Acasă Blog Pagina 58

De ce au nevoie liderii si companiile din Romania, de Business Diplomacy?

0

In urma cu doi ani, Harvard Business Review a publicat un articol care sustinea ca firmele trebuie sa isi dezvolte propria politica comerciala externa pentru a gestiona influenta incertitudinilor geopolitice ale secolului XXI asupra business-ului. De atunci incertitudinile s-au inmultit. Statele Unite au introdus o serie de taxe vamale la produsele importate din China, iar expresii precum “razboi comercial” sunt din ce in ce mai folosite. Toate formele de atacuri cibernetice se intensifica. Tensiunile dintre Rusia si Occident au crescut. Impactul Brexitului asupra Uniunii Europene ramane incert. Politica externa a statelor este pusa in aplicare prin actiuni complexe cu presiuni in zona de business, diplomatia si business-ul influentandu-se reciproc din ce in ce mai mult. Firmele mici si mijlocii nu mai stiu cum sa se integreze in noile lanturi de business generate de corporatii si cauta noi modalitati pentru a crea relatii sustenabile.

Cum poate fi diplomatia aplicata in afaceri – prin intermediul Programului Business Diplomacy, si cum se diferentiaza aceasta de alte abordari pentru gestionarea riscului geopolitic in Afaceri? In acest prim articol ne axam pe scurt pe importanta a doua aspecte centrale ale gestionarii incertitudinilor in business-ul secolulului XXI: integrarea managementului riscului geopolitic in strategia de afaceri a companiei si construirea relatiilor de business pe termen lung in conditii de incertitudine.

Alte abordari ale gestionarii riscurilor geopolitice, cum ar fi: lobby-ul, afacerile publice sau responsabilitatea corporatista si sociala (CSR), nu incadreaza riscul geopolitic printre factorii de baza care pot afecta grav activitatea unei companii, ci se bazeaza pe managementul companiei sa mentina business-ul in parametri odata ce au fost agreeate proiectiile financiare anuale (bugetul). Acest gen de abordare nu mai este functional in prezent. In contextual actual, riscul geopolitic este la fel de important pentru performanta unei companii precum conditiile de piata si cele comerciale. Intr-adevar, acesta le influenteaza adesea. O banca spaniola care a luat decizia de a investi in Turcia pe motive de piata, fara a lua in calcul analiza de risc geopolitic, a regretat ulterior aceasta decizie. Analiza si gestionarea riscului geopolitic ar trebui sa se afle in prezent, in centrul procesului de luare a deciziilor strategice ale companiei, mai ales atunci cand este vorba de business international.

In ultimii ani, anumite modele bazate pe pragmatism si mecanisme de piata agresive au determinat managerii sa puna puna accent din ce in ce mai puternic pe concurenta si pe beneficiile financiare pe termen scurt, acestea fiind prezentate actionarilor ca puncte tari si motive de a investi in continuare in astfel de modele economice. In cautarea reducerii costurilor, furnizorii sunt schimbati frecvent, iar clientii vechi sunt neglijati in cautarea de noi piete si modele economice sofisticate. Dar in conditii imprevizibile de piata, acest lucru poate creste riscul afacerii. In cazul in care deciziile trebuie luate in conditii de incertitudine, avand informatii incomplete sau chiar false, crearea unui sistem – mai specific diplomatilor decat oamenilor de afaceri, de construire a relatiilor pe termen lung cu furnizorii, forta de munca, guvernele si clientii, va spori rezistenta si capacitatea companiei de a gestiona surprizele neplacute.

Brexitul se incadreaza in aceasta categorie. Multe companii si-au dorit sa isi mute sediile din Marea Britanie, iar in acelasi timp numeroase orase europene si-au propus sa atraga companiile britanice. Este un pariu unilateral ca Marea Britanie va suferi, iar UE va prospera in urma Brexitului. Acest lucru este inca incert. Este la fel de posibil ca dupa Brexit, atat Marea Britanie, cat si UE sa sufere, sau, de ce nu, UE va avea de pierdut, iar Marea Britanie de castigat. Atat diplomatii cat si companiile vor avea o influenta semnificativa in aceasta balanta, iar relatia {diplomat} – {om de afaceri} poate fi mutual benefica, si in acelasi timp, poate fi de o importanta cruciala pentru tara care va organiza mai bine astfel de echipe de lucru.

In aceasta stare de nesiguranta care s-a creat, companiile si organizatiile din Romania ar trebui sa colaboreze mai bine cu diplomatii romani & straini precum si cu grupuri de influenta globale in baza unei strategii care sa le permita firmelor formarea unor parteneriate internationale pe termen lung care sa le protejeze impotriva riscurilor si sa le asigure deschiderile potrivite pe divere piete externe.

Modalitatile de a face business la sfarsitul secolului XX nu se mai potrivesc secolului XXI.

Programul Business Diplomacy sprijina liderii de business din Romania si din regiune, sa regandeasca strategiile companiilor pe care le reprezinta astfel incat acestea sa poata rezista noilor amenintari dar si sa poata exploata oportunitatile aparute pentru a genera business nou intr-o lume incerta care devine noua normalitate.

Bursa Romana de Afaceri organizeaza la Bucuresti in data de 15 Noiembrie 2018, in parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate, ce-a de-a treia editie a Diplomacy360 / International Business Diplomacy Conference unde cei 20 de speakeri invitati din tara si strainatate vor prezenta modalitatile prin care liderii interesati sa devina mai competitivi pot imprumuta din tehnicile si metodele specifice diplomatiei.

In cadrul Conferintei de anul acesta va fi abordata si modalitatea de transfer a unor competente din diplomatie catre alte domenii cum ar fi: cultura, media & jurnalism, business, sport, securitate informatica si digitala, clima si administrarea oraselor. Ne propunem sa deschidem calea unui dialog la nivel international intre experti din diplomatie si din alte sectoare si paliere ale societatilor noastre, conectate global.

Inscrieri si detalii suplimentare despre Conferinta Diplomacy360 / International Business Diplomacy pot fi gasite pe site-ul evenimentului: https://business-diplomacy.ro/conferinta-2018/

Organizatori: Bursa Romana de Afaceri, Centrul de Startegii Aplicate

Parteneri principali: Global Vision, FIRST BANK

Parteneri de promovare & suport: CCIBRP, RE:START ROMANIA, BCCBR, Hellenic-Romanian Bilateral Chamber of Commerce, Belgian Romanian Chamber of Commerce, ARIES, TraduceriPRO.com, Alpha Cab, WORLD ENERGY COUNCIL – CNR, Jockey Club, Middleeasternet, Global Intelligence

Parteneri media: Agerpres, Ziare.com, The Times – Legal Innovation, Manager Express, Business24, PRbox.ro, DeBizz, Transilvania Business, Intervio, Canal33, CaleaEuropeana.eu, FollowBusiness Albania, Economistul, Club Economic, Romania DurabilaBusiness Arena.

Tot anul acesta, programul de Business Diplomacy trece la urmatorul nivel, Bursa Romana de Afaceri si Centrul de Strategii Aplicate organizand si primul modul de Training in Business Diplomacy din Romania si din regiune, ca urmare a feedback-ului foarte bun primit de la participantii din anii trecuti.

Detalii despre modulele de pregatire in Business Diplomacy aici: https://business-diplomacy.ro/business-diplomacy-workshop-cursuri-training/

Autori: Shaun Riordan & Valentin Preda

Banner SapunulCheia.ro

Lumina naturală afectează somnul și productivitatea oamenilor, potrivit unui studiu global

0

Raportul „Generația Indoor” evidențiază importanța luminii naturale asupra ritmurilor noastre circadiene

Un sondaj efectuat de YouGov în rândul a 16.000 de oameni din întreaga lume arată că mai mult de jumătate dintre ei (53%) consideră că lumina naturală le influențează somnul și aproape două treimi (63%) cred că aceasta le afectează productivitatea.
Acest sondaj global face parte dintr-un raport al cărui scop este scoaterea în evidență a importanței de a locui în case sănătoase, dar și a micilor schimbări pe care fiecare dintre noi le poate face pentru a-și îmbunătăți mediul de viață și expunerea zilnică la lumina naturală. Constatările inițiale din raportul „Generația Indoor” au arătat că aproximativ o cincime (18%) petrec aproape toată ziua în interior, între 21 și 24 de ore.
„Este clar că mulți oameni din întreaga lume cred că lumina naturală are un impact notabil asupra somnului și productivității lor și este foarte probabil ca acest lucru să fie adevărat. Studiile au arătat că doza zilnică de lumină naturală ar putea fi prea scăzută în rândul populației din țările occidentale”, spune Peter Foldbjerg, managerul departamentului „Daylight Energy and Indoor Climate” din cadrul Grupului VELUX.
Dr. Steven Lockley, neurolog și profesor asociat la Harvard Medical School, arată care este impactul luminii naturale asupra creierului nostru: „Lumina este un stimulent acut care alertează direct creierul. Dacă suntem expuși luminii naturale pe timpul zilei, atunci efectul stimulativ va fi mai bun. Vom fi mai vigilenți și vom avea o funcție cognitivă mai bună, vom fi mai productivi la muncă și așa mai departe. Dacă ne gândim la birouri, școli, spitale etc., vorbim despre efectele de care putem profita pe timpul zilei.”
Aceste constatări susțin studiile Organizației Mondiale a Sănătății , care demonstrează prin documente că petrecem până la 90% din timpul nostru în interior, izolându-ne de sursele de revitalizare pe care ni le oferă natura. Societatea actuală, stilurile noastre de viață, ne lasă din ce în ce mai puțin timp pentru a ieși afară și pentru a ne bucura de beneficiile luminii naturale.
Pe măsură ce zilele devin mai scurte și mai reci, importanța expunerii cât mai îndelungate la lumina naturală este și mai acută. O revizuire publicată de Consiliul Național de Cercetare din Canada a sugerat că persoanele din țările occidentale ar putea să nu beneficieze de o expunere adecvată la lumina naturală, iar acest lucru ar putea fi în detrimentul bunăstării noastre .
Lumina naturală adecvată din timpul zilei ne ajută să dormim noaptea mai bine
Numeroase studii au demonstrat, de asemenea, rolul luminii naturale pentru a beneficia de un somn bun și au subliniat impactul negativ al lipsei acesteia asupra sănătății .
Dr. Steven Lockley de la Harvard Medical School, vorbește, în continuare, despre impactul expunerii la lumina naturală asupra ceasului nostru biologic, așa-numitul ritm circadian: „Expunerea la alternanța lumină-întuneric reprezintă o parte absolut crucială a biologiei noastre și asta datorită rolului luminii în resetarea ceasului biologic zilnic. Ceasurile noastre se resetează pentru a fi în acord cu timpul mediului înconjurător, iar lumina este indicatorul acestui timp.”
Ceasurile noastre biologice primesc informații de la diferitele niveluri de lumină naturală de pe parcursul perioadei de 24 de ore. De aceea, avem nevoie de multă lumină în timpul zilei și de întuneric în timpul nopții pentru a beneficia de un somn bun. Printre consecințele unui somn deficitar se numără depresia, diabetul, bolile de inimă și creșterea în greutate. Alte reacții adverse fac referire la riscul mai mare de accidente de muncă, o concentrare redusă, o stare de spirit proastă și dificultăți în luarea deciziilor .
Lumina naturală poate contribui, de asemenea, la creșterea productivității
63% dintre respondenții studiului YouGov au declarat că lumina naturală le influențează productivitatea. Legătura dintre aceasta și productivitatea la birou a fost, de asemenea, investigată pe scară largă, iar diferite studii arată că lumina naturală și accesul vizual spre împrejurimile din exterior măresc performanța la locul de muncă.
Angajații dintr-un call-center procesau apeluri de la 6% la 12% mai rapid atunci când aveau cea mai bună priveliște, față de cei care nu aveau această posibilitate. În aceleași condiții bune, alți angajați au avut performanțe de 10% până la 25% mai bune la testele de memorie și funcții mentale.
„Se naște o întrebare relevantă, ținând cont de aceste constatări, dar și de faptul că totalul cheltuielilor cu angajații se ridică la 90% din costurile operaționale ale unei afaceri: oferă birourile și școlile un mediu adecvat de gândire, care să sporească performanța angajaților și procesul de învățare al copiilor?”, concluzionează Peter Foldbjerg, adăugând că lumina naturală transmisă prin acoperiș poate dubla efectul de lumină, în comparație cu cea transmisă prin fațadă .
Sfaturi pentru îmbunătățirea somnului:
– Expunerea crescută la lumina naturală ne ajută să dormim bine noaptea – de aceea, dacă ne vom așeza lângă o fereastră la locul de muncă sau la școală și dacă vom ieși afară mai mult în timpul zilei, acest lucru ne va ajuta;
– Este bine să limităm sau să eliminăm orice sursă de lumină din exterior, atunci când mergem seara în dormitor, la culcare;
– Se recomandă ca temperatura din dormitor să nu fie foarte ridicată, mai degrabă să fie puțin răcoare;
– Este de evitat să ne uităm la dispozitivele electronice (televizor, telefon, tabletă) care distribuie lumina albastră, înainte să mergem la culcare – acest lucru poate înșela creierul să rămână în alertă într-o perioadă greșită a zilei;
– Se recomandă să ne stabilim o rutină de odihnă – să citim o carte, în loc să ne uităm la ecranul telefonului;
– Dacă celor mici le este teamă de întuneric, pe timpul nopții le puteți monta o lampă cu lumină roșie sau portocalie, acestea perturbând cel mai puțin somnul.
Află mai multe: https://www.velux.ro/indoorgeneration
Despre Grupul VELUX
De mai bine de 75 de ani, Grupul VELUX creează spații mai bune de locuit, aducând lumina naturală și aerul proaspăt în casele oamenilor din toată lumea. Programul de produse include atât ferestre de mansardă, cât și o gamă complexă de rulouri decorative și parasolare, rolete exterioare, tuneluri solare, ferestre pentru acoperiș terasă, ferestre cu funcții speciale (ieșiri pe acoperiș, ferestre pentru evacuarea fumului) și soluții automatizate. Pentru muncă, pentru studiu. Pentru joacă și pentru viață. Grupul VELUX are o prezență globală, având companii de vânzări și fabrici în 40 de țări și aproximativ 9 500 de angajați. Grupul VELUX este deținut de VKR Holding, o companie cu răspundere limitată care aparține fundațiilor și familiei. Pentru mai multe informații, vizitați velux.com și velux.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Tommy Hilfiger a redeschis magazinul din cadrul centrului comercial Baneasa Shopping City cu un nou concept store

0

Tommy Hilfiger anunță, începând cu 11 octombrie 2018, redeschiderea magazinului Tommy Hilfiger din cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City, amplasat la etajul 1. După o scurtă absență în urma renovării, magazinul și-a redeschis ușile cu cel mai recent concept, reflectând viziunea continuă a lui Tommy Hilfiger de a crea un mix perfect între modă și inovație.
Magazinul se întinde pe o suprafață de 166 m2, iar interiorul este decorat pentru a reflecta fuziunea dintre stilurile clasic și modern. Tablouri creative cu logo-ul și culorile emblematice Tommy Hilfiger, corpuri de mobilă din lemn cu elemente metalice și corpuri de iluminat cu un touch modern se regăsesc în tot spațiul, împărtășind spiritul și valorile brandului de a rupe convențiile tradiționalului prin detalii actuale și cool.
“Renovarea magazinului Tommy Hilfiger din Băneasa Shopping City face parte din strategia noastră de business, strategie construită pe două direcții principale: modernizarea magazinelor deja existente pe piața românească și deschiderea de noi magazine la nivel național”, a declarat Sylvie Gerogianni – Marketing & Communications Manager la SARKK.
Magazinul este administrat de compania SARKK, partener și francizor exclusiv al brand-ului Tommy Hilfiger pentru în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova.
Colecțiile Tommy Hilfiger pentru sezonul Toamnă/Iarnă 2018 celebrează American Icons, liderii de opinie ai momentului, care își folosesc vocile pentru a aduce schimbare și a-i inspira pe ceilalți, avându-i ca ambasadori globali pe Lewis Hamilton, Hailey Baldwin, Winnie Harlow și Maggie Jiang.
Prima colecție colaborativă TommyXLewis, creată de celebrul designer american Tommy Hilfiger, în parteneriat cu pilotul de Formula 1, Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA și ambasador global pentru colecția de bărbați, îmbrățișează rădăcinile sportswear ale brandului, revizuind emblematicele American styles. Colecția celebrează culorile îndrăznețe, influențele sporty, piesele clasice și formele versatile care se adresează fanilor încrezători și moderni ai brandului.
Colecția capsulă pentru femei TOMMY ICONS le are în prim-plan pe ambasadoarele globale: modelul internațional Hailey Baldwin, modelul și activista Winnie Harlow, și actrița Maggie Jiang. Colecția celebrează cele mai iconice stiluri TOMMY HILFIGER, reinventând piesele clasice pentru prezent.

Banner SapunulCheia.ro

Guardian Glass introduce viitorul umbririi dinamice, prin întunecare completă la o simplă atingere de buton, pentru ferestre și uși

0

Guardian Glass a dezvoltat o nouă, rentabilă, fiabilă și integrată soluție de umbrire pentru ferestre și uși. Guardian Glass continuă cu planuri de a construi o instalație pilot în Europa pentru lansarea produsului, estimată a avea loc la sfârșitul anului 2019.
Soluția patentată este diferită față de orice alt produs de umbrire disponibil în prezent. Destinată pentru ferestre și uși rezidențiale, soluția Guardian va fi inițial disponibilă într-o versiune de umbrire totală, integrată, urmată de versiuni de control al intimității și a luminii soarelui.
Cum funcționează?
Soluția este clară, adaptabilă și complet autonomă într-un vitraj termoizolant dublu sau triplu. Fără componente mecanice, această nouă soluție de umbrire nu este supusă acelorași defecțiuni mecanice întâlnite frecvent la alte soluții integrate de rulouri. Umbrirea este activată în câteva secunde, prin trecerea unui curent de intensitate mică prin straturile conductive, creând o atracție electrostatică între suprafața super-subțire de umbrire și cea a sticlei. Cu cerințe de încărcare extrem de reduse, nu necesită alimentare electrică de la sursa principală a clădirii, ci poate fi încărcată de baterii, cu reîncărcare solară a acestora deja în curs de dezvoltare.

Umbrirea este perfectă pentru casele de acum și din viitor: poate fi activată manual, de un comutator manual, o telecomandă sau prin conectarea la tehnologiile de casă inteligentă. Prin controlul automat, umbrirea poate fi setată pentru a reacționa la schimbările de iluminare exterioară sau a condițiilor de temperatură, pentru un mediu mult mai confortabil. Umbrirea poate fi adaptată pentru a se potrivi sticlei cu forme ne-regulate în ferestre și uși.
Sheldon Davis, Vicepreședinte Științe, Tehnologii și Inovație la Guardian Glass, comentează: „Această soluție de la Guardian este cu adevărat inovatoare – tehnologia este atât nouă, cât și unică pe piața sticlei. Această soluție nouă de umbrire este rentabilă, comparativ cu alte soluții de umbrire integrate în sticlă, are cerințe de consum energetic foarte mici și asigură diminuarea căldurii solare, atunci când este activată. Observăm un potențial imens pentru această soluție, în special pentru ferestre rezidențiale, uși și sticla din băi și dormitoare, luminatoare și uși de acces, dar și în aplicații comerciale, de asemenea. Ce este la fel de important este faptul că soluția va permite clienților noștri să îndeplinească toate reglementările de construcție și codurile energetice pentru utilizarea sticlei.”
Davis continuă: “Produsele alternative de întunecare, cum ar fi rulourile integrate, soluțiile exterioare de umbrire, umbrirea pentru ferestrele de pe acoperiș și soluțiile de umbrire interioară [perdele și rulouri realizate la comandă] au costuri ridicate pentru cumpărare și instalare, sunt greu de fabricat și au reputația că se strică și nu asigură funcționalitatea pentru întunecare completă.
„Soluția noastră dinamică de umbrire permite utilizatorilor să controleze sticla, care însăși ea devine mai mult decât o barieră între utilizatori și mediul lor exterior. În schimb, aceasta le oferă capacitatea de control asupra luminii, prin apăsarea unui buton sau prin intermediul unei aplicații. Soluția noastră va crea în viitor noi oportunități pentru procesatorii de sticlă și instalatori, care vor putea lua parte la noua soluție inovatoare de umbrire, care adaugă valoare propriilor oferte de produse.”
Guardian Glass prezintă noua soluție de umbrire dinamică la glasstec – SALA 10 | STAND A24 (23 – 26 octombrie 2018 – Düsseldorf, Germania).
Guardian Glass
Guardian Glass, parte a grupului Guardian Industries, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din sticlă float, sticlă cu peliculă și produse fabricate din sticlă. În cele 25 de fabrici de sticlă float din toată lumea, Guardian Glass produce sticlă de înaltă performanță pentru uz exterior (atât în scopuri comerciale, cât și re-zidențiale) și aplicații din domeniul arhitectural interior, precum și produse din domeniul transporturilor și tehnic. Sticla Guardian se găsește în locuințe, birouri, mașini și în unele dintre reperele arhitecturale cele mai semnificative din lume. Centrul de Știință și Tehnologie al Guardian Glass lucrează în permanență să creeze produse din sticlă și soluții noi, utilizând cea mai avansată tehnologie pentru a-și ajuta clienții să vadă ce este posibil – See what’s possible®. Vizitați www.guardianglass.com
Guardian Industries
Guardian Industries, o companie globală cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, are în jur de 18.000 de angajați și deservește facilități din America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia. Companiile Guardian fabrică produse de sticla cu un nivel ridicat de performanță, cu pelicula și fabricate pentru aplicații arhitecturale, rezidențiale, de interior, din domeniul transporturilor și tehnic și componente de înaltă calitate placate cu crom și din plastic vopsit, pentru industriile automobilelor și camioanelor comerciale. Viziunea companiei Guardian este sa creeze valoare pentru clientii sai si societate, prin inovare continua si prin folosirea de cat mai putine resurse cu putinta, cu utilizarea unor resurse puține. Guardian este o companie deținută în totalitate de Koch Industries, Inc.

Banner SapunulCheia.ro

Romanii trebuie sa aiba acces la servicii medicale la cele mai inalte standarde

0

Conform raportului de asistenta primara realizat de catre CNAS, peste 17 mil. de romani sunt inscrisi pe listele medicilor de familie (77,02 % din populatia tarii din 2015). Dintre acestia, 85,80 % traiesc in mediul urban si 65,64 % in mediul rural. Potrivit aceluiasi raport, putin peste 20% dintre romani au beneficiat de serviciile incluse in pachetul minimal de servicii medicale primit de la stat.
Tinand cont de acest context, industria asigurarilor private de sanatate are rolul de a oferi oamenilor acces facil la investigatii medicale preventive sau la tratamente complexe bazate pe ultimele descoperiri ale tehnologiei din domeniu. Prin urmare, asigurarea medicala privata vine in ajutorul celor aproximativ 80% dintre romanii pentru care asigurarea obligatorie nu le-a oferit serviciile de care au avut nevoie.
„Important de precizat este faptul ca o asigurare de sanatate privata inglobeaza serviciile medicale accesibile atat prin Casa de Asigurari de Sanatate, cat si prin abonamente medicale, fiind mult mai mult decat o simpla asigurare de calatorie sau un card european de sanatate. In cazul unei asigurari de sanatate cu acoperire internationala obtinuta prin intermediul MediHelp International, decontare directa se realizeaza pentru o serie de servicii medicale intr-o retea formata din peste 425.000 de clinici si spitale private din intreaga lume, ” afirma Elena Ciobanu, Director Operational MediHelp International.
Mai mult decat atat, asigurarile medicale private pentru romani trebuie concepute astfel incat sa dea posibilitatea oricarei persoane sa acceseze o asigurare de sanatate individuala sau un plan potrivit familiei sale. Intrucat accesul la servicii medicale la cele mai inalte standarde este vital, asiguratul are posibilitatea de a opta pentru planul potrivit nevoilor sale, putand sa investeasca in preventie sau in tratare problemelor de sanatate cu care se confrunta.
Credem cu tarie in faptul ca starea de sanatate a unei persoane reprezinta conditia de baza pentru a avea o viata implinita, motiv pentru care am creat o serie de planuri de asigurare flexibile si adaptate nevoilor pe care le-am identificat in piata. Astfel, o asigurare de sanatate standard costa 440 de lei pe luna pentru un adult cu varsta cuprinsa intre 40-44 de ani sau 310 lei pe luna pentru copii si adolescenti pana la 17 ani; copiii pot fi asigurati inca din primele zile de viata. Pentru acest plan de asigurare, valoarea serviciilor medicale acoperite este de 1.200.000 euro pe an, completeaza Elena Ciobanu, Director Operational MediHelp International.
Prin urmare, este necesar ca industria asigurarilor private de sanatate sa se adapteze nevoilor identificare in piata, astfel incat sa permita unui numar cat mai mare de oameni sa beneficieze de ingrijirea medicala de care au nevoie.

Banner SapunulCheia.ro

Senior Software a devenit Premier Business Partner Zebra Technologies

0

Senior Software, furnizor de sisteme software pentru managementul afacerii, a devenit Premier Business Partner pentru Zebra Technologies, liderul mondial in productia si furnizarea de solutii mobile enterprise.

Senior Software a devenit Premier Business Partner al Zebra Technologies, liderul global in productia sistemelor de printare, ca urmare a dezvoltarii companiei si a investitiilor realizate in solutii performante ce integreaza o gama variata de echipamente.

“Premier Business Partner” reprezinta cel mai inalt statut de parteneriat Zebra, fiind acordat colaboratorilor cu rezultate exceptionale. In 2017, Senior Software a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de peste 42% si o dublare a profitului companiei. Tot in acelasi an, furnizorul de sisteme software a lansat itDepot, o platforma B2B pentru echipamente si consumabile, oferind solutii hardware performante de la cei mai importanti furnizori de pe piata internationala, printre care se numara si Zebra Technologies.

“Acest parteneriat ii asigura, inca o data, pe clientii nostri despre importanta pe care o acordam sistemelor si echipamentelor pe care le introducem pe piata. In contextul economic actual, colaborarea solida cu furnizori de incredere, recunoscuti pe plan global, este esentiala pentru sustinerea companiilor in procesul de automatizare si de atingere a obiectivelor de business.

Echipamentele Zebra completeaza perfect nevoile companiilor din variate industrii, care au ales sa-si implementeze sisteme software din portofoliul nostru. In cazul clientilor Senior Software, rezultatul acestui parteneriat s-a tradus in eficientizarea activitatilor, cresterea calitativa a serviciilor si a productivitatii resursei umane, economii majore de timp si, bineinteles, in maximizarea profitului”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.

Echipamentele Zebra revolutioneaza tehnologiile utilizate in depozit si in retail, in portofoliul companiei regasindu-se atat dispozitive mobile pentru urmarirea si gestionarea activelor afacerii, cat si consumabile.

In urma parteneriatului dintre Senior Software si Zebra Technologies, platforma itDepot pune la dispozitia companiilor interesate de automatizare, o gama larga de echipamente hardware precum: imprimanta termica, cititoare de coduri de bare, cartuse imprimanta, toner imprimanta, terminale portabile etc.

“Programul Zebra PartnerConnect reprezinta o componenta cheie a strategiei noastre de dezvoltare a partenerilor, dar si modalitatea prin care ne asiguram ca acestia au acces la instrumente si bune practici necesare functionarii solutiilor Zebra la standardele de calitate de care au nevoie clientii nostri. Ne bucuram ca Senior Software a obtinut noul nivel de parteneriat, confirmand astfel succesul strategiei pe care a adoptat-o in ultimii ani, aceea de a aduce un plus de valoare gamei largi de solutii software pe care le are in portofoliu prin alaturarea celor mai noi solutii si servicii Zebra. Astfel, clientii beneficiaza de solutii complete, cu tehnologie de ultima generatie”, a declarat Sorin Ionascu, Territory Sales Manager in cadrul Zebra Technologies.

Banner SapunulCheia.ro

Zendaya este noul ambasador global al brandului TOMMY HILFIGER Womenswear și co-designer pentru colecția TOMMYXZENDAYA

0

Zendaya o să apară într-o campanie globală multimedia pentru colecția colaborativă ‘TommyXZendaya’, creată în parteneriat cu Tommy Hilfiger. Atât colecția, cât și campania vor fi lansate internațional în primăvara anului 2019.

Tommy Hilfiger anuntă că actrița Zendaya, care recent a debutat în blockbuster-ul Spider-Man: Homecoming and The Greatest Showman, o să fie noul ambasador global TOMMY HILFIGER Womenswear și o să apară în campania globală integrată a brandului din primăvara anului 2019. Reflectând angajamentul strategic continuu al companiei de a-și extinde colecțiile pentru femei la nivel global, Zendaya va colabora cu designerul american pentru a crea colecția capsulă TommyXZendaya, care va insufla fanilor stilul ei unic și încrezător.

Parteneriatul sărbătorește viziunea continuă a lui Tommy Hilfiger de a colabora cu icons care împărtășesc spiritul și valorile brandului de a rupe convențiile și de a celebra diversitatea.

“Îmi place să colaborez cu oameni care sunt pasionați de împlinirea viselor lor și care inspiră următoarea generație să facă același lucru”, a spus Tommy Hilfiger. “Zendaya a devenit un icon global, folosind moda pentru a face declarații îndrăznețe, în același timp reușind să rămână ea însăși. Colecția noastră capsulă va îmbina stilul său eclectic cu spiritul american al brandului nostru”.

“Moda înseamnă mai mult decât a purta niște haine cool”, a spus Zendaya. “Este o modalitate de a ne celebra exprimarea sinelui și individualitatea, lucru ce îți oferă o mare încredere. De aceea, sunt mândră de acest parteneriat cu Tommy Hilfiger. ”

Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER este strâns legată de colaborarea cu personalități din cultura pop din lumea modei, muzicii, artei și divertismentului. În anii ’90, Tommy Hilfiger a fost unul dintre primii designeri care a îmbinat moda și celebritatea. A devenit un pionier în industrie prin îmbrăcarea unor artiști tineri precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher; și cu muzicieni precum David Bowie și Beyoncé în campaniile sale de publicitate. Recent, a colaborat cu supermodelul internațional Gigi Hadid, proiectând patru colecții capsulă și cu cvartruplul campion mondial Formula OneTM, Lewis Hamilton, pentru colecția colaborativă TommyXLewis Toamnă 2018.

Prietenii și urmăritorii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media utilizând #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @Zendaya.

Banner SapunulCheia.ro

Vlad Musteata – CEO Of ProImobil: Moldovan Real Estate Sector Becomes Much More Attractive Because Of A Brand New Fiscal Reform

0

“The new tax reform in the Republic of Moldova happened in 2018 and represents a stimulus for the local business environment development and has a positive impact especially on the real estate field in Chisinau.” – this is Vlad Musteata’s statement, the director of the real estate company ProImobil, a leader on Moldovan market.
According to him, after the new legislative package was approved, Moldova became much more attractive for real estate investors. “Taxes for investors have been considerably diminished. If so far, the capital gains due to the sale of the real estate was 9%, now it has changed to 2.2%. This is a very low tax, both for local and foreign investors.”
Another advantage accentuated by the director of ProImobil, Vlad Musteata, is the fact that lower taxes on estate purchase have favored an increase in credit sales, including the First-Time Home Buyer Program, which has contributed in Romania to the rise of the prices for estate.
Vlad Musteata added that the reform has brought lots of transparency in the field of house sales, so that lower taxes encourage owners to declare the real price of dwellings, without doubts.
The fiscal reform opens the country’s doors to both internal and foreign investment funds. As the taxes diminish, the profit promises to grow. The difference of 6,8% can make a big difference, when applied to large amounts of money – and the real estate field operates exactly at this magnitude.
A New Fiscal Paradis In Moldova?
The new fiscal reform approved in the Republic of Moldova consists of the followings:
– Lowering income taxes for physical persons from 18% to 12%;
– Lowering employer’s social contributions from 23% to 18%;
– Increasing personal exemption from 23% to 18%;
– Reducing the social contributions from employers in agriculture field from 16% to 12%;
The real estate sector isn’t the only one in which positive impact is expected after this reform. The recent pro-business measures taken will have positive economic and social effects, they will lead to new jobs, increased exports and declining migration, concludes Vlad Musteata.
For Moldova, a state that has a pretty high rate of annual emigration rate and a continuous need of well-paid jobs, the latest measures are a great opportunity. The fiscal reform is an immense step forward to a better future for the whole country.
https://proimobil.md/ro

Banner SapunulCheia.ro

Vlad Musteata – directorul Prolmobil: sectorul imobiliar din Republica Moldova devine mult mai atractiv datorita unei noi reforme fiscale

0

“Noua reforma fiscala din Republica Moldova, adoptata in 2018, reprezinta un stimul pentru dezvoltarea mediului de afaceri local si are un impact pozitiv in special asupra domeniului imobiliar din Chisinau.”- a declarat Vlad Musteata, directorul companiei imobiliare ProImobil, companie lider pe piata moldoveneasca.
Potrivit acestuia, dupa aprobarea noului pachet legislativ, Moldova a devenit mult mai atractiva pentru investitorii imobiliari. “Impozitele pentru investitori au fost reduse considerabil. Daca pana in prezent, castigurile de capital rezultate in urma vanzarii de bunuri imobiliare au fost de 9%, acum taxa a fost micsorata pana la numai 2,2%. Aceasta este o taxa foarte mica, atat pentru investitorii locali, cat si pentru cei straini. ”
Un alt avantaj accentuat de directorul ProImobil, Vlad Musteata, este faptul ca impozitele mai mici pe achizitiile imobiliare au favorizat o crestere a vanzarilor de credite, inclusiv Programul Prima Casa, care a contribuit la cresterea preturilor pentru imobiliare in Romania.
Vlad Musteata a adaugat ca reforma a adus transparenta in domeniul vanzarilor de locuinte, pentru ca impozitele mai mici incurajeaza proprietarii sa declare pretul real al locuintelor, fara reticente.
Reforma fiscala deschide usile tarii atat pentru fondurile de investitii interne, cat si pentru cele externe. Pe masura ce impozitele scad, profitul promite sa creasca. Diferenta de 6,5% se face simtita atunci cand se aplica la sume mari de bani, iar domeniul imobiliar functioneaza exact la aceasta magnitudine.
Un nou paradis fiscal in Moldova?
Noua reforma fiscala aprobata in Republica Moldova consta in urmatoarele:
-Scaderea impozitelor pe venit pentru persoanele fizice de la 18% la 12%;
-Reducerea contributiilor sociale ale angajatorului de la 23% la 18%;
-Majorarea scutirii personale de la 23% la 18%;
-Reducerea contributiilor sociale din partea angajatorilor in domeniul agriculturii de la 16% la 12%;
Impactul pozitiv al acestei reforme nu se va rasfrange numai asupra sectorului imobiliar. Masurile pro-business luate recent vor avea efecte economice si sociale pozitive. Acestea vor conduce la noi locuri de munca, la cresterea exporturilor si la descresterea ratei de emigrari, concluzioneaza Vlad Musteata.
Pentru Moldova, un stat care are o rata anuala a emigrarii destul de ridicata si o nevoie continua de locuri de munca bine platite, cele mai recente masuri reprezinta o mare oportunitate. Reforma fiscala este un pas imens inainte catre un viitor mai bun pentru intreaga tara.
https://proimobil.md/ro

Banner SapunulCheia.ro

SPECIALIȘTII IN HR SE REUNESC LA CLUJ-NAPOCA, ÎN CADRUL EVEIMENTULUI OPERATIONAL HR

0
OPERATIONAL HR

”Operational HR” ajunge la Cluj-Napoca. Evenimentul va avea loc pe 1 și 2 noiembrie 2018, la Hotel Golden Tulip Ana Dome.
Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare. Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează? Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?
Desfășurat pe parcursul a două zile și bucurându-se de prezența unor specialiști cu experiență, evenimentul va crea contextul unor discuții pragmatice asupra tendințelor în resurse umane.
Ne bucurăm să îi avem alături pe:
 NICOLETA AZOIȚEI, HR Manager – Cluj Site, GENPACT
 OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMANIA
 STELIAN BOGZA, Co-Founder, BENEFITONLINE
 CRISTINA ULEȘAN, Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP
 CARMEN MEȘTER, Experienced HR Manager
 MIHAELA RĂDULESCU, Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT
 ANCA PĂUN, Talent Acquisition & Employer Branding Manager DACH, Nordics & South Central Europe, BRITISH AMERICAN TOBACCO
 MARIAN HANGANU, Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE
 LUIZA BANYAI, HR Development Manager, ENEL
 SORINA BUTEA, HR Manager STARBUCKS SEE, AMREST COFFEE
 VASILICA ZULD, HR Director, SOFTVISION
 GEORGIANA ANDREI, Corporate Sales Director, REGINA MARIA
 ADELINA FRONEA, Coach & Senior HR Consultant
 LIANA PRECUP, Human Resources Manager, Evozon Systems
 OANA PIPER, HR Manager, SOLINA ROMANIA
 LAVINIA ALEXIE, HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA
 RADU PANAIT, Consultant – Agile in HR
Înscrierea la evenimentul OPERATIONAL HR se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.
Evenimentul este organizat de BusinessMark.
Partenerii evenimentului sunt: ROMANIAN SOFTWARE, SIGNAL IDUNA, REGINA MARIA, UP Romania, AVIS, RENT FOR COMFORT.
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.
Eveniment organizat cu susținerea: Camera de comerț Marea Britanie – România, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România, Zelist Monitor, Institutul de Marketing.
Parteneri media: AGERPRES, Administratie.ro, Global Manager, Curierul Național, Moneybuzz, DeBizz, FEMEI IN AFACERI, Financial Market, Gazeta de stiri, Financiarul.ro, New Money, Spatiul Construit, PR Box, Rbe Connect, PRwave, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, IQads, SMARK, 1asig.ro, Social Media Romania, Monitorul de Făgăraș, Cargo Magazin, Portal Management, Market Watch, Vreaulocdemunca.ro, InfoOradea, Inturda.ro, Revista BULEVARD, Transilvania Business, Portal HR, Manager Express, Ziarul Clujean, MATEK, aktual24.ro, ejobs.ro.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE