David Intercar anunţă finalizarea procesului de rebranding, începând cu luna mai 2018, prin adoptarea unei noi imagini, care reflectă fidel identitatea companiei. Campania de rebranding a fost inspirată de cultura organizațională, de misiunea, viziunea și valorile acesteia, și în egală măsură de nevoia de a transpune în cuvinte și grafică performanța serviciilor oferite clienților săi.
Formula îmbunătățită este definită de un design creativ și ușor de recunoscut, atribute constituite dintr-o cromatică plăcută și un format estetic care invită la comunicare. Noul logo oferă sustenabilitate schimbării de imagine, fiind reprezentativ pentru profilul companiei și creează un echilibru între cerințele pieței și valorile David Intercar. Întregul concept are rolul de a prezenta compania într-o manieră personalizată, promovând profesionalismul și dedicarea companiei pentru fiecare proiect, idei comunicate cu ajutorul agenției de comunicare și PR Nomade Communication.
De 13 ani ne canalizăm eforturile în a oferi clienților noștri o experiență pozitivă la fiecare interacțiune, indiferent dacă este vorba despre un simplu transfer de la aeroport sau despre o colaborare pe termen lung. Dorința noastră este de a comunica tuturor partenerilor noștri faptul că David Intercar este un brand de tradiție. Construit pe baza unei strategii sustenabile, cu accent pe servicii premium de transport, compania asigură clienților siguranță și confort sporit, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. afirmă Ortansa David, Manager General David Intercar.
Înființată în 2005, compania oferă servicii premium de rent a car, transferuri de la hotel la aeroport și tururi organizate în țară cu șoferi vorbitori de limba engleză și servicii logistice complete pentru evenimente internaționale. Portofoliul David Intercar include companii românești dar și multinaționale, din diverse domenii: IT, real estate, food & beverages, banking, farma, retail, hospitality, automotive, financiar, dar și diverse ambasade. De asemenea, compania se implică, în mod activ, în comunitățile de afaceri din țară și din străinătate, făcând parte din: Camera de Comerț și Industrie Româno – Germană, Camera de Comerț Româno – Olandeză, Camera de Comerț Româno – Belgiană și Camera de Comerț Româno – Britanică.