Acasă Blog Pagina 23

Proiecte mici, proiecte mari, un numitor comun: soluții de la AluKönigStahl

0

AluKönigStahl, lider pe piața sistemelor din aluminiu și oțel a îndeplinit, cu succes, toate obiectivele pe care și le-a propus pentru anul 2020, inclusiv o cifră de afaceri peste 20,4 milioane de euro.
Anul 2020 și pandemia au adus schimbări în toate domeniile, inclusiv în industria construcțiilor. Alukönigstahl, cu o vechime de 25 de ani pe piața din România, a trebuit să se adapteze de la un moment la altul la noile condiții, modificând inclusiv procesele de lucru. Lucând în echipă, am reușit întotdeauna să găsim soluții eficiente la provocările apărute, spune Attila Beer, Administrator al AluKönigStahl.
Printre obiectivele realizate anul care a trecut se numără consolidarea echipei, reorganizarea logistică, eficientizarea proceselor și a fluxului de supply chain, precum și digitalizarea cât mai multor activități. Compania investește în mod constant pentru a răspunde așteptărilor clienților săi, motiv pentru care a reconfigurat depozitul din Jilava, a achiziționat sisteme de depozitare noi și adecvate unui flux rapid de activitate și a implementat o serie de sisteme moderne de gestiune. Dintre acestea pot fi menționate: locații și coduri de bare pentru identificarea corectă și trasabilitatea produselor, scannere portabile pentru creșterea eficienței și scăderea riscurilor de manipulare incorectă. Procesul de eficientizare a activității logistice va fi continuat și în 2021 prin implementarea unui ERP adaptat cerințelor și dinamicii companiei. În ceea ce privește investiția în digitalizare, ne mândrim cu dezvoltarea platformei digitale proprii AKS Connect, unde clienții noștri pot plasa comenzi și pot urmări online statusul livrărilor pentru fiecare articol, în orice moment.
„Astfel, ne asigurăm că și anul acesta vom reuși, în ciuda pandemiei, să gestionăm rapid posibile blocaje de aprovizionare și să respectăm termenele de livrare către toți partenerii din țară. Indiferent de mărimea proiectului de construcții, vom fi alături de clienții noștri cu soluții și cu o gamă extrem de diversă de produse, potrivite pentru proiecte de toate categoriile, fie ele rezidențiale sau comerciale, prin livrare promptă și servicii premium, de la finisarea suprafețelor, până la programe de calcul specializate pentru produsele noastre, completează Attila Beer, Administrator AluKönigStahl.
Și în 2020 ne-am implicat în proiecte atractive. Anul a început cu finalizarea Ana Tower cu cei 12,000 mp de perete cortină. Chiar dacă încă așteptăm unele proiecte care urmau să înceapă in 2020, soluțiile noastre de sisteme arhitecturale au fost livrate la proiecte precum U Center din București cu 13,000 mp de perete cortină FWS 50 și tâmplărie din aluminiu cu izolație termică superioară, sau Offices Jiului 8 în care am integrat tâmplarie Schüco AWS/ ADS și 17,500 mp de perete cortină FWS 50. Alte proiecte, precum Banca Transilvania – sediul Central din Cluj – Napoca, Millo Offfice și Tandem Office din București folosesc soluții arhitecturale Schüco. În Timișoara clădirea de birouri Continental are ferestre AWS 65 cu acționare mecatronică Schüco AvanTec SimplySmart și uși vitrate rezistente la foc.
În domeniul rezidențial, am fost implicați în realizarea a peste 5000 de apartamente midle și high class, cum ar fi proiectele Luxuria Residence și Cloud 9 Resicdence care au ferestre AWS 70.HI și uși ADS 70.HI, foarte bine izolate din punct de vedere termic. De asemenea, ne mândrim cu faptul că suntem implicați în multe alte proiecte care au început în 2020 la nivel național, dintre care menționăm: Wings Residence Cluj, Sea On & Lake On Mamaia, Nordis Residence, Tomis Park Constanța, Banat Art of Living din Timișoara. Soluțiile noaste au fost utilizate si pentru alte tipuri de proiecte, precum Bazinul Olimpic din Târgul Mureș, Piața Sudului din București, sau Complexul sportiv Sepsi OSK din Sfântul Gheorghe( pentru care am livrat uși rezistente la foc). Un domeniu nou și o temă interesantă este renovarea monumentelor istorice, de exemplu Mănăstirie Dragomirna și Biserica Domnița Bălașa din București, obiective la care soluțiile de tâmplărie izolată din oțel Jansen au avut succes.
Anul 2021 regăseşte compania pe o poziţie competitivă solidă, cu perspective de creştere, în pofida provocărilor actuale. La începutul lunii februarie, am lansat platforma online i.NNOVATIONNOW pentru a sprijini activitatea de pregătire profesională online a partenerilor noştri. Platforma cuprinde toate noutăţile în materie de produse și cele mai importante servicii oferite de Schüco, Jansen şi Warema, prezentate într-un mod distractiv și informativ, în cadrul căreia partenerii AluKönigStahl pot parcurge prezentări de produse, pot participa la tururi tematice virtuale şi webinarii.
În 2020, AluKönigStahl a aniversat un sfert de secol de activitate în România, perioadă în care s-a impus ca un este un etalon de excelență și creativitate în industria în care activează. În cei 25 de ani de activitate din România, AluKönigStahl România a asigurat cele mai eficace soluții tehnice şi a realizat peste 5.000 de proiecte şi construcții reprezentative, precum: Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, Sky Tower, Globalworth Tower, UBC Iaşi, Cluj şi Timişoara. Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, transformă Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecții care doresc să implementeze soluții inovatoare pentru uși, ferestre sau pereți cortină.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp și AXA Partners cu sprijinul AXA-Global Healthcare anunță un parteneriat strategic

0

MediHelp Internațional, unul dintre cei mai importanți furnizori de asigurări private de sănătate din Europa Centrală și de Est, începe un nou capitol cu AXA Partners, cu sprijinul AXA-Global Healthcare, ambele făcând parte din Grupul AXA, una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume. Scopul acestei colaborări este de a oferi cea mai de încredere soluție pentru asistență medicală la cele mai înalte standarde, prin pachete complexe de asigurare, atât din punct de vedere al beneficiilor, cât și al serviciilor furnizate.
Noile pachete de asigurare privată de sănătate cu acoperire internațională facilitează accesul la asigurare oriunde în lume, iar cu deschiderea la rețeaua AXA- Global Healthcare, clienții pot fi siguri că primesc acces la asistență medicală indiferent unde se află, printr-o rețea a peste 1,4 milioane de furnizori medicali de pe tot globul. Mai mult, MediHelp a creat noi servicii, disponibile prin aceste planuri de asigurare, cum ar fi: telemedicina, un call center 24/7 în limba română și un nou instrument de plată. În egală măsură, compania a păstrat o serie de beneficii vitale, printre care acoperirea în caz de pandemii precum COVID-19.
MediHelp Internațional rămâne cel mai de încredere partener al clienților și colaboratorilor, căutând permanent cele mai bune soluții, prin analiza aprofundată a nevoilor pieței și prin înțelegerea și identificarea noilor tendințe în piața asigurărilor private de sănătate.
Colaborarea directă cu companiile de brokeraj va facilita distribuția către un număr mult mai mare de persoane direct interesate de soluții inovative pentru asigurarea sănătății. Expertiza extinsă și toate îmbunătățirile disponibile pentru a satisface așteptările și nevoilor clienților certifică noul statut al MediHelp: acela de creator de produse.
„Produsele dezvoltate răspund nevoilor pregnante întâlnite în piață și completează serviciile furnizate în cei 16 de ani de activitate ai MediHelp în România. Noul parteneriat a fost construit astfel încât să ofere cât mai multor oameni serviciile medicale atât de necesare, oriunde în lume și indiferent de natura problemei de sănătate”, completează Laura Afrasine, Director General MediHelp Internațional.
Noul partener MediHelp International este AXA Partners și face parte din Grupul AXA, cu peste 70 de ani de experiență în asigurări, prezent în 57 de țări, cu aproximativ 108 milioane de clienți.
„Partenerii AXA, cu sprijinul AXA Global Healthcare, sunt încântați să încheie acest parteneriat cu MediHelp International. Recunoscând consecvența și inovația MediHelp International ca fiind unul dintre furnizorii principali de soluții de asigurări de sănătate din România și Europa de Est, acest parteneriat începe într-o perioadă importantă, cu atât de mult accent pe nevoia de asistență medicală și se aliniază la dezvoltarea extinsă a soluțiilor de Protecție a Sănătății în cadrul grupului AXA”, afirmă Tomas Mrnka – Director de vânzări AXA Partners.

Banner SapunulCheia.ro

Site publicare articole SEO

0

Articolele SEO sunt instrumente valoroase care contribuie la întărirea poziţiei unui site în motoarele de căutare.

Fără doar şi poate, articolele SEO sunt elemente foarte specializate, şi sunt considerate principalele tool-uri în crearea strategiilor şi a campaniilor de optimizare pentru Google. Publicarea corectă a articolelor SEO, a deveni o sarcină ce trebuie tratată cu maximum de responsabilitate de specialişti. În acest context folosirea unui site de publicare articole SEO reprezintă o soluţie naturală şi eficientă care contribuie la organizarea campaniei de optimizare.

De de sunt utile site-urile de publicare a articolelor SEO?

Articolele SEO sunt componente importante care ajută la realizarea campaniilor de creștere şi optimizare pe termen lung. Publicarea de articole cu conţinut verde, care se păstrează, reprezintă o investiţie cât se poate de mică comparativ cu efectele benefice pe termen lung. Un site de publicare articole SEO este unul specializat, care vine permanent cu conținut nou dar şi cu informații de calitate. Astfel de portaluri sunt urmărite deopotrivă de persoane interesate, care doresc să se pună la curent cu noutăţile din domeniile care prezintă interes, dar şi de Google, care oferindu-ţi credite te va poziţiona mai bine în căutări.

Un portal de publicare articole SEO nu permite afişarea conţinutului duplicat. Ai certitudinea că articolele postate nu sunt copiate, iar acest fapt este primordial dacă vrei să te găsești în fruntea căutărilor pe termen lung.

Portalurile de articole SEO sunt website-uri curate, realizate cu mare atenție, astfel crează fundal favorabil pentru partenerii care aleg aceste opțiuni de promovare. Google avantajează  aceste portaluri, dar şi site-urile partenere  care aleg să îşi extindă rețeaua de link-uri în acest mod.

Portalurile SEO sunt practic surse online de informație valoroasă. Fiecare dintre articolele SEO postate sunt interesante pentru cititori, extrem de valoroase pentru Google, deci nu fac decât să ajute la creșterea în căutare.

Utilizarea unui site specializate pentru publicarea de articole SEO este o soluţie inspirată, care ajută în mod direct şi activ la creşterea unui business, la poziţionarea acestuia pe piaţă şi bineînţeles crearea imaginii brandului.

Ţine minte

  • Conținutul  postat pe un site publicare articole seo capătă valoare, fiind mai bine văzut de Google față advertorialele postate la întâmplare.
  • Pe site-uri de publicare SEO sunt acceptate doar articole valoroase deopotrivă pentru cititori şi pentru motoarele de căutare.
  • Site-urile de publicare advertoriale SEO sunt tool-uri foarte valoroase.
Banner SapunulCheia.ro

Top 4 strategii de design pentru spatiul de birouri

0

Ultimul an a inregistrat o crestere absolut covarsitoare a fenomenului work from home, raspuns absolut normal daca luam in considerare contextul. Majoritatea afacerilor si angajatilor s-au adaptat extrem de rapid, astfel business-ul a putut continua fara prea mari dificultati. Avand in vedere faptul ca vaccinul va aduce lucrurile mai mult sau mai putin la normal, ce se va intampla cand ne intoarcem la birou? 

Chiar daca cel mai probabil telemunca va ramane o parte importanta din viata noastra profesionala, intoarcerea la birou este o certitudine in acest punct. Va fi oare biroul tau pregatit pentru aceasta intoarcere? Ai luat in calcul schimbarile survenite in atitudinea si modul de munca ale angajatilor tai? Iata ce strategii poti lua in calcul pentru designul biroului pentru a-ti primi angajatii inapoi asa cum se cuvine. Totul incepe cu locatia potrivita! O poti gasi aici.

Flexibilitate 

Pana sa ne gandim la cum va arata biroul ideal sau cum va fi amenajat, trebuie sa luam in calcul faptul ca menirea lui este posibil sa se fi modificat putin. Nu putem ignora catusi de putin faptul ca oamenii s-au adaptat deja la telemunca si la beneficiile aduse de aceasta. Un spatiu de birouri trebuie sa se muleze pe noua lor atitudine fata de munca. 

 

Astfel, venitul la birou ar fi bine sa ramana doar o optiune. Chiar daca acum te temi ca toata lumea va alege sa lucreze de acasa, te asiguram ca nu va fi asa. Multora le este dor de cafelele din bucatarie si discutiile fata in fata cu colegii. Dar, pentru ca totul sa mearga bine, biroul trebuie sa devina o optiune, nu o obligatie. Stabileste un program de venit la birou in functie de cultura organizationala, stilul de lucru, dar si preferintele angajatilor. 

Siguranta si igiena

Indiferent de modul in care va arata biroul, acesta trebuie sa fie lipsit de riscul imbolnavirii. Noile designuri de birouri vor include elemente precum mai multe chiuvete, atat in bucatarii si camere de relaxare, si multiple alte modalitati de igienizare in spatiile cele mai circulate din birouri. 

Spatiile speciale pentru fiecare angajat, precum dulapurile individuale s-ar putea sa se intoarca, precum si cosurile de gunoi atent plasate doar in zonele comune, nu la fiecare birou. 

Mobilitate

Nevoia de a pastra distanta a schimbat in mod evident si felul in care colaboram fata in fata. Astfel, pe viitor se va pune accentul din ce in ce mai mult pe spatiile comune cu separatii, decat pe birourile individuale. Cel mai probabil nu vor mai exista pozitii clare pentru fiecare birou si angajatii nu vor mai respecta o asezare concreta in fiecare zi.

Asadar, se va opera conform principiului de primul venit, primul servit in alegerea locurilor de unde poti munci. Astfel poti crea spatii special construite pentru intalniri si vei scapa de birourile personale care in timp devin incredibil de murdare. Acestea pot ajunge adevarate focare de infectie din cauza faptului ca oamenii de la curatenie nu vor sa deranjeze lucrurile de pe birou. 

Evident, scaunele vor fi mobile si asezarea se va face in asa fel incat colegii nu vor fi nevoiti sa stea fata in fata. Poti scapa de mesele imense de conferinte in favoarea spatiilor deschise. 

Tehnologie si materiale

Anul acesta vom adopta din ce in ce mai mult tehnologia hands free si wifi-ul pentru a ne asigura ca atingem cat mai putine obiecte comune. Atat check in-ul vizitatorilor, cat si multe alte activitati din jurul biroului vor fi regandite pentru a limita atingerea suprafetelor comune. Nu in ultimul rand, se recomanda investitia in materiale rezistente la mucegai si care permit libera circulatie a aerului. 

Desigur, asta inseamna si faptul ca birourile vor fi din ce in ce mai verzi, incorporand astfel din ce in ce mai multe elemente naturale, de exemplu pereti din plante. 

Spatiile de birouri vor fi asadar modificate iremediabil, dar acestea nu trebuie sa dispara! 

Banner SapunulCheia.ro

6 criterii de care să ții cont în alegerea hainelor pentru copilul tău

0

Pentru că gama de îmbrăcăminte pentru copii este atât de diversă, îți este greu să alegi cele mai potrivite haine pentru prichindei. Din acest motiv, trebuie să ții cont de câteva criterii înainte să cumperi hăinuțe, astfel încât să faci alegerea corectă și să nu cheltuiești sume colosale de bani. Ține cont de următoarele sfaturi și cumpără articolele ideale pentru cei mici!

Cumpără haine din materiale de calitate

În primul rând, trebuie să pornești de la premisa că pielea copiilor este mult mai sensibilă decât cea a adulților. De aceea, trebuie să optezi pentru materiale de calitate, care să nu-i irite. Nu știi care sunt cele mai adecvate materiale? Bumbacul normal și cel organic. Ambele sunt plăcute la atingere și sunt potrivite, indiferent de vârsta copiilor.

 

Nu uita să verifici și etichetele de pe fiecare hăinuță. În acest fel, îți dai seama care este materialul din care sunt confecționate articolele vestimentare. Urmărește ca hainele pe care le cumperi să aibă o țesătură de calitate bună, cu o compoziție de 100% bumbac. La fel de prietenoase cu pielea copiilor sunt și inul și lâna.

Indiferent că este vorba despre malete sau treninguri pentru copii, încearcă să eviți hainele confecționate din acril, nylon sau poliester, care nu se simt plăcut la atingere și conțin substanțe dăunătoare pentru sănătatea micuților.

Alege piese vestimentare lejere

Indiferent de vârstă, copiii nu trebuie să poarte haine prea strâmte. Atunci când vine vorba despre cei mici, trebuie să iei în calcul confortul pe care îl simt atunci când îi îmbraci. Lasă deoparte colanții și bluzele care îi vor face să se simtă incomod și îmbracă-i cu articole lejere, confortabile și practice.

Ia de pe raft hăinuțele cu capse

Hainele pentru copii trebuie să fie cât mai ușor de utilizat. Astfel, poți opta pentru piese vestimentare care au un sistem de închidere cu capse, în loc de nasturi. Motivul este simplu – capsele se închid și se deschid mai repede decât nasturii, de aceea atât părinții, cât și copiii, nu pierd timp prețios cu îmbrăcatul și dezbrăcatul din timpul zilei.

Evită articolele cu detalii inutile

Deși factorul estetic este important, atunci când vorbim despre hăinuțele micuților, încearcă să nu te axezi pe cele care au detalii inutile sau periculoase. Pentru a evita ca prichindeii să se accidenteze, alege haine fără ștrasuri, paiete, franjuri sau fermoare în exces.

Fă un inventar al garderobei celui mic

Pentru a evita cheltuielile suplimentare, este recomandat să faci un inventar al garderobei copiilor. În acest fel, nu doar că vei economisi sume importante de bani, ci vei reuși să menții un dressing aerisit, care să conțină doar articolele de care are cu adevărat nevoie.

Indiferent dacă ai băiețel sau fetiță, scoate toate hainele din dulap și vezi ce îi lipsește. În acest fel, vei stabili și un buget de cumpărături, pe care să încerci să-l respecți.

Alege magazine specializate pentru copii

Orice sesiune de cumpărături presupune un plan bine pus la punct. Pentru a economisi, nu este o idee bună să cumperi haine pentru copii din orice magazin care îți iese în cale. După ce ai aflat necesarul de haine de care au nevoie cei mici la începutul fiecărui anotimp, mergi în magazinele care comercializează articole pentru copii. Vei găsi o gamă variată de obiecte de îmbrăcăminte, de unde poți alege ceea ce ai nevoie.

Ține cont de criteriile prezentate și alege cele mai bune haine pentru copii! Materialul de calitate, comoditatea și ușurința în utilizare sunt doar câteva dintre aspectele pe care trebuie să le ai în vedere atunci când vrei să îmbogățești garderoba micuților tăi.

Banner SapunulCheia.ro

Cum să alegeți serviciul de găzduire web potrivit?

0

Încercarea de a descoperi cel mai bun hosting pentru website poate fi o adevărată provocare. De la prima căutare sunteți bombardaţi cu numeroase reclame ce promit cele mai bune şi mai rapide opţiuni de găzduire şi instrumente avansate de gestionare.

Dacă nu utilizaţi platforme gratuite precum WordPress.com pentru website, veţi avea nevoie de servicii de găzduire. Cu un server dedicat, veți avea control, opțiuni de customizare, veți putea alege setări personalizate şi veți putea crește siguranța site-ului. Platformele de găzduire gratuite precum Tumblr şi  Blogger nu oferă libertate când vine vorba de realizarea setărilor şi utilizarea uneltelor  speciale, care asigură funcţionalitatea. De la început trebuie să fiţi de acord cu termenii impuși, şi printre acestea se numără  ștergerea efectivă a site-ului.

Industria de hosting s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani şi serviciile de găzduire web IONOS au trecut treptat de la găzduire dedicată, la găzduire cu opţiune de resale, servere în cloud şi chiar servere elastice în cloud. Cu atâtea opţiuni, pe bună dreptate, ca selectarea furnizorului de hosting este o sarcină complexă. Iată ce trebuie urmărit pentru a avea certitudinea că faceţi cea mai bună alegere.

Informați-vă şi aflați ce tip de server vi se potrivește

Dacă aveți un site personal sau unul de prezentare, cu siguranță nu veţi avea nevoie de un server dedicat. Este mai important că furnizorul de găzduirea să vă furnizeze suportul necesar, şi să vă asigure că serverul este protejat împotriva atacurilor DDoS. Uneori comunicarea cu providerul este mai importantă decât serverul în sine.

În cazul în care estimaţi trafic mare, trebuie să vă orientaţi către opțiunile de găzduire dedicate. Chiar şi în  acest caz, trebuie să verificaţi cu atenţie banda, alocată, spațiul disponibil pentru emailuri, dar şi detaliile legate de volumul de conținut acceptat.  Dacă vorbim de un magazin online sau de un site informativ, ce necesită update continuu, cu siguranța, să analizaţi cu atenție detaliile legate de volumul de informație ce poate fi uploadat.

Conform Websitesetup, cei mai mulţi utilizatori aleg varianta shared pentru afacerile lor. Serverele dedicate sunt preferate de 27.9 %, cele de tip VPS sunt preferate de 10% dintre utilizatori iar cele de resellere în proporţie de 13.6%.

  • Shared: 31.7%
  • Dedicated: 27.9%
  • Collocated: 27.9%
  • VPS: 10.3%
  • Reseller: 13.6%

Cei mai mulţi utilizatori aleg servicii ieftine, însă sunt şi utilizatori care doresc siguranţă, înainte de toate, şi aceştia preferă servere costisitoare, cu opţiuni de siguranţă ridicate.

Piaţa globală a furnizorilor de servicii de găzduire este în continuă creştere. Aparent sunt sute de mii de provideri, şi totuşi la o privire mai amănunţită, se va observa că piaţa este împărţită între câţiva jucători foarte mari. Poate cel mai bun exemplu este Endurance Internaţional Group (EIG), care de fapt deţine brandurile cunoscute precum iPage, HostGator şi Bluehost. Acelaşi fenomen se manifestă şi în Europa, aici numele care domină piaţa de hosting este  GoDady.

Pe partea de cloud, Google este furnizorul principal, urmat îndeaproape de Amazon, Go Daddy Grup, Endurance Group şi OVH.

Sistemul de operare contează

Aceleaşi statistici oferite de Websitesetup ne arată ca sistemele de operate folosite pentru controlul serverelor nu sunt foarte variate. Cele două sisteme preferate sunt Windows şi Linux. Dacă ne uităm puţin peste date vom observa că aproximativ 30% din piață este luată de Windows şi 30 % de Linux. Cum în România, piaţa este dominată de Windows, este lesne de înţeles, că aceasta este opţiunea preferată la noi.

Interfaţa Panoului de control – cPanel

Să trecem la alegerea panoului de control propus de providerul de hosting. Sunt furnizori care permit clienţilor să îşi realizeze singuri setările, conturile de email, să creeze bazele de date şi să oferă apoi acces la FTP. Practic clienţii au libertatea de a-şi gestiona singuri serverele.

Sunt şi provideri care realizează aceste setări, nelăsând atâtea libertăți clienților. În acest caz comunicarea cu furnizorii este importantă, pentru că toate setările să fie realizate la timp.

Siguranţa şi predictibilitate – avantaje al serviciilor de găzduire de calitate

Când alegeţi să vă lăsaţi întreaga munca în mâinile cuiva, alegeți cu grijă. Oricând se pot întâmpla atacuri sau pot apărea erori care îţi pot scoate offline afacerea. Este important să colaborați cu provideri de încredere care asigură elemente de siguranța ridicate împotriva acestor pericole. Trebuie să reţineți că informațiile sunt stocate în centre de date, este esențial ca acestea să aibă tehnologie de ultimă generaţie, de asemenea să fie supravegheate permanent.

Găzduire asistată sau neasistata?

Hostingul neasistat presupune servicii limitate, practic primiți spațiu liber pentru stocarea website-ului şi cam atât, pentru a face lucrurile să funcţioneze aveţi nevoie de anumite competențe. Trebuie să fiţi familiari cu  limbajul  PHP sau Apache, să cunoaşteţi amănunţit WordPress, sau alte extensii. Dacă nu sunteţi un mic savant în tehnologie această opţiune nu este bună pentru dumneavoastră.

Găzduirea asistată

Găzduirea asistată este soluţia optimă pentru cei ce nu au abilităţi digitale şi cunoștințe specializate. Serverele vin cu sistemele de operare instalate cu aplicaţiile Apache, PHP integrate, acces la Joomla, WordPress, Drupal. Utilizatorii care aleg această opţiune beneficiază de numeroase module care includ email,  forumuri, opţiuni de transport şi instrumente de marketing. De asemenea serviciile de găzduire asistată oferă acces la  cPanel-uri intuitive, uşor de utilizat.

Cei mai mulţi provideri asigură şi instrumente de monitorizare a serverului şi unelte de identificare a activităţilor rău intenţionate, dar şi alerte de atacuri cibernetice.

Aţi realizat că este foarte important să alegeţi cu atenţie furnizorul de server, de acesta depind siguranţă şi funcţionarea optimă website-ului. Comunicarea este cheia unui parteneriat de succes. Răspunsurile prompte și rezolvarea rapidă a solicitărilor sunt alte detalii ce ajută la dezvoltarea unui business solid pe termen lung.

 

Banner SapunulCheia.ro

7 echipe ale Centrului Alexandru Proca s-au calificat sa participe la 3 competitii internationale de proiecte de cercetare

0

7 echipe ale Centrului Alexandru Proca din cadrul Institutului National de Cercetare Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA s-au calificat sa participe la 3 competitii internationale de proiecte de cercetare.
Astfel, la cea mai mare competitie de proiecte din SUA, Intel ISEF, s-au calificat sa participe 5 echipe ale Centrului, cu urmatoarele proiecte: Biometria degetelor cu aplicatii in psihiatrie (Costache Iulia – Colegiul National Spiru Haret), Formularea unei teme bionice de cercetare privind microactuatia biologica cu aplicatii in MEMS (Bucur Portase, Robin Cristian, Sovei Andreea Magdalena – Colegiul National Mihai Viteazul), Studiul teoretic si experimental al nanotuburilor de carbon. Aplicatii (Mihai Alexandru – Colegiul National de Informatica Tudor Vianu), Aspecte privind actuatia electrochimica (Chivulescu Adrian Alexandru, Savin Eva Maria – Colegiul National Mihai Viteazul), Un studiu bionic asupra piciorului de insecta cu aplicatii in MEMS (Drutu Danciu, Eric Gabriel, Mitrea Mihai – Liceul International de Informatica).
La competitia GYSTB 2021, din China, va intra in competitie o echipa a Centrului Alexandru Proca cu proiectul Electroosmoza – modelare si identificarea unor aplicatii (Ionescu Natalia – Colegiul National Mihai Viteazul).
La competitia Koreea Science & Engineering Fair, din Koreea de Sud, va concura o echipa a Centrului Alexandru Proca cu proiectul Dezvoltarea si cercetarea unui sistem de actuatie dielectric elastomeric pentru aripi cu geometrie variabila (Ursu Stefan – Colegiul Nicolae Titulescu Brașov).
Reusita Centrului este cu atat mai mare cu cat toate cele 5 echipe care vor reprezenta Romania la Intel ISEF apartin Centrului Alexandru Proca. Le uram succes!

Banner SapunulCheia.ro

Asociația GO-AHEAD partener în proiectul ”ZEST4EDU – O nouă perspectivă în educație”

0

Proiectul „Zest4Edu –O nouă perspectivă în educație”, cod PN2022, este implementat în parteneriat de către Inspectoratul Școlar al Județului Prahova (PP- promotor de proiect), Inspectoratul Școlar Județean Neamț (P1), Asociația GO-AHEAD (P2) și Art for Change Foundation din Norvegia, prin Programul „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021.
În urma apelului ” Educație incluzivă pentru copii și tineri în situații de risc” lansat de Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS) în 2018, Asociația GO-AHEAD alături de partenerii săi a depus în data de 28 mai 2019 proiectul ZEST4EDU. În cadrul apelului au fost depuse 117 proiecte, din care 75 au intrat în etapa de evaluare de conținut, dintre acestea fiind aprobate 7 proiecte și ulterior încă 5, ca urmare a suplimentării bugetului.
Proiectul ZEST4EDU s-a situat pe locul 1 pe lista proiectelor aprobate publicată în data de 11 septembrie 2020.

Proiectul se adresează unui număr de 1150 de persoane din 19 unități de învățământ din județele Prahova și Neamț (650 elevi aflați în situație de risc, dintre care 490 in mediul rural si 60 cu CES, 200 părinti/tutori și membri ai familiilor acestora, 200 de membri ai personalului didactic și 100 de persoane din alte grupuri secundare) și vizează creșterea ratei de tranziție în învățământul secundar superior (ISCED 3) cu 1% anual pt scolile sprijinite, îmbunătățirea participării școlare a minim 40% din elevii din grupul țintă principal cu 10%.

Prin furnizarea de activități de dezvoltare personală, de educație non-formală și de socializare, elevii își vor completa cele 3 abilități fundamentale asimilate în mod tradițional (literare, numerice, științifice) cu toate celelalte 13 abilități fundamentale, competențe și trăsături de caracter necesare secolului 21 (conform World Economic Forum 2015). De asemenea prin 3 programe de formare și workshop-uri Affirmative Art cadrele didactice vor dobândi competențe în vederea îmbunătățirii comunicării cu elevii, relației cu părinții, diminuării situațiilor conflictuale dintre elevi, lucrului cu elevii cu CES, susținerii unui interes crescut al elevilor la ore.

Urmărim, pe termen lung, o schimbare de perspectivă în zona educațională, prin introducerea programelor de dezvoltare personală a copiilor și elevilor încă de la vârste mici, cu impact pe termen mediu în creșterea numărului de tineri care finalizează ciclul de învățământ secundar inferior și continuă studiile, iar pe termen lung în scăderea numărului de persoane în risc de șomaj, sărăcie și excluziune socială ca urmare a unei educații personale și profesionale de calitate.
Asociația GO-AHEAD se va implica în:
 Organizarea și desfășurarea programelor de formare autorizate pentru profesori: Evaluarea și dezvoltarea personală a copiilor și elevilor, Strategii de prevenire și combatere a fenomenului bullying, Tehnici aplicative în procesul de predare-învățare a copiilor cu CES
 Elaborarea studiului de impact, a strategiilor și planurilor de acțiune locale pentru combaterea abandonului școlar, bullyingul și segregarea în școli
 Desfășurarea de acțiuni și campanii de informare și conștientizare a grupului țintă pe teme legate de promovarea educației incluzive;
 Organizarea și desfășurarea workshopurilor de Affirmative Art și a activităților de socializare organizate împreună cu Art for Change Foundation din Norvegia
 Comunicarea și promovarea proiectului.
Proiectul ZEST4EDU ,O nouă perspectivă în educație (cod PN 2022) a debutat în data de 16.11.2020, iar valoarea totală a proiectului este de 5,464,478.93 lei din care 1,533,109.69 lei este bugetul Asociației GO-AHEAD.

Comunicatul de presă din 16.11.2020 cu privire la proiect este disponibil online pe website-ul Inspectoratului Județean Prahova
Date informative cu privire la Apelul ”Educație incluzivă pentru copii și tineri în situații de risc” sunt disponibile online website-ul FRDS
Lista proiectelor aprobate – apelul ”Educație incluzivă pentru copii și tineri în situații de risc” disponibilă pe site-ul FRDS.

Informații actualizate despre proiectul ZEST4EDU- O nouă perspectivă în educație sunt disponibile pe paginile oficiale ale proiectului.

Despre Asociația GO-AHEAD
Asociația GO-AHEAD este o organizație non-guvernamentală înființată în august 2017 a cărei Misiune este schimbarea la nivel educațional (șanse egale la educație, incluziune socială, creșterea calității actului educațional). Furnizor autorizat de formare, de informare și consiliere profesională, Asociația GO AHEAD susține DEZVOLTAREA PERSONALĂ și propune un CONCEPT INOVATOR pentru îmbunătățirea rezultatelor educaționale, profesionale și personale.
Promovăm activ educația de calitate punând accent pe importanța dezvoltării abilităților socio-emoționale și pe integrarea tehnologiei în procesul educațional formal și non-formal prin activități de formare dedicate adulților, profesorilor și viitorilor consilieri, respectiv prin activități de consiliere și dezvoltarea de competențe socio-emoționale dedicate copiilor.
Asociația GO-AHEAD – www.go-ahead.ro | +40 747 269 737, +40 724 728 131 | office@go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom imbunătățește Sistemul de Securitate DESFA

0

Atena, Grecia – 27 ianuarie 2021 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a obținut proiectul pentru îmbunătățirea securității fizice a unităților Hellenic Gas Transmission System Operator (DESFA) S.A., prin combinarea tehnologiilor moderne de verificare a obiectelor, activarea alarmelor și identificarea incidentelor de securitate. Proiectul este estimat să fie finalizat până în aprilie 2022.

În cadrul contractului, compania s-a angajat să proiecteze, să livreze și să instaleze toate componentele hardware și software necesare, asigurând o interfață și o integrare nerestricționate în sistemele/infrastructura existente, folosind platforma SISC2 , soluția Intracom Telecom pentru supravegherea, colaborarea, coordonarea și administrarea diverselor evenimente de securitate si gestionarea operațiunilor conexe.

DESFA va beneficia de soluția Intracom Telecom instalată în unsprezece unități DESFA din Grecia pentru a asigura o monitorizare în timp real timp de 24 de ore. Operatorul a decis să folosească acest software modular și scalabil pentru a își consolida capacitățile de securitate și pentru a își apăra personalul și infrastructura împotriva furtului, vandalismului, sabotajului sau oricărei acțiuni răuvoitoare. În plus, operatorul va putea oferi asistență lucrătorilor, în special atunci când lucrează în situații de urgență. Sistemul de securitate fizică implementat va fi gestionat de la un punct central – mai exact de la Centrul de Control al Securității Fizice DESFA – iar Centrele de Control al securității fizice regionale și locale din toate unitățile DESFA vor fi implementate pentru a funcționa în locuri izolate.

Dl. Nikolaos Velentzas, Director General al Services Business Division Intracom Telecom a declarat: “Suntem bucuroși să colaborăm cu DESFA într-un astfel de proiect important. Este o ocazie mare pentru noi să folosim sistemul nostru superior de management al securității fizice care îndeplinește cerințele de securitate fizică actuale pentru infrastructura critică DESFA și în același timp permite Operatorului să gestioneze cerințele de securitate și îmbunătățirile viitoare.”

Banner SapunulCheia.ro

Lansarea proiectului “Învață de la cei mai buni!”

0

UNIVERSITATEA MARITIMĂ DIN CONSTANȚA, în calitate de beneficiar, implementează, în parteneriat cu MARKETSCOPE SRL, proiectul “ Învață de la cei mai buni!” (cod proiect 133046) în perioada 18 Septembrie 2020 – 17 Septembrie 2022 (24 luni).

Proiectul are o valoare totală de 4,467,929.64 lei (valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE: 3,741,718.34) și este finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6: Educație și competențe; Prioritatea de investiții 10.iv, Obiectiv specific 6.13: Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non-universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare/cercetare/ inovare la un potențial loc de munca, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.

Obiectivul general al proiectului este creșterea ratei de participare a studenților la programe dezvoltate pentru a facilita inserția pe piața muncii a absolvenților de studii terțiare, să contribuie la dezvoltarea unei oferte educațională optimizată prin parteneriat social, centrată pe formarea și dezvoltarea de competențe profesionale și transversale cerute pe piața muncii, inclusiv pentru categoriile dezavantajate de persoane și să dezvolte noi parteneriate între instituții de învățământ universitar și sectorul privat, inclusiv în vederea organizării de stagii de practică.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Facilitarea și îmbunătățirea accesului pe piața muncii a 330 de studenți, prin oferirea de servicii de consiliere și orientare profesională personalizată fiecărui student din grupul ținta.

2. Consolidarea cunoștințelor profesionale și dezvoltarea competențelor și aptitudinilor practice pentru 330 de studenți prin participarea la activități practice în cadrul întreprinderilor partenere.

3. Susținerea integrării facile a absolvenților de studii terțiare pe piața muncii (în special în sectoarele economice cu potențial competitive identificate în SNC, precum și SNCDI) prin parteneriate nou înființate/dezvoltate între instituții de învățământ superior, sectorul privat și actori din domeniul cercetării și inovării și prin crearea unui sistem de informare coordonata în ambele sensuri între sectorul privat și unitățile de învățământ superior privind nevoile de instruire pentru a răspunde la nevoile actuale și viitoare ale pieței muncii prin realizarea unei platforme online de stagii de practică care va acționa ca un sistem funcțional de realizare de stagii de practică la nivelul angajatorilor.

Grupul țintă este alcătuit din minim 330 studenți ai Universității Maritime din Constanța (UMC) cu domiciliul/rezidența în afara regiunii București-Ilfov. Din aceștia, minim 10% persoane vor fi din mediul rural și/sau persoane de etnie romă. Nivelul calificării vizat prin proiect, pentru care se realizează pregătirea, este ISCED 5-7.

Informarea și selectarea grupului țintă, dar și furnizarea serviciilor implicate de proiect către aceștia, va ține cont de respectarea principiilor orizontale (egalitatea de șanse, egalitatea de gen, nediscriminarea, accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilități, schimbări demografice etc.) și temele secundare FSE.

La finalul proiectului, din cei 330 de studenți participanți în grupul țintă cel puțin: 238 de studenți (72%) vor dobândi o calificare la încetarea calității de participant; 132 studenți (40%) își vor găsi un loc de munca la încetarea calității de participant; 37 de studenți (11%) vor urma studii/cursuri de formare la încetarea calității de participant.

Principalele activități ale proiectului includ:

A.1. MANAGEMENT DE PROIECT

A.2. RECRUTAREA, SELECȚIA ȘI MONITORIZAREA GRUPULUI ȚINTĂ
În cadrul acestei activități se va organiza o companie de informare a studenților din Universitatea Maritima din Constanța pentru expunerea obiectivelor, oportunităților oferite si modalitățile de înscriere in cadrul proiectului. Campania va acționa pe mai multe cai de comunicare (electronic, internet, tipărit etc.) pentru a ajunge si a oferi acces tuturor studenților interesați de participare.

În plus, se vor organiza întâlniri față-în-față cu studenții pentru prezentarea de informații detaliate despre activitățile proiectului si avantajele practicii oferite în cadrul proiectului pentru facilitarea inserției acestora pe piața forței de munca, pentru a furniza răspunsuri clare si directe la întrebările acestora si pentru a-i motiva sa se înscrie în proiect.

A.3. FURNIZAREA DE SERVICII DE CONSILIERE ȘI ORIENTARE PROFESIONALĂ AXATE PE DOBÂNDIREA DE COMPETENȚE TRANSVERSALE CORELATE CU NECESITĂȚILE PIEȚEI MUNCII
În cadrul acestei activități se va realiza metodologia de furnizare a serviciilor de consiliere și orientare profesională. Ulterior se va demara prestarea serviciilor urmărind mai multe etape:
– 1. Etapa de informare;
– 2. Consilierea profesională de grup – faza 1;
– 3. Consilierea profesională de grup – faza 2;
– 4. Consilierea profesională individuală.

A.4. ORGANIZAREA ȘI DERULAREA DE PROGRAME DE ÎNVĂȚARE PRIN EXPERIENȚĂ PRACTICĂ
În cadrul acestei activități se vor realiza procedurile de lucru și documentația suport necesară pentru realizarea stagiilor de practică și pentru identificarea și selecția partenerilor de practică.

Ulterior se va realiza selecția și elaborarea convențiilor cu partenerii de practică. Se va demara derularea propriu zisă a stagiilor de practică. Stagiile de practica desfășurate vor contribui la: familiarizarea studenților cu activitățile specifice desfășurate în mediul de afaceri, contact cu procesele economice specifice mediului real de afaceri, perfecționarea limbajului de afaceri, obținerea de cunoștințe si informații concrete despre funcționarea mecanismelor economiei de piață, importanța educației în realizarea unei cariere si impactul economiei asupra viitorului tinerilor, încurajarea spiritului competițional, al calității si al responsabilității, dezvoltarea de competențe, aptitudini si atitudini necesare unui angajat (creativitate, competitivitate, gândire analitica, gândire critica, rezolvarea problemelor, luarea de decizii, asumarea responsabilităților, lucrul în echipa, inițiativă, adaptabilitate, perseverență, auto-organizare, auto-evaluare, flexibilitate etc.).

A.5. SPRIJINIREA ÎNCHEIERII UNOR PARTENERIATE SUSTENABILE CU SECTORUL PRIVAT PENTRU FACILITAREA TRANZIȚIEI DE LA EDUCAȚIE LA UN LOC DE MUNCĂ PRIN INSTITUIREA UNUI SISTEM FUNCȚIONAL DE STAGII DE PRACTICĂ LA UN POTENȚIAL ANGAJATOR, ADRESATE STUDENȚILOR INSTITUȚIILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR (ISCED 5-7)

Activitatea presupune dezvoltarea unui instrument inovativ (platforma online stagii de practica) care va avea un dublu rol:
1. soluție inovativa care va acționa ca un sistem funcțional de stagii de practica la un potențial angajator, adresate studenților din instituțiile de învățământ superior (ISCED 5-7), pentru sprijinirea încheierii unor parteneriate sustenabile cu sectorul privat pentru facilitarea tranziției de la educație la un loc de munca;
2. sistem de informare coordonata, în ambele sensuri: de la companii/sectorul privat către rețeaua instituțiilor de învățământ superior privind nevoile lor de instruire, precum si de la instituțiile de învățământ superior către întreprinderi, pentru a răspunde nevoilor actuale și viitoare ale pieței muncii la nivel regional /local.

A.6. ACTIVITĂȚI TRANSVERSALE

Principalele rezultate asumate prin acest proiect sunt:
• 330 studenți selectați pentru participarea la activitățile din cadrul proiectului;
• 330 de studenți participanți la consiliere si orientare profesională;
• Minim 10 parteneriate de practică semnate cu agenții economici;
• 330 de convenții de practică semnate;
• 330 de studenți monitorizați în stagii de practică la partenerii de practică selectați;
• 1 raport al analizei corelării ofertei educaționale cu cerințele pieței muncii;
• 1 platformă online pentru facilitarea accesului studenților la programe de practică și oferirea de consiliere și orientare;
• minim 40 parteneriate sustenabile încheiate (prin intermediul platformei online de stagii de practică – sistem funcțional de stagii de practică) cu sectorul privat pentru facilitarea tranziției de la educație la un loc de muncă;
• Alte rezultate (proceduri, rapoarte, întâlniri, comunicate, afișe etc.).

Indicatorii POCU ce vor fi atinși în cadrul proiectului sunt:

Cursanți/ studenți care dobândesc o calificare la încetarea calității de participant 238
Cursanți/Studenți/cercetători etc., care își găsesc un loc de muncă, la încetarea calității de participant 132
Cursanți / Studenți/cercetători etc., care urmează studii/cursuri de formare la încetarea calității de participant 37
Cursanți/ studenți care dobândesc o calificare la încetarea calității de participant, din care: – Din zona rurală 24
Cursanți/Studenți/cercetători etc., care își găsesc un loc de muncă, la încetarea calității de participant, din care: – Din zona rurală 14
Cursanți / Studenți/cercetători etc., care urmează studii/cursuri de formare la încetarea calității de participant, din care: – Din zona rurală 4
Persoane (cursanți, studenți) care beneficiază de sprijin pentru tranziția de la școală la viața activă 330
Persoane (cursanți, studenți) care beneficiază de sprijin pentru tranziția de la școală la viața activă, din care: – Din mediul rural 33

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Pentru informații suplimentare referitoare la proiect, vă rugăm să utilizați următoarele date de contact:

STANCA Costel – Manager Proiect

UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Telefon: 0241664740
E-mail: costel.stanca@cmu-edu.eu

ȘTEFAN Noel Constantin – Responsabil partener

MARKETSCOPE SRL
Telefon: 0720.53.52.46
E-mail: noel_stefan@marketscope.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE