Acasă Blog Pagina 65

Schüco BlueCon – acces în interiorul casei, printr-o simplă conectare Bluetooth

0

Alukönigstahl, reprezentatul Schüco International în România, lansează Schüco BlueCon – modulul de control al accesului, ce utilizează tehnologia Bluetooth și permite deblocarea ușii casei fără a folosi cheia, îndeplinind, în același timp, cele mai înalte standarde de securitate. Acest produs este dedicat segmentului rezidențial premium.

Modulul este ascuns în falțul ușii și verifică autorizarea accesului în momentul în care cineva se apropie de ușă. Mai mult decât atât, autorizarea poate fi setată individual, flexibil sau doar pentru anumite persoane, iar deschiderea ușii este posibilă atât în mod automat, prin intermediul aplicației BlueCon, cât și manual.

Mod de acționare
Aplicația Schüco BlueCon este disponibilă atât în Google Play, cât și în App Store și este intuitivă în utilizare. Modalitatea de deschidere a ușii poate fi configurată în trei feluri. Funcția de ”auto-deblocare” permite deschiderea automată a ușii de îndată ce există o conexiune Bluetooth între modul și un telefon smartphone.
Tehnologia permite ca administratorul modulului de control al accesului să atribuie autorizație individuală de acces fiecărui utilizator, pe o perioadă permanentă, recurentă sau unică. Mai mult decât atât, funcția de înregistrare oferă administratorului o prezentare completă a comenzilor executate asupra modulului.

Siguranță
Datorită tehnologiei de criptare dublă AES 128 bit, sistemul Schüco îndeplinește cele mai înalte standarde de securitate, mai ales că încuietoarea poate fi reconfigurată la setările din fabrică numai de către administrator. Mai mult decât atât, criptarea digitală este reînnoită odată la 24 de ore sau la orice interval impus de administrator. Iar, dacă smartphone-ul este pierdut, accesul neautorizat poate fi prevenit schimbând parola contului, prin intermediul aplicației sau prin resetarea modulului.

Fabricare și instalare
Sistemul este integrat direct în falțul ușii pentru construcțiile Schüco ADS SimplySmart și Schüco ADS, fiind vizibil numai în momentul în care ușa este deschisă, design-ul acesteia nefiind afectat. De asemenea, Schüco BlueCon este echipat cu doze pre-asamblate, fiind instalat cu ușurință la ușile noi cu setul de cabluri Schüco plug-and-play, dar sunt posibile și echipări ulterioare ale ușilor deja existente.

Despre Alukönigstahl România
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile Schüco din PVC pentru ferestre și uși, sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare, construcții rezistente la foc; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniile investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

Flori, fete, modele geometrice sau…

0

Te uiti ca ti se duce bronzul si iti amintesti de concediul tau ca si cum s-ar fi intamplat acum o suta de ani? Te intelegem perfect… si avem si o solutie pentru tine! Pe langa „Gandeste pozitiv!” (pai cum era sa nu ai concediu deloc? Iti poti imagina??!!), mai adaugam „Poarta dresurile MERI!”. E randul celor cu modele, florale sau geometrice. O sa vezi cat de bine iti complimenteaza frumusetea picioarelor!
Pentru ca, ce se mai, orice nu e ‚cuminte’, atrage atentia. Doar sa nu exagerezi, purtand articole de imbracaminte care au si ele modele imprimate…ar fi cam mult. Asa ca iti recomandam o tinuta (ideal) mono-croma si fara alte briz-brizuri.
Trendurile acestui sezon spun ca nu trebuie sa iti lipseasca dresurile cu imprimeuri asimetrice, desene pop-art sau ‘ink mania’. Iar daca esti tanara, da frau liber fanteziei… joaca-te cu culorile si modelele, doar ai de unde alege! O pereche de dresuri indraznete iti vor da incredere in propria persoana si iti vor influenta in bine starea de spirit. Daca nu ne crezi, incearca! Daca nu esti obisnuita, posibil sa iti fie greu in primele minute (hai, fie, ore), insa o sa simti (si o sa vezi in ochii celorlalti) apoi schimbarea.
Si ce daca te duci la birou, crezi ca ai tai colegi nu se vor bucura (/te vor invidia) sa te vada radiind de bucurie si incredere? In acest context dresurile cu imprimeuri se poarta cu un sarafan / o rochita din denim sau cu model simplu in tesatura, intr-o culoare deloc tipatoare. Pantofii cu toc iti vor conferi un aer si mai rafinat. Iar daca seara vrei sa te ‚transformi’ rapid, inlocuieste sarafanul/rochia/fusta cu perechea ta favorita de blugi rupti, taiati sau uzati. Imprimeul o sa atraga atentia si o sa te si protejeze de frig – acum ca serile sunt mai reci, chiar o sa ai nevoie. Iar un pulover uni pe umerii tai, nu strica.
Acum stii: gama variata de dresuri italienesti MERI (brandul cel mai tanar al familiei MURA ) ti se potriveste si iti completeaza feminitatea!

Banner SapunulCheia.ro

Cum va arăta sectorul Supply Chain & Logistics în viitor?

0
Operational HR

Ajuns la cea de-a treia ediție, evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo organizat de BusinessMark și găzduit de Hotel Radisson Blu din București în data de 04 octombrie 2018, va prezenta experți locali și internaționali ce vor împărtăși din know-how-ul lor în acest domeniu. Ne propunem să discutăm despre noul val de schimbare, despre ce este posibil și ce este diferit acum în supply chain.
În cadrul evenimentului ne vom bucura să interacționăm cu următorii specialiști:
Invitați speciali
 ETIENNE GERRITS, MBA, Vice President, Customer Satisfaction & Quality, Global Operations, SCHNEIDER ELECTRIC, Netherlands;
 ARISTIDES MATOPOULOS, Reader in Logistics and Supply Chain Management, ASTON UNIVERSITY, Visiting Professor, UNIVERSITY OF LILLE, Director, SUPPLY CHAIN GNOSIS (Consulting Services), U.K.;
 LAURENT POUJOL, Director of Customer Operation, Western Europe, EMEA Supply Chain, HP, France.
Specialiști locali

 ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS;
 RADU MANOLIU, CS&L Manager România, Bulgaria & EAM, MONDELEZ EUROPE PROCUREMENT GMBH;
 LUCIAN POPA, Director Logistică, MACROMEX;
 ADRIANA PALASAN, Managing Partner, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, Vicepreședinte, ARILOG;
 LAURENȚIU CIOINAC, Site Logistic Manager, BERGENBIER;
 MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, DELOITTE ROMÂNIA.

Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare sunt mai atente la comportamentul consumatorului, la creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere. În acest sens, tehnologizarea își spune cuvântul, oferind organizațiilor posibilitatea de a atinge o nouă performanță, iar adaptarea rapidă la noul context este esențială. Astfel, ne punem întrebările: este suficient să continuăm activitatea business-ului utilizând modelul tradițional de aprovizionare? În ce măsură putem crea strategiile organizației prin intermediul tehnologiei?
Printre temele abordate în cadrul evenimentului se regăsesc:
• Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare;
• Industrie 4.0 și transformare digitală;
• Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client;
• Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic;
• Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică;
• Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare;
• Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri;
• Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați;
• Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim;
• Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale;
• Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje;
• Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare;
• E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain;
• Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare;

Evenimentul va fi împărțit în două sesiuni, urmate de un seminar susținut de ALEXANDRU CRĂCIUN –Director Comercial, ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME CONSTANȚA, Logistics and Operations Senior Consultant, SFERA BUSINESS
Seminarul “Biciul din lanțul de aprovizionare” va dinamiza evenimentul prin realizarea unei simulări în supply chain, va aborda subiecte precum: locul întreprinderii noastre pe lanţul de aprovizionare, cât de importante sunt vizibilitatea şi sincronizarea, fenomenul bullwhip – unul dintre conceptele de bază ale lanţului de aprovizionare, obţinerea vizibilităţii de la un capăt la altul al lanţului de aprovizionare. De asemenea, seminarul va include și un studiu de caz – controlul fenomenului bullwhip cu ajutorul tehnologiei.

Înscrierea la evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo se poate face online, pe site-ul BusinessMark – https://business-mark.ro/event/supply-chain-logistics-forum-expo-2018/, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment cât și a programului acestuia.

Banner SapunulCheia.ro

Speakeri cu experiență internațională și locală se reunesc la OPERATIONAL HR

0
OPERATIONAL HR

BusinessMark va organiza, pentru al V-lea an consecutiv, evenimentul OPERATIONAL HR, pe 20 și 21 Septembrie 2018, la Hotel Radisson Blu din București.
Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare. Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează? Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?
Desfășurat pe parcursul a două zile și bucurându-se de prezența unor specialiști cu experiență internațională și locală, evenimentul va crea contextul unor discuții pragmatice asupra tendințelor în resurse umane.
Ne bucurăm să îi avem alături pe:
Invitații speciali:
 TIM ACKERMANN – Global Head Talent Acquisition & Experience, LIDL, Germany;
 RICHARD A. MACKINNON – CPsychol CSci AFBPsS Profesor, Sheffield Business School și Goldsmiths, UNIVERSITY OF LONDON Managing Director, WORKLIFEPSYCH LTD., U.K.

Experți locali:
 IRINA MINZALA, Central Europe Talent Aquisition Lead, ACCENTURE;
 GRIGORIADA STROE, HR Director, UBISOFT;
 GYONGYI HUNYADI, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION;
 ANDREEA ION, HR Director, POLICOLOR;
 CRISTINA RADU, HR Business Partner, CONTINENTAL AUTOMOTIVE SYSTEMS;
 MIHAELA RĂDULESCU, Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT;
 LUIZA BANYAI, HR Development Manager, ENEL;
 OLIVER PERKINS, Author, Facilitator and Managing Director, Brainovate;
 STELIAN BOGZA, Co-Founder, BENEFITONLINE;

Evenimentul va crea oportunitatea participanților de a schimba idei pe teme, precum: ”noul angajat”- aspirațiile sale și factorii ce îl motivează; employer branding și importanța sa în crearea unei relații cu tinerele generații; recrutarea de talente și psihologia grupurilor în crearea de echipe performante; contextul economic și adaptarea companiilor la o legislație a muncii în schimbare; reward management și soluții pentru obținerea unui nivel crescut al performanței la nivelul angajaților; managementul diversității într-o lume a mobilității și schimbării; tehnologizare și digitalizare.
Înscrierea la evenimentul OPERATIONAL HR se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.
Evenimentul este organizat de BusinessMark.
Partenerii evenimentului sunt: ROMANIAN SOFTWARE, SIGNAL IDUNA, REGINA MARIA, RENT FOR COMFORT.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Banner SapunulCheia.ro

Nomade Communication, impreuna cu Talent Center, lanseaza divizia de Employer Branding

0
Employer Branding

Piata muncii din Romania tranziteaza un moment critic in istoria sa. Cercetari recente in domeniu arata faptul ca unul din doi romani se gandeste sa paraseasca tara. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care companiile trebuie sa investeasca din ce in ce mai mult in dezvoltarea unei strategii de employer branding menite sa atraga si sa pastreze cei mai buni angajati.
Strategia de employer branding, integrata in cea de comunicare si aplicata in interiorul unei companii actioneaza in doua sensuri. Primul este proiectat in exterior si include strategia de content marketing pentru a crea continut relevant cu scopul de a consolida si de a augmenta imaginea si reputatia companiei. Astfel, compania se pozitioneaza ca „employer of choice” si devine prima alegere in mintea profesionistilor din industria in care activeaza.
Prezentata pe scurt, strategia de employer branding se refera la toate elementele de identitate ale unei companii, care o diferentiaza de concurenta si care ii ofera posibilitatea de a atrage si de a pastra cei mai potriviti angajati. explica Adriana Cocirta, Owner Nomade Communication.
Recrutarea clasica nu mai functioneaza. Daca vrei sa atragi candidati buni, este ideal sa comunici transparent si sa prezinti cat mai bine mediul de lucru atunci cand promovezi un job in interiorul companiei. In situatia in care lucrezi cu o agentie de recrutare, credibilitatea ta in fata unui candidat, mai ales a unuia cu experienta creste foarte mult. Traim in era in care strategia de recrutare conteaza in atingerea obiectivelor de business, spune Alexandra Micu, Owner Talent Center.
Crearea unei pagini separate de recrutare in website, evidentierea politicilor, programelor si pachetelor de compensatii si beneficii in social media, respectiv publicarea povestilor angajatilor reprezinta doar cateva dintre tacticile care trebuie aplicate intr-o strategie eficienta de employer branding.
Fiecare companie are la dispozitie doua alegeri: fie isi continua activitatea, lasandu-i pe candidati sa isi formeze o opinie aleatorie, fie controleaza naratiunea si isi construieste o imagine puternica, alaturi de o reputatie impecabila, bazata pe transparenta si pe o atitudine sustenabila. Contextul economic national si international ne-a motivat sa construim o divizie de employer branding, alaturi de Talent Center – companie de training, consultanta si head hunting. Scopul meu si al Alexandrei – Owner Talent Center – este acela de a sustine companiile in efortul lor de a avea o strategie coerenta de comunicare si de a forma echipe omogene care sa ajute la dezvoltarea lor, precizeaza Adriana Cocirta.
Al doilea sens vizeaza cultura organizationala concentrata asupra angajatilor carora li se ofera motive de mandrie si li se recunoaste deschis aportul muncii lor si valoarea pe care o aduc, atat la nivel profesional, cat si personal companiei. Astfel, echipele sunt mai productive, mai implicate in activitate si mai eficiente in atingerea obiectivelor.
Poti sa ai candidati buni daca incerci sa respecti criteriile lor de evaluare: sa fii transparent, flexibil in ceea ce priveste negocierea salariala si sa ai manageri de departament care stiu sa sustina un interviu. Imaginea conteaza in recrutare, iar candidatii verifica posibilii angajatori pe LinkedIn, pe Facebook si cer referinte directe din interiorul companiei daca au prieteni care lucreaza acolo. Employer branding-ul incepe din interiorul companiei, iar primii angajati pe care trebuie sa ii recrutezi sunt cei pe care ii ai deja, completeaza Alexandra Micu.

Banner SapunulCheia.ro

5 destinatii montane de vis care te vor ajuta sa treci peste ultimele zile calduroase de vara

0
Cum sa economisesti timp si bani

Vara la mare, iarna la munte. Cam acesta este principiul dupa care zeci de moldoveni iti petrec cele cateva zile de vacanta. Dar uneori e mai bine ca biletul de avion sa fie achizitionat pentru o destinatie scoasa din tipare. Ce-ar fi daca in aceasta vara ati schimba plajele aglomerate si caldura inferala pe o doza de aer proaspat care va va inunda plamanii imediat ce veti ajunge in muntii racorosi?
Care sunt cele mai populare destinatii de zbor pentru moldoveni?
Am ales 5 destinatii turistice, care va vor suprinde prin accesibilitatea, frumusetea si aspectul lor practic. Pentru asemenea calatorii veti avea nevoie de haine cat mai confortabile, buna dispozitie si de o companie aeriana de incredere, pentru a ajunge cat mai usor la locatiile de poveste.
1. Romania – Muntii Carpati
Muntii Carpati au o lungime de circa 1.700 km. Desi se intind pe teritoriul a sapte state, cel mai mult, mai exact 51% din totalul lantului muntos, se extinde pe teritoriul Romaniei. Astfel, anume aici puteti admira cea mai pietroasa creatie a naturii. Zeci de localitati au devenit populare datorita peisajele mirifice pe care le detin. De exemplu, daca mergeti la Sinaia, aveti ocazia sa vizitati zeci de locatii. Printre acestea se numara renumitul Castel Peles, fosta resedinta de vara a regelui Carol I. Totusi, adevarata placere o veti surprinde pe colinele muntilor. Privelisti care-ti taie respiratia, iz rustic, colorit autentic si verde impresionant.
2. Austria – Muntii Alpi
Drumetii montane puteti face si in Alpii austrieci. Pe cararile ambitioase, veti putea culege informatii vizuale pentru ani intregi. Bogatia florei si faunei reprezinta o adevarata atractie inspirationala. In localitatea Hallstatt puteti vizita pesteri de gheata sau mine antice de sare. Un adevarat refugiu pentru sanatate si suflet. Cu siguranta, calatoria voastra in Austria va incepe mai intai cautand bilete de avion low cost. In acest fel, Alpii sunt mult mai aproape decat credeti.
3. Elvetia – Muntii Alpi
12 piscuri montane sunt gata sa fie explorate si in Elvetia. O tara mica, dar atat de bogata, mai ales ca a fost inzestrata de la natura cu zone exceptionale. Pentru turisti, Elvetia reprezinta un adevarat punct de atractie. Alpii elvetieni sunt destinatii de top pentru zilele de iarna, dar si pentru o vacanta de vara. Poalele abunda de localitati moderne, iar varfurile vesnic reci se intrec in privelisti uimitoare. Statiunea St. Moritz este cea mai faimoasa din lume, datorita ivoarelor minerale.
4. Bulgaria – Muntii Balcani
Aceasta destinatie este una dintre cele mai accesibile. Spre Bulgaria pot fi gasite zboruri ieftine. Cele mai inalte varfuri a lantului balcanilor se afla chiar in regiunea centrala. Curajosii pot lua cu asalt Varful Botev, recunoscut drept cel mai inalt – 2.376 m. Iar daca sunteti pasionati de golf, atunci trebuie neaparat sa faceti un popas in localitatea Razlog. Acolo va asteapta doua terenuri de golf destinate atat profesionistilor, cat si amatorilor. Aerul montan, linistea si curatenia incununeaza cu succes un sejur de 5 stele.
5. Franta – Muntii Alpi
Tara in care sinonimul cuvantului Dragoste e Paris. Tara unde la fiecare pas veti avea parte de o noua descoperire, dar mai ales – este tara unde muntii Alpi va va imbraca ochii si sufletul cu imagini surprinzatoare. Les Deux Alpes este o destinatie extrem de cunoscuta. Anume aici, alaturi de familie sau prieteni, veti putea petrece o vacanta de vara de neuitat. Aici, partiile sunt deschise toata vara. Este o ocazie deosebita de urca pe schiuri si de a admira privelistea ametitoare, incepand cu varful si finalizand cu poalele muntilor.
Vara este cea mai frumoasa perioada destinata calatoriilor. Cautand zboruri online, puteti face planuri diverse si alege destinatii noi. Dedicati vacanta din aceasta vara muntilor. Fiti pe roci, nu doar pe val.

https://avigo.md/

Banner SapunulCheia.ro

Usi din sticla – aduc o nota moderna si un aspect estetic deosebit

0
Usi din sticla

DEKOFLEX GLASS DESIGN SRL va pune la dispozitie o gama larga de usi din sticla care decoreaza  in mod placut orice spatiu, indiferent daca este vorba despre birouri, locuinte sau alte incaperi. Folosind produsele noastre de calitate superioara beneficiate de avantajul de a lumina in mod natural incaperile, aducand totodata o nota de elegant si stil. Acum aveti posibilitatea de a alege usile care va plac, fie ca alegeti usile automate sau cele cu actionare manuala, usile de sticla clare sau cele personalizate, rezultatele sunt aceleasi. Aduceti lumina in spatiile de dimensiuni mici sau cele in care aceasta cu adevarat necesara din cauza modului in care sunt amplasate geamurile si dimensiunea acestora folosindu-va de utilitatea acestor usi cu dubla functionalitate.     

Firma noastra se afla intr-un proces de dezvoltare continua pentru ca ne dorim sa fim remarcati pe piata datorita produselor noastre de ultima generatie care aduc inovatie si creativitate. De asemenea, cu ajutorul usilor de sticla puteti realiza pereti despartitori cu precadere in interiorul birourilor de dimensiuni mai mari. Pe de alta parte, usile exterioare din sticla reprezinta un element des folosit in cladirile de afaceri, showroom-uri sau spatii comerciale, deoarece au un aspect modern si in acelasi timp ofera transparent si faciliteaza patrunderea luminii natural in interiorul spatiului respectiv.

Usi din sticla – alegerea perfecta

Oricand vreti sa imbunatatiti aspectul biroului dumneavoastra alegeti usi de sticla si beneficiate de eficienta acestora pentru o perioada lunga de timp. Daca alegeti usile exterioare din sticla, nu trebuie sa va faceti nici cea mai mica problema in privinta securitatii deoarece aceasta este prevazuta cu un geam termoizolant sau securizat, pentru a evita orice neplaceri.

Suntem deschisi in vederea colaborarii pe termen lung astfel incat nu ezitati sa ne contactati daca aveti nevoie de alte detalii suplimentare privind produsele noastre de calitate superioara. Alaturati-va si dumneavoastra sutelor de parteneri pe care i-am avut de-a lungul timpului si rasfoiti cu incredere portofoliul nostru disponibil on line, ce sta drept marturie in acest sens.

In ciuda faptului ca sticla pare un material fragil la prima vedere, o sa ramaneti usor uimiti sa constatati cat de rezistenta poate fi de fapt. Usile din sticla securizata se caracterizeaza printr-o  rezistenta marita si nu prezinta nici un factor de risc, ceea ce ofera mare incredere clientilor nostri.

Usi din sticla – fiabilitate si rezistenta maxima

Folositi aceste usi din sticla si bucurati-va de eficienta acestora. Cu timpul, o sa constatati ca aceste usi isi pastreaza aspectul de nou pentru o perioada indelungata de timp, iar daca va plictisiti de acel design si vreti sa aduceti o nota de prospetime spatiului respectiv, alegeti schimbarea usilor. Indiferent care este aspectul usilor ales, important este ca acesta sa se afle in concordant cu necesitatile si preferintele dumneavoastra. Fiecare stie ce anume ii place si mai ales unde urmeaza a fi amplasate acele usi, de aceea decizia va apartine in totalitate. Asadar aduceti un plus de prospetime si noutate si, in acelasi timp bucurati-va de cel mai bun raport calitate pret.

Banner SapunulCheia.ro

Ai tenul uscat? Afla cele 6 modalitati prin care poti avea un machiaj rezistent!

0
machiaj rezistent

Tenul tau este uscat? Secretul unui machiaj perfect consta in hidratare maxima si alegerea produselor cosmetice potrivite. Afla in cele ce urmeaza care sunt cele 6 sfaturi esentiale pentru a avea un look perfect intreaga zi.

Opteaza pentru fonduri de ten fluide

Daca tenul tau este predispus exfolierii, foloseste fonduri de ten cu o textura usoara, care sa nu incarce si, desigur, sa nu usuce. Incearca fondul de ten Fluid de la Melkior Professional – are acoperire mica-medie, conferind tenului un aspect luminos, natural si satinat. Totodata, actioneaza ca o pelicula protectoare care confera pielii o senzatie de hidratare si catifelare, lasand pielea impecabila si radianta.

Desigur, indiferent de fondul de ten pe care il folosesti, este esential sa incepi realizarea machiajului prin aplicarea unei creme hidratante si a unei baze.

Secretul unui sarut catifelat?

Daca tenul tau este uscat, inseamna ca si buzele tale se exfolieaza usor. Foloseste cel putin o data pe saptamana un scrub pe care il poti face chiar tu dintr-un mix de zahar si miere. Zaharul indeparteaza pielea moarta, in timp ce mierea hidrateaza, asigurandu-ti un machiaj al buzelor perfect. Poti folosi o periuta de dinti foarte moale pentru un masaj mai eficient.

Alege rujurile perfecte

Probabil ai observat deja ca rujurile mate nu sunt cel mai bun aliat al tau… daca nu stii cum sa le aplici. Daca le-ai exfoliat corespunzator, este momentul sa aplici o baza pentru machiaj si abia apoi sa iti colorezi buzele. In fapt, acesti pasi te vor ajuta sa ai un machiaj impecabil indiferent ca esti adepta variantelor mate, a celor cremoase sau a luciurilor de buze.

Renunta la pudra

Renunta la ideea de pudra daca tenul tau este uscat. Daca zona T (frunte, nas si barbie) iti luceste ocazional, poti folosi o cantitate foarte mica pentru a tine sub control uleiurile naturale produse de pielea ta. Foloseste Pudra Libera de la Melkior. Aceasta iti fixeaza machiajul, insa formula sa nu iti va incarca tenul, iar rezultatul final va fi unul fabulos.

Adauga in trusa de produse cosmetice un fixator de machiaj 

Daca iti doresti un look impecabil intreaga zi, fixatorul pentru machiaj este raspunsul la intrebarea ta. Pulverizeaza-l la o distanta de minim 30 cm de fata pentru ca machiajul tau sa reziste de dimineata pana seara, dar si pentru un plus de hidratare si senzatie de confort.

Hidratarea este aliatul tau numarul 1

Prin definitie, pielea uscata produce foarte putine uleiuri naturale. De aceea, hidratarea corespunzatoare te va ajuta sa ii oferi tenului tau un aspect catifelat, pregatit pentru orice produs cosmetic iti vei dori.

Multe fete sunt nemultumite de textura tenului lor, insa tehnologiile actuale ofera solutii pentru orice tip de piele. Este important sa cunosti modul in care aceasta reactioneaza la diferiti factori de mediu, deoarece doar astfel vei putea sa ai un machiaj perfect in orice situatie. Foloseste intotdeauna produse cosmetice de calitate si te vei bucura de cele mai bune rezultate.

Banner SapunulCheia.ro

Mansardă răcoroasă cu ajutorul parasolarului și al roletelor exterioare VELUX

0
VELUX

Pentru ca temperaturile ridicate să fie cât mai ușor de suportat, VELUX România le recomandă celor care locuiesc în mansardă accesoriile necesare ferestrelor de mansardă, pentru confort termic maxim în zilele călduroase. Astfel, cu ajutorul rulourilor exterioare parasolare sau al roletelor exterioare, încăperea rămâne răcoroasă, fiind protejată eficient împotriva căldurii.

Parasolarul VELUX reduce temperatura din interior cu până la 5o C

Ruloul exterior parasolar este soluția VELUX care împiedică o mare parte a razelor solare să pătrundă în mansardă și să încălzească interiorul pe parcursul unei zile călduroase de vară. Astfel, cu ajutorul acestui produs, poți reduce temperatura din încăpere cu până la 5o C și te poți bucura de un climat interior confortabil. Realizat din material tip plasă, rezistent și potrivit pentru expunerea îndelungată la intemperii, parasolarul are o durată de viață de până la 10 ani. În plus, oferă o protecție suplimentară împotriva spargerii sticlei în caz de grindină și, în același timp, nu obstrucționează aportul de lumină naturală și nici priveliștea împrejurimilor.

Deși parasolarul se montează ușor pe exteriorul ferestrei de mansardă, el se operează foarte ușor din interior. În plus, nu necesită o întreținere specială pe parcursul anului, fiind ușor de rulat în perioadele când nu mai este nevoie să fie utilizat.

Roleta exterioră pentru protecție împotriva căldurii și intemperiilor

Un produs ideal în orice anotimp, roleta exterioară VELUX este un alt produs care protejează locuința. Vara, roleta este un adevărat scut împotriva căldurii solare, reducând căldura cu până la 94%, iar iarna împotriva frigului, menținând confortul termic în interior.
În plus, aceasta permite și controlul total al luminii, asigurând intimitate și o atmosferă optimă și plăcută. Datorită structurii sale tip sandviș și materialului din care este realizată (aluminiu umplut cu spumă poliuretanică), roleta exterioară este perfectă pentru orice perioadă a anului, fiind rezistentă intemperiilor și condițiilor climaterice schimbătoare, diminuând zgomotele, protejând împotriva intrărilor prin efracție și având totodată un design elegant care se integrează perfect în acoperiș.

Rulourile exterioare parasolare și roletele exterioare VELUX sunt disponibile la distribuitorii din toată țara și pe www.veluxshop.ro, magazinul oficial VELUX, unde livrarea este gratuită.

Despre VELUX România

De 21 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constat în cauze sociale și în viața comunității brașovene.
Pentru mai multe informații accesați www.velux.ro și Facebook VELUX România.

Banner SapunulCheia.ro

Importanta unui blog

0
Importanta unui blog

Daca tocmai v-ati planuit sa va creati un blog atunci inseamna ca vreti sa promovati in mod eficient propria afacere sau doriti a va faceti cunoscuta experienta intr-un anumit domeniu. Este foarte important sa va planificati mereu afacerea cu maxima atentie la detalii, pentru ca de cele mai multe ori acestea sunt cele care fac diferenta. Iar daca ati reusit deja sa va marcati un loc in randul preferintelor clientilor interesati de serviciile dumneavoastra, cu siguranta incercati sa va imbunatatiti constant practicile de afaceri, pentru a reusi in mod strategic sa cresteti productivitatea si sa va castigati renumele mult dorit.

Pentru a castiga increderea celor care rasfoiesc zilnic informatiile postate, trebuie sa fiti un bun organizator si sa stiti cum sa sustineti discutiile on line. In urma acestor conversatii, de obicei cititorii lasa comentarii in legatura cu postarea dumneavoastra si raspund la alte comentarii, astfel generandu-se mai multe discutii chiar si intre cititorii, de unde puteti primi si in calitate de blogger o multime de informatii folositoare.

Pornind de la premisa ca nu poate fi totul roz, trebuie sa va asteptati si la pareri contradictorii, care sunt cumva impotriva conceptiilor tale si uneori, chiar la un comportament neadecvat. Unii incearca in mod voiu sa creeze controverse sau altii sunt pur si simplu rau intentionati, insa important este sa treci nepasator pe langa aceste comentarii, pentru ca cei care sunt realisti si corecti vor putea distinge cu usurinta intre discutiile rautacioase si cele care chiar aduc un plus de informatii cititorilor.

Totusi, este adevarat faptul ca un asemenea comportament poate crea reactii negative in randul vizitatorilor blogului dumneavoastra si pentru a nu va pierde potentialii clienti sau colaboratori este necesar sa va protejati profilul si reputatia de afaceri, in acelasi timp. Asadar, stabiliti politici pentru un comportament accetabil inca de la inceputul afirmarii pe piata on line.

Necesitatea unui blog pentru a va afirma

Stim cu totii ca un blog de afaceri ofera nenumarate beneficii si oportunitati de exceptie pentru companii, insa exista si riscuri, ca si in alte domenii de astfel. Insa daca nu incercati nu veti sti niciodata daca ati fi reusit sa castigati increderea celor ce va urmaresc.

Asadar, trebuie sa aveti incredere in fortele proprii si sa luati initiativa pentru ca o afacere si chiar o simpla ideea este mult mai usor de promovat folosindu-va de instrumentele specifice ale markentingului on line.

Detinatorii unui blog pot fi si moderatori

Cei care si-au facut un blog pentru a promova o afacere sau chiar un hobby, stiu deja cat de important este sa mentina legatura in mod constant cu cititorii pentru a-i convinge ca informatiile postate zi de zi, reprezinta un real ajutor pentru ei.

Astfel, daca faceti parte dintr-o companie mai mare atunci s-ar putea sa aveti nevoie de un moderator, care sa monitorizeze schimburile on line si sa ia atitudine in cazul in apare un comportament inadecvat in sustinerea unei conversatii on line. In cazul intreprinderilor mici, bloggerul este si moderatorul, asa ca trebuie sa fiti atenti mereu cine intra in legatura directa cu dumneavoastra si cum se desfasoara discutiile cu acestia.Pentru mai multe detalii vizitati blogul nostru www.romantik.ro.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE