Acasă Blog Pagina 68

Tipuri de lenjerie sexy cu care vei cuceri orice barbat

0
lenjerie sexy

Daca pentru unele femei seducerea barbatilor este o adevarata arta, altele au nevoie de sfaturi cat mai practice pentru a intra in gratiile masculilor. Nu multe persoane pot aborda si cuceri cu usurinta, iar acest lucru este mai mult decat evident. Cu toate acestea, femeile detin anumite atuuri si se pot folosi de nenumarate trucuri si arme ale seductiei atunci cand vor cu adevarat sa cucereasca un barbat.

Lenjeria intima confirma cu desavarsire faptul ca unele lucruri nu se schimba in timp. Chiar daca lenjeria sexy a evoluat, scopul sau a ramas acelasi, de a evidentia senzualitatea si de a accentua formele feminine. Iata cateva modele de lenjerie sexy cu ajutorul carora vei cuceri orice barbat!

Lenjerie intima Cherish babydoll

Daca vrei sa iti inciti partenerul, imbraca aceasta lenjerie sexy incredibil de seducatoare si pune in practica cele mai aprinse fantezii ale iubitului tau. Partea de sus a lenjeriei iti va pune in evidenta decolteul ametitor care va fi centrul de interes pentru privirea partenerului tau. In lenjeria sexy Cherish vei arata incredibil de bine, mai ales daca vei incalta o pereche de pantofi cu toc si iti vei face aparitia cu miscari de felina.

Camille Body

Lenjeria sexy Camille body de la Just4Girls.ro este provocatoare, indrazneata si incredibil de incitanta. Benzile semi-transparente cu care este dotat acest body de culoare neagra iti contureaza armonios trupul si iti accentueaza formele ispititoare. Aceasta lenjerie sexy a fost creata pentru femeile seducatoare si lipsite de inhibitii, care isi doresc momente inedite in intimitate. Rasfata-ti trupul cu acest corset fabricat din material de calitate superioara si incanta-i privirea iubitului tau!

Miriam Chemise

Un trup acoperit subtil cu o lenjerie sexy este cu mult mai incitant decat un trup dezgolit. Odata ce vei imbraca lenjeria sexy Miriam Chemise iti vei atinge scopul si vei starni cu adevarat fiori de placere. Fii inventiva – asteapta-l acasa imbracata in aceasta chemise si ofera-i un masaj de relaxare in timp ce ii soptesti suav la ureche cat de mult ti-a lipsit intreaga zi si cate lucruri minunate ai in plan pentru aceasta seara.

Incitarea vizuala este esentiala pentru multi reprezentati ai sexului puternic. Multe femei nu pun mare pret pe acest aspect, considerand lenjeria sexy inutila din moment ce trupul oricum va fi descoperit, dar aceasta conceptie este gresita. In mintea oricarui barbat iau nastere scenarii care mai de care mai incendiare si odata ce iti vei face aparitia intr-o lenjerie sexy poti sa fii convinsa ca vei avea parte de toata atentia lui. Indiferent ca vorbim despre o lenjerie transparenta, din dantela, sau chiar mai mult, un bodystocking senzual, poarta cu incredere lenjeria sexy pentru care ai optat. O femeie increzatoare este mult mai atragatoare si are o putere de seductie deosebita. Intra acum pe site-ul Just4Girls.ro si descopera cele mai incredibile piese de lenjerie sexy care iti pun in valoare trupul si personalitatea.

Banner SapunulCheia.ro

Noua sticlă Guardian Glass pentru control solar oferă neutralitate ridicată și cea mai mare transmisie a luminii pentru a sprijini dorința arhitecților de mai multă lumină naturală în proiectele lor

0
sticlă Guardian Glass

Guardian Glass își mărește gama de sticlă SunGuard® SuperNeutral™ (SN) care are cea mai ridicată peformanță pentru control solar, cu un produs care oferă cea mai mare transmisie a luminii din portofoliul său.
Guardian SunGuard SN 75 HT și SN 75 Ultra HT oferă o transmisie a luminii de până la 75%, respectiv 76%, cu 5% și 6% mai mult față de alte produse din sticlă din gama Guardian SunGuard SuperNeutral. Această transmisie mare a luminii sprijină proprietarii de clădiri, arhitecții și designerii în eforturile lor de a aduce, într-un mod eficient, cât mai multă lumină naturală în cadrul proiectelor lor.
De asemenea, SunGuard SN 75 HT are un design estetic atrăgător, datorită aspectului său neutru și consistent, ce diminuează substanțial reflexia imaginilor din exterior. Neutralitatea culorii acestui produs atinge un grad ridicat datorită materialului din care este fabricat – sticla Guardian UltraClear™ – cu o concentrație scăzută de fier, ce furnizează un ton cât mai neutru atunci când este privită atât din interiorul, cât și din exteriorul clădirii.
Pe lângă nivelul ridicat de transmisie a luminii, noul produs Guadian SunGuard SN 75 HT asigură un factor solar scăzut cu 40 % și o performanță termică excelentă – cu valoarea Ug de de 1.0 W/m²K – care echilibrează nivelul de temperatură din interiorul camerelor, pe tot parcursul anului. Datorită acestei combinații de proprietăți de neegalat, SunGuard SN 75 HT contribuie la un mediu mai confortabil de viață și de lucru.
„Oamenii au o atracție firească și nevoie de lumină naturală. Studiile independente demonstrează că introducerea luminii naturale în planul clădirii sporește concentrarea și aduce un impact pozitiv la nivelul stării de bine, al productivității și al sentimentului de satisfacție pe care îl poate avea locatarul”, a declarat Nicolas Gouzou, Product Manager Guardian Glass Europa.
Pentru mai multe informații sau pentru comandarea unei mostre de produs, vizitați http://www.sunguardglass.com/

Noua sticlă Guardian Glass pentru control solar oferă neutralitate ridicată și cea mai mare transmisie a luminii pentru a sprijini dorința arhitecților de mai multă lumină naturală în proiectele lor
(Photo Guardian Glass, LLC, GRDPR152)

Guardian Glass
Guardian Glass, parte a grupului Guardian Industries, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din sticlă float, sticlă peliculizată și produse fabricate din sticlă. În cele 25 de fabrici de sticlă float din toată lumea, Guardian Glass produce sticlă de înaltă performanță pentru uz exterior (atât în scopuri comerciale, cât și re-zidențiale) și aplicații din domeniul arhitectonic interior, precum și produse din dome-niul transporturilor și tehnic. Sticla Guardian se găsește în locuințe, birouri, mașini și în unele dintre reperele arhitectonice cele mai semnificative din lume. Centrul de Știință și Tehnologie al Guardian Glass lucrează în permanență să creeze produse din sticlă și soluții noi, utilizând cea mai avansată tehnologie pentru a-și ajuta clienții să vadă ce este posibil – see what’s possible®. Vizitați www.guardianglass.com

Guardian Industries
Guardian Industries, o companie globală cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, are în jur de 18.000 de angajați și deservește facilități din America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia. Companiile Guardian fabrică produse de sticlă flotată cu un nivel ridicat de performanță, peliculizate și fabricate pentru aplicații arhitecturale, rezidențiale, de interior, din domeniul transporturilor și tehnic și componente de înaltă calitate placate cu crom și din plastic vopsit, pentru industriile automobilelor și camioanelor comerciale. Viziunea companiei Guardian este să creeze valoare pentru clienții săi și societate, prin inovare continuă, cu utilizarea unor resurse puține. Guardian este o sucursală deținută în totalitate de Koch Industries, Inc.
Vizitați guardian.com

Banner SapunulCheia.ro

GEZE România raportează o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro în anul financiar 2017-2018

0
GEZE România

GEZE România, lider în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, depășește pragul de 4 milioane de euro al cifrei de afaceri pentru anul financiar 2017-2018, datorită consolidării imaginii companiei și a creșterii volumului pieței construcțiilor, în special a segmentelor de office și comercial.
În plus, la creșterea business-ului local, au contribuit cu precădere vânzările sistemelor de uși automate, cele rotative înregistrând performanțe notabile, dar și a sistemelor de evacuare a fumului, a gazelor fierbinți și de ventilare.
„În anul financiar 2017-2018 am reușit să transformăm provocările și solicitările speciale în reușite, să câștigăm proiecte de referință, să contribuim în aria noastră de competență la ridicarea nivelului calitativ al soluțiilor implementate, factori care au contribuit la creșterea afacerilor cu aproximativ 15% comparativ cu anul anterior. Principalele provocări și dificultăți cu care ne-am confruntat au fost volumul scăzut al forței de muncă disponibilă pe piața construcțiilor, nivelul de calificare al acesteia, dar și dezvoltarea unor soluții personalizate, complexe, care au implicat un consum ridicat de resurse”, a declarat Vlad Stanislav, Managing Director GEZE România.
Principalii poli de business, în ceea ce privește proiectele de anvergură, atât din perspectiva volumului, cât a și complexității acestora, rămân orașele mari precum București, Timișoara, Cluj și Iași. Printre referințe amintim: The Bridge Offices, Lidl Headquarters Bucuresti, Vox Offices Timișoara, Bega Offices Timișoara, Globalworth Campus, Riviera Cluj, Iași, United Business Center 1 Timișoara, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Hilton București etc.
Pentru anul financiar care a început la 1 iulie, GEZE România planifică o creștere a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, aceasta bazându-se pe numărul ridicat de proiecte aflate în desfășurare, pe diversificarea și extinderea activităților diviziei de after-sales, dar și pe lansarea unor noi produse și tehnologii precum sitemul GEZE Cockpit.

În ceea ce privește evoluția pieței construcțiilor din România, anul financiar 2019-2020 va trebui abordat cu prudență, luând în calcul o posibilă contracție a pieței.
”Observăm o prudență tot mai mare a investițiilor, cu precădere a celor străine din cauza instabilității politice prelungite precum si a lipsei de investiții în infrastructură, care poate aduce un blocaj, fie și temporar al proiectelor. Problema generalizată a domeniului construcțiilor din România și anume criza forței de muncă are efecte negative duble, atât asupra investițiilor, cât și asupra companiilor de construcții, prin creșterea costurilor pentru angajatori care scade apetitul pentru dezvoltarea capacităților de producție și logistice locale” adaugă Vlad Stanislav.

Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 30 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sti-clă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sis-teme de ferestre și de ventilare.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro

Banner SapunulCheia.ro

Situația creșterilor de prețuri a materiilor prime la nivel mondial pentru aluminiu

0
Industria aluminiului

Industria aluminiului se confruntă cu mari provocări. Situația pe piața de materii prime își continuă mișcarea volatilă. La aceasta se adaugă și un curs de schimb USD/Euro fluctuant. Conform raportului Fast Markets, stocurile firmelor listate la bursa LME, de la nivelul de 7,6 M tone în 2014, au ajuns la nivelul total de 2,7 M de tone. Situația stocurilor este și mai dramatică pe piețele Asiei. Rezultatul este un preț de achiziție greu de estimat pentru aluminiu. Cert este că previziunile IMF prevăd o tendință de creștere continuă până la Q1 al anului 2022.
Discuțiile privind evoluția prețului profilelor de aluminiu se află acum pe ordinea de zi. Și în urmă cu zece ani au existat fluctuații ale prețurilor, însă cu alte condiții. Până în prezent, o fluctuație a prețului materiilor prime cu aproximativ zece procente apărea adesea sub forma unei evoluții lente și într-o perioadă de timp de mai multe luni. În ultima perioadă însă, am observat fluctuații de zece procente în ritm zilnic – în trecutul apropiat, chiar și în decurs de cateva ore.
Acționare responsabilă și pe termen lung
Sarcina noastră acum, ca furnizor de sisteme, dincolo de a oferi produse excelente pe piață cu cele mai bune servicii, este și de a gestiona fluctuațiile de preț și cantitate. În ultimii ani de incertitudine economică am dovedit că gândim pe termen lung. Dacă am transmite mai departe toate fluctuațiile de prețuri publicate în mass-media, am ajunge rapid la liste de prețuri zilnice, iar consecința pentru clienții noștri din domeniul construcțiilor ar fi imposibila ofertare a proiectelor.
Considerăm că ajustările de prețuri de acum trebuie să se faca din perspectiva unei tendințe previzibile și nu dintr-un aspect concentrat pe o zi calendaristică. Așa înțelegem noi să facem afaceri și așa le și trăim.
Ultima noastră ajustare de prețuri în domeniul construcțiilor metalice a avut loc în Ianuarie 2018. Conform faptului cunoscut, respectiv măsurile SUA, s-au schimbat multe din punct de vedere geopolitic dar, din păcate, și din punct de vedere economic, în special prin sancțiunile impuse de Donald Trump împotriva Rusal și mai nou, și impotriva UE.
SUA și Rusal – consecințele globale
Este adevarat că, după anunțul lui Oleg Deripaska – acționarul principal Rusal, de a-și reduce semnificativ acțiunile deținute, situația s-a ameliorat puțin, însă prețurile nu au coborat nici pe departe la nivelul lor anterior. În prezent nu este clar sub ce formă și în cât timp se va găsi o soluție pentru Rusal. Termenul limită al SUA în această privință este sfârșitul lunii Octombrie 2018. Există două posibile scenarii.
Conform primului scenariu, nu se gasește o soluție pentru Rusal, iar Europa va avea, cel puțin temporar, o problemă masivă privind aprovizionarea cu aluminiu. Evoluția prețului va avea o traiectorie ascendentă și imprevizibilă, și va fi cu siguranță o creștere puternică.
Deși sperăm ca eforturile politice și diplomatice, la cel mai înalt nivel european, vor reuși să prevină acest scenariu, până la data decisivă de la sfarșitul lunii Octombrie 2018, ne putem aștepta în continuare la fluctuații foarte mari pe bursă. Este de așteptat ca în această perioadă zvonurile și speculațiile să influențeze bursele.
În scenariul doi, dacă se gasește o soluție pentru Rusal și Europa nu are probleme de aprovizionare, se presupune o stabilizare a LME. Însă, chiar și în acest scenariu, din perspectiva actuală, rămâne valabilă incertitudinea.
Pe scurt, motivele nesiguranței și astfel așteptării de creștere al prețului sunt:
· Creșterea explozivă pe London Metal Exchange (LME) în decurs de trei zile în Aprilie 2018, deși între timp a scăzut, nu a revenit la nivelul de plecare;
· Creșterea explozivă a prețului de transformare a lingoului (aluminiu pur) în bilete (aliaj) în Aprilie 2018;
· Fluctuația relativ mare a cursului de schimb Euro/Dolar;
· Scăderea stocurilor la LME și nesiguranța aprovizionării în Europa datorită pierderii cantităților Rusal.

În urma multor analize, calcule și discuții cu specialiștii, rezultă o posibilă marjă de creștere între 8 și 17 procente, care în viitorul apropiat se va reflecta în prețul tuturor furnizorilor de sisteme de aluminiu.

Despre Alukönigstahl România
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de din PVC profile Schüco pentru ferestre și uși, sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

COILPROFIL își schimbă identitatea și preia denumirea celui mai puternic brand din portofoliu: METIGLA

0
METIGLA

Coilprofil, companie belgiană cu tradiţie, înfiinţată în 1984 în apropiere de Anvers, specializată în producția de învelitori și sisteme metalice, prezentă în România de 18 ani, își schimbă denumirea și logo-ul, devenind METIGLA. Sub sloganul „smart covering. simply passion”, rebrandingul vizează o comunicare și o imagine clară către clienți și angajați, prin întărirea promisiunii și a sistemului de valori față de aceștia – calitate, dezvoltare continuă și pasiune, la cele mai înalte standarde.
Cu acest prilej, compania anunță lansarea a două noi profile de țiglă metalică, integrarea unor sisteme informatice performante, investiții de șase milioane euro pentru următorii doi ani, precum și afaceri în creștere cu 20% comparativ cu anul trecut. Trendul ascendent va fi susținut de toate diviziile de produse, în special de producția de panouri termoizolante cu vată minerală și de profile zincate.
„Procesul de rebranding a venit natural, din dorința de a simplifica, de a fi mai clari și mai transparenți, atât față de noi, intern, cât și față de partenerii noștri. Astăzi, suntem într-o nouă etapă, care ne găsește mai puternici, mai fresh și cu planuri ambițioase, de a ne extinde la nivel internațional. De aceea, am decis să preluăm denumirea celui mai puternic și de notorietate brand din portofoliul nostru – METIGLA, care și-a dovedit forța și impactul de-a lungul anilor, fiind asociat atât produselor noastre, cât și companiei. Noua identitate, deși nu aduce schimbări majore în gama de produse sau în sistemul organizatoric al companiei, vine în schimb cu întărirea misiunii și a sistemului nostru de valori, reprezentând cu succes pasiunea și ambițiile noastre ca echipă”, declară Liviu Mistodinis, Director General METIGLA.
Rebranding-ul include schimbarea numelui companiei la Registrul Comerțului și dezvoltarea unui nou website, www.metigla.ro.
În cei 18 ani de activitate pe piața locală, compania și-a dovedit stabilitatea, prin crearea unei echipe omogene, de 100 de angajați, capacitatea de diversificare, printr-o gamă variată de produse pentru segmentele: industrial, rezidențial și pluvial, precum şi capacitatea de producție, care a ajuns la aproximativ 30.000 de tone anual, incluzând spații de producție și depozitare de peste 10.000 mp.
„Activitatea noastră este concentrată în prezent pe dezvoltarea continuă de produse competitive și economice. În luna iulie am lansat un model nou de țiglă metalică, Teck, un profil modular care imită acoperişul din şindrilă. Începând cu luna septembrie, va fi disponibil încă un profil, Mira, model destinat caselor cu arhitectură inspirată din zona mediteraneană. Ne dorim parteneriate pe termen lung, de aceea aducem în atenţie puterea de a ne reinventa, tehnologii noi, materie primă de calitate, precum și servicii adiacente produselor: consiliere tehnică și transport, astfel încât să eficientizăm și să fluidizăm activitatea clienţilor noştri”, adaugă Liviu Mistodinis.
Până în anul 2020, METIGLA intră într-o etapă de investiții care presupune extinderea spațiilor de producție și depozitare, instalarea unor linii noi de producție și modernizarea celor existente, precum și dezvoltarea cunoștințelor profesionale ale angajaților, în special în cadrul echipei comerciale, de calitate, producție și logistică. Mai mult decât atât, extinderea serviciilor de consultanță și consiliere tehnică de produs, va atrage dezvoltarea departamentului tehnic-comercial.

Despre METIGLA:
METIGLA, companie cu capital belgian, specializată în producția de învelitori și sisteme metalice, cu o fabrică la Ceptura, județul Prahova, produce sisteme complete pentru acoperiș și hale metalice: țiglă metalică, tablă prefalțuită, sisteme pluviale, tablă cutată, panouri termoizolante și profile zincate, la cele mai înalte standarde europene de calitate. Investiția în unitatea de producţie s-a desfășurat în mai multe etape, compania crescând de la an la an și reușind astfel o dezvoltare sănătoasă. METIGLA este un exemplu de business bazat pe valori recognoscibile: calitate, încredere, parteneriat.
Produsele METIGLA sunt comercializate în toată țara, prin distribuitori și constructori, dar şi extern.
Pentru mai multe informații vă așteptăm pe www.metigla.ro sau pe canalele sociale de Facebook, LinkedIn și YouTube.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Analist Resurse Umane, autorizat ANC

0
Curs Analist Resurse Umane

Dacă sunteţi interesaţi de o carieră în Resurse Umane sau de rafinarea cunoştinţelor dobândite în acest domeniu, cursul “Analist Resurse Umane – Cod C.O.R. 333306” vă este în mod special dedicat!

Vă aşteptăm alături de noi pentru a beneficia de un program intensiv de studiu şi practică fundamentat pe legislaţia muncii şi pe metode interactive de învăţare.

Trainer certificat ANC: Ane-Mary Ormenisan

Lifelong Learning Solutions va invita sa participati – in Bucuresti – la cursul “Analist Resurse Umane – Cod C.O.R. 333306”, autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (40/12567/30.12.2015).

Continutul cursului “Analist Resurse Umane” cuprinde 3 module a cate 15 ore si fiecare dintre acestea poate fi parcurs in mod autonom. Acest curs poate fi oferit atat la locul de munca, prin solicitarea expresa a companiilor interesate, cat si in sistem deschis, inclusiv in weekend, insa numai pentru grupuri organizate alcatuite din minim 8 participanti. Inscrierile sunt deschise!

Beneficii:
Absolvenţii cursului de perfecţionare în profesia de „Analist Resurse Umane” vor dobândi următoarele competenţe:

• Gestionarea eficientă a sistemului relaţiilor de muncă în cadrul organizaţiei
• Estimarea resurselor şi a cheltuielilor necesare derulării activităţilor de resurse umane
• Organizarea şi administrarea bazei de date pentru evidenţa personalului
• Întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
• Analizarea şi evaluarea posturilor
• Gestionarea sistemului de motivare a personalului
• Elaborarea sistemului de evaluare a performanţelor
• Organizarea programelor de pregătire profesională a personalului
• Planificarea dezvoltării carierei profesionale a angajaţilor în conformitate cu sistemul de promovare al organizaţiei
• Planificarea necesarului de resurse umane pe specializări
• Organizarea procesului de recrutare a personalului
• Organizarea procesului de selecţie a personalului

Documentele necesare pentru validarea înscrierii:

• Copie scanată a Cărţii de identitate
• Copie scanată a Certificatului de naştere
• Copie scanată a Cerificatului de căsătorie, dacă este cazul
• Copie scanată a celei mai recente Diplome de absolvire (minim studii medii)

Banner SapunulCheia.ro

Seminar Process Communication Model® ~ ”Comunicarea eficientă”

0
Comunicarea eficientă

Categorie curs: Comunicare şi dezvoltare personală, management organizațional și relațional.

Grup-țintă: jurnalişti, middle şi top-manageri, magistraţi, medici, părinți, profesori, specialişti în marketing şi în resurse umane, specialişti în coaching şi în consiliere, studenți (doar dacă au împlinit vârsta de 18 ani), traineri.

Descrierea cursului:
Perioada: 19-21 septembrie 2018 * Localitatea: București * Program: 9:00-17:30 * Taxa de participare: 500Euro (nu se percepe TVA, iar taxa pentru realizarea Profilului Individual al Personalității este inclusă) * Înscrierile sunt deja DESCHISE! * Termen-limită pentru înscrieri și achitarea taxei: 7 septembrie 2018

Trainer certificat PCM®: Ane-Mary Ormenisan

Acest seminar este recunoscut internaţional şi este inclus atât în programul “PCM® – Train the Trainer”, cât şi în programul “PCM® – Train the Coach”.

Vă invităm să petreceţi împreună cu noi 3 zile speciale în care să beneficiaţi de un program intensiv de studiu şi practică axat pe Modelul Procesului Comunicării (Process Communication Model®= PCM®)!

Avantajul cel mai important constă în faptul că acest excelent instrument de management poate fi utilizat cu rezultate foarte bune imediat după încheierea seminarului, în toate acţiunile personale şi profesionale pe care doriţi să le întreprindeţi!

Modelul Procesului Comunicării® funcţionează impecabil atât în relaţiile de cuplu, de familie sau de prietenie, cât şi în organizaţii, unde este nevoie să motivăm, să oferim recunoaştere şi suport, concentrând energie de calitate în activităţile de îndeplinire a unor obiective prioritare sau de perspectivă.

NASA a întrebuinţat cu succes PCM® în recrutarea, selectarea şi pregătirea astronauţilor pentru misiuni speciale, iar multe personalităţi publice contemporane folosesc modelul pentru rafinarea discursurilor politice sau a comunicării în viaţa lor personală şi profesională.

Pentru a face faţă cu succes atât situaţiilor-cheie, cât şi provocărilor cotidiene, Modelul Procesului Comunicării ne propune o abordare sistematică şi integratoare, în care gestionarea propriei noastre personalităţi devine simplă şi eficientă – dacă utilizăm cu responsabilitate instrumentele speciale puse la dispoziţie de către acesta.

Avantaje:
1. La nivel personal:

• Oportunitatea realizării Profilului Individual al Personalităţii (PPI) sub licenţă PCM®, care cuprinde:
• Structura propriei personalităţi;
• Tipurile de percepţii, punctele forte, vulnerabilităţile, trăsăturile de caracter definitorii, expresiile faciale reprezentative, mediile ambientale agreate;
• Canalele de comunicare şi stilurile de management preferate;
• Acţiunile şi nevoile psihologice specifice fiecărui tip de personalitate;
• Metodele cele mai eficiente de a gestiona stresul individual ori colectiv;
• Planul personalizat de acţiune pentru succes.
• Şansa de a vă cunoaşte în profunzime şi de a lucra efectiv cu Sinele dumneavoastră autentic
• Creşterea stimei de sine şi a încrederii în propriile capacităţi
• Posibilitatea optimizării abilităţii valoroase de a interacţiona pozitiv cu cei care gândesc sau simt altfel decât dumneavoastră.

2. La nivel profesional:

• Rafinarea capacităţii de a comunica eficient în contexte şi în situaţii dintre cele mai diverse, care pot presupune un grad ridicat de risc emoţional
• Folosirea unor repere concrete pentru descifrarea semnificaţiilor cuvintelor, sunetelor, expresiilor faciale, gesturilor şi posturilor utilizate de către interlocutori
• Descoperirea unor metode excelente de a rămâne în relaţii sănătoase cu persoanele care au un set diferit de valori sau de standarde în raport cu ale dumneavoastră, însă au şi anumite obiective comune cu cele pe care vi le-aţi asumat
• Identificarea potenţialelor tipare de eşec şi a acţiunilor recomandabile pentru a le transforma în viitoare modele de succes

3. La nivel organizaţional:

• Descoperirea şi utilizarea efectivă a conceptelor de bază ale PCM®, în scopul optimizării comunicării interpersonale, al înţelegerii diferenţei dintre procesul şi conţinutul comunicării, dintre tipurile de personalitate şi caracteristicile semnificative ale acestora
• Dezvoltarea abilităţilor de a vă motiva echipa, de a gestiona conflictele, de a controla şi reduce stresul, de a conduce într-un mod adecvat şi de a vă îmbunătăţi capacitatea de a influenţa deciziile
• Înţelegerea relaţiei dintre aşteptări, nevoi şi stres, astfel încât să puteţi administra optim situaţiile tensionate
• Identificarea şi evaluarea tipurilor de personalitate ale celor din jur şi adaptarea comunicării stilului potrivit pentru fiecare dintre ei
• Eficientizarea capacităţii de a convinge şi impresiona potenţialii clienţi, de a fideliza clienţii existenţi prin menţinerea unor relaţii armonioase şi de a conduce cu succes negocierile comerciale

Banner SapunulCheia.ro

Istoria sapunului din Romania

0
sapun natural
Istoria sapunului din Romania este un tratat al d-lui Dr. Ing I. Semp, editat la indemnul d-lui director Dr. Gheron Netta, in Buletinul Institutului Economic Romanesc, editia ianuarie-martie 1936.
Banner SapunulCheia.ro

Arhitectura Häfele prezentă în Youth Hostel Bayreuth, proiectul pilot al unei generații noi de hosteluri

0
hosteluri

Häfele, compania lider în feronerie și sisteme electronice de control al accesului, alături de German Youth Hostel Association (DJH) lansează proiectul Youth Hostel Bayreuth și duce la un alt nivel noțiunea de hostel. Inspirat din conceptul „Youth Lab”, marca Häfele, DJH și-a extins misiunea inovatoare și a transformat prima construcție a Asociației Bavareze de Stat, ce încă din anul 1970 se dorea a fi un simbol pentru o nouă generație de hosteluri. Încă o dată, Häfele a fost un partener competent în procesul de consultanță și planificare, o funcție centrală de pe urma căreia construcția a beneficiat.

Conceptul „Youth Lab”, expus de Häfele în anul 2013 în cadrul târgului BAU, a reprezentat o cameră a viitorului în regim hostel ce a câștigat nenumărate premii. La acea vreme, provocarea pentru Häfele (în colaborare cu studenții și Prof. Ruth Berktold, YES Architecture, Munchen) a fost de a proiecta o cameră multifuncțională și confortabilă cu șase paturi, ce se poate transforma într-o cameră destinată familiei cu doar câteva mișcări.

Naveta viitorului a aterizat

Portofoliul Häfele este destinat tuturor celor care caută soluții noi în domeniul arhitecturii, de la proiectarea unor concepte de mobilier ce poate fi transformat în diferite moduri, până la produse inovatoare dezvoltate pentru construcții durabile.

„Arhitectura Häfele este precum 007. O vizită la showroom-ul din Nagold dezvăluie posibilitățile infinite de funcționalitate pe care Häfele le oferă, dar este și o inspirație pentru cei din domeniul construcțiilor. În mod inevitabil, ajungi să pleci cu idei complet noi și nebunești”, afirmă Ralf Weixler, Manager al Departamentului de Construcții și Imobiliare din cadrul DJH State Association Bavaria. De fapt, Youth Hostel Bayreuth, cu forma sa unică de stea cu trei colțuri, arată ca o navă spațială care a aterizat între Universitate și parcul acvatic Kreuzsteinbad. Cele trei aripi cu dimensiuni diferite ale clădirii sunt legate de fațadă, pentru a forma o înfățișare organică și omogenă. În interior, pereții din beton se armonizează creativ cu structura acoperișului de lemn, iar finisajele din pin ale anexelor sunt în contrast cu culorile luminoase și vesele ale mobilei. Tronsoanele în formă de tribună conectează ambele etaje ale clădirii, atât în interior, cât și în exterior, iar terasele creează o legătură cu spațiul sportiv și zona de agrement din jur.

Dialock: În viitor, nu există loc pentru suportul de chei

Foaierul mare, care este deschis peste ambele etaje, este situat unde se întâlnesc cele trei aripi ale clădirii. Această intrare centrală cu scări și lift este inima comunicativă a clădirii, dar și locul unde se găsește recepția – cu camerele de administrare în partea din spate și o sală generoasă de mese, inundată constant de lumină naturală. Forma futuristă a recepției semnalează că acela este „centrul de comandă”, unde oaspeții își fac check-in-ul, iar în loc de cheile tradiționale, aceștia primesc carduri moderne de identificare și acces controlat Häfele Dialock. Cu o tehnologie pasivă a transponderului, ele comunică cu terminalul Dialock DT 700 și permit deschiderea și închiderea camerelor de oaspeți.

„Dialock oferă numeroase beneficii în operațiunea de cazare a tinerilor. Cu numărul mare de oaspeți, pierderea cheilor este relativ comună, însă cu Dialock aceasta nu mai reprezintă o problemă: nu este necesară schimbarea încuietorii, iar în cazul în care cardul cheie este pierdut, acesta este dezactivat și înlocuit la un cost redus. În plus, sistemul poate fi adaptat oricând la cerințele noi din prezent, făcându-l mai fiabil pentru administrarea extensibilă, dar și mai sigur pentru operarea activităților dintr-un hotel sau hostel. Pot fi configurate diferite cerințe suplimentare – de la controlul barierei de la parcare sau a liftului, până la operarea aparatului de cafea și integrarea sistemelor de plată fără numerar”, spune Ralf Weixler cu încredere.

Primul hostel integrat din Bavaria

Hostelul din Bayreuth este primul hostel integrat din Bavaria care nu numai că răspunde cu succes persoanelor cu mobilitate redusă, dar conceptul său se aliniază cu profilul angajaților. Cu o abordare holistică, DJH ridică motto-ul „Împărtășește experiența“, la un nivel cu totul nou și contemporan, în prezent, opt dintre cei 21 de angajați având handicap.
Dintre cele 45 de camere cu un total de 180 paturi, 13 sunt accesibile, iar una este complet accesibilă și conectată non-stop la o linie de urgență. „Implementarea respectului și egalității în construcție și proiectarea a fost unul dintre cele mai mari obiective. Niciun oaspete nu are un statut special în hostelul Bayreuth și de aceea, am proiectat toate camerele cu „design universal”, foarte flexibil. Camerele accesibile diferă de celelalte camere de oaspeți, în principal prin integrarea toaletelor în băi, bazinele fiind adaptate scaunelor cu rotile, dușurile sunt la nivelul solului, iar raza generală de mișcare este mai mare. Persoanele cu handicap nu au nevoie de un tratament special, ci doar de un anumit standard care să îi ajute să se descurce singure. Aceasta a fost abordarea noastră în întreaga clădire”, spune Julian Fahrenkamp, arhitectul proiectului, alături de Prof. Tobias Wallisser din cadrul LAVA, fost responsabil pentru planificare.

În spatele ușilor, Häfele deschide orizonturi noi

Adesea subestimate, soluțiile inteligente pentru uși de la Häfele sunt de fapt, una dintre competențele principale ale companiei. Cadrele, foile de ușă, finisajele și sistemele electronice de control al accesului se combină într-un întreg individual și modular. Folosite în hostelul din Bayreuth, acestea se evidențiază prin culoare, dar și prin mânerele Startec. În spatele acestor uși, indiferent de modul în care a fost proiectată camera, design-ul este întotdeauna același: pereți despărțitori din lemn, izolați fonic, în formă de Z, acoperiți cu placaj luminos din pin. Pereții obișnuiți cu paturile supraetajate din față se pot îndepărta în favoarea unui “perete cu caracter de salon”, cu nișe de birou într-un verde Formica și spații deschise pentru garderobă. Paturile mobile cu rotile pot fi împinse pentru a crea paturi duble pentru familii, iar dulapurile cunoscute sunt înlocuite cu sertare robuste, ce pot adăposti cu ușurință valizele mari. Astfel, chiar și o cameră cu șase paturi poate fi curățată în cel mai scurt timp. De altfel, glisierele Accuride și încuietorile Symo fac parte din gama variată Häfele, care, alături de alte produse, fac posibilă multifuncționalitatea și economia de spațiu în încăperi.

Multifuncțional cu peretele Slido: Trei devin cinci

Ceea ce diferențiază hostelurile din Germania de alte hoteluri și hosteluri este misiunea educațională de peste 100 de ani ca partener al școlilor naționale și internaționale. De aceea, hostelul din Bayreuth include, de asemenea, o zonă vastă destinată seminariilor. La etaj, există două săli de seminarii mai mici și o sală mai generoasă, lângă o cameră multifuncțională. Sala mare poate fi împărțită în două sau trei zone de training separate, accesibile din coridor, folosind sistemele despărțitoare Slido Wall de la Häfele. Acest lucru creează nu numai o separare vizuală, dar și una acustică. Instalațiile de izolare fonică din panourile ce ating podeaua și tavanul oferă valori de reducere a sunetului de până la 57 dB. Atunci când camera este utilizată ca o singură zonă, elementele pot fi ușor deplasate în câțiva pași și strânse într-un pachet de-a lungul peretelui pentru a economisi spațiu.

Atât oaspeții, cât și personalul apreciază flexibilitatea implementată în întreaga clădire, datorită arhitecturii creative și produselor inovatoare. „Youth Lab a fost un proiect extraordinar care a creat și clădit încrederea în Häfele. Prin urmare, suntem foarte fericiți că în cadrul proiectului Bayreuth am cooperat cu Häfele și am putut implementa o gamă largă de produse orientate spre viitor”, susține Ralf Weixler.

Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.

Vă invităm să ne vizitați pe http://hafeleromaniablog.ro și pe pagina de Facebook.

Banner SapunulCheia.ro

Planul de asigurare medicală – element cheie în motivarea angajaților

0
asigurare medicală

Gallup și alte companii independente care au efectuat diferite studii cu scopul de a identifica factorii care îi ajută pe angajați să fie motivați și performanți la locul de muncă. Cercetările au revelat faptul că 8 din 10 angajați sunt demotivați, lipsindu-le pasiunea și dorința de a-și atinge potențialul profesional maxim. Așadar, dificila misiune a managerilor și antreprenorilor este aceea de a descoperi condițiile pe care trebuie să le îndeplinească pentru a determina membrii echipei să îți atingă obiectivele profesionale.
Alături de motivația financiară și non-financiară, alte câteva elemente cheie fac referire la: relația managerilor cu fiecare angajat, mediul de lucru și cultura organizațională construită în funcție de misiunea, viziunea și valorile promovate de către companie.
Una dintre aceste valori este reprezentată de atenția acordată stării de bine și sănătății angajaților, spune Laura Afrasine, Director General MediHelp Internațional. La nivel internațional, în fiecare zi, 10% dintre angajații din call centers sunt absenți, iar 34% dintre ei lipsesc din cauza problemelor de sănătate. Aceste statistici sunt îngrijorătoare deoarece, anual, o companie poate pierde până la 10.000 de euro din cauza unui angajat demotivat, cu o rată crescută de absență, mai spune Laura Afrasine.
Atât în România, cât și oriunde în lume, un astfel de plan pentru angajați le oferă posibilitatea de a beneficia de o asigurare medicală cu acoperire globală care include: maternitate, tratamente stomatologice în caz de accident, transfer medical de urgență, evacuare și repatriere.
O asigurare privată de sănătate cu acoperire internațională va permite fiecărui angajat și familiei acestuia să aibă acces la peste 425,000 de furnizori specializați în îngrijire medicală la cele mai înalte standarde. Pe lângă faptul că anumite condiții preexistente pot fi acoperite în cazul în care informațiile medicale sunt declarate în formular, spune Laura Afrasine, asigurarea maximă anuală este de 3 mil. euro. În egală măsură, aceste planuri sunt deductibile până la 400 euro / an, atât pentru angajator, cât și pentru angajat, ceea ce reprezintă o facilitate fiscală semnificativă, completează Laura Afrasine.
În condițiile în care Gallup estimează faptul că un management defectuos și un grad scăzut al productivității angajaților va atrage companiilor din SUA pierderi de până la 1,2 triliarde de dolari pe an, managerii și antreprenorii sunt nevoiți să alcătuiască un pachet de compensații și beneficii relevant pentru a atrage și a păstra cei mai buni angajați.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE