Acasă Blog Pagina 55

Eukanuba – hrana preferata a cainelui tau – acum intr-o noua formula

0

Cu totii ne dorim o viata lunga si sanatoasa, presarata cu momente deosebite, traite in compania celor dragi. In momentul in care, in viata noastra intra un animal de companie, acesta devine un membru al familiei.
Atentia cu care il ingrijim, rabdarea cu care il educam si iubirea cu care-l inconjuram zi de zi devin prioritare. Si facem toate acestea pentru a-i oferi si lui ceea ce dorim si pentru noi: o viata lunga si sanatatoasa. De aproape 50 de ani, EUKANUBA ne este alaturi in acest demers, fiind un partener de nadejde in drumul catre mentinerea starii de bine a animalelor de companie.

In plus, avand drept scop o mai buna intelegere a efectelor pe care nutritia le poate avea asupra longevitatii, EUKANUBA s-a angajat, timp de 10 ani, intr-o supraveghere in care au fost implicati 39 de Labradori Retrieveri. In urma acestui studiu, 90% dintre Labradorii hraniti cu EUKANUBA au trait mai mult decat speranta de viata specifica rasei, adica mai mult de 12 ani, unii dintre ei atingand chiar varsta de 17 ani!
Gratie EUKANUBA, cainii si pisicile, indiferent de rasa, talie si varsta, se bucura de o hrana special creata pentru nevoile lor nutritionale. Nu au fost omise nici dietele veterinare, care se adreseaza animalelor de companie cu probleme specifice (gastrointestinale, renale, controlul greutatii, probleme articulare, dermatite). Motivul principal pentru care EUKANUBA a fost si este in continuare un brand de top consta in folosirea ingredientelor de inalta calitate si trecerea acestora printr-un proces tehnologic unic, atent monitorizat.
Incepand din luna octombrie a acestui an, EUKANUBA este distribuita in Romania de Start SA – partener cu care Spectrum Brands colaboreaza de multi ani in cazul brandurilor Varta, Russell Hobbs, Remington. Si nu doar distribuitorul a fost schimbat! Modificari au fost aduse si ambalajelor din gama BASIC, precum si formulei nutritionale.

5 schimbari de bun augur:

1. Acum, sacii EUKANUBA sunt resigilabili, ceea ce ajuta la pastrarea prospetimii hranei pentru un timp mai indelungat.
2. Noi retete pentru junior si seniori.
3. Formule nutritionale cu pana la 21 % continut de pui proaspat, pentru un gust irezistibil si o digestibilitate crescuta.
4. Formule nutritionale cu orez si ovaz – pentru cresterea sigurantei digestive.
5. Crochetele se bucura acum de o noua forma (haxegon), dar si de DentaDefence – formula patentata pentru mentinerea sanatatii dentare.

”Plecând de la angajamentul nostru față de nutriția de înaltă calitate, suntem mândri ca, prin brandul EUKANUBA, să facem o diferență pozitivă în viețile companionilor noștri, ajutându-i să fie sănătoși și în formă, să fie cea mai bună versiune a lor, zi de zi!” (Dr. Mirela Crudulescu – Pet Trade Marketing Manager Romania)

Stai conectat cu pagina de Facebook – @EukanubaRomania – ca să primești în timp real detalii cu privire la noile produse, promoții și unde le poți găsi. De asemenea, iti recomandam si siteul http://www.eukanuba.com.ro/ pentru a afla mai multe despre formulele nutritionale si tipul de hrana potrivit companionului tau.

Banner SapunulCheia.ro

Al Zecelea Congres Internațional de Zoologie al Muzeului „Grigore Antipa” CZGA 2018

0

MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE NATURALĂ „GRIGORE ANTIPA”, în parteneriat cu ACADEMIA ROMÂNĂ – Secția de Științe Biologice și UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI – Facultatea de Biologie, Departamentul de Biochimie și Biologie Moleculară, organizează în perioada 21 – 24 noiembrie 2018 al X-lea Congres Internațional de Zoologie al Muzeului „Grigore Antipa” (CZGA 2018), care va avea loc în amfiteatrul „Ion Heliade Rădulescu” al Academiei Române (Calea Victoriei nr. 125, Bucureşti, România).

Evenimentul este organizat sub înaltul Patronaj al Majestății Sale Margareta a României, Custodele Coroanei și se bucură de participarea a numeroși specialiști de renume internațional.

„Sărbătorim a zecea ediție a unei manifestări de prestigiu, care reușește să strângă an de an cercetători de renume internațional, cu realizări remarcabile în domeniul zoologiei, și suntem bucuroși totodată că putem să organizăm CZGA 2018 ca reper important pe harta evenimentelor prin care în acest an se celebrează Centenarul Marii Uniri”, declară directorul Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Dr. Luis Ovidiu Popa.

CZGA 2018 se va bucura de prezența unor invitați speciali care vor prezenta cele mai noi descoperiri din domeniul zoologiei:

• Philippe GRANDCOLAS –Muzeul Național de Istorie Naturală din Paris;
• Dick MOL – Muzeul de Istorie Naturală din Rotterdam, Olanda;
• Nina G. BOGUTSKAYA – Muzeul Național de Istorie Naturală din Viena;
• Serge UTEVSKY – Departamentul de Zoologie și Ecologie Animală, Universitatea Națională V.N. Karazin Kharkiv, Ucraina;
• Jörundur SVAVARSSON – Universitatea din Islanda;
• Sergei MIRONOV – Institutul Zoologic, Academia Rusă de Știință, Saint Petersburg.

În cele trei zile ale Congresului vor fi susținute comunicări orale și sub formă de postere, grupate în 8 secțiuni. Ediția a X-a a Congresului aduce în atenția specialiștilor lucrări cu specific zoologic din următoarele arii tematice: taxonomie, faunistică, zoogeografie, filogenie, evoluție și sistematică, paleontologie, ecologie, specii invazive, parazitismul în regnul animal, conservarea biodiversităţii precum și cercetarea şi valorificarea patrimoniului muzeal de ştiinţele naturii.

Banner SapunulCheia.ro

Sfaturi pentru intretinerea corespunzatoare a unei canapele fixe din piele

0

In ziua de azi, canapelele extensibile au luat locul canapelelor fixe in majoritatea caselor oamenilor. Acest lucru este perfect justificat din moment ce un model fix de canapea poate fi mult mai practic decat un model care nu dispune de un sistem de extindere. Insa de ce sa faci risipa de bani si sa achizitionezi o canapea extensibila in cazul in care nu vei avea niciodata nevoie de un pat suplimentar in locuinta ta sau nu dispui de spatiu suficient pentru a o extinde? In plus, exista situatii in care canapelele fixe sunt recomandate in mod special, cum ar fi amenajarea unei receptii, a unui bar sau a unui birou.

Dintre toate modelele de canapele fixe existente pe piata la ora actuala, un caz particular il reprezinta cele tapitate cu piele. Desi exista si modele extensibile confectionate din acest material, pielea ramane reprezentativa pentru piesele neextensibile. Acest lucru se explica in primul rand prin faptul ca pielea este un material care tine racoare si totodata este alunecos, astfel incat nu ofera o experienta prea placuta a somnului. Asternuturile pot aluneca usor, iar confortul termic pe timp de iarna poate avea de suferit. Cel mult, canapele extensibile din piele pot fi utilizate pentru dormitul ocazional.

Acestea fiind zise, descopera in continuare cateva sfaturi cu privire la intretinerea unei canapele fixe din piele, daca ai facut o astfel de achizitie in conformitate cu nevoile tale:

1. Desi e iarna si esti tentat sa-ti asezi canapeaua favorita langa calorifer, astfel incat sa te incalzesti mai bine cand iti savurezi cafeaua sau citesti o carte, nu face acest lucru! O astfel de decizie poate cauza probleme canapelei fixe din piele la care tii atat de mult. La fel ca in cazul contactului direct cu razele soarelui, caldura degajata de orice sursa din apropierea canapelei poate duce la craparea pielii, decolorarea sau topirea acesteia.

2. In cazul in care versi din greseala lichide pe suprafata canapelei fixe din piele, aceasta nefiind dehusabila, asigura-te ca ai curatat si uscat bine locul afectat, pentru a evita astfel aparitia mucegaiului intre pernele sezutului. Pentru indepartarea petelor prepara o solutie din apa si sapun lichid.

3. Daca vrei sa recurgi la aspirarea unei astfel de canapele, tine aspiratorul la o distanta de aproximativ 2 cm si foloseste un capat moale.

4. Nu te aseza pe canapea purtand haine accesorizate cu strasuri, capse sau „tinte” in partea dorsala. Acestea ar putea gauri sau zgaria pielea.

5. Asigura-i canapelei fixe din piele ,,hidratarea” de care are nevoie! Pentru a nu-si pierde din elasticitate si luciu, lustruieste o data pe an canapeaua cu o solutie special cumparata din comert, cu ulei de bebelusi sau un amestec din ulei de in si otet.

Ca recomandare in materie de canapele fixe din piele iti recomandam clasicul model Chesterfield, care ofera atat un confort desavarsit, cat si o imagine deosebit de eleganta incaperii tale. Modelul este disponibil la comanda pe site-ul Alberta Casa, la pret redus!

Banner SapunulCheia.ro

Degusta Italia, un regal al produselor Food & Drink autentic italienești

0

Marți, 20 noiembrie 2018, se desfășoară la Hotelul Marshal Garden din București evenimentul “Degusta Italia” organizat sub patronajul Ambasadei Italiei de către ICE-Agenția Italiană pentru Comerț Exterior – Biroul din București.

Peste 80 de societăți, importatori, distribuitori, buyeri din marile lanțuri de vânzare retail, Ho.Re.Ca. și magazine de delicatese, wine-bar pot savura gustul inimitabil al produselor alimentare și al vinului “Made in Italy”.

Evenimentul este susținut de partenerii media HoReCa., Horeca Insight și Trends HRB și face parte din programul celei de-a treia ediții a “Săptămânii Bucătăriei Italiene în Lume” care are loc în perioada 19-25 noiembrie 2018. Proiectul, creat și coordonat de Direcția Generală pentru Promovarea Sistemului de Țară al Ministerului italian Afacerilor Externe și Cooperării Internaționale, a fost dezvoltat în Grupul de lucru în care sunt implicate Ministerul Politicilor Agricole Alimentare, Pădurilor și Turismului, Ministerul Educației, Universităților și Cercetări și Ministerul Bunurilor și Activităților Culturale, precum și principalele instituții și asociații care reprezintă bucătăria italiană în lume: Autorități Regionale, ICE Agenția Italiană pentru Comerț Exterior, ENIT (Ente Nazionale del Turismo Italiano), universități, camere de comerț, asociații, școli de bucătărie, rețele de restaurante italiene certificate și societăți din domeniul enogastronomic și design.

“Săptămâna Bucătăriei Italiene în Lume” se desfășoară concomitent în peste 100 de țări de pe toate continentele cu obiectivul de a promova la nivel internațional tradițiile culinare și enogastronomice ca semne distinctive ale identității și ale culturii italiene. Această ediție se desfășoară sub semnul unor concepte precum: calitate, sustenabilitate, cultură, siguranță alimentară, drept la hrană, educație, identitate, teritoriu și biodiversitate. La acestea se adaugă activitatea de punere în valoare a teritoriilor, a itinerariilor artei culinare italiene, precum și ale dietei mediteraneene, unul din elementele care a făcut ca Italia să fie “țara cea mai sănătoasă din lume” (Bloomberg Global Health Index). În deschiderea lucrărilor, după salutul ES domnului Marco Giungi, Ambasador al Italiei la București și al domnului Filippo Petz, director al biroului de la București al Agenției Italiene de Comerț Exterior, în cadrul seminarului vor interveni: doamna Iulia Pencea, Consumer Insights Leader la Nielsen România cu o prezentare a pieței vinurilor din România și domnul Bogdan Avramescu, Business Developer la KeysFin cu ilustrarea perspectivelor pieței HORECA din România. Vor urma două testimoniale, făcute de domnul Răzvan Avram wine consultant& blogger UnVinPeZi.ro și de omul de afaceri italian Giulio Da Sacco, asociat și administrator al restaurantului Grano.

În sesiunea care urmează sunt expuse și oferite spre degustare excelențele enogastronomice ale celor nouăsprezece societăți invitate de Agenția ICE, care reprezintă unsprezece Regiuni italiene. Vor fi organizate, de asemenea, întâlniri B2B între societăți și operatorii locali: importatori/distribuitori de vinuri, buyeri de produse alimentare, buyeri de restaurante, F&B manageri de hoteluri, manageri și buyeri de la vinoteci, sommelieri, magazine gourmet, wine bar, ziariști de specialitate din presa scrisă și din media.

Produsele expuse acoperă o gamă amplă: vinuri și vinuri spumoase, brânzeturi, produse pe bază de carne, mezeluri, patiserie și panificație, paste, ulei de măsline și conserve. Pe durata lucrărilor, SMEG ITALIA, sponsor principal al evenimentului, va pune la dispoziția reprezentanților societăților românești prezenți trei premii din catalogul electrocasnice mici.

Statisticile italiene indică faptul că exporturile de produse agroalimentare și vinuri au depășit în anul 2017 cifra de 40 miliarde de Euro (+7,7 % față de 2016), încurajând așteptările de realizare a obiectivului de a atinge valoarea de 50 miliarde de Euro la sfârșitul deceniului.

Anul 2017 a fost un an excepțional pentru vinul italian, ale cărui exporturi au crescut cu 7% ajungând la 6 miliarde de euro, record istoric absolut. Italia este țara europeană cu cel mai mare număr de produse agroalimentare cu denumire de origine și de indicație geografică recunoscute de Uniunea europeană: 817, din care 294 produse DOP, IGP, STG și 523 de vinuri DOCG, DOC, IGT. O mărturie în plus a înaltei calități a produselor “Made in Italy”, dar mai ales a legăturii puternice între excelențele agroalimentare italiene și teritoriul de proveniență. În primul semestru al anului 2018 Italia a exportat către România produse alimentare și băuturi în valoare de 183,1 milioane de euro (în scădere cu 3,8% față de primele șase luni ale anului 2017). Luând în considerare doar țările din Europa Centrală și Orientală, ca piață de desfacere a produselor italiene, România e depășită doar de Polonia și Republica Cehă.

În aceeași perioadă a acestui an, România a exportat către Italia, aceeași categorie de produse în valoare de 170,9 milioane de euro. Principalele produse agroalimentare italiene exportate către România în primul semestru al anului 2018 au fost: legume-fructe (32,5 milioane euro), produse alimentare diverse (23,6 milioane de euro), carne și produse din carne (20,3 milioane de euro), dulciuri (16,8 milioane euro), cafea (15,9 milioane de euro), lactate și brânzeturi (14,1 milioane euro), conserve vegetale (11,3 milioane de euro), pește și conserve de pește (10,2 milioane de euro), băuturi alcoolice (8,6 milioane de euro), paste făinoase (6,8 milioane euro) și vinuri (5,2 milioane de euro).

Principalele produse exportate de România către Italia în aceeași perioada a anului 2018 au fost: produse vegetale, cereale (79,7 milioane de euro), carne și preparate din carne (25,3 milioane de euro), legume-fructe (16,3 milioane de euro), conserve legume-fructe (11,9 milioane de euro), lactate și brânzeturi (6,8 milioane de euro), dulciuri (5,3 milioane de euro), produse alimentare diverse (4 milioane de euro), miere (4 milioane de euro), alcool și băuturi alcoolice (3,1 milioane de euro), orez (2,7 milioane de euro), ape minerale și băuturi răcoritoare (2,1 milioane de euro).

Pentru informații suplimentare: ICE Agenția Italiană de Comerț Exterior (bucarest@ice.it) www.ice.it/en/markets/romania/bucuresti

Banner SapunulCheia.ro

„Un veac de zoologie în România. Amintiri despre viitor”

0
Deinotherium

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită la vernisajul expoziției temporare „Un veac de zoologie în România. Amintiri despre viitor”, care va avea loc miercuri, 21 noiembrie, ora 18.30 în holul central de la etajul muzeului. Expoziția care se integrează în complexul evenimentelor culturale menite a marca Centenarul României, prezintă publicului larg unele dintre cele mai importante contribuții aduse de oameni de știință români la dezvoltarea științelor zoologice.

„Un veac de zoologie în România” ne dezvăluie amintiri despre personalități marcante ale zoologiei românești din ultima sută de ani, care au influențat viitorul acestei științe: Dimitrie Voinov, Radu Codreanu, Mihai Băcescu, Nicolae Botnariuc precum și Petre Mihai Bănărescu.

Structurată în cinci secțiuni, expoziția elogiază realizările științifice ale celor cinci savanți prin expunerea de imagini inedite din viața acestora, de informații importante din biografia lor, de documente, cărți sau alte lucrări importante publicate de către aceștia, precum și a unor obiecte care au aparținut celor cinci personalități.

Vernisajul se va bucura de asemenea de prezența specialiștilor participanți la Congresul Internațional de Zoologie al Muzeului „Grigore Antipa” CZGA 2018 organizat de către muzeu în această perioadă.

La vernisaj intrarea va fi liberă, urmând ca ulterior expoziția să fie integrată în circuitul de vizitare al muzeului până pe data de 31 martie 2019.

Parteneri: Fish’n Bricks, Adevărul, Adevărul de weekend, Historia, Historia special

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Interviu cu avocatul Nicholas Hammond: cât de complicat este să prestezi servicii juridice în România ca străin

0

Într-o societate care pune mult prea mult preț pe soluții rapide și pe principiul de a te descurca doar cu propriile resurse, care de cele mai multe ori se dovedesc a fi insuficiente, necesitatea serviciilor profesioniste este cu atât mai mare. Acest lucru este mai pronunțat în domeniul legal. Fie că este vorba de companii multinaționale, fie de persoane fizice din diverse arii de comerț, buna funcționare sau extinderea afacerii în afara țării depinde de cunoașterea și respectarea anumitor norme și legi.
Societatea de avocatură Hammond & Asociații a fost creată pentru a oferi soluții inovatoare deținătorilor de afaceri din România, dar și de peste hotare
Î: Ce este Hammond & Asociații și care este misiunea acestei companii?
R: Hammond & Asociații este o societate de avocatură care oferă servicii juridice din toate ariile de expertiză ale dreptului. Misiunea noastră a fost întotdeauna de a oferi soluții juridice eficiente clienților din România, cât și clienților din Europa Centrală și de Est.
Î: Pentru cine sunt serviciile Hammond & Asociații?
R: De când și-a început activitatea, compania Nicholas Hammond și asociații săi au consultat persoane fizice, întreprinderi mici și mijlocii și companii multinaționale în diverse arii. În prezent, în cadrul societății de avocatură activează avocați cu o experiență vastă în domeniul lor de expertiză, pregătiți pentru orice tip de provocări.
Î: Există vreun avantaj competitiv în faptul că sunteți originar din Marea Britanie? Se diferențiază Hammond & Asociații astfel?
R: Firma de avocatură Hammond & Asociații este singura din România care face parte din rețeaua mondială Globalaw, care oferă acces la resurse internaționale pentru clienții firmelor membre. Astfel, prin accesul la mai multe resurse și oferirea mai multor soluții, colaborarea cu alte case de avocatură garantează succesul clientului. Dacă aveți nevoie de consultație juridică, cei de la Hammond & Asociații sunt gata să vă vină în ajutor cu soluții inovative și eficiente. Pentru detalii, consultați site-ul https://hammond-partnership.com/. Veți găsi toate detaliile necesare despre domeniile de expertizăm despre avocații care activează în cadrul firmei și detaliile de contact.
Î: Ce valori promovează Hammond & Asociații?
R: Cei de la Hammond & Asociații realizează cât este de esențial pentru succes un client mulțumit. De aceea, fiecare caz este abordat în profunzime, cu grija și atenția cuvenită. Scopul lor este de a câștiga loialitatea clienților și de a crea parteneriate de lungă durată. Deviza este că nu există problemă fără soluție, orice problemă de natură legală poate fi rezolvată de experții de la Hammond & Asociații.

https://hammond-partnership.com

Banner SapunulCheia.ro

AluKönigStahl și Schüco sărbătoresc 60 de ani de parteneriat

0

Alukönigstahl sărbătorește 60 de ani de parteneriat de succes, alături de Schüco International, liderul de piață al sistemelor din aluminiu. Această cooperare și dezvoltarea continuă de produse au condus Alukönigstahl către poziția de lider în tehnologie și inovație și pe piața din România.
Datorită parteneriatului strategic dintre cele două companii, Schüco s-a extins și a ajuns la clienții din regiunea estică a Europei cu cele mai performante sisteme de profile arhitecturale pentru construcția de ferestre, uși, fațade și sere. Acestora li se adaugă sisteme de protecție solară, balcoane, sisteme de protecție antiexplozie, antiefracție sau antifurt.
„Totul a început în 1958, la târgul internațional „Hannover Messe”, unde Karl König – bunicul actualului CEO al Alukönigstahl, Philip König – a convins compania Schüco de beneficiile unei colaborări. Începând cu 11 septembrie 1958, parteneriatul de succes dintre cele două companii a confirmat de-a lungul celor 60 de ani că acestea acționează în beneficiul clienților săi, răspund nevoilor din prezent ale acestora, dar, mai ales, asigură succesul ambelor părți în viitor”, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.
Alukönigstahl este o companie de familie care operează în Europa Centrala și de Sud-Est și care este deja la cea de-a patra generație. Loialitatea angajaților dar și a numeroși clienți care se păstrează de-a lungul acestor generații subliniază însemnătatea parteneriatului reciproc: personal, orientat spre servicii, loial și stabil. Cu echipe tehnice si de vânzări solide, compania oferă consultanță și asistența tehnică în toate etapele unui proiect de construcție.
Abordarea orientată către client, expertiza recunoscută și parteneriatul cu Schüco permit Alukönigstahl să ofere soluții personalizate, avansate tehnologic și orientate către viitor partenerilor săi locali. În prezent, colaborarea strategică asigură succesul proiectelor arhitecturale din cele 17 tari în care este prezent Alukönigstahl, prin îndeplinirea celor mai stricte cerințe de calitate, securitate și eficiență energetică.
Despre Schüco
Cu sediul în Bielefeld, Schüco International KG dezvoltă și vinde soluții de sisteme pentru ferestre, uși și fațade. Cu peste 4900 de angajați la nivel mondial, compania lucrează pentru a fi liderul industriei în ceea ce privește tehnologia și serviciile inovatoare. În plus față de produsele inovatoare pentru clădirile rezidențiale și comerciale, specialistul în fațade pentru clădiri oferă consultanță și soluții digitale pentru toate fazele unui proiect de construcție – de la ideea inițială până la proiectare, fabricare și instalare. 12.000 de producători, dezvoltatori, arhitecți și investitori din întreaga lume colaborează cu Schüco, compania fiind activă în mai mult de 80 de țări, cu o cifră de afaceri de 1,575 miliarde de euro în 2017.

Despre Alukönigstahl Romania
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

TOMMY HILFIGER ANUNȚĂ LANSAREA COLECȚIEI CAPSULĂ TOMMY JEANS CREST TOAMNĂ 2018

0

Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă TOMMY JEANS CREST Toamnă 2018, inspirată din campania inițială Tommy Crest, lansată în 1985. Campania globală, creată în colaborare cu Jelani Blackman și RIMON, artiști în plină ascensiune, celebrează optimismul, diversitatea și exprimarea propriei individualități, aducând totodată un omagiu moștenirii muzicale a brandului. Colecția capsulă va fi disponibilă la nivel global, în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS. În magazinele TOMMY JEANS din România, TOMMY JEANS CREST va fi disponibilă începând cu 26 noiembrie 2018.
Realizată de celebrul fotograf Luc Coiffait în Londra, campania digitală integrată îi aduce în prim-plan pe Jelani Blackman și RIMON, aceștia punându-și amprenta asupra stilurilor TOMMY JEANS CREST, pe măsură ce folosesc moda ca mijloc de exprimare a propriei individualități. Campania mobilă include interviuri video exclusive cu cei doi artiști care își împărtășesc țelurile, personalitățile favorite, destinațiile de călătorie și melodiile preferate, inspirând publicul prin forța lor continuă de a împinge limitele așteptărilor.
Colecția capsulă prezintă piese denim esențiale, aducând un twist în arhiva bogată a brandului prin emblema Tommy Crest – un leu cu o sabie, înconjurat de lauri, emblemă ce este reinventată prin aplicații moderne și zone de plasare neașteptate.
Piesele womenswear emblematice sunt jacheta puffer în carouri bleumarin și verzi, cu o mică emblemă Crest brodată în partea din față; o rochie de inspirație rugby shirt în dungi bleumarin, roșii și albe, cu emblema Crest poziționată pe piept; hanorace de culoare albă sau bleumarin și pulovere albe cu emblema pe piept și mâneci; tricouri roșii, albe și navy ce au frontal logo-ul steag TOMMY JEANS și emblema Crest; jachetă trucker din catifea reiată roșie; salopetă și fustă mini cu nasturi frontali și detalii imprimate cu emblema Crest, mom jeans prespălați cu Crest pe buzunarul din spate și jacheta trucker din denim, brodată cu Crest și TOMMY JEANS pe spate.
Piesele menswear emblematice includ o jachetă trucker din denim și un sacou Harrington în carouri, brodate cu emblema Crest și inscripția TOMMY JEANS pe spate; pulovere albe, roșii sau bleumarin cu emblema Crest imprimată pe spate, brațe și pe piept, în completarea logo-ului TOMMY JEANS; pulovere gri, roșii sau bleumarin brodate cu emblema Crest și logo-ul TOMMY JEANS; dad jeans ușor prespălați cu emblema Crest pe buzunarul din spate; salopetă albă cu emblema în fața logo-ului TOMMY JEANS; pantaloni sport bleumarin sau roșii cu emblema imprimată pe partea laterală a piciorului; o cămașă în carouri multicolore cu o mică inscripție Crest pe buzunarul din față și tricouri roșii, albe sau bleumarin cu emblema imprimată pe piept, în dreptul logo-ului steag TOMMY JEANS.
Accesoriile includ șepci bleumarin, albe sau în două nuanțe, verde cu albastru, borsete, dar și șosete roșii, albe sau bleumarin, inscripționate cu emblema Crest.
Prietenii și urmăritorii brandului sunt invitați să se alăture conversației din rețelele de socializare folosind #TommyJeans și @TommyHilfiger.

Banner SapunulCheia.ro

Delicii sanatoase, beneficii numeroase

0

Da, da, multora dintre noi ne plac prajiturile la nebunie! Ne fascineaza doar vazandu-le in galantarele cofetariilor sau in paginile lucioase ale revistelor. Mirosul deserturilor si felul in care fiecare bucatica alinta papilele gustative ne schimba instantaneu starea de spirit.

Cu toate acestea, trebuie sa recunoastem ca dulciurile dau dependenta si, consumate in exces, chiar ne pun in pericol sanatatea sau aspectul fizic. Se da o lupta intre cele doua euri ale noastre: cel care vrea sa ramana neclintit in fata tentatiei si cel care isi doreste cu ardoare un mic rasfat. Desi tentatiile nesanatoase (dar gustoase!) sunt la tot pasul, exista si variante sanatoase si delicioase “imblanzite” de produse precum seminte sau nuci de tot felul. Iar unele dintre cele mai sanatoase alimente care pot fi folosite inclusiv in deserturi sunt semintele de chia si migdalele.

Dar hai sa vedem care sunt cele mai interesante aspecte despre cele doua alimente-vedeta:

Semintele de chia
Semintele de chia sunt mici, seamana cu semintele de mac si provin din unele zone ale Europei Centrale sau din America de Sud. La prima vedere nu par gustoase, deci cum se consuma? Crude sau prajite, intregi sau macinate, in amestecuri de salate, cu cereale si lapte, in sucuri sau piureuri de fructe sau in deserturi – tu alegi! Stiai ca vechii indieni le foloseau ca medicament atunci cand bandajau ranile, pentru ca au proprietati dezinfectante, antiinflamatoare si cicatrizante?
Apropo, comparativ cu alte alimente chia contine de 5 ori mai mult calciu decat laptele, de 3 ori mai multe fibre decat graul, ovazul sau orice alt tip de cereale, de 2 ori mai mult potasiu decat bananele si mai mult Omega 3 decat somonul.

Migdalele
Migdalele sunt rodul unor pomi originari din Asia. Desi sunt adesea considerate seminte, ele sunt niste fructe care intra in categoria nucilor si se inrudesc cu ciresele, visinele, caisele, piersicile si prunele. Contin vitamina E, fibre, proteine, magneziu, calciu, fosfor, fier, cupru, potasiu, mangan, biotina, zinc, acizi grasi esentiali si riboflavina. Ca in cazul semintelor de chia, migdalele se pot consuma crude sau prajite, in mixuri de fructe, smoothie-uri, prajituri, deserturi raw sau mancaruri elaborate pe baza de carne sau legume. Stiai ca exista 2 categorii de migdale – dulci si amare – insa comestibile sunt doar cele dulci? Sau ca in painea faronilor se adauga un praf de migdale pisate pentru ca se considera ca au efect afrodisiac? Este important de stiut ca doza optima a consumului de migdale este de 35-40g pe zi. Depasirea acesteia poate provoca reactii alergice.

Iata si cateva beneficii pe care le au in comun chia si migdalele:
• Consumul lor creste nivelul de energie
• Imbunatatesc aspectul pielii, unghiilor si al parului
• Alimentatia bogata in migdale si chia ajuta la imbunatatirea functiilor cerebrale
• Previn bolile cardiovasculare si cancerul prin efectul antioxidant
• Ajuta la imbunatatirea digestiei
• Sunt bogate in acid folic, fiind recomandate mai ales in perioada de sarcina
• Sunt recomandate pentru combaterea depresiei, intrucat contin magneziu, zinc, fier si acizi grasi Omega 3.
Si daca tot am discutat despre deserturi sanatoase si excelente la gust, iata si un exemplu super-simplu de pregatit. Ai nevoie de: 25g fulgi ovaz, 2 linguri seminte de chia, 250ml lapte de migdale, 1 lingurita de scortisoara, 90g iaurt, 1 mango taiat felii, 2 linguri de migdale crude. Amesteca intr-un bol fulgii de ovaz si semintele de chia, iar apoi adauga laptele de migdale si scortisoara. Dupa ce le-ai amestecat bine, pune o folie de plastic si lasa-le la frigider peste noapte. Dimineata imparte mixul in 2 boluri si adauga peste fiecare iaurt, mango si migdale si presara deasupra scortisoara.
Delicios, simplu si sanatos! Ai vazut cum un desert sanatos nu e atat de greu de preparat?

Banner SapunulCheia.ro

50 de ani, 50 de retete

0

Duminica, 18 Nov 2018, in cadrul celei de-a 25-a editii a Targului International Gaudeamus are loc lansarea cartii „50 de retete de post” scrisa de food bloggerul Gina Bradea, renumita pentru www.pofta-buna.com, unul dintre cele mai mari bloguri culinare romanesti, axat pe bucataria traditionala romaneasca. Aceasta carte este prima din seria de autor „50 de retete”, sub care va scoate multe alte volume cu tematici diferite.
Gina Bradea este printre pionierii food blogging-ului culinar romanesc, avand peste 6 ani experienta, timp in care a publicat 1,400 retete. Pe pag Facebook are 307,000 fani, alti 450,000 in cel mai mare grup culinar romanesc si inca 100,000 pe Carte de bucate online. Pe blogul www.pofta-buna.com are 40.000 cititori unici zilnic iar pe canalul Youtube 100.000 abonati. Cu un stil direct, o personalitate puternica si o sinceritate care dezarmeaza, Gina s-a impus in blogosfera drept un Influencer cu mare priza la publicul interesat de mancaruri curate, sanatoase si, mai ales, gatite cu gust si suflet.
„50 de retete de post” este a doua carte pe care Gina Bradea o lanseaza la Editura Herg Benet, insa prima din seria de autor care va aborda subiecte noi, de interes pentru pasionatii de gastronomie.
„De ce fac o serie si de ce ‚50 de retete’? E o idee pe care o dospesc de cativa ani 🙂 Am asteptat sa revin, alaturi de familie, definitiv acasa, in Romania, ca sa o pun in practica. Stiu ce provocari ma asteapta, insa imi place enorm acest proiect. Binele se da din mana-n mana si de la suflet la suflet, asa ca vreau sa dau mai departe ceea ce am invatat eu de la altii in 50 de ani. Scriu mai multe carti – un fel de serial cu mai multe episoade – pentru ca fiecare sa-si achizitioneze exact retetele care-i plac. In fiecare volum vor fi cele mai indragite retete de pe blog, insotite de altele inca nepublicate si fiecare reteta va avea recomandari suplimentare legat de gatire si servire. Imi doresc ca fiecare gospodina sa se regaseasca in cartile mele, sa stie ca Gina Bradea e mama, bunica, prietena, profesoara…cea care mereu este acolo, pentru o incurajare, o cicaleala dragastoasa, o dojana sau o portie sanatoasa de ras. Vor gasi in scriitura mea caldura aparte data de retetele simple si gustoase, gustul mancarii gatite odinioara de mamele si bunicile noastre. Eu am cateva ingrediente secrete pe care le folosesc de fiecare data: mancarea se asezoneaza cu un strop de bunatate, un zambet si multa dragoste! Pe toate acestea eu le-am turnat din plin in retetele pe care le-am scris, multe fiind insotite de povesti, amintiri … nu sunt doar niste simple retete. Pur si simplu imi pun sufletul pe tava si-l ofer cu drag.” declara food bloggerul Gina Bradea.
Duminica, 18 noiembrie, ora 13:00, i se vor alatura Ginei, in calitate de moderatori, Lorena Lupu – actrita si scriitoare, si Chef Radu Zarnescu – Presedintele Euro-Toques Romania. Turul de lansare a cartii, care-i asteapta pe cititori cu tombola cu premii marca Gina Bradea, include sesiuni de lectura si autografe dupa cum urmeaza:
• Joi, 22 noiembrie, la Isaccea (Biblioteca Oraseneasca), ora 16:00. Moderator: Dorina Mihail
• Sambata, 24 noiembrie, la Galati (Casa de Cultura a Sindicatelor), ora 16:00. Moderatori: actrita Isabella Oancea, ziaristul Costel Crangan, bloggerul Gabriel Ursan.
• Sambata, 1 decembrie, Alba Iulia (Cetatea Alba Carolina), ora 13:00. Va fi un Cooking show realizat impreuna cu Chef Radu Zarnescu.
Mai urmeaza lansari si in alte orase, printre care Tulcea si Sibiu, detalii despre itinerariu urmand a fi postate pe www.pofta-buna.com

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE