Daca tocmai v-ati planuit sa va creati un blog atunci inseamna ca vreti sa promovati in mod eficient propria afacere sau doriti a va faceti cunoscuta experienta intr-un anumit domeniu. Este foarte important sa va planificati mereu afacerea cu maxima atentie la detalii, pentru ca de cele mai multe ori acestea sunt cele care fac diferenta. Iar daca ati reusit deja sa va marcati un loc in randul preferintelor clientilor interesati de serviciile dumneavoastra, cu siguranta incercati sa va imbunatatiti constant practicile de afaceri, pentru a reusi in mod strategic sa cresteti productivitatea si sa va castigati renumele mult dorit.
Pentru a castiga increderea celor care rasfoiesc zilnic informatiile postate, trebuie sa fiti un bun organizator si sa stiti cum sa sustineti discutiile on line. In urma acestor conversatii, de obicei cititorii lasa comentarii in legatura cu postarea dumneavoastra si raspund la alte comentarii, astfel generandu-se mai multe discutii chiar si intre cititorii, de unde puteti primi si in calitate de blogger o multime de informatii folositoare.
Pornind de la premisa ca nu poate fi totul roz, trebuie sa va asteptati si la pareri contradictorii, care sunt cumva impotriva conceptiilor tale si uneori, chiar la un comportament neadecvat. Unii incearca in mod voiu sa creeze controverse sau altii sunt pur si simplu rau intentionati, insa important este sa treci nepasator pe langa aceste comentarii, pentru ca cei care sunt realisti si corecti vor putea distinge cu usurinta intre discutiile rautacioase si cele care chiar aduc un plus de informatii cititorilor.
Totusi, este adevarat faptul ca un asemenea comportament poate crea reactii negative in randul vizitatorilor blogului dumneavoastra si pentru a nu va pierde potentialii clienti sau colaboratori este necesar sa va protejati profilul si reputatia de afaceri, in acelasi timp. Asadar, stabiliti politici pentru un comportament accetabil inca de la inceputul afirmarii pe piata on line.
Necesitatea unui blog pentru a va afirma
Stim cu totii ca un blog de afaceri ofera nenumarate beneficii si oportunitati de exceptie pentru companii, insa exista si riscuri, ca si in alte domenii de astfel. Insa daca nu incercati nu veti sti niciodata daca ati fi reusit sa castigati increderea celor ce va urmaresc.
Asadar, trebuie sa aveti incredere in fortele proprii si sa luati initiativa pentru ca o afacere si chiar o simpla ideea este mult mai usor de promovat folosindu-va de instrumentele specifice ale markentingului on line.
Detinatorii unui blog pot fi si moderatori
Cei care si-au facut un blog pentru a promova o afacere sau chiar un hobby, stiu deja cat de important este sa mentina legatura in mod constant cu cititorii pentru a-i convinge ca informatiile postate zi de zi, reprezinta un real ajutor pentru ei.
Astfel, daca faceti parte dintr-o companie mai mare atunci s-ar putea sa aveti nevoie de un moderator, care sa monitorizeze schimburile on line si sa ia atitudine in cazul in apare un comportament inadecvat in sustinerea unei conversatii on line. In cazul intreprinderilor mici, bloggerul este si moderatorul, asa ca trebuie sa fiti atenti mereu cine intra in legatura directa cu dumneavoastra si cum se desfasoara discutiile cu acestia.Pentru mai multe detalii vizitati blogul nostru www.romantik.ro.