Luna noiembrie a fost deosebit de importantă pentru producătorul de pește și preparate din pește Ocean Fish. Cu ocazia participării și în acest an la târgul INDAGRA FOOD, acesta a anunțat lansarea a două game și a furnizat informații despre eforturile făcute anul acesta pentru a menține la cele mai înalte standarde calitatea produselor realizate în cadrul fabricii din Afumați.
Astfel, Ocean Fish a lansat o Gamă de creveți prefierți proaspeți ambalați în atmosferă modificată (MAP), pachete cu gramaje ce variază între 200 și 300 de grame și cu termen de valabilitate între 7 și 10 zile, completându-și portofoliul de produse.
„Pentru a fi cât mai aproape de clienții noștri, am lansat această Gamă de creveți prefierți proaspeți. A fost pasul firesc pe care trebuia să îl facem, ca urmare a faptului că suntem lider de piață și în segmentul fructelor de mare / crustaceelor. Cu ajutorul partenerilor noștri din Vietnam și Ecuador, am reușit anul acesta să lansăm acest proiect, pe care l-am schițat de foarte mult timp. Feedbackurile primite de la clienți au fost îmbucurătoare – acum oricine poate cumpăra din magazin creveți delicioși, gata de consum. Ne bucurăm să vă împărtășim faptul că suntem într-un stadiu avansat în ceea ce privește dezvoltarea acestei game și pentru alte tipuri de fructe de mare”, a declarat Alesea Brînzilă, Import & Branding Director Ocean Fish, membru al Bordului Directorial.
Un alt proiect în care s-a implicat întreaga echipă Ocean Fish a fost noua gamă de produse dedicată copiilor cu vârste peste 3 ani. Cei mici se pot bucura de gustul inconfundabil al produselor Ocean Fish KIDS, ce îi au ca ambasadori pe Somonelu’ Pancho & Clasa lui. Pachetele File Somon fumé din somon proaspăt și File Păstrăv fumé din păstrăv de munte proaspăt, produse atent selecționate, fără conservanți, fără zahăr, cu un conținut redus de sare și afumate natural și sunt disponibile în rețeaua de magazine proprii Ocean Fish și în retail.
„Fabrica Ocean Fish a fost un pionier în introducerea pe piața din România a somonului fumé și aceeași idee dorim să o cultivăm și în rândul copiilor. De aceea, în prezent, dezvoltăm și alte produse adresate copiilor, tocmai pentru a încuraja consumul de pește în rândul celor mici. Am fost motivați să adăugăm și alte produse în această gamă chiar de reacția copiilor, care a fost neașteptată și încurajatoare. Până la finalul anului 2019, ne dorim să completăm gama pentru copii cu alte produse, precum figurinele din pește și burgerul din pește. Somonelu’ Pancho & Clasa lui este proiectul meu de suflet. Am dorit de foarte mult timp să venim pe piață cu un astfel de produs și anul acesta am reușit „să îi dăm” viață în colaborare cu o talentată pictoriță. Sunt convinsă că va fi îndrăgit de toți copiii și că se vor împrieteni. Fiind Ambasadorul lui Ocean Fish, Pancho va povesti copiilor despre toate beneficiile consumului de pește. Aceasta este misiunea lui!”, a adăugat reprezentantul companiei.
În toate planurile sale, prioritatea Ocean Fish a fost susținerea creșterii consumului de pește din România, o misiune sprijinită grație parteneriatelor încheiate cu crescătorii din țara noastră.
„Deși de foarte multe ori, crescătorii din străinătate de la care ne aprovizionăm dețin unități ultramoderne cu tehnologii înalte de eviscerare și de ambalare, noi încercăm să susținem și crescătorii locali, de la care achiziționăm pește proaspăt, pe care îl eviscerăm, tranșăm, ambalăm și îl comercializăm în magazinele proprii și în unitățile partenere”, a punctat Alesea Brînzilă.
La acest moment, Ocean Fish deține una din cele moderne fabrici de procesare a peștelui din Estul Europei, datorită unor programe de investiții ambițioase implementate în perioada 2008-2018, prin accesarea a cinci proiecte cu finanțare europeană și prin sprijinul Guvernului României.
Investițiile totale în unitatea de producție din Afumați se ridică la aproximativ 20 milioane de euro și au permis mărirea capacității de procesare până la 350 – 500 tone de pește pe lună (aprox. 5000 tone pe an) prin extinderea depozitului și centrului de procesare pește proaspăt, preparate din pește și pește congelat.
„Investițiile realizate ne vor permite să ne extindem și să devenim un jucător important și pe segmentul peștelui proaspăt. Dacă până în prezent, în categoria aceasta, eram prezenți pe piață cu produse de tip somon, păstrăv, crap românesc etc., din 2018 am lansat și dorada, biban, șalău, produsele fiind disponibile în ambalaje de 500-600 de grame. Toate beneficiază de ambalare în atmosferă modificată (MAP), o soluție ce permite prelungirea termenului de valabilitate fără a modifica proprietăţile fizice sau chimice ale produselor alimentare sau a adăuga ingrediente nenaturale”, a explicat membrul Boardului Directorial.
Din dorința de a-și menține promisiunea de a livra doar produse de înaltă calitate, fabrica Ocean Fish deține unul din cele mai înalte standarde de siguranță alimentară IFS din 2016.
„Am fost certificați de către un reprezentant al unei companii renumite din Germania și, anul acesta, în cadrul reauditării, am obținut punctajul maxim. Ne bucurăm să fim unica fabrică de procesare a peștelui din România care deține acest standard, un reper de calitate în industria alimentară internațională”, a punctat Alesea Brînzilă.
Despre Ocean Fish
Înființată în 1998, compania Ocean Fish este 100% o firmă românească, fiind unul dintre cei mai mari producători din segmentul prelucrării și conservării peștelui din România.
Politica și strategia companiei este de a controla întreg traseu al peștelui: de la achiziția peștelui din surse cât mai sustenabile până la procesarea acestuia în maxime condiții de siguranță alimentară. Oferta sa include o gamă variată de produse, de la cele proaspete (somon, păstrăv, doradă etc), congelate (somon sălbatic de Alaska, caviar Somon Alaska, șalău de Nil etc.), produse marinate, pește afumat, salate de pește și icre, alge de mare, fructe de mare în ulei, pești pelagici gen hering prin Gama sa unică în România, Gama Matias, până la pește și fructe de mare ambalate în atmosferă modificată.
În prezent, capacitatea de procesare și distribuție este de aproximativ 5.000 tone pe an, compania fiind pe primul loc în sectorul prelucrării și conservării peștelui.
Ocean Fish are 20 ani de activitate pe piața din România și este singurul din acest segment care a țintit spre o expansiune continuă și o investiție în tot ce înseamnă tehnologie înaltă în procesarea peștelui, ce se ridică la peste 20 milioane de euro, susținută și de accesarea a cinci proiecte cu finanțare europeană, împreună cu sprijinul Guvernului României.
Ocean Fish are și o rețea de magazine proprii: șapte unități comerciale în România și trei în Republica Moldova.
2 lansări – aceeași calitate garantată: OCEAN FISH
De ce trebuie sa tii cont atunci cand alegi haine de bebelusi pentru somn
Ai devenit mamica de curand si nu dormi noaptea de teama ca bebelusul tau ar putea pati ceva in timpul somnului? Daca te asiguri ca ai luat toate masurile de preventie si acorzi o atentie sporita vestimentatiei nou nascutului, poti sta linistita. Copilasul se va bucura de un somn dulce si neintrerupt! Iar pentru ca acesta are nevoie de haine de bebelusi comode si extrem de confortabile, iata ce trebuie sa ai in vedere atunci cand alegi articolele de imbracaminte!
Alege haine de bebelusi realizate din bumbac
Pentru ca micutul tau sa aiba tot confortul in timpul somnului, alege haine bebelusi din bumbac 100%, intrucat acesta este cel mai indicat material atunci cand vine vorba de pielea sensibila si delicata a copilasilor. Fibrele naturale permit aerului sa circule liber si absorb umezeala, astfel ca imbracamintea de noapte a bebelusului il va impiedica pe acesta sa transpire si sa resimta frigul. In plus, bumbacul ii asigura lejeritate si mobilitate pentru ca acesta sa se miste in voie in patut.
Mizeaza pe confort
In timpul noptii, nu aspectul unor haine de bebelusi conteaza, ci mai degraba compatibilitatea pe care o au inca din prima clipa cu pielea micutului. Acestea trebuie sa fie usoare, moi si placute la atingere, in asa fel incat bebelusul sa se simta mai ceva ca pe un norisor pufos atunci cand doarme. Tine cont de faptul ca nu e nevoie sa il imbraci cu prea multe straturi de haine atunci cand temperaturile sunt ceva mai scazute, ci ii poti asigura confortul cu ajutorul unei singure piese vestimentare. Specialistii sustin ca riscurile sindromului mortii subite a sugarului sunt mai mari la bebelusii care devin supraincalziti in timpul somnului. De aceea, un body cu maneca lunga si pantaloni cu botosei realizat din bumbac este ideal pentru somn.
Evita hainele incarcate
Un alt aspect de care sa tii cont atunci cand alegi haine de bebelusi perfecte pentru somn este sa eviti neaparat articolele care contin nasturi incomozi, fermoare, aplicatii metalice si cusaturi nepotrivite. De asemenea, e indicat sa excluzi si hainele cu snururi si panglici agatate pentru a nu ii pune in pericol sanatatea copilasului. Tot la acest capitol este important sa acorzi o atentie sporita si elasticului de la haine, intrucat acesta nu trebuie sa fie foarte strans pentru a-i permite bebelusului sa se simta in largul sau. Hainele dintr-o singura bucata, cum ar fi body-urile, sunt ideale in timpul noptii, deoarece ii asigura protectie sporita in zonele sensibile, la spate si burtica. In plus, multe dintre ele pot oferi si suport pentru scutec, un lucru deloc de neglijat daca esti o mamica grijulie.
Pe langa vestimentatie, nu uita sa iti “echipezi” micutul cu caciulite pufoase in care sa doarma excelent si sa il invelesti cu grija cu o paturica moale. Rasfata-l cu grija si cu siguranta va avea parte de un somn excelent pentru o dezvoltare armonioasa. Acum ca ai aflat ce aspecte trebuie sa conteze pentru tine la cumpararea celor mai confortabile si sigure haine de bebelusi, intra pe site-ul Liloo.ro si achizitioneaza articole vestimentare realizate din bumbac natural, din dragoste pentru frumos.
Descoperiți sticla arhitecturală potrivită în câteva minute cu noul Selector de Produse online, de la Guardian Glass
Guardian Glass Europe lansează Selectorul de Produse online, care permite clienților să găsească rapid cel mai potrivit produs Guardian Glass pentru proiectul lor, indiferent de aplicația, aspectul sau cerințele de performanță necesare.
Folosind opțiunile de căutare, sortare și filtrare intuitivă, prin doar câteva click-uri procesatorii de sticlă, arhitecții, designerii și constructorii pot folosi Selectorul de Pro-duse Guardian Glass pentru a găsi cu ușurință soluția potrivită pentru următorul lor proiect. Utilizatorii pot explora rapid posibilitățile estetice și funcționale ale produselor Guardian Glass, asigurându-se, în același timp, că au ales soluția care să le întrun-ească și alte criterii importante ale proiectului, cum ar fi cerințele energetice și de ilu-minare ale clădirii.
La următorul pas, instrumentul permite utilizatorilor să caute anumite produse Guardian Glass, utilizând numele acestora sau prin filtrarea căutărilor, selectând dintr-o varietate de atribute ale proiectului și produsului: tipul fațadei, compoziția geamului, transmisia luminii, factorul solar, culoarea, reflexia exterioară.
Pe măsură ce utilizatorii filtrează căutările prin intermediul acestor atribute, pe ecran apare o listă cu produsele care se potrivesc, cu detalii tehnice ale produselor vizibile. Aceste produse pot fi comparate rapid utilizând criteriile de mai sus, dar și atribute mai detaliate, cum ar fi factorul solar, valoarea U, coeficientul de umbrire și reflexia interio-ară.
În acest stadiu, utilizatorul poate alege să sorteze informațiile tehnice afișate conform unei liste și mai extinse a caracteristicilor care includ, de exemplu, posibilitatea curbării sticlei, acoperirea sticlei cu print ceramic sau recomandarea tipului de perete exterior care se potrivește pentru produsul respectiv.
După compararea listei scurte de produse în funcție de atribute, utilizatorii pot selecta cele mai potrivite produse pentru proiectele lor și pot exporta aceste rezultate într-un document în format PDF, care poate fi, mai apoi, trimis către colegi.
Selectorul de Produse Guardian poate fi accesat la https://specify-guardian-possibilities.com/ sau la secțiunea Instrumente pe http://www.guardian-possibilities.com/
Guardian Glass va prezenta ultimele sale inovații, inclusiv o nouă soluție de umbrire dinamică, la BAU – Sala C3 / Stand 308 (14-19 ianuarie 2019 – München, Germania). Pentru mai multe informații sau pentru a stabili o întâlnire cu un expert Guardian Glass pe durata evenimentului, vă rugăm vizitați:
http://www.guardianatbau.com/
Guardian Glass
Guardian Glass, parte a grupului Guardian Industries, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din sticlă float, sticlă cu peliculă și produse fabricate din sticlă. În cele 25 de fabrici de sticlă float din toată lumea, Guardian Glass produce sticlă de înaltă performanță pentru uz exterior (atât în scopuri comerciale, cât și re-zidențiale) și aplicații din domeniul arhitectural interior, precum și produse din domeniul transporturilor și tehnic. Sticla Guardian se găsește în locuințe, birouri, mașini și în unele dintre reperele arhitecturale cele mai semnificative din lume. Centrul de Știință și Tehnologie al Guardian Glass lucrează în permanență să creeze produse din sticlă și soluții noi, utilizând cea mai avansată tehnologie pentru a-și ajuta clienții să vadă ce este posibil – See what’s possible®. Vizitați www.guardianglass.com
Guardian Industries
Guardian Industries, o companie globală cu sediul central la Auburn Hills, Michigan, are în jur de 18.000 de angajați și deservește facilități din America de Nord, Europa, America de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia. Companiile Guardian fabrică produse de sticla cu un nivel ridicat de performanță, cu pelicula și fabricate pentru aplicații arhitecturale, rezidențiale, de interior, din domeniul transporturilor și tehnic și componente de înaltă calitate placate cu crom și din plastic vopsit, pentru industriile automobilelor și camioanelor comerciale. Viziunea companiei Guardian este sa creeze valoare pentru clientii sai si societate, prin inovare continua si prin folosirea de cat mai putine resurse cu putinta, cu utilizarea unor resurse puține. Guardian este o companie deținută în totalitate de Koch Industries, Inc.
Descoperiți sticla arhitecturală potrivită în câteva minute cu noul Selector de Pro-duse online, de la Guardian Glass (Fotografii Guardian Glass, LLC, GRDPR164.
GEZE participă la Târgul BAU 2019 cu noi soluții pentru clădiri inteligente
GEZE, lider în sisteme premium de acționare a ușilor, a ferestrelor și a tehnologiei de siguranță, anunță participarea la Târgul mondial pentru arhitectură, materiale și sisteme BAU, ce va avea loc în perioada 14 – 19 ianuarie 2019, în Munchen.
„În 2019, participarea la cel mai important târg comercial pentru construcții reprezintă o oportunitate de a ne expune noile soluții de integrare și management al sistemelor automate cu care reușim să anticipăm cerințele pieței actuale. Scopul nostru este de a sprijini clienții și partenerii în toate fazele ciclului de viață al unei clădiri, cât și de a oferi cele mai potrivite produse ce asigură un control inteligent al întregii construcții”, explică Vlad Stanislav, Directorul General GEZE România.
Soluții automatizate care comunică deschis și inteligent
În cadrul târgului BAU 2019, GEZE prezintă o serie de soluții inovatoare de management și interconectare a clădirii, prin care ușile, ferestrele și sistemele de siguranță pot fi integrate și monitorizare dintr-o singură sursă. GEZE Cockpit este unul dintre noutățile de referință, un centru de vizualizare, monitorizare și de control al sistemelor GEZE, asigurând astfel o gestionare inteligentă a clădirii. În plus, acesta îndeplinește o funcționare în condiții de siguranță și o optimizare a consumului de energie și a funcționalităților.
Noi evoluții în tehnologia ușii și a ferestrelor
Un nou modul de interfață permite ferestrelor automate să fie protejate inteligent cu ajutorul senzorilor. Acesta poate fi combinat cu toate unitățile din seria GEZE IQ. Un nou panou de control pentru o instalare rapidă va fi prezent la standul GEZE de la BAU 2019.
O altă soluție inteligentă și inovatoare este noua versiune de amortizoare din gama GEZE ActiveStop. Sistemul asigură o interacțiune confortabilă în care deschiderea și închiderea ușilor batante de interior este controlată și silențioasă, oferind posibilitatea menținerii ușii în poziții variabile. Datorită adâncimii de integrare cu valori minime, amortizorul îndeplinește cele mai stricte cerințe de proiectare, iar astfel devine invizibil în aproape orice foaie de ușă.
Târgul mondial de arhitectură, materiale și sisteme – BAU – este cel mai important eveniment pentru industria de construcții. Expoziția va avea loc la Messe, München, în perioada 14-19 ianuarie 2019, prezentând sisteme pentru construcții comerciale și rezidențiale, cât și pentru interioarele acestora, în 18 hale. Pe o suprafață de 200.000 m² se așteaptă un număr de 2.200 de expozanți din aproximativ 45 de țări și peste 250.000 de vizitatori din întreaga lume. La fiecare doi ani, Târgul BAU reunește liderii de piață ai industriei care își prezintă gama variată de produse și servicii ce vin în întâmpinarea tuturor tipurilor de clădiri.
Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 30 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sti-clă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sis-teme de ferestre și de ventilare.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro
Suprinde-i placut pe cei apropiati, cu un card cadou!
Cele mai multe persoane prefera sa ia singuri deciziile cu privire la achizitionarea de produse. Acesta este si motivul pentru care, in ultimii ani, vanzarile de produse tip Card Cadou au crescut vertiginos. Spre exemplu, in SUA, peste 93% din consumatori fie au primit, fie au daruit un Card Cadou in viata lor.
Asadar, cei care nu au mult timp la dispozitie, sau nu detin informatiile necesare despre ce isi doresc cu adevarat apropiatii lor, pot recurge la aceasta metoda simpla si care aduce doar beneficii: Un Card Cadou. Astfel, pot renunta cu usurinta la stresul care apare din lipsa de timp, sau la lipsa de inspiratie in privinta cadoului perfect!
Care sunt avantajele aduse de Card Cadou?
Acesta este similar oricarei modalitati de plata pre-incarcata (prepaid), oferindu-i celui drag libertatea de a-si cumpara produsele preferate. Cardul poate fi folosit atat in magazine online, cat si in cele fizice, pentru achitarea serviciilor sau produselor aflate la vanzare. Astfel, de la articole de imbracaminte si accesorii, smartphone-uri si gadget-uri, pana la servicii de turism sau de infrumusetare, exista numeroase posibilitati prin care te poti bucura de avantajele unui Card Cadou!
In plus, ocaziile speciale, precum aniversarile, onomasticile sau evenimentele marcante din viata persoanelor dragi pot fi acum sarbatorite prin oferirea unui Card Cadou de 100, 150 sau 250 de Lei. Desigur, se pot combina cate valori doresti, pentru obtinerea sumei potrivite!
Cum se foloseste un Card Cadou?
Pentru inceput, trebuie sa stii ca aceasta este cea mai convenabila metoda de a oferi celor apropiati posibilitatea de a-si cumpara exact ce isi doresc! Acest produs poate fi comandat direct de pe site-ul Card Cadou Online, fiind livrat in orice localitate din tara.
Dupa ce ai ales valoarea acestuia, tot ce trebuie este sa introduci adresa, avand in acelasi timp posibilitatea de a lasa un mesaj personalizat pentru destinatar. Metodele de plata sunt numeroase, existand totodata si posibilitate de achitare in rate, fara comision. Odata ce cardul a fost livrat, beneficiarul se va putea bucura de acesta timp de 12 luni de la data achizitiei.
Un Card Cadou poate fi utilizat atat in mediul online, cat si in magazinele fizice, de pe intreg teritoriul Romaniei. Poti consulta online lista de magazine si branduri afiliate, direct pe site-ul Card Cadou! De asemenea, cardul este transmisibil, nefiind nominal, ceea ce inseamna ca si alte persoane se pot bucura de aceste avantaje!
Care sunt situatiile in care poti comanda un Card Cadou?
Desigur, exista o lista intreaga de aniversari si onomastici pentru care acest cadou este potrivit, alaturi de reusitele ce merita sarbatorite, cum ar fi intrarea la o facultate buna, absolvirea scolii de soferi sau drept cadou pentru un coleg de lucru. In plus, daca ai un prieten drag, insa esti la distanta si nu ii poti face un cadou asa cum ti-ai dori, apeleaza la Card Cadou si arata-ti aprecierea!
Pentru mai multe informatii despre posibilitatile de livrare si cumparare a unui Card Cadou, acceseaza CardCadou.online si pregateste-te sa oferi cadoul perfect!
Grupul VELUX câștigă prestigiosul premiu EPICA
Grupul VELUX câștigă aurul la prestigioasa competiție internațională EPICA Awards, singurul premiu creativ jurizat de jurnaliști, pentru campania intitulată „The Indoor Generation – Generația de Interior”.
Compania daneză a primit două medalii de aur la ceremonia The Editors & Publishers International Creative Awards, ce a avut loc la Amsterdam, în data de 15 noiembrie. Dintre filmele din întreaga lume, această campanie care s-a desfășurat pe plan global, a fost distinsă la categoriile „Branded Content – Film & Series” și „Online & Viral Films” pentru evidențierea problemelor cu care se confruntă societatea modernă cu climatul interior.
Având la bază cercetările despre climat interior și lumină naturală, dar și estimarea demonstrată că petrecem aproape 90% din timpul nostru în interior, campania a fost ilustrată într-un scurt metraj, care a avut peste 110 milioane de vizualizări până în prezent.
În film, o fată tânără – care simbolizează generația noastră viitoare – pune întrebări importante despre viața din interiorul caselor noastre. Ea ne duce prin diferite scenarii, arătând că aerul interior poate fi de până la cinci ori mai poluat decât aerul exterior și cum acest fapt ne poate afecta sănătatea.
„Acest premiu este un adevărat efort de echipă. Nu numai că am creat cu succes un film despre valori care au mișcat și au conectat audiențe din întreaga lume pe baza unor dovezi solide, ci am contribuit la educarea publicului cu privire la beneficiile luminii naturale și la o bună ventilare a locuinței. Suntem foarte mândri de munca noastră pentru Generația de Interior și, în calitate de lider de piață, vom continua să ajutăm consumatorii noștri pentru a crea case cu un climat interior sănătos”, afirmă Lisbeth Meng-Collignon, Director Senior, Marketing Excellence din partea Grupului VELUX.
Agenția creativă din spatele filmului, &Co, a vrut să se asigure că vizualul va stârni o conversație între oameni cu privire la cât de nesănătoase pot fi interioarele și ce ar trebui făcut în acest sens.
„Modul de abordarea a acestui subiect a avut o mare importanță, așadar a fost esențial să producem ceva care să stârnească publicului emoții și care să convingă oamenii să gândească diferit despre viața lor din mediul interior. A fost vorba despre schimbarea comportamentelor în societate și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța luminii naturale și a aerului proaspăt pentru fiecare dintre noi”, explică Robert Cerkez, Creative Director &Co.
Campania „Indoor Generation” a fost nominalizată alături de candidați din întreaga lume: Australia, Argentina, Austria, Belgia, Brazilia, Canada, Chile, China, Columbia, Costa Rica, Cehia, Danemarca, Egipt, Finlanda, Franța , Germania, Grecia, Hong Kong, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Kenya, Lituania, Namibia, Olanda, Norvegia, Polonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii etc..
Înființat în 1987, EPICA este singurul premiu creativ jurizat de jurnaliști care lucrează pentru titluri de marketing și de comunicare. Mai mult de 200 de reviste și site-uri din întreaga lume se află în juriu, având scopul de a recompensa creativitatea deosebită din categoriile existente. În fiecare an, premiile atrag mii de înscrieri din mai mult de 70 de țări.
Mai multe despre premiile EPICA: aici.
Câteva date despre Campania „Generația Indoor”:
+110 milioane de vizualizări ale filmului;
+1,1 milioane de acțiuni;
+2100 de articole în mass media.
Pentru mai multe informații, vizitați https://www.velux.ro/indoorgeneration
Despre Grupul VELUX
De mai bine de 75 de ani, Grupul VELUX creează spații mai bune de locuit, aducând lumina naturală și aerul proaspăt în casele oamenilor din toată lumea. Programul de produse include atât ferestre de mansardă, cât și o gamă complexă de rulouri decorative și parasolare, rolete exterioare, tuneluri solare, ferestre pentru acoperiș terasă, ferestre cu funcții speciale (ieșiri pe acoperiș, ferestre pentru evacuarea fumului) și soluții automatizate. Pentru muncă, pentru studiu. Pentru joacă și pentru viață. Grupul VELUX are o prezență globală, având companii de vânzări și fabrici în 40 de țări și aproximativ 9 500 de angajați. Grupul VELUX este deținut de VKR Holding, o companie cu răspundere limitată care aparține fundațiilor și familiei. Pentru mai multe informații, vizitați velux.com și velux.ro.
Putina creativitate gastronomica si postul are gust!
Termenul „post” nu stim daca genereaza cele mai placute sentimente, fiind de regula asociat cu traditii religioase si ‚austeritate’ gastronomica…Insa, inainte de a demonta (lejer!) mitul sacrificiului necesar, da-ne voie sa facem o mica introducere: in calendarul crestin-ortodox, perioada premergatoare Craciunului (cu 40 zile inainte) este denumita post. Acesta presupune sa elimini anumite alimente si bauturi din dieta, dar si sa meditezi asupra comportamentului tau fata de cei cu care interactionezi (si fata de tine). Cele doua sunt strans legate si pot fi considerate o perioada de detoxifiere pentru trup si suflet. Desi exista variante mai restrictive, precum cel cu apa si paine sau cel negru, postul “clasic” presupune excluderea unor alimente din mesele zilnice: carne, oua, lapte, branza si orice derivate cu provenienta animala. Insa principalul scop al postului este purificarea, odihnirea anumitor organe din corp si armonizarea proceselor interne. Astfel ca postul este benefic pentru sanatate deoarece s-a observat ca sporeste imunitatea, puterea de concentrare si eficienta in treburile zilnice, conferindu-ne energie.
Noi, romanii, avem o bucatarie traditionala in care carnea si proteinele animale sunt vedete. De aceea poate parea greu sa gasesti alternative si sa prepari combinatii gastronomice savuroase folosind fructe, legume sau seminte… insa te asiguram ca nu e deloc asa. Cu putina inspiratie si vointa, vei reusi sa-ti surprinzi papilele gustative si sa te simti mai ‚usor’. Ai observat si tu ca tot mai multe persoane trec la un stil de viata vegetarian sau chiar vegan, fiind astfel dovada vie ca exista viata si fara proteine animale.
Insa nu face exces de cartofi, apeleaza cu incredere si la soia, ciuperci, masline, avocado, sfecla rosie, mazare, linte, naut, quinoa, amarant, mei, hrisca, alge si multe altele. In plus, e si vremea potrivita pentru supe si ciorbe care pot fi preparate din leguminoase si crucifere. Supa crema de rosii, ciorba de cartofi cu morcovi sau cea de ciuperci, alaturi de cele preparate din conopida, broccoli, cartofi dulci, praz, dovlecei vor contribui din plin la starea de bine a organismului, facandu-i ‚plinul’ cu vitamine si minerale.
Ti-e pofta de-un pahar de lapte? Minunat! Gusta si o sa ramai placut surprins de efectele bauturilor vegetale din soia, orez, migdale sau cocos.
Ah, si ce te faci cu pofta de-o bere rece? Avem si aici solutia: alege berea de ghimbir sau sarsaparilla fara alcool, intreaga familie putandu-se delecta cu ea.
Bineinteles ca stim o multime de retete de post pe care le-am testat si ni s-au parut delicioase, asa ca ti le impartasim cu drag, daca ai curiozitatea sa le incerci. Asadar, ne lasi sa iti pregatim noi pranzul azi?
Chiftele de linte verde
Bogate in proteine, fibre, minerale si vitamine, chiftelele de linte sunt alegerea potrivita atunci cand esti pe graba si vrei sa “ciugulesti” ceva. Sfatul nostru este sa lasi lintea la inmuiat inainte de preparare, pentru ca, prin hidratare, calitatile nutritive sporesc si reduci timpul petrecut gatind-o.
Budinca raw cu fructe de padure
Imagineaza-ti urmatoarea compozitie: aroma fructelor de padure parfumate, gustul laptos de caju, deliciul bauturii de cocos, parfumul vaniliei si dulceata siropului de migale. Explozie de gusturi, nu-i asa? Ei bine, poti sa prepari si tu un desert pe care sa il incadrezi in categoria de post sau raw vegan doar amestecand in blender ingredientele mentionate.
Nu stim de ce, dar presimtim ca de postul acesta o sa te simti mai liber si mai bine…nu-i asa?
TeraSteel a implementat APS – softul pentru planificarea productiei
TeraSteel a achizitionat sistemul pentru planificarea productiei (APS) de la Senior Software iar angajatii companiei opereaza cu un grad de eficienta crescut. Cu o cifra de afaceri de 37 milioane de euro, TeraSteel foloseste cu succes noul sistem in cele 2 fabrici din Romania si din Serbia.
TeraSteel, unul dintre cei mai mari producatori de pe piata de panouri termoizolante si structuri zincate din Romania, a ales sa implementeze solutia APS de la Senior Software din dorinta de a optimiza planificarea productiei pentru cele doua fabrici din Saratel (Romania) si Leskovac (Serbia).
“Solutia oferita de Senior Software s-a pliat cel mai bine pe necesitatile actuale ale companiei. Era necesar sa implementam un program de planificare a productiei deoarece nu dispuneam de o astfel de solutie, iar acest lucru ingreuna munca programatorului de productie, a celor din zona de aprovizionare si din productia efectiva, aspecte ce aveau o influenta directa asupra vanzarilor”, a declarat Mariana Bodica, Sef Departament Logistica TeraSteel.
Dupa numai o luna de la utilizarea solutiei de planificare a productiei, furnizata de Senior Software, reprezentantii TeraSteel au inregistrat rezultate si beneficii semnificative:
– Prin inlocuirea rapoartelor Excel pentru centralizarea comenzilor, planificarea productiei se deruleaza cu un grad crescut de eficienta. In prezent, raportul lunar de planificare a comenzilor si a necesarului de materiale se actualizeaza automat, odata cu preluarea datelor din solutia de gestiune a resurselor.
– S-a eliminat realizarea manuala a planurilor de productie, ceea ce a condus la cresterea performantei operationale cu peste 10%, datorata atat raspunsului rapid al softului la scenariile simulate, cat si eliminarii riscului de eroare umana.
– Etichetele sunt emise automat pentru fiecare comanda executata, cu posibilitatea listarii per client/produs/comanda, oferind un plus de acuratete in procesul de livrare.
– Planificarea productiei este ajustata dupa noile comenzi la fiecare import de date. Utilizatorii pot face oricand modificari, in functie de anumite criterii (urgente in livrari, atentionari cu privire la stocul de materii prime, comenzi intarziate etc.).
– Nivelul de performanta in zona de aprovizionare a crescut semnificativ, odata cu emiterea automata a necesarului de materiale cu cantitatile finale centralizate pe fiecare tip de material.
– Reprezentantii companiei pot testa diferite scenarii de productie prin emiterea timpilor necesari unei productii intr-o varianta sau alta.
TeraSteel este subsidiara a Grupului Teraplast, unul dintre principalii furnizori de solutii complete in domeniul instalatiilor si constructiilor din Romania. Infiintata in 1994, compania este specializata in producerea de panouri sandwich, structuri metalice zincate si hale la cheie. Utilizand linii tehnologice de ultima generatie, TeraSteel ofera produse calitative clientilor din peste 20 de tari (Germania, Olanda, Austria, Elvetia, Ungaria, Croatia etc.).
Despre sistemul APS
Sistemul APS contribuie la imbunatatirea si organizarea productiei si reduce timpul si costurile aferente acesteia. Cu solutia APS stii exact ce sa produci, cand sa produci, cu ce oameni si pe ce echipamente, pentru ca te ajuta sa stabilesti in detaliu activitatea din fabrica si sa intervii cu usurinta oricand este necesar.
Despre Senior Software
Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software isi desfasoara in prezent activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din peste 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.
Website: http://www.seniorsoftware.ro/
Email: office@seniorsoftware.ro
Peste 200 de participanti din 25 tari au participat la cea de-a treia editie a Conferintei Internationale de Business Diplomacy 2018 / Diplomacy360
Bursa Romana de Afaceri a organizat in parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate, in data de 15 Noiembrie 2018 la Hotelul Ramada Parc din Bucuresti, cea de-a treia editie a International Business Diplomacy Conference / Diplomacy360.
Editia de anul acesta a Conferintei, a continuat seria de dezbateri pe tema Business Diplomacy demarate de Bursa Romana de Afaceri inca din anul 2015, si a prilejuit si lansarea programului international Diplomacy360 care a exemplificat legatura diplomatiei cu alte sectoare de activitate precum cel cultural, media & jurnalism, sport, public, securitate informatica si digitala, clima si nu in ultimul rand administrarea oraselor.
Diplomacy360 isi propune sa fie o platforma internationala de comunicare si relationare intre diplomati din diverse tari si oameni de afaceri, persoane cu putere de decizie din companii locale si internationale, precum si alti experti din diverse domenii de activitate din tara si strainatate.
Anul acesta, in cadrul Conferintei au fost prezenti peste 200 de participanti reprezentand 25 tari. Participantii au beneficiat de un continut actual si divers prezentat de catre 20 de speakeri din 8 tari.
Paradigmele de lucru se schimbă rapid, sensibil influențate de factori geopolitici, tehnologici și economici, care nu mai țin doar de elementul național. Aceste schimbări generează atât amenințări, cât și oportunități pentru organizații și companii, de aceea principalele teme abordate au fost:
- Modalitatile de adaptare si dezvoltare a afacerilor la noile paradigme ale secolului XXI;
- Sinergia dintre diplomatie si business. Exemple de utilizare a diplomatiei in dezvoltarea afacerilor din sectorului bancar, a afacerilor din IT, a turismului medical, a industriei de cinematografie etc;
- Necesitatea de a colabora atat pe plan regional cat si global pentru dezvoltarea afacerilor, de unde a reiesit necesitatea ca oamenii de afaceri sa dobandeasca noi competente specifice diplomatului;
- Afacerile guvernamentale globale într-o perioadă marcata de numeroase schimbari geopolitice;
- Diplomatia clasica intr-o lume aflata intr-o continua schimbare;
- Protejarea informatiilor confidentiale din cadrul Companiei;
- Nevoia de competente diplomatice in construirea de aliante strategice si deschiderea de noi piețe internaționale;
- Legatura diplomatiei cu alte domenii de activitate: Cyber Diplomacy, Media & Journalism Diplomacy, Climate Diplomacy, City Diplomacy, Digital Diplomacy; Sport Diplomacy, Cultural Diplomacy, Corporate Diplomacy
- Negocieri in situatii de criza;
In cadrul Conferintei si-au prezentat punctele de vedere legate de legatura diplomatiei cu alte sectoare de activitate, urmatorii speakeri: E.S. Dl Cristian DIACONESCU fost Ministru al Afacerilor Externe, Shaun RIORDAN Director al departamentului de Diplomatie si Cyber din cadrul Institutului European de Studii Internationale, Alteta sa Regala Printesa Lia a Romaniei, Lena Baecker fondator si presedinte al “Good Government Affairs” Suedia, Anca Stefan directorul Institutului Ana Aslan, E.S. doamna Lise Nicoline KLEVEN GREVSTAD – Ambasadorul Regatului Norvegiei la Bucuresti, Dominic BRUYNSEELS – Presedinte Executiv FIRST BANK Romania, E.S Dl Stefan GLAVAN, Ionut Rites – presedintele Centrului de Strategii Aplicate, Colin Lovering vice-presedinte Avison Young Romania, Mihai COVALIU presedintele Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, dr h.c. Ioan Holender, Liviu Danila expert TAIEX, Valentin PREDA presedinte Bursa Romana de Afaceri, Stefan POPESCU – Corporate Affairs ENGIE Romania, Dan Carbunaru director Calea Europeana, Tal Pavel CEO MiddleEasterNet, Helene ROOS directorul Institutului Francez din Romania, Monica GHIURCO TVR, Emil Strainu expert in probleme climatice.
Ca element inedit, trebuie mentionat ca in cadrul Conferintei s-a lansat si primul Ghid de Business-Diplomacy: “Cum sa fii Ambasadorul propriei Organizatii”. De asemenea, in caietul de lucru al Conferintei (disponibil in format print in limba engleza), au fost incluse pe langa acest Ghid, si prezentarea Programului Diplomacy360, a Workshopurilor de Business Diplomacy, precum si oportunitati concrete de business si solicitari de parteneriate din Romania adresate in principal potentialilor parteneri externi. Diplomatii acreditati la Bucuresti au avut astfel ocazia de a intra in posesia unor propuneri reale si concrete de business din Romaina, care includ solicitari de parteneriate, afaceri de vanzare si proiecte de investitii.
Din tematica deosebita, speakerii prezenti precum si din audienta Conferintei – inclusiv din randul diplomatior straini acreditati la Bucuresti dar si a unor invitati externi, s-a remarcat caracterul de interes public al evenimentului care, dealtfel, a scos in evidenta rolul pe care Romania il poate avea ca platforma de stabilitate si comunicare in regiune.
Diplomacy360 / International Business Diplomacy Conference 2018 s-a adresat in principal reprezentantilor mediului de afaceri (manageri de companii multinationale, antreprenori si oameni de afaceri, decidenti din companii), diplomatilor, oficialitatilor si altor categorii profesionale interesate de multiplele sinergii existente intre diplomatie si diverse domenii de activitate, asa cum a fost mentionat mai sus.
Pentru prima dată în România, au fost propuse spre dezbatere și studiu intr-un mod integrat, concepte precum digital diplomacy, city diplomacy, cultural diplomacy, sport diplomacy, cyber diplomacy, media & journalism diplomacy, business diplomacy și climate diplomacy, acestea fiind și principalele sectoare de activitate cărora li s-a adresat „Diplomacy360 / International Business Diplomacy Conference 2018”.
Prin abordarea acestor subiecte, cei 20 de speakeri din tara si strainatate (diplomaţi, oficiali, oameni de afaceri şi experţi în relaţii internaţionale) au scos in evidenta o serie de metode şi tehnici specifice diplomatiei care pot fi folosite si de reprezentanti ai altor sectoare pentru a exploata noi oportunităţi într-un mediu global aflat in continua schimbare, si pentru a anticipa potentialele riscuri rezultate la adresa organizatiei pe care o reprezinta.
Pentru a opera sustenabil si a-si proteja interesele, organizatiile trebuie sa-si dezvolte competente interne care sa le permita crearea, cultivarea si managementul relatiilor de nivel inalt, cu grupuri de interese internationale, factori guvernamentali, neguvernamentali si privati influenti si relevanti pentru activitatea acestora. Acest fapt necesita un mod de a fi, respectiv de a vedea, analiza, planifica si actiona, uneori in conditii ostile, iar diplomatia ofera liderilor din diverse sectoare multe din uneltele si metodele necesare pentru a reusi.
Toti cei interesati de programul international Diplomacy360 / Business Diplomacy inclusiv de modulele de pregatire cu lectori atat din tara cat si din strainatate, pot contacta organizatorii la numarul de telefon 021-266.56.77 sau pot gasi detalii prin intermediul site-urilor dedicate https://business-diplomacy.ro , https://rbe.ro/ si https://diplomacy360.com .
Programul Business Diplomacy a demarat in anul 2015 si a constat deja in organizarea a patru evenimente importante pe aceasta tema, cu participare internationala.
In completarea programului de conferinte, la solicitarea participantilor din anii precedenti, in zilele de 12-13 Noiembrie a fost organizat si primul Workshop de Business Diplomacy din Romania, programul de training urmand sa fie organizat si anul viitor.
BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.
Galeria foto a evenimentului poate fi gasita aici: https://www.facebook.com/pg/BusinessDiplomacy/photos/?tab=album&album_id=1158591854288622
Organizatori: Bursa Romana de Afaceri, Centrul de Startegii Aplicate
Parteneri principali: Global Vision, FIRST BANK, Manpower Group, Borsec, ALS Life Sciences Romania, Cromwell Evan Global
Parteneri de promovare & suport: CCIBRP, RE:START ROMANIA, BCCBR, Hellenic-Romanian Bilateral Chamber of Commerce, Belgian Romanian Chamber of Commerce, ARIES, TraduceriPRO.com, Alpha Cab, Konica Minolta, comm360, WORLD ENERGY COUNCIL – CNR, Jockey Club, Middleeasternet, Global Intelligence, ANBAR , Sapunul Cheia, BRCC
Parteneri media: TVR, Agerpres, Ziare.com, The Times – Legal Innovation, Manager Express, Business24, PRbox.ro, DeBizz, Transilvania Business, Intervio, Canal33, CaleaEuropeana.eu, FollowBusiness Albania, Economistul, Club Economic, Romania Durabila, Business Arena, Profit.ro
Libra Internet Bank și Allevo au finalizat implementarea unui proiect pilot în perspectiva PSD2
Libra Internet Bank a ales să evalueze soluția FinTP-Connect, de la Allevo, în contextul cerințelor Directivei Serviciilor de Plăți revizuite – PSD2.
Soluția oferă management centralizat al solicitărilor generate de prestatorii de servicii financiare în numele clientului final, către băncile cu care acesta colaborează. Din punct de vedere funcțional, FinTP-Connect preia aceste solicitări și le transmite către sistemele de Core Banking ale băncii, le proceseaza după care returnează către PISP/AISP (furnizori de servicii de inițiere plăți sau furnizori de servicii de informații conturi) răspunsurile solicitate în mod legitim. Solicitările pot fi recepționate în format JSON/XML – ISO 20022 și sunt transmise către sistemele interne ale băncii în formatul acceptat de aceasta.
Prin instalarea și configurarea versiunii pilot a FinTP-Connect, Libra Internet Bank evaluează soluția din punct de vedere tehnic și funcțional, cu scopul perfecționării acesteia în parteneriat cu echipele Allevo implicate în analiza, dezvoltarea, testarea și implementarea cerințelor.
Scenariile acoperite de această versiune pilot se referă la:
• autentificarea utilizatorului final (client Libra Internet Bank) prin intermediul unei aplicații oferite de către un prestator extern de servicii financiare (TPP) și al serverului de autentificare al băncii, utilizând metoda multi-factor;
• autorizarea prestatorului de servicii financiare (TPP) de către utilizatorul final (client Libra Internet Bank), cu scopul de a-i permite acestuia să acceseze în numele său istoricul tranzacțiilor corespunzătoare conturilor pe care le deține banca.
Conform arhitecturii propuse de Allevo, varianta completă a soluției FinTP-Connect va asigura următoarele funcționalități:
• management al API-urilor;
• identificare furnizori terță parte (TPP);
• verificare și validare TPP pentru acces servicii;
• management al regulilor pentru aplicarea autentificării stricte a clienților;
• management al activității desfășurate de către utilizatori prin intermediul TPP;
• gestionarea riscurilor de fraudă;
• management al serviciilor apelate de utilizatori prin intermediul TPP;
• configurare formate de intrare a solicitărilor de la TPP și de ieșire a răspunsurilor întoarse de sistemele de core banking.
„Ne preocupă constant adoptarea noilor tehnologii în derularea serviciilor noastre. Ca atare, am răspuns cu mare interes propunerii Allevo de a evalua versiunea pilot a FinTP-Connect pentru alinierea la cerințele Directivei PSD2”, a declarat Alexandru Dionian, Directorul Diviziei IT Libra Internet Bank.
„Suntem extrem de încântați de colaborarea cu Libra Internet Bank și de deschiderea lor pentru demararea unui proiect de asemenea anvergură, care s-a bucurat de implicarea entuziastă a întregii noastre echipe. Odată puse la punct detaliile tehnice și cerințele de business, specialiștii noștri împreună cu cei ai băncii și-au unit eforturile pentru a perfecționa această soluție într-un timp record, animați de amploarea și viteza pe care o capătă revoluționarea industriei financiar-bancare”, a spus Sorina Bera, CEO Allevo.