Acasă Blog Pagina 3555

Presodrenaj cu infrarosu – Slabire, sanatate, eliminarea stresului

0
Presodrenaj salon-slabire-sector-3-high-class-beauty-presoterapie

ABONAMENT PRESODRENAJ CU INFRAROSU 5 SEDINTE – 145 LEI

Presoterapia este o metoda terapeutica utilizata atat in fizioterapie cat si in estetica si care, pe langa masaj limfatic, stimuleaza circulatia sangelui prin presarea unor zone diferite ale corpului. Tratamentul cu presoterapie reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de reducere a celulitei, remodelare a corpului, eliminare a toxinelor si slabire. Pe langa acestea, presoterapia are efecte deosebite in cazul picioarelor umflate si grele, ajutand la reducerea cantitatii de apa din organism.

Presodrenajul cu infrarosu este recomandat, atat persoanelor care au un stil de viata sedentar cat si celor care doresc un mai mare control asupra proprii greutati. Datorita caldurii profunde si intense generate de razele infrarosii este activat procesul de lipoliza, respectiv de ardere a grasimilor.

Tratamentul presoterapie (drenaj limfatic) cu infrarosu solicita din partea organismului o puternica transpiratie, deoarece razele infrarosii actioneaza direct la nivelul tesuturilor si nu extern lor.

Raze infrarosii genereaza caldura direct pe corp, astfel transpiratia provocata este formata din 30% grasimi si toxine, spre deosebire de doar 15% in cazul unei saune obisnuite.

Tratamentul corporal de drenaj limfatic cu raze infrarosii este o metoda de slabit extrem de indragita, deoarece este singura procedura prin care se pierde atat in greutate cat si in centimetri. Tratamentele cu raze infrarosii nu sunt agresive pentru organism, producand rezultate exceptionale atat in materie de slabit cat si pentru sanatatea organismului.

Pe langa pierderea in greutate, printre beneficiile presodrenajului cu raze infrarosii, enumeram: eliminarea si prevenirea celulitei prin diminuarea stratului adipos, reintinerirea organismului prin accelerarea microcirculatiei si a metabolismului, purificarea sangelui, imbunatatirea aspectului pielii, stimularea procesului de vindecare naturala al organismului prin cresterea numarului de celule albe din sange, cresterea rezistentei la boli, reducerea stresului si combaterea insomniei. Mai mult, presoterapia mai este utilizata in ameliorarea flebitei, in fizioterapie, in actiuni de vindecare sau de cicatrizare a tesuturilor si pentru relaxarea organismului.
Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.

salon-slabire-sector-3-high-class-beauty-presoterapie

Banner SapunulCheia.ro

Declarația de la Oradea: 5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor

0
business-2-more-business-oradea-2016

Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

  1. Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
  2. Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;
  3. Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
  4. Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
  5. Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

 

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferinței. Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța și Cluj Napoca și va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești (detalii aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31)

 

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

O noua versiune a programului ransomware Locky este din nou in circulatie

0
ransomware gdata

Expertii in securitate de la G DATA analizeaza troianul de extorcare.

Troianul Locky a facut senzatie in randul utilizatorilor de computere si in mass-media acum aproximativ opt luni. O noua versiune a malware-ului este distribuita din nou, iar fisierele sunt criptate cu extensia .ODIN. Analistii de la G DATA au examinat programul ransomware cu atentie si au prezentat rezultatele pe blog-ul de securitate G DATA. Utilizatorii soluțiilor de securitate G DATA sunt protejati: malware-ul investigat este cunoscut sub numele de Script.Trojan-Downloader.Locky.CQ sau Win32.Trojan-Ransom.Locky.CQ.
Analiza efectuata de catre expertii de securitate G DATA poate fi gasita pe blog-ul de securitate: https://blog.gdatasoftware.com/2016/10/29245-meet-the-latest-member-of-the-locky-family-odin
Cum va puteti proteja?
• Cea mai buna protectie impotriva programelor ransomware este de a efectua backup-uri regulate. Datele trebuie sa fie stocate intr-o mediu de stocare separat de sistem. Daca rulati o copie de rezerva pe un hard disk extern, decuplati-l dupa ce backup-ul s-a finalizat si asigurati-va ca acesta este offline atunci cand nu este necesar sa fie online. Cu ajutorul unui backup regulat va puteti asigura ca nu pierdeti niciun fel de date in cazul unei infectii reale cu ransomware si puteti restaura cu usurinta sistemul. Atunci cand faceti acest lucru, asigurati-va ca utilizati un mediu de stocare securizat.
• O infectie poate fi prevenita in cazul in care utilizatorul nu se autentifica intotdeauna cu contul sau de administrator, ci stabileste si se autentifica cu un cont de guest, in schimb. Cum un astfel de cont are drepturi limitate, ransomware-ul nu poate patrunde foarte adanc in sistem si, in mod ideal, nu va aduce prejudicii.
• In plus, trebuie sa efectuati actualizari periodice ale sistemului de operare. In acest fel, puteti inchide bresele de securitate. Acelasi lucru este valabil si pentru browser si orice program instalat pe sistem.
• Protectia browser-ului este utila pentru a va proteja de script-uri periculoase si pentru a preveni descarcarea accidentala a malware-ului.
• E-mailurile false si frauduloase pot fi anihilate prin intermediul unui software special de securitate. Astfel de e-mailuri nu mai sunt o problema, software-ul antivirus detecteaza si sterge programele malware.
Logo-Claim 2015 EN 4C

Banner SapunulCheia.ro

Atelier de sculptat dovleci la Antipa

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe cei mici la cea de-a treia ediție a atelierelor de sculptat dovleci de la Antipa care va avea loc vineri, 28 octombrie începând cu ora 17.30, în Sala Atelier a Muzeului.
Daca aveți, așadar, între 8 și 14 ani vă așteptăm la Muzeu să va folosiți inventivitatea, fantezia și iscusința la Atelierul de sculptat dovleci de la Antipa!

Toate materialele folosite în cadrul atelierului sunt puse la dispoziție de către Muzeu. În plus, cei mici vor pleca acasă cu kitul de sculptat, dovleacul modelat și diploma de participare!

Costurile sunt de 50 lei/participant.

Înscrierile se pot face în limita a 15 locuri, pe e-mail: info@antipa.ro.

Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii pe: www.antipa.ro

Banner SapunulCheia.ro

Colectorul anticalcar – inovatia Tefal pentru aparate fiabile si o performanta de durata

0
tefal

Aparate de calcat Tefal cu sistem anticalcar

 

Achizitia unui aparat de calcat este o investitie de la care astepti performanta si rezultate impecabile – manevrare usoara si rapida, protectia tesaturilor, netezire perfecta, dar si o durata de viata indelungata a aparatului. Un sistem de calcat performant este aliatul tau atunci cand vrei sa obtii amprenta unui personal branding de succes.
Una dintre cele mai frecvente situatii care te impiedica sa ai o sesiune de calcat placuta si care poate afecta chiar si tesaturile, o reprezinta depunerile de calcar. Daca pana acum obisnuiai sa utilizezi diverse solutii de curatare, Tefal vine in ajutor cu o inovatie simpla si eficienta, care te scapa de probleme si asigura o performanta de lunga durata a aburului: colectorul anticalcar, un sistem disponibil pe o gama larga de statii si fiare de calcat Tefal.
Avantaje multiple
Sistemul inovator exclusiv de la Tefal colecteaza optim si cele mai mici particule de calcar si, in acelasi timp, previne aparitia depunerilor noi. Indepartarea acumularilor de calcar este mult mai eficienta, comparativ cu solutiile traditionale – la fiecare trei luni, in colector, este retinuta aproximativ o lingura de calcar.
Colectorul are un design unic, este detasabil, simplu de manevrat si de golit, si, cel mai important, ajuta la mentinerea aceleiasi performante a aburului mai mult timp si la functionarea corecta a aparatului.

Tips & tricks
Aparatele de calcat Tefal dispun de colector anticalcar si au fost proiectate pentru a fi utilizate cu apa de la robinet netratata. Totusi, in situatia in care duritatea apei este foarte mare, se recomanda folosirea unei combinatii de 50% apa de la robinet + 50% apa distilata.
Mai multe informatii despre intreaga gama de aparate Tefal dotate cu sistem de colectare anticalcar sunt disponibile aici: http://www.tefal.ro/colector-anticalcar

***
Despre Tefal®:

De peste 60 de ani, Tefal vine in intampinarea consumatorilor cu produse ingenioase care ofera un gatit echilibrat si sanatos, cu rezultate garantate. De la vase de gatit la aparate electrice si de calcat, Tefal ofera solutii inovatoare, conviviale, care ofera placerea de a le utiliza in fiecare zi.

Banner SapunulCheia.ro

Fabricat în România, un eveniment cu si despre afaceri romanesti de succes!

0
Fabricat - Afaceri

Connect Events vă asteaptă în data de 28 octombrie 2016, la Salon Jubile din București la conferința „Fabricat în România”.

Fabricat în România este mai mult decât o simplă conferință, este un spațiu de business ce pune față în față producătorii români, reprezentanții celor mai importante brand-uri tradiționale si reprezentanți ai instituțiilor publice, cu scopul de a găsi cele mai bune soluții de dezvoltare atât pe piața românească cât și peste hotare.

Evenimentul va fi moderat de către Alice Nastase-Buciuța și este susținut de către Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron, Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Aeroport Tuzla, Bread & Spices, Sapunul Cheia, Arovit, Can 2000, Air Sea Forwarders, Hofigal si Jolidon.

Conferința se va desfasura in intervalul orar 10.30 – 18.00 și va reuni aproximativ 200 de participanti, atât reprezentanți ai companiilor romanești de succes cât și reprezentanți din partea autorităților.
Printre invitați se numără:
• dl Adrian Panait – Director Direcția de Antreprenoriat și Programe pentru IMM din cadrul
Ministerului Economiei, Comerțului și Relației cu Mediul de Afaceri
• dna Alice Postavaru – Șef Serviciu Desene și Modele OSIM
• Dl Valeriu Velciu – Președinte Electrotel și Președinte al Patronatului Român pentru Industria Electrotehnica (APREL)
• dl George Bădescu – Director General al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România
• Dna Daniela Raiciu – Director de Marketing Hofigal
• dna Gabriela Munteanu – Director de Marketing Kandia Dulce
• dl Bogdan Naumovici – Director General 23 Communication Ideas
• dl Dorin Ivascu – Director General Aeroport Tuzla

Teme de discuții:
Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.
Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători
Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.
Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes

Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers. Pentru înscrieri, oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm să ne contactați pe marketing@connectevents.ro (persoană de contact Sorina ȚÎRCĂ – 0773.954.930)

Departament de Comunicare Connect Events & Connect Events Services SRL
Despre Connect Events
Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.
Fabricat

Banner SapunulCheia.ro

Soul dining – un nou concept lansat de restaurantul Cézanne by Cezar Munteanu

0
Chef Cezar Munteanu

Chef Cezar Munteanu

Intr-un cadru festiv, alaturi de personalitati din showbiz, reprezentanti din mass-media, clienti si parteneri, restaurantul Cézanne – glamour de la cuisine by Cezar Munteanu a lansat pe 19 octombrie un nou concept – soul dining – transpus prin creativitate, gusturi inconfundabile si emotie.
Pasionatii de gastronomie au savurat o selectie rafinata de canapé-uri si au asistat la un demo plating – crème brulée cu pere si sparanghel – realizat live de Chef Cezar Munteanu.
Soul dining se traduce prin placerea de a gati si reprezinta un mesaj pe care il transmit dincolo de ceea ce regasim in farfurie. Este un nou concept pe piata din Romania care se diferentiaza prin creativitate, pasiune, emotie transmisa si prin ingrediente alese cu multa grija. Un concept nascut pentru cei ce au nevoie de o alta abordare, creat special pentru a aduce bucurie oamenilor.
Dincolo de usile bucatariei veti gasi oameni dedicati, pe care i-am invatat sa ofere know-how celor aflati la inceput de drum, asa cum si altii au impartit cu mine tainele bucatariei si bucuria de a fi langa oameni, in mijlocul oamenilor.
Gatim cu inspiratie, cu zambet si responsabilitate. Responsabilitate sociala. Proiecte precum „Sanatatea incepe din farfurie”,“Fii chef pe propriul tau destin”,“Sarbatorile sunt pentru toti”, dar si sustinerea altor proiecte sociale au venit din dorinta de a fi mai aproape de cei ce au nevoie de noi, a declarat Chef Cezar Munteanu.
Preparatele gourmet au fost insotite de bogatia aromelor din vinurile Cramei Oprisor si maestria lui Sergiu Nedelea, Expert Somelier, iar cafeaua Nespresso a fost cea care a revigorat conversatiile diminetii.
Situat in Piata Charles de Gaulle, in imediata vecinatate a Parcului Herastrau, restaurantul isi asteapta oaspetii cu o atmosfera ce invaluie in arta, prin semineul impunator sculptat de Constantin Brancusi si reproducerea subtila a operelor marelui pictor francez Paul Cézanne.

Info utile
• Specific: International/Chic cuisine
• Chef’s specialities: Crème Brulèe din branza de capra, sparanghel si pere la gratar, Carppaccio de vita umplut cu crema de busuioc, Budinca de ciuperci, Piept de rata glasat cu sirop de agave, polenta si sos de galbiori, Deliciu “Arta à la Cézanne” cu caramel. Pentru evenimente deosebite: Chilean Seabass cu spuma de migdale sarate.
• Capacitate: 50 de locuri la parter; patru saloane cu o multipla capacitate de acomodare la etaj, terasa.
• Ocazii: Pranz, cina, business meeting, aniversare, evenimente corporate/ private.
• Pret mediu meniu: 150 lei

Restaurantul Cézanne by Cezar Munteanu este situat in Piata Charles de Gaulle nr. 3 si este deschis in fiecare zi intre orele 12:00 – 22:00. Telefon rezervari: 0799.885.627.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend intră în clasamentul Deloitte Technology Fast 50 CE 2015, cu cea mai mare creștere pe România

0
Tremend

București, 20 Octombrie 2016 – Compania Tremend s-a alăturat, cu o creștere de 399%, celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, în topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. În România, Tremend ocupă locul 37 la categoria Fast 50, cea mai înaltă poziție ocupată de o companie românească.

Topul Deloitte Technology Fast 50 din Europa Centrală, aflat la a XVII-a ediție, realizează clasamentul companiilor de tehnologie cu cel mai alert ritm de creștere din regiune pe o perioadă de 4 ani și care contribuie, prin inovație, la progresul întregii industrii. Clasamentul reunește companii de diferite dimensiuni, cu o evoluție dinamică, care transpun idei în soluții practice, cu impact la nivel local, regional sau global, cu ajutorul tehnologiei și a inovației.

Tremend oferă companiilor de diferite dimensiuni, de la Fortune 500 la startupuri, capacitatea tehnică pentru a trece la următorul nivel de competitivitate. În următorii ani, compania vizează o continuare a extinderii în US, Europa de Vest și țările nordice, proiecte în zona de IOT, R&D și inovație, deschiderea unui nou centru de dezvoltare și lansarea de noi servicii prin care va susține transformarea digitală a clienților.

“Credem în talentul românesc. Tocmai de aceea construim un cadru prin care acesta își poate aduce contribuția la nivel global. Construim echipe cu mixul potrivit de talent, pasiune și determinare, capitalizăm know-how și bune practici și infuzăm inovație în tehnologiile folosite, în ADN-ul echipei și în instrumentele și procesele utilizate.
Reușim în acest fel să livrăm cele mai bune soluții clienților noștri, indiferent dacă provin din România, US, UK sau din orice alt loc.” Marius Hanganu, Managing Partner Tremend

Deloitte Technology Fast 50 din Europa Centrală ierarhizează companii din 18 țări, care se încadrează în cele 6 categorii: media, tehnologii sustenabile, hardware, software, comunicații și științe umaniste. Companiile din acest top au înregistrat în ultimii ani o creștere medie a cifrei de afaceri de 365%, susținută în principal prin investiții în inovație, managementul talentelor și R&D.

Tremend a înregistrat o dezvoltare accelerată și susținută a business-ului în ultimii ani, având o creștere a cifrei de afaceri de peste 100% în 2015, an în care 51% venituri au fost generate din proiecte pentru clienți internaționali. Compania a avut o creștere organică, cel mai mare client având o contribuție de 18% în cifra de afaceri. Tremend Software Consulting, a fost înființată în 2005 de Ioan Cocan și Marius Hanganu, Managing Partners.

“Acordăm o atenție deosebită culturii organizaționale. Deși avem un ritm alert de creștere, îmi aloc timp să cunosc personal fiecare candidat înainte de angajare. Promovăm în cadrul echipei un mindset global, ne propunem să rezolvăm probleme globale, avem o abordare colaborativă, investim în dezvoltare continuă și ne asigurăm că fiecare om nou intrat în echipă are aceste valori.“ Ioan Cocan, Managing Partner Tremend

În prezent, echipa Tremend dezvoltă soluții tehnologice complexe, de la embedded software pentru companii de top din automotive, până la platforme de ecommerce, soluții web sau soluții customizate pentru companii precum Orange, ING, Carrefour etc.

Despre Tremend:
Cu o experiență de 11 ani în dezvoltarea de soluții software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienți din 15 țări și 3 continente. Soluțiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori și deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale și servicii medicale.

Detalii pe http://www.tremend.com/

Contact: Valentina Iorga, Marketing Manager, viorga@tremend.ro, 0743338690
logo Tremend 480 x480 (1)

Banner SapunulCheia.ro

Tu intelegi efectele financiare ale deciziilor tale? – Invitatie la workshop Gratuit

0
workshop gratuit

CODECS va invita la Workshopul Gratuit Finante pentru nonfinantisti ! Vino pe 26 octombrie de la ora 18 sa vorbim despre rolul functiunii financiare intr-o organizatie, precum si despre procesul de construire si gestionare a bugetelor.

Alaturi de Mariana Ganea, vom vedea care sunt principiile de baza si termenii uzuali folositi in analizele financiare. Vom vorbi despre evaluarea si utilizarea informatiei financiare si importanta ei luarea deciziilor.

Participarea se face pe baza de inscriere in limita locurilor disponibile. Workshopul se desfasoara miercuri 26 octombrie in intervalul 18:00-20:00 la Centrul de training CODECS din strada Agricultori, nr. 37 – 39, sector 2, Bucuresti.

Un consultant va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.

Inscrierile se fac prin completarea formularului: https://goo.gl/forms/1XxwhtPRzIDzTI4B3.

ws_finante

Banner SapunulCheia.ro

Ora de carte la ANTIPA

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și editura Nemira invită copiii cu vârste cuprinse între 7 și 11 ani să participe la „Ora de carte”, un program educațional desfășurat în perioada 22 Octombrie – 5 Noiembrie la Muzeul Antipa. Proiectul are în componență o serie de ateliere interactive destinate elevilor, prin care se urmărește educarea tinerelor generații în spiritul respectului față de natură și promovarea cărții în școli.

Tematica programului educațional este preluată din lumea fascinantă a cărților lui Jill Tomlinson, seria de autor apărută la editura Nemira: „Bufniţa care se temea de întuneric”, „Gorila care voia să se facă mare”, „Pinguinul care voia să afle mai multe”.

„Lucrul care m-a atras cel mai tare la seria cu animale a lui Jill Tomlinson a fost amestecul între conținutul educativ și felul în care fiecare animal era descris în mediul său natural. Bufnița (Buf), gorila (Pongo) sau pinguinul (Otto) sunt pui care cresc și se maturizează în medii complet diferite (într-un câmp care poate fi chiar cel pe lângă care trecem cu mașina, în pădurile africane sau în locul cel mai jos și cel mai înghețat de pe planetă, în întinderea albă a Antacticii) și, odată cu ei, urmărindu-le aventurile, cresc și micii cititori și află multe lucruri fascinante despre lumea naturală.
Mi-a plăcut foarte mult ideea atelierelor interactive de la Muzeul Antipa și o propunere de parteneriat a început să încolțească: ce-ar fi dacă ne-am uni forțele pentru a face o serie de activități interesante și educative pentru copii, în care Buf, Pongo și Otto să le fie prezentați fiecare în mediul său natural și cu stilul propriu de viață? Se poate ajunge la educație și cunoaștere și altfel decât prin intermediul lecțiilor din manualele școlare, iar din astfel de activități auxiliare copiii pot învăța mult mai ușor și mai plăcut”, declara Laura Câlţea, Redactor-şef Nemi.

Copiii sunt așteptați să îi cunoască pe Buf, Pongo și Otto în zilele de 22, 29 octombrie și 5 noiembrie, începând cu ora 10.15, în Sala Atelier de la etajul muzeului.
Participarea la aceste ateliere este gratuită!
Activitatea este destinată în principal școlilor, iar înscrierea se face prin e-mail: info@antipa.ro, începând din 10 octombrie anul curent.

Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Orasul Meu, Gradinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucuresti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mamica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro si pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie Naturala „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE