă la fel de apreciate sunt şi aplicaţiile care le oferă o putere mai mare utilizatorilor, dându-le acces la servicii avansate. Cele mai bune app-uri financiare sunt cele care combină aceste două caracteristici.
· Sunt inovative
Aplicaţiile financiare sunt mereu într-o continuă competiţie, astfel încât tu să poţi beneficia de cele mai bune servicii. Acest lucru este determinat de faptul că în mediul online este mult mai uşor să faci comparaţii. Cei de la Coinbase au dezvoltat una dintre cele mai simple şi inovative aplicaţii prin care poti tranzacţiona criptomonedă, spre exemplu.
· Integrarea şi securitatea
Unele app-uri se concentrează pe un singur serviciu oferit clienţilor, pentru altele însă o componentă strategică importantă o reprezintă integrarea cu alte aplicaţii. App-ul FinTech Mint, de pildă, poate colecta într-un singur loc informaţiile relevante despre cardurile tale şi îţi reaminteşte de facturile pe care trebuie să le plăteşti. Toate trebuie să asigure o securitate cât mai bună, deoarece gestionează date sensibile, lucru puternic legat de păstrarea unei imagini cât mai bune.
Din păcate, aplicaţiile amintite nu sunt deocamdată disponibile în Romania.
· Condiţii mai avantajoase
Utilizarea celor mai multe aplicaţii financiare noi este mult mai avantajoasă din punct de vedere financiar. Având în vedere structura companiilor din acest domeniu, investiţiile sunt redirecţionate cu preponderenţă în cercetare, iar multe costuri pe care le au băncile clasice aproape că nu există.

De aceea, multe app-uri financiare pot fi utilizate gratuit sau la un cost foarte redus. Aplicaţia Volt, spre exemplu, îţi oferă posibilitatea de a face un transfer de bani de pe un card pe altul online gratuit. Iar tendinţa de reducere a costurilor continuă pe măsură ce în produs sunt integrate noi tehnologii.

· Încearcă să înlăture barierele fizice
Există şi app-uri româneşti care te pot ajuta să îţi gestionezi mai uşor cheltuielile, să economiseşti sau să faci un transfer interbancar. De asemenea, există aplicaţii care te ajută să deschizi depozite sau să împrumuţi bani online, fără a intra în sucursală. Companiile de avangardă din domeniu încearcă să înlăture cât mai mult barierele fizice şi să te facă să uiţi de existenţa băncilor, a cardurilor şi a bancnotelor fizice.

Care este viitorul:

Cu siguranţă, aplicaţiile FinTech vor continua să se extindă, făcând domeniul finanţelor mai uşor şi mai accesibil pentru un număr mai mare de oameni. Se vor extinde tot mai mult în domenii precum plăţile online, gestionarea economiilor şi împrumuturile. App-urile vor fi din ce în ce mai eficiente, mai sigure, mai flexibile şi mai atractive, pe măsură ce industria din domeniu adoptă noi tehnologii.

Banner SapunulCheia.ro

CAS CRM lanseaza versiunea 2019, cu functionalitati bazaze pe Inteligenta Artificiala

0
CAS CRM

Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11 ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte.
Bazata pe Inteligenta Artificiala, functionalitatea Picasso Search ajuta predictiv utilizatorii de CAS genesisWorld x11 in munca lor zilnica: informatia necesara si relevanta fiecarui utilizator este gasita in mod automat si individualizat, fara a fi de cele mai multe ori necesara introducerea de criterii/ cuvinte de cautare de catre acestia. Ca si noutate absoluta, Picasso Search este diponibil acum si in App-urile mobile CAS CRM pentru smartphone si tableta, unde poate fi setat si ca ecran de pornire daca se doreste, pentru a anticipa nevoile si dorintele clientilor in mod rapid, oriunde s-ar afla utilizatorul.
Distins cu premiul German Design Award, CAS genesisWorld convinge rapid mulțumită tehnologiei integrate SmartDesign® care permite o experienta unitara indiferent de utilizare: interfaţă Web, client desktop, App pe telefonul mobil sau tableta. Printre noutatile importante in versiunea x111 se afla si: catalogul de produse mobil, adaugarea de continut multimedia in sondaje si chestionare, un indicator grafic de progress al proceselor de vanzari. De asemenea, sunt disponibile noi integrari cu centrale telefonice si functionalitati de telefonie, client CAS CRM direct in Microsoft Outlook, funcțiile de filtrare extinse pentru segmentarea clientilor si crearea de liste de marketing bine directionate pentru o campanii simplificate si comunicarea pe toate canalele. Solutia respecta in totalitate cerintele GDPR.

Banner SapunulCheia.ro

Veracomp si Kapsch, impreuna la Dialogue Red Hat

0
Dialogue Red Hat

Veracomp a organizat recent primul eveniment Dialogue Red Hat impreuna cu Kapsch, actiune dedicata clientilor integratorului din domeniile bancar, telecom, utilitati, petrol si gaz. Rolul acestui tip de eveniment este de a aduce impreuna intregul lant producator-distribuitor-integrator-client final implicat in buna implementare a solutiilor opensource enterprise Red Hat.

Evenimentul s-a concentrat pe cateva dintre cele mai importante verticale in care solutiile Red Hat sunt apreciate si deopotriva necesare.

Pentru a respecta principiul de focus, evenimentul recent s-a axat exclusiv pe analiza si evaluarea beneficiilor solutiei Red Hat® OpenShift®.

Red Hat® OpenShift® este o platforma completa de aplicatii pentru containere care integreaza in mod natural tehnologii precum Docker si Kubernetes – un sistem puternic de gestionare a clusterelor de tip container si cu sistem de orchestrare – bazata pe solutia enterprise Red Hat Enterprise Linux®.
“Am initiat acest tip de eveniment ca suport pentru partenerii cheie Red Hat in Romania. Informatia este vitala, dar limitarile de timp – pe care toti le avem – genereaza un nivel relativ de cunoastere a optiunilor. Ideea de baza este de a livra informatie sintetica si interactiune esentiala de care specialistii IT au tot mai multa nevoie. Ne dorim sa continuam acest gen de eveniment cu toti partenerii Red Hat importanti din Romania”, declara Alina Ovedenie, BDM Red Hat, Veracomp.

Kapsch, in calitate de Red Hat Advanced Partner, are o experienta bogata in implementarea solutiilor opensource Red Hat in Romania, oferind clientilor sai un pachet complet de servicii. Pana in prezent, Kapsch a implementat solutia OpenShift in mai multe companii din industria bancara.

“Clientii enterprise, carora ne adresam cu acest eveniment, abordeaza tehnologia ca resursa esentiala a dezvoltarii de business si inteleg necesitatea de a dezvolta si de a integra infrastructura IT cu procesele operationale pentru a obtine un avantaj competitiv. A fost o ocazie excelenta de a pune in lumina atat avantajele cheie ale solutiilor opensource, cat si de a comunica eficient cele mai bune practici si de a consolida legatura dintre beneficiar si producator”, mentioneaza Alexandru Gabur, Director General Adjunct, Kapsch Romania.

Red Hat® OpenShift® integreaza arhitectura, procesele, platformele si serviciile necesare pentru a pune in valoare echipele de programatori si pe cele operationale. OpenShift ruleaza eficient in aproape orice tip de mediu si permite organizatiilor si companiilor sa formuleze un raspuns eficient la cererile clientilor, reducand totodata semnificativ costurile legate de infrastructura.

Veracomp este distribuitor exclusiv Red Hat in Romania din 2017.

Banner SapunulCheia.ro

Care sunt motivele pentru care ar trebui sa alegi un magazin de biciclete?

0

Te-ai hotarat sa iti achizitionezi o bicicleta? Din ce in ce mai multe persoane aleg acest mijloc de transport in detrimentul masinii personale sau a transportului in comun. Bicicletele sunt o modalitate distractiva de a face miscare, fiind blande cu mediul inconjurator, in acelasi timp. O bicicleta poate fi, de asemenea, folosita in drum spre serviciu, incercata pe carari de munte in weekend-uri sau folosita pentru competitiile sportive. Indiferent de obiectivele tale, este firesc sa apelezi la un magazin biciclete care iti va oferi toate detaliile necesare pentru a achizitiona o bicicleta de calitate, pe masura nevoilor tale. Chiar daca multe persoane apeleaza la un hypermarket de articole sportive, acesta nu este cea mai inspirata alegere, deoarece aici nu vei gasi informatiile de care ai nevoie si, mai mult decat atat, produsele disponibile nu sunt intotdeauna de cea mai buna calitate.

Iata care sunt avantajele reale pe care ti le ofera un magazin de biciclete de specialitate.

Ai la dispozitie o gama variata de produse

Intr-un magazin de biciclete, vei gasi intotdeauna marci si modele recunoscute la nivel international. Din acest motiv, investitia ta e mult mai buna si sigura. Fie ca esti profesionist sau amator, aici ai la dispozitie biciclete de toate formele si marimile. De asemenea, intr-un magazin de biciclete vei gasi echipamente si accesorii care iti vor oferi confort si siguranta in momentul pedalarii.

Beneficiezi de sfatul profesionistilor

Intr-un magazin de biciclete vei primi intotdeauna cele mai bune sfaturi si ti se vor prezenta cele mai bune modele de biciclete, accesorii si echipamente de protectie necesare. O greseala la cumpararea unei biciclete este sa nu iei in considerare masurile de siguranta si protectie precum casca, manusi, lumini de semnalizare etc. Daca vei pune intrebari tehnice concrete, in mod sigur vei primi toate informatiile de care ai nevoie. De asemenea, aceste magazine isi trateaza clientii cu mai multa atentie decat o fac magazinele mari de retail. Intr-un magazin de biciclete profesionist vei avea parte de cunostintele unui personal calificat, care impartaseste aceeasi pasiune ca si tine.

Beneficiezi de service autorizat

Spre exemplu, la sediul noului magazin de biciclete Veloteca ai parte de o zona de service unica in Romania, cu cel putin patru modele de lucru simultan. Astfel, ai garantia ca orice problema se va rezolva in cel mai scurt timp. De asemenea, ti se va pune la dispozitie un super serviciu de gazduire biciclete pe timp de iarna, astfel incat sa te asiguri ca “jucaria” ta este in siguranta, ferita de intemperii sau hoti iscusiti.

Merita sa arunci o privire si pe Veloteca.ro, unde vei vedea ca pretul unei biciclete variaza foarte mult in functie de calitatea cadrului si a pieselor de bicicleta ce intra in componenta sa. Daca iti poti seta un buget care sa iti fie convenabil, personalul calificat te poate indruma mai usor catre o bicicleta potrivita tie. Profita de reducerile de sezon si achizitioneaza o bicicleta cool de la un magazin de biciclete specializat, precum Veloteca!

Banner SapunulCheia.ro

Apeleaza la ajutorul unui florist pentru a darui cele mai frumoase buchete de trandafiri!

0
buchete de trandafiri

Trandafirii sunt cele mai cautate flori, avand o multime de semnificatii in orice cultura. Ii poti gasi in diverse culori, ceea ce ii face potriviti pentru orice ocazie, reprezentand un cadou floral perfect pe care il poti oferi cuiva drag pentru a-i demonstra aprecierea sau dragostea pe care i-o porti.

Femeile adora sa primeasca buchete de trandafiri, iar atunci cand vrei sa transmiti un mesaj deosebit prin intermediul lor, poti apela la ajutorul unui florist. Acesta te va ajuta sa gasesti cea mai potrivita varianta pentru sentimentele pe care iti doresti sa le exprimi. De exemplu, atunci cand vrei sa oferi un cadou floral clasic, poti darui buchete de trandafiri roz, galbeni, crem sau albi, dar daca vrei sa iti exprimi pasiunea fata de o persoana apropiata, atunci ar trebui sa alegi un aranjament floral compus din trandafiri roz, rosii si portocalii.

Florandes.ro iti pune la dispozitie cele mai frumoase buchete de trandafiri, flori cultivate in Ecuador. Trandafirii sunt importati in Romania si sunt cunoscuti pentru prospetimea, rezistenta si aspectul lor deosebit. 

Buchete de trandafiri clasice sau personalizate?

Daca vei alege un buchet clasic de trandafiri rosii, acesta va reprezenta un gest romantic pe care il faci pentru o persoana apropiata. In functie de preferintele tale, un florist poate crea buchete de trandafiri in orice dimensiune, forma si combinatie de culori. In schimb, daca optezi pentru un buchet personalizat, aspectul acestuia va fi spectaculos si ii vei arata persoanei dragi cat de importanta este in viata ta. 

Ce mesaje pot transmite trandafirii in functie de culoare?

Un florist te poate ajuta sa alegi buchetul perfect de trandafiri pe care sa i-l daruiesti iubitei, mamei, surorii sau altor persoane. Buchetele de trandafiri pot transmite diverse mesaje in functie de culoarea lor si numarul de fire. Daca vrei sa oferi un cadou deosebit, la Florandes.ro vei gasi buchete de trandafiri create din 101 de fire alese cu grija pentru surprize memorabile sau chiar pentru cereri in casatorie.

De asemenea, trebuie sa stii ca trandafirii mov reprezinta atractia si entuziasmul simtit fata de o persoana draga, trandafirii albi simbolizeaza puritatea si sinceritatea, iar trandafirii roz semnifica feminitatea, eleganta si rafinamentul. Pe de alta parte, daca doresti sa transmiti un mesaj de bucurie, prietenie sau caldura, opteaza pentru buchete de trandafiri galbeni. Acestia pot fi combinati cu trandafiri portocalii, care transmit la randul lor mult entuziasm. Atunci cand nu stii ce flori sa alegi, apeleaza la specialistii unei florarii online si iti vor da sfaturi utile pentru a face cea mai buna alegere.

Nu astepta o ocazie speciala pentru a darui buchete de trandafiri!

Acorda-le persoanelor dragi atentia cuvenita si nu astepta ocazii deosebite pentru a le darui flori. Este important sa le aratam celor mai importante persoane din viata noastra cat de mult le apreciem, iar un florist va sti intotdeauna ce sa iti recomande in functie de impactul pe care iti doresti sa il aiba cadoul tau floral. Daruieste flori si vei primi, in schimb, zambete de nepretuit!

Banner SapunulCheia.ro

Campaniile de print sporesc eficiența campaniilor online

0

Tendințele de consum ale cumpărătorilor devin din ce în ce mai complexe, iar exigențele lor se răsfrâng asupra strategiilor de comunicare ale companiilor. Aceste schimbări sunt vizibile mai ales în industria FMCG unde rapiditatea cu care produsele sunt folosite sau consumate necesită ca sursele de informare să fie cât mai diverse pentru a facilita o ulterioară decizie de cumpărare.
Brandurile au opțiunea de a-și transmite mesajele către consumatori prin intermediul unei multitudini de canale și, de cele mai multe ori, aleg să o facă adaptând strategia de promovare pentru mai multe dintre aceste mijloace de comunicare. În acest fel, ei păstrează constant legătura cu audiența pe care o vizează. Studiile recente demonstrează că publicul pune accent pe raportul calitate/preț în achiziționarea produselor sau serviciilor, dar și pe experiența de cumpărare pe care un brand le-o oferă. „Se observă, în ultimii ani, tendința ca doar promovarea online să nu mai fie de ajuns pentru a convinge consumatorii. Aceștia se întorc către print ca un mijloc de informare veritabil și de încredere. În acest fel, campaniile online trebuie dublate de campanii de print care oferă o altă dimensiune informațiilor transmise. Brandurile trebuie să coreleze strategiile din online cu cele din offline în așa fel încât consumatorii să se bucure de o experiență unică, deoarece îi poate face să achiziționeze un produs sau un serviciu”, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
Promovarea tipărită oferă numeroase avantaje consumatorilor printre care și acela de a verifica dacă prețul produselor din magazin coincide cu cel din online. Revistele promoționale captează atenția cititorului pentru mai mult timp decât o reclamă din mediul digital și favorizează reținerea informațiilor prezentate. Rapiditatea cu care sunt consumate produsele din industria FMCG obligă companiile să comunice constant cu publicul și să îi ofere acestuia accesul neîngrădit la ofertele pe care le lansează. „Fie că vorbim despre produse alimentare, băuturi răcoritoare, medicamente, cosmetice sau produse de curățat, caracterul trecător și necesitatea înlocuirii rapide a lor constituie o provocare continuă pentru departamentele de marketing de a ține publicul informat în permanență. Revistele promoționale și toate celelalte forme de promovare tipărite compun modalități excelente de comunicare cu publicul și asigură contactul direct cu acesta, generând rezultate pozitive.”, spune tot Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.

Banner SapunulCheia.ro

Arde caloriile cu aceste retete satioase si nutritive pe baza de seminte de cannabis!

0

Traim in secolul vitezei si, de multe ori, nu mai avem timp nici sa mancam, iar cand o facem, consumam alimente nocive pentru organismul nostru, ceea ce determina aparitia multor afectiuni. Pentru a lupta impotriva lor, avem nevoie de remedii naturiste, asa cum sunt semintele de cannabis. 

Desi au fost multa vreme evitate, din cauza asocierii cu planta de marijuana, cercetatorii au descoperit ca sunt benefice pentru organism si pot fi consumate cu incredere, chiar si in cantitati mari. Motivul este simplu! Acestea nu contin THC, prin urmare nu au efecte psihoactive. In plus, semintele de cannabis contin multe proteine vegetale care sunt mult mai usor de digerat decat cele animale. 

In prezent, multi instructori de fitness apeleaza la seminte cannabis pentru a-si atinge zilnic portia de calorii si proteine. Totodata, semintele de cannabis sunt utilizate si pentru a scapa de kilogramele in plus, dar ii ajuta si pe cei care nu au pofta de mancare. Iata doua retete delicioase si hranitoare pe baza de seminte de cannabis care iti pot imbunatati sanatatea si te pot ajuta sa ajungi la greutatea ideala:

 

1. Pesto de cannabis

 

Acesta poate fi servit in combinatie cu paste, orez, salate sau poate fi folosit ca topping pentru pizza. Pesto de cannabis are o concentratie mare de proteine si poate fi preparat foarte usor.

 

Ingrediente:

 

1/2 cana seminte de cannabis decojite;

1 cana frunze proaspete de busuioc;

1/2 cana parmezan;

1/2 lingurita sare;

1/4 cana ulei de masline extravirgin;

2 catei de usturoi.

 

Mod de preparare:

 

Intai spala frunzele de busuioc, lasa-le sa se usuce, iar apoi adauga-le in blender, alaturi de semintele de cannabis, usturoiul, parmezanul macinat si sarea. Dupa ce ai inceput sa mixezi compozitia, adauga treptat si uleiul de masline, continuand sa amesteci pana cand se omogenizeaza compozitia. Daca nu iti place gustul busuiocului, atunci poti folosi rosii uscate, iar astfel vei obtine un pesto rosu.

 

2. Baton de granola cu seminte de cannabis

 

Acest baton proteic este perfect pentru a fi savurat la micul dejun sau in locul unei gustari intre mese. Batonul de granola cu seminte de cannabis este satios si delicios.

 

Ingrediente:

 

1/4 cani seminte de cannabis decojite;

3/4 cana samburi de migdale;

4 cani fulgi de ovaz;

3/4 cana fulgi de secara;

1/2 cana seminte de floarea-soarelui;

1/2 cana miere;

1/2 cana seminte de susan;

1/3 cana alune de padure;

1/4 cana seminte de in;

1/3 cana ulei de seminte de cannabis;

1 lingurita extract de vanilie;

1/2 lingurita scortisoara;

1/2 lingurita sare.

 

Mod de preparare:

 

Intr-un castron adanc, amesteca toate ingredientele uscate, iar intr-un alt vas, amesteca ingredientele lichide (mierea si uleiul), adaugand vanilia, scortisoara si sarea. Urmatorul pas este sa torni ingredientele lichide peste cele uscate si sa amesteci bine. Preincalzeste cuptorul la 120 °C si toarna compozitia obtinuta intr-o tava pentru prajituri, iar apoi las-o sa se coaca incet, timp de 2 ore si jumatate, maxim 3 ore, amestecand usor la fiecare jumatate de ora. Dupa ce o vei scoate din cuptor, compozitia trebuie sa aiba culoarea maro deschis si un aspect uniform. Asteapta sa se raceasca, iar apoi pastreaz-o la frigider intr-un recipient sigilat. Pofta buna!

Banner SapunulCheia.ro

Evian® a lansat noua colecție Disney pentru copii, cu etichete speciale Toy Story 4: Să înceapă aventura!evian® a lansat noua colecție Disney pentru copii, cu etichete speciale Toy Story 4: Să înceapă aventura!

0
Evian

Pentru a marca apariția noului film “Toy Story 4”, care rulează acum în cinematografele din România, evian® a lansat noua colecție Disney, cu etichete ce întruchipează 6 din personajele preferate ale fanilor Toy Story 4.

Cu eroii reprezentativi precum cowboy-ul Woody, astronautul Buzz sau cascadorul Duke ilustrate pe eticheta sticlei evian® Kids Sport Cap, cei mici vor aprecia acum și mai mult momentele de hidratare.

Când vine vorba despre copii, aceștia sunt foarte activi și plini de energie. Fie că aleargă, dansează sau se joacă, ei desfășoară în cea mai mare parte a timpului activități ce îi pot deshidrata, iar evian® Kids Sport Cap de 0.33L este alegerea perfectă, design-ul sticlei fiind gândit întocmai pentru a fi ușor de utilizat.
Sticlele în ediție limitată evian® Kids Sport Cap Toy Story 4 pot fi achiziționate din Mega Image, Cora și benzinăriile Mol sau de pe site-ul beicevrei.

Povestea din spatele evian®
Apa minerală naturală evian® izvoraște din inima Alpilor Francezi, un sit geologic unic în lume. Timp de mai bine de 15 ani, ea călătorește printre roci, unde dobândește în mod natural minerale esențiale. Brandul reușește de mai bine de 25 de ani să conserve puritatea sursei, în efortul său de a păstra calitatea excepțională a apei naturale minerale evian® pentru generațiile viitoare.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE