Publicitatea pe Facebook este o poveste. Optimizarea publicității și obținerea unui profit uimitor este cu totul diferită.

 

Dacă nu reușiți să vă îmbunătățiți și să mențineți constant campaniile pe Facebook, este posibil ca rezultatele dvs. să înceapă să scadă destul de repede. Se poate întâmpla chiar peste câteva zile după configurarea unei noi campanii publicitare.

 

Dacă doriți să obțineți un profit de campanie mai mare, să reduceți costurile de publicitate și să creșteți numărul de conversii, cu siguranță, trebuie să aflați regulile de optimizare a anunțurilor Facebook

 

Oboseala publicitară Facebook este coșmarul înfricoșător al fiecărui marketer social.

 

Oboseala publicitară înseamnă că membrii publicului tău vizat au văzut reclamele dvs. de Facebook de atâtea ori consecutiv încât s-au săturat de ele.

 

Riscurile oboselii publicitare

 

Atingerea oboselii publicitare are mai multe implicații:

 

Oamenii nu mai observă anunțurile pe Facebook în jurnalul lor de știri – au devenit imuni la ei.

Oamenii nu mai fac clic pe anunțurile dvs. pe Facebook – toți membrii publicului interesat au acționat deja asupra anunțurilor dvs.

Cheltuielile campaniei dvs. publicitare sunt majorate – veți cheltui sume mari fără a mai achiziționa clienți noi.

 

Cel mai simplu mod de a prezice oboseala publicității este să verificați frecvența anunțurilor dvs. pe Facebook.

 

Frecvența anunțurilor Facebook este o valoare a campaniei care arată de câte ori membrii publicului țintă au văzut anunțul dvs.

 

Pentru a verifica această valoare, accesați Facebook Ads Manager, faceți clic pe o campanie, iar în secțiunea „coloane” selectați vizualizarea Livrare.

 

Cea mai bună practică este să vizați ca frecvența dvs. publicitară Facebook să rămână sub 2-3 puncte.

 

Cu toate acestea, atunci când vizați un public Facebook restrâns sau lucrați cu campanii de remarketing, puteți de asemenea să lăsați frecvența anunțurilor să crească.

 

Măsurați și utilizați frecvența anunțului ca indicator al oboselii. Dar, de asemenea, fiți atenți la rezultatele generale ale campaniei pentru a observa când este cu adevărat momentul potrivit pentru a vă întrerupe sau a optimiza campaniile.

 

Probabil că nu există un comerciant Facebook pe lume care nu ar dori să obțină multe rezultate excelente la un cost scăzut.

 

Optimizarea anunțurilor Facebook poate fi, de asemenea, aplicată metodelor dvs. de licitare și bugetelor de campanie. Aceasta înseamnă o ofertă mai inteligentă de anunțuri care vă ajută să creșteți profitul de publicitate Facebook.

 

Costurile de publicitate pe Facebook pot varia de la orice între costul pe clic de 0,07 USD.

 

Citeste mai multe pe www.star-marketing.ro

Banner SapunulCheia.ro