Acasă Blog Pagina 153

Mai sunt cateva ore pana cand magazinele incep official campania de Black Friday

0
black friday 2016 romania

Marii retaileri au pregatit stocuri speciale pentru campania de Black Friday de anul acesta si in scurt timp se pregatesc sa scoata produsele la vanzare.

black friday 18 noiembrieCare sunt retailerii care participa in 2016 la Campania de Black Friday? Site-ul BlackFridayDeals.ro ti-a pregatit o lista cu toate magazinele participante, lista pe care o gasesti AICI. In speranta ca te vom ajuta in goana pentru chilipiruri, mai jos iti vom prezenta cativa retailer cunoscuti:

eMag – La eMag, Black Friday vine cu peste 1.000.000 (da! un million!) de produse la oferta, iar compania estimeaza Vanzari de peste 250.000.000 de lei in data de 18 Noiembrie. Oferta eMag va include 50.000 de smartphone-uri, 20.000 de laptopuri, 40.000 de televizoare, 100.000 de electrocasnice mici, 17.000 de frigidere si peste 1.500 de produse Smart Home.

evoMAG – La evoMAG veducerile vor fi valabile in perioada 18-20 Noiembrie, iar dicounturile se vor aplica la 25.000 de produse din aproape toate categoriile de pe site. De asemenea evoMAG va scoate la vanzare in editia din acest an a Black Friday si autoturisme marca Ford, Seat si Skoda, cu discount-uri de pana la 25%

FashionDays – Vineri, Fashion Days va avea reduceri la peste 700.000 de produse. Clientii lor vor putea cumpara la preturi foarte mici de la branduri de top precum Pepe Jeans London, Mango, Zee Lane, Dolce Gabbana, Prada, United Colors of Benetton, etc.

Elefant.ro – Zeci de mii de produse la reducere va pune in vanzare si retailerul Elefant.ro. Principalele categorii reduse anul acesta sunt Parfumuri, Carti, Ceasuri, Jucarii, Cosmetice si Pantofi.

Lista TUTUROR MAGAZINELOR PARTICIPANTE o poti gasi pe BlackFridayDeals.ro, iar incepand cu 17 Noiembrie, seara, poti participa la LIVETEXT-ul de pe site. In cadrul livetext-ului te vom tine la current in timp real cu cele mai bune reduceri din absolut toate magazinele participante. Iar daca te inscrii la newsletterul BlackFridayDeals.ro, vei fi primul care va primi principalele reduceri din toate categoriile.

Site-ul BlackFridayDeals.ro, dedicat special evenimentului Black Friday, va pune la dispozitie toate magazinele participante la campaniile de reduceri din aceasta luna, dar si produsele aflate la reducere. Abonatii newsletterului vor fi primii care vor primi pe mail preturile cu produse reduse, iar in ziua de Black Friday vor primi si o selectie cu cele mai avantajoase discounturi si cu recomandari din partea echipei site-ului.

Banner SapunulCheia.ro

Codecs te asteapta cu reduceri de Black Friday

0
codecs

In perioada 18 – 20 noiembrie 2016 te poti inscrie la programele CODECS si poti beneficia de reducerile de Black Friday.
Programele CODECS sunt gandite ca o cale accesibila si profesionista catre o cariera in management si sunt adaptate unei audiente largi care doreste sa-si imbunatateasca abilitatile si cunostintele, indiferent de varsta sau nivelul de experienta, sunt flexibile si inovative ca tematica si metodologie.

Tematica va aborda toate domeniile aferente managementului general, strategic, de proiect, operational, managementului proceselor si calitatii Lean Six Sigma, cat si programe destinate imbunatatirii de soft skills cu accentul pus pe Business Intelligence, comunicare, public speaking, vanzari si tehnici de prezentare si negociere.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa http://www.codecs.ro. De asemenea, un consultant CODECS este disponibil la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de email sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe grupul nostru LinkedIn, CODECS Network.

Alege cursul carierei tale alaturi de CODECS!

Banner SapunulCheia.ro

IT Genetics organizează cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B

0
it genetics prbox

IT Genetics, unul dintre cei mai importanţi distribuitori locali de echipamente profesionale şi furnizor de soluţii AIDC & POS, organizează în perioada 18 – 20 noiembrie 2016, pe www.itgstore.ro, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B. În cadrul campaniei, lansată sub numele „De Black Friday gândeşte-te la afacerea ta!”, compania oferă discount-uri de până la 57% la toate produsele comercializate.
Peste 10.000 de produse profesionale – cititoare coduri de bare, imprimante de etichete şi de bonuri, cântare electronice, aparate de etichetat, terminale mobile, marcatoare de preţ şi consumabile – au fost pregătite pentru această campanie. Ediţia de anul acesta oferă, în exclusivitate, încă o soluţie pentru optimizarea activităţii afacerilor.
„Black Friday 2016 va fi pentru segmentul B2B cea mai mare campanie de reduceri de până acum. Pentru că susţinem dezvoltarea continuă a business-urilor şi înţelegem necesitatea îmbunătăţirii proceselor operaţionale îngreunate şi rezolvarea problemelor cu care se confruntă companiile, de patru ani consecutiv organizăm, în noiembrie, campania de Black Friday. Alături de soluţiile customizate oferite clienţilor, anul acesta mizăm pe încă o soluţie necesară oricărui business: în exclusivitate pentru piaţa din România vom comercializa autoutilitare, maşini de transport marfă ce pot fi achiziţionate din magazinul nostru online, în perioada campaniei, cu reduceri de până la 4.200 de euro.”, spune Liviu Sima, Managing Partner, IT Genetics.
Campania de Black Friday începe în 18 noiembrie, la ora 07.00, şi se derulează exclusiv pe www.itgstore.ro. Furnizând soluţii dedicate pentru industrii precum HoReCa, retail, logistică, transporturi, producţie, sănătate, educație, financiar-bancar şi utilităţi, IT Genetics oferă clienţilor o gamă variată de produse de la peste 90 de producători recunoscuţi la nivel internaţional, precum: Star Micronics, Zebra Technologies, Brother, Citizen, Honeywell, Datacard, Evolis şi Datalogic.

Despre IT Genetics
Cu o experiență de 10 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS şi de infrastructură wireless).
Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării și colectării automate de date.

Banner SapunulCheia.ro

cargo-partner A LANSAT PLATFORMA „ROAD CARRIER”, DEDICATĂ TRANSPORTURILOR DE MARFĂ DIN EUROPA

0
cargo partner

cargo-partner a lansat platforma internă Road Carrier, dedicată transporturilor de marfă din Europa. Platforma oferă acces pe bază de înregistrare furnizorilor de servicii de transport / cărăuși parteneri ai cargo-partner, odată îndeplinite anumite condiții.

Platforma Road Carrier, dezvoltată de cargo-partner, este disponibilă din data de 7 noiembrie 2016. Această platformă este destinată managementului transportului rutier de mărfuri si are ca scop simplificarea modului de căutare a vehiculelor disponibile, respectiv optimizarea procesului de comunicare și gestionare a informațiilor. În calitate de furnizor internațional de servicii de transport și info-logistică, cargo-partner colaborează cu companii de transport atent selecționate, din întreaga Europă. Platforma Road Carrier facilitează procesul de selecție a cărăușilor și susține, totodată, sistemul intern de management al calității – QMS.
Începând cu luna noiembrie 2016, cargo-partner atribuie transporturile de marfă operate pe camion, exclusiv prin intermediul acestei platforme. Cărăușii care se înregistrează și depun toată documentația solicitată și care fac, astfel, dovada prestării de servicii de calitate, primesc acces deplin la toate solicitările de transport procesate de cargo-partner. Din acest punct de vedere, platforma poate fi considerată o bursă proprie a transporturilor, atent monitorizată, ce beneficiază de un control strict al acurateței informațiilor prezentate și o calitate superioară a serviciilor tranzacționate.

Asigurarea calității
După ce sistemul informatic înregistrează documentele și autorizațiile solicitate, acestea sunt verificate și validate de către persoanele desemnate, din cadrul cargo-partner. Platforma va emite notificări automate cu privire la actualizările ce trebuie efectuate, astfel încât documentele existente să fie tot timpul corecte.

Reducerea numărului de transporturi ineficiente, din punct de vedere al încărcăturii
Transportatorii pot preciza, în sistem, competențele specifice și pot publica lista vehiculelor disponibile, astfel încât să primească cereri de transport cât mai relevante. Suplimentar, au la dispoziție o opțiune prin care pot căuta, prin intermediul platformei, mărfurile ce trebuie transportate și să trimită cotații, în mod direct. Astfel, efortul de comunicare este diminuat, iar transporturile derulate fără atingerea capacității maxime de încărcare vor fi cât mai rare.

Prețuri în acord cu cererea
Platforma Road Carrier permite firmelor de transport să urmărească istoricul ofertelor trimise prin acest sistem, inclusiv ofertele nematerializate în comenzi. Un asemenea demers le va fi util în articularea strategiei de preț, în funcție de evoluția cererii.

Mai multe detalii: http://www.carrierplatform.com

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

Informații suplimentare

Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel.: + 40 21408 2468, E-Mail: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Banner SapunulCheia.ro

Participa la Workshop-ul Gratuit – Certificarea PMP

0
Workshop

WS_pmp

CODECS va invita pe 24 Noiembrie la workshop-ul GRATUIT – Certificarea PMP. Vino sa discutam despre importanta Certificarii PMP alaturi de Mihail SADEANU. Vom vedea de ce este Certificarea PMP cea mai apreciata certificare in Managementul Proiectelor si care sunt pasii de pregatire a examenului de certificare.

Administrat de catre Project Management Institute (PMI®), PMP® este programul de certificare profesionala in Project Management cu cea mai larga acoperire internationala.
Totalizand un numar de aproximativ 530.000 profesionisti certificati in peste 140 de tari, programul PMP® certifica atat experienta profesionala in domeniu, cat si cunostintele din standardul international PMBOK® Guide Fifth Edition, elaborat de catre PMI®.

Participarea se face pe baza de inscriere in limita locurilor disponibile. Workshopul se desfasoara in intervalul 18:00-20:00 la Centrul de training CODECS din strada Agricultori, nr. 37 – 39, sector 2, Bucuresti.

Inscrieri la https://goo.gl/forms/PajccDm7yHavzyUq2.

Pentru informatii suplimentare un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Black Friday hrana caini si pisici

0
hrana caini

banner-livepr
Profita de preturile fara egal pentru hrana caini si pisici. In perioada 18-20 noiembrie 2016 Anima Land desfasoara promotii la majoritatea produselor si ofera clientilor chiar si produse bonus la fiecare comanda. Pe site-ul nostru animaland.ro puteti gasi hrana super premium destinata cainilor si pisicilor. O dieta echilibrata este bazata pe ingrediente de cea mai buna calitate, iar Equilibrio si Animonda sunt branduri de top ce pun pe primul plan santatea animalutelor de companie.

Banner SapunulCheia.ro

,,CEO Conference – Shaping the future’’ – evenimentul de referință pentru elitele mediului de afaceri românesc are loc la București, în data de 23 noiembrie 2016

0
ceo conference

Fie că vorbim despre companii listate, deținute majoritar de stat sau afaceri ale antreprenorilor, anul 2017 va aduce numeroase provocări companiilor românești. Economia în 2016 crește semnificativ, cu peste 5%, iar afacerile vor continua să fie robuste și în 2017. În timp ce unele economii avansate au în față volatilitate sporită și creștere economică mai scăzută, multe economii emergente cresc. Votul Brexit și alegerile recente din SUA par să semnaleze o creștere a valului de naționalism, cu efecte asupra comerțului și stabilității economice globale. Digitalizarea aduce cu sine oportunități enorme, dar și modificări dramatice ale climatului competițional.

În acest context, în care singura strategie viabilă este starea de alertă permanentă vis-à-vis de modificările globale și capitalizarea noilor oportunități de afaceri și investiții, Doingbusiness.ro organizează ,,CEO Conference – Shaping the future’’ – întâlnirea anuală a celor mai mari lideri de companii din România.

Evenimentul se desfășoară la București (Stejarii Country Club), miercuri, 23 noiembrie 2016. CEO Conference este o conferință anuală, exclusivistă (participarea se face doar pe bază de invitație) și reprezintă o platformă deschisă, mai puțin formală pentru dezbateri și relaționare de afaceri în care participanții se întâlnesc și discută despre: factorii care conturează mediul de afaceri acum; tendințele din economia locală și globală; motoarele creșterii economice și oportunitățile din perspectiva experienței și a relaționării de afaceri.

Conferința va fi deschisă de către Nenad Pacek – Președintele Fondator al Global Success Advisors și confondatorul CEMEEA Business Group, fost vicepreședinte al The Economist Group (Economist Intelligence Unit). Nenad Pacek va prezenta perspectivele proprii în ceea ce privește modificarea paradigmei Uniunii Europene și consecințele asupra economiei Uniunii, României și țărilor din Europa Centrală și de Est.

Nenad Pacek va fi moderator în prima sesiune a conferinței – Perspective macroeconomice, la care participă Cătălin Păuna – Senior Economist pentru România – Banca Mondială, Steven van Groningen – Președinte – Raiffeisen România și Board Member – Foreign Investors Council, Sorin Mîndruțescu – General Manager – Oracle Romania, Radu Crăciun – CEO – BCR Pensii și Vicepreședinte – Asociația Administratorilor Independenți. Speakerii invitați vor încerca să răspundă la întrebarea dacă semnalele mixte în privința economiei României transmit mai multă stabilitate decât putem percepe și dacă excesul de lichiditate și nivelul minim istoric al ratelor de dobândă reprezintă noua realitate a finanțării. Schimbările geopolitice aduc noi oportunități pentru piețe? Care sunt noile oportunități și responsabilități din punctul de vedere al afacerilor, inovației și antreprenoriatului – sunt subiecte cheie la care Nenad Pacek și invitații săi vor răspunde în cadrul CEO Conference 2016.

Cea de-a doua sesiune, dedicată digitalizării și creșterii economice, trasează rolul liderilor de companii în privința transformării digitale, regândirii strategiilor și a modelelor de afaceri și reinventării avantajelor competitive ale companiilor în economia digitală. Sesiunea va răspunde la două întrebări cheie: cum reacționează piața forței de muncă la digitalizare și la ce transformări să ne așteptăm pentru produse, servicii și interacțiunea cu clienții. În această sesiune, vor susține prezentări: Nenad Pacek – Președintele Fondator – Global Success Advisors, Vargha Moayed – Partener, Advisory Services Leader – EY România, Marius Persinaru – Country President Romania & Moldova – Schneider Electric și Daniel Pană – Country Manager – SAS România.

Cea de-a treia sesiune este gândită pentru experiența coaching-ului. Care sunt piedicile care îi opresc pe liderii de companii din a avea impactul pe care îl urmăresc? Mihai Stănescu – Executive Coach – RoCoach detaliază comprehensiv cele trei caracteristici pe care trebuie să le dețină fiecare lider de companie/ persoană cu funcție executivă: integritate, credibilitate, carismă.

Evenimentul “CEO Conference – Shaping the future” este organizat de Doingbusiness.ro. ,,CEO Conference reunește o componență unică de persoane influente la nivelul mediului de afaceri, consultanților, decidenților și reprezentanți ai instituțiilor de prestigiu naționale și internaționale. Conferința reprezintă astfel o platformă excelentă pentru discuții la nivel înalt și oportunități exclusive de afaceri pentru participanți’’, spune Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro.

Agenda evenimentului și condițiile de participare sunt disponibile aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/CEO_Conference_-_Shaping_the_Future/31.

Co-organizator al conferinței este EY Romania. Partenerii evenimentului sunt Coca-Cola HBC România, Raiffeisen Bank România, Expense Reduction Analysts, Coface România, RoCoach. Conferința este susținută de sponsorii: Dr. Pendl & Dr. Piswanger, Regus, Business Lease, 1tedjob și Immofinanz, iar Foreign Investors Council și Asociația Administratorilor Independenți sunt Organizațiile Suport ale evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Revista CARIERE, InvestClub, Evenimente Biz, Calendar Evenimente, Forbes Romania, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Manager Express, AGERPRES, Prbox.ro, RBE Connect, Saptamana Financiara, Buzz! Camp, BuzzJob, Inspire, Editura Amaltea, Spatiulconstruit.ro, MANPRES.

 

 —

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

 

Banner SapunulCheia.ro

Tefal lanseaza Optigrill®+, gratarul ultraperformant pentru pasionatii de soul dining

0
tefal Chef Cezar Munteanu

Chef Cezar Munteanu

Bucuresti, 15 noiembrie 2016. Fie ca este vorba despre cina festiva de Sarbatori, o masa in familie sau de un pranz alaturi de prieteni, cu noul Tefal Optigrill®+ ii poti surprinde pe cei dragi cu o friptura excelenta, perfect pregatita!

Tefal Optigrill®+ este un gratar electric de ultima generatie, ce beneficiaza de o tehnologie patentata, unica in lume, garantand rezultate perfecte de fiecare data. El adapteaza parametri esentiali – temperatura si durata – astfel incat gustul si fragezimea carnii sa fie pastrate intacte. Indiferent de talentul, experienta sau indemanarea ta, Tefal te transforma intr-un chef cat ai zice “Optigrill”!

Sase programe perfect adaptate stilului tau

Controlul procesului de gatire este cheia pentru un gratar bine facut. Intr-o tigaie sau cu un gratar obisnuit, temperaturile corecte sunt foarte greu de controlat si de optimizat. Aici intervine inovatia Tefal – Optigrill®+ este prevazut cu sase programe automate pentru pentru burger, pui, sandwich, carnati, carne rosie sau peste, un program pentru decongelare si un mod manual cu patru setari diferite de temperatura – de la nivelul I, ”Mentinere la cald” pana la nivelul 4, ”Gratar bine facut”, intre 110 si 275 grade Celsius. Optigrill®+ dispune de un indicator luminos pentru nivelul de gatire, care permite monitorizarea procesului, astfel incat alimentele preparate sa fie exact asa cum iti doresti.

Cu Optigrill®+, Tefal a patentat si „Automatic Cooking Sensor“ – un senzor automat, prin care timpul de preparare si temperatura sunt reglate automat, in functie de grosimea si dimensiunea alimentelor si de numarul de portii asezate pe suprafata gratarului. Cu Tefal Optigrill®+ nu ai nici o sansa sa arzi friptura deoarece semnalul sonor te anunta cand alimentul este gata preparat!

Placile de gatit ale aparatului sunt din aluminiu turnat, cu invelis antiaderent si detasabile, ceea ce face ca spalatul lor sa fie o joaca de copil, fiind compatibile cu masina de spalat vase!

“Suntem convinsi ca Tefal va incanta si de aceasta data publicul din Romania cu gratarul ultraperformant, Optigrill®+. Acesta vine in intampinarea tuturor celor gourmands et gourmets, a iubitorilor de preparate rafinate, dar si a celor care apreciaza mancarea bine gatita, din ce in ce mai multi, mai informati si cu gusturi mai educate. Cu cele 6 programe automate diferite si 4 noi programe de gatit legume si fructe, Tefal Optigrill este usor de folosit si ofera rezultate excelente de fiecare data”, declara Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Tefal, Groupe SEB.

Despre arta gratarului perfect cu Chef Cezar Munteanu si Optigrill

Chef Cezar Munteanu, cel care ne rasfata cu specialitatile sale rafinate la restaurantul “Cezanne”, dezvaluie secretul meniurilor fine dining – gratarul electric Optigrill®+, cea mai recenta inovatie de la Tefal.
“Fie ca pregatesc o gustare mediteraneana cu jambon, branza de capra si legume, fie ca alegerea mea se indreapta spre muschi de vita Red Angus sau file de somon cu sos olandez, pot crea preparatul perfect. Cu ajutorul Optigrill®+, cele mai diferite alimente pot fi transformate cu un minimum de efort si rapiditate in preparate delicioase. Alimentele isi pastreaza savoarea irezistibila si integrala, de fiecare data”, declara Chef Cezar Munteanu.

Tips & tricks de la Chef Cezar Munteanu pentru a pregati gratarul perfect

“Cu gratarul potrivit, asa cum este Optigrill®+ de la Tefal, fiecare experienta de gatit se transforma in… soul dining! Regasesti placerea de a gati si creezi cu pasiune si emotie preparate din ingrediente alese cu multa grija, special pentru a aduce bucurie oamenilor”, completeaza Chef Cezar Munteanu.
Si, pentru ca friptura pregatita de tine cu ajutorul Optigrill®+sa fie demna de un chef, Cezar Munteanu te sfatuieste sa scoti carnea din frigider cu cel putin 30 minute inainte de a o prepara si sa o asezonezi inainte de a o gati. Un ultim secret este sa lasi friptura “sa se odihneasca” dupa ce o prepari, semiacoperita, intr-un loc cald, pentru minim 10 minute inainte de a o servi.

Voila! Cu Tefal Optigrill ®+ poti avea experienta soul dining chiar la tine acasa! Bon appetit!

Despre Tefal®:
Tefal, ingeniozitate acasa
De peste 60 de ani, Tefal vine in intampinarea consumatorilor cu produse ingenioase care ofera un gatit echilibrat si sanatos, cu rezultate garantate. De la vase de gatit la aparate electrice si de calcat, Tefal ofera solutii inovatoare, conviviale, care ofera placerea de a le utiliza in fiecare zi.

Banner SapunulCheia.ro

3rd Annual Credit Risk Management Forum, 2-3 of March, 2017 – Berlin, Germany

0
credit risk glc prbox

credit risk glc prbox

Risk Management is a hot topic wherever we go. After the financial crisis and credit crunch hit the world economies the importance of Credit Risk Management emerged even more. Credit Portfolios, Credit Scoring and Creditworthiness of individuals and companies are common terms in the everyday life of the financial sector.

During 3rd Annual Credit Risk Management Forum – following in the footsteps of GLC renowned Risk Management Series – the participants will hear about the latest regulations, gain insight to volatility under IFRS 9; stress testing and scenario analysis in ICAAP and Recovery plans; risk models; shadow banking; AnaCredit, and many more.Furthermore they can also build long lasting business relationships with the representatives of the most significant financial institutions of Europe as well as regularity members.

Banner SapunulCheia.ro

RBE Connect pentru brokerii de asigurari, piata de capital, marfuri, credite si imobiliare

0
morning coffee brokeri actiuni valori forex marfuri asigurari credite real estate rbe connect

Bursa Romana de Afaceri organizeaza in data de 25 Noiembrie 2016 incepand cu ora 10:00 la sediul sau din Bd. I. C. Bratianu nr. 10, a treia editie a Morning Coffee @ RBE Connect, care va fi dedicata brokerilor de asigurari, de pe piata de capital, marfuri, credite si imobiliare.

morning coffee brokeri actiuni valori forex marfuri asigurari credite real estate rbe connectCei cinci brokeri care vor fi selectati dintre aplicanti, au astfel ocazia de a descoperi facilitatile platformei de afaceri RBE Connect precum si modalitatile de colaborare cu Bursa Romana de Afaceri.

Colaborarea cu Bursa Romana de Afaceri poate fi o completare perfecta a gamei de servicii pe care un broker il poate furniza clientilor lui, maximizandu-si sansele de reusita pentru gasirea solutiilor la diversele nevoi de business ale acestora, inclusiv de identificare a unor oportunitati de afaceri si investitii in Romania, afaceri de vanzare, noi idei de afaceri profitabile si potrivite pentru un start-up de success, finantari, accesare de noi piete de desfacere si parteneri externi etc.

Reprezentantii Bursei Romane de Afaceri vor prezenta in cadrul intalnirii, si cateva din intentiile unor firme straine de a intra pe piata din Romania si a face investitii directe sau a dezvolta parteneriate de afaceri cu firme romanesti deja prezente pe piata, reuniunea din data de 25 noiembrie avand ca obiectiv si identificarea unor oportunitati reale de investitii si afaceri din Romania, acestea urmand a fi promovate pe plan international.

Brokerii sunt persoane foarte active in plan profesional, si pretuiesc exact puterea informatiei de afaceri si oportunitatea de a colabora cu o retea nationala si internationala pentru realizarea de noi tranzactii de afaceri.

Parteneriatul cu RBE Connect deschide pentru cei care practica brokerajul, noi orizonturi profesionale si posibilitati multiple de a intermedia noi dealuri. Cei interesati sa faca parte din echipa de 5 brokeri, pot solicita in sectiunea de Evenimente de Afaceri una din cele cinci invitatii gratuite pentru intalnirea de pe 25 Noiembrie 2016, sau trimitandu-ne un mesaj la adresa de e-mail office@rbe.ro

Cei cinci brokeri selectati pentru a participa la intalnirea Morning Coffee @ RBE Connect din data de 25 Noiembrie, vor primi si cate un voucher gratuit care le va da acces pentru un an de zile la serviciile Networking ale platformei Bursei Romane de Afaceri. Participarea la acest tip de evenimente de afaceri este gratuita.

Chiar daca participa sau nu la intalnirile Morning Coffee @ RBE Connect, orice broker (fie ca este vorba de cei de pe piata de capital, brokeri de afaceri, marfuri, asigurari, credite sau real estate) isi poate creea cont gratuit in platforma de afaceri RBE Connect, unde poate gasi noi idei de afaceri si solicitari de parteneriate din partea membrilor RBE Connect si poate promova propunerile de afaceri si investitii proprii sau in numele clientilor sai.

Bursa Romana de Afaceri este prima si cea mai complexa platforma de business matchmaking si marketing digital din Romania. Platforma digitala RBE Connect, conecteaza oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere si parteneri de afaceri, idei si oportunitati de afaceri si investitii la nivel international.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE