Amintirile din albumul pe care vi-l pregătește un fotograf de nuntă sunt garantat printre cele mai prețioase momente pe care să le păstrați întreaga viață. Fotograful de nuntă este regizorul din umbră al celei mai spectaculoase petreceri la care ați fost vreodată, propria voastră ceremonie de nuntă. Casa Anke are fotografi de nuntă experți, cu sute de evenimente la activ și care combină talentul cu profesionalismul pentru amintiri de neuitat. Vă invităm să cunoașteți fotografii de nuntă Casa Anke și să vă împărtășim câteva dintre ideile noastre pentru cel mai reușit album de nuntă.
Realizăm pentru voi fotografie și albume de nuntă de excepție, în decoruri de vis și o atmosferă relaxată, prietenoasă, în care nu aveți cum să nu fiți fotogenici. Rolul fotografului de nuntă este să scoată tot ce e mai frumos dintr-o persoană, oricât de timidă este ea, și cadrele pe care le face să fie cele mai frumoase pe care le-ați văzut vreodată în prim plan. Nu de puține ori fotografii de nuntă Casa Anke devin apoi fotografii de familie ai tinerilor căsătoriți care aleg să își organizeze nunta cu noi. La fel ca noi, fotografii de nuntă Casa Anke au devenit celebri de-a lungul anilor prin recomandări de la un eveniment la altul, iar recomandarea direct de la client este cea mai bună formă de reclamă de care ne-am bucurat vreodată.
Ce ar trebui să așteptați de la un fotograf de nuntă? Ei bine, inspirație, umor, sensibilitate, aptitudini de bun comunicator, orientare către client și excelente cunoștințe asupra aparatelor pe care le manevrează – cam acestea sunt ingredientele unui fotograf de nuntă furnizat de Casa Anke. Fotograful de nuntă propus de noi va ști să vă răpească pentru totdeauna acele clipe magice pe care să le păstrați mereu vii. Un prieten și nu doar un furnizor de servicii, fotograful de nuntă Casa Anke știe secretele care vă pun cel mai bine în valoare în imaginile pe care le veți arăta, peste ani, nepoților.
Mai multe detalii, precum și portofoliul de fotografii sunt disponibile AICI!
Fotografi Casa Anke
Vlad Mustață: Acquiring Moldovan Citizenship by real estate investments – a new international practice
The Republic of Moldova creates new opportunities to attract foreign investors. For this purpose, “the project on acquiring Moldovan citizenship through investment” was recently adopted. Vlad Musteață, CEO of Promobil, a real estate company that leads the market in Chișinău, says the state initiative is an excellent strategy to attract capital into the country and that it will be a great success for the real estate sector.
So, here’s the opinion of the real estate expert, Vlad Musteață, about the advantages that Moldova’s new practice entails:
“Residence and citizenship have become major talking points among a growing number of international mobile entrepreneurs and investors. The authorities understood this fact and came up with a project that allows businessmen to obtain citizenship right at the time of making their first investment of at least 250 thousand euros. Businessmen choose the real estate sector because it is the safest for investment and that is a widely recognized fact.”
In other words, solid investments in Moldova will be remunerated accordingly. The programme on acquiring Moldovan citizenship through investment provides for the development of the real estate sector – a niche with excellent potential in the country. This purpose could be obtained by:
the development of the real estate sector through the acquisition and ownership, for an uninterrupted period of at least 60 months, of one or more immovable property with total market value of at least 250 thousand euros at the time of the investment;
the development of the public financial sector and public investment by acquiring and maintaining state securities issued for this purpose for a period of at least 60 months, worth at least 250 thousand euros.
According to Vlad Musteață, this practice is growing and will lead to the prosperity of the real estate sector in the Republic of Moldova– a truly promising prospect.
” We have been actively promoting the program since it was launched, and now we have a considerable number of investors who have met all the conditions and became citizens of the Republic of Moldova.”
In order to benefit from this opportunity, foreign citizens must have a good economic and financial reputation and pose no danger or risk to public order and state security. This means they must not have a criminal record.
The requirements are applicable for the foreign nationals and their family members. The new practice presents exclusive advantages for all stakeholders and represents an excellent opportunity for a bright future – both for the investor and for the state.
https://proimobil.md/ro
Cum sa economisesti timp si bani daca planuiesti o calatorie?
Exista lucruri care stim ca sunt imposibil de realizat, pina cand nu vine cineva si le realizeaza.
Crezi ca este imposibil sa pleci peste mari si tari fara ca sa pierzi mult timp si bani? Nu, este posibil cu Avigo.md! Este adevarat ca timpul are prostul obicei de a fi ireversibil, dar, daca alegi momentul potrivit poti fara indoiala sa castigi timp.
Acum cu noul Avigo este mai comod, mai rapid si mai simplu sa calatoresti pentru ca principiile de baza ale companiei se bazeaza pe calitate, siguranta, garantie si confort. Aici gasesti cele mai ieftine bilete avia iar pentru a le putea procura, nu este nevoie sa te prezinti in persoana la oficiu chiar daca nu ai card bancar. In caz ca nu dispui de timp, o poate face oricine altcineva in locul tau. Si nu in ultimul rind, poti sta linistit pentru ca nu mai e nevoie sa-ti cauti singur biletul. Trebuie doar sa spui in ce perioada ai vrea sa calatoresti si in ce buget te incadrezi iar compania te va alerta cind va gasi un tarif potrivit.
Posibil te intrebi cu ce este mai avantajos Avigo.md decit alte companii aeriene? Raspunsul este simplu. Pe langa toate avantajele enumerate anterior, Avigo.md, mai are grija si de securitatea datelor tale personate, astfel incat toate drepturile sunt rezervate.
Daca inca nu esti hotarit de unde sa-ti procuri bilete ieftine de avion, iti recomand sa mai treci odata cu vederea peste avantajele oferite de Avigo.md, iar atunci cu siguranta luarea deciziei corecte nu va mai prezenta o problema. Si sa nu uitam ca nimic nu este mai pretuit decat valoarea zilei, iar cand ai aceeasi viteza cu timpul, nu-l observi cum trece.
https://avigo.md/
Solutii Profesionale pentru Dormitoare si Mobilier pentru Dormitor
Inca din cele mai vechi timpuri, omul a tins sa fie apreciat ca personalitate. Aceasta va fi intotdeauna una din conditiile elegantei adevarate. Fiecare persoana isi lasa amprenta personalitatii in tot ceea ce il inconjoara, iar,de cele mai multe ori alege sa si-o exprime prin stil, fie el vestimentar sau de interier. Numeroase studii cu privire la individualitatea umana au adus la concluzia ca omul isi exprima personalitatea mai intens acolo unde se simte intr-o atmosfera unica de relaxare si pace sufleteasca. Astfel, designul casei, dar, in special designul in dormitor devine cartea noastra de vizita.
Caracteristicile unui dormitor si elementele acestuia:
De cele mai multe ori, cuplurile tinere dar si familiile opteaza pentru mobila de dormitor moderna, doar ele sunt capabile de a crea o atmosfera armonioasa, individuala dar si in voga in dormitor.
Mobila pentru dormitor contine urmatoarele elemente:
– Patul, care este elementul de baza al unui dormitor, avind un rol foarte important in calitatea somnului si sanatatii noastre,acesta trebuie sa fie nu doar confortabil dar si de calitate.
– Noptierele, de obicei doua la numar, sunt predestinate pentru amplasarea veiozei si a unor lucruri personale.
– Masa de toaleta, care este compusa din comoda si oglinda, unde doamnele isi pastreaza produsele de infrumusetare. Putem spune de altfel ca aceasta parte a dormitorului este asigurarea unui inceput de zi frumos pentru orice femeie.
– Bancheta, fiind de obicei de dimensiune mica, este utilizata la masa de toaleta.
– Dulapul, este o parte indispensabila a dormitorului, fiind locul unde se pastreaza articolele vestimentare si lucrurile personale.
Dormitorul perfect creeaza armonia interioara, adica, implinirea sufleteasca.
Pentru a alege dormitorul ideal pentru fiecare in parte nu e suficient sa ne bazam doar pe stil si confort,dar, trebuie sa tinem cont si ca mobila sa fie executata numai din materiale originale de calitate inalta,care sa corespunda standartelor nationale si internationale. De asemenea este foarte important ca pentru confectionarea mobilierului sa fie folosite utilaje performante de ultima generatie si nu in ultimul rind este esential sa nu uitam de certificatele de calitate, care sunt un factor foarte important atunci cind alegem mobilierul.
http://mobilier.md/ro
Noile sisteme de sertare Moovit MX de la Häfele, pentru mobilier funcțional, modern și flexibil
Häfele România, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii, feronerie pentru mobilier și sisteme electronice de control al accesului, continuă să inoveze în industrie și deschide o multitudine de posibilități de proiectare a pieselor de mobilier, cu noile sisteme de sertare Moovit MX. Cu un design atemporal și caracteristici îmbunătățite, inovația Häfele asigură eficiență sporită în instalare, cât și ușurință în utilizare.
În plus, compania lansează o campanie promoțională prin care oferă producătorilor de mobilă, care aleg să integreze noile soluții Moovit MX în proiectele lor, o varietate de bonusuri personalizate.
„Suntem bucuroși că putem oferi consumatorilor un produs inteligent care transformă orice mobilier într-unul funcțional, modern și flexibil în utilizare. Inovația Moovit MX integrează filosofia Häfele despre simplitate și ușurință, fiind o soluție ce satisface cerințele actuale ale industriei. Sistemul de sertare Moovit MX se remarcă printr-un design minimalist și caracteristici actualizate, ce îi asigură integrarea cu ușurință într-o gamă largă de aplicații rezidențiale și comerciale. În plus, prin campania noastră promoțională dorim să facem cunoscute avantajele noilor produse și să oferim producătorilor de mobilier, bonusuri și premii pentru afacerile lor”, explică Rodica Popescu, Managing Director Häfele România.
Noua generație de sertare Moovit MX se remarcă prin instalarea rapidă și convenabilă, ce nu necesită utilizarea uneltelor speciale, dar mai ales prin puterea de susținere și păstrarea esteticii pieselor de mobilier. Datorită laturilor verticale interioare, corpurile de mobilă pot beneficia de mai mult spațiu de stocare, de o montare ușoară a sistemelor, cât și de posibilitatea ajustărilor finale pe partea frontală a sertarelor instalate, chiar și atunci când dețin conținut sau sunt poziționate în spații restrânse. Astfel, se asigură o producție eficientă de mobilier, prin intermediul suportului universal al sistemului poziționat lateral, ce permite instalarea panourilor de lemn sau oțel cu ușurință.
Disponibile în cinci variante de culori alb, gri, argintiu, antracit metalic și maro-bronz metalic, noile sertare sunt ideale atât pentru mobilerul cu uz casnic, cât și pentru cel destinat birourilor, laboratoarelor sau spațiilor comerciale. Cu o înălțime standard a sertarului de 92mm și o adâncime de la 270mm, până la 650mm, la care se poate adăuga opțional unul sau mai multe seturi lonjeron, Moovit MX poate suporta o greutate de 35 până la 70kg. Având în componență noile glisiere, amortizoare cu piston pe ulei, sistemele de sertare Moovit MX oferă o manevrare silențioasă și automată, ceea ce îi asigură utilizatorului o interacțiune facilă, dar și un mobilier calitativ și durabil. De asemenea, pentru a configura sistemele de sertare Moovit MX, Häfele oferă o gamă largă de accesorii și module pentru organizarea interiorului. Printre acestea se numără divederele, compartimentările și suporturile pentru tacâmuri, separatoarele perforate, cât și panourile laterale pentru creșterea înălțimii sertarelor. Acestea din urmă asigură un aspect elegant, cât și o stabilitate a fronturilor sertarelor înalte.
Producătorii de mobilier, care doresc să integreze sistemele de sertare Moovit MX în propriile proiecte, vor fi recompensați cu accesorii și premii pentru afacerea și clienții lor. Campania promoțională „Alege sertarul tău Moovit MX și Häfele îți oferă un bonus personalizat” se desfășoară în perioada 15.09 – 14.12.2018, iar pentru achiziția a 6, 12 sau 24 de sertare Moovit MX producătorii sunt recompensați cu bonusuri variate. Printre premii se numără oragnizatoare Linea, divedere, cât și unelte marca Häfele. Mai multe detalii sunt disponibile pe blog-ul Häfele România: http://hafeleromaniablog.ro/2018/09/18/alege-moovit-mx-si-hafele-ofera-un-bonus-personalizat/
Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.
Lansarea proiectului Creșterea capacității PTIR de a formula politici publice alternative în domeniul debirocratizării și simplificării procedurilor aplicabile mediului de afaceri
Lansarea proiectului
Creșterea capacității PTIR de a formula politici publice alternative în domeniul debirocratizării și simplificării procedurilor aplicabile mediului de afaceri
Asociația Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România în calitate de beneficiar, implementează, începând cu data de 09.07.2018, proiectul “Creșterea capacității PTIR de a formula politici publice alternative în domeniul debirocratizării și simplificării procedurilor aplicabile mediului de afaceri”, cod Mysmis – 112861. Proiectul are o perioadă de implementare de 16 luni și o valoare totală de 789.694.71 lei (din care Valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE – 649.951,82 lei și Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național – 123.949,00 lei).
Proiectul are drept obiectiv general creșterea capacității Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România de a elabora, fundamenta și susține politici publice în domeniul său de activitate, cu scopul de a sprijini dezvoltarea competitivității sectorului IMM și de a facilita adaptarea administrației publice din România la nevoile reale ale mediului de afaceri.
Prin activitățile sale, proiectul vizează:
Susținerea capacității PTIR de a formula alternative de politici publice prin derularea unui program de formare în domeniul fundamentării și elaborării de politici publice, pentru un număr de 15 participanți, reprezentanți ai beneficiarului. Scopul acțiunii îl reprezintă dezvoltarea capacității acestor persoane de a fundamenta, elabora și promova propuneri de politici publice, în special în domeniul de activitate al PTIR, cu accent pe debirocratizarea și simplificarea procedurilor aplicabile mediului de afaceri. Urmare a participării la stagiul de curs, membrii grupului țintă își vor dezvolta și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile în domeniul fundamentării și elaborării de politici publice și vor acționa ca multiplicatori ai beneficiilor proiectului, prin derularea de procese de fundamentare și elaborare de propuneri de politici publice în domeniul IMM.
Optimizarea procesului decizional prin elaborarea, fundamentarea, promovarea și susținerea unei politici publice alternative cu privire la debirocratizarea și simplificarea procedurilor aplicabile mediului de afaceri, prin reducerea sarcinilor administrative impuse acestuia, cu accent pe obținerea autorizației de funcționare a IMM-urilor și a avizelor și acordurilor aferente, precum și prin dezvoltarea de instrumente independente de monitorizare, evaluare și eficientizare a acesteia. Va fi creată Rețeaua tematică națională pentru îmbunătățirea politicilor publice care susțin debirocratizarea și simplificarea procedurilor aplicabile mediului de afaceri, formată din reprezentanți ai ONG-urilor, partenerilor sociali, reprezentanți ai autorităților și instituțiilor publice, societăți care s-au confruntat cu probleme în obținerea autorizațiilor de funcționare, etc. Rețeaua va reprezenta pe de o parte un mecanism de consolidare a dialogului social, iar pe de altă parte un mecanism de interacțiune cu autoritățile și instituțiile administrației publice. Membrii rețelei vor participa la dezbateri multiregionale, iar rezultatele acestor evenimente, coroborate cu cele obținute prin intermediul instrumentului independent de monitorizare (platforma online), vor fi utilizate pentru elaborarea politicii publice alternative, care va fi publicată în consultare publică cu amploare națională, permițând colectarea propunerilor de îmbunătățire de la un număr cât mai mare de actori relevanți. În vederea confirmării calității și relevanței politicii publice alternative elaborate, precum și a promovării acesteia, se va organiza un eveniment de promovare și de acceptare a acesteia.
Rezultate asteptate în urma implementării proiectului sunt:
Personal din cadrul PTIR instruit în scopul fundamentării și elaborării de politici publice care susțin dezvoltarea mediului de afaceri – 15 persoane.
Politica publică alternativă în domeniul debirocratizării și simplificării procedurilor aplicabile mediului de afaceri, prin reducerea sarcinilor administrative impuse acestuia, cu accent pe obținerea autorizației de funcționare a IMM-urilor și a avizelor și acordurilor aferente elaborate, promovată și acceptată.
Instrument independent de monitorizare a politicii publice în domeniul debirocratizării și simplificării procedurilor aplicabile mediului de afaceri
Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România
Str. Spatarului nr. 30, Sector 2, București
Tel: +40 318 241 592
Fax: +40 318 241 593
office@ptir.ro
www.ptir.ro
Ziua Mondială a Animalelor la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”
Joi, 4 octombrie 2018, cu ocazia Zilei Mondiale a Animalelor, toate persoanele care poartă numele unui animal au acces gratuit în expoziția permanentă a Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.
Vă așteptăm, așadar, pe toți cei care iubiți animalele, să petreceți această zi alături de noi și să aflați curiozități și informații inedite despre viețuitoarele de pe Pământ, pentru a le putea privi cu respect și admirație!
Ziua Mondială a Animalelor a luat naștere în urma convenției ecologiștilor din Florența, în anul 1931, și a avut drept scop atragerea atenției asupra creșterii alarmante a numărului speciilor de animale pe cale de dispariție. În prezent, această zi are menirea de a recunoaște rolul important ocupat de animale atât în natură, cât și în viața oamenilor.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.
Agentie detectiv particular SECRET PRIVATE INVESTIGATIONS AGENCY
Suntem o echipa de detectivi ce exploatam la maximum calitatile umane si cunostintele profesionale dobandite de-a lungul timpului, fiind implicati in cazuri din cele mai diverse, precum: inselaciune ( atat intre partenerii de afaceri cat si intre partenerii de cuplu), infidelitate, investigatii prenuptiale, culegere de informatii ( stare civila, identificari adrese, identificarea bunurilor ce fac obiectul unor litigii de natura penala sau civila, etc.), supravegherea conduitei si moralitatii publice a unei persoane/ angajat, etc.
Detectivii nostri, bogat experimentati in arta supravegherii, ofera servcii de inalt profesionalism si in domeniul filajului sub acoperire, gasind intotdeauna raspunsuri complexe pentru intrebarile clientilor.
Dacă aveți o problemă și ati luat în considerare contactarea unui detectiv particular, atunci putem oferi o varietate de tehnici si strategii pentru a ajunge la soluția de care aveți nevoie. Si pentru a va convinge de sprijinul nostru total, va punem la dispozitie CONSULTANTA GRATUITA.













