Cele mai frecvente 10 greșeli pe care le faceți atunci când creați liste de remarketing
În urmă cu peste cinci ani, a fost posibil să se creeze pentru prima dată campanii de remarketing cu Google Ads. Acestea sunt folosite pentru a atrage atenția vizitatorilor pe propriul site asupra ofertelor care au fost vizualizate doar până acum. Părțile interesate și clienții pot fi adresați în mod specific și încurajați să cumpere.
Prin urmare, reclamele nu sunt direcționate către conținutul paginii respective, ci spre interesele colectate de utilizator. Remarketingul este, prin urmare, deosebit de potrivit pentru platformele mai mari, cu mulți vizitatori, pentru a le trimite reclame statice sau dinamice personalizate.
Pe lângă utilizarea cuvintelor cheie potrivite, sectorul listelor de remarketing devine din ce în ce mai important – dacă nu chiar cel mai mare dintre mulți pentru implicarea publicului său. Din acest motiv, este important să evitați greșelile și să cunoașteți cele mai frecvente capcane.
Dar înainte de a putea utiliza chiar acest instrument, trebuie îndeplinite anumite criterii de bază:
- Pentru a crea o listă de remarketing care va fi utilizată pentru o rețea de display, aveți nevoie de cel puțin 100 de cookie-uri în ultimele 30 de zile. Perioada maximă de valabilitate este de 540 de zile.
- Dacă plasați anunțuri în motoarele de căutare, aveți nevoie de mai mult de 1.000 de cookie-uri în ultimele 30 de zile, astfel încât campania să poată fi configurată. Și aici, valabilitatea maximă este de 540 de zile.
- În orice caz, ceea ce contează: dacă aveți doar câțiva vizitatori, preferați să utilizați SEO și să vă investiți banii în reclame pe motoarele de căutare. Remarketingul nu funcționează dacă grupul de destinatari este prea mic, deoarece reclamele sunt afișate prea rar.
Cu toate acestea, dacă aveți o platformă mare corespunzătoare și doriți să definiți un grup țintă, nu ar trebui să creați o listă de nișă pentru a evita o greșeală inițială cunoscută.
1. Liste prea mici
De fapt, este evident și, de asemenea, logic în raport cu criteriile de bază, și totuși mulți uită numărul minim de cookie-uri la crearea listei și eficacitatea descrescătoare dacă grupul de destinatari este prea mic.
Chiar dacă aveți un site web bine vizitat, păstrați lista prea mică și nu atinge numărul necesar pentru rețelele de afișare sau motoarele de căutare. Prin urmare, nu poate fi folosit. În același timp, volumul de muncă crește, motiv pentru care prea multe subdiviziuni nu sunt recomandabile dacă în cele din urmă doar un grup mic de părți interesate se concentrează.
2. Setări incorecte
Una dintre cele mai grave greșeli poate apărea cu o atitudine puțin greșită.
Cu toate acestea, dacă alegeți opțiunea de a adăuga oferta setată la grupul de anunțuri normal, atunci veți obține brusc mai mulți vizitatori și costuri neașteptat de mari.
În acest caz, reclama nu este afișată doar persoanelor din lista dvs., ci este afișată întotdeauna când se efectuează o căutare a criteriilor introduse.
Perechea de pantofi pe care ați dori să o comercializați, de exemplu, nu numai că vă văd brusc grupul țintă clar definit în lista pe care site-ul dvs. web o cunoaște deja. Este arătat tuturor părților interesate care îl caută și, prin urmare, pot înghiți un buget publicitar enorm într-un timp foarte scurt.
Din acest motiv, este important să faceți alegerea corectă în setările pentru nivelurile grupului de anunțuri, pentru a evita consecințe dezastruoase.
În acest sens, asigurați-vă că acordați atenție avertismentelor pe care vi le oferă Google Ads .
Dacă se identifică prima greșeală, părți mari din grupul țintă pot fi excluse dacă definiția este prea detaliată și eficiența publicității scade.
Și dacă nu luați în considerare criterii diferite pentru durata termenului, puteți pierde din nou vânzările.
De aceea, rețineți întotdeauna că listele pentru rețeaua de căutare folosesc doar cookie-uri din ultimele 180 de zile ca bază. Pentru a nu obține o impresie greșită a numărului total al grupului dvs. țintă, ar trebui să eliminați toate celelalte intrări care nu mai sunt relevante. Dar nu faceți această modificare anunțurilor din rețelele de display pentru a nu pierde potențialii clienți.
La urma urmei, părțile interesate renunță la anumite oferte în fiecare an, cum ar fi schimbarea companiei de asigurări sau a furnizorului pentru contracte de energie electrică sau de telefonie mobilă. Datorită celor 540 de zile în rețelele de afișare, aceste părți interesate pot fi contactate și din nou în anul următor.
Dacă doriți doar să creați campanii lunare, ar trebui să acordați atenție anumitor lucruri aici pentru a ajunge la un grup țintă cu cea mai mare putere de cumpărare posibilă. De exemplu, dacă permiteți difuzarea unui astfel de anunț doar 30 de zile, este posibil să pierdeți zilele de plată la începutul lunii următoare. Dar mai ales după ce salariul a fost primit, dorința de a cumpăra bunuri noi crește.
«Înapoi la revista eMinded
Cele mai frecvente 10 greșeli pe care le faceți atunci când creați liste de remarketing
28 septembrie 2020 | Uli Zimmermann | MARE
cover_remarketing
În urmă cu peste cinci ani, a fost posibil să se creeze pentru prima dată campanii de remarketing cu Google Ads. Acestea sunt folosite pentru a atrage atenția vizitatorilor pe propriul site asupra ofertelor care au fost vizualizate doar până acum. Părțile interesate și clienții pot fi adresați în mod specific și încurajați să cumpere.
Prin urmare, reclamele nu sunt direcționate către conținutul paginii respective, ci spre interesele colectate de utilizator. Remarketingul este, prin urmare, deosebit de potrivit pentru platformele mai mari, cu mulți vizitatori, pentru a le trimite reclame statice sau dinamice personalizate.
Pe lângă utilizarea cuvintelor cheie potrivite, sectorul listelor de remarketing devine din ce în ce mai important – dacă nu chiar cel mai mare dintre mulți pentru implicarea publicului său. Din acest motiv, este important să evitați greșelile și să cunoașteți cele mai frecvente capcane.
Dar înainte de a putea utiliza chiar acest instrument, trebuie îndeplinite anumite criterii de bază:
Pentru a crea o listă de remarketing care va fi utilizată pentru o rețea de display, aveți nevoie de cel puțin 100 de cookie-uri în ultimele 30 de zile. Perioada maximă de valabilitate este de 540 de zile.
Dacă plasați anunțuri în motoarele de căutare, aveți nevoie de mai mult de 1.000 de cookie-uri în ultimele 30 de zile, astfel încât campania să poată fi configurată. Și aici, valabilitatea maximă este de 540 de zile.
În orice caz, ceea ce contează: dacă aveți doar câțiva vizitatori, preferați să utilizați SEO și să vă investiți banii în reclame pe motoarele de căutare. Remarketingul nu funcționează dacă grupul de destinatari este prea mic, deoarece reclamele sunt afișate prea rar.
Cu toate acestea, dacă aveți o platformă mare corespunzătoare și doriți să definiți un grup țintă, nu ar trebui să creați o listă de nișă pentru a evita o greșeală inițială cunoscută.
1. Liste prea mici
De fapt, este evident și, de asemenea, logic în raport cu criteriile de bază, și totuși mulți uită numărul minim de cookie-uri la crearea listei și eficacitatea descrescătoare dacă grupul de destinatari este prea mic.
Chiar dacă aveți un site web bine vizitat, păstrați lista prea mică și nu atinge numărul necesar pentru rețelele de afișare sau motoarele de căutare. Prin urmare, nu poate fi folosit. În același timp, volumul de muncă crește, motiv pentru care prea multe subdiviziuni nu sunt recomandabile dacă în cele din urmă doar un grup mic de părți interesate se concentrează.
2. Setări incorecte
Una dintre cele mai grave greșeli poate apărea cu o atitudine puțin greșită.
Cu toate acestea, dacă alegeți opțiunea de a adăuga oferta setată la grupul de anunțuri normal, atunci veți obține brusc mai mulți vizitatori și costuri neașteptat de mari.
În acest caz, reclama nu este afișată doar persoanelor din lista dvs., ci este afișată întotdeauna când se efectuează o căutare a criteriilor introduse.
Perechea de pantofi pe care ați dori să o comercializați, de exemplu, nu numai că vă văd brusc grupul țintă clar definit în lista pe care site-ul dvs. web o cunoaște deja. Este arătat tuturor părților interesate care îl caută și, prin urmare, pot înghiți un buget publicitar enorm într-un timp foarte scurt.
Din acest motiv, este important să faceți alegerea corectă în setările pentru nivelurile grupului de anunțuri, pentru a evita consecințe dezastruoase.
În acest sens, asigurați-vă că acordați atenție avertismentelor pe care vi le oferă Google Ads .
3. Listează timpul de funcționare prea scurt
Dacă se identifică prima greșeală, părți mari din grupul țintă pot fi excluse dacă definiția este prea detaliată și eficiența publicității scade.
Și dacă nu luați în considerare criterii diferite pentru durata termenului, puteți pierde din nou vânzările.
De aceea, rețineți întotdeauna că listele pentru rețeaua de căutare folosesc doar cookie-uri din ultimele 180 de zile ca bază. Pentru a nu obține o impresie greșită a numărului total al grupului dvs. țintă, ar trebui să eliminați toate celelalte intrări care nu mai sunt relevante. Dar nu faceți această modificare anunțurilor din rețelele de display pentru a nu pierde potențialii clienți.
La urma urmei, părțile interesate renunță la anumite oferte în fiecare an, cum ar fi schimbarea companiei de asigurări sau a furnizorului pentru contracte de energie electrică sau de telefonie mobilă. Datorită celor 540 de zile în rețelele de afișare, aceste părți interesate pot fi contactate și din nou în anul următor.
Dacă doriți doar să creați campanii lunare, ar trebui să acordați atenție anumitor lucruri aici pentru a ajunge la un grup țintă cu cea mai mare putere de cumpărare posibilă. De exemplu, dacă permiteți difuzarea unui astfel de anunț doar 30 de zile, este posibil să pierdeți zilele de plată la începutul lunii următoare. Dar mai ales după ce salariul a fost primit, dorința de a cumpăra bunuri noi crește.
4. Termeni care se suprapun
Mulți se lasă lăsați cu crearea listelor și apoi fac o greșeală atunci când aleg durata. De cele mai multe ori, listele de remarketing sunt create pentru 3 zile, 7 zile, 14 zile și 35 de zile, care se suprapun reciproc și, prin urmare, sunt în concurență.
Dacă uitați să scăpați timpul de rulare, atunci schimbați mai multe liste în același timp și ajungeți la o anumită persoană de mai multe ori. Cu toate acestea, deoarece este plasat un singur anunț, câștigă lista care primește cea mai mare ofertă de la dvs. Deci, în final, trebuie să plătești mult mai mult decât ar fi fost necesar pentru persoana la care s-a ajuns.
Pentru a preveni acest lucru, ar trebui să excludeți întotdeauna orice suprapunere a timpilor de rulare. Când ocoliți, trebuie doar să scăpați duratele, ca în exemplul următor:
3 zile
7 zile minus 3 zile
14 zile minus 7 zile
35 de zile minus 14 zile
O mare greșeală populară este uitarea excluderii listelor existente. Utilizatorii care sunt deja pe o listă nu ar trebui să fie contactați printr-o altă listă de remarketing.
Această concentrare puternică asupra persoanelor individuale poate fi ușor percepută ca urmărire și sperie vizitatorul!
Chiar și așa, nu ar trebui să eliminați complet acești potențiali clienți din anumite liste. Dacă creați o listă lunară pentru o anumită perioadă de timp și doriți să ajungeți doar la vizitatorii din ultimele 35 de zile, toate persoanele din grupul țintă nu ar trebui să se afle într-o a doua listă în acest timp.
Listele de remarketing cu o durată mai lungă sau nelimitată nu ar trebui să vizeze aceleași persoane în acest timp.
După expirarea campaniei lunare, trebuie să reintroduceți intrările din anunț fără nicio limită de timp. În caz contrar, puteți pierde clienți interesanți care v-au vizitat site-ul doar la un moment dat și ar putea reveni la dvs.
Cu funcția Limită de frecvență, cunoscută și sub numele de gestionare a frecvenței, puteți stabili cât de des este afișat anunțul dvs. unei persoane din Rețeaua de display Google. Această eroare este similară cu uitarea de a exclude punctul 5.
Clienții nu vor să fie deranjați de aceleași reclame tot timpul. Deci, dacă vă adresați grupului dvs. țintă cu mai multe liste în același timp, acest tip de publicitate intruzivă este mai mult un factor de descurajare. Același lucru se aplică plasării repetate a aceleiași reclame.
Prin urmare, ar trebui să utilizați cu siguranță diferitele opțiuni de setare pentru a nu deranja grupul țintă și a planifica doar un număr limitat de repetări.