Doingbusiness.ro a organizat în data de 8 decembrie 2016, la Timișoara, cel de-al nouălea eveniment la nivel regional, parte a conferinței naționale „Business to more Business”.
Conferința a debutat în data de 10 martie 2016 la Brașov și a reușit să reunească reprezentanții mediului de afaceri regional prin evenimente organizate și în Iași, București, Sibiu, Ploiești, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara.
,,Business to more Business a reprezentat un succes la nivel național, lucru care ne-a fost confirmat de toți participanții prezenți la conferințele noastre regionale’’, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro. ,,Suntem în al șaselea an în care implementăm acest concept unic și știm că el a devenit parte din mediul de afaceri național, prin faptul că aduce consultanța fiscală, financiară și legislativă mai aproape de antreprenori. 2016 este anul digitalului – fenomen care aduce cu sine oportunități enorme, dar și modificări dramatice ale climatului competițional – precum și anul în care mediul de afaceri ne-a arătat un apetit de dezvoltare fără precedent. Am văzut asta în modul în care antreprenorii au îmbrățișat sesiunile dedicate dezvoltării aptitudinilor și cunoștințelor manageriale’’, a completat Dumitru Ion.
Seria de conferințe a oferit antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii chiar și în condiții economice volatile. Într-un an marcat de înfăptuirea unor lucruri precepute ca ,,foarte improbabile’’ înainte de a se produce (Brexit, alegerea lui Donald Trump, reduceri majore de taxe la nivel național), Business to more Business a demonstrat că mediul de afaceri național este interesat, caută soluții și le urmează pentru a se dezvolta și feri de evoluții economice improbabile.
Evenimentul de la Timișoara – etapa finală a conferinței Business to more Business, a informat audiența și a răspuns întrebărilor publicului în privința optimizării costurilor companiilor prin soluții adaptate, individualizate, cu sprijinul lui Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business – Telekom România. Bogdan Iacob – Head of Mass Customers Sales – OMV Petrom Gas a arătat audienței în ce fel optimizarea costurilor utilităților începe de la sursă și că aceasta poate avea un impact semnificativ, iar modalitățile de transfer ale riscurilor au fost prezentate de Daniel Colita – Director General Adjunct Timisoara – Safety Broker. Adrian Biciu – CEE Regional Account Manager – SAS România a dezvăluit audienței cum să găsească răspunsul la întrebarea: ,,cum facem ca datele din interiorul afacerii noastre să producă rezultate pozitive pentru noi’’, iar Angela Ene – Președintele Asociației Administratorilor Independenți a arătat participanților aspectele fundamentale care determină creșterea performanței și valorilor companiei din perspectiva administratorilor companiilor.
Întrucât la nivel național principala problemă a prezentului imediat pare să fie deficitul forței de muncă și al forței calificate de muncă, Radu Legheni – National Sales Manager – 1tedjob a demonstrat oamenilor de afaceri prezenți că angajările nepotrivite pentru companie pot fi foarte costisitoare, oferind și soluții pentru diminuarea riscurilor asociate angajărilor nepotrivite.
În cea de-a doua parte a evenimentului, în cadrul workshopului ,,Transformarea digitală și schimbarea comportamentului consumatorului”, Attila Elekes-Darabont – Microsoft Azure Developer Support Escalation Engineer – Microsoft România, a vorbit despre tehnologia cloud si mobilitate, fundamentele noului model de afaceri, iar Dumitru Ion – CEO Kompass Romania a identificat cele mai noi soluții referitoare la generarea de oportunități imediate de vânzare prin extinderea exponențială a bazei de clienți.
Conferința de la Timișoara s-a încheiat prin identificarea de către Elena Badea – Partner & Senior Consultant – Sfera Business, a proceselor psihologice caracteristice procesului de vânzare și a modalităților prin care acestea pot fi influențate.
,,În 2016 ne-a interesat foarte mult să îi ascultăm pe participanții de la Business to more Business discutând provocările și oportunitățile mediului de afaceri național. Am avut dialoguri constructive cu antreprenori și companii care generează anual, însumat, cifre de afaceri de zeci de miliarde de Euro, iar conferința ne-a permis să extindem dialogul cu decidenți, experți și consultanți excepționali. Acesta este drumul bun și modul concret de a imbunătăți calitatea mediului de afaceri regional și vom continua acest demers și în 2017’’, a concluzionat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro.
Conferința națională Business to more Business de la Timișoara a avut ca organizație suport Asociația Administratorilor Independenți, iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Microsoft Romania, OMV Petrom, Alpha Bank, SAS, 1tedjob, Safety Broker și Kompass Romania.
Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: Transilvania Business, Manager Express, Spatiulconstruit.ro, RBE Connect, PrBox.ro, MANPRES, Forbes Romania, Jurnalul de Afaceri, EvenimenteBiz, Cariere, Calendar Evenimente, Editura Amaltea, AGERPRES, Investclub, Buzz!Camp, Inspire și Buzzjob.
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.
Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.