Acasă Blog Pagina 70

Academia Insecta la Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”

0
antipa

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copiii cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani la „ACADEMIA INSECTA”, un modul al Școlii de Vară de la Antipa susținut de Andreea Cătălina Drăghici, specialist al muzeului. Cursurile vor debuta luni, 9 iulie 2018 începând cu ora 10:15 în Sala Atelier de la Etajul Muzeului.
În cele cinci zile ale „Academiei”, copiii vor primi răspuns la întrebări despre insecte și rolul lor în ecosistem și vor afla cum de noi trăim astăzi într-o adevărată Eră a Insectelor. Micuții participanți vor afla, printre altele, ce rol are lumina produsă de licurici, cum reușește gândacul bombardier să pulverizeze un lichid fierbinte și toxic asupra inamicului sau care este avantajul folosirii speciilor de insecte în combaterea biologică în defavoarea pesticidelor. Totodată, vor învăța și câteva noțiuni de entomologie medicală și vor afla, de exemplu, că insectele sunt vectori patogeni în unele boli.
Micuții entomologi vor avea posibilitatea să observe cu ajutorul microscopului cât de variată și de complexă este lumea insectelor, vor efectua studii entomologice pe materialul colectat prin tehnici științifice, vor observa prin intermediul unui terariu comportamentul insectelor vii în diferite stadii de viață și vor elabora raportul de teren. Copiii vor beneficia de asemenea de câteva vizite ghidate în expoziția temporară de fluturi tropicali vii deschisă în sera din grădina Muzeului iar la finalul „Academiei” vor pleca acasă cu un mini insectar!

Puteți afla mai multe detalii despre Școala de Vară de la Antipa accesând pagina de web www.antipa.ro, sau pe pagina de facebook a Muzeului „Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa, iar dacă sunteți interesați să vă rezervați un loc, o puteți face trimițând un email pe adresa info@antipa.ro sau sunând la telefonul 021.312.88.26. Programările se fac în ordinea înscrierii, în limita a 15 locuri/modul, iar costul de participare/ modul este de 150 lei/copil sau 250 lei/2 frați.

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Printul influențează decizia de achiziție a clientului

0
Agenția de Print

PwC Global a realizat studiul 2018 Global Consumer Insights, care atrage atenția asupra faptului că, pe 1 din 3 persoane la nivel global, încrederea în brand o determină să achiziționeze un produs. Potrivit celor 35% dintre respondenți, încrederea în brand se află în top 3 factori care influențează decizia de achiziție, alături de prețul produsului sau serviciului cumpărat. Mai mult decât atât, 14% dintre aceștia o situează pe locul I în detrimentul prețului.
Există numeroase cercetări care atestă faptul că o persoană ia decizii de cumpărare pe criterii subiective și emoționale, iar dobândirea încrederii are loc pe baza acelorași premise. În egală măsură, încrederea este strâns legată de percepție, care se referă la modul în care o persoană simte și evaluează lumea. Această abilitate se manifestă diferit la fiecare persoană, de aici și infinitele percepții cu privire la un obiect.
Printul intervine exact în cadrul procesului de formare a percepției și încrederii într-un produs, afirmă Călin Pascu, Manager General Agenția de Print. De multe ori, o persoană aflată la raft este atrasă de culoarea unui ambalaj, de textura imprimării – atunci când discutăm despre un produs de lux – sau de semnalistica pentru anumite game care corespunde cu cea din revistele periodice. Acesta este doar unul dintre numeroasele motive pentru care brandurile trebuie să acorde o atenție deosebită întregului sistem de packaging deoarece, de multe ori, un simplu ambalaj influențează percepția consumatorului, contribuie la consolidarea încrederii și la creșterea vânzărilor.
Cu fiecare an, atât comportamentul consumatorului, cât și așteptările sale în ceea ce privește produsele și brandurile preferate sunt din ce în ce mai complexe, motiv pentru care companiile trebuie să se adapteze, în mod constant, și să facă eforturi în a le îndeplini.
Una dintre direcții este dată de investiția în packaging, tradusă în: utilizarea materialelor eco-friendly, realizarea etichetelor creative, care să spună povestea produsului, dezvoltarea campaniilor integrate de marketing prin care să îi ajute să identifice, la raft, produsul văzut în reclama din social media sau de la TV explică Călin Pascu.

Banner SapunulCheia.ro

15 ani de inovatie tehnologica pe piata sistemelor software

0
Senior Software

Senior Software aniverseaza 15 ani de inovatie tehnologica pe piata de solutii software pentru managementul afacerii. Cu un portofoliu de sisteme unic in Romania, compania a avut o evolutie constanta si are astazi peste 400 de proiecte implementate in 5 tari.

In luna iunie, Senior Software a implinit 15 ani de activitate. Din 2003, compania noastra inoveaza piata de solutii software pentru automatizarea si managementul afacerilor, in contextul unui mediu economic competitiv, in care 60% din industria software din Romania este controlata de investitori straini.

Senior Software are un portofoliu de solutii unic in Romania, care acopera toate componentele de business, de la gestionarea resurselor, a productiei si a fiecarui canal de distributie in parte si pana la managementul proceselor de bugetare si analiza financiara. In plus, sistemele software sunt completate de servicii de implementare si suport, dar si de echipamente hardware necesare procesului de automatizare, ceea ce diferentiaza Senior Software de alti furnizori.

„Piata de business din Romania se indreapta catre o lume digitala, in care accesul la date se face de pe orice fel de terminal, iar concepte precum IoT sau Industry 4.0 nu mai sunt de domeniul SF. In contextul unei crize a fortei de munca ce se va acutiza, companiile doresc automatizarea proceselor de business pana la nivel de integrare cu utilajele din fabrici, pentru a elimina actiunile repetitive si timpii morti, facand angajatii competenti mult mai productivi. Un alt segment unde se poate imbunatati productivitatea este optimizarea operatiunilor complexe, de tipul generarii planului de productie, livrari sau stocuri.

Pentru toate aceste probleme avem solutii extrem de puternice, care aduc rezultate spectaculoase. Efectele se vad astazi in evolutia portofoliului nostru de clienti, cand lucram cu unele dintre cele mai mari companii din piata. Pentru noi, cele mai importante resurse sunt angajatii si clientii nostri, iar cu ocazia acestei aniversari le multumim si ne dorim sa crestem impreuna in continuare.”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.

Pe parcursul celor 15 ani, compania a implementat sisteme software flexibile pentru afaceri din diferite domenii precum FMCG, retail, automotive, constructii, mobila, farmaceutic, servicii medicale private, echipamente industriale si nu numai, inregistrand peste 400 de proiecte, implementate in 5 tari (Romania, Bulgaria, Ungaria, Italia, Marea Britanie).

“Afacerile Regency si Senior Software au avut sansa sa se ridice una pe alta in situatii in care multi se prabuseau economic sau nu puteau dezvolta perspective solide de viitor. Pentru noi, solutia oferita de ei a adus nenumarate beneficii in companie, a accelerat viteza de lucru si a determinat o raportare corecta, in timp real. Relatia dintre cele doua companii nu este o simpla relatie B2B, ci o relatie de la om la om. Asadar, Senior Software este mai mult decat un partener de afaceri, este un prieten. La multi ani!” a declarat Alexandru Mankoosh, IT Manager – Regency Company, primul client al Senior Software.

Daca la inceput, Senior Software a pornit cu o singura divizie, in prezent, compania dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania are la baza parteneriate incheiate cu furnizori de sisteme software recunoscuti pe plan mondial, respectiv Microsoft, Mantis, Tableau Software, Siemens si Zebra Technologies. Mai mult, activitatea companiei se desfasoara in 4 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj si Iasi) cu o echipa formata din peste 150 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Iluzia de a fi altundeva, altcândva, altcineva… A apărut un nou album igloobest: Conace şi Pensiuni din România 2

0
Conace şi Pensiuni din România

Ce sunt călătoriile, dacă nu experiențe care ne scot din ritmul obișnuit al vieții noastre de zi cu zi? Tocmai de aceea căutăm ineditul şi destinațiile turistice aparte, care spun o poveste sau creează o atmosferă.

Noul album Conace şi Pensiuni din România 2, publicat de igloo media, cartografiază și spune povestea unor frumoase conace sau pensiuni (case de vacanță, cabane, gospodării țărănești autentice), gândite ca o alternativă la confortul standardizat din marile hoteluri. Sunt locuri pitorești în care viziunea investitorilor și a arhitecților se întâlnește în chip fericit cu meșteșugul tradițional. Sunt locuri mai aproape de peisajul natural – fie el și urban medieval –, cu o identitate culturală proprie, ce evocă în cheie contemporan-nostalgică alte vremuri, alte istorii, alte gusturi. Astfel găzduit și răsfățat, nu-i de mirare că devii dintr-un simplu client un adevărat oaspete și că vei vrea să te reîntorci.

Albumul – o ediție bilingvă, română-engleză, într-o formulă grafică de excepție – prezintă o selecţie de 18 locuri speciale din ţară care se remarcă prin calitatea arhitecturii și a designului, fie că e vorba de recuperări și reinterpretări ale unor construcţii vechi sau de proiecte întru totul noi. Volumul Conace şi Pensiuni din România 2 conturează o hartă a celor mai interesante locuri de cazare de la noi, constituind un reper atât pentru arhitecţi şi alţi profesionişti ai spaţiului construit, cât şi pentru călătorii interesaţi de design, patrimoniu ori, pur şi simplu, de explorarea unor altfel de peisaje.

Prefața volumului îi aparține arh. Cristian Brăcăcescu, iar în sumar vei descoperi: Case de oaspeți din Cincșor, Conacul Manasia, Limanul Resort, Casa Kraus, Academia Culinară Convivium Transilvania, Casa cu Zorele, Casa Folberth, Conacul Gaál, Veseud 11, Casa Peter Markel, Viscri 32, Dominic Boutique, Stadtern Hof, Theiss-Hof, Tinnen Marz, Chalet Alpina, The Pines Boutique Villa.

Albumul se găsește în librării și în rețeaua Inmedio, precum și pe igloo.ro, unde beneficiază de o campanie de lansare („Weekend la conac”), până în 6 august, în cadrul căreia cititorii noștri pot câștiga săptămânal excursii în destinațiile prezentate în volum.

Banner SapunulCheia.ro

TOMMY HILFIGER continuă turul mondial TOMMYNOW în Shanghai, pentru Toamnă 2018

0
TOMMYNOW

TOMMYNOW continuă turul mondial, în care aduce experiențe unice audiențelor din întreaga lume, cu destinația Shanghai, unde prezintă colecția de Toamnă 2018 și celebrează personalitățile de mâine prin conceptul experimental de prezentare, “See Now, Buy Now”.

Tommy Hilfiger anunță că evenimentul experimental TOMMYNOW călătorește la Shanghai, China, pe 4 septembrie. Noul concept celebrează angajamentul brandului de a se reinventa și de a se focusa pe regiunea Asia Pacific, piața cu cel mai mare potential de creștere. Platforma globală unică a lui Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”, va continua să evolueze prin conținut digital inovator combinat cu exeriențe reale, accesibile atât publicului de la eveniment, cât și celui virtual. Această abordare reflectă continua dedicare a brandului de a duce TOMMYNOW în orașe noi și către audiențe din întreaga lume, după producțiile fenomenale TOMMYNOW DRIVE” din Milan, Spring 2018, “ROCKCIRCUS” din celebra sală de concrete din Londra, Roundhouse, Fall 2017, “TOMMYLAND” din Los Angeles, Spring 2017 și “TOMMY PIER” din New York City, Fall 2016.

“TOMMYNOW continuă să încalce regulile unei prezentări de modă, mânat de dorința noastră de a introduce noi moduri prin care să implicăm consumatorii în cadrul evenimentului, la nivel global,” povestește Tommy Hilfiger. “Pentru Toamnă 2018, evenimentul va evolua să devină o experiență și mai interactivă, care celebrează colecțiile și parteneriatele puternice din Toamnă 2018. După două opriri de success în America de Nord și Europa, abia aștept să dezvăluim noile colecții pe un alt continent.”

Prezentarea experimentală TOMMYNOW, Toamnă 2018 va prezenta prima colecție colaborativă TommyXLewis, creată de Tommy Hilfiger și pilotul britanic de Formula 1, cvadruplu Campion Mondial Formula 1 și ambasador global TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați, Lewis Hamilton. Colecțiile adiționale, inclusiv ținutele HILFIGER COLLECTION și colecția capsulă TOMMY ICONS vor fi de asemenea pe podium. Evenimentul va celebra personalitățile de mâine din lumea modei, a artei, a muzicii și a divertismentului, ale căror forță și angajament le impinge să inspire și următoarele generații de consumatori.

După succesul vânzărilor primului tur de prezentări TOMMYNOW, cel din toamnă va continua să construiască pe conceptul semnătură Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”. Toate ținutele de pe podium vor fi accesibile printr-un system de canale de shopping, în mai bine de 70 de țări, inclusiv în magazinele TOMMY HILFIGER și pe tommy.com, partenerii selectați și pe social media.

Banner SapunulCheia.ro

Specii ocrotite din fauna României

0
Specii ocrotite din fauna României

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copiii cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani la „Specii ocrotite din fauna României”, un modul al Școlii de Vară de la Antipa susținut de dr. Alexandru Iftime, specialist al muzeului. Cursurile vor debuta luni, 2 iulie 2018 începând cu ora 10:15 în Sala Atelier de la Etajul Muzeului.
Cei dornici să afle mai multe lucruri despre „speciile ocrotite din fauna României” vor căpăta noțiuni de bază despre ceea ce se numește „biologia conservării”, vor afla ce specii de animale din România sunt ocrotite de lege, în ce constă această ocrotire, cum se face ea și după ce criterii, care sunt cauzele pentru care speciile ajung să aibă nevoie de protecție. Totodată, vor afla și cum să recunoască și să protejeze în natură speciile ocrotite de lege. În acest context, copiii vor afla informații și curiozități despre câteva viețuitoare care trăiesc doar pe teritoriul României, precum aspretele sau roșioara de Pețea, despre cauzele periclitării lor și ce s-a făcut pentru a le salva. Micuții participanți vor descoperi relația dintre pradă și prădător în natură și ce se întâmplă dacă perturbăm echilibrul acesteia. Totodata, ei vor afla și măsurile concrete care pot fi luate pentru salvarea și protejarea speciilor periclitate și, de asemenea, pentru protejarea vieții sălbatice în general.
Puteți afla mai multe detalii despre Școala de Vară de la Antipa accesând pagina de web www.antipa.ro, sau pe pagina de facebook a Muzeului „Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa, iar dacă sunteți interesați de rezervări, o puteți face trimițând un email pe adresa info@antipa.ro sau sunând la telefonul 021.312.88.26. Rezervările se fac în ordinea înscrierii, în limita a 15 locuri/modul, iar costul de participare/ modul este de 150 lei/copil sau 250 lei/2 frați.

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro,GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

GEZE – dublu premiat în cadrul German Innovation Award 2018

0
GEZE

București, 26 iunie – GEZE, lider în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, este dublu premiat în cadrul German Innovation Award, la categoria Construcții și Accesorii, pentru soluțiile GEZE ActiveStop și GEZE IQ box KNX. Competiția premiază produsele și soluțiile inovatoare din toate domeniile industriale, care se diferențiază de soluțiile actuale datorită beneficiilor multiple aduse utilizatorilor.

„German Innovation Award explorează detalii, procese și produse care impresionează prin impactul pe care îl au și prin valoarea adăugată adusă”, explică Consiliul German de Design, organizator German Innovation Award. În cadrul concursului din 2018, juriul format din experți a premiat noua versiune de amortizoare din gama GEZE ActiveStop și modulul de interfață KNX, din sistemul IQ.
GEZE deține în portofoliul său numeroase produse și soluții inovatoare care ne îmbunătățesc viața, o fac mai ușoară și mai frumoasă. Vorbim despre produsele al căror beneficiu este evident precum amortizoarele GEZE ActiveStop. Dar ne bucurăm adesea de confortul suplimentar sau securitatea sporită a unui produs fără să ne dăm seama de puterea inovatoare din spatele acestuia, asa cum este în cazul fațadei ”active climatic” cu GEZE IQ KNX. Acestea sunt rezultatul interacţiunii inteligente dintre ferestrele şi senzorii care înregistrează schimbările din mediul înconjurător, dar şi ale climatului din incinta clădirilor.

Un nou control al ușii cu amortizoarele GEZE ActiveStop
GEZE ActiveStop face ca intrarea într-o încăpere să fie mai ușoară și mai confortabilă ca niciodată. Cu GEZE ActiveStop, ușile camerei sunt oprite, închise sau deschise cu ușurință. Indiferent dacă împingeți ușor sau puternic ușa, sistemul va acționa în siguranță și independent, până la poziția reglabilă individual.
Mai mult decât atât, sistemul acționează asupra ușii la momentul potrivit și o menține în siguranță în poziția dorită. Acesta este un avantaj mai ales în momentul când ușa este în pericol de a se deschide necontrolat, în momentul iin care se creeaza curent. GEZE ActiveStop asigură că ușa poate rămâne deschisă, în ciuda acestor factori, cu o acționare silențioasă, fără a deteriora starea pereților.
Sistemul oferă posibilitatea de menținere a ușii în poziții variabile, unghiul de blocare al acesteia fiind între 25 și 60 de grade. În plus, față de versiunea integrată în foaia de ușă, există și o versiune îmbunătățită de amortizor, montat pe cadrul ușii. Acesta face posibilă fixarea ușii și eliberarea acesteia ulterior, devenind astfel un produs ideal pentru apartamentele închiriate.

Fațade active climatic cu GEZE IQ box KNX
Clădirile automatizate, cu fațade inteligente, active climatic, satisfac cerințele moderne, precum ventilația eficientă din punct de vedere energetic, climatul interior sănătos și monitorizarea stării ferestrelor. Acest lucru este posibil datorită combinării sistemelor de ferestre și a senzorilor. Iar operarea acestora se face cu ajutorul modulului de interfață KNX, din sistemul IQ, care permite conectarea ferestrelor într-un sistem de clădiri KNX, dar și monitorizarea și gestionarea acestora într-un mod inteligent. Modulele inteligente de acţionare a ferestrelor IQ pot fi integrate în sistemul KNX al clădirilor ca participanţi direcţi pentru ventilarea naturală controlată.
Astfel automatizate, ferestrele permit comunicarea cu alte componente din sistemul KNX, cum ar fi butoanele de comandă KNX sau a senzorii KNX. Iar, în acest mod, toate ferestrele unei clădiri pot fi închise simultan la simpla apăsare a unui buton.
De asemenea, în momentul în care stația meteo KNX sau senzorul de calitate a aerului detectează precipitații, deficiență de CO2 sau un nivel crescut de temperatură, datorită gamei de acționare IQ, ferestrele vor primi comanda de a se închide sau a se deschide. Astfel, GEZE creează o soluție inteligentă și completă, care monitorizează și asigură un mediu interior cât mai sănătos și sigur.

Despre German Innovation Award
Competiția German Innovation Award a fost înființată de către Bundestagul German, astăzi fiind un institut internațional independent de competiții, unde premiile sunt înmânate din partea Consiliului German de Design.
Juriul este format din experți ai industriei, specialiști în știință, dar și din domeniul instituțional și din sectorul financiar. Criteriile principale de evaluare constau în puterea inovatoare, beneficiile aduse utilizatorilor, eficiența costurilor, calitatea tehnică și nivelul de sustenabilitate.

Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 21 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sticlă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sisteme de ferestre și de ventilare.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro

Banner SapunulCheia.ro

FAKRO pierde campania de defăimare a Grupului VELUX

0
VELUX

FAKRO, competitorul polonez al companiei daneze VELUX, pierde plângerea către Comisia Europeană, care a fost folosită începând din anul 2012 ca bază pentru campania de defăimare a Grupului VELUX în majoritatea țărilor europene.
După o investigație care a durat 6 ani, Comisia Europeană a respins plângerea formulată de FAKRO împotriva celui mai cunoscut producător de ferestre de mansardă, compania daneză VELUX. Purtătorul de cuvânt al Comisiei, Ricardo Cardoso, a confirmat presei internaționale că s-au realizat investigații cuprinzătoare privind acuzațiile aduse împotriva VELUX și nu s-au constatat încălcări ale Grupului VELUX în ceea ce privește regulile concurenței.
„Sperăm că decizia Comisiei Europene să pună capăt acestei lungi liste de plângeri pe care FAKRO le-a invocat împotriva VELUX, atât în presă, cât și în cadrul unor conferințe. Este absolut esențial pentru noi să fim corecți în relația cu concurența și nu avem niciun motiv să ne comportăm altfel. Avem produse de calitate și servicii de nivel ridicat, astfel încât avem nevoie doar de o concurență loială pe piețele pe care operăm”, spune David Briggs, CEO al Grupului VELUX.
FAKRO a descris cazul ca fiind un exemplu al condițiilor concurențiale dificile cu care companiile din Europa de Est se confruntă atunci când încearcă să câștige cota de piață în țări vechi ale UE. Pentru a-și susține și face cunoscut punctul de vedere, producătorul polonez a derulat mai multe campanii în mass-media internațională și a apelat la susținerea politicienilor din Polonia.
„Deoarece Comisia a investigat cazul, am decis să nu comentăm acest lucru din respect pentru activitatea autorităților. Dar a fost o experiență neplăcută având în vedere măsura în care un concurent a fost dispus să critice VELUX. Clienții noștri ne-au cerut, de asemenea, răspunsul nostru la acuzațiile aduse și mulți au fost șocați să audă cât de departe a fost dispus FAKRO să meargă”, spune David Briggs.
Briggs face referire la probabil cel mai mare caz de anchetă cu privirea la spionajul industrial desfășurat în Danemarca, unde un angajat la înalt nivel al VELUX a contactat printr-un intermediar oficialii companiei FAKRO pentru a le vinde câteva mii de documente confidențiale VELUX și înregistrări ale întâlnirilor interne privind clienți, produse, inovații și strategia Grupului. FAKRO a admis în mass-media din Polonia că manageri de vârf din FAKRO s-au întâlnit de mai multe ori cu doi intermediari în legătură cu potențiala achiziție a documentelor secrete sustrase din VELUX.

„Acest caz arată în mod clar că VELUX și FAKRO au opinii foarte diferite asupra concurenței loiale. Sper ca FAKRO să accepte decizia și să-și petreacă timpul în a fi competitor pe piață, în loc să prezinte acuzații și să deruleze o campanie de defăimare”, afirmă David Briggs.
Poliția daneză continuă să investigheze cazul de spionaj industrial împotriva VELUX.
FAKRO a înaintat autorităților de concurență o plângere împotriva Grupului VELUX, iar în 2008 a avut loc un raid la câteva filiale ale companiei daneze. Această anchetă nu a scos la iveală semne de încălcare de către VELUX a normelor cu privire la concurență.

Despre Grupul VELUX
În urmă cu 75 de ani în Danemarca, Villum Kann Rasmussen, fondatorul companiei, își propunea să transforme podurile întunecate în spații locuibile de calitate, cu lumină naturală și aer proaspăt. De atunci și până în prezent, grupul VELUX a ajuns să fie recunoscut în toată lumea pentru că a revoluționat conceptul de fereastră de mansardă, dar și pentru inovațiile sale în domeniu și abilitatea de a dezvolta produse de înaltă calitate care definesc standardele industriei.

Despre VELUX România
De 21 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constat în cauze sociale și în viața comunității brașovene.
Pentru mai multe informații accesați www.velux.ro și Facebook VELUX Romania.

Banner SapunulCheia.ro

BRCC organizează 20 Years Summer Anniversary Party

0
BRCC

Anul acesta, Camera de Comerț Britanico – Română (BRCC) aniversează 20 de ani în care a facilitat comerțul bilateral și investițiile pe piața din România. Pentru a marca acest succes, BRCC organizează 20 Years Summer Anniversary Party by the pool – un eveniment de amploare care reunește reprezentanți importanți ai comunității de afaceri din România, dar și din Marea Britanie.
Evenimentul va avea loc pe data de 12 iulie 2018 la piscina hotelului Radisson Blu, cu participarea Excelenței Sale Paul Brummel, Ambasadorul Marii Britanii în România. Alături de acesta vor fi prezente alte câteva personalități importante ale comunității britanice de afaceri.
Participanții vor avea oportunitatea de a întâlni numeroși reprezentanți ai mediului de afaceri internațional, dar și manageri și antreprenori români cu care vor putea interacționa într-un cadru informal. De asemenea, companiile care își doresc să beneficieze de o vizibilitate sporită în cadrul evenimentului, pot accesa un pachet de sponsorizare care să corespundă obiectivelor lor de business.
Seara va începe la orele 18:30 cu un cocktail de deschidere și un discurs susținut de Charlie Crocker, CEO Camera de Comerț Britanico – Română, urmat de câteva surprize pregătite de către organizatori. Dress code-ul este summer chic, iar alte informații despre eveniment pot fi descoperite accesând website-ul BRCC sau trimițând un e-mail la crina.diculescu@brcconline.eu.

Banner SapunulCheia.ro

Aranjamente florale nunta

0
Aranjamente florale nunta

Aranjamentele florale de nunta de la Casa Anke transforma radical decorul oricarei locatii si imbogatesc atmosfera cu prospetime, gingasie si culoare.
In decursul celor aproape doua decenii de cand ne-am specializat in organizarea de nunti si alte evenimente, am selectat cu atentie colaboratorii pentru a putea oferi integrat toate serviciile de care ai nevoie pentru o nunta perfecta. De aceea, cand vine vorba de buchetul miresei, lumanari de nunta, corsaje sau cocarde, buchetele domnisoarelor de onoare sau aranjamentele florale pentru petrecerea de nunta, lucram cu maestri florali cu adevarat artisti care stapanesc la perfectie stiinta aranjamentelor florale.
Cu ajutorul nostru poti crea o nunta de poveste: de la florile de camp din cununa miresei, la trandafirul de la butoniera, ori aranjamentele somptuoase de la prezidiu, asiguram flori proaspete intr-un design spectaculos care va oferi un decor de vis. Arcade inflorate, buchete care atrag privirile, aranjamente si decoruri florale asa cum ai vazut doar in reviste sau la expozitiile florale, acestea sunt caracteristicile serviciilor de aranjamente florale pe care le oferim.
La Casa Anke ne ocupam de absolut fiecare detaliu al unei nunti si reusim sa construim evenimente speciale pentru ca oferim calitate, cei mai buni colaboratori pentru fiecare element in parte si preturi corecte care reflecta intr-adevar dorintele clientilor precum si posibilitatile lor bugetare. Atentia pentru detalii ne ajuta sa oferim si aranjamentele florale care sa faca diferenta. In plus, asa cum ne straduim sa explicam clientilor nostri, intrucat organizam sute de evenimente pe an, obtinem costurile cele mai eficiente de la colaboratori, asigurand cele mai bune preturi pentru fiecare client care lucreaza cu noi.

Acasa

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE