Acasă Blog Pagina 35

Veracomp – centru de examinare autorizat Red Hat in Romania

0

Red Hat si Veracomp, distribuitorul sau autorizat in Romania, au organizat pe 6 februarie primul eveniment dedicat exclusiv partenerilor Red Hat.

Evenimentul RED HAT PARTNERS DAY s-a desfasurat la Athenee Palace Hilton Bucuresti si a avut rolul de a genera un plus de dialog intre producator si integratorii de solutii de outsourcing Red Hat.

Pe durata a jumatate de zi, reprezentantii Red Hat si Veracomp au expus cele mai importante avantaje pe care Red Hat le ofera prin programele de parteneri, cat si oportunitatile educationale si de marketing pe care aceste programe le promoveaza.

«Prin insasi esenta solutiilor sale, Red Hat este un producator care se bazeaza pe comunicarea si colaborarea echipelor. Veracomp, la randul sau se bazeaza integral pe succesul partenerilor sai, ca atare – pentru noi – sa ne educam si sa oferim oportunitati de dezvoltare partenerilor constituie prioritati strategice» declara Alina Ovedenie, Red Hat Business Unit Manager, Veracomp.

RED HAT PARTNERS DAY a fost onorat cu prezenta a peste 30 de participanti, reprezentanti ai companiilor IT partenere Red Hat. Evenimentul s-a bucurat deopotriva de prezenta reprezentantilor din partea producatorului si a distribuitorului si a fost structurat pentru a acoperi toate aspectele importante ale programelor Red Hat dedicate partenerilor sai: Partner Enablement Program, Training Program, Marketing Program, Red Hat Reinforcement Program Policy.

Cu ocazia evenimentului s-a comunicat oficial si faptul ca, incepand din 2020, Veracomp a devenit centru de examinare autorizat Red Hat in Romania.

Veracomp este distribuitor exclusiv Red Hat in Romania din 2017. In prezent distribuitorul dispune de resurse dedicate (presales si sales) cat si de infrastructura necesara pentru a sustine reteaua de parteneri Red Hat din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Despre avantajele serviciilor de debitare cu laser in Romania

0

Tăierea cu laser este una dintre cele mai economice moduri de tăiere. În ciuda popularității și a calității sale ridicate, există unele dezavantaje.

Tăierea cu laser astăzi este una dintre cele mai utilizate tehnologicii pentru a taia diverse materiale.

Debitarea cu laser este una dintre cele mai economice tehnici de tăiere a metalelor care există astăzi. Prin optimizarea corectă a parametrilor de tăiere și întreținerea regulată a tăieturilor cu laser, tăierea cu laser a tablelor oferă calitatea înaltă a tăierii. Pe lângă faptul că este folosit pentru tăierea metalului, laserul poate tăia materiale precum plastic, lemn, sticlă și alte materiale.

(P) Echipa Laser Processing va vine acum in ajutorul vostru cu servicii profesionale de debitare cu laser.

Cu toate acestea, este foarte important să puneți o întrebare despre principalele beneficii. Pentru unele materiale precum metalele, tăierea cu laser este cea mai bună tehnică de tăiere, în timp ce pentru unele alte materiale această metodă este singura alternativă. Se pune întrebarea, care sunt avantajele și dezavantajele acestui tip de tăiere?

Unul dintre avantajele principale ale acestui tip de tăiere este precizia înaltă și calitatea tăierii. Dezvoltarea tehnologiei CNC și îmbunătățirea capului tăietorului cu laser, precizia tăierii crește până la 0,02 milimetri. Pe lângă precizia ridicată, este important să subliniem timpul de tăiere din ce în ce mai scurt.

Pe lângă viteză și precizie, unul dintre principalele avantaje ale tăierii cu laser este faptul că nu există contact între instrumentul de tăiat și materialul de tăiat. O problemă majoră cu alte tehnici de tăiere convenționale este temperatura, care poate deteriora materialul. Din cauza gazelor auxiliare și a celor de mai sus, această problemă în tăierea cu laser aproape nu există.

Echipa Laser Processing va vine acum in ajutorul dumneavoastra si cu https://laserprocessing.ro/ro/servicii-sudare/

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegem casca de box potrivita de la Knockout

0

Daca si tu vrei sa faci primii pasi in lumea boxului sau deja ai experienta in acest sport de contact, probabil ca stii deja ca trebuie sa ai la indemana ta cel putin o casca de box de calitate ridicata.

 

In sporturile de contact esti expus la multe lovituri si accidentari, iar acest lucru poate sa iti dauneze. Dar daca esti bine echipat cu gama de manusi de box Knockout si cu proteza de box de la Knockout vei fi mai protejat in ring si la antrenamente.

 

Echipa Knockout Store iti vine acum in ajutorul tau cu gama de casti de box profesionale realizate din piele naturala sau artificiala pentru ca tu sa te poti antrena mai bine si sa iti cresti sansele de victorie in ring.

 

Orice casca de box trebuie sa fie potrivita pentru tine cu scopul ca ea sa te protejeze mai bine si sa iti dea sansa sa eviti cat poti de mult accidentarile urate. Astfel ea trebuie sa aiba destula spuma in acest sens pentru ca socul loviturilor sa fie bine absorbit.

 

Pe langa asta, casca trebuie sa stea fixa pe cap si sa nu se miste cand esti lovit pentru ca aceasta sa iti ofere acel grad ridicat de protectie maxima.

 

Sunt mai multe modele de casti de box din care sa poti alege – aici ne referim la acele casti de box care sunt open face – ele ofera un grad ridicat de vizibilitate dar mai putina protectie. Ele sunt recomandate pentru cei care au deja 1-2 ani de zile de sparring-uri regulate.

 

Pentru incepatori recomandam gama de casti de box Knockout Face Saver care ofera cel mai ridicat grad de protectie atat pentru pometi dar si pentru tampla si cap.

 

Alege de pe www.knock-out.ro echipamentele sportive potrivite si devino un luptator mai bun pe zi ce trece.

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa optimizam campania de Facebook Ads

0

Publicitatea pe Facebook este o poveste. Optimizarea publicității și obținerea unui profit uimitor este cu totul diferită.

 

Dacă nu reușiți să vă îmbunătățiți și să mențineți constant campaniile pe Facebook, este posibil ca rezultatele dvs. să înceapă să scadă destul de repede. Se poate întâmpla chiar peste câteva zile după configurarea unei noi campanii publicitare.

 

Dacă doriți să obțineți un profit de campanie mai mare, să reduceți costurile de publicitate și să creșteți numărul de conversii, cu siguranță, trebuie să aflați regulile de optimizare a anunțurilor Facebook

 

Oboseala publicitară Facebook este coșmarul înfricoșător al fiecărui marketer social.

 

Oboseala publicitară înseamnă că membrii publicului tău vizat au văzut reclamele dvs. de Facebook de atâtea ori consecutiv încât s-au săturat de ele.

 

Riscurile oboselii publicitare

 

Atingerea oboselii publicitare are mai multe implicații:

 

Oamenii nu mai observă anunțurile pe Facebook în jurnalul lor de știri – au devenit imuni la ei.

Oamenii nu mai fac clic pe anunțurile dvs. pe Facebook – toți membrii publicului interesat au acționat deja asupra anunțurilor dvs.

Cheltuielile campaniei dvs. publicitare sunt majorate – veți cheltui sume mari fără a mai achiziționa clienți noi.

 

Cel mai simplu mod de a prezice oboseala publicității este să verificați frecvența anunțurilor dvs. pe Facebook.

 

Frecvența anunțurilor Facebook este o valoare a campaniei care arată de câte ori membrii publicului țintă au văzut anunțul dvs.

 

Pentru a verifica această valoare, accesați Facebook Ads Manager, faceți clic pe o campanie, iar în secțiunea „coloane” selectați vizualizarea Livrare.

 

Cea mai bună practică este să vizați ca frecvența dvs. publicitară Facebook să rămână sub 2-3 puncte.

 

Cu toate acestea, atunci când vizați un public Facebook restrâns sau lucrați cu campanii de remarketing, puteți de asemenea să lăsați frecvența anunțurilor să crească.

 

Măsurați și utilizați frecvența anunțului ca indicator al oboselii. Dar, de asemenea, fiți atenți la rezultatele generale ale campaniei pentru a observa când este cu adevărat momentul potrivit pentru a vă întrerupe sau a optimiza campaniile.

 

Probabil că nu există un comerciant Facebook pe lume care nu ar dori să obțină multe rezultate excelente la un cost scăzut.

 

Optimizarea anunțurilor Facebook poate fi, de asemenea, aplicată metodelor dvs. de licitare și bugetelor de campanie. Aceasta înseamnă o ofertă mai inteligentă de anunțuri care vă ajută să creșteți profitul de publicitate Facebook.

 

Costurile de publicitate pe Facebook pot varia de la orice între costul pe clic de 0,07 USD.

 

Citeste mai multe pe www.star-marketing.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegi manusile de box de la Knockout

0

Cand vrei sa te antrenezi mai bine in sala de antrenament trebuie sa ai in minte mai multe elemente cand vrei sa iti alegi manusile de box.

 

Echipa Knockout Store iti vine acum in ajutorul tau cu gama de manusi de box de calitate ridicata pentru ca tu sa te poti antrena in cele mai bune conditii si sa iti cresti sansele de victorie.

 

Chiar daca aceste manusi se numesc de box ele se folosesc la mai multe sporturi de contact precum Kickbox si MMA, care sa te ajute sa devii mai bun. Cand vrei sa alegi cele mai bune manusi de box trebuie sa te uiti la marimea lor – acest criteriu se masoara in OZ sau uncii si tine foarte mult de inaltimea ta si greutatea ta. Mai poti sa masori si circumferinta pumnului pentru ca fi sigur ca alegi doar cele mai bune manusi de box.

 

Dupa care sa te uiti si la materialul din care este realizata manusa de box – aici ne referim la piele naturala sau artificiala pentru ca tu sa fi sigur ca ai ales doar manusile cele mai bune si performante.

 

Pe piata sunt mai multe modele de manusi de box din care poti alege fiecare avand stilul ei si intrebuintarile sale dupa cum urmeaza: manusile de competitie sunt utilizate cand esti in meci, ele sunt foarte bune pentru ca se inchid cu siret si au material din piele naturala care ofera atat confort si protectie mare.

 

Dupa care mai gasesti si manusi de sparring care au strat mare de spuma si au protectie ridicata impotriva accidentarilor urate. Manusile de sac sunt mai speciale pentru ca ele au forma patratica si iti dau sansa sa lovesti cat mai bine si corect.

Vezi si gama de tibiere de Kickbox care sa te ajute sa ai un grad ridicat de protectie pentru tine si adversari cand va antrenati.

Banner SapunulCheia.ro

Producatorul si distribuitorul branzeturilor Torockoi:“Facem mai multe intr-un timp mai scurt si cu date exacte. Nota 10 pentru program!”

0

Producatorul branzeturilor Torockoi, din regiunea Transilvaniei, a obtinut trasabilitate completa, un control mai bun al cash flow-ului si un plan mai eficient de actiune pe piata cu ajutorul pachetului de softuri pentru managementul integrat al afacerii, implementat de echipa Senior Software. Binal Mob – producatorul branzeturilor din brandul Torockoi, care proceseaza zilnic peste 15.000 litri de lapte, a simplificat operatiunile din fabrica si vanzarile de pe teren de cand utilizeaza pachetul de sisteme de la Senior Software. Astfel, cu solutiile ERP – pentru managementul resurselor, BI – pentru analiza datelor si SFA – pentru agentii de vanzari, producatorul din judetul Alba a descoperit cum sa optimizeze productia si distributia, dar si cum sa ajusteze strategiile de business pentru a creste afacerea si a imbunatati relatiile cu cei peste 500 de parteneri. Implementarea sistemelor Senior Software a adus companiei beneficii multiple, printre care: • Trasabilitate completa asupra produselor • Vizibilitate asupra costurilor si veniturilor • Eliminarea activitatilor repetitive si reducerea erorilor • Viteza si acuratete crescuta in colectarea si prelucrarea datelor • Rapoarte si analize detaliate, bazate pe informatii relevante si corecte • Ajustarea productiei in functie de cerintele pietei • Reducerea considerabila a retururilor • Realizarea de planuri de vanzari si bugete mai eficiente • Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii Datorita noilor softuri, echipa Binal Mob stie dinainte de a incepe procesul de productie, care sunt costurile exacte pe care le presupune realizarea fiecarei categorii de produs in parte si ce castiguri va obtine. “ERP-ul, cu toate modulele lui, te ajuta foarte mult cand vine vorba de o privire de ansamlu asupra core-businessului tau. Un prim avantaj net il reprezinta operativitatea in saricinile repetitive, poti automatiza foarte mult. Te ajuta cand vrei sa stii cu cati bani produci ceva – asta este fantastic de important. Avand acest element cheie – costul – poti sa iei decizii, poti sa faci un plan de vanzare, poti sa faci un buget. Chiar ne-am dat seama ca putem face mai multe intr-un timp mai scurt si putem sa avem date exacte. Ne-a ajutat foarte mult pe partea de trasabilitate. Nota 10 pentru program, ne-a rezolvat o problema”, a declarat Marius Chiorean, Property Manager – Lactate Torockoi. Solutia SFA de la Senior Software a ajutat agentii de vanzari ai Binal Mob sa obtina o mai mare viteza in transmiterea si procesarea datelor de pe teren, oferindu-le in acelasi timp o situatie clara asupra vanzarilor desfasurate de catre fiecare client in parte. Mai exact, agentii de vanzari preiau de la client comanda care, prin intermediul aplicatiei, se trimite imediat la sediu si, de indata ce este pregatita marfa, se genereaza factura apasand o singura tasta. “SeniorSFA este o aplicatie foarte stabila si foarte responsive, adica datele din teren ajung intr-un timp extrem de scurt la sediul central. A simplificat modul de lucru fantastic de mult. Ne-a ajutat sa optimizam foarte mult cuantumul vanzarilor, in sensul ca urmarim mult mai atent cum performeaza produsul la client si avem un istoric pe care il monitorizam. Avand acces la istoricul retururilor, am putut constata unde sunt probleme, ce solutii sunt necesare pentru a diminua acest procent si, astfel, am scazut foarte mult retururile”, a completat Marius Chiorean. Producatorul de branzeturi sustine ca functionalitatile solutiei de Business Intelligence ii ofera acces la date mult mai elocvente, la o imagine reala asupra activitatilor de zi cu zi, precum si la informatii despre pozitia produselor pe piata, a afacerii in general si a partenerilor Binal Mob.

Banner SapunulCheia.ro

Printul – canalul de comunicare în care consumatorii au încredere

0

Cel mai recent studiu de piață Nielsen arată faptul că, pentru consumatori, canalele tradiționale de comunicare rămân sursa cu cel mai ridicat grad de încredere atunci când iau decizii de cumpărare. Acest lucru se poate observa cel mai bine în cadrul industriei de retail, unde 93% dintre consumatori au declarat că, pentru a se hotărî în legătură cu produsul unui brand sau al altuia, preferă discuțiile directe cu o altă persoană, în detrimentul informațiilor din mediile online. O astfel de concluzie demonstrează faptul că strategiile de marketing care au în vedere mijloacelor tradiționale de comunicare vor reuși să creeze o strânsă legătură între branduri și publicul-țintă. În acest sens, serviciile unui integrator de print devin un mijloc relevant de transmitere a mesajelor companiilor către audiențele vizate, în contextul în care printul reprezintă un mijloc direct de interacțiune cu consumatorii, oferindu-le acestora informațiile de care au nevoie pentru a se angaja într-un proces de achiziție. Rapiditatea cu care bunurile sunt achiziționate și consumate în industrii precum cele de FMCG și retail îi pune pe consumatori în situația de a fi constant în căutarea informațiilor despre diferite produse sau branduri. Prin activitatea sa, un integrator de print constituie o punte între branduri și clienți, oferindu-le companiilor mijloacele de exprimare necesare pentru a transmite mesajele și informațiile pe care aceștia din urmă le caută, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print. Diferența de percepție a brandurilor în spațiul real în raport cu cel digital este semnificativă. Mediul digital, prin dinamismul său, favorizează transmiterea informațiilor unui număr mare de persoane, dar abundența mesajelor reduce atenția asupra lor. Mijloacele tradiționale, precum printul, reușesc să stabilească o relație directă mai strânsă între branduri și consumator, oferindu-le acestora o platformă de interacțiune. În acest fel, printul devine un important pas în călătoria pe care consumatorul o face de la identificarea unei nevoi până la achiziție. Serviciile pe care Agenția de Print le pune la dispoziție au în vedere crearea unui cadru optim de comunicare între branduri și consumatori. Pentru a lua decizii informate în raport cu brandurile, clienții au nevoie să înțeleagă avantajele serviciilor sau produselor și motivele pentru care ar trebui să le achiziționeze. Prin intermediul materialelor de print și al unor strategii bine implementate, brandurile pot transforma nevoia de informație a consumatorilor într-un avantaj strategic, companiile având oportunitatea să își asiste clienții în fiecare pas al procesului de cumpărare, mai spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp Internațional își propune o creștere a vânzărilor cu 20% în 2020

0

MediHelp Internațional, unul dintre cei mai importanți furnizori de asigurări private de sănătate din Europa Centrală și de Est, are drept obiective pentru 2020 creșterea vânzărilor asigurărilor medicale private cu 20% și implementarea unei strategii de vânzare online a acestora, în contextul în care interesul românilor este tot mai crescut pentru astfel de beneficii. Popularitatea tot mai mare de care se bucură asigurările medicale private în România are la bază creșterea nivelului de familiarizare cu avantajele oferite precum și dorința de a avea grijă de sănătate pentru o viață mai bună. Așadar, înțelegerea beneficiilor și creșterea nivelului de trai permit românilor să opteze pentru cele mai potrivite servicii, care le garantează metode inovatoare de tratament și proceduri performante de diagnosticare. În anul 2019, piața asigurărilor de sănătate a înregistrat o creștere semnificativă de 20%, ceea ce ne arată faptul că românii sunt cu adevărat interesați de serviciile medicale de calitate. Astfel, unul dintre obiectivele noastre în 2020 este de a menține acest ritm de creștere și de a găsi modalități cât mai accesibile prin care să le oferim celor interesați posibilitatea de a accesa astfel de produse. Un prim pas în această direcție este implementarea unui sistem online de vânzare a planurilor de asigurare medicală privată, spune Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional. În egală măsură, MediHelp Internațional oferă acces la doctori de renume mondial prin intermediul asigurărilor pe care le promovează. Astfel, beneficiarii unei asigurări de sănătate au posibilitatea de a programa un consult medical cu un medic specialist din orice parte a lumii. Pacientul este examinat în confortul propriei locuințe, la ora aleasă de acesta, consultul realizându-se telefonic sau video. La final, acesta primește un raport medical și recomandări pentru pașii următori din procesul de diagnosticare și tratament. Opțiunea de testare genetică se bazează pe analiza unei probe de salivă, în funcție de care pacientul primește rezultatul. În urma acestei analize, el beneficiază de un tratament personalizat, conceput în funcție de structura sa genetică. Cu ajutorul platformei de second opinion, MediHelp Internațional dorește să ofere persoanelor asigurate garanția unui diagnostic corect. Evoluția constantă a pieței asigurărilor medicale și a nevoilor specifice ale românilor ne permit să dezvoltăm noi modalități de a oferi cele mai eficiente instrumente care garantează un tratament de calitate. MediHelp Internațional își adaptează serviciile la noile standarde tehnologice și pune la dispoziția clienților săi unele dintre cele mai moderne mecanisme de diagnosticare și tratament, completează Elena Ciobanu, Director Operațional MediHelp Internațional.

Banner SapunulCheia.ro

itDepot, prin parteneriatul cu Rocast, isi extinde competentele pe Sisteme de Fixare

0

itDepot, platforma de echipamente performante si consumabile, a devenit Partener Strategic Rocast, liderul national in distributia de sisteme de fixare. itDepot, platforma B2B lansata de Senior Software pentru businessurile care au nevoie de solutii hardware performante, a devenit Partener Strategic Rocast. Acest parteneriat cu Rocast, liderul national in distributia sistemelor de fixare, se incadreaza in trendul ascendent al itDepot de dezvoltare a operatiunilor. “Printre altele, Senior Software dezvolta si implementeaza solutii de ERP si WMS specializate pentru jucatorii care activeaza in verticala de E-Commerce. Pentru a intelege cat mai bine nevoile specifice ale acestor companii, am dezvoltat brandul si platforma de top E-Commerce – itDepot. Viitorul sta in sistemele online si noi vrem sa ne asiguram ca avem un grad maxim de intelegere a acestei piete. Castigand anul trecut concursul de la GPEC pe zona de IT&C, valoarea platformei a fost certificata de un juriu extrem de competent. Am luat decizia sa operam platforma cu o divizie interna dedicata si suntem in contact permanent cu piata de E-Commerce: ii intelegem nevoile, iar know-how-ul se transfera apoi de la divizia itDepot la echipele de programatori care intretin solutiile software. Know-how-ul se incorporeaza si livram apoi versiuni noi specializate si superioare de ERP si WMS pentru jucatorii care detin canale online B2C sau isi doresc implementari de ERP, WMS sau B2B si au nevoi avansate de organizare a activitatii. Cand ajung in acel moment, companiile apeleaza la noi pentru a le implementa solutii software cu care sa-si optimizeze operatiunile. Astfel, se pot concentra mai bine pe businessul lor online, devenind mult mai competitivi”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software. Printre produsele de top oferite prin platforma itDepot se numara: imprimante laser, cititoare coduri de bare, terminale mobile, scanere, sisteme de fixare. “Acest parteneriat cu Rocast demonstreaza clientilor nostri importanta pe care o acordam sistemelor si echipamentelor pe care le oferim. Acestea sunt create pentru a satisface cele mai riguroase cerinte impuse de piata aflata in continua schimbare. In contextul economic actual, ne dorim o si mai buna alocare a investitiilor efectuate, pentru o eficienta operationala cat mai mare. Obiectivul pe termen lung in ceea ce priveste vanzarile este clar: ne dorim sa devenim un furnizor integrat de sisteme de fixare, cu un portofoliu diversificat de produse! Gama de sisteme de fixare oferita de Rocast completeaza perfect nevoile companiilor din variate industrii. Aproape in toate domeniile se cauta constant modalitati de crestere a eficientei, iar segmentul acoperit de acest important parteneriat nu face exceptie”, a specificat Ana Maria Dragomir, Business Developer itDepot. In urma parteneriatului cu Rocast, itDepot pune la dispozitie sisteme de fixare precum conexpanduri, coliere metalice, dibluri rigips, coltare metalice si alte produse complementare destinate companiilor interesate de constructii si bricolaj. Despre Senior Software Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software a implementat solutii moderne, customizate dupa nevoile de business, in companii precum: Libris.ro, Ocean Fish, TeraSteel, Royal Computers, Parma Food, Sano Vita si nu numai.

Banner SapunulCheia.ro

HotSpot Brasov va avea loc in data de 29 Ianuarie, incepand cu ora 18.30, la Sergiana Center – Salon Pearl

0
HotSpot Brasov

Brașovul, a-5-a economie județeană a României (potrivit datelor statistice aferente anului 2019), a trecut printr-o transformare economică radicală, odată cu desființarea vechilor coloși industriali ai perioadei comuniste. Dispariția centrelor de tradiție a făcut loc unui număr important de investiții private de succes, topul celor mai mari business-uri din Brașov fiind dominat în prezent de companii cu capital majoritar german. În plus, în Brașov s-au dezvoltat în ultimii ani și mai multe business-uri controlate de antreprenori români.

DeBizz Magazine își propune prin organizarea acestui eveniment să faciliteze crearea un spațiu de dialog constructiv între investitorii privați, interesați de soluții de stimulare a afacerilor și entități economico-administrative locale.

Astfel, prioritățile economice generate de mediul de afaceri (economia ”reală”) pot fi puse în oglindă cu obiectivele aflate pe agenda autorităților locale.

Participarea este gratuita, prin inscriere la urmatorul link: http://www.debizz.ro/inscriere-participare-eveniment/ in limita locurilor disponibile si este asigurata doar dupa primirea confirmarii pe e-mail din partea echipei DeBizz Magazine.

Printre partenerii evenimentului regasim Bursa Romana de Afaceri, PRbox, Business Mark, Teaha Management Consulting.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE