Acasă Blog Pagina 59

BusinessMark prezintă proiectul “Tax & Finance Forum 2018”

0

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea proiectului Tax & Finance Forum 2018, proiect ce va include trei evenimente, ce vor avea loc în 3 orașe din România, în octombrie și noiembrie 2018, astfel:
• Cluj-Napoca – 31 octombrie; Hotel Golden Tulip Ana Dome;
• București – 14, 15 noiembrie; Hotel Radisson Blu;
• Timișoara – 28 noiembrie; Hotel Timișoara;
Evenimentele din cadrul Tax & Finance Forum vor aborda cele mai importante aspecte legislative și fiscale cu impact asupra mediul de afaceri, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi. Vom prezenta și analiza, alături de experți din cele importante companii de consultanță, tendințe și politici fiscale la nivel internațional, armonizarea legislației românești, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
Evenimentele vor avea alături directori, manageri și consultanți fiscali ce vor împărtăși din know-how-ul lor și vor detalia cele mai bune practici din domeniu.
Subiectele abordate de către specialiști vor fi orientate către următoarele teme:
• Tendințe și politici fiscale la nivel internațional și armonizarea legislației românești. Implicațiile asupra mediului de business din România. Aspecte legislative și fiscale cu impact asupra mediul de afaceri.
• Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
• Aspecte prind impozitarea directă – Directiva ATAD (Anti-Tax Avoidance – Directiva împotriva evitării obligațiilor fiscale).
• Prețurile de transfer – modificări legislative, documentare, control, evitarea dublei impuneri, noutăți în România și la nivel internațional, legislația BEPS
• TVA – noutăți, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice. Modificări recente în domeniul TVA. Practica inspecțiilor fiscale în materia rambursării de TVA.
• Aspecte privind inspecția fiscală. Controale și litigii fiscale. Tematica abordată în controalele fiscale în perioada recentă. Provocările contribuabililor în cadrul inspectiilor fiscale .
• Mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale.
• Exportul de mărfuri. Provocări din perspectiva vamală și a TVA. Aspecte privind lămuirea centralizată.
• Modificările aduse taxelor datorate la fondul pentru mediu.
• Noutăți legislative în domeniul contabilităţii.
• Reevaluarea activelor pentru impozitare și pentru raportare financiară.
• Managementului riscului pentru mediul de business.

Astfel, în Cluj-Napoca ne bucurăm de prezența unor speakeri, precum:
• ALEXANDRU COMĂNESCU – Associate Director, KPMG România
• IOANA BARA – Senior Consultant, Consultanță fiscală, PwC România
• NADIA OANEA – Partner, Head Of Tax, Grant Thornton
• CRISTIANA OPREA, Tax Manager, FiNEXPERT
• ADRIAN BOGDAN – Specialist Impozite Indirecte, EY România

Printre primii speakeri ce au confirmat prezența la ediția din București se numără:
• ALEXANDRU COMĂNESCU – Associate Director, KPMG România
• MIHAI PETRE – Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
• MIHAELA HAMPU – Senior Manager, Tax Advisory, Mazars
• MITEL SPĂTARU – Tax Partner, FiNEXPERT
• Drd. LUISIANA DOBRINESCU – Partener, Dobrinescu Dobrev SCA
• ALINA ANDREI – Partener, Cabot Transfer Pricing
• ELENA APOSTOLESCU – Director General, CMF Consulting

Evenimentul din Timișoara va aduce împreună următorii invitați:
• ADRIANA COSTEA – Senior Manager, Consultanță fiscală, PwC România
• ALEXANDRU COMĂNESCU – Associate Director, KPMG România
• ALINA ANDREI – Partener, Cabot Transfer Pricing
• ELENA GOGONEAȚĂ – Tax Manager, FiNEXPERT
• SERGIU ȘTEFEA – Manager, Audit Financiar, PwC România
• ALEXANDRU GRECU – Manager, Biroul de Asistență fiscală Timișoara, EY România

Înscrierea la cele trei evenimente ale proiectului Tax & Finance Forum se poate face pe site-ul BusinessMark, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii.
• Tax & Finance Forum Cluj-Napoca – 31 octombrie; Hotel Golden Tulip Ana Dome;
• Tax & Finance Forum București – 14, 15 noiembrie; Hotel Radisson Blu;
• Tax & Finance Forum Timișoara – 28 noiembrie; Hotel Timișoara;

Partenerii evenimentului: EY, PwC, Mazars, Finexpert, Cabot Transfer Pricing, CMF Consulting, Dobrinescu Dobrev, Grant Thornton, Leonidas, AVIS, Rent for Comfort.
Cu susținerea: Camera Consultanților Fiscali, BCCBR, BRCC, Zelist, NRCC.
Radio-ul oficial al evenimentelor: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PRBox, New Money, IQads, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PRwave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, MoneyBuzz, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, aktual24.ro, Transilvania Business, Clujul de Buzunar, Avocatura, TRUCK&VAN, Finzoom, Tranzit, Ziarul BURSA.

Banner SapunulCheia.ro

GEZE România furnizează tehnologii și sisteme de siguranță pentru clădirile de birouri The Bridge

0

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, furnizează soluții inteligente pentru cel mai nou proiect de birouri din București, The Bridge – certificat verde LEED Gold.
Cu ajutorul tehnologiilor și sistemelor precum automatizări pentru uși batante GEZE Slimdrive EMD Inverse, motoare pentru deschiderea ferestrelor și a ușilor batante cu scop de desfumare K 600 G și K 600 T, amortizoare TS 5000 și TS 5000 ISM, sau centrale pentru desfumare THZ, GEZE menține standardele de siguranță din ansamblul de birouri.
Ne onorează să fim parteneri pentru ansamblul de clădiri The Bridge, un proiect destinat spațiilor de birouri, modern și adaptat nevoilor de siguranță ale ocupanților. Contribuția noastră în acest proiect important se bazează pe soluțiile și tehnologiile furnizate cu scop de desfumare și cu funcții de aport de aer proaspăt pentru evacuarea fumului și a gazelor fierbinți”, a declarat Vlad Stanislav, Managing Director GEZE România.
Cu ajutorul sistemului electromecanic de acţionare silenţioasă, automatizările pentru uși batante GEZE Slimdrive EMD Inverse oferă confort fără obstacole și ajustează în mod optim viteza de deschidere şi de închidere, zăvorârea sau timpul de menţinere în poziţia deschis a ușilor. Pentru utilizarea în căile de evacuare şi salvare, dar şi pentru aportul de aer proaspat, sistemul produs de GEZE reprezinta solutia completa.
Uşile și ferestrele au fost dotate cu sisteme de acţionare K600 G și K600 T, care deschid uşile si ferestrele în caz de incendiu şi le menţin deschise. Sistemul GEZE K600 poate fi combinat cu amortizoare hidraulice şi reprezintă o soluţie ideală pentru mărirea debitului de aer cu confort ridicat în utilizare, acestea fiind acționate facil, prin pornire şi oprire delicate, reglate electronic.
Mai mult, ușile in doua foi au fost dotate cu amortizoarele hidraulice GEZE TS 5000 ISM. Controlul secvenţial al închiderii integrat garantează că ambele canaturi de uşă se închid perfect după utilizare – de exemplu în cazul persoanelor în curs de evacuare –, iar uşa poate îndeplini din nou funcţia de uşă de delimitare a compartimentului de incendiu.
Centrala pentru desfumare GEZE THZ facilitează comanda și declanșarea coordonată a sistemelor de alimentare cu aer proaspat și de evacuare a fumului si gazelor fierbinti, acestea gestionand functionarea elementelor de actionare Dimensiunile reduse ale acestor centrale permit montajul discret inclusiv in zone cu spatiu limitat.

Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 30 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sti-clă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sis-teme de ferestre și de ventilare.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro

Banner SapunulCheia.ro

Ultimele noutăți din domeniul legislației fiscale la Autumn Tax Update Forum – eveniment BusinessMark și PKF Finconta

0

În parteneriat cu PKF Finconta, BusinessMark a organizat cea de-a patra ediție a evenimentului Autumn Tax Update Forum pe 5 octombrie la Hotel Intercontinental. Evenimentul constituie un prilej de analiză și dezbatere a fiscalității în România și a reunit reprezentanți ai Ministerului Finanțelor și experți fiscali.
Am dezbătut alături de invitații noștri subiecte legate de noutățile legislative cu incidență fiscală: TVA – cazuri practice și jurisprudența recentă a CJEU, inspecția fiscală și contestația, aspecte privind impozitul pe profit, fuziuni transfontaliere, impozitarea la ieșire, societăți străine controlate, noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.
Primul speaker, Gabriel Negru – Senior Tax Consultant, PKF FINCONTA – a introdus în discuție normele împotriva practicilor de evitare a obligațiilor fiscale cu incidență directă asupra funcționării pieței interne, aprobate prin Directiva UE 1164/2016 (ATAD), transpuse in legislatia nationala prin OUG nr. 79/2017. ’În contextul economic actual, la nivel mondial, când toate statele caută mijloace pentru a atrage venituri mai mari la buget și de a menține profiturile în propria țară, directiva stabilește: ‘în ceea ce privește impozitarea internațională este necesar ca impozitele să fie datorate în jurisdicția fiscală în care sunt generate profiturile și valoarea adaugată și pe cale de consecință stabilirea unei echități fiscale și combaterea practicilor împotriva ‘erodării bazei impozabile și a transferurilor profiturilor – BEPS’.’, afirmă Gabriel. Acesta mai adaugă: ‘Pentru realizarea acestui obiectiv de combatere a practicilor împotriva BEPS, directiva prevede stabilirea unor norme cu privire la: limitarea dedcutibilității dobânzii; impozitarea la ieșire – o normă generală antiabuz; norme privind societățile străine controlate; norme privind combaterea tratamentului neuniform al elementelor hibride.’
Narcisa Chirilă – Tax Manager, PKF FINCONTA – a continuat dezbaterea, aducând în discuție câteva studii de caz, cazuri care au ajuns la Curtea de Justiție a Uniunii Europene. Narcisa subliniază faptul că ‘prin Tratatul de Aderare la Uniunea Europeană, țara noastră s-a obligat să respecte deciziile CJEU. În plus, art.11 alin. 11 din Codul Fiscal precizează că “În domeniul taxei pe valoarea adaugată și al accizelor, autoritățile fiscale și alte autorități naționale trebuie să țină cont de jurisprudența Curții de Justiție a Uniunii Europene.” Astfel, interpretarea CJEU trebuie luată în considerare la formularea opiniilor Ministerului de Finanțe pentru a asigura aplicarea uniformă a legii, în soluționarea contestațiilor și a litigiilor aduse în fața instanțelor judecătorești, dar și elaborarea legilslație fiscale. ‘
Am intrat în mai multe detalii în ceea ce privește prețurile de transfer cu Nilanjan Nag – Transfer Pricing Manager, PKF – ‘conceptul prețurilor de transfer face referire la prețurile aferente tranzacțiilor internaționale care se desfășoară între două entități afiliate’. Pentru implementarea planului BEPS în legislația locală privind prețurile de transfer, iată care sunt informațiile suplimentare care trebuie incluse în documentația prețurilor de transfer: ‘Principalele funcții îndeplinite, riscuri asumate și activități utilizate care contribuie semnificativ la generarea de valoare adăugată la nivelul fiecărei părți afiliate din cadrul grupului; Potențiala reconstrucție a afacerilor desfășurată la nivel de grup; Prezentarea aranjamentelor de contribuții la cost; Prezentarea principalelor puncte de vânzare pentru livrarea de bunuri și prestarea serviciilor; Descrierea detaliată a activității de cercetare-dezvoltare a grupului; Descrierea politicii privind prețurile de transfer în legătură cu activitățile de finanțare intra-grup.’

Cea de-a doua sesiune a conferinței a continuat alături de Dan Manolescu – Președinte, Camera Consultanților Fiscali – care ne-a vorbit despre previziunile din domeniul fiscal din următoarea perioadă. ‘Odată cu reducerea cotei de TVA cu intrare în vigoare în noiembrie, având efect atât pe bugetul anului curent și cât pe cel de anul viitor, ne așteptăm să mai existe o ordonanță în toamna aceasta. În ceea ce privește taxarea inversă, nu cred că România nu va opta pentru prelungirea acestei taxări. În același timp, s-a discutat un alt proiect de aplicare ca o analiză pilot pentru taxarea inversă cu analiză generalizată. Este clar că avem nevoie de o prevedere clară de prelungire. Pe zona de procedură, nu avem încă date concrete, există o intenție prin intermediul căreia diverse companii să beneficieze de o anulare de datorii și penalități. Este un proiect adresat comapniilor de stat, care să încurajeze plățile până la 31 decembrie.’

În continuare, Tanți Anghel – Specialist Procedură Fiscală – ne-a vorbit despre inspecția fiscală, abordând teme precum principiul unicității inspecției fiscale și excepția celor 3 R, avizul de inspecție fiscală – natură juridică și efecte, durata legală de efectuare a inspecției fiscale și consecințele depășirii, formele speciale ale dreptului la audiere în procedura inspecției fiscale.
Ultimul speaker, Georgeta Toma – director Direcția de Legislaţie, Impozite Directe, Impozit pe Profit din cadrul Ministerului Finanţelor Publice – a vorbit despre ultimele actualizări în ceea ce privește impozitul pe profit. ‘Dacă vorbim despre regimul fiscal al creanțelor cesionate, pierderea netă reprezentând diferenţa dintre preţul de cesiune şi valoarea creanţei cesionate este deductibilă în limita unui plafon de 30% din valoarea acestei pierderi. În cazul în care cesionarul cedează creanţa, pierderea netă se determină ca diferenţă între preţul de cesiune şi costul de achiziţie al creanţei. În ceea ce privește instituţiile de credit, în situaţia în care creanţele cesionate sunt acoperite parţial sau integral cu ajustări pentru pierderi aşteptate, precum şi în situaţia în care creanţele sunt scoase din evidenţă în conturi în afara bilanţului şi apoi sunt cesionate, 70% din diferenţa dintre valoarea creanţei înstrăinate şi preţul de cesiune reprezintă elemente similare veniturilor.’
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PR Box, New Money, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PRwave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, Moneybuzz, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, aktual24.ro.

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie înființată în 2013, ce are ca linie principală de activitate organizarea de evenimente business ”concept propriu” prin care își propune să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. BusinessMark este o companie înființată în 2013, ce are ca linie principala de activitate organizarea de evenimente business ”concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Aflați mai multe despre noi pe: www.business-mark.ro.

Despre PKF Finconta
Grupul Finconta este format din patru societăți cu capital românesc: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanță, PKF Finconta HR și Finconta Consulting SPRL, membre ale organismelor profesionale naționale CECCAR, CAFR, CCFR și UNPIR. Prin intermediul acestora, oferim servicii de: audit financiar, analiză financiară corporativă, consultanță fiscală, întocmirea dosarului prețurilor de transfer, servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane, insolvență, auditarea fondurilor nerambursabile și due diligence de achiziții.

Banner SapunulCheia.ro

BusinessMark și Deloitte România prezintă evenimentul “2019 din perspectivă vamală”

0

BusinessMark și Deloitte România au plăcerea de a vă invita la conferința “2019 din perspectivă vamală” ce va avea loc luni, 5 noiembrie 2018, la Hotel InterContiental.

Specialiștii ce se vor alătura acestui eveniment vor fi:
 MIHAI PETRE – Senior Manager, Servicii de Consultanță Vamală, Deloitte România;
 DANIELA NEAGOE – Manager, Servicii de Consultanță Vamală, Deloitte România;
 COSMIN DINCĂ – Senior, Servicii de Consultanță Vamală, Deloitte România;
 ANCA MANEA – Senior, Servicii de Consultanță Vamală, Deloitte România.

Temele abordate de specialiști se vor concentra pe următoarele puncte esențiale: Brexit (o parte dintre teme fiind: comerțul UE-Marea Britanie în prezent vs. după 31 martie 2019, taxe vamale în comerțul Marea Britanie vs. UE), măsuri de salvgardare împotriva importurilor în UE de oțel (produse ce se supun măsurilor și țările vizate, procedura de implementare la nivelul UE), sistemul REX (introducere in sistemul REX, condiții de înregistrare, auto-certificarea originii mărfurilor etc.), proceduri simplificate de vămuire (procedura de tip “D”), noua definiție a exportatorului aplicabilă de la 30 iulie 2018 (cine poate acționa ca exportator? ; impactul asupra tranzacțiilor în lanț din perspectiva TVA), formularul de autoevaluare ANCEX (alternativa la negația ANCEX în cazul exportului de produse cu dubla utilizare), garanții vamale (garanția globală – autorizație obligatorie pentru regimurile speciale).

„2019 va debuta cu toata forța din perspectivă vamală. În ianuarie, dovezile de origine „Form A” vor fi înlocuite cu „autocertificarea originii mărfurilor” (sistemul REX). În februarie, cel mai probabil, vom avea o taxă suplimentară de 25% la importul de produse din oțel. În martie va avea loc operațiunea Brexit, toate tranzacțiile intracomunitare din România (din UE de fapt) către Marea Britanie vor deveni exporturi, respectiv importuri. Mai precis, acolo unde un simplu CMR era suficient pentru a documenta o tranzacție intracomunitară, din aprilie 2019, e nevoie de implicarea biroului vamal, procesarea unei declarații vamale de import/export pentru tranzacțiile cu Marea Britanie“ – MIHAI PETRE – Senior Manager, Servicii de Consultanță Vamală, Deloitte România.
Despre toate acestea și multe altele vom discuta pe larg în cadrul conferinței de vamă și comerț internațional „2019 DIN PERSPECTIVĂ VAMALĂ” ce va avea loc pe 5 noiembrie în București, Hotel Intercontinental.

Înscrierea la evenimentul “2019 din perspectivă vamală” se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).
Evenimentul este adresat directorilor generali, directorilor financiari, directorilor logistică, directorilor comerciali, directorilor import-export.
“2019 din perspectivă vamală” este un eveniment organizat de BusinessMark și Deloitte România.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PR Box, New Money, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PRWave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, MoneyBuzz, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, aktual24.ro.

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie de organizare evenimente business ce îşi propune să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, BusinessMark oferă clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Despre Deloitte
Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale care oferă clienților o gamă completă de servicii integrate de consultanță.
Am dezvoltat o strategie solidă, la bază căreia se află o gamă diversificată de servicii profesionale furnizate clienților și un număr considerabil de industrii deservite în întreaga țară.
Punem la dispoziția clienților noștri resurse internaționale și priceperea locală pentru a-i ajuta să exceleze indiferent de locul în care aceștia își desfășoară activitatea.
Diversitatea este parte integrantă a identității noastre.

Banner SapunulCheia.ro

“Autumn Tax Update Forum” dezbate cele mai importante aspecte fiscale pentru mediul de afaceri

0

BusinessMark și PKF Finconta au plăcerea să vă anunţe organizarea celei de-a patra ediții a “Autumn tax update forum”, eveniment ce va avea loc pe 5 octombrie 2018 la Bucureşti, Hotel InterContinental, Sala Fortuna.
Evenimentul constituie un prilej de analiză și dezbatere a fiscalității în România și reunește reprezentanți ai Ministerului Finanțelor și experți fiscali.
În cadrul evenimentului se vor dezbate subiecte legate de noutățile legislative cu incidență fiscală: TVA – cazuri practice și jurisprudența recentă a CJEU, inspecția fiscală și contestația, aspecte privind impozitul pe profit, fuziuni transfontaliere, impozitarea la ieșire, societăți străine controlate, noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.
Printre specialiștii ce vor fi speakeri ai evenimentului, se regăsesc:
• Reprezentanți Ministerul Finanțelor Publice
• Dan Manolescu, Președinte, Camera Consultanților Fiscali;
• Maria Popa, Tax Manager, PKF Finconta Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta;
• Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta;
• Nag Nilanjan, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta;
• Tanți Anghel, Specialist Procedură Fiscală.
Printre subiectele evenimentului se numără:
• TVA – cazuri practice și jurisprudența recentă a CJEU;
• Inspecția fiscală și contestația;
• Aspecte privind impozitul pe profit;
• Fuziuni transfontaliere;
• Impozitarea la ieșire;
• Societăți străine controlate;
• Noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.
Înscrierea la evenimentul Autumn Tax Update Forum se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).
Evenimentul este dedicat: directorilor financiari, directorilor generali, controllerilor financiari, consultanţilor fiscali, directorilor economici, directorilor contabili, auditorilor, experților fiscali și contabililor.
“Autumn Tax Update Forum” este un eveniment organizat de BusinessMark în parteneriat cu PKF Finconta.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Parteneri media: AGERPRES, Business24, Ziare.com, Curierul Național, Financial Market, Financiarul.ro, RBE Connect, PR Box, New Money, IQ ADS, SMARK, DeBizz, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, Administratie.ro, Global Manager, Gazeta de stiri, Spatiul Construit, PRwave, FEMEI IN AFACERI, 1asig.ro, Moneybuzz, Monitorul de Făgăraș, Matek, Social Media Romania, InTurda Media, InfoOradea, Ziarul Clujean, aktual24.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie de organizare evenimente business ce îşi propune să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, BusinessMark oferă clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Despre PKF FINCONTA
Grupul Finconta este format din patru societati cu capital romanesc: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanta, PKF Finconta HR si Finconta Consulting SPRL, membre ale organismelor profesionale nationale CECCAR, CAFR, CCFR si UNPIR. Prin intermediul acestora, oferim servicii de: audit financiar, analiza financiara corporativa, consultanta fiscala, intocmirea dosarului preturilor de transfer, servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane, insolventa, auditarea fondurilor nerambursabile si due diligence de achizitii.

Banner SapunulCheia.ro

Vlad Musteata despre noua reforma fiscala in Moldova si efectele asupra sectorului imobiliar

0

Noua reforma fiscala din Republica Moldova, adoptata in 2018, reprezinta un stimul pentru dezvoltarea mediului de afaceri local si are un impact pozitiv in special asupra domeniului imobiliar din Chisinau.”- declara Vlad Musteata, directorul companiei imobiliare ProImobil, in privinta ultimelor schimbari adoptate de Guvern in domeniul fiscal.

Noua reforma fiscala aprobata in Republica Moldova consta in urmatoarele:
-Micsorarea impozitelor pe venit pentru persoanele fizice de la 18% la 12%;
-Scaderea contributiilor sociale ale angajatorului de la 23% la 18%;
-Majorarea scutirii personale de la 23% la 18%;
-Reducerea contributiilor sociale din partea angajatorilor in domeniul agriculturii de la 16% la 12%;

Vlad Musteata sustine ca, in urma aprobarii noului pachet legislativ, Republica Moldova a devenit mult mai atractiva pentru investitiile in domeniul imobiliar. Taxa micsorata pe vanzarile bunurilor imobiliare trebuie sa creasca influxul financiar. “Impozitele pentru investitori au fost reduse considerabil. Daca pana in prezent, castigurile de capital din cauza vanzarii de bunuri imobiliare au fost de 9%, acum s-au schimbat la 2,2%. Aceasta este o taxa foarte mica, atat pentru investitorii locali, cat si pentru cei straini.”
Directorul Proimobil accentueaza si un alt punct forte al schimbarilor legislative. Impozitele mai mici pe achizitiile imobiliare inlesnesc considerabil vanzarile prin credit, inclusiv Programul Prima Casa. In Moldova, tinerii abia se obisnuiesc cu ideea proiectului, deci interesul sporit fata de acest sistem de procurare a locuintelor este, cu siguranta, un efect pozitiv.
Vlad Musteata mentioneaza, de asemenea, ca reforma a adus transparenta in domeniul vanzarilor de locuinte. Impozitele mai mici incurajeaza proprietarii sa declare pretul real al locuintelor, fara retineri. Economia tarii are doar de castigat din acest aspect.
De asemenea, reforma fiscala deschide usile tarii atat pentru fondurile de investitii interne, cat si pentru cele externe. Impozitele scazute inseamna profit mai mare. Diferenta de 6,5% se face simtita mai usor, aplicata la sume mari de bani, iar domeniul imobiliar pune in circulatie sume considerabile.
Prin intermediul dezvoltarii mediului de afaceri, investitiilor, crearii locurilor de munca, ar putea fi rezolvate si celelalte probleme uzuale in Moldova: maririle de salarii, pensii, problema plecarii peste hotare, dezvoltarea drumurilor, acordarea serviciilor medicale si de educatie de calitate.

https://proimobil.md/ro

Banner SapunulCheia.ro

Un nou studiu: Suburbiile Europei sunt soluția pentru combaterea bolilor cauzate de clădirile îmbătrânite și deficitare

0
Suburbiile Europei

• În ultimele decenii, suburbiile Europei s-au dezvoltat cu 54% mai mult față de zonele urbane și sunt formate în proporție de 62% din locuințe unifamiliale;
• Locatarii caselor unifamiliale au o probabilitate de până la 33% să raporteze probleme de sănătate, față de cei din locuințele multifamiliale;
• Investiția în clădiri sănătoase de birouri ar trebuie să fie o decizie simplă pentru companii.

București, 8 octombrie: Grupul VELUX lansează ediția 2018 a Barometrului Locuințelor Sănătoase (Healthy Homes Barometer 2018) în cadrul unui eveniment ce are loc la Bruxelles, Belgia, reunind atât experți din domeniul științei, reprezentanți ai industriei de construcții, părți politice de interes, cât și mass-media.

Studiul pan-european denumit Barometrul Locuințelor Sănătoase 2018 se află la a patra ediție. Barometrul ia pulsul clădirilor europene și examinează efectele acestora asupra sănătății ocupanților. În raportul din acest an, ies în evidență realități din prezent, în special, din zonele suburbane ale Europei, aflate în plină ascensiune.

Suburbanizare și locuința (ne)sănătoasă
Deși urbanizarea este un subiect destul de comun, în Europa, zonele suburbane sunt, de fapt, cele care se dezvoltă cel mai rapid, depășind creșterea urbană cu 54% între 1961 și 2011. O casă în suburbii rămâne, totuși, visul multor europeni care se mută din orașe și sunt în căutarea de mai mult spațiu, costuri mai mici și o calitate mai bună a vieții. Casele unifamiliale domină peisajul suburban, cuprinzând 62% din locuințele din aceste zone. Cu toate acestea, multe dintre ele sunt vechi și sunt mai susceptibile de a provoca o stare precară de sănătate. De exemplu, ocupanții locuințelor unifamiliale cu climat interior inadecvat datorat supraîncălzirii au cu 33% mai multe șanse de a raporta probleme de sănătate, față de cei care trăiesc în case multifamiliale, cu aceleași probleme.

„În Europa, în ultimele șase decenii, creșterea suburbană a surclasat creșterea urbană. Studiul din acest an demonstrează cât de importante sunt zonele noastre suburbane în atingerea unui stoc de clădiri mai sănătoase și, totuși, suntem în pericol de a nu conștientiza importanța lor. Sunt necesare acțiuni pentru a aborda preocupările legate de sănătate și climat în rândul populației – dar în suburbiile Europei este posibil să pierdem o oportunitate extraordinară.”
David Briggs, CEO al grupului VELUX

Renovarea: o investiție solidă pentru societate
Raportul arată că există bani pentru a facilita procesul de renovare și detaliază barierele majore – și adesea inutile – care pot împiedica proprietarii de case să facă acest tip de investiție. Beneficiile renovării pe termen lung sunt, de asemenea, demonstrate. Cu toate că se estimează un cost de aproximativ 295 de miliarde de euro pentru aducerea locuințelor la standardele europene, prin renovare, acestea vor aduce economiilor UE cheltuieli în valoare de 194 de miliarde de euro în fiecare an.

Birouri sănătoase: beneficii de ambele părți
Mulți europeni își petrec majoritatea timpului într-un birou. Pentru prima dată, ediția din acest an a Barometrului Locuințelor Sănătoase face referire, de asemenea, la mediile de lucru din Europa. Deoarece 90% din costurile operaționale ale unui business sunt costuri cu angajații, iar un mediu de lucru optim duce la îmbunătățiri semnificative ale productivității acestora, raportul demonstrează de ce investițiile în clădirile de birouri trebuie să fie necesare pentru companii.

Acestea sunt doar câteva dintre constatările Barometrului Locuințelor Sănătoase 2018, care oferă, de asemenea, sugestii cu privire la modul în care politica, industria și cetățenii pot colabora pentru a îmbunătăți situația locuințelor și a birourilor din Europa. Acest fapt reprezintă o chestiune vitală pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU și pentru îndeplinirea angajamentelor prevăzute în Acordul de la Paris din 2016 privind schimbările climatice.

„Salut ediția acestui an a Barometrului Locuințelor Sănătoase. Este esențial ca deciziile noastre să fie bazate pe date fundamentate, comparabile și fiabile. Aceasta este singura modalitate de a face față provocărilor legate de locuințe și de a ne respecta angajamentele în materie de energie și climă. Să ne amintim mereu că tranziția energetică începe acasă!”
Maroš Šefčovič, Vice-Președintele Comisiei Europene

Barometrul Locuințelor Sănătoase 2018 cuprinde o nouă analiză a bazei de date Eurostat a Comisiei Europene UE, realizată de compania Ecofys alături de Navigant, împreună cu o nouă cercetare întreprinsă de Fraunhofer IBP și completată de datele deja existente.

Barometrul Locuințelor Sănătoase 2018 este disponibil aici: https://www.velux.com/health/healthy-homes-barometer-2018

Despre Grupul VELUX
De mai bine de 75 de ani, Grupul VELUX creează spații mai bune de locuit, aducând lumina naturală și aerul proaspăt în casele oamenilor din toată lumea. Programul de produse include atât ferestre de mansardă, cât și o gamă complexă de rulouri decorative și parasolare, rolete exterioare, tuneluri solare, ferestre pentru acoperiș terasă, ferestre cu funcții speciale (ieșiri pe acoperiș, ferestre pentru evacuarea fumului) și soluții automatizate. Pentru muncă, pentru studiu. Pentru joacă și pentru locuire. Grupul VELUX are o prezență globală, având companii de vânzări și fabrici în 40 de țări și aproximativ 9 500 de angajați. Grupul VELUX este deținut de VKR Holding, o companie cu răspundere limitată care aparține fundațiilor și familiei. Pentru mai multe informații, vizitați velux.com și velux.ro.

Contact:
VELUX
Yvette Roper
Media Relations Manager, The VELUX Group
Mob: +45 30475942

Banner SapunulCheia.ro

Creșterea competitivității din industria asigurărilor private de sănătate

0

Specialiști ai pieței asigurărilor private de sănătate din SUA semnalează faptul că această industrie înregistrează un grad crescut de competitivitate. Trendul se datorează companiilor recent apărute, dar și comportamentului cumpărătorilor care este influențat, printre altele, și de valoarea unui plan de asigurare.
În egală măsură, dezvoltarea tehnologiei și dorința oamenilor de a desfășura cât mai multe activități online aduce schimbări semnificative în maniera de accesare a unei asigurări private de sănătate. Acesta este unul dintre motivele pentru care sunt mai înclinați să lucreze cu o companie de asigurări care poate executa online cât mai multe proceduri și care are o experiență relevantă în domeniu.
În cazul MediHelp Internațional (România), vânzările asigurărilor private de sănătate au crescut cu peste 90% în primul trimestru din 2018. Acest procent, în comparație cu rata medie de creștere din piață, se datorează faptului că MediHelp Internațional promovează doar această linie de business, având expertiză în planuri de asigurare medicală cu acoperire internațională. De asemenea, creșterea este influențată și de concretizarea planurilor și a bugetelor investite în anul anterior.” explică Alexandra Gardan, Director de Dezvoltare, MediHelp Internațional
De cealaltă parte, Leemore S. Dafny în Harvard Business Review arată faptul că un nivel ridicat al competitivității într-un anumit sector de activitate atrage beneficii importante și prețuri mai accesibile. De asemenea, un alt efect este apariția unui comportament loial față de compania aleasă, atitudine întâlnită în rândul persoanelor fizice și juridice.
Perioada medie în care clienții noștri aleg să rămână alături de noi este de 7 ani, iar în fiecare an peste 80% își reînnoiască polița de asigurare de sănătate. Acest lucru se datorează faptului că, printr-o asigurare medicală obținută prin intermediul MediHelp Internațional, clientul are libertatea de a alege orice medic, spital sau clinică de renume mondial. Astfel, asiguratul nu se limitează la furnizorii medicali locali pentru investigații și analize sau chiar pentru afecțiuni grave, precum intervenții chirurgicale complexe, transplant de organe, tratament pentru cancer etc. explică Elena Ciobanu, Director Operațiuni, MediHelp Internațional.
În concluzie, este importantă evaluarea cât mai precisă a creșterii gradului de competitivitate în acest sector de activitate deoarece va atrage numeroase consecințe atât pentru asigurați, cât și pentru toate categoriile de parteneri de interes.

Banner SapunulCheia.ro

COMUNICAT DE PRESA – SAPTAMANA EUROPEANA A SPORTULUI, 23 – 30.09.2018, Bucuresti

0

Federația Română Sportul pentru Toți (FRSpT) a organizat în perioada 23-30 septembrie 2018, o serie de evenimente care au marcat ediţia a- IV-a a Saptamanii Europene a Sportului, proiect cofinanţat de programul Erasmus + al Uniunii Europene şi Ministerul Tineretului şi Sportului. Astfel, în Capitală și în peste 20 de județe ale țării au avut loc circa 200 de evenimente sportive, la care au participat nu mai puțin de 35.000 de persoane de toate vârstele.

Se estimează că anul acesta, Săptămâna europeană a sportului a reunit, în 32 de țări, peste 9 milioane de participanți la mai mult de 26.000 de evenimente.

In Bucuresti, Săptămâna Europeană a Sportului a fost o reuşită, atingându-şi obiectivele. Aceasta a fost concluzia trasă de organizatorii evenimentului care s-au bucurat de peste 1.000 de participanţi, in cadrul a peste 20 de evenimente desfăşurate în cadrul manifestării.

„Suntem bucurosi ca am reusit la aceasta editie sa organizam atatea evenimente frumoase, destinate pentru toate categoriile de varsta, in fiecare sector din Bucuresti si imprejurimi. Le multumesc pe aceasta cale, tuturor celor care s-au implicat, de la participanti , voluntari, parteneri precum si sustinatorii acestui proiect! # BeActive!!!“ a spus Natalia Iavin, presedintele Asociatiei Municipale Sportul Pentru Toti Bucuresti

Săptămâna Europeană a Sportului vizează promovarea participării la activități sportive și fizice dar și sensibilizarea cu privire la numeroasele beneficii ale mișcării. Săptămâna este pentru toți, indiferent de vârstă, mediu de proveniență sau condiție fizică. Sloganul #BeActive își dorește să reunească cu ajutorul exercițiului fizic indivizii, autoritățile publice, mișcarea sportivă, organizațiile societății civile dar și sectorul privat.
Temele de interes în anul 2018 sunt : mediul educațional, locul de muncă, activitățile în aer liber, cluburile sportive și centrele de fitness.
Asociatia Municipala Sportul Pentru Toti Bucuresti ii asteapta pe iubitorii de miscare si la anul, in aceeasi perioada, 23-30 septembrie , cu mai multe evenimente sportive si surprize, programul complet fiind postat pe site-ul asociatiei: www.amsptb.ro

Banner SapunulCheia.ro

TOMMY HILFIGER prezintă colecțiile Toamnă 2018 la Tokyo

0

După TOMMYNOW ICONS din Shanghai și petrecerea VIP de lansare “TommyXLewis” de la New York Fashion Week, Tommy Hilfiger a adus noile colecții la Tokyo împreună cu ambasadorii globali ai brandului – Lewis Hamilton, Hailey Baldwin și Winnie Harlow.

Tommy Hilfiger a prezentat TOKYO ICONS, un eveniment care a combinat moda cu elemente inovative asupra prezentărilor tradiționale. Evenimentul s-a bazat pe campania globală TOMMY HILFIGER Toamnă 2018, o celebrare a credinței că liderii de opinie de azi vor fi idolii de mâine – persoane care inspiră pe ceilalți cu energia lor optimistă și cu forța extraordinară de a crea schimbări pozitive. Locația evenimentului reflectă focus-ul lui Tommy Hilfiger pe Asia Pacific, piața cu cel mai mare potențial de creștere și angajamentul său de a duce brandul în orașe noi și către audiențe din întreaga lume. TOKYO ICONS a avut loc luni, 8 octombrie 2018, la ora 20:30 JST (ora Japoniei), prezentând colecțiile TOMMY HILFIGER Toamnă 2018 în aer liber, la piscina hotelului Tokyo Prince.

“TOKYO ICONS marchează oprirea finală a ceea ce a însemnat o călătorie incredibilă, care a celebrat colecțiile Toamnă 2018, punând în centrul atenției spiritul optimist și determinarea generațiilor viitoare”, a declarat Tommy Hilfiger. “Prin colaborări autentice și pasiunea noastră pentru inovație, am continuat să încălcăm regulile prezentărilor de modă tradiționale pentru a introduce și a implica consumatorii în lumea TOMMY HILFIGER”.

O imensă proiecție holografică pe ecran de apă a prezentat colecțiile Toamnă 2018, purtate de o varietate de modele, printre care Nandy Nicodem, Anniek Verfaille, Simon Martyn, Simon Bornhall și Marga Esquivel. O instalație digitală unică a prezentat fotografiile oaspeților, făcute de renumitul fotograf de modă Leslie Kee, fiind încadrate în grafica de sezon sub conceptul “The Icons of Tomorrow Are the Leaders of Today”, construind fundalul proiecției. De-a lungul serii, participanții au fost invitați să-și personalizeze geanta denim la centrul de personalizare cu laser TommyXYou. La eveniment au participat 400 de invitați, printre care presa, VIP’s, influenceri din industrie și consumatorii japonezi.

Acest format inovator a oferit o platformă de inspirație și entuziasm în jurul lansării globale a TommyXLewis, prima colecție colaborativă creată de celebrul designer american Tommy Hilfiger, în parteneriat cu pilotul de Formula 1, Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA și ambasador global pentru colecția de bărbați. Prezentând ținute în stil unisex pe podiumul virtual, colecția pentru bărbați TommyXLewis îmbrățișează rădăcinile sportswear ale brandului, revizuind emblematicele American styles. Colecția celebrează culorile îndrăznețe, influențele sporty, piesele clasice și formele versatile care se adresează fanilor încrezători și moderni ai brandului. Amprenta lui Lewis pentru fiecare design este inspirată din tatuajele sale, stilul vestimentar luxury street style și numărul său norocos 44.

Colecția capsulă pentru femei TOMMY ICONS le are în prim-plan pe ambasadoarele globale: modelul internațional Hailey Baldwin, modelul și activista Winnie Harlow, și actrița Maggie Jiang, care au fost prezente pe podium. Colecţia celebrează cele mai iconice stiluri TOMMY HILFIGER, reinventând piesele clasice pentru prezent. În plus, a fost prezentată o selecție din HILFIGER COLLECTION womenswear, reprezentând vârful ofertei de produse TOMMY HILFIGER. Outfit-urile au evidențiat și logo-ul emblematic Tommy Crest, un leu cu o sabie, înconjurat de lauri, logo care a fost lansat pentru prima oară in 1985. The Crest a fost reintrodus ca o semnatură modernă, extravagantă și supradimensionată, din broderie aurie.

Prietenii și urmăritorii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger, #IconsOfTomorrow și @TommyHilfiger.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE