Acasă Blog Pagina 104

BusinessMark: Specialiștii în resurse umane, din țară și străinătate, se reunesc pentru două zile la București

0
  • S-a dat startul înscrierilor la cea de-a patra ediție a evenimentului „Operational HR”;
  • Conferința este dedicată managerilor și directorilor de resurse umane, specialiștilor în salarizare, fiscalitate și payroll, consultanților, avocaților cu expertiză în payroll, directorilor generali și antreprenorilor.

București, 6 septembrie 2017 – BusinessMark anunță organizarea conferinței „Operational HR”, ce va avea loc pe 21-22 septembrie la Hotel Radisson Blu, București. Evenimentul reunește specialiști cu experiență la nivel național și internațional, care vor aborda teme legate de operațiuni și procese organizaționale.

În prezent, reprezentanții în HR au oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și soluții proactive. Astfel, conferința de anul acesta cuprinde discuții despre reinterpretarea standardelor de performanță, transformarea organizațională și capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, într-o lume în care schimbarea este noua certitudine.

Agenda cuprinde și alte subiecte de interes: managementul motivării și metode de gestionare a performanței, adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton, optimizarea costurilor financiare, dezvoltarea unor companii sustenabile, valorificarea capitalului uman, inteligența artificială, modalități de păstrare a angajaților, inovații în sfera digitală a departamentelor de resurse umane, talent management, procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali.

„Evenimentul Operational HR transformă Bucureștiul în locul de întâlnire al liderilor în resurse umane. Ne face plăcere să avem invitați speakeri cu o experiență semnificativă în domeniu, care vor accentua latura umană a operațiunilor și proceselor organizaționale.”, a declarat Ioana Marin, Event Project Manager, BusinessMark.

 

Timp de două zile, participanții au oportunitatea să interacționeze cu următorii speakeri:

  • BASAV RAY CHAUDHURI– Change Leader, Transformation & Strategy Mentor, Executive Coach
  • OLGA BOTUȘAN– EMEA HR Director, STEFANINI
  • GINA CRUCERU – Group Performance & Rewards Manager, KMG lNTERNATIONAL
  • MALVIKA LUPOAIE– HR Business Partner, HUAWEI
  • LAVINIA ALEXIE– HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA
  • ANDREEA GEORGESCU – Head of Human Resources, MAZARS ROMÂNIA
  • VIOLETA BALINT– HR Manager, HUTCHINSON
  • IOANA HARANGUȘ–  HR Director, VINCON
  • MIHAELA DRUGĂ– Membru al Directoratului,  SIGNAL IDUNA
  • ADELA PREDESCU– HR Manager, RADISSON BLU
  • CORINA GHIAȚĂU– Organizational Development Manager, ORANGE
  • ANA ALDEA– HR Lead, BRISTOL-MYERS SQUIBB
  • DANA CIUCĂ – HR Director, ISS FACILITY SERVICES
  • MARIAN HANGANU– Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE
  • LAURA PREDOI– HR Manager, AVITECH
  • IRINA IGNĂTESCU– HR Director, G4S
  • CARMEN BĂRBULESCU– HR Plant Manager, ADIENT AUTOMOTIVE
  • MIRONA GHERMAN– Workplace Solutions Analyst, Office Agency, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA
  • ARIADNA ȘUTAC– Executive Manager HR, ABB
  • ELENA BADEA– Managing Director, VALORIA
  • LEONARD RIZOIU– Managing Director, LEOHR
  • Reprezentant BOOKSTER

Invitatul special al acestei ediții este KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, Heilbronn University; Founder, Köster + Partner, care va vorbi despre HR sustenabil, satisfacția angajaților, incluziune și diversitate.

 

În plus, cele două zile de eveniment cuprind două workshop-uri:

 

  1. HR SPEAKS BUSINESS – HR REPORTING & BUSINESS METRICS – PwC România

 În cadrul primului workshop, OANA MUNTEANU – Senior Manager, PwC România va aborda următoarele subiecte: de la obiective strategice la obiective de resurse umane, definirea și calcularea indicatorilor cheie de performanță legați de capitalul uman și comunicarea mesajelor cheie prin rapoarte/ prezentări de impact.

 

  1. SUCCESUL ÎN SECOLUL 21 – O CĂLĂTORIE PE CELE 5 TĂRÂMURI KPMG România

 CLAUDIA STAN – Manager, People Services, KPMG Romania, RALUCA FRĂȚILĂ – Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania și IRINA RUBELI – Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania vor pune accent pe schimbările care afectează organizațiile și vor construi cele cinci tărâmuri ale modelului Five lands: The Mindset Land, The Artgineer Land, EQ Land, Sustainability Land, I21Land.

 

Evenimentul „Operational HR – București” este organizat de BusinessMark alături de: Romanian Software, Signal Iduna, Mazars România, World Class România, LeoHR, Life Dental Spa, Leonidas, Maastricht School of Management România, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria-România și Asociația The Social Incubator. Partenerii media ai conferinței sunt: Signal Connect, AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, PRWave, FEMEI ÎN AFACERI, Business24, Ziare.com, Portal HR, Manager Express, Gazetadeștiri, Săptămâna Financiară, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Legal Marketing, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, Finzoom, Avocatura.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Specialiștii EY România analizează standardele IFRS 16 și IFRS 9 în cadrul „IFRS Workshop”

0
standardele IFRS

București, 6 septembrie 2017 – EY România alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea „IFRS Workshop”, eveniment ce va avea loc pe 15 septembrie 2017 la Hotel InterContinental, București.

Reprezentanții EY România își propun să abordeze subiecte precum: IFRS 16 – provocări şi oportunităţi în adoptarea şi aplicarea noului standard privind contractele de leasing și IFRS 9 pentru societăți nonfinanciare – aspecte practice privind implementarea.

Primul standard reprezintă o revizuire profundă a modului în care societăţile contabilizează contractele de leasing şi prevede ca toate să fie raportate ca active şi pasive în bilanţul utilizatorului. În cadrul seminarului, participanții au ocazia să descopere provocările cu care se confruntă entităţile raportoare, dar şi oportunităţile şi beneficiile care au apărut: revizuirea strategiei de leasing, opţiuni suplimentare de contractare, identificarea lacunelor şi ineficiențelor infrastructurii IT.

În vigoare de la 1 ianuarie 2018, noul standard „IFRS 9 – Instrumente Financiare” vine cu provizioane în creștere, reguli noi de clasificare a investițiilor financiare, dar și o relaxare a criteriilor de aplicare a contabilității de acoperire. Evenimentul „IFRS Workshop” cuprinde principalele abordări în implementare ale societăților comerciale de pe piața locală și regională.

IFRS 16 este un standard care necesită un efort destul de mare de implementare şi va afecta semnificativ calculul tuturor indicatorilor de performanţă şi îndatorare, ceea ce înseamnă că se vor modifica clauzele din contractele de împrumut şi contractele de management, precum şi referenţialul analiştilor şi investitorilor – pe scurt, un adevărat « cutremur » contabil. Prin urmare, acest subiect merită deja aprofundat, chiar dacă implementarea nu bate încă la uşă.

IFRS 9 nu are un impact la fel de mare pentru societăţile non-financiare. Totuşi, pentru societăţile care au un număr mare de clienţi, implementarea IFRS 9 (care afectează şi anumite aspecte ale implementării IFRS 15) este un moment excelent pentru a rafina modul de calcul al ajustărilor de valoare pentru creanţe, spune Anamaria Cora, Partner, Assurance, EY România.

 

Evenimentul include două sesiuni tematice, iar speakerii invitați sunt:

  • ADRIAN BUNEA, Executive Director, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • CRISTIAN CONSTANTIN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • STELIAN VEZENTAN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • ANAMARIA CORA, Partner, Assurance, EY România

 

Evenimentul este organizat de EY România cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Gazetadestiri, Business24, Calendar Evenimente, MLM News, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, Finzoom, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, 1asig.ro, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Înregistrarea la workshop se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre EY România

În 2017, EY România aniversează 25 de ani de activitate, o perioadă în care a contribuit la viitorul României prin: sprijinirea mediului antreprenorial, consultanța oferită investitorilor străini înainte de intrarea pe piața locală și asistența acordată statului în privatizarea marilor companii românești.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume. În România, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 700 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

Fotograf nunta – combinam tehnicile vizuale si digitale pentru a putea oferi fotografii de nunta de maxima calitate.

0

Amintirile din albumul pe care vi-l pregateste un fotograf de nunta sunt garantat printre cele mai pretioase momente pe care sa le pastrati intreaga viata. Fotograful de nunta este regizorul din umbra al celei mai spectaculoase petreceri la care ati fost vreodata, propria dvs. ceremonie de nunta. Casa Anke are fotografi de nunta experti, cu sute de evenimente la activ si care combina talentul cu profesionalismul pentru amintiri de neuitat. Va invitam sa cunoasteti fotografii de nunta Casa Anke si sa va impartasim cateva dintre ideile noastre pentru cel mai reusit album de nunta.
Realizam pentru voi fotografie si albume de nunta de exceptie, in decoruri de vis si o atmosfera relaxara, prietenoasa, in care nu aveti cum sa nu fiti fotogenici. Rolul fotografului de nunta este sa scoata tot ce e mai frumos dintr-o persoana, oricat de timida este ea, si cadrele pe care le face sa fie cele mai frumoase pe care le-ati vazut vreodata in prim plan. Nu de putine ori fotografii de nunta Casa Anke devin apoi fotografii de familie ai tinerilor casatoriti care aleg sa isi organizeze nunta cu noi. La fel ca noi, fotografii de nunta Casa Anke au devenit celebri de-a lungul anilor prin recomandari de la un eveniment la altul, iar recomandarea direct de la client este cea mai buna forma de reclama de care ne-am bucurat vreodata.
Ce ar trebui sa asteptati de la un fotograf de nunta? Ei bine, inspiratie, umor, sensibilitate, aptitudini de bun comunicator, orientare catre client si excelente cunostinte asupra aparatelor pe care le manevreaza – cam acestea sunt ingredientele unui fotograf de nunta furnizat de Casa Anke. Fotograful de nunta propus de noi va sti sa va rapeasca pentru totdeauna acele clipe magice pe care sa le pastrati mereu vii. Un prieten si nu doar un furnizor de servicii, fotograful de nunta Casa Anke stie secretele care va pun cel mai bine in valoare in imaginile pe care le veti arata, peste ani, nepotilor.

Banner SapunulCheia.ro

Care e povestea brățărilor handmade Ingriko?

0
bijuterii personalizate

Brandul de bijuterii și brățări Ingriko a fost lansat în anul 2013 din dragoste pentru aceste produse delicate. Toate modelele sunt personalizate și realizate cu grijă. Atenția la detalii și bucuria clienților sunt principalii piloni ai brandului.

Din dorința de progres, la începutul anului 2017, s-a decis realizarea unui nou logo care să reprezinte cât mai bine eleganța produselor Ingriko. Contul de Facebook https://www.facebook.com/ingriko.ro/ este foarte activ și un instrument eficient de comunicare cu cei interesați.

Bijuteriile au reprezentat întotdeauna alegerea tuturor persoanelor elegante și dornice să iasă în evidenta. Aceste accesorii sunt totodată cadouri ideale și pot fi oferite pentru orice ocazie. În ultimii ani un nou tip de bijuterii a luat amploare, cele bijuteriile hand-made.
Bijuteriile hand-made sunt realizate manual din aur sau argint  și reușesc sa atragă atenția oricărei persoane in cautare de ceva frumos si original, pentru ca, fiecare bijuterie hand-made este diferita de cealaltă, chiar daca sunt realizate pe acelasi principiu. In momentul actual gasim pe internet si chiar fizic, magazine care confectioneaza si vand bijuterii realizate manual.

Ca tot vorbeam de cadouri, aici puteți găsi o mare varietate de bijuterii pe care le puteți oferi unei persoane dragi iar cei de aici va pot ajuta cu sfaturi si idei. Puteți alege ce doriti sa cumparati iar artistii ingriko.ro va vor confectiona bijuteria dorita in cel mai scurt timp. Pentru toate bijuteriile confectionate sunt folosite materiale de calitate pentru ca rezultatele obtinute sa fie cele mai bune.

Pe site-ul oficial puteti gasi sau va puteti comanda bijuterii personalizate pentru orice ocazie si pentru orice varsta. Puteti alege materialele din care sa fie confectionate si ce sa fie imprimat pe ele pentru ca mesajul acestora sa fie puternic si sa va reprezinte pe dumneavoastra sau pe cei carora le sunt destinate. In orice caz, puteti fi siguri ca bijuteria va fi unica.Transportul comenzilor se face prin curierat rapid oriunde în țară. Timpul de realizare al produselor este de câteva zile, în funcție de complexitatea procesului de personalizare.

Descoperă povestea Ingriko aici și alege bijuteria preferată!

Banner SapunulCheia.ro

Tommy Hilfiger lanseaza colectia TOMMYXGIGI, sezonul toamna 2017

0
Tommy Hilfiger

Colecţia capsulă TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 este cea de-a treia colecție creată de către Tommy Hilfiger în colaborare cu supermodelul internațional și ambasadorul brandului – Gigi Hadid.

Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță lansarea colecţiei TOMMYXGIGI, sezonul Toamnă 2017, creată de Tommy Hilfiger în colaborare cu supermodelul american și ambasadorul global al brandului Gigi Hadid. Capsula include articole sport pentru femei, încălțăminte și accesorii, inclusiv ceasuri și ochelari de soare, și va avea premiera la show-ul TOMMYNOW “See Now, Buy Now” din cadrul London Fashion Week, în data de 19 septembrie 2017. După lansarea de succes a colecțiilor colaborative TOMMYXGIGI, sezonul Toamnă 2016 și Primăvară 2017, Gigi Hadid continuă ca brand ambasador Tommy Hilfiger womenswear pentru următoarele două sezoane și va continua să fie co-designer la colecția TOMMYXGIGI din primăvara anului 2018.

“Sezonul Toamnă 2017 este despre rock-and-roll și a îmbrățișa un spirit rebel,” a declarat Tommy Hilfiger. “Gigi și cu mine am dorit ca acest sezon să se simtă ca fiind glamorous şi puțin îndrăzneț și ne-am distrat foarte mult cu schiţele. Întotdeauna am considerat că Gigi este un fashion icon, iar cu cea de-a treia colecție capsulă ea reuşeşte să estompeze graniţele dintre modă și rock-and-roll.”

Colecţia capsulă TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 îmbină atitudinea rebelă cu o reinterpretare mai feminină. Celebrând anii ’90 și stilul emblematic rock-and-roll, ţinutele se joacă cu proporții supradimensionate și influențe atletice. Materialele statement ocupă un loc central prin ţesăturile de lux din catifea, piele lucioasă, denim şi flanel. Logo-urile sunt împodobite cu accesorii metalice, iar tartanul exclusiv Tommy Hilfiger este suprapus cu un imprimeu albastru în formă de stea, caracteristic Tommy. Imaginează-ţi ca reprezintă tot ce este mai bun din anii 90, având o reinterpretare glamour-rock, nonconformistă, relaxată şi effortlessly cool.

“Colaborarea cu Tommy a fost o introducere minunată în lumea designului și m-a învățat să-mi exprim individualitatea și să găsesc inspirație în tot ceea ce mă înconjoară,” a declarat Gigi Hadid. “Ca și în cazul celor două capsule anterioare, am rămas fidelă stilului meu, îmbinând interpretarea personală cu ADN-ul brandului în fiecare piesă a colecției.”

Tommy Hilfiger are o istorie îndelungată de colaborări cu artişti care au inspirat cultura pop. Colaborările din trecut i-au inclus pe David Bowie, Iman, Beyoncé, Naomi Campbell și Charlotte Gainsbourg. De asemenea, brandul are o listă impresionantă de modele de top, printre care Bella Hadid, Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Taylor Hill, Georgia May Jagger, Joan Smalls și Stella Maxwell.

Colecţia TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 va fi disponibilă în magazinele Tommy Hilfiger la nivel global, prin intermediul partenerilor selectați. Prietenii și folowerii brandului sunt invitați să se alăture conversațiilor din social media folosind #TOMMYXGIGI, @TOMMYHILFIGER și @GIGIHADID.

Banner SapunulCheia.ro

Scheffal & Scheffal lanseaza pachetul de cursuri de limba germana pentru juniorii din sectorul 6 al capitalei

0

Scheffal & Scheffal, companie care desfasoara cursuri si activitati in limba germana, anunta lansarea cursurilor de limba germana adresate juniorilor cu varsta intre 5 si 7 ani. Noul pachet, lansat incepand cu 17 septembrie 2017, are ca scop pregatirea celor mici pentru sustinerea examenului de atestare internationala pentru limba germana, nivelul A1. Cursurile, axate pe jocuri, teatru si cantece, se tin in sectorul 6 al capitalei, in zilele de duminica, intre orele 11:35 si 13:00, pe durata intregului an scolar 2017 – 2018.

„Am lansat acest pachet adresat juniorilor in urma cererilor venite de la parintii actualilor nostri clienti, care si-au dorit un curs si pentru fratiorii sau surioarele mai mici. Mai mult, in urma experientei cu juniorii de la cursurile individuale, am observat potentialul si dorinta celor mici de a invata limba germana, dar si puterea lor de concentrare pe durata unei ore si jumatate. Am avut mai multe experiente in care, dupa o ora si jumatate de limba germana predata fara pauza, cei mici nu vroiau sa plece acasa, rugandu-i chiar pe parinti sa ii mai lase sa stea cu noi. Aceste experiente ne-au motivat sa lansam acest pachet adresat grupului, prin care copiii invata limba germana prin jocuri, voie buna, teatru, cantece, distrandu-se „ a declarat Eleni Scheffal, Managing Partner Scheffal & Scheffal.

Mai multe detalii gasiti pe http://www.scheffal.org/cursuri-de-germana—grup-copii—drumul-taberei.html.

Detalii pentru jurnalisti:
Eleni Scheffal
Telefon: 0721.21.59.08

Despre Scheffal & Scheffal SRL

Cu o activitate inca din anul 1990 in domeniul educatiei si dezvoltarii personale, echipa Scheffal & Scheffal este formata din specialisti in domeniile educatiei, consilierii de dezvoltare personala, comunicarii si formarii. Succesele echipei Scheffal & Scheffal: 27 de ani de activitate in Romania, Germania si Austria, 27 de ani de activitati educationale, 800 de seminarii cu adolescenti. Misiunea Scheffal & Scheffal este de a-si indrumam clientii ca sa aiba succes in viata personala, profesionala si sociala.

Banner SapunulCheia.ro

Informatii utile West Rent a Car Timisoara

0
Rent a Car Timisoara

Garantia

Pentru a inchiria o masina, West Rent a Car practica o garantie (depozit) curpinsa intre 150 – 300 €, depozitul variaza in functie de clasa autoturismului inchiriat (ex: clasa mini 150 €, clasa economy, compact 200 €, clasa medie 250, full size 300 €). Plata serviciilor de inchiriere si garantia se achita integral in momentul ridicarii autoturismului. Suma reprezentand garantia se restituie la returnare masinii conform conditiilor contractuale.

Pretul inchirierii

Toate preturile afisate contin TVA, ASIGURARE, ROVINIETA, KM NELIMITATI, ASISTENTA RUTIERA NON STOP si sunt aplicate exclusiv pe teritoriul Romaniei. Toate autoturismele noastre cu o vechime de pana in 5 ani includ in tariful inchirierii Asigurarea RCA + FULL CASCO. Pentru autoturismele cu o vechime de peste 5 ani oferim Asigurare RCA. Numarul nelimitat de kilometri se aplica doar pentru rezervarile de 4 sau mai multe zile.

Rent a car extern

O conditie importanta pentru a inchiria o masina in afara tarii este de a stabili cu exactitate kilometri care vor fi parcursi pe perioada respectiva. Masinile noastre pot fi inchiriate din Timisoara in toata Europa pe anumite termene si conditii, tariful inchirierii respective se calculeaza in functie de perioada si km efectuati. Pentru mai multe informatii privind conditiile de inchirieri auto in strainate, ne puteti contacta direct la pagina de CONTACT sau la +40 749 54 09 54

Preluare – Predare in afara programului

Autoturismele pot fi livrate gratuit in timpul orelor de program (Luni – Duminica 09:00 – 21:30). Aplicam o taxa fixa de 10 € in situatia de Preluare – Predare masina in afara programului (de la 21:30 – 09:00) din Timisoara sau Aeroportul Traian Vuia. La sosire in aeroportul din Timisoara un agent West Rent a Car va va astepta la iesire din incinta aeroportului. Semnarea contractului, precum si predarea masinii se face in aeroport.

Inchirieri auto fara card de credit

Pe criteriul inchirieri auto fara card de credit ne-am angajat sa accepta garantii si plati in cash, pentru a putea acoperi o gama mai larga de clienti si a putea oferi aceste servicii si celor care nu detin un card de credit (Visa, Maestro, Mastercard). Pentru mai multe informatii specifice cu privire la suma termenilor de depozit si de carti de credit, cititi intotdeauna termenii si conditiile de inchiriere referitoare la oferta pe care ati ales-o, inainte de a face plata.

Procedura in caz de accident

In cazul unui accident rutier clientul are obligatia ca, in cel mai scurt timp posibil, sa anunte atat Firma de inchirieri cat si Politia si sa procure un Proces Verbal Constatator impreuna cu copiile actelor persoanele terte implicate in accident (Asigurare RCA, certificat de inmatriculare, carte de identitate, permis de coducere). In cazul in care clientul nu prezinta aceste documente, acesta isi asuma responsabilitatea pentru reparatiile integrale.

Banner SapunulCheia.ro

Scheffal & Scheffal lanseaza cursurile de dezvoltare personala pentru copii si adolescenti

0
cursurile de dezvoltare personala pentru copii si adolescenti

Scheffal & Scheffal anunta lansarea cursurilor de dezvoltare personala adresate copiilor cu varsta intre 8 si 13 ani si adolescentilor, incepand din data de 1 octombrie 2017. In cadrul cursurilor care se tin in zilele de duminica, intre orele 10:00 si 11:30 (pentru adolescenti) si 11:35 si 13:00 (pentru copiii cu varsta intre 8 si 13 ani), cursantii isi vor educa inteligenta emotionala prin jocuri, exercitii si discutii; isi vor stimula creativitatea prin teatru si caligrafie; isi vor imbunatati felul de a comunica si abilitatile sociale, structurandu-si gandirea prin exercitii, dezbateri, cursuri de retorica si de bune maniere. Cursurile se tin in sectorul 6 al capitalei, iar adolescentii participanti la curs vor fi implicati si in activitatile de voluntariat organizate de Scheffal & Scheffal, in urma carora vor primi recomandari personalizate.

„Este important sa nu incercam sa excelam in toate, dar trebuie sa ne cunoastem, sa stim cine suntem, ce atuuri avem, care este acel “ceva“ care ne diferentiaza de ceilalti si pe care trebuie sa-l imbunatatim pentru a avea o viata de succes, traita in mod constient. Curajul in propriile forte, stapanirea de sine, stima de sine si respectul in general, gandirea pozitiva, forta de a lua hotarari, dezvoltarea inteligentei emotionale, empatia, stiinta sustinerii parerilor proprii in mod argumentat, cunoasterea bunelor maniere, lucrul in echipa si inca multe alte lucruri, trebuie explicate, intelese si acceptate de tinerii nostri cursanti, astfel incat toate acestea sa devina “instrumente” de care sa se poata folosi cu usurinta. Le transmitem cu drag deviza noastra: “EVALUEAZA cine esti si in ce situatie te aflii, ALEGE cel mai bun drum, PLANIFICA ce ai de facut si ACTIONEAZA ACUM pentru a deveni cine vrei sa fii“ a declarat Genela Scheffal, Managing Partner Scheffal & Scheffal.

Mai multe detalii gasiti pe http://www.scheffal.org/dezvoltare-personala.html.

Detalii pentru jurnalisti:
Eleni Scheffal
Telefon: 0721.21.59.08

Despre Scheffal & Scheffal SRL

Cu o activitate inca din anul 1990 in domeniul educatiei si dezvoltarii personale, echipa Scheffal & Scheffal este formata din specialisti in domeniile educatiei, consilierii de dezvoltare personala, comunicarii si formarii. Succesele echipei Scheffal & Scheffal: 27 de ani de activitate in Romania, Germania si Austria, 27 de ani de activitati educationale, 800 de seminarii cu adolescenti. Misiunea Scheffal & Scheffal este de a-si indrumam clientii ca sa aiba succes in viata personala, profesionala si sociala.

Banner SapunulCheia.ro

Mentine-te in forma cu aparatele de fitness pentru acasa

0
Aparatele de fitness

Fitnessul la tine acasa este printre cele mai eficiente metode de a slabi si de a-ti tonifia musculatura. Cu totii ne dorim muschi tonifiati si forme care ies in evidenta mai ales in sezonul cald, cand purtam haine mai subtiri si mai scurte.

Aparatele de fitness sunt din ce in ce mai cautate in prezent deoarece iti permit realizarea antrenamentelor de fitness in confortul propriei locuinte si te ajuta sa te mobilizezi pentru a incepe un antrenament in orice moment al zilei. De ce sa dai banii pe un abonament scump la o sala de fitness daca nu dispui de foarte mult timp, cand ai putea sa iti iei un aparat de fitness potrivit pentru antrenamentele de acasa?

Obiectivele tale in materie de fitness pot fi diferite, de aceea, aparatele de fitness pentru acasa iti aduc rezultate rapide, sunt usor de utilizat si sunt potrivite pentru:

– slabit – cu ajutorul antrenamentelor de tip cardio

– tonifierea musculaturii

– imbunatatirea rezistentei la efort

– relaxare

Pentru a fi in cea mai buna forma fizica, ai nevoie de putina dedicare si o vointa puternica, combinate cu o dieta echilibrata, slaba in carbohidrati si bogata in legume, fructe si proteine. Cu aparatele de fitness pentru acasa, vei economisi timp si iti vei atinge obiectivele propuse deoarece le vei putea folosi in orice moment al zilei, departe de privirile insistente ale altor persoane.

Pentru ca tu sa ai parte de cele mai intense antrenamente de fitness la tine acasa si sa obtii o silueta de invidiat, ne-am gandit sa iti prezentam cele mai eficiente aparate de fitness pentru acasa. Iata care sunt acestea:

1. Banda de alergat magnetica

Banda de alergat magnetica este unul din cele mai eficiente aparate de fitness si este potrivita atat pentru sportivi de performanta cat si pentru cei care de abia descopera lumea fitness-ului. Aparatul are dimensiuni mici, este pliabil si se poate manevra usor datorita rotilor pentru transport cu care este dotat. Exercitiile de pe banda de alergat magnetica sunt de tip cardio si lucreaza intens muschii picioarelor, feselor si ai abdomenului. Multe modele iti permit reglarea inclinarii benzii pentru o dificultate mai mare a exercitiilor.

2. Bicicleta fitness

Bicicleta fitness face parte din categoria de aparate de fitness pentru acasa, ideala atat pentru slabit, cat si pentru tonifierea muschilor picioarelor, feselor si ai abdomenului. Aparatul poate fi folosit de oricine si poate fi depozitat cu usurinta datorita dimensiunilor reduse. Cele mai multe modele iti ofera posibilitatea reglarii manuale a rezistentei si iti permit ajustarea intensitatii pedalatului pentru a obtine rezultate optime. Antrenamentele de minimum 40 de minute, de 3 ori pe saptamana,  iti asigura pe termen lung o slabire armonioasa si tonifierea rapida a muschilor.

3. Stepper

Din categoria de aparate de fitness de dimensiuni reduse face parte si stepperul. Aparatul este destinat celor care dispun de reurse limitate, de un spatiu restrans si este conceput atat pentru slabit cat si pentru intarirea musculaturii. Pe langa lucrarea  muschilor picioarelor si ai feselor, aparatul iti lucreaza si muschii abdominali iar daca alegi un model dotat cu banda elastica pentru brate, vei avea parte de un antrenament pentru tot corpul.

Chiar daca inceputul va fi putin mai dificil, nu te descuraja! Iar daca vei avea o dieta echilibrata si te vei antrena regulat cu aparatele de fitness pentru acasa, rezultatele vor aparea in cel mai scurt timp si vei deveni din ce in ce mai motivat.

Banner SapunulCheia.ro

Dezvoltare personala – Interviu cu Genela Scheffal, Managing Partner Scheffal & Scheffal SRL

0
Dezvoltare personala

1. De ce au nevoie copiii si adolescentii de CURSURI DE DEZVOLTARE PERSONALA?

Fiecare copil si adolescent trebuie sa inteleaga ca are resursele necesare pentru a realiza lucruri marete in viata si singurele limite pe care le are sunt limitele pe care si le pune singur.
VIATA are regulile ei si numai cei care le cunosc si le respecta pot fi invingatori.
Noi le aratam “caile“, le dam “instrumentele“, le dam curajul si increderea, iar ei isi vor alege drumul care li se potriveste.
Daca vor alege gresit, stiu ca se pot intoarce intr-un anumit punct si de acolo pot evalua situatia, apoi alegandu-si un alt drum. Asta inseamna sa fii puternic, curajos, sa fii invingator, sa depasesti greutatile si sa mergi mai departe.

2. Ce este diferit la cursurile de Dezvoltare personala organizate de Scheffal & Scheffal, fata de alte cursuri asemanatoare?

Prefer sa nu ne comparam cu nimeni. Aceasta este prima lectie pe care o dam copiilor. Daca vor sa se compare cu cineva, atunci sa se compare cu ei insisi, incercand ca zi de zi sa-si imbunatateasca performantele.
Aşa cum fiecare om este unic, tot la fel şi cursurile noastre sunt unice, deoarece noi ne pliem pe nevoiele de dezvoltare personala ale copiilor si ale adolescentilor care vin la noi. Personalizarea cursurilor este foarte importanta pentru noi si face ca fiecare curs Scheffal & Scheffal sa devina unic.
Preferam sa lasam rezultatele sa vorbeasca pentru noi. Scopul nostru este sa ii ajutam pe copii si pe adolescenti sa devina proprii lor “exploratori”, cunoscandu-se pe sine si cunoscandu-i mai bine pe cei din jurul lor.
Deschidem in fata lor “usi ale cunoasterii“ si ii indrumam ca sa inteleaga si sa poata lua singuri hotararile cele mai bune pentru ei.
Statutul nostru fata de cursanti este acela de mentori, dezvoltand o legatura de incredere, respect si prietenie.
Atat cursantii nostri, cat si parintii lor, formeaza o comunitate care promoveaza educatia, privita din toate punctele de vedere. Este important ca, alaturi de parinti, sa sprijinim fiecare copil sa depaseasca stadiul de “robotel executant“ sau adolescentii sa depaseasca stadiul de “rebel“.

3. Cu ce ramane un copil sau un adolescent dupa aceste cursuri?

Cursantii nostri devin constienti de sinele propriu, devin responsabili, creativi, elimina fricile inutile, devin mai toleranti, mai empatici, isi dezvolta inteligenta emotionala, pot si stiu cum sa-si aleaga prietenii, cum sa-si respecte propria munca, dar si pe a celorlalti, devin puternici, reusind sa faca fata cu succes “atacurilor“ negative, invata sa-si evalueze corect timpul etc. Le transmitem cu drag deviza noastra: “EVALUEAZA cine esti si in ce situatie te aflii, ALEGE cel mai bun drum, PLANIFICA ce ai de facut si ACTIONEAZA ACUM pentru a deveni cine vrei sa fii”.

4. De ce cei 7 piloni pe care se bazeaza cursul de dezvoltare personala?

Dezvoltarea personala incepe inca din copilarie si se deruleaza pe tot parcursul vietii. De aceea, cursul nostru este un curs complex in care cursantii copii se pregatesc sa devina adolescenti, iar cursantii adolescenti se pregatesc sa devina adulti.

Este important sa nu incercam sa excelam in toate, dar trebuie sa ne cunoastem, sa stim cine suntem, ce atuuri avem, care este acel “ceva“ care ne diferentiaza de ceilalti si pe care trebuie sa-l imbunatatim pentru a avea o viata de succes, traita in mod constient. Curajul in propriile forte, stapanirea de sine, stima de sine si respectul in general, gandirea pozitiva, forta de a lua hotarari, dezvoltarea inteligentei emotionale, empatia, stiinta sustinerii parerilor proprii in mod argumentat, cunoasterea bunelor maniere, lucrul in echipa si inca multe alte lucruri, trebuie explicate, intelese si acceptate de tinerii nostri cursanti, astfel incat toate acestea sa devina “instrumente” de care sa se poata folosi cu usurinta.

Consideram ca cei “7 piloni“ pe care noi punem accent la cursurile de Dezvoltare personala, acopera o plaja vasta de cunostinte necesare pregatirii unei vieti de succes. Astfel:

Inteligenta emotionala reprezinta baza educatiei. O persoana care are IQ-ul foarte mare, dar are inteligenta emotionala nedezvoltata nu are cum sa aiba succes in viata. Ramane doar un om destept, inchis intr-o cochilie tare, ascuns pe fundul marii, nestiut si neacceptat de nimeni. Este situatia in care altii pot profita de munca lui.

Retorica este arta de a vorbi frumos, convingator, folosind forta argumentelor. si in aceasta situatie, oricat de inteligent ar fi cineva, daca nu stie sa se prezinte pe sine si sa-si prezinte ideile, realizarile, proiectele sau punctul de vedere, in mod sigur va aparea cineva care sa aiba aceasta abilitate, preluandu-i ideile si meritele.

Dezbaterea este abilitatea de a-ti pregati o pledoarie, avand in vedere si parerile celorlalti, este abilitatea de a stabili strategii, anticipand argumentele celeilalte parti.

Bunele maniere reprezinta o conditie obligatorie a dezvoltarii personale, astfel incat sa putem respecta drepturile, datinile si traditiile celorlalti, asa cum ne dorim sa fie respectate si ale noastre. Cunoasterea si respectarea Codul Bunelor Maniere inseamna respectarea drepturilor si libertatilor indivizilor fara a jigni, deranja sau jena pe nimeni.

Caligrafia sau ”arta scrisului frumos” ne invata cum sa fim ordonati, sa apreciem frumosul si ne dezvolta simtul estetic. Dr. Berninger a demonstrat faptul ca, scrierea de mana poate antrena capacitatea de autocontrol.

Comunicarea este o componenta esentiala a vietii si este prezenta in permanenta, indiferent de forma de comunicare pe care o folosim.

Teatrul este poate cea mai buna, vesela si placuta modalitate de dezvoltare a creativitatii, de a exersa stapanirea de sine, dictia si comunicarea.

Toate acestea la un loc, ii ajuta pe cursantii nostri sa se cunoasca pe sine, sa cunoasca lumea inconjuratoare, sa se poata evalua corect, sa poata evalua situatiile care apar, sa poata alege cea mai buna varianta pentru ei, sa stie cum sa-si faca un plan de actiune, sa aiba curajul de a actiona la timpul potrivit, sa devina puternici si sa aiba succes.

Mai multe detalii puteti afla aici: http://www.scheffal.org/dezvoltare-personala.html.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE