Acasă Blog Pagina 175

Save the date! Au rămas mai puțin de 3 luni până la ‘World Credit Congress & Exhibition’ care se desfășoară la București, între 8 și 10 iunie 2016

0
România a fost aleasă în premieră în Europa Centrală și de Est ca țară gazdă pentru ‘World Credit Congress & Exhibition’. Organizatorii – ICM Capacitación Integral și Leadership Events, în parteneriat cu Doingbusiness.ro și Business Mark, estimează o participare de 600 de specialiști din sectorul financiar-bancar, al creditului comercial și al colectării de creanțe și serviciilor conexe. Congresul reprezintă platforma ideală pentru interacțiunea specialiștilor din piața financiară, bancară, a consultanței/ serviciilor financiare, profesioniști care activează la nivel global.

 

Contextul: în ape necartografiate

Mediul economic actual este caracterizat de volatilitate, iar creșterea economică globală este amenințată de incertitudine (sau certitudinea unor evoluții negative, care se manifestă deja). Atitudinile băncilor centrale la nivel mondial dau semnale greu interpretabile de către piață, atât prin dimensiunea și natura măsurilor de politică monetară aplicate, dar și prin întinderea lor în timp. Principalul element de certitudine este reprezentat de implicațiile directe asupra mersului creditului global și de majorarea riscurilor asociate creditării/ colectării creanțelor, riscuri care pot fi totuși limitate. În condițiile în care la nivelul zonei Euro, politica monetară nu este suficientă pentru a inversa tendința prezentă de inhibare a creșterii economice, Banca Centrală Europeană a luat decizii istorice pentru impulsionarea creșterii economice.

  • Trăim incipiența unei stagnări seculare?
  • Care sunt instrumentele sectorului financiar pentru a se adapta, dezvolta și funcționa în condițiile ,,noului normal’’ economic?
  • Ce înseamnă pentru piața creditului planul statelor G20 de a genera creștere economică suplimentară, la nivel global, de 2% în fiecare an (prin reforme inițiate de FMI și OECD)?
  • Cum a reușit sectorul bancar din zona Euro, în ciuda ratelor negative de dobândă din 2015 să își majoreze activele, iar randamentul capitalului, măsurat prin Return on equity (ROE) să se majoreze de la 3,5% în 2014, la 5,7% în 2015 – care în condițiile unei inflații zero reprezintă și randamentul real?
  • Cu politica monetară îndreptată spre normalizarea inflației, specialiștii apreciază că este nevoie urgentă de măsuri pentru creștere economică suplimentară, pentru reducerea deficitului de activitate economică și, implicit, a șomajului. Ce înseamnă pentru piața creditului și a creanțelor că Banca Centrală Europeană va folosi toate, dar chiar toate politicile disponibile? Și ce efect va fi asupra economiilor și sectorului financiar bancar/ non-bancar din Europa Centrală și de Est (inclusiv din România)?

În mod categoric, indiciile vor fi disponibile pentru participanții la ‘World Credit Congress & Exhibition’, din luna iunie, de la București. La fel și scenariile și instrumentele de limitare a celor negative, care vor fi aduse la cunoștința managerilor de top din domeniul creditului, finanțelor și vânzărilor de servicii financiare, care vor alege să participe la cea de-a cincea ediție a Congresului.

Obiectivele Congresului

Scopul Congresului este de a oferi participanților raționamente și practici relevante expuse de personalități cheie din sectorul public/ instituțional/ guvernamental și din cel privat, pentru a permite celor prezenți să deruleze o operare mai eficientă a propriilor companii prin dezvoltarea piețelor interne și externe și crearea unui cadru strategic pentru afaceri mai productive. Participanții vor cunoaște produse și servicii care îi vor sprijini pentru a stimula și crește propria performanță în afaceri. Strategiile de capitalizare rapidă vor fi abordate în cadrul Congresului prin intermediul practicilor fundamentale de operare, care includ dezvoltarea unor portofolii de active solide și atractive. Rezultatul este oferirea de către organizatorii Congresului pentru profesioniștii participanți a ocaziei de a obține și dezvolta calități critice necesare în mediul financiar actual.

Avantajele participării la Congres

Lucrările Congresului permit accesul participanților la expertiza de succes a specialiștilor internaționali în domenii cheie de competență: servicii bancare și financiare, consultanță, colectare de creanțe.

Sunt asteptați la București personalități și lideri ai lumii financiare la nivel global, precum și profesioniști de talie internațională cu experiență pe tot globul care controlează bugete de zeci și sute de miliarde de euro.

Totodată, la București vor fi disponibile și dezbătute cele mai bune practici cu relevanță directă în aceste sectoare și cu aplicabilitate imediată. Experții participanți vor expune propria înțelegere și descifrare a situației economice curente, la nivel global, cu impact direct și relevanță pentru România, Europa de Est și Uniunea Europeană. Vorbitorii din cadrul Congresului vor evalua, de asemenea, factorii critici de risc, atât interni și externi care pot amenința expansiunea de piață a companiilor reprezentate de participanții la Congres.

Mai multe detalii despre Congres sunt disponibile aici: http://www.creditcongress.com/2016/english/index.html.

Reprezentanții companiilor mici, mijlocii, mari și ai corporațiilor multinaționale care doresc să participe la cea de-a cincea ediție a ‘World Credit Congress & Exhibition’, se pot înregistra aici: http://www.creditcongress.com/2016/english/booking.html.

‘World Credit Congress & Exhibition’ este sprijinit de Expense Reduction Analysts și Tao Institute for Credit & Risk Management.

Sponsorii evenimentului sunt: EOS – Gold Sponsor și EuroCollectNet Lawyers – Bronze Sponsor.

Partenerii evenimentului sunt: Kompass Romania, Corporate Rebels, Irish Credit Management Training, The Credit Coach, ACCEE, Profit Centred Credit Group, Chartered Institute of Credit Management, Malta Association of Credit Management (M.A.C.M.).

Partenerii media ai evenimentului sunt: Ciclo de Riesgo, Credit Matters, AGERPRES, Hotnews, Transilvania Business, Spatiul Construit, Manager Express, Calendar Evenimente, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Cariereonline.ro, RBE Connect, PRBOX.ro, Credit Today, Invest Club și MANPRES.

Banner SapunulCheia.ro

Identitate – Vernisaj expozitie pictura pe sticla

0

ANAV – Asociația Națională pentru Arte Vizuale Contemporane organizează expoziția de pictură “IDENTITATE” a artistei TEOFILIA JURAVLE. Vernisajul acestei expoziții are loc în spațiul cultural GALLERY, din strada Leonida nr. 9-11, București, pe data de 17 martie 2016, la ora 19.00.
Curator – Mirela Trăistaru, Prezintă: Dan Tudor Truică, Invitat special: Marie-Christine Raboud de la Galerie Cathedrale Fribourg, Elvetia.

Artistii invitați speciali ai Teofiliei, care ne vor bucura în seara vernisajului, sunt JEZEBEL – voce și ALEXANDRU BURCA – pian.

IDENTITATE - Vernisaj expozitie pictura pe sticla

Banner SapunulCheia.ro

Surprize in luna Martie la Bordei, unicul restaurant dacic din Bucuresti

0

In luna martie te invitam sa faci cunostinta cu tentatiile culinare din meniul restaurantului La Bordei, locul unde poti savura preparate unice, alaturi de un vin bun, intr-o atmosfera speciala.
Te vor cuceri cu siguranta bucatele preparate ca pe vremea dacilor, pastrandu-se simplitatea felurilor si naturaletea ingredientelor. Poti degusta feluri principale – Carne la garnita ca la daci, Impanat da Tarabostes, Limba perpelita ca la Sucidava, Platoul dacilor, dar si deserturi exceptionale ca Para in Vin sau Comoara Padurii.
Atmosfera pe care o vei gasi de fiecare data in restaurantul La Bordei este dintr-o alta epoca, demult apusa. Cu fiecare preparat pe care il vei incerca, vei fi sedus de combinatiile de gusturi simple si naturale. Oricare ar fi preferintele tale, La Bordei te vei delecta numai cu ingrediente naturale, pe care le utilizau dacii in hrana lor zilnica (fructe, legume, carne, cereale, miere).
In fiecare seara de vineri si sambata, La Bordei ai ocazia sa te relaxezi cu muzica buna, bucate alese si bauturi pe gustul tau! Raducanu Music Band iti aduce cele mai frumoase piese din repertoriul autohton si international, cu Anca Belciu (voce), Alma Raducanu (saxofon), Tony Raducanu (pian) si Paul Raducanu (vioara).
Iar daca ziua ta este in martie, sarbatoreste-o La Bordei și primesti tortul din partea casei!

Restaurant La Bordei
Adresa: Bd. Iuliu Maniu, nr. 7, sector 6, București (incinta Cotroceni Business Center, fosta clădire Apaca)
Coordonate GPS: 44.433200, 26.053355; accesul se face prin curtea clădirii, intrarea dinspre mall-ul Afi Cotroceni
Rezervari: 0747 063 249 sau rezervari@la-bordei.ro
La Bordei

Banner SapunulCheia.ro

Doingbusiness.ro revine la Iași cu o nouă conferință – BUSINESS to more BUSINESS – în data de 23 martie 2016

0

Managerii și antreprenorii din Iași și localitățile învecinate sunt invitați să participe miercuri, 23 martie, la evenimentul BUSINESS to more BUSINESS, organizat de Doingbusiness.ro. Conferința se desfășoară la Hotel Internațional, începând cu ora 9:00, și oferă participanților ocazia de a dezbate subiecte de actualitate cu specialiști din cele mai importante companii din țară, precum și de participa la un workshop dedicat transformării digitale și adaptării strategiilor de marketing și vânzări.

Evenimentul moderat de jurnalistul Radu Soviani – care include sesiuni de prezentare în plen, un workshop interactiv și întalniri private pentru consultanță personalizată gratuită  – oferă  participanților un cadru propice pentru a descoperi și folosi în propriul beneficiu oportunități și instrumentele de dezvoltare personală și a afacerii. Evenimentul se adresează atât antreprenorilor și top managerilor, cât și managerilor departamentelor financiar, resurse umane, vânzări, IT sau achiziții – care sunt invitați să își programeze participarea înregistrându-se gratuit pe pagina oficială: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-iasi/. Tot aici, participanții se pot programa pentru una sau mai multe întâlniri private gratuite, care vor fi oferite de reprezentanții EY România (pe teme de fiscalitate), Telekom (soluții pentru optimizarea costurilor), REI Finance Advisors (fonduri disponibile pentru afaceri), Kompass Romania (instrumente de direct marketing, generare de leaduri).

Primul panel este dedicat consultanței fiscale, financiare și managementului performant. Arcadie Parfenie, Tax Senior Manager – EY România va vorbi despre optimizarea activității companiilor pe baza modificărilor recente din Codul Fiscal. Cele mai importante detalii despre fondurile europene disponibile și formalitățile de accesare a acestora sunt prezentate pe larg în acest panel de către REI Finance Advisors prin Roxana Mircea- Managing Partner, iar Cati Stoican, Director General Adjunct – Safety Broker descrie soluțiile potrivite pentru transferul riscurilor. Dr. Vasile Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business – Telekom Romania  va vorbi despre modalitățile de optimizare a costurilor prin soluții adaptate afacerilor dumneavoastră.

Evenimentul va continua cu un workshop dedicat transformării digitale și a construirii strategiilor de marketing și vânzări în vederea creșterii performanței companiilor. Vorbitorii care se vor adresa audienței din Iași vor aduce noutăți despre NLP și influența acestei tendințe asupra comportamentului consumatorului – Elena Badea, Marketing Director, EY Romania, dar și despre instrumentele veritabile pentru generarea de oportunități imediate de vânzare – Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania. Totodată, Marius Hărătău, Sales and Marketing Manager, Quartz Matrix, Partener Microsoft va aduce informații de ultimă oră despre modul în care tehnologia poate influența performanța echipelor de vânzări.

Ca element de unicitate, Doingbusiness.ro și EY România aduc în fața participanților un instrument complex de prognoză – ,,Barometrul de afaceri la nivel local’’ prin care audiența poate exprima principalele elemente de prognoză economică pentru anul 2016. Metodologia cercetării permite comparația și includerea percepției asupra mediului de afaceri la nivel local într-o perspectivă inter-regională. Concluziile barometrului vor fi dezbătute într-un panel dedicat structurat sub forma unei dezbateri interactive în care vor fi prezentate opiniile managerilor și persoanelor de decizie din companiile locale.

„Invităm antreprenorii din Iași și zonele adiacente să participe la BUSINESS to more BUSINESS atât pentru a descoperi informații de actualitate și interes pentru afacerile lor, cât și pentru a dezbate cu aceștia oportunitățile deja existente, pornind de la percepția lor asupra mediului de afaceri local. Avem, și de această dată, un program complex, amplu, realizat în colaborare cu reprezentanți de marcă din cele mai importante companii din țară, care vor susține prezentări și vor sta la masa discuțiilor cu participanții la eveniment, oferindu-le consultanță gratuită și sfaturile de care au nevoie”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.

 Partenerii evenimentului de la Iași sunt: Telekom România , EY România, Microsoft România, Quartz Matrix, Safety Broker, REI Finance Advisors și Kompass România.

Partenerii media care susțin BUSINESS to more BUSINESS sunt Manager Express, Transilvania Business, MANPRES, Cariere, Calendar Evenimente, AGERPRES, Evenimente Biz, Spațiul Construit, Jurnalul de Afaceri, PR BOX, RBE Connect, Radio Romania Iasi, Iasi4U, Invest Club.

Proiectul va continua în 2016 cu evenimente organizate în Ploiești (14 aprilie 2016), București (18 mai 2016), Sibiu (26 mai 2016), Constanța (16 iunie 2016), Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Cum se calculează cheltuielile la bloc?

0

E bine să știi că repartizarea cheltuilelilor la bloc se face după criterii stabilite prin lege, iar calculul obligațiilor financiare pentru fiecare proprietate individuală intră în obligațiile administratorului asociației de proprietari, care răspunde de corectitudinea listelor de plată.
Există mai multe criterii de repartizare a cheltuielilor la bloc, așa cum sunt ele prezentate și reglementate în legislația în vigoare. Astfel, cheltuielile se repartizează în funcție de numărul de persoane, în funcție de cota-parte indiviză, de consumurile individuale, de cheltuielile pe beneficiari și de cheltuielile pe consumatori tehnici și, desigur, există și cheltuieli de altă natură.
Cu atâția indicatori și variabile, repartizarea cheltuielilor la bloc este un proces destul de complex și modalitatea de calcul devine foarte greu de înțeles pentru simplii proprietari. Din fericire, există aplicații prin care se pot gestiona toate activitățile asociației de proprietari. O astfel de aplicație este Gesimo, un program informatic pentru administrarea asociației de proprietari.

Cum te poate ajuta GESIMO?
Administrarea cheltuielilor lunare a cotelor de întreținere și penalizărilor, efectuarea plăților, menținerea evidenței cheltuielilor și a facturilor devin foarte simple folosind programul Gesimo. Este o metodă care ușurează mult munca și consumul de energie, atât al responsabililor din conducerea asociației, care își pot îndeplini sarcinile cu ușurință și în mod eficient, cât și a locatarilor, care pot introduce citirea contoarelor și efectua plățile facturilor în timp util.
Pe lângă gestionarea eficientă a resurselor și activităților administrative ale asociației, Gesimo asigură și o mai mare transparență a asociației de proprietari în raport cu fiecare locatar. În baza unui cont online, orice locatar are acces la informații privind asociația, în orice moment.
În plus, procesul de comunicare între membrii asociației de proprietari este cu mult eficientizat. Administratorul și președintele asociației pot trimite notificări tuturor locatarilor pentru diferite activități de interes general, astfel încât să existe permanent o bună informare a tuturor.
Asociațiile de proprietari au acces gratuit în aplicația Gesimo, în primele 3 luni, iar firmele care administrează imobile au un abonament gratuit în prima lună.

Banner SapunulCheia.ro

Plastimul 1 K Superplus- Emulsie bituminoasa, monocomponenta cu continut de sfere de polistiren si granule de cauciuc, flexibil

0

Iata-ne din nou, impartasindu-va cate ceva despre un alt produs de marca, al celor de la Mapei. Asa incat, astazi S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta Plastimul 1K Superplus- o emulsie bituminoasa, monocomponenta, de impermeabilizare, gata preparata.
PLASTIMUL 1 K SUPERPLUS este utilizat pentru hidroizolarea pe verticala si pe orizontala a suprafetelor de beton si zidarie, supuse incercarilor dinamice mari. Acesta contine sfere de polistiren si granule de cauciuc, ce ajuta la cresterea randamentului, reduce contractiile si confera produsului o rezistenta marita la fisurare si flexibilitate.
PLASTIMUL 1 K SUPERPLUS nu contine solventi, este un produs inodor, ecologic usor de utilizat si rezistent la substantele agresive continute de sol; este tixotropic, ceea ce face posibila aplicarea lui, in straturi groase, pe suprafete verticale.
Se utilizeaza pentru: hidroizolarea exterioara a fundatiilor, garajelor si pasajelor subterane; hidroizolarea peretilor portanti; a balcoanelor, teraselor, prin aplicarea unor fasii protectoare pentru izolarea sapei de stratul suport(in aceste cazuri, inainte de acoperirea pardoselii, recomandam aplicarea de Mapelastic pe sapa, cu rolul de a o proteja).Datorita unui coefficient de difuzie de gaz radon, de 7.81 x 10-13m2s-1Plastimul 1K Superplus este certificat ca bariera pasiva pentru gazul radon.
Plastimul 1K Superplus rezista foarte bine la imbatranire, nu devine casant si adera foarte bine pe suprafete uscate si usor umede.Respecta cerintele pentru acoperiri pe baza de bitum, cu polimeri modificati, aplicate in straturi groase, in concordantacu standardele EN 15814.
Suntem convinsi insa ca, punerea in opera va va demonstra de la sine si alte caracteristici ale acestui produs de top.
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!

Reg. Com.: J40/4450/2012: CIF: RO30083970
Showroom: Sos. Mihai Bravu 520-530, Complex ZAR, Stand nr.19,sector 3, Bucuresti
Program:Luni-Vineri:9:00-18:00;Sambata: 9:00-14:30;Duminica:Inchis
Adresa web: www.izotech-services.ro
Email: office@izotech-services.ro; Tel: 0722212792 ; 0722279300 Fax:0317102354

Banner SapunulCheia.ro

Workshop Educatie Energetica pentru consumatorii casnici

0

ATAM EXECUTIVE invita la workshop-ul Educatie Energetica pentru consumatorii casnici ce va avea loc lunar incepand cu 05.04.2016 ( 18.30-20.00).
Numar minim de participanti: 10

Ce ofera workshop-ul ?
Vrei sa stii ce platesti in factura de energie?
Stii ca distributia si furnizarea energiei electrice sunt asigurate de doua societati diferite ?
Vrei sa stii cate dintre elementele facturate difera de la furnizor la furnizor, si care sunt tarife reglementate?
Ce curiozitati ai despre acest domeniu ? Vrei sa te evidentiezi prin cunostintele de educatie energetica?

Cui se adreseaza ?
Oricarui consumator casnic si oricarei persoane interesate de domeniul energetic .

Cat dureaza ?
90 de minute in data de 05.04.2016

Inscrieri si detalii ?
adriana@atam.ro
semn

Banner SapunulCheia.ro

Lansarea Proiectului „Modelăm viitorul. Fii un Mentor în Rotary!”

0

Într-un mediu select, din cadrul Hotelului Internațional, în Sala Opera, membrii cluburilor Rotary din Districtul 2241 România și Republica Moldova au deosebita plăcere de a vă invita, în data de 19 martie 2016, începând cu orele 9:30, la Conferința de lansare a Proiectului „Modelăm viitorul. Fii un Mentor în Rotary!”

 

Acest proiect vizează crearea unei comunități de mentori rotarieni care să îndrume tinerii în dezvoltarea competențelor de leadership, project management, lucrul în echipă, îndrumare în carieră, dar și formarea de tineri mentori care să reprezinte modele de urmat pentru adolescenți.

De asemenea, organizatorii acestui eveniment au creat un site al proiectului pentru promovarea mentorilor (Rotary si Rotaract) a cluburilor din care aceștia fac parte, precum și promovarea evenimentelor și programelor de mentorat pe care urmează să le realizeze.

Organizatorii își propun să realizeze si un „Ghid al Mentorului Rotarian”, să formeze o comunitate de mentori în rețelele sociale FB si Linkedin, să realizeze un blog „Povesti de succes”, să organizeze workshop-uri live si on line, webminarii pentru dezvoltarea competenței de mentor și leadership, să organizeze o conferință anuală de mentorat, a declarat Gabriela Puskas – District Leadership Trainer.

La conferința de lansare a proiectului vor participa în calitate de invitați speciali PDG – Martha Maria Mocanu și PDG – Radu Popescu.

Tot în cadrul acestui proiect organizatorii au semnat un acord de parteneriat cu EMCC – European Mentoring & Coaching Council – organizație non-guvernamentală internațională. Parteneriatul își propune susținerea și promovarea reciprocă pentru realizarea obiectivelor proprii.

De asemenea, prin intermediul acestui proiect, organizatorii își propun să formeze tinerele generații de leaderi, să selecteze tineri în rândurile membrilor cluburilor Rotary, să formeze mentori, dezvoltând competențele acestora de mentoring, leadership și coaching, să promovezee atât membrii care vor face parte din acest proiect, cât și cluburile din care aceștia fac parte.

ROTARY International District 2241 România și Republica Moldova face parte dintr-o organizaţie internațională care reunește oameni de afaceri și reprezentanţi ai diferitelor profesii liberale care, derulând activităţi umanitare, promovează cele mai înalte standarde etice în toate domeniile de activitate şi stabileşte relaţii de bună înţelegere. Reunind persoane cu o bună reputaţie în domeniul lor de activitate, lideri ai comunităților locale, Rotary promovează integritatea şi idealul de a servi binele public în profesie şi în societate, activând pe bază de voluntariat.

Echipa de organizare a conferinței Gabriela Puskas – Leadership Trainer și Marian Neagoe – Leadership Chair, îi invită pe toți cei interesați de acest proiect, să participe la lansarea acestuia.

 

Persoana de contact:

Gabriela Puskas

 

———————-

Gabriela Puskas | District Leadership Trainer 

Manager proiect: “Modelam viitorl. Fii un Mentor in Rotary!”

D 2241 Romania and Republic of Moldova

Mobile: + 40. 721. 424. 322

Emailinfo@gabrielapuskas.ro

rotary

Banner SapunulCheia.ro

Doingbusiness.ro a lansat la Brașov conferința națională „Business to more Business”.

0

Evenimentul a beneficiat de o audiență record în rândul conferințelor regionale organizate de Doingbusiness.ro

Peste 200 de antreprenori, oameni de afaceri și manageri din companii medii si mari au participat joi, 10 martie 2016, la cel mai important eveniment de afaceri al anului din Brașov – Business to more Business. Conferința a marcat debutul unei serii de 10 evenimente, parte a proiectului național „Business to more Business”.

,,După 6 ani de experiență în organizarea de conferințe naționale, putem afirma, pe baza reacțiilor obținute de la participanți, că am întrunit într-o foarte mare măsură așteptările participanților la eveniment’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,La Brașov, unde am înregistrat un record de audiență regională, am inițiat cu succes seria de conferințe din anul 2016. Reacția și interesul  participanților ne onorează și ne impune un standard ambițios pentru evenimentele care urmează.’’

Evenimentul „Business to more Business” este un concept unic care aduce consultanța fiscală, financiară și legislativă mai aproape de mediul de afaceri local. Seria de conferințe oferă antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii chiar și în condiții economice volatile.

Conferințele Doingbusiness.ro reprezintă cea mai bună oportunitate pentru companii de a descoperi noi perspective de afaceri, dar și strategii de dezvoltare personală adresate managerilor.

Pe lângă instrumentele de investiție și optimizare inteligentă dezvoltate în sesiunea de consultanță fiscală, participanții la evenimentul de la Brașov au obținut cele mai noi răspunsuri și soluții optime în ceea ce privește absorbția fondurilor europene. În premieră în anul 2016,Business to more Business” a oferit participanților sesiuni exclusive dedicate vânzărilor, marketingului, comunicării și dezvoltării personale (îmbunătățirea aptitudinilor și abilităților manageriale, coaching).

Conferința de la Brașov a oferit modalități facile și eficiente din punct de vedere al costului, respectiv instrumente inovatoare derivate din tehnologie și e-business.

În cadrul evenimentului, au susținut prezentări și au răspuns întrebărilor participanților, inclusiv în întâlniri private și gratuite: Mihail Ionescu, Tax Senior Consultant – EY Romania, Roxana Mircea, Managing Partner – REI Finance Advisors, Dr. Victor Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business – Telekom Romania, Eduard Galan, Director Executiv – ask4IT, Elena Badea, Marketing Director – EY Romania,  Mihai Stănescu, Executive Coach – RoCoach, Dumitru Ion, CEO –  Kompass Romania. Conferința a fost moderată de jurnalistul economic Radu Soviani.

 Totodată, în cadrul evenimentului, organizatorii au realizat un sondaj de opinie în rândul participanților – Barometrul mediului de afaceri din Brașov și județele învecinate – pentru a afla și disemina opinia mediului antreprenorial local asupra perspectivelor de business din 2016. Rezultatele sondajului vor fi disponibile pe site-ul doingbusiness.ro.

,,Ca parte a unicității acestei serii de evenimente am inclus și prezentarea în premieră a studiului privind percepția mediului românesc de afaceri in 2016, dezvoltat de EY Romania in colaborare cu Doingbusiness.ro, A Vision for Growth”. Studiul include răspunsurile a peste 400 de persoane cu funcții executive reprezentantive și anticipează mersul economiei la nivel național și sectorial. Participanții au avut astfel ocazia să compare propriile percepții cu punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanți manageri din Romania și să își consolideze propria viziune asupra mersului economiei’’, a mai declarat Dumitru Ion.

„Business to more Business” mai include în 2016 mediul de afaceri din Iași (23 martie), Ploiești (14 aprilie), București (18 mai), Sibiu (26 mai), Constanța (16 iunie), Cluj-Napoca (13 octombrie), Galați (10 noiembrie) și Oradea (24 noiembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference.

Partenerii evenimentului Business to more Business organizat la Brașov în data de 10 martie 2016 au fost: Telekom Romania (Partener Principal), EY Romania, Microsoft, RoCoach, Safety Broker, REI Finance Advisors, ask4IT, Kompass Romania, Travis și LO SPAZIO.

Conferința a fost susținută prin parteneriate media de: AGERPRES, Radio România Târgu Mureș, Transilvania Business, KissFM Brașov, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, Manpress, PRBOX.ro, Spatiul Construit, Calendar Evenimente, Investclub,  RBE Connect, Cariere, MANPRES, Bună Ziua Făgăraș și Star FM.

poza_1

IMG_4684

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Open: Customer Care Satisfaction – 26,27 martie Bucuresti

0

Vrei sa impulsionezi vanzarile companiei tale? Atunci e timpul sa acorzi mai multa atentie echipei tale de vanzari si sa o inspiri sa faca o schimbare reala.

Este bine cunoscut ca serviciul de relatii clienti, are un mare impact asupra succesului si bunului mers al unei companii. Practic, este primul contact pe care un client il are cu compania dumneavoastra. De aceea este esential ca angajatii din acest departament sa atinga maximum de potential in dezvoltarea lor individuala si profesionala, pentru a fi inspirati si motivati sa ofere tot suportul de care este nevoie pentru gestionarea eficienta a relatiei cu clientii. Beneficiul participarii la acest curs nu este numai al echipei dvs de vanzari ci se transfera implicit si asupra clientului. Astfel, clientii dumneavoastra pot fi siguri ca orice problema sau nelamurire va fi rezolvata rapid, competent si cu multa atentie. Ei vor aprecia, de asemenea, ca nu vor trebui sa efectueze apeluri sau intalniri repetate pentru a identifica informatii complete legate de serviciile dvs.

Ce va propunem?
Va aducem asadar in atentie, trainingul practic: Customer Care Satisfaction, ce va avea loc in perioada 26-27 martie, la Bucuresti. Cursul se va concentra pe identificarea unui sistem eficient si profitabil de relationare cu clientii, transformandu-i in parteneri de lunga durata.

De ce sa participi?
In urma participarii la acest curs cursantii vor dobandi calitati esentiale specifice consultantilor in vanzari, precum:
• adaptabilitate;
• capacitatea de a influenta pozitiv;
• abilitati de comunicare si relationare extinse;
• abilitati de aplanare a conflictelor;
• cross-sell si up-sell; persuasiune

Cum te poti inscrie?
Taxa de participare este 375 euro, iar pentru inscrierea pana la data de 15 martie, beneficiati de oferta Early Bird de numai 300 euro. Pentru inscrieri, va rog trimiteti un e-mail la: rezervare@connectevents.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Connect Events
O727 317 419
www.connectvents.ro
HJjhA0jC3Q_1401718377263

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE