Acasă Blog Pagina 96

Amro Electronic Grup a sonorizat Stadionul Municipal din Targu Jiu

0
Amro Electronic Grup

Cand vine vorba de eficienta, fiabilitate si usurinta in operare, nicio cerinta a clientului nu este exagerata.
In cazul sonorizarii Stadionului Municipal din Targu Jiu, proiectarea sistemului de sonorizare,desi complexa ca cerinte, s-a dovedit o misiune usor de imdeplinit datorita aparaturii ci cunostintelor de care dispunem.

Ca in toate proiectele mari, o echipa romano-italiana de ingineri audio a pus la experienta cu proiecte similare, echipamente audio care acopera integral cerintele si suportul dedicat al inginerilor proiectanti de la Proel. Am urmarit sa compactam aparatura, evitand folosirea diferitelor tipuri de difuzoare si subwoofere si sa obtinem un sunet unifor, pe intrega suprafata a stadionului.

Am reusit sa obtiem maximul de randament, datorita solutiilor inovative pe care le ofera echipamentele PROEL, din seria Axiom, sustinute de simulari acustice acreditate si o echipa de ingineri cu experienta.

Sonorizare reusita a unui stadion presupune:

sa obtii un sistem extra-performant, capabil sa difuzeze anunturile foarte clar, uniform, pe o arie extinsa.
muzica ambientala, echilibrata, in oricare zona din stadion, inclusiv in mijlocul terenului de fotbal.
voce clara si inteligibila.

Doar asa, spectatorii se bucura de un spectacol total, cand calitatea audio este exceptionala.

Noul “Municipal” va avea o capacitate de 12.386 de locuri, dar si de o parcare de 400 de locuri, amenajata pe doua niveluri si va avea si o sala de antrenament.

Banner SapunulCheia.ro

GEZE ActiveStop primește distincția de Argint la Focus Open 2017

0
GEZE ActiveStop

GEZE, lider în soluții premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, se remarcă cu noua versiune a amortizorului GEZE ActiveStop și își reconfirmă calitatea designului prin câștigarea distincției de Argint în cadrul ediției 2017 a Design Center Baden Württemberg – Focus Open. Produsul este expus până pe 22 noiembrie 2017 în expoziția „MIK Museum Information Kunst” din Ludwigsburg, Germania.

Noua caracteristică de montare pe cadrul ușii, precum și calitatea designului sunt punctele centrale ale premiului prestigios. Datorită adâncimii de integrare cu valori minime, amortizorul îndeplinește cele mai stricte cerințe de proiectare, iar astfel devine invizibil în aproape orice foaie de ușă. Amortizorul GEZE ActiveStop este o soluție inteligentă și inovatoare ce asigură deschiderea și închiderea cotrolată și silențioasă a ușii batante de interior, iar beneficiile îl fac să ocupe detașat o poziție de vârf în categoria „Living” din cadrul Focus Open 2017.

Oprire lină – blocare facilă – închidere silențioasă
ActiveStop permite renunțarea la opritoarele de pardoseală clasice întrucât oprește ușa la timp și împiedică avariile sau semnele inestetice de pe pereți sau mobilier. În plus, indiferent de puterea de împingere, sistemul deschide ușa în condiții optime și în mod independent, până în poziția de menținere, care poate fi ajustată în orice punct între 80 și 140 de grade. Datorită amortizării active, ușa se închide încet, în liniște, de la apoximativ 25 de grade și previne închiderile zgomotoase, incidentele sau rănirile deranjante. Totodată, noua soluție GEZE ActiveStop ține ușa închisă în condiții de siguranță astfel încât se poate renunța complet la dispozitivele de blocare, iar ușile „se mișcă liber” între 25 și 60 de grade.

Competiția internațională de design Baden-Württemberg, recunoscută din 2015 ca Focus Open, are o tradiție prestigioasă și este apreciată atât în Germania, cât și în străinătate. GEZE ActiveStop a obținut distincția „Argint” și în cadrul ediței Focus Open 2015, juriul din cadrul Design Center Baden-Württemberg a recunoscut noul amortizor de ușă GEZE ca fiind o soluție inovatoare cu o calitate excepțională a design-ului pentru care i-a acordat primul premiu la categoria ”Living”.

Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 21 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sticlă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sisteme de ferestre și de ventilare.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro

Banner SapunulCheia.ro

6 recomandari de aparate fitness abdomen pentru 6-pack abs

0
aparate fitness

Crezi ca obtinerea unui abdomen perfect, plat si tonifiat, este ceva imposibil? Iti doresti, insa, un abdomen cu 6 straturi de patratele, in locul straturilor de grasime, desi oricat ai incercat, nu ai reusit sa-l obtii? Poate ca nu ai folosit aparatele de fitness pentru abdomen corespunzatoare! Sport-Mag.ro, expertul tau in materie de aparate fitness si articole sportive, iti prezinta cele mai eficiente aparate de fitness pentru abdomen:

1. Banca abdomene Body Solid Powerline

Printre cele mai eficiente exercitii pentru obtinerea unui abdomen cu 6 patratele definite, cu rezultate vizibile in cel mai scurt timp, sunt abdomenele efectuate la banca de fitness. Acest aparat, fiind unul dintre aparatele de fitness pentru abdomen esentiale, te va ajuta sa obtii trupul mult dorit!

Cu o experienta de peste 10 ani in comercializarea de produse sportive de inalta calitate la preturi avantajoase, Sport-Mag iti pune la dispozitie o gama variata de aparate fitness, precum biciclete cardio sau benzi de alergat, inclusiv aparate de fitness pentru abdomen. Banca Body Solid Powerline, ideala pentru a te antrena acasa, este una din recomandarile noastre in materie de aparate fitness abdomen, fiind foarte eficienta pentru intarirea muschilor abdominali. Banca functioneaza pe baza unui sistem de scripeti, avand un design simplu si cadru robust, in timp ce pozitia spatarului asigura confort si miscari ample pentru un efect intens al exercitiilor!

2. Bara tractiuni si abdomene inSPORTline 

Aceasta bara face parte din categoria aparatelor de fitness pentru abdomen care iti ofera numeroase posibilitati de antrenare, dispunand de 4 manere aderente. Iti poti antrena musculatura abdomenului acasa sau la sala, avand sistem de prindere in perete sau fixare pe scara de gimnastica. Bara este conceputa pentru dezvoltarea cat mai eficienta a musculaturii abdomenului, fiind unul din aparatele fitness pentru abdomen recomandate pentru cei care doresc sa se antreneze cu ajutorul propriei greutati!

3. Aparat abdomene AB Lifter Sportmann

Special conceput pentru antrenarea abdomenului, acesta este unul din aparatele de fitness pentru abdomen recomandate incepatorilor, dar si celor avansati, datorita celor 4 niveluri de intensitate. Aparatul are un design pliabil si stabil, iar calculatorul atasat afiseaza numeroase functii utile, precum: timp, calorii, repetitii/minut. Doar 5 minute de exercitii pe zi cu ajutorul acestui aparat de fitness pentru abdomen sunt suficiente pentru rezultate rapide, daca te vei antrena constant!

4. Aparate fitness pentru abdomene Ab Trainer inSPORTline

La Sport-Mag gasesti diverse aparate fitness pentru abdomene, in functie de nevoile, preferintele si obiectivele tale, numai de la producatori de top. Un alt model recomandat de noi este Ab Trainer inSPORTline Ab Perfect Dual, foarte eficient pentru antrenarea partii superioare, mijlocii si inferioare a abdomenului, fara riscuri de accidentare a spatelui sau gatului. Astfel, acesta este unul din aparatele de fitness pentru abdomen recomandate in special incepatorilor!

5. Minge aerobic

Pe langa aparatele de fitness pentru abdomen, poti folosi si o minge aerobic – pe care o poti achizitiona, de asemenea, de la Sport-Mag! Sprijinindu-ti corpul pe aceasta, vei efectua abdomene si ridicari de picioare mult mai solicitante pentru antrenarea musculaturii abdominale, prin implicarea controlului echilibrului.

6. Curele pentru abdomene

Curelele sunt accesoriul perfect pentru dezvoltarea muschior abdominali, in combinatie cu exercitiile efectuate la aparatele de fitness pentru abdomen. Tot ce trebuie sa faci este sa-ti sprijini coatele pe curele si sa ridici picioarele spre piept!

Toate aceste accesorii si aparate de fitness pentru abdomen recomandate de Sport-Mag sunt ideale pentru obtinerea abdomenlui cu patratele mult visat. Dar, nu uita: un 6-pack abs vine la pachet si cu o dieta corespunzatoare! Nu este imposbil sa obtii un abdomen perfect, dar pentru rezultate vizibile trebuie sa te antrenezi constant si sa depui efortul necesar, fiind nevoie de perseverenta!

Banner SapunulCheia.ro

Tax & Finance Forum Cluj-Napoca: experții români analizează modificările și tendințele în domeniul fiscal

0
tax and finance forum
  • BusinessMark deschide seria de evenimente Tax & Finance Forum”, proiect ce se va desfășura în patru orașe din țară: Cluj-Napoca, București, Brașov și Timișoara
  • Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

BusinessMark anunță organizarea evenimentului “Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 1 noiembrie la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Experții din cele mai mari companii de consultanță din România vor aborda aspecte fiscale de actualitate și vor dezbate tendințele la nivel internațional, modificările legislative din Codul Fiscal și Normele de Procedură Fiscală și noi reglementări contabile.

Această ediție include două sesiuni TAX Focus, cu slot-uri de 30-45 de minute de prezentări și sesiuni de întrebări și răspunsuri. De asemenea, în cadrul sesiunii IFRS Focus vor fi analizate principalele subiecte și standarde de raportare financiară internațională.

Tematica acestei ediții cuprinde aspecte ce țin de: tendințe în fiscalitatea la nivel mondial și european, noua abordare OECD a taxării internaționale, armonizarea legislației românești, noutăți în sfera impozitului pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, TVA – noutăți, split-TVA, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice, prețurile de transfer, trenduri în controalele fiscale efectuate de autorități, vămuirea centralizată- metodă de eficientizare a costurilor, mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale, IFRS 15 – Venituri din contractele cu clienții și IFRS 16 „Contractele de leasing”: noul concept de leasing, exemple practice.

„Ne continuăm misiunea începută în primăvara acestui an, aceea de a rămâne conectați la schimbările și tendințele fiscale naționale și internaționale și de a le transmite prin intermediul unui forum care facilitează învățarea la cel mai înalt nivel. În contextul unui final de an cu multe modificări legislative, ne face plăcere să organizăm o nouă ediție Tax & Finance Forum la Cluj-Napoca și să descifrăm, alături de reprezentanții din cele mai mari companii de consultanță, noutățile fiscale cu impact asupra mediului de business.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

 

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • GABRIEL SINCU, Tax Executive Director, EY România
  • LIVIU GHEORGHIU, Senior Manager, Tax Advisory, Mazars România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
  • DIANA OPRESCU, Manager, Consultanță Fiscala, PwC România
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • LUCIAN DUMITRU, Senior Manager, Tax Advisory, Mazars România
  • MARIA POPA, Tax Manager, PKF Finconta
  • ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Audit, PwC România
  • ALEXANDRA BĂLAN, Manager, Audit, PwC România

Conferința se adresează următorului tip de public: directori financiari, generali, economici, contabili, auditori, experți fiscali, analiști financiari, consultanți fiscali și controlleri financiari.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

 

Evenimentul “Tax & Finance Forum” este organizat de BusinessMark alături de: EY România, PwC România, Mazars România, PKF Finconta, AVIS, Camera Consultanților Fiscali din România, Deloitte România, DWNT și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, inTurda.ro, Ziarul Clujean, Alba Știri, InfoOradea, Cluju.ro, Clujul de buzunar, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, Property Buzz, PortalManagement, Startups.ro, Gazetadeștiri, Cluj Business, Roportal, Administratie.ro, Ziarul Faclia, Rbeconnect, PRBox, Săptămâna Financiară, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Business Cover, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Ultimele zile de inscrieri la tarif special Early-Bird la Conferinta Internationala de Business Diplomacy, 9 Noiembrie 2017 – Sheraton Bucharest Hotel

0
Business Diplomacy Conference

Bursa Română de Afaceri în parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate organizează pe data de 9 noiembrie 2017, ora 9, la Hotelul Sheraton din Bucureşti, cea de-a doua ediţie a « Business Diplomacy Conference ».

 Participantii la Conferinta vor afla de la cei 20 de speakeri din tara si strainatate (diplomaţi, oameni de afaceri şi experţi în relaţii internaţionale) ce metode şi tehnici diplomatice pot folosi pentru a exploata noi oportunităţi de business într-un mediu global aflat in continua schimbare dar şi cum să anticipeze riscurile şi piedicile care le pot încetini ori bloca dezvoltarea afacerii.

Business Diplomacy Conference se adreseaza reprezentantilor mediului de afaceri (manageri de companii multinationale, antreprenori si oameni de afaceri, decidenti din companii), interesati sa-si imbunatateasca capacitatea de a anticipa noile provocari si de a exploata oportunitatile de afaceri, diplomatilor si altor experti in relatii internationale, precum si categoriilor profesionale interesate de sinergiile dintre diplomatie si business. Nu in ultimul rand, evenimentul este recomandat tinerilor aflati in explorarea de noi orizonturi profesionale.

Participantii vor intelege cum se poate vedea lumea dincolo de aparente, prin ochelarii diplomatului special educat pentru a solutiona situatii critice si dezvolta relatii intr-un mediu global caracterizat prin Volatilitate, Incertitudine, Complexitate si Ambiguitate, aceasta devenind noua normalitate.

Paradigmele de business se schimba rapid, fiind sensibil influentate de factori geo-politici, tehnologici si economici care nu mai tin doar de elementul national, iar aceste schimbari genereaza atat amenintari cat si oportunitati pentru companii.

Pentru a opera sustenabil si a-si proteja interesele pe piete, companiile trebuie sa-si dezvolte competente interne care sa le permita crearea, cultivarea si managementul relatiilor de nivel inalt, cu grupuri de interese internationale, factori guvernamentali, neguvernamentali si privati influenti si relevanti pentru activitatea companiei. Acest fapt necesita un mod de a fi: de a vedea, analiza, planifica si actiona, uneori in conditii ostile, iar diplomatia ofera oamenilor de afaceri cu viziune multe din uneltele si metodele necesare pentru a reusi.

Business Diplomacy ConferenceToti cei interesati de Conferinta de Business Diplomacy pot contacta organizatorii evenimentului la numarul de telefon 021-266.56.77 sau pot gasi detalii si isi pot rezerva locul prin intermediul site-ului Conferintei : https://2017.business-diplomacy.ro care permite plata on-line cu cardul, PayPal sau transfer bancar.

 

Evenimentul este organizat cu sprijinul Global Vision, MoneyCorp, Satul Scandinav, SYNERGY by Rottco, Renomia – SRBA, BlackCab, NB Traduceri, RE:START Romania, CCIBRP, BCCBR, ANSSI, ARIES, APMR, Global Intelligence precum si al partenerilor media: Ziare.com, News24, Femei In Afaceri, PRbox, Manager Express, Business24, Financiarul.ro, DeBizz, Intervio si Canal33

BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.

Banner SapunulCheia.ro

Romanian Executive Summit, „Lumini și umbre în leadership”

0
Romanian Executive Summit

Romanian Executive Summit 2017 – Lumini și Umbre în Leadership
8 noiembrie 2017, Stejarii Country Club, București

Să fii lider înseamnă, de cele mai multe ori, să stai în lumină. Dar orice lumină creează o umbră dacă nu există o lumină compensatorie. Poți să le gestionezi corect, ca lider, ca să-ți pui în valoare echipa și organizația?
”Lumini și Umbre în Leadership” este tema ediției a treia a Romanian Executive Summit (RExS) în București, un eveniment pentru managerii de top din România, organizat pe 8 noiembrie 2017 la Stejarii Country Club. Romanian Executive Summit, un concept unic de coaching pentru liderii care își doresc o reinventare, este organizat de Comunitatea Liderilor Inspirați, un spațiu de dialog și reflecție inovator pentru profesioniști cu funcții C-level din Romania: CEO, COO, CFO, Managing Partner, General Manager, Director Marketing, Directori HR, Business Partner ș.a m.d.
Deja consacrat pe piața autohtonă a coaching-ului profesionist drept o experiență profundă și inedită în același timp, summitul își propune și de data aceasta o abordare neconvențională a liderilor din mediul de business la cel mai înalt nivel din România. Evenimentul este structurat în 4 workshop-uri care vor facilita discuțiile și îi vor provoca pe cei participanți să intre în jocul perpetuu de lumini și umbre din actul de leadership, din patru perspective diferite:
– “EU”, susținut de Ștefan Andrei;

– “ECHIPA”, susținut de Madi Rădulescu;

– “ORGANIZAȚIA”, susținut de Mihai Stănescu;

– “NOI”, susținut de Rodica Obancea.
Cei patru executive coach de top din România vor susține workshop-urile interactiv, iar intervenția lor se va concentra pe modul în care participanții pot să descopere potențialul propriei persoane, dar și a membrilor echipei, individual sau în ansamblu, precum și capacitatea propriei organizații de a se poziționa în lumina potrivită în mediul de business.
Biletele pentru evenimentul din București, Lumini și Umbre în Leadership pot fi achiziționate în regim early bird până pe 9 octombrie 2017.
Detalii suplimentare și informații despre înscrieri aflați AICI, accesând site-ul oficial. Pentru informații suplimentare:
Alexandra MURTAZA / Junior Key Account
E-mail: alexandra@distrikt.ro
Telefon: 0723 220 922
Organizator: COMUNITATEA LIDERILOR INSPIRAȚI
Rodica OBANCEA, Executive Team & Coach, PCC ( ICF)
Coach profesionist, are competențe de coaching executiv și de echipă certificate de International Coach Federation și crede în valorile leadershipului de top. Rodica este antrenată să lucreze cu lideri și echipe ca să aducă în organizații deschiderea către excelență personală, colaborare și să ajute la punerea în practică a potențialului maxim tradus prin rezultate excepționale.
Madi RĂDULESCU, MBA, Executive Coach, PCC, Managing Partner MMM Consulting Intl
După 15 ani de educație, consultanță, training, facilitare de procese de transformare organizațională, a adăugat pe listă și coachingul executiv. Madi îi ghidează pe lideri spre misiunea lor cea mai înaltă: conducerea profesională a organizațiilor spre performanță.
Leila Curtamet, Owner Digital Distrikt
Digital Distrikt este o agenție cu expertiză și know-how în mediul digital. Misiunea noastră este să oferim o nouă perspectivă în relația dintre brand și public, precum și metode noi de a transmite mesaje în acord cu ultimele tendințe din comunicarea digitală.

Banner SapunulCheia.ro

TIME CAPTURED EXPERIENCE – Un omagiu adus timpului. Cea mai nouă provocare The Macallan și El Celler de Can Roca

0

Frații Roca, proprietari și bucătari-șefi ai renumitului restaurant El Celler de Can Roca și The Macallan, unul dintre cele mai admirate whisky-uri single malt din lume, s-au alăturat într-un nou proiect – o experiență artistică în care timpul și amprenta sa se află sub lumina reflectoarelor.

Conceptul TIME CAPTURED EXPERIENCE a fost folosit pentru lansarea noii ediții limitate The Macallan Masters of Photography. Campania a fost creată împreună cu renumitul fotograf, Steven Klein, care și-a propus să imortalizeze un moment în care degustând The Macallan, aroma acestuia să reușească să încetinească și chiar să oprească timpul. The Macallan împreună cu Steven Klein și frații Roca s-au reunit într-o sesiune creativă unde s-au lăsat inspirați să creeze o viziune asupra timpului.

Pentru prima dată laolaltă: The Macallan Master of Photography și maeștrii bucătari Joan, Josep și Jordi Roca. Proiectul TIME CAPTURED EXPERIENCE permite celor de la Macallan să transmită valorile noii ediții Masters of Photography, nu doar prin fotografie ci și dându-i viață prin arta culinară.

Evenimentul TIME CAPTURED EXPERIENCE ce reunește ideea de timp, whisky-ul și gastronomia de înalt rafinament a avut loc în data de 16 și 17 octombrie 2017 în celebrul restaurant El Celler de Can Roca din Girona, clasat ca cel mai bun restaurant din lume în anul 2013 și 2015. A fost propusă astfel o experiență prin care The Macallan și renumiții bucătari-șefi aduc un omagiu conceptului de timp, față de care au aceeași viziune și pasiune.

„Timpul nu se repetă. Ca și nașterea, timpul este viață și, ca și gustul și viața, nu poate fi prins și păstrat; este gustat și se evaporă și, poate, doar poate, într-o bună zi reapare într-o scurtă amintire.”
Josep Roca.

Timpul este un vector important în ambele domenii. Astfel în căutarea perfecțiunii, fie în crearea unui whisky extraordinar, fie în crearea unui preparat demn de unul dintre cele mai bune restaurante din lume, timpul este un concept flexibil.

Pentru creatorii The Macallan și frații Roca, timpul trebuie să interacționeze în mod liber cu elementele.Timpul este un ingredient-cheie în procesul creativ iar cele două părți implicate au decis să îi aducă acest tribut unic.

Astfel a fost conceput proiectul TIME CAPTURED EXPERIENCE – o experiență artistică și captivantă în care El Celler de Can Roca și The Macallan își prezintă interpretarea avangardistă și unică a timpului. Pentru această ocazie cei trei frați Roca au conceput un meniu de înalt rafinament, compus din 12 preparate care au permis invitaților lor să „guste” volatilitatea timpului, să observe și să savureze trecutul, prezentul și viitorul și să se bucure de moment, să-l oprească și să-l deguste.

Întregul proiect, de la concept până la experiența finală, va fi transpus într-un documentar care va ilustra modul în care The Macallan și frații Roca reușesc să transmită relația lor cu timpul și cum timpul își lasă amprenta asupra diferitelor ingrediente pe care ei le folosesc, în moduri diferite, pentru a obține rezultate excepționale.

THE MACALLAN RARE CASK, UN WHISKY SINGLE MALT CE POATE OPRI TIMPUL ÎN LOC

Evenimentul TIME CAPTURED EXPERIENCE vine sub umbrela proiectului The Macallan Master of Photography dezvoltat de The Macallan, care a atras colaborarea cu mai mulți fotografi faimoși. Astfel cea mai nouă ediție poartă semnătura lui Steven Klein. Renumitul fotograf și-a propus să imortalizeze printr-o fotografie în mișcare un moment în care degustând The Macallan Rare Cask, gustul și aroma acestuia să reușească să încetinească și chiar să oprească timpul.

În prima fază a campaniei, frații Roca au fost implicații în crearea unor cocktailuri, a unor tapas și a unor ingrediente pentru cocktailuri, păstrând atenția asupra trecerii timpului și impactului acestuia asupra vieții oamenilor.

Prin această nouă campanie globală, The Macallan continuă legătura cu domeniul fotografiei și al gastronomiei fine și afirmă faptul că printr-o degustare de Rare Cask poți simți cum timpul se oprește în loc.

NOTELE DE DEGUSTARE RARE CASK

Aroma Notele de fructe de pădure dulci și aroma de vanilie se dezvăluie primele. Urmează arome de fructe uscate. Fiind păstrat în butoaie de stejar, amintește de sălile de dans de altădată. Note de ghimbir caramelizat, dulce și încă proaspăt. Arome de felii de portocală ies în evidență împreună cu ușoare note de fum.

Palatin

Aromele persistente și dulcegi de mirodenii lasă loc unor note subtile de fum. Doar o clipă, de parcă nici nu au fost acolo. Ciocolată neagră, coajă de portocală. Arome de rășină de stejar, moale și texturată. Notele de fum de lemn pot fi simțite ulterior.
Finalul

Fin, prelung. Arome fine de fructe și note delicate de fum de lemn.

THE MACALLAN. PRODUCATORUL DE APROAPE DOUĂ SECOLE A UNOR WHISKY-URI EXEPTIONALE

Fondat în 1824, The Macallan este unul dintre cele mai admirate și premiate whisky-uri single malt din lume. Reputația sa se bazează pe calitatea extraordinară a whisky-ului cu un caracter distinctiv, o reputație fondată pe baza unui set de principii, denumite The Six Pillars. Obsesia calității este caracteristică The Macallan încă de când Alexander Reid a fondat distileria pe platoul de deasupra râului Spey, în nord-estul Scoției. Distileria e înconjurată de o proprietate de 150 de hectare, în inima cărora se află Easter Elchies House, un conac construit în 1700.

EL CELLER DE CAN ROCA, AVANGARDĂ ȘI TRADIȚIE TRANSFORMATĂ ÎN GASTRONOMIE DE ÎNALT RAFINAMENT
Votat de două ori Cel mai bun restaurant din lume (în 2013 și 2015), El Celler de Can Roca este un restaurant freestyle, dedicat avangardei. Bucătarul-șef Joan Roca, somelierul Josep Roca și cofetarul-șef Jordi Roca semnează angajamentul pentru excelență al restaurantului El Celler de Can Roca.

Filosofia celor trei se leagă de susținerea acțiunilor umanitare. În procesul creativ inspirația o găsesc între mediul rural, ingrediente tradiționale și știință. Cele mai cunoscute ghiduri de restaurante din lume sau critici culinari celebri recunosc realizările restaurantului El Celler de Can Roca obținute în cei 30 de ani de activitate. În 1995 au primit prima stea Michelin, a doua în 2002, iar a treia pe 25 noiembrie 2009. În 2017, încă deține trei stele Michelin.

Banner SapunulCheia.ro

Jukebox a cantat pentru paduri si eco educatie

0
eco educatie

In cadrul evenimentului Jukebox For Life, Trupa Jukebox & Bella Santiago au sustinut un concert live, cu strangere de fonduri pentru programele „Adopta un copac!″ si „ecOprovocarea″ ale ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila. Donatiile continua!
Duminica, 22.10.2017, a avut loc la Hard Rock Café Bucharest, prima editie Jukebox For Life, un concert live special Trupa Jukebox & Bella Santiago dedicat organizatiei non-profit ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila, pentru a strange fondurile necesare cresterii suprafetelor impadurite din sudul tarii si pentru educatia non-formala a tinerilor lideri pasionati de protejarea naturii. Gratie participantilor si sustinatorilor, 1088 de puieti de arbori vor prinde radacini in aceasta toamna, in programul „Adopta un copac!″, si trei liceeni vor participa in vara anului 2018 la „Tabara de leadership pentru mediu ecOprovocarea″.
Show-ul live, cu melodii internationale indragite de publicul larg, a incins atmosfera, aducand voia buna si distractia la cote maxime. Participantii au cantat impreuna cu trupa, au dansat, s-au inscris la o tombola cu o multime de premii si au licitat pentru diferite produse traditionale romanesti, hand-made sau obiecte de arta. Toate fondurile stranse din participarea la eveniment, tombola si licitatie au fost directionate catre programele de protejare a naturii „Adopta un copac!″ si „Tabara de leadership pentru mediu ecOprovocarea″. Puteti descoperi o parte din bucuria momentelor in fotografiile surprinse la concert.
Au fost alaturi de cauzele de mediu, prin participarea la eveniment sau prin donatii de obiecte pentru tombola si licitatie: Black Sea Oil and Gas, Hobber, AMURTEL Romania, MestesukarButiQ, Organizatia Umanitara CONCORDIA, Anca Toma si Andrei Szabo.
Concertul s-a incheiat, dar donatiile continua!
Toti cei care nu au putut participa si doresc sa sustina plantarea de perdele forestiere in judetul Calarasi, unul dintre cele mai slab impadurite judete ale tarii si afectat de inzapeziri in fiecare iarna, pot face donatii online pe www.viitorplus.ro/doneaza. Fiecare 5 lei reprezinta plantarea unui copacel si ingrijirea acestuia timp de 5 ani. De asemenea, puietii de arbori pot reprezenta un cadou inedit cu ocazia unei aniversari, casatorii sau cu ocazia venirii pe lume a unui nou-nascut. ViitorPlus personalizeaza astfel de felicitari, ce pot fi oferite cadou donatorilor.

„ecOprovocarea″ este un program extra-curricular si de voluntariat pentru liceeni, organizat de ViitorPlusde 8 ani de zile. In anul 2014, „ecOprovocarea″ a fost desemnat cel mai bun proiect de educatie pentru mediuin cadrul „Energy GlobeAwards Romania”. Derulat la inceput la nivel local, in judetele Calarasi, Salaj, Sibiu, din anul 2016 programul a fost extins la nivel national. Cei peste 30.000 de beneficiari implicati in program cu peste 73.000 de ore de voluntariat au adus schimbari importante in comunitatile lor: +260.000 de metri patrati de spatiu verde amenajat, +330.000 de kg de deseuri trimise la reciclare, +84.000 de arbori plantati, +2000 de saci de deseuri curatate din natura, mii de materiale si evenimente educationale de mediu desfasurate pe plan local. ViitorPlus stimuleaza obtinerea acestor rezultate prin activitati concrete: organizarea unui concurs national cu activitati practice pentru licee, materiale gratuite de predare interactiva pe teme de mediu pentru profesori, tabara de leadership pentru cei mai activi siperformantiparticipanti.
Mai multe informatii pe: https://www.ecoprovocarea.ro/ si in clipul video.
„Adopta un copac!″ ajuta la crestereasuprafetei impadurite din Romania. Se bazeaza pe atragerea de fonduri din mediul privat (firme si persoane fizice), cu ajutorul carora se realizeaza paduri noi, care altfel nu ar exista. Programul se deruleaza in zone rurale, cu deficit de padure. Sunt plantate cu precadere perdeleforestiere, care aduc atat beneficiile generate de padurea propriu-zisa, dar au si avantajul de a protejadrumurile si de a creste productivitatea terenurilor agricole.Din 2007 pana in prezent, sub umbrela ViitorPlus, peste 11.000 de voluntari si donatori au ajutat la cresterea a 60 de hectare de padure. Mai multe informatii pe:
https://www.viitorplus.ro/adoptauncopac/
ViitorPluseste o organizatie neguvernamentala, non-profit, apolitica, ce construieste de 11 ani modele practice de aplicare a conceptului de dezvoltare durabila in domenii precum: impaduriri, energii regenerabile, reutilizarea si reciclarea deseurilor, eco-turism, ingrijirea spatiilor verzi, transport ecologic etc. Proiectele ViitorPlus vizeaza dezvoltarea de infrastructura, implicarea voluntarilor, educatia despre mediu a populatieisi oferirea de produse si servicii sustenabile prin antreprenoriat social. www.viitorplus.ro#progres_sustenabil

Cu 18 ani de activitate in spate si peste 1600 concerte, Jukebox este una dintre cele mai populare, versatile si longevive trupe pop-rock, funk, rock androll, retro &fusion. Discografia trupei include pana in prezent 3 albume (“Christmas Songs”, “FeelLikeMaking Love” si “Picuri de rai”) si 8 single-uri, iar povestea nu se opreste aici: “tonomatul” fabricat in Romania isi imbogateste constant si consecvent repertoriul si prestatia, astfel incat fiecare show este o experienta memorabila. De anul acesta, formula trupei s-a imbogatit cu o prezenta ce nu poate trece neobservata: cu o voce exceptionala si o aparitie exotica, Bella Santiago este noua solista Jukebox. Originara din Filipine, Bella are 11 ani de experienta muzicala si va este deja cunoscuta din finala concursului “Romanii au talent” 2016. Printre cover-urile cu Bella, care au facut senzatie, se numara celebrele ”I will always love you”, “Hello” sau ”Drunk in love.”

Parteneri Jukebox For Life:
Hard Rock Cafe Bucharest, Magic FM, Eva.ro, Bucuresteni.ro, VIP Style, BestMusic.ro, Let’sRock.ro

Banner SapunulCheia.ro

Care este cel mai bun studio de videochat din Bucuresti?

0
studio de videochat din Bucuresti

Studiourile de videochat atrag anual tot mai multe tinere dornice de castiguri fabuloase si de un stil de viata mai bun. Este foarte bine stiut faptul ca doar activand in aceasta industrie, ai sansa ca in doar 2-3 ani sa iti poti cumpara propria casa sau masina preferata.

Traim intr-o societate moderna, in care aceasta ocupatie nu mai este un subiect tabu. Oamenii inteleg tot mai mult ca videochatul reprezinta un act artistic, in care un model interactioneaza cu oameni din intreaga lume si poarta conversatii prin intermediul unei camere web.

Avand in vedere oferta tot mai mare de locuri de munca in aceasta industrie, de unde stii care este cel mai bun studio de videochat din Bucuresti?

Ca in orice alt domeniu, exista si firme obscure care incearca sa pacaleasca tinerele fara experienta, aflate la inceput de drum. Acestea le promit incasari incredibile si beneficii ireale, doar pentru a le atrage in cursa, dupa care dispar cu toti banii tinerelor.

Ca sa nu fii victima acestor firme si pentru a avea sansa de a lucra legal, pentru o companie de renume, alege intotdeauna Studio 20!

Studio 20 este o companie internationala cu sedii in cele mai importante orase din Romania: 4 locatii in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Ploiesti, Brasov, Craiova si chiar in Statele Unite ale Americii, la Los Angeles si in Columbia, Cali. Succesul nostru inca de la debut ne-a determinat sa investim constant in modelele noastre, iar acestea stralucesc astazi pe covorul rosu de la cele mai importante festivaluri de videochat din lume. Devious Angel, Raquella Diva, Sasha Red, Aubrey Nova si Taniussha sunt doar cateva dintre modelele noastre, care si-au implinit visele cu ajutorul Studio 20.

Si tu poti face parte dintr-o echipa dinamica, unita, care face performanta si isi atinge obiectivele financiare. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa iei legatura cu un reprezentant al studioului nostru de videochat din Bucuresti. Poti stabili un interviu, pentru a ne vizita locatia si pentru a afla mai multe detalii despre angajarile care se fac in aceasta perioada.

Doar la Studio 20, ai posibilitatea de a-ti construi o cariera solida, de a castiga garantat 1.000 de dolari in primele 3 luni si apoi intre 3.000 si 5.000 de dolari pe luna, sau, de ce nu, chiar si 25.000 de dolari pe luna.

La acest studio de videochat din Bucuresti, vei avea sansa de a lucra intr-un mediu foarte placut, care iti ofera ocazia sa-ti pui feminitatea in valoare si sa capeti incredere in tine. Nu trebuie sa arati perfect pentru a fi model, ci doar sa ai un aspect placut si ingrijit, sa fii ambitioasa, perseverenta, comunicativa si sa iti doresti mai mult de la viata! Nu poti face bani daca lucrezi doar cand si cat ai chef. Ca in oricare alta meserie, trebuie sa te concentrezi pe activitatea ta si sa depui efort in mod constant pentru a-ti putea atinge scopul.

De asemenea, lucrand la cel mai bun studio de videochat din Bucuresti, iti vei desfasura activitatea perfect legal si iti vei putea face singura programul. Inca din prima zi de lucru, vei semna un contract legal de munca si vei primi propria ta copie si vei avea program flexibil, in 3 ture, pe care ti-l stabilesti singura la inceputul fiecarei saptamani.

Studio 20, cel mai mare studio de videochat din Bucuresti, iti ofera camere tematice diversificate, cu un design modern si luxos. Acest mediu a fost conceput astfel incat sa ajute modelele care lucreaza aici sa-si atinga potentialul si sa ofere membrilor cu care interactioneaza o experienta de neuitat. Ne poti vizita oricand ca sa te convingi cu ochii tai de conditiile extraordinare de lucru si de beneficiile angajarii la acest studio de videochat.

Mai mult, nu ai nevoie de experienta anterioara ca sa fii un model de top, deoarece la studioul nostru de videochat din Bucuresti, iti oferim cel mai bun training dipsonibil in aceasta industrie la ora actuala. Profesionistii nostri te vor ajuta sa inveti in timp record tot ce ai nevoie sa stii: cum sa te comporti in fata camerei, cum sa vorbesti, ce subiecte sa abordezi, cum sa castigi mai multi bani si cum sa devii o maestra in arta seductiei.

Singura conditie pe care trebuie neaparat sa o indeplinesti pentru a putea sa te angajezi la acest studio de videochat din Bucuresti este sa ai 18 ani impliniti, deoarece aceasta activitate este destinata exclusiv adultilor. In rest, te bucuri de tot sprijinul nostru si, oricand vei intampina dificultati, noi vom fi alaturi de tine. Vei fi recompensata pentru eforturile tale prin bonusuri de fidelitate si comisioane cumulative, vei lucra intr-o atmosfera placuta si prietenoasa si vei avea toate conditiile necesare pentru a face performanta: suport tehnic, aparatura de ultima ora, lumini profesionale, fotograf, editor video, hairstylist si make-up artist.

Asadar, nu mai sta pe ganduri si contacteaza acum unul dintre reprezentantii Studio 20, pentru a stabili un interviu. Vino sa vezi cu ochii tai cum este sa lucrezi la cel mai bun studio de videochat din Bucuresti! Cu Studio 20 alaturi, visurile tale pot deveni realitate!

Banner SapunulCheia.ro

Kelly Freeman, trainer internațional ISOC: ”O companie modernă își înțelege audiența”

0
Kelly Freeman

Succesul companiilor moderne constă într-o bună înțelegere a audienței și o prezență relevantă în social media. Contextul actual și creșterea permanentă a numărului de utilizatori a rețelelor de socializare au dus la necesitatea companiilor de a regândi strategiile tradiționale de comunicare și a se adapta permanent. Kelly Freeman, trainer internațional ISOC, consideră că modul în care o companie alege să comunice pe anumite canale îi poate crește considerabil notorietatea, dar poate avea și efecte negative majore când aceasta este deficitară:
”Una dintre cele mai importante tendințe în comunicare este apariția social media și modul în care aceasta influențează reputația companiei. Tot mai multe companii încearcă să utilizeze instrumentele așa cum au folosit mereu mijloacele tradiționale, cu efecte devastatoare”.
Prezența companiilor pe rețelele de socializare a schimbat modul tradițional de a comunica, dar și relația cu publicul. Blogurile și platformele precum Facebook, LinkedIn sau Twitter au ajutat la umanizarea companiilor și la apropierea acestora de oameni, dar au generat și multe crize de comunicare. În social media, o postare nefavorabilă sau o eroare de comunicare pot costa foarte mult imaginea unei companii. De asemenea, modul în care o companie alege să comunice îi poate influenta decisiv reputația fie într-un mod pozitiv, fie într-unul dezastruos. Kelly Freeman este de părere că pentru a evita o criza în comunicare, companiile trebuie să aibă o strategie adaptată audienței lor. De aceea, alegere canalului de interacțiune potrivit pentru publicul fiecărei companii și o bună strategie de comunicare internă sunt esențiale pentru succesul fiecărei afaceri.
Comunicare unitară la nivelul companiei este una dintre tendințele actuale la nivelul comunicării interne. Însușirea unei imagini și a unor concepte și valori comune este benefică pentru companie, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
”O companie modernă își înțelege audiența, modul în care trebuie să comunice cu ei și alege canalele de implicare care îi vor spori și îi vor consolida reputația”, spune Kelly Freeman.
Prezența pe acele canalele de interacțiune pe care se află și publicul lor este încă o tendință importată de care trebuie să țină cont companiile care își doresc să aibă succes.
Canalul de comunicare eficient pentru fiecare companie diferă în funcție de publicul pe care aceasta îl are și de specificul fiecărei companii. Stabilirea canalului de comunicare potrivit pentru audiența vizată este unul dintre cele mai importante aspecte pe care o companie trebuie să le aibă în vedere când alcătuiește un plan de comunicare.
Una dintre tendințele majore în comunicare este cunoașterea publicului țintă și adaptarea mesajelor pentru acesta. Strategia de comunicare internă, dar și cea în social media trebuie să fie una coerentă și relevantă pentru publicul țintă. Mesajele și identitatea vizuală trebuie să aibă o formă unitară și să respecte același cod atât pe site-ul companiei, cât și în rețelele de socializare. De aceea este vital pentru succesul unei companii moderne să își cunoască publicul, să îi înțeleagă nevoile, așteptările și să răspundă cerințelor acestuia.
Pe rețelele de socializare oamenii au trendința de a se implica și de a reacționa la ceea ce consideră că este relevant pentru ei și că îi vizează în mod direct. Companiile moderne de succes, atât în strategia de comunicare internă, cât și în cea pentru consumatori, trebuie să comunice în stilul audienței lor, pentru aceasta, astfel încât mesajele transmise să fie cât mai clare și să genereze reacții pozitive.
Kelly Freeman, expert în comunicare, cu 25 de ani de experiență în patru departamente ministeriale britanice și trainer ISOC revine la București pentru a treia ediție a programului de training intensiv Strategic Communication Training. Kelly Freeman va susține trei traininguri avansate de comunicare: Strategic event management, Internal Communications și Strategii avansate de PR și Comunicare.
Pe 9 noiembrie, Kelly se revine în București pentru a livra traininguri intensive de comunicare. Cursurile sunt bazate pe experiențele sale reale și pe noțiuni teoretice verificate și adaptate noilor trenduri în comunicare.
Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu Creative Business Management la București în perioada 9 – 12 noiembrie 2017.
Înscrierile se fac pe site, la telefon 0743 183 353 sau pe email la cursuri@cbmanagement.ro.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE