Acasă Blog Pagina 3596

Unde ai voie sa folosesti tigara electronica?

0
tigara electronica

Inca din martie 2016, de cand a intrat in vigoare Legea antifumat, este cat se poate de clar pentru toata lumea ca fumatul este interzis in spatiile publice inchise. Insa cum ramane cu tigara electronica? Desi legea este destul de clara in privinta acesteia, romanii sunt inca in dubii atunci cand vine vorba de locurile unde este permisa utilizarea tigarii electronice.

Unii patroni de baruri si restaurante, chiar si dupa un an de la intrarea in vigoare a Legii antifumat, inca le cer clientilor sa nu utilizeze tigara electronica, in timp ce altii nu au nicio problema vizavi de acest lucru. Vaperii sunt confuzi si ei, la randul lor. Pana la urma, unde ai voie sa vapezi si unde este interzis?

Legea antifumat este cat se poate de clara in ceea ce priveste utilizarea tigarii electronice in spatiul public. Aceasta poate fi folosita absolut oriunde, indiferent ca este spatiu inchis sau deschis, cu exceptia mijloacelor de transport in comun si a locurilor de joaca pentru copii.

Motivul pentru care unii patroni inca interzic tigara electronica in barurile si restaurantele lor tine de interpretarea legii. Faptul ca, prin lege, tigara electronica nu este interzisa in spatiul public, cu exceptia mijloacelor de transport in comun si a locurilor de joaca pentru copii, nu ii obliga pe patroni sa permita clientilor utilizarea acesteia. Orice patron de club, bar sau restaurant, poate avea o politica privata privind utilizarea tigarilor electronice, pe care clientii sunt nevoiti sa o respecte. Ce este foarte clar, insa, este faptul ca niciun utilizator de tigara electronica nu este pasibil de amenda contraventionala daca vapeaza in locuri publice, cu exceptia mijloacelor de transport in comun si a spatiilor de joaca pentru copii.

Acest lucru este confirmat chiar de initiatorul Legii antifumat, deputatul Aurelia Cristea:

“Orice local sau administrator de spatiu public inchis poate interzice utilizarea tigarii electronice prin regulament intern propriu. Este o optiune privind modul in care-si desfasoara activitatea, nu e o obligatie prin lege, devine insa obligatoriu de respectat prin regulamentul intern.”

Asadar, utilizarea tigarii electronice in spatiile private, chiar daca sunt de interes public, ramane la latitudinea fiecarui patron. Din fericire, multe restaurante, baruri si cluburi au imbratisat utilizarea tigarii electronice in spatiul dedicat lor, asa ca vaperii nu au motive prea mari de dezamagire.

Pe langa aspectul legal al consumului de tigara electronica, exista si un aspect etic, ce tine de o buna conduita umana. Utilizarea tigarii electronice in spatiile publice nu trebuie facuta cu ostentatie si cu exces de zel, deoarece vaporii, chiar daca sunt inofensivi, ii pot deranja pe ceilalti, mai ales daca au o aroma puternica. Asadar, pentru a nu va strica iesirea in oras si a va scuti de orice discutie neplacuta, este recomandat sa intrebati inainte daca este permisa utilizarea tigarii electronice in barul, clubul sau restaurantul respectiv.

Banner SapunulCheia.ro

Taxa de drum in Europa – in ce tari iti trebuie vigneta?

0

In multe tari europene, taxa de drum este obligatorie pentru soferi daca vor sa circule legal pe reteaua de drumuri si autostrazi. In unele tari, vigneta se comercializeaza sub forma unui autocolant ce se lipeste pe parbrizul masinii. Alte tari, precum Romania, au introdus de multi ani vigneta electronica, iar in tari precum Polonia sau Italia soferii platesc taxa de drum la punctele de incasare plasate la intrarea pe autostrada.

Austria

Cei mai multi turisti care viziteaza Austria cu masina aleg vigneta cu valabilitate de 10 zile care costa 8,30 euro. Pentru cei care planuiesc sa stea mai mult timp in Austria, cel mai convenabil este sa plateasca 24,20 euro pentru vigneta valabila doua luni, iar vigneta cu valabilitate de 1 an costa 80,60 euro. In Austria, vigneta este necesara soferilor numai pentru a circula pe autostrazi, insa pentru anumite drumuri alpine si tunele se percep taxe separate.

Cehia

In Cehia, ai nevoie, de asemenea, de o vigneta valabila pentru a putea circula pe autostrazi. O vigneta valabila pentru 10 zile costa 310 CZK, in timp ce una valabila o luna de zile costa 440 CZK. Vigneta pentru 1 an are pretul de 1500 CZK.

Ungaria

In Ungaria, utilizatorii de autovehicule pot cumpara vigneta online. Pentru un autovehicul cu o masa de pana la 3,5 tone, pretul unei vignete valabile pentru 10 zile este de 9,96 euro. Pentru o vigneta valabila o luna de zile, soferii trebuie sa scoata din buzunar 16 euro, iar pentru un an intreg 143,90 euro.

Vigneta in alte tari europene

Vignetele sunt obligatorii, de asemenea, in tari precum Bulgaria, Slovenia, Elvetia, Turcia si Moldova. Norvegia are un sistem interesant de debitare automata a taxei de drum. Soferii isi pot face un cont pe internet unde isi pot inregistra cardul de credit, urmand ca acesta sa fie debitat automat in momentul utilizarii retelei de drumuri si autostrazi.

In unele tari europene, autovehiculele cu masa de pana la 3,5 tone sunt scutite de la plata vignetei. In alte tari, in schimb, acestea trebuie sa plateasca anumite taxe pentru utilizarea tunelelor si a podurilor.

Pana in prezent, in Germania nu se percepea vigneta, insa recent, parlamentarii germani au aprobat o noua lege, al carei scop este introducerea taxelor de drum pentru utilizarea autostrazilor, acestea urmand sa fie obligatorii numai pentru strainii care tranziteaza Germania. Insa aceasta lege intra in contradictie cu prevederile UE, care interzic discriminarea rezidentilor altor state europene.

In Romania vigneta este electronica si poate fi achizitionata online, prin intermendiul site-ului Roviniete.ro. Nu se percepe comision, iar vigneta este livrata pe email sau la adresa specificata.

Banner SapunulCheia.ro

Oportunitate de extindere a relatiilor de afaceri internationale pentru companiile romanesti din domeniul tehnic. Participa cu stand la MSV 2017 Brno!

0
afaceri internationale

Bursa Romana de Afaceri invita si incurajeaza companiile romanesti si asociatiile de profil din industria prelucratoare, masini-unelte si inginerie, tehnologii si echipamente industriale, sa analizeze din timp oportunitatea de a participa la a 59-a editie a celui mai important eveniment de afaceri din Europa Centrala, Targul International Tehnic – MSV 2017, organizat de BVV Trade Fairs, si care se va desfasura in perioada 09 – 13 octombrie 2017 la Brno – Republica Ceha. Acest targ international de renume, nu trebuie sa lipseasca din agenda niciunui specialist in domeniu.

Participarea companiilor la Targul International Tehnic – MSV 2017 reprezinta un instrument fundamental pentru penetrarea unor noi piete internationale, de mentinere si consolidare a pozitiei detinute pe pietele existente si dezvoltare a conexiunilor de afaceri de calitate. MSV reprezinta un brand consacrat si cu o foarte lunga traditie internationala. Complexul expozitional care va gazdui Targul International Tehnic – MSV 2017, a fost inaugurat in anul 1928 cu “Expozitia culturii contemporane in Cehoslovacia”. In anii `50, in arealul expozitional de la Brno s-a reusit organizarea “Expozitiei industriei cehoslovace constructoare de masini”, transformata apoi in Targul International Tehnic – MSV. De atunci, targul MSV si-a confirmat an de an pozitia sa de lider al targurilor de profil din Europa Centrala, printr-o participare anuala care ajunge la mai mult de 1.500 de companii expozante si 75.000 de vizitatori din peste 50 de tari din intreaga lume. Pentru o mai buna sinergie, targul MSV se va desfasura in paralel cu Targul International de Transport si Logistica si Targul International de Tehnologii pentru Protectia Mediului. Astfel vizitatorii pot gasi in profunzime informatii detaliate despre cele mai noi tendinte, evolutii, produse si servicii in domeniul industrial, al transportului si ingineria mediului.

De la an la an, MSV se dezvolta permanenteditia din 2016 a targului MSV fiind astfel cea mai de succes din ultimii 8 ani. Targul MSV 2016 s-a desfasurat pe o suprafata neta de 42,784 mp si a fost reprezentat de catre 1,711 companii expozante, cu un trafic de 84,210 vizitatori din 52 de tari din intreaga lume. Economia ceha si mai ales productia industriala sunt infloritoare, iar perspectivele raman de asemenea pozitive. Prezenta crescuta a specialistilor internationali in domeniu si dorinta acestora de cumparare este o imagine a cresterii cererii de noi solutii si tehnologii industriale.

Cea mai reprezentativa aparitie la targul MSV 2016 a fost cea a Chinei, care s-a prezentat intr-o maniera grandioasa, cu 150 de companii expozante, provenite din marile zone industriale ale Chinei. Acest aspect duce la intarirea relatiilor bilaterale dintre China si Republica Ceha, la manifestare fiind prezenti oficiali la cel mai inalt nivel: Presedintele ceh Miloš Zeman, prim-ministrul ceh si ministrul economiei Slovaciei.

Mai multe detalii precum si oferte personalizate de participare cu stand la Targul International Tehnic – MSV 2017, cat si despre alte targuri si evenimente internationale pe care Bursa Romana de Afaceri le apreciaza a fi de interes si le recomanda companiilor romanesti interesate de piete de export, se pot gasi la sectiunea Targuri si Evenimente Internationale din platforma de afaceri RBE Connect.

In masura in care doriti sprijinul specialistilor nostri pentru oferte de participare cu stand sau o organizare eficienta privind participarea la aceste targuri si evenimente de afaceri, putem comunica prin telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro . Inscrierile la targul tehnic MSV se pot face si direct on-line pe platforma organizatorului ceh BVV Trade Fairs.

Deasemenea, va putem asista si in organizarea unei prime vizite la aceste targuri, pentru a va convinge de oportunitatea participarii pe viitor ca expozant la Targul International Tehnic – MSV din Brno, Republica Ceha. Participarea ca vizitator intr-o prima etapa, in cadrul unei Deplasari de Afaceri organizate de catre Bursa Romana de Afaceri va da posibilitatea sa intalniti noi parteneri de afaceri, sa participati la intalnirile de networking B2B, sa intrati in contact cu noi oportunitati si idei de afaceri care v-ar putea deschide noi orizonturi. In acest sens, Bursa Romana de Afaceri va organiza pe perioada desfasurarii targului MSV 2017 (09 – 13 octombrie 2017) o misiune economica la care sunt invitate firmele producatoare din industria de profil. Inscrieri si detalii la office@rbe.ro sau la telefon +4-021.266.56.77

Bursa Romana de Afaceri a fost desemnata incepand cu sfarsitul anului 2015, reprezentantul oficial pentru piata din Romania, al unuia dintre cei mai apreciati organizatori de targuri si expozitii internationale din centrul Europei – BVV Trade Fairs Veletrhy Brno a.s. Republica Ceha.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend devine partenerul Backbase in Romania

0

Tremend, compania romaneasca aflata in topul Inc.5000* al celor dinamici 50 dezvoltatori de software din Europa, a semnat un parteneriat de implementare cu Backbase, lider de piata pe segmentul omni-channel digital banking si furnizorul unei solutii care accelereaza transformarea digitala si unificarea a informatiilor, dedicata companiilor din servicii financiare.

Colaborarea dintre celor doua companii vizeaza furnizarea unei solutii complexe de online si mobile banking, pornind de la o platforma dedicata:
“Suntem increzatori in parteneriatul cu Tremend, prin care vom livra o experienta Omni Channel integrata, pentru clientii companiilor de servicii financiare.“ a mentionat Patrick Rood, Director Aliante Strategice si Business Development Partner

Tremend va contribui la acest parteneriat prin expertiza dobandita in dezvoltarea a peste 300 de solutii complexe, printre care o platforma de loializare cu peste un milion de utilizatori, scalata la peste 100 de milioane de tranzactii concomitente, pentru clientii unui furnizor de servicii bancare. Prin parteneriatul cu Backbase, Tremend isi extinde expertiza anterioara in dezvoltarea de solutii digitale pentru industria financiar-bancara.

“In special in industriile mature, precum sectorul bancar sau telecom, diferentierea are loc la nivelul experientei oferite consumatorului. In cadrul acestui partneriat, Backbase va furniza o platforma matura de online si mobile banking, in timp ce Tremend asigura acel mix de solutii tehnologice care vor contribui la o viteza mai mare de reactie din partea companiei si o experienta mai facila a utilizatorului final.” Marius Hanganu, Managing Partner Tremend

Pentru anul 2017, Tremend estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 40%, determinata de cererea ridicata pentru solutii software avansate. La inceputul anului, reprezentantii companiei au anuntat cresterea investitiilor in R&D si dezvoltarea unor noi solutii bazate pe Artificial Intelligence, IoT, Machine Learning si Blockchain.

La inceputul acestui an, Tremend a fost inclusa, alaturi de alte 5 companii de tehnologie din Romania, in clasamentul Financial Times 1000 al companiilor europene cu cea mai rapida crestere. De asemenea, in 2016, Tremend s-a alaturat celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, in topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Tremend s-a aflat pe locul 37 la categoria Fast 50, cea mai inalta pozitie ocupata de o companie romaneasca.

Despre Tremend
Cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de solutii software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienti din 15 tari si 3 continente. Solutiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori si deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale si servicii medicale. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei, www.tremend.com.

Despre Backbase
Backbase este creatorul platformei Backbase Omni-Channel Banking, o solutie digitala care unifica datele si functionalitatile din sisteme bancare si din cele mai noi solutii fintech, pentru a oferi un punct unic de contact clientului final si o experienta digitala superioara. Acest lucru ofera companiilor din servicii financiare viteza si flexibilitatea de a crea si gestiona experienta consumatorului, indiferent de device-ul utilizat. Gartner, Forrester si Ovum recunosc Backbase drept lider in materie de inovatie si experienta omni-channel. Pentru detalii accesati www.backbase.com.
* Inc.5000 Europe

Banner SapunulCheia.ro

Beneficii ale jucariilor pentru copii

0
Beneficii ale jucariilor

Copilaria este, cu siguranta, una dintre cele mai fericite etape ale vietii; invatam o multime de lucruri, astfel incat sa ne pregatim pentru provocarile pe care ni le rezerva viata. Dar, acest lucru nu s-ar realiza la potential maxim in absenta jucariilor pentru copii; cei mici iubesc sa se joace deoarece acesta este modul lor de a exprima ceea ce doresc sa fie sau ce asteptari au de la viata.

Iata care sunt beneficiile jucariilor pentru copii!

Cert este ca orice copil adora plusurile pentru ca sunt moi si pufoase. Poate face tot ce isi doreste cu aceste jucarii pentru copii, insa cel mai important este ca le poate imbratisa, motiv pentru care de multe ori adoarme cu ele in brate. Un plus il poate ajuta pe copil sa se simta confortabil si in siguranta. Ii va sustine dezvoltarea psihica prin simplul fapt ca il arunca prin intreaga casa, il ciupeste sau il trage de urechi. De asemenea, il ajuta foarte mult din punct de vedere emotional, avand in vedere ca majoritatea copiilor vorbesc cu jucariile lor, mai ales atunci cand se simt singuri.

Desigur, la capitolul jucarii pentru copii care au atribute educationale nu avem cum sa nu includem jucariile LEGO. In general, majoritatea copiilor sunt atrasi de astfel de jucarii, mai ales ca piesele sunt colorate si foarte usor de folosit. Acest lucru ajuta orice copil sa-si extinda orizonturile imaginatiei si sa fie creativ. Isi pot exersa capacitatile de construire, de creare si de imitare a lucrurilor care se afla deja in mintea lor; isi poate transpune orice vede, aude sau simte.

In plus, aceste jucarii pentru copii pot fi folosite si intr-un alt mod, ca modalitate de calculare. De exemplu, arata-i copilului tau un cartonas pe care ai scris formula ,,1+1=” si provoaca-l sa calculeze cu ajutorul pieselor de LEGO; in acest mod se va juca, dar va invata in acelasi timp sa faca adunari sau scaderi.

Papusile sunt, de asemenea, benefice dezvoltarii emotionale a copiilor. Fetitele au tendinta de a trata aceste jucarii pentru copii cu mare grija, imaginandu-si ca sunt mamicile lor; le iau cu ele pretutindeni, beau ceaiul cu ele, le schimba periodic hainele, le hranesc, le culca si le canta. Incearca sa nu cumperi o papusa care sa fie mai mare decat fetita ta si asigura-te ca o poate transporta.

Copiii invata din tot ceea ce ii inconjoara, din tot ceea ce vad sau aud. Alege o jucarie pentru copii care nu il va rani pe cel mic in niciun fel posibil. Este foarte importanta prezenta unor jucarii care sa-l distreze, dar in acelasi timp sa il ajute sa deprinda anumite aptitudini si sa-si insuseasca mult mai repede lucrurile noi pe care le afla. Un copil este usor atras de jucariile colorate – mai departe, totul depinde de mediul in care traieste si de modul in care i se insufla cunostintele.

Unul dintre cele mai indragite magazine online de jucarii pentru copii este Toys123 – vei gasi acolo un univers plin de culoare, special conceput pentru copii, care le ofera tot ceea ce au nevoie pentru a se juca cu placere! Fii unul dintre acei parinti care inteleg importanta si rolul jocului in viata celui mic!

Banner SapunulCheia.ro

Cum scapi de kilogramele în plus la menopauză?

0
menopauză

Orice femeie care avansează în vârstă și se apropie de menopauză începe să piardă din cantitatea de estrogen, una din consecințe fiind și kilogramele în plus care se adună în zona mediană. Grăsimea din zona abdominală are nu doar un aspect inestetic, dar și un risc crescut pentru infarctul miocardic, diabetul zaharat, hipertensiunea arterială, nivelul ridicat de colesterol, cât și alte condiții inflamatorii. Specialistii platformei de informare Alături de Tine la Menopauză vin cu recomandari de diete pentru reducere greutății apărute o dată cu instalarea menopauzei.
„Femeile sunt predispuse la surplusul de grăsime din zona abdominală, în special în perioada apropierii de menopauză. Acest lucru se datorează faptului că estrogenul din organism scade, iar grăsimea de pe fese, coapse, șolduri este redistribuită în zona abdominală. Nivelul ridicat de stres și de cortizol pot fi și ele cauza grăsimii abdominale, concluziile cercetătorilor susținând acestă ipoteza că secreția de cortizol ar reprezenta legătura dintre stres și grăsime”, explică dr. Virgil Popescu, director medical Hyllan Pharma.
De ce este atât de greu să pierdeți kilograme în timpul menopauzei?
Cauzele care joacă un rol important în creșterea în greutate pe parcursul menopauzei includ:
• Fluctuațiile hormonale – ambele nivele ridicate și foarte scăzute de estrogen pot duce la creșterea depozitelor de grăsime.
• Pierderea masei musculare – acest lucru se întâmplă din cauza vârstei, a schimbărilor hormonale și a scăderii activității fizice.
• Somnul insuficient – majoritatea femeilor au probleme cu somnul în timpul menopauzei, iar lipsa somnului este legată de creșterea în greutate.
• Rezistența crescută la insulină – Femeile devin adesea imune la insulină o dată cu înaintarea în vârstă, ceea ce face ca pierdea în greutate să fie mai dificilă.
Ce dietă este cea mai eficientă?
Un deficit scăzut de calorii este necesar pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, reducerea caloriilor crește prea mult pierderea de masă musculară, ceea ce accelerează scăderea ratei metabolice care apare odată cu vârsta.
Cercetătorii au examinat obiceiurile alimentare ale femeilor aflate la menopauză, înscrise într-un studiu de pierdere în greutate. Ei au identificat câteva caracteristici comune femeilor care își doreau să scape de kilogramele în plus și să se mențină în formă. În topul listei se află renunțarea la deserturi și la băuturile cu un conținut ridicat de zahăr, urmate de limitarea cantității de carne și de brânzeturi, consumând mai multe fructe și legume, care conțin multe fibre.
„Pesoanele care au fost în măsură să micșoreze consumul de deserturi și de băuturi zaharoase au reușit să piardă în greutate și să se mențină. Deși este tentant să încerce o dietă scăzută în calorii pentru a pierde rapid din greutate, acest lucru nu este o idee bună. Cercetările demonstrează că limitarea numărului de calorii cauzează pierderea masei musculare și o scădere a ratei metabolice. Mai mult decât atât, insuficiența aportului de calorii și scăderea masei musculare pot duce la pierderea de masă osoasă, care crește riscul de osteoporoză. De aceea este foarte important creșterea consumului de fibre în această perioadă, care contribuie la curăţarea colonului şi reduce riscul de constipație. Planovin prin compoziţia de pulbere din seminţe de psyllium şi pulbere din seminţe de in contribuie la controlul greutăţii corporale, la combaterea constipaţiei cronice și bolii hemoroidale, precum și la detoxifierea organismului”, adaugă dr. Virgil Popescu, director medical Hyllan Pharma, producător Planovin.
Dietele cu un nivel scăzut de carbohidrați
Multe studii au arătat că dietele sărace în carbohidrați sunt excelente pentru pierderea în greutate, și sunt, de asemenea, benefice pentru a reduce grăsimea abdominală. Un studiu realizat de Societatea Americană de Nutriție a ajuns la concluzia că o reducere modestă a carbohidraților din dietă are efecte benefice asupra compoziției organismului, asupra distribuției de grăsime și a metabolismul glucozei.
Dietele mediteranene
Deși dietele mediteranene sunt bine cunoscute pentru îmbunătățirea sănătății și reducerea riscului de boli de inimă, studiile arată că pot fi benefice și pentru cei care își doresc să piardă în greutate. Dietele mediteranene se bazează pe mâncarea tradițională pe care oamenii din țări precum Grecia sau Italia obișnuiau să le mănânce în urmă cu 50-60 de ani. Acestea constau în alimente precum ouă, nuci, semințe, legume, lactate, pește, ierburi, fructe de mare și ulei extra-virgin. Zahărul, îndulcitorii și toate alimentele procesate sunt total excluse din alimentație.
„Fibrele contribuie la curățarea colonului, reduc riscul de constipație și sunt de două tipuri: insolubile (faină din grâu, tărâțe din grâu, fistic, nuci, diferite tipuri de legume) și solubile (ovăz, mazăre, fasole, mere, citrice, morcovi, psyllium, in). Spre deosebire de grăsimi, proteine sau carbohidraţi pe care organismul le descompune şi le absoarbe, fibrele nu sunt digerate de către organism. Pe lângă faptul ca fibrele au un rol esenţial în procesul de slăbire ele contribuie şi la menţinerea sănătăţii şi la detoxifierea organsimului. Cu un plic pe zi dizolvat în apă în cure de 2-3 luni se poate detoxifia foarte bine organismul și se poate redobândi controlul asupra greutății corporale”, adaugă dr. Virgil Popescu.
Studiile realizate de Asociația Canadiană Medicală au ajuns la concluzia că o dietă mediteraneană fără restricții de energie poate fi utilă în reducerea riscurilor de obezitate centrală și de hiperglicemie la persoanele cu risc crescut de boli cardiovasculare.
Dietele vegetariane
Un studiu efectuat pe femeile aflate la menopauză a raportat o pierdere în greutate semnificativă și îmbunătățiri în domeniul sănătății în cadrul unui grup atribuit unui regim alimentar vegetarian. Obiectivul acestui studiu a fost de a evalua efectul unei diete vegane, cu un conțint scăzut de grăsime, comparativ cu dieta Programului Național de Educație a Colesterolului, dietă de menținere a greutății, pe parcursul a 2 ani. Studiul a ieșit favorabil, dieta vegetariană fiind asociată cu o mai mare pierdere în greutate decât cea realizată de Programul Național de Educație a Colesterolului. Cu toate acestea, o abordare vegetariană mai flexibilă, care include produse lactate și ouă a dovedit rezultate uimitoare la femeile mai în vârstă.
Pentru a reveni la greutatea pe care o aveați înainte de menopauză, dar și pentru a putea ține kilogramele sub control, vă recomandăm Planovin, acum în ofertă specială la doar 27.25 lei cutia cu 30 de plicuri. Fibrele sunt nutrienți importanți care oferă multiple beneficii organismului și se găsesc în alimentele de origine vegetală. Între scăderea în greutate și aportul de fibre există o strânsă legătură: digestia este încetinită, se instalează mai rapid senzația de satietate, iar efectele pozitive se mențin pe termen lung. Pentru mai multe detalii, va asteptam pe site-ul www.estroplus.ro sau ne puteti contacta la telefon +40 (21) 425.55.66.

Banner SapunulCheia.ro

De ce sa lucrezi intr-un studio de videochat si nu de acasa

0
videochat

Inainte sa te apuci sa lucrezi ca model de videochat este important sa afli care sunt avantajele de a te angaja la un studio profesional, deoarece pe termen lung poti economisi atat timp pretios, cat si bani. Informatiile obtinute te pot ajuta sa te dezvolti nu numai din punct de vedere financiar, ci si personal. Asa ca este bine sa acorzi o atentie sporita acestui aspect si sa afli de ce este mai indicat sa te angajezi la un studio de videochat premium decat sa faci videochat de acasa, mai ales daca esti la inceput de drum.

Probabil ca deja ai aflat ca activitatea unui model de videochat consta in interactiunea online cu diversi oameni dispusi sa plateasca pentru a se relaxa si distra, prin intermediul unor siteuri specializate. Multe tinere care decid sa se angajeze in acest domeniu, atrase de perspectiva castigurilor foarte mari, doresc sa ramana in umbra. Acestea nu vor ca familia sau apropiatii lor sa stie cu ce se ocupa, din cauza prejudecatilor din societate, asa ca este important sa se angajeze la un studio de videochat, unde echipa de suport tehnic le poate ajuta sa-si pastreze confidentialitatea datelor. Expertii in IT de aici sunt pregatiti nonstop sa previna orice atac informatic, care s-ar putea solda cu pierderea unor informatii personale pretioase, fotografii sau  imagini video, ce ar compromite modelul.

Multe tinere care aleg sa lucreze de acasa o fac pentru a nu fi nevoite sa imparta castigul cu altcineva. Contrar aparentelor, modelele care lucreaza intr-un studio de videochat castiga cu 200%-500% mai mult decat cele care activeaza de acasa, chiar daca primesc un comision de 50% din totalul incasarilor de pe siteurile pe care lucreaza. Acest lucru se intampla din mai multe cauze. In primul rand, un model care lucreaza la un studio de videochat va avea un program de lucru organizat si constant, deci nu va intra online doar cand si daca are chef. Astfel, el va acumula mai multe ore de lucru si isi va mari sansele de a castiga mai multi bani. In al doilea rand, intr-un studio de videochat, modelul are parte de training, in care va invata tot ceea ce trebuie sa faca si, mai ales, sa nu faca in fata camerei. In felul acesta, el nu va fi nevoit sa invete pe propria piele toate aceste lucruri si va reusi sa castige bani foarte repede. In plus, va dobandi toate cunostintele necesare pentru a-si fideliza membrii si a-si maximiza veniturile. Totodata atunci cand esti angajata la un  studio de videochat poti primi bonusuri in functie de performantele tale. Astfel, o data la cateva luni, poti sa-ti suplimentezi veniturile cu cateva mii de euro.

Tot in cadrul unui studio de videochat, pe langa trainingul de baza, ai parte de cursuri gratuite de limba engleza, de cultura generala, de machiaj sau de hairstyling. In felul acesta, vei dobandi numeroase alte cunostinte, care te vor insoti toata viata si te pot ajuta pe viitor sa excelezi in oricare alt domeniu vei lucra.

Un studio de videochat cu experienta in domeniu, care are numeroase parteneriate si stie deja ce are de facut pentru a-si promova modelele, este o optiune mult mai buna decat videochatul de acasa, care presupune ca tu sa te ocupi si de partea de marketing. Chiar daca detii cunostintele necesare, acest lucru iti va ocupa din timpul pe care l-ai putea petrece online castigand cat mai multi bani.

Cand faci videochat de acasa, ai tendinta sa te neglijezi. In plus, decorul este mereu acelasi si, dupa o perioada, acesta risca sa plictiseasca membrii fideli sau sa te introduca intr-o rutina paguboasa. Un studio de videochat profesional, cum este Studio 20, iti pune la dispozitie numeroase camere tematice diversificate, aparatura de ultima generatie si o intreaga armata de oameni care sa te ajute sa arati impecabil in fata camerei si sa dezvolti show-uri cat mai inedite si interesante, care sa atraga cat mai multi membri platitori.

Invata tainele videochatului de la o echipa de profesionisti si vei reusi in numai cativa ani sa castigi suficient pentru a-ti aranja viitorul. Te vom ajuta nu numai sa devii independenta financiar si sa-ti satisfaci toate dorintele, dar si sa ai parte de suport emotional si sa depasesti orice obstacol vei intalni in drumul tau catre succes.

Banner SapunulCheia.ro

Mediul de afaceri din Brașov, la conferința Business (r)Evolution: ,,Rezolvați problemele reale și concrete ale mediului de afaceri din România, cu ajutorul nostru’’

0
business revolution brasov 2017

Pentru al șaptelea an consecutiv, Doinbusiness.ro a pus la dispoziția mediului de afaceri din Brașov și din județele învecinate cea mai performantă platformă de informare, dezbateri și soluții, reprezentată în 2017 de proiectul național Business (r)Evolution.

Conferința din 11 aprilie 2017 a fost deschisă de jurnalistul economic Radu Soviani, care a atras atenția asupra riscurilor reale induse de un mediu economic global în care ,,foarte improbabilul’’ a devenit realitate cotidiană, context în care riscurile pot fi minimizate și transformate în oportunități de profit dacă se acționează din timp și cu instrumente eficiente, așa cum au arătat vorbitorii invitați în conferință.

,,Am plecat după eveniment, datorită dumneavostră, mai actualizat, mai informat în legătura cu lumea în care trăim’’ a declarat Remus Lăcătușu, Manager Summer Trading, unul dintre participanți. ,,Decidenții ar trebui să facă demersuri pentru conștientizarea realității economice din România și să se aplece la problemele reale și concrete ale mediului de afaceri’’, a susținut un alt antreprenor care se află pentru a treia oară consecutiv la un eveniment Doingbusiness.ro.

,,Sigur că soluțiile oferite de noi, prezentarea concretă și reală a riscurilor și oportunităților economice exact din acest moment și a modalităților de a le transforma în profit într-un mediu economic amenințat de volatilitate sunt argumentele pentru care, an de an, la Brașov, mai mult de 140 de persoane investesc timp și consideră eficientă investiția pentru a participa la evenimentul nostru’’, spune Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Împărtășesc total ceea ce ne-a transmis domnul Herman Rosner, fost Președinte al Camerei de Comerț din Covasna, și anume că materia primă a decidenților și antreprenorilor este în primul rând informația, iar noi o oferim, la prima mână’’, a mai declarat Dumitru Ion.

Seria de conferințe a debutat la Iași, în 21 martie 2017, iar după Brașov va ajunge la București (10 mai) si Arad (14 iunie). În toamnă proiectul continuă cu evenimentele de la Craiova, Târgu Mureș, Piatra-Neamț și Oradea.

Conferința de la Brasov a fost dedicată consultanței și soluțiilor pentru un managament performant (consultanță fiscală și legislativă, optimizarea costurilor și modalități de creștere a productivității și eficienței angajaților). Cea de-a doua sesiune a adus participanților soluțiile software pentru un management eficient, productivitate și analiză a modului în care se iau deciziile, resurse on-line pentru dezvoltare, marketing, vânzări și extinderea pe noi piețe.

Conferința s-a încheiat prin prezentarea unui set de instrumente de dezvoltare personală (de la branding-ul personal la tehnici de programare neuro-lingvistică, prezența executivă, comunicare non-verbală).

Printre speakerii conferinței s-au aflat Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business – Telekom, Marius Vasilescu – Director adjunct Evaluare & Modelare, Deloitte Romania,  Mihai Petre – Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte Romania, Dana Tudor Tănase – Managing Partner Creative&Bright, Elena Badea – Managing Partner, Valoria Business Solutions și Dumitru Ion – CEO Kompass Romania.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro in parteneriat cu Telekom Romania, si sustinut de Alpha Bank, Edenred, Deloitte, Creative&Bright, HL Display, Valoria Business Solutions, Biowaver.

Partenerii media ai conferintei sunt Agerpres, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, ManagerExpress, Cariere, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Prbox.ro, StarFm, Bună ziua Făgăraș.

 

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Specialiștii din domeniul consultanței fiscale se reunesc la evenimentul „Tax & Finance Forum” de la București

0
Tax & Finance

București, 13 aprilie 2017 – BusinessMark anunță organizarea celei de-a VII-a ediții a „Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 26-27 aprilie 2017 la Hotel Radisson Blu, București. Forumul va reuni experții în taxe și fiscalitate ai celor mai mari companii de consultanță prezente pe piața românească și factorii de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante societăți comerciale din România.

Această ediție va include, în prima zi, o conferință – două sesiuni Tax Focus ce vor aborda principalele teme de Fiscalitate și CFO Roundtable. Cea din urmă va dezvate subiecte precum: provocările unui CFO în contextul economic global și românesc, legislația fiscală internațională și impactul asupra business-ului, bugetare și previzionare eficientă, construirea și consolidarea unui department financiar performant, CFO-ul și era digitală.

„Ne face plăcere să organizăm cea de-a șaptea ediție a forumului Tax & Finance de la București, un eveniment cu tradiție atât pentru noi, cât și pentru reprezentanții pieței fiscale. Anul acesta, ne propunem să creăm un front comun între participanți și consultanții fiscali din companiile lider. Structura aleasă va include conferințe și seminarii tocmai pentru a facilita învățarea teoretică și practică la cel mai înalt nivel. În plus, în 2017 vom organiza acest proiect în mai multe orașe din țară: Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Timișoara și Brașov”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

De-a lungul primei zile, discuțiile se vor desfășura în trei sesiuni diferite:

SESIUNEA I. TAX FOCUS

  • DANIELA TĂNASE, Director General Adjunct, Direcția Generală Legislație Cod fiscal și reglementări vamale, Ministerul Finanțelor Publice
  • MIRUNA ENACHE, Partener, Asistență fiscală, EY România
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT
  • LIVIU GHEORGHIU, Senior Manager, Prețuri de Transfer, Mazars România
  • ALEXANDRA SMEDOIU, Director, Consultanță Fiscală, PwC România

 SESIUNEA A II-A. CFO ROUNDTABLE

  • LIVIU BOCȘARU, CFO,Group Renault România
  • DRAGOȘ BĂRBULESCU, Director General Adjunct, E.ON România
  • ELIZA IRIMIA, Head of Finance, Vodafone Shared Service România
  • NICULAE DINCĂ, CFO, Bitdefender
  • CIPRIAN LADUNCA, CFO, Metlife

SESIUNEA A III-A. TAX FOCUS

  • FLORINA PARÎNG, Manager, Impozitare indirectă, EY România
  • ALINA DAVID, Tax Manager, PKF Finconta
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ANDREEA GIOVANI, Manager, Servicii de Consultanță pe probleme de Mediu și Dezvoltare Durabilă, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România

Cea de-a doua zi a evenimentului va oferi răspunsuri la aspecte fiscale de interes în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanții celor mai importante companii de consultanță.

Seminarul „Aspecte practice privind TVA și impozitarea companiilor”, susținut de FiNEXPERT:

  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT;
  • CRISTIANA OPREA,Senior Tax Consultant, FiNEXPERT;
  • ELENA GOGONEAȚĂ,Senior Tax Consultant, FiNEXPERT.

Seminarul „Impozite cu reținere la sursă” susținut de PwC România:

  • DIANA ROȘU,Manager, Consultanță Fiscală, Pwc România

Seminarul „Prețurile de transfer, de la teorie la practică” susținut de Deloitte România:

  • IOANA BOTEZ, Tax Senior Manager, Transfer pricing, Deloitte România

Evenimentul „Tax & Finance Forum” se adresează directorilor financiari, controllerilor financiari, directorilor economici și contabililor, auditorilor, experților fiscali, analiștilor financiari și consultanților fiscali.

Forumul este organizat de BusinessMark alături de PwC Romania, FiNEXPERT, Mazars Romania, TMF Group, PKF Finconta și Camera Consultanților Fiscali . Partenerii media ai conferinței sunt: Gazetadestiri, BusinessCover, TheTrends, Jurnalul de Afaceri, Femei în afaceri, NewMoney, Ziare.com, Business24, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, PRBox, RBEconnect, Antreprenorinromania, Bucuresteni.ro, Promo Afaceri, Legal Marketing, Finzoom, Calendar Evenimente, Plan de afacere, Roportal, Transilvania Business, Debizz, MLM News, Economiaonline, Global Manager, Avocatura, Manager Express, Chalbert, MediaRabbit, Revista Valoarea, Vox Capital, 1asig.ro, Administratie.ro.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Ai grija ce arunci in toaleta pentru a nu deteriora fosa septica

0
fosa septica

Daca iti doresti sa prelungesti durata de functionare, fara evenimente neplacute, a fosei septice ecologice, atunci trebuie sa ai grija ce arunci in toaleta.

Odata ce arunci ceva la toaleta, acel lucru va ajunge in sistemul septic si, daca nu este in conformitate cu regulamentul de deseuri permise care pot ajunge in fosa, atunci acesta se poate defecta si vei avea de tras de pe urma neatentiei sau nepasarii.

Repararea unei astfel de defectiuni te poate costa foarte multi bani, asa ca fii prevazator si ai grija ce ajunge in fosa septica ecologica.

Ce nu trebuie sa arunci in toaleta? 

1. Antibiotice – in cantitati mari. Substantele pe care antibioticele le contin pot crea un dezechilibru biologic in fosa eco.

2. Medicamente – trebuie aruncate intotdeauna la gunoi. Exista si exceptii: in cazul in care farmacistul, doctorul sau prospectul respectivului medicament mentioneaza faptul nu este daunator pentru mediul inconjurator si nu provoaca dezechilibre biologice.

3. Servetele umede pentru bebelusi si scutece – aceste produse nu sunt biodegradabile si vor infunda sistemul septic. De asemenea, pot cauza aparitia altor defectiuni costisitoare, in functie de modelul de fosa septica.

4. Servetele intime, servetele si dischetele demachiante – nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la gunoi, nu in toaleta.

5. Absorbante, tampoane si alte produse de acest gen – trebuie aruncate intotdeauna la gunoi, niciodata in toaleta. Acestea vor infunda fosa septica si vor produce daune semnificative.

6. Betisoare de urechi – desi ajung in fosa intr-o cantitate neinsemnata, ele nu sunt biodegradabile si pot infunda sistemul de aerisire. De asemenea, plasticul folosit in producerea lor ajunge in sistemul public de canalizare si polueaza mediul inconjurator.

7. Mizerie colectata – cum ar fi cea adunata din sacii de aspirator.

8. Mucuri de tigara – filtrele mucurilor de tigara pot infunda sistemul de ventilatie al fosei septice ecologice. De asemenea, nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la cosul de gunoi, dupa ce te-ai asigurat ca sunt stinse complet.

9. Zat de cafea – acesta ar trebui aruncat intotdeauna la gunoi.

10. Orice tip de substante chimice: vopsele(de orice fel), detergenti, inalbitori, balsam de rufe, acetona, uleiuri folosite in pictura, oja, pesticide, ulei de motor, ulei folosit la gatit, substante chimice folosite pentru prelucrarea fotografiilor si orice alt tip de substanta de acest gen nu trebuie aruncata in toaleta, deoarece va ajunge in fosa septica si va polua rezervele de apa. De asemenea, pot ajunge in canalizarea publica si pot polua mediul inconjurator.

11. Ata dentara – desi este intr-o cantitate neinsemnata, nu este biodegradabila si, in functie de modelul de fosa septica ecologica pe care il detii, poate provoca arderea motorului sau alte defectiuni costisitoare ale sistemului septic.

12. Tuburi ramase dupa consumarea hartiei igienice – chiar daca unele sunt marketate ca fiind biodegradabile, nu arunca in toaleta acest tip de produs. Risti sa infunzi fosa septica si sa ai neplaceri ulterioare. Arunca-le intotdeauna la gunoi.

13. Lenjerie intima sau alte obiecte vestimentare – nu arunca niciodata la toaleta astfel de obiecte, deoarece sunt categoric non-biodegradabile si pot provoca defectiuni majore ale sistemului septic prin infundarea ventilatiei.

14. Jucarii – in cazul in care copiii au scapat in toaleta jucarii de diferite dimensiuni si au ajuns in fosa, atunci este momentul sa inspectezi sistemul pentru a vedea daca exista vreo disfunctionalitate vizibila.

15. Pungi sau alte obiecte din plastic – nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la gunoi.

Avand grija, monitorizand ce arunci in toaleta si verificand periodic sistemul poti fi sigur ca nu vei avea parte de neplaceri.

Daca observi semne de defectiune ale sistemului in urma aruncarii in toaleta a  unor produse ca cele enumerate mai sus, este recomandat sa chemi un specialist care sa inspecteze fosa septica ecologica si care sa gaseasca solutia potrivita pentru rezolvarea problemei.

 

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE