Alukönigstahl și Schüco mențin pasul alert în adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzând digitalizarea în palmaresul de responsabilități asumate.
Motivația din spatele digitalizării companiei s-a născut din dorința de aîmbunătăți întregul lanț valoric și de a-l eficientiza. În industria construcțiilor, digitalizarea are impact direct în toate procesele, de la proiectare și ofertare până la faza de planificare, producție și apoi la asamblarea pe șantier, respectiv funcționarea unei clădiri.
Soluțiile digitale oferite de Schüco vin în ajutorul clienților pe termen lung prin faptul că sunt oferite răspunsuri la provocările individuale și, în același timp, sunt dezvoltate optimizări sistematice pentru arhitecți, proiectanți, fabricanți și facility management. Cu alte cuvinte, clientul are certitudinea faptului că nevoile sale sunt înțelese, compania asumându-și cerințele și responsabilitatea implementării de soluții orientate către viitor.
Schüco este partenerul care investește în viitorul clienților săi. Ne mândrim cu abordarea la 3600pe care o avemîn ceea ce privește viitorul digitalizat al partenerilor noștri. Accentul este pus pe platforme și aplicații, mașini inteligente, utilizarea senzorilor și datelor pentru procese durabile și eficiente în industria construcțiilor. Știm că digitalizarea este un proces complex, care are nevoie de timp pentru implementarea corespunzătoare, motiv pentru care susținem toți utilizatorii pentru ca parcursul lor să fie către un sistem digital simplu, eficient și benefic, menționează Attila Beer, Country Manager Alukönigstahl.
Un exemplu de digitalizare este showroom-ul virtualSchüco, spațiu care permite integrarea gamei largi și diverse de produse într-o singură platformă, lucru puțin posibil într-un showroom fizic.
Showroomul Virtual Schüco este o experiență de realitate virtuală care îi ajută pe clienți să testeze produsele. Aceștia interacționează cu ele în timp real și le învață modul de operare cu ajutorul aplicației VR. Pot vedea aspectul elementelor de tamplărie si tuturor tipurilor de pereti cortină din interior și din exterior. Mai mult, utilizatorii au posibilitatea să viziteze un atelier în care pot vedea cele mai noi utilaje – centre de prelucrare Schüco, un simulator de fabricație și un laborator acustic. De asemenea, în turul animat al showroom-ului virtual, fiecare participant este însoțit de un robot.
Configuratorul de produse Schüco este un alt instrument digital modern, recomandat pentru prezentarea către beneficiari a numeroaselor elemente de tâmplărie care se pot realiza cu sistemele Schüco. Un aspect inovator este dat de versatilitatea configuratorului care permite vizualizarea elementelor finite. Fie că este vorba de ferestre și uși de intrare sau de uși pliante și glisante, beneficiarul poate vedea în câteva minute cum va arata obiectul final. Pe lângă faptul că se pot vizualiza toate tipologiile, de exemplu, o ușă glisantă cu două cercevele se poate modifica imediat într-una cu 4 cercevele, pot fi schimbate culorile tâmplăriei, la interior și la exterior, pot fi alese mânerele și chiar finisajul podelei sau al pereților, pentru a realiza o imagine cât mai realistă a produsului final. În același timp, aplicația, care comunică cu programul specializat de calcul SchüCal, poate calcula prețul pentru fiecare configurație.
În 2020, Alukönigstahl a aniversat un sfert de secol de activitate în România, perioadă în care a devenit un etalon de excelență și creativitate în industria sa. În cei 25 de ani de activitate din România, AluKönigStahl a asigurat cele mai eficace soluții tehnice şi a realizat peste 8.000 de proiecte şi construcții reprezentative, precum: U Center, Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, SkyTower, GlobalworthTower, UBCIaşi, Cluj şiTimişoara, AsmitaTowers, Luxuria Residence, Banat Art Living, Isho Living, Nordis Mamaia. Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, transformă Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecții care doresc să implementeze soluții inovatoare pentru uși, ferestre sau pereți cortină.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.
Alukönigstahl și Schüco – trendsetters în VR și digitalizare în construcții
Innovation IT 2021: 18 ani de experiență și inovație în businessul regional
One-IT a organizat a VII-a ediție a Innovation IT, un eveniment anual dedicat clienților business. Această ediție aniversară a marcat 18 ani de experiență și inovație în susținerea dezvoltării organizațiilor prin tehnologie și digitalizare. Evenimentul a avut loc joi, 23 septembrie, la sala de evenimente „Primera” a Hotelului Primera Dru și a găzduit peste 100 de clienți One-IT.
Devenit deja o tradiție pentru mediul de afaceri regional, Innovation IT aduce în prim-plan cele mai noi tehnologii din domeniu.
Cea de-a VII-a ediție a fost cu adevărat specială datorită clienților One-IT, alături de care s-au construit colaborări durabile și s-a accelerat dezvoltarea afacerilor cu ajutorul soluțiilor IT potrivite, în toți cei 18 ani de activitate în domeniu. Succesul ediției s-a datorat și partenerilor prezenți la eveniment: Xerox, Synology, Cisco, Epson, Bitdefender, Dell EMC, Dahua, Vertiv, Acronis, Asus, Aten, Lenovo, HP, Fortinet și Spacer.
Evenimentul a fost deschis de CEO & Founder al One-IT, Nicolae Onțiu, care a făcut o scurtă retrospectivă a celor 18 ani de experiență One-IT și care a prezentat o viziune de viitor pentru susținerea progresului în afaceri prin soluții IT flexibile și stabile.
Prezentările partenerilor au fost concepute sectorului B2B și au propus soluții IT care răspund provocărilor actuale din mediul de afaceri, precum: inovații în supraveghere video, soluții de securitate pentru protejarea împotriva amenințărilor cibernetice, management inteligent al documentelor pentru modul de lucru hibrid, protecția cibernetică a datelor (fizice, virtuale sau în cloud), imprimare cu jet de cerneală la cele mai înalte standarde, stocare și backup de date performante, conectivitate audio/video și administrare simplificată, soluții de alimentare eficientă cu energie electrică pentru continuitatea transferului de date etc.
După maratonul de prezentări a urmat sesiunea demo, în cadrul căreia clienții au avut oportunitatea de a testa și analiza soluțiile prezentate la standurile partenerilor.
Tombola Innovation IT a fost un moment așteptat, la care participanții au câștigat numeroase premii: laptop, multifuncționale, telefoane, accesorii, licențe, stații de backup, scaun de gaming etc.
În această ediție aniversară au fost premiați 18 clienți One-IT. One-IT a ținut să menționeze că toți clienții sunt la fel de valoroși, deoarece s-au creat relații durabile și frumoase cu fiecare dintre aceștia.
Momentul a fost continuat cu o surpriză pentru Nicolae Onțiu, care a primit un trofeu de apreciere pentru cei 18 ani de activitate.
Cu recunoștință, Nicolae Onțiu, CEO & Founder One-IT, a declarat: „Innovation IT a ajuns la ediția a VII-a și este o mare bucurie și onoare să îi avem din nou alături pe clienții, colaboratorii și partenerii noștri într-un eveniment care a devenit, în timp, un reper pentru inovație și tehnologie în businessul regional. Este un an deosebit din toate punctele de vedere și cu atât mai frumos, deoarece am avut ocazia de a sărbători împreună 18 ani de experiență pe piață. Au fost niște ani extraordinari, în care am construit o afacere pentru a ajuta organizațiile să evolueze prin intermediul tehnologiei și a aduce mai aproape de oameni soluții care să fie cu adevărat utile și care să contribuie la îmbunătățirea întregii activități. Mulțumesc tuturor pentru că au fost alături de noi și pentru că în toți acești ani, ne-au oferit încredere, ne-au învățat lecții valoroase, care ne-au ajutat să ne perfecționăm și să ajungem la un nivel în care putem spune cu adevărat că tehnologia, utilizată în mod inteligent, poate fi cheia către stabilitate, performanță și succes în business. Echipa One-IT vă este sincer recunoscătoare!”
Seara a culminat cu cina festivă, moment excelent pentru ca participanții să socializeze și să petreacă un timp de calitate, deschis oportunităților și discuțiilor constructive într-o atmosferă relaxată. Iar participanții au fost plăcut surprinși de întregul eveniment și de inovațiile prezentate.
Iată câteva dintre feedbackurile primite de la aceștia:
Mihai Marcu, reprezentant SYNOLOGY, a afirmat: „One-IT reușesc să fie un magnet puternic în domeniu, atrăgând și menținând în jurul lor persoane de calitate. Să creezi o comunitate puternică este o mare realizare. Felicitări pentru rolul pe care îl îndepliniți cu succes și pentru aniversarea celor 18 ani de activitate! Mulțumim pentru promovarea soluțiilor de stocare și backup Synology, soluții complete și cu grad foarte ridicat de fiabilitate, investiție care se amortizează într-o perioadă scurtă de timp.”
Bogdan Strătulă, reprezentantul VERTIV România, a spus: „A fost prima participare a Vertiv la Innovation IT, ne-a bucurat organizarea excelentă a evenimentului. Am regăsit în audiență reprezentanți ai celor mai importante companii și instituții din zona Maramureșului, cărora le-am povestit despre istoria Vertiv în asigurarea continuității infrastructurilor critice de date, dar și despre cele mai noi tendințe din domeniul Edge Computing. Cu acest eveniment, am pus bazele parteneriatului cu OneIT, care, prin adăugarea soluțiilor Vertiv în portofoliu, devine un important jucător în piața locală de infrastructură.”
Călin Vlad, reprezentantul BITDEFENDER, a precizat: „Echipa Bitdefender participă an de an cu mare drag la evenimentele One-IT, iar anul acesta a fost un eveniment cu totul deosebit, întrucât marchează <> vostru. Faptul că am reușit să prezentăm cele mai noi informații despre soluțiile Bitdefender în fața unui auditoriu live, pe cât de numeros pe atât de select, ne face să ne încredem și pe viitor în succesul garantat al parteneriatului Bitdefender cu Echipa One IT. Mulțumim și La Mulți Ani!”
Ionuț Baciu, reprezentantul XEROX România, a afirmat: „Suntem onorați că am avut privilegiul de a participa la evenimentul Inovation IT, organizat de partenerul nostru One-IT, cu atât mai mult cu cât acest eveniment vine la 18 ani de la înființarea companiei. A fost o ocazie pentru noi – Xerox România – să prezentăm noutățile cu care venim în acest an, 2021, și să transmitem invitaților modul în care Xerox a reușit să dea o mână de ajutor atât echipelor IT, cât și utilizatorilor, în adaptarea mai ușoară la noul mediu de lucru hybrid, de care cu toții ne-am lovit în această perioadă pandemică. Felicitări, echipei One-IT! Să ne vedem sănătoși cu toții la anul, la un nou eveniment de succes!”
Bogdan Albu, reprezentantul ACRONIS, a declarat: „Un eveniment care s-a ridicat la înălțimea celor 18 ani de excelență și inovare. M-a onorat invitația voastră și aștept cu nerăbdare ediția următoare. Felicitări familiei One-IT și la mulți ani! Servus!”
Innovation IT a devenit un eveniment de referință în mediul de afaceri regional, adunând într-un singur loc branduri de renume în IT și clienți ai One-IT (din domenii foarte diverse).
Pentru detalii suplimentare despre One-IT și despre Innovation IT, vă rugăm să vizitați pagina oficială www.one-it.ro
Creditul fara dobanda. Ce este si care sunt avantajele sale?
Cu totii avem momente in care ramanem fara bani. In astfel de momente, cea mai buna solutie este imprumutul. Poti imprumuta bani de la prieteni, de la familie sau chiar poti cere bani in avans de la locul de munca insa cea mai eleganta varianta de imprumut este de la o banca sau de la un IFN.
Un credit nu iti creeaza datorii morale fata de persoana care iti imprumuta bani, poate fi rambursat in rate si in anumite situatii poate sa nu aiba niciun fel de dobanda.
Ce este un credit fara dobanda?
Este un instrument financiar cu ajutorul caruia poti imprumuta sume mici de bani ( de pana la 4000 de lei ), pe care le poti returna fara a plati dobanzi, atata vreme cat nu depasesti data scadenta.
Din pacate, creditul fara dobanda are o perioada de rambursare mica ( in general de 10 -30 de zile ) insa este perfect pentru cei care au nevoie de bani urgent si nu au nicio alta solutie.
Care sunt principalele avantaje ale unui credit fara dobanda?
Avantajele unui astfel de credit sunt evidente:
- Ai o sursa de bani mereu la indemana, in asa fel incat sa poti trece cu usurinta peste momentele dificile;
- Poti returna banii fara a plati nimic in plus. Desi pare greu de crezut, IFN-urile se folosesc de aceste credite fara dobanda pentru a atrage clienti noi care vor imprumuta sume de mari. Evident, castigul lor poate sa vina si din intarzierile aparute in achitarea datoriilor;
- Birocratia este minima. Creditul fara dobanda poate sa fie accesat rapid, de cele mai multe ori online;
- Oricine poate apela la un astfel de credit, chiar si persoanele care nu au un istoric de creditare foarte bun.
Cum poti beneficia de un credit fara dobanda si ce trebuie sa ai in vedere?
Pentru a putea beneficia de un credit fara dobanda trebuie sa analizezi ofertele IFN-urilor de pe piata. Vei descoperi ca exista diferente privind sumele imprumutate, perioadele de rambursare sau valoarea dobanzilor si taxelor aparute in cazul in care intarzii.
Este bine sa gasesti o institutie cat mai transparenta, cu taxe si dobanzi cat mai mici. Dupa ce ai gasit-o, procesul de solicitare a creditului este destul de simplu: trebuie sa furnizezi datele solicitate ( C.I, extras de cont, fluturas de salariu, etc ) si sa astepti virarea banilor.
Este foarte important ca odata ce ai primit banii sa faci tot posibilul pentru a-i da inapoi. Cel mai adesea, intarzierile genereaza cheltuieli foarte mari iar avantajul pe care il ai din lipsa dobanzii poate sa dispara.
Daca vrei sa afli mai multe despre creditul fara dobanda, vezi detalii aici!
Conferința Internațională Diplomacy360 la a V-a ediție. Securitate si Prosperitate la Marea Neagră
Bucuresti, 27 Septembrie 2021
Bursa Româna de Afaceri a organizat in data de 23 Septembrie 2021 la Radisson Blu Bucharest, cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Diplomacy360. Tema acestei ediții a fost “Securitate si Prosperitate la Marea Neagră”.
150 de participanți din rândul oficialitatilor, al ambasadelor străine acreditate la Bucuresti, instituțiilor publice, think-tankurilor din domeniile securitătii si apărării precum si lideri ai mediului de afaceri au dezbătut Joi 23 Septembrie 2021 legătura dintre securitate și prosperitate cu focus la Marea Neagră.
In alocuțiunea sa din deschiderea oficială a conferintei, Ministrul Apărării Naționale domnul Nicolae CIUCĂ, a declarat: „Nu există nicio îndoială că regiunea Mării Negre are o importanță strategică atât pentru NATO, cât și pentru Uniunea Europeană”, subliniindu-se faptul că „prosperitatea în regiunea Mării Negre depinde în mare măsură de stabilitatea și predictibilitatea regiunii, securitatea și apărarea fiind strâns legate de economie”.
Domnul Danuț-Sebastian NECULĂESCU – Secretar de Stat in cadrul Ministerului Afacerilor Externe a subliniat in cuvântul domniei sale in deschiderea evenimentului că “pentru asigurarea securitatii la Marea Neagra, va trebui sa adoptam un set de masuri pentru a creste actiunile de descurajare si aparare astfel incat sa prevenim orice conflict. UE si NATO ar trebui sa fie mult mai vizibile in aceasta regiune. Atentia si resursele trebuie investite pe cat posibil in blue economy, cercetare si inovare, tranzitia verde, digitalizare si protectia mediului”.
De asemenea, tot in deschiderea oficială a conferinței Diplomacy360, domnul David MUNIZ – Chargé d’Affaires al Ambasadei SUA la București a accentuat ca “securitatea și prosperitatea sunt indisolubil legate … securitatea economică susține financiar capacitatea de securitate națională, care la rândul său protejează și asigură prosperitate.” In ceeace privește modul in care este văzută Romania in relația bilaterală cu SUA dar si in cea cu NATO, domnul David MUNIZ a declarat: “ … România este deschizătoare de drumuri și reprezintă un exemplu excelent al modului în care funcționează alianța transatlantică atunci când ambele părți se implică total. Suntem două țări și două popoare legate prin angajamentul comun față de democrație, libertate individuală, drepturile omului, demnitate și față de importanța esențială a respectării statului de drept. Atât prin documente, cât și prin fapte, relația bilaterală dintre țările noastre nu a fost nicicând mai strânsă. Pe măsură ce continuăm să protejăm securitatea comună, popoarele și economiile noastre vor continua să prospere. Sunt onorat să fiu reprezentantul țării mele într-o țară care este un astfel de aliat loial, într-o regiune atât de importantă.”
“În edițiile anterioare ale conferinței, am vorbit despre modul în care factorii geopolitici influențau modul în care se facea comerțul international, cum se realizau investițiile si cum se creeau alianțele economice. Astăzi vedem cum geopolitica stabilește regulile in afaceri. În trecut, afacerile sufereau daune colaterale din cauza rivalităților geopolitice. Astăzi, mediul de afaceri și zona tehnologică au devenit câmpurile de luptă pentru aceste rivalități.
Securitatea oricarei țări are un cost care este plătit de economia locala mai devreme sau mai tarziu.
Fără o economie locală durabilă, securitatea nu poate fi susținută deoarece economia și bugetul au un impact direct asupra securitații, capacității de apărare si asigurare a sănătății populației.
In lipsa stabilitații si fără asigurarea securității, investitiile străine si locale sunt doar niste planuri pe hârtie. O țară cu o economie puternică este capabilă să ia deciziile politice corecte, să-și sporească capabilitățile militare pentru a se apăra și pentru a duce la indeplinire acțiuni si planuri strategice de dezvoltare, pentru binele populației” a declarat Valentin PREDA – președintele Bursei Române de Afaceri si inițiatorul Diplomacy360.
Cei 22 speakeri din tară si străinatate (diplomați, oficiali de rang inalt, oameni de afaceri si experți în securitate si relații internaționale), au impărtășit participanților in cadrul celor patru paneluri (Geopolitic, Defence&Security, B2B si B2G) punctul lor de vedere privitor la relația directă dintre securitate, apărare și dezvoltare economică. Au fost punctate atât principalele amenințari la adresa siguranției naționale dar și oportunitățile de dezvoltare economică in regiunea Mării Negre.
Conferința a prilejuit și lansarea de către Bursa Romana de Afaceri, sub egida Diplomacy360 a două programe noi.
Primul se numeste SERIOUS Infrastructure, și este dedicat pregătirii antreprenorilor români pentru a participa cu succes la proiectele de infrastructură militara care se dezvolta in prezent in Romania, prin cunoașterea standardelor si a cerințelor speciale in materie.
Al doilea program lansat este Diplomacy360 Club care reunește diplomați si lideri de top din diverse domenii de activitate preocupați să dialogheze pentru dezvoltarea de programe concrete atât in plan bilateral cat și multilateral.
Liderii din diverse domenii trebuie sa iși adapteze modul de a fi și opera astfel incât să facă fată concurenței și să realizeze alianțele potrivite pentru a evolua.
Toți cei interesați să alfel mai multe despre Diplomacy360 Club precum și despre Conferințele și Workshopurile Diplomacy360, sunt invitați să contacteze Bursa Româna de Afaceri la numărul de telefon 0212665677 sau prin email: info@business-diplomacy.ro , https://diplomacy360.com
Diplomacy360 este o platformă de stimulare a unui dialog deschis intre diferiții lideri internaționali – indiferent de sfera acestora de expertiză, pornind de la ideea ca perspectiva fiecaruia, ca profesionist in domeniul său, va reprezenta nu o barieră, ci o punte in efortul comun de identificare a soluțiilor cu potențial si originalitate incă neexplorate.
Programul Diplomacy360 a debutat in anul 2015 sub forma unor Conferințe, Workshopuri si Module de Training dedicate inițial legăturilor dintre Diplomație si Business (sub titlul Business Diplomacy), in ultimii ani acesta dezvoltându-se organic cu o serie de concepte precum Digital & Cyber Diplomacy, Cultural, Journalism&Media, Public&City Diplomacy, in anul 2021 adăugându-se si Citizen Diplomacy si Defence Diplomacy.
Aplicarea de către fiecare dintre noi, a unei forme de diplomație adaptata activității profesionale desfașurate, este esentială intr-o lume in care evoluțiile geopolitice si cele tehnologice impun un ritm foarte alert dar incert al dezvoltării economice si sociale, riscurile si vulnerabilitățile pe care aceste schimbări le comportă sunt diverse și tot mai imprevizibile. Diplomația, ca artă, dar si ca soluție, poate contribui la asigurarea progresului pe termen lung din perspectiva dezvoltării economice și urbane, a securității cibernetice, precum si la găsirea unor modele de cooperare culturală si economică internatională care sa asigure dezvoltarea sustenabila globală pe care ne-o dorim cu toții.
BURSA ROMÂNA DE AFACERI este prima si cea mai complexă platformă integrată de matchmaking și consultanța in afaceri din România, cu prezentă offline și online prin https://rbe.ro , cu acces la piață internatională – parteneri de afaceri, investitori străini, oportunități de afaceri, care facilitează internaționalizarea companiilor românești, investițiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie si asigurarea suportului pentru intarea pe piață a companiilor străine. Noi conectăm oamenii de afaceri si companiile la noi piețe de desfacere, parteneri si oportunități de afaceri.
Organizator: Bursa Romana de Afaceri
Sponsor: Global Vision
Parteneri de promovare & suport: PRO LED, BD LemnTech, Sapunul Cheia, Romanian High IQ Society, Centrul Pentru Strategii Aplicate
Parteneri media: TVR, Agerpres, SpotMedia.ro, PRbox.ro, Transilvania Business, DEBIZZ, Intervio, Canal33
Fabricadejaluzele.ro – Cele mai multe si eficiente solutii de umbrire
Cu totii iubim soarele. Razele sale calduroase si luminoase pot oferi confort fizic, ajuta la sintetizarea vitaminei, ajuta plantele sa creasca si ridica nivelul de endorfine din corp. Aceleasi raze pot fi si periculoase, insa. Expunerea la soare pe o perioada lunga de timp poate sa duca la aparitia pistruilor, a cosurilor, a venelor varicoase si in cazuri grave, la cancer de piele.
Este bine sa te expui la soare, insa nu mai mult de 20-30 de minute in fiecare zi. In tot restul timpului trebuie sa stai in locuri racoroase si umbroase.
Fabricadejaluzele.ro – sursa ta de umbra
Pentru a obtine aceste locuri racoroase si umbroase trebuie sa investesti in accesorii care sa tina soarele la distanta, atat atunci cand iti petreci timpul in exterior, cat si atunci cand iti petreci timpul in interior.
Fabricadejaluzele.ro este cea mai buna solutie pe care o ai la dispozitie atunci cand vrei sa te bucuri de o umbrire eficienta. Cu o varietate mare de produse, atat pentru umbrire de interior, cat si pentru umbrire de exterior, acest producator reuseste sa iti ofere flexibilitatea de a controla nivelul de lumina din incaperi sau de pe terasa.
Care sunt principalele avantaje pe care ti le ofera Fabricadejaluzele?
1. Iti pune la dispozitie o varietate uriasa de produse. Pentru umbrirea de interior ai de ales intre jaluzele verticale sau orizontale, rulouri screen, rulouri movie, jaluzele romane, jaluzele plisate, rolete textile, rolete zebra sau panouri japoneze. Toate pot fi personalizate in functie de dorintele si nevoile pe care le ai.
Pentru umbrirea de exterior ai de ales intre jaluzele exterioare, copertine, pergole, plase de insecte, jaluzele zipscreen sau rulouri exterioare.
2. Beneficiezi de montaj profesionist si de garantie generoasa, atat pentru produsele pe care le cumperi, cat si pentru montaj;
3. Indiferent de solutia de umbrire aleasa, ai garantia unor materiale de foarte buna calitate, usor de folosit si de intretinut;
4. Te bucuri de preturi echilibrate. Pretul este intotdeauna un criteriu important. De multe ori, un pret mic inseamna calitate indoielnica si un pret mare inseamna produse de buna calitate. In cazul fabricii de jaluzele, pretul este unul foarte bine optimizat in asa fel incat sa fie cat mai mic si sa asigure o calitate superioara;
5. Te bucuri de intretinere si service. Dupa ce au fost montate jaluzelele au nevoie de intretinere. In timp, oricat de bune ar fi, pot dezvolta anumite defectiuni. Atunci cand apar defectiunile, tot ceea ce trebuie sa faci este sa apelezi la profesionistii de la fabricadejaluzele. Acestia iti ofera consultanta post vanzare si te ajuta sa te bucuri din plin de produsele pe care le-ai cumparat.
Intracom Telecom contribuie la dezvoltarea orașelor verzi și sustenabile cu soluția sa inteligenta actualizata de management al deseurilor (Smart Waste Solution)
Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a anunțat lansarea soluției sale inteligente de gestionare a deșeurilor, care susține obiectivele orașelor și ale municipalităților de conservare a resurselor și protejarea mediului.
Soluția, pe lângă caracteristicile sale existente, cum ar fi măsurarea nivelului de umplere, notificări automate către autorități atunci când limitele presetate de umplere a coșului de deșeuri sunt depășite și determinarea „zonelor de interes special”, fiecare cu prioritate diferită, oferă acum optimizarea gunoiului rutarea colectării, controlul accesului la coșuri și monitorizarea eliminării deșeurilor per rezident, precum și controlul calității deșeurilor. Soluția este orchestrată și gestionată de platforma Unified IoT Orchestration Platform uiTOP™, care oferă un mediu îmbunătățit și unificat pentru gestionarea și controlul avansat al device-urilor inteligente și al mai multor operațiuni „smart city”.
Orașele și municipalitățile pot profita de soluția inteligentă a deșeurilor Intracom Telecom pentru a reduce și mai mult cheltuielile operaționale legate de gestionarea deșeurilor, promovând în același timp conceptul de reciclare printr-un sistem de recompensă pentru cetățeni. Mai precis, cetățenii au opțiunea de a deschide containerele de reciclare cu propriul card RFID personal. Odată ce cetățenii elimină deșeurile în containerele de reciclare, acestea sunt identificate prin dispozitive IoT inteligente și robuste în interiorul acestor containere cu ajutorul inteligenței artificiale, pentru a acorda cetățenilor punctele lor de recompensă, pe baza cantității de deșeuri reciclabile de care ei dispun.
Nikolaos Velentzas, General Manager la Intracom Telecom’s Services Business Division, a comentat: „Orașele din întreaga lume lucrează intens la schimbarea culturii lor existente in ceea ce priveste protectia mediului și a reciclarii și suntem aici pentru a da o mână de ajutor. Soluția noastră inteligentă de managementul deșeurilor atinge obiectivele de reciclare stabilite de UE, conservă resursele naturale, promovează reciclarea ajutand la conștientizarea protectiei mediului și sustine municipalitățile in optimizarea operațiunilor și cresterea sustenabilitatii.„
Technoelectric lansează campania de Employer Branding #PeopleOfTechnoelectric
Campania #PeopleOfTechnoelectric este creată cu scopul de a consolida prezența companiei pe piața din România într-o manieră creativă, care să pună în lumină oamenii care fac parte din echipă prin evidențierea realizărilor și a parcursului lor profesional, cu accente personale.
Prin intermediul materialelor video și a unei întregi serii de imagini special create pentru această campanie membrii diverselor echipe vor vorbi, într-un cadru informal, despre ce înseamnă pentru ei să lucreze în Technoelectric, despre cum inovează compania industria în care activează, sau despre cum funcționează o cultură organizațională participativă, axată pe comunicarea eficientă între departamente și pe implementarea ideilor în proiecte complexe la nivel național sau internațional.
De asemenea, persoane din departamentele de vânzări, de proiectare sau din atelierul în care se realizează panourile electrice vorbesc despre cum a fost interviul de angajare, despre ce înseamnă să fii în poziția de femeie Inginer Automatizări, despre experiențe inedite trăite în cadrul companiei sau despre cum arată o zi din viața unei doamne care coordonează activitatea din atelier și echipa formată din peste 18 de bărbați.
Un alt obiectiv al campaniei este acela de a pune în lumină femeile care fac parte din diverse departamente ale companiei cu funcții de la Inginer de Automatizări până la Manager de Achiziții, Director Economic sau Manager al Departamentului de Producție.
„Percepția generală este aceea că o companie de automatizări ale sistemelor de refrigerare are echipe formate doar din bărbați. Prin intermediul acestei campanii ne dorim să schimbăm această apreciere și să arătăm faptul că o companie dintr-un domeniu foarte tehnic are nevoie de cei mai buni specialiști din domeniu, indiferent de gen. Mai mult decât atât, ne mândrim cu faptul că unul dintre cei mai vechi membri ai echipei Technoelectric este Ioana Popa, care și-a început cariera în 1997 și, nouă ani mai târziu, a preluat conducerea departamentul nostru Financiar – Contabil, pe care îl coordonează până în prezent”, menționează Valter Laurențiu Carp, General Manager Technoelectric.
Campania #PeopleOfTechnoelectric pune accentul și pe valorile culturii organizaționale precum onestitate, transparență, dedicare, asumare, moralitate, inovație continuă, contestarea status qvo-ului și convingerea că oamenii sunt cei mai importanți. Faptul că cei peste 40 de membrii ai echipei Technoelectric s-au identificat cu aceste valori a dus la construirea unui nucleu puternic format din oameni care aleg să rămână în companie pentru mulți ani și care construiesc relații durabile la nivel profesional și personal.
„Încă din 1994, când Technoelectric era doar o companie mică de montaj, mi-am dorit să cunoască o dezvoltare sustenabilă, în care oamenii să poată comunica eficient, să găsească suportul de care au nevoie pentru dezvoltarea lor profesională și să evolueze împreună. 27 de ani mai târziu cred că am reușit să ating acest obiectiv și mă bucură faptul că numeroși colegi au ales să rămână în companie pentru perioade lungi de timp. Consider că oamenii dintr-o companie sunt cei mai importanți și că rolul unui manager este acela de a-i proteja, indiferent de perioadele de instabilitate economică sau socială care pot apărea”, completează Valter Laurențiu Carp, General Manager Technoelectric.
Technoelectric este o companie cu capital românesc înființată în 1994 care produce tablouri electrice și integrează sisteme pentru automatizări în domeniul instalațiilor frigorifice. Din 2010 a început procesul de internaționalizare prin proiecte complexe de automatizări implementate în Orientul Mijlociu (Liban, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită), spaţiul ex-Sovietic (Rusia, Belarus, Ucraina) și țări din vestul Europei (Italia, Franța, Olanda și Regatul Unit al Marii Britanii).
Intracom Telecom lanseaza o soluție avansată destinata transformarii digitale a pieței de retail
Atena, Grecia – 31 August 2021 –Intracom Telecom, un furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, present in Romania prin filiala sa Intrarom, lanseaza soluția sa inovatoare Smart Retail care răspunde nevoilor și provocărilor oricărei afaceri de retail, de la magazine individuale până la lanțuri de magazine, aducand industria de retail la un nivel superior prin oferirea unei experiențe digitale unice proprietarilor de afaceri de retail, cliențiilor și angajaților lor.
Soluția Smart Retail a Intracom Telecom este extrem de flexibilă, permițând magazinelor fizice să crească venitul mediu pe client, să minimizeze costurile, să optimizeze programarea stocurilor, să automatizeze procesele, să depășească concurența pe segmentul de magazine fizice, dar și pe segmentul on-line, sporind satisfacția angajaților și a clienților. Mai mult, oferind consumatorilor o experiență digitală fără precedent, soluția Smart Retail le oferă acestora posibilitatea de a interacționa cu adevărat cu magazinul, prin intermediul smartphone-urilor lor. Informațiile generate de cumpărători sunt colectate de soluția Smart Retail, care permite comercianților să adune informații, să analizeze în continuare comportamentul clienților, să lanseze campanii de marketing de succes in-store și să reducă semnificativ cozile.
Nikolaos Velentzas, General Manager al Intracom Telecom Services Business Division, a declarat: „Soluția Smart Retail este o completare strălucită a portofoliului larg de soluții inteligente ale Intracom Telecom. Intotdeauna in pas cu nevoile pieței și tinand cont de prezenta semnificativa a telefoanelor inteligente în viața oamenilor, am creat o soluție inteligentă care deschide calea pentru ca atat magazinele individuale, cat și marile lanțuri de magazine, să intre rapid în lumea digitală, oferind astfel companiei și clienților săi o mare varietate de caracteristici care redefinesc excelența operațională și experiența de cumpăraturi.”
Dr. Wheel tinteste dublarea cifrei de afaceri cu sistemele Senior Software
Dr. Wheel, furnizorul de piese si servicii auto din Mures, a investit in softuri integrate care sa imbunatateasca procesul de vanzare si gestionarea fluxurilor de business. Compania a ales sistemele ERP si BI de la Senior Software pe care le-a integrat cu aplicatia de gestiune a service-ului auto.
Dr. Wheel, un business din Mures care comercializeaza piese & accesorii auto, si-a propus sa atinga o cifra de afaceri de 10 milioane de euro prin achizitia unui pachet de sisteme integrate pentru gestionarea resurselor si analiza datelor. Compania a ales SeniorERP si SeniorVisualBI de la Senior Software, din dorinta de a extinde afacerea si a digitaliza procesele de lucru pentru o gestionare mai buna a datelor si a vanzarilor.
”Cea mai mare utilitate a ERP-ului o vad pe partea de online, in gestionarea clientilor, a produselor din depozit si a activitatilor de aprovizionare. Vrem sa comercializam produsele prin platformele eMAG, OLX si B2B unde clientii le vor putea vedea si comanda, iar scaderea din stoc va fi in timp real, fara stoc fals si comenzi pe care nu le putem livra.
Cu sprijinul Senior Software vom avea un portofoliu dublu de clienti ce cred ca ne va aduce o crestere imediata a vanzarilor. ERP-ul are exact ce ne trebuie pentru a ne dezvolta in urmatorii 5 ani si ne asteptam sa dublam cifra de afaceri, de la 5 la 10 milioane euro”, a spus Marian Bota, Director General Vladadel, compania ce a lansat brandul Dr. Wheel.
Cu solutia Business Intelligence, compania si-a propus sa urmareasca situatia pe fiecare punct de lucru, prin monitorizarea atenta a centrelor de cost & profit. Analizele si raportarile detaliate, bazate pe indicatori urmariti in timp real, vor duce la imbunatatirea strategiei de business, reducerea pierderilor financiare si maximizarea profitului.
“BI-ul ajuta mult in a vedea exact orice sincopa si orice realizare extra, lucru care imi permite sa iau decizii corecte mai usor, imediat, fara sa intarzii anumite masuri sau sa nu le iau deloc. Acest lucru, impreuna cu gestionarea informatiilor care vin de la client si pleaca spre client, conteaza enorm”, a adaugat Marian Bota.
SeniorERP integrat cu softul de gestiune a service-ului auto
Afacerea din judetul Mures include si o zona de reparatii si intretinere auto, iar solutia SeniorERP a fost integrata cu softul pentru service auto existent deja in companie. Interfatarea cu aplicatia de gestiune a service-ului asigura continuitate fluxului de lucru spre procesele de facturare, lansare comenzi si analiza.
Astfel, facturarea si incasarile se fac intr-un timp mai scurt prin importul datelor din devizele de lucrari in SeniorERP. Informatiile despre clienti si articole sunt, de asemenea, importate in ERP, pastrand datele si stocurile corecte. In plus, clientii vor fi atentionati prin e-mailuri automate cu privire la soldurile existente.
”Avem un soft bun pe zona de service, dar care nu acopera si partea de contabilitate si gestiune la nivelul nevoilor noastre. Pana sa implementam ERP-ul de la Senior Software, noi lucram in 3 sisteme si era foarte multa munca pentru a obtine o informatie.
Cu noul sistem ERP, odata realizat transferul tuturor datelor, angajatii vor accesa mai usor informatia si vor actiona mai rapid cand apare o cerere de reparatie si nu numai. Speram sa reducem la jumatate timpii de gestionare a cererilor de clienti”, a completat Marian Bota.
Despre Dr. Wheel
Dr. Wheel este brandul lansat de catre compania Vladadel, din judetul Mures, furnizor de servicii si piese auto. Cu o experienta de peste 10 ani in zona de automotive, pe langa activitatea de comert, compania realizeaza si activitati de reparatii si intretinere auto. Cifra de afaceri a businessului se ridica la circa 5 milioane de euro, iar in viitorul apropiat, furnizorul are in plan deschiderea a inca doua puncte de lucru.
Despre Senior Software
Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.
Care este cea mai buna optiune de laptop?
Daca esti in cautarea unor laptopuri de cea mai buna calitate, trebuie sa te gandesti care este optiunea potrivita pentru ceea ce ai nevoie. Pentru a alege cel mai bun laptop trebuie sa te gandesti in primul rand la ceea ce vei folosi laptopul respectiv. Gandeste-te asadar si la bugetul pe care il ai in vedere si daca poti mari eventual putin bugetul respectiv, astfel incat sa gasesti ceea ce te intereseaza.
Cum alegem niste laptopuri de calitate?
Alege mereu calitatea si nu cantitatea, mai ales atunci cand vorbim despre un laptop cat mai scump. Ideea este ca acest laptop sa va tina cat mai mult. Pleaca mereu de la ideea ca laptopul nu este un PC, lucru care va insemna ca nu vei putea sa-i faci modificari mari. Ai in vedere intrebuintarea laptopului respectiv si anume la ce iti foloseste acest laptop.
Daca iti place sa te joci mai mult, atunci un laptop mai performant este o solutie mai buna pentru tine. De asemenea, daca iti doresti doar sa navighezi pe net si sa vizionezi filme, atunci nu vei avea nevoie de un laptop cu niste performante grafice atat de mari. Va fi suficient sa alegi un laptop cu niste performante medii si astfel sa-ti optimizezi bugetul in functie de acest lucru.
Brandul ales poate fi un alt lucru la care sa te gandesti si anume ca e posibil sa ai deja niste preferinte. Exista pe piata mai multe branduri foarte bune precum sunt laptopurile produse de Acer, Asus, Lenovo sau HP. Mai poti avea in vedere si laptopuri precum Clevo, MSI sau Dell Alienware. Acestea sunt considerate de obicei a fi insa laptopuri mai premium. Mai poti avea in vedere si laptopurile Apple, aici diferind calitatea materialelor, precum si sistemul de operare. Totul va depinde asadar de ceea ce-ti doresti tu.
Placa video este importanta atunci cand va ganditi la alegerea unor laptopuri de calitate. Trebuie sa te gandesti asadar daca iti doresti o placa video dedicata sau ai in vedere o placa integrata. Aceasta alegere se face de cele mai multe ori in functie de modul cum vei folosi laptopul. Daca stai mai mult pe internet, asculti muzica si te uiti la filme, atunci te descurci foarte bine si cu o placa video integrata. Daca in schimb faci mai multe lucruri care necesita si o putere de procesare mai mare, atunci poti tine cont de o astfel de placa video dedicata.
Ai grija insa la racire pentru ca un laptop care nu are o racire buna scade performantele chiar si cu 20-30%. Acesta este un motiv important de avut in vedere, de aceea trebuie sa te gandesti foarte bine daca un laptop cu un sistem de racire cat mai bun este alegerea cea mai buna pentru tine.
Tinand cont de toate aceste lucruri, vei putea gasi un laptop care sa se plieze pe nevoile tale si sa-ti ofere calitatea dorita. Este asadar o idee foarte buna sa ai in vedere toate aceste lucruri in alegerea laptopului.