Acasă Blog Pagina 44

yochef.ro, prima platforma gratuita pentru rezervari si comenzi restaurante din Bucuresti

0
yochef.ro

Zeyshare Ventures, dezvoltatorul de companii din sectorul tehnologiei, lanseaza cel mai recent start-up din sectorul FoodTech pe piata din Romania: yochef.ro, prima platforma gratuita pentru rezervari si comenzi restaurante.

Aceasta platforma smart pune la dispozitia utilizatorilor doua servicii online principale: unul pentru a rezerva o masa (sau eveniment) si altul pentru a comanda mancare, avand chiar optiunea de pick-up delivery, in care clientii pot ridica personal comanda din restaurant fara alte costuri.

Pentru inceput, yochef este disponibil in Bucuresti, urmand ca in perioada urmatoare sa se extinda si in celelalte mari orase ale Romaniei.

Principalul avantaj al platformei yochef.ro este faptul ca restaurantele, barurile si cafenele inregistrate nu platesc niciun comision sau alte taxe, asa cum fac pe celelalte platforme din domeniu, ceea ce inseamna mai multi clienti pentru acestea si un profit mai ridicat.

Acest concept genereaza un avantaj major si in privinta utilizatorilor yochef, care, in final, beneficiaza de un cost redus, precum si de discount-uri din partea restaurantelor, functionand ca un sistem de fidelizare al clientilor.

Pe langa aceste servicii, yochef reprezinta o comunitate a sectorului HoReCa, fiind printre altele si o sursa de informatii si review-uri din partea clientilor.

Bogdan Atanasiu, Manager & Fondator, Zeyshare Ventures: “Piata de food delivery din Europa a cunoscut o crestere spectaculoasa in ultimii ani in detrimentul modelului clasic de afaceri al unui restaurant, tendinta ce s-a extins si in Romania . Conceptul din spatele yochef consta in sprijinirea restaurantelor de a ramane relevante pe aceasta piata prin adaptarea la tendintele din tehnologie si nevoile actuale ale clientilor.

Industria HoReCa din Romania include peste 16.000 de companii, dintre care aproape 10.000 sunt in sectorul restaurantelor, iar scopul nostru este sa devenim cea mai mare comunitate HoReCa din Romania. Astfel, pe de o parte, punem la dispozitia restaurantelor, barurilor si cafenelelor, instrumente digitale, precum rezervari si comenzi online, prin care sa iti creasca afacerile in mod organic, fara costuri suplimentare, iar de cealalta parte, la dispozitia utilizatorilor nostri, punem un sistem de fidelizare, informare si explorare prin care beneficiaza de oferte, discount-uri, comoditate si incredere in acest sector.”

Asadar, yochef.ro readuce in prim-plan clasicul, dar nedemodatul mers la restaurant, alaturi de comoditatea unei comenzi cu livrare acasa. Alegerea ramane la indemana clientului, pe yochef.ro fiind disponibile ambele variante. Bon appetit!

Banner SapunulCheia.ro

Antares Romania isi planifica intreaga productie in doar 15 minute

0
scaune ergonomice

Antares Romania, cel mai mare producator de scaune ergonomice din tara, isi planifica activitatea din cele doua fabrici in doar 15 minute. Inainte de a utiliza solutiile Senior Software, producatorul dedica chiar si 8 ore operatiunilor de planificare a productiei.

Producatorul de scaune Antares Romania a redus timpul de planificare a productiei de la 8 ore la 15 minute, pentru cele doua fabrici din Cluj si Harghita. Aceasta performanta se datoreaza sistemelor pentru gestiunea productiei (APS si MES), furnizate de Senior Software.

“Implementarea MES si APS reprezinta o solutie completa pentru productie, de o rapiditate excelenta pentru toate functiile care trebuie sa se intample in planificare. In momentul de fata, planificarea productiei dureaza undeva la 15 minute pentru doua fabrici, iar inainte dura intre 3 si 4 ore pentru fiecare fabrica”, a declarat Laczko Hunor, Director de Productie – Antares Romania.

Reprezentantul Antares a adaugat ca pentru a utiliza sistemul APS, operatorii nu au nevoie de cunostinte tehnice, ci doar de un training de baza. Totodata, cu solutia MES de la Senior Software, producatorul de scaune reuseste sa organizeze rapid comenzile si sa urmareasca productia de la A la Z. In plus, ca urmare a optimizarii timpilor de lucru si datorita nivelului ridicat de vizibilitate asupra operatiunilor din fabrica si asupra stocurilor, compania a crescut semnificativ gradul de eficienta.

“In cazul solutiei APS s-a creat un algoritm special pentru Antares, care tine cont de tot ce folosim noi, incepand de la elementele standard precum comenzile de vanzare, stocurile, capacitatea resursei umane si pana la fluxul intern de lucru. Planul detaliat din APS poate fi exportat pe tablete prin sistemul de urmarire a productiei.

MES este un sistem foarte simplu, cu doar 3-4 butoane. Trebuie doar sa tii minte ce comanda ti s-a dat, iar odata ce ai terminat, te intorci si raportezi ca ai finalizat task-ul. Toate aceste lucruri sunt urmarite in spate si se vad in real time in planificarea productiei”, a completat Laczko Hunor.

Odata cu utilizarea sistemelor de management al productiei de la Senior Software, Antares Romania a obtinut si alte beneficii care au dus la imbunatatirea business-ului:

 Plan complet: echipa stie exact ce trebuie sa produca, cand si cu ce materiale/resurse;
 Reguli multiple de planificare, cu posibilitatea de alege scenariul potrivit in functie de situatie;
 Optimizare inca din momentul distribuirii task-urilor, alocarea acestora realizandu-se in functie de capacitatile angajatilor, resursele disponibile etc.;
 Modificari procesate in timp real, fara erori si fara a afecta activitatea angajatilor;
 Gestionare pentru toate comenzile din cadrul companiei;
 Urmarire stocuri si eficienta personal;
 Verificare corecta pentru necesarul de materiale;
 Statistici detaliate (realizate pe baza raportarilor inregistrate in APS) pentru fiecare model din productie sau in functie de performanta fiecarui angajat.

Despre Antares Romania

Compania face parte din grupul international ceh Antares, fondat in anul 1992, unul dintre cei mai mari producatori de scaune de birou din Europa Centrala si de Est, care si-a extins afacerea prin filialele din Romania, Bulgaria, Slovacia, Ungaria si Serbia. Filiala din Romania si-a inceput activitatea in 1998 iar, in prezent, compania detine doua unitati de productie, in judetele Cluj si Harghita. Portofoliul Antares Romania include scaune pentru birou, scaune fixe pentru conferinte, fotolii manageriale, scaune pentru auditorium, sali de cinema si teatru, scaune ergonomice operationale si nu numai.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

mallcopii.ro – Stiati ca a aparut singurul marketplace destinat copiilor ?

0
marketplace destinat copiilor

mallcopii.ro – Stiati ca a aparut singurul marketplace destinat copiilor?

Jucarii pentru copii? Imbracaminte si incaltaminte pentru copii si bebelusi? Totul pe marketplace-ul destinat copiilor, mallcopii.ro

Asa incepe povestea noastra

“Peste 35% din veniturile mele vin din mallcopii.ro marketplace” Ionescu Maria,director Copiifericiti.com Romania

Dar ce este marketplace ul mallcopii.ro ?
mallcopii.ro Marketplace este sistemul prin care partenerii mallcopii.ro isi afiseaza propriile produse pe mallcopii.ro, alaturi de produsele vandute direct de catre mallcopii.ro. Clientii pot comanda simultan atat produse mallcopii.ro cat si produse din oferta oricarui partener mallcopii.ro.

Cum poti deveni vanzator in platforma mallcopii.ro Marketplace

Sistemul mallcopii.ro Marketplace este disponibil pentru toti comerciantii care pot oferi o gama consistenta de produse din cel putin o categorie din retail, au experienta si resursele pentru a livra rapid comenzile clientilor si asigura serviciile post-vanzare. Acestia trebuie sa aiba capacitatea sa acopere intreg teritoriul Romaniei.

Daca doresti sa devii vanzator in platforma mallcopii.ro Marketplace ingregistreaza-te ca si vanzator cu informatiile despre profilul companiei tale. Dupa ce evaluam si validam profilul, si imediat ce vanzarea produselor tale in mallcopii.ro Marketplace va fi posibila, te vom contacta pentru a stabili impreuna detaliile colaborarii.

Unde ajung banii de pe produsele vandute?
Intotdeauna ajung in contul vanzatorului si niciodata in contul mallcopii.ro

Sa vina vara si pe piata online destinata copiilor!Cele mai mici preturi de pe piata pentru cumparatori.

Banner SapunulCheia.ro

Școala de Vară la Antipa

0
Școala de Vară la Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copiii cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani într-o fascinantă incursiune în lumea cunoașterii științifice!

Timp de 8 săptămâni, între 24 iunie și 6 septembrie 2019, tinerii naturaliști care vor urma cursurile Școlii de Vară de la Antipa vor fi implicați în activităţi de cunoaştere şi de ocrotire a naturii, prin întâlniri directe cu cercetătorii care lucrează în muzeu. În această perioadă, vom organiza 8 module speciale care vor avea loc de luni până vineri, între orele 10:15 și 12:15, atât în Sălile Atelier cât și în grădina muzeului și parcurile din București.

Primul modul al Școlii de Vară va începe luni, 24 iunie, cu o poveste despre „Familia mea și alte animale”, o istorie născută din paginile cărții cu același nume apărută la Editura Art și semnată de Gerard Durrell – renumit zoolog și cercetător în domeniul conservării speciilor de animale aflate în pericol. Cercetătorii muzeului, Dr. Oana Paula Popa și Dr. Elena Iorgu vă invită la o călătorie de inițiere în tainele faunei și florei insulei Corfu, insula de smarald, o comoară a Greciei, un spațiu de poveste cu grădini luxuriante, colorate feeric, care ascund o multitudine de vietăți interesante și țărmuri însorite, pline de viață. De la cercetătorii muzeului vom afla care sunt principalele specii de animale și plantele caracteristice regiunii mediteraneene, dar mai ales cum anume ne putem transforma în mici exploratori pe perioada vacanțelor petrecute alături de cei dragi. Parcurgând împreună acest modul vom învăța cum putem „colecta” amintiri și cunoștințe despre natură din fiecare loc minunat în care ajungem.

Între 1 și 5 iulie, la „Ora păsărilor”, pasionații de ornitologie vor afla de la Dr. Angela Petrescu „de ce cântă păsările şi ne încântă, când vin şi unde pleacă ele, unde își fac cuibul, câţi pui au, sau ce mănâncă”. În timpul incursiunilor în grădina Muzeului, precum și în parcurile vecine din București, copiii vor învăţa să privească păsările, să le descopere viaţa şi numele, să le asculte cântecul şi să le studieze îndeaproape.

O parte din tainele ascunse ale naturii vor fi dezvăluite în săptămâna 8 – 12 iulie celor care vor dori să privească „Natura la microscop”, sub coordonarea specialiștilor muzeului, Dr. Ana-Maria Krapal, Dr. Rozalia Motoc, Drd. Alexandra-Florina Popa, Drd. Andreea-Maria Brezeanu și Dr. Andrei Ștefan. Folosind instrumente științifice din propriul laborator, coordonatorii acestui curs le vor dezvălui copiilor aspecte inedite din misterioasa lume a vietăților microscopice și a structurilor mărunte din natură.

În următorul modul al Școlii de Vară, tinerii cursanți vor face cunoștință cu specii ocrotite din fauna României, cum ar fi croitorul de fag sau fluturele de foc, aspretele, pelicanul comun, râsul sau țestoasa de baltă. De asemenea, copiii vor afla de la cercetătorii muzeului de ce unele specii de animale ajung să aibă nevoie de ocrotire, și vor afla ce putem face fiecare dintre noi pentru a le oferi această protecție. Modulul „Animale ocrotite” se va desfășura în perioada 15 – 19 iulie în Sala Atelier de la etajul Muzeului și va fi coordonat de către Dr. Alexandru Iftime.

Între 22 și 26 iulie vă invităm să explorați împreună cu Dr. Costică Adam, Dr. Cristina Constantinescu și Angel Irimia, lumea ascunsă a paraziților! În modulul „Viața de parazit – traiul pe cârca altuia!” vom afla cât de diverse și ingenioase sunt modurile de adaptare la viața de parazit. Vom afla cât de mare este diversitatea speciilor de paraziți, cum arată dacă îi privim la microscop, cum unii reușesc să treacă neobservați de animalele pe care le parazitează și dacă într-adevăr paraziții își merită prostul renume pe care îl au, sau dacă au o importanță mai mare decât am crede noi.

Știați că distrugerea habitatelor, poluarea chimică sau intensificarea agriculturii mecanizate pot duce la declinul populației de insecte? Vom mai putea, oare, numi peste câteva zeci de ani Terra- „planeta insectelor”? Puteți afla răspunsul la aceste întrebări participând în perioada 29 iulie – 2 august la modulul „Planeta insectelor”, coordonat de specialistul muzeului, Andreea Cătălina Drăghici.

Între 26 și 30 august vă invităm la o întâlnire specială cu „Uriașii mărilor și oceanelor”! Deși balenele, delfinii și rechinii sunt printre cele mai studiate organisme acvatice, secretul comportamentului lor este încă învăluit în mister. Ce reprezintă „cântecul balenelor” sau „de ce migrează rechinii” sunt doar câteva dintre enigmele la care vom încerca să găsim răspuns împreună cu specialistul muzeului, Drd. Mara Nilca. În cadrul acestui modul vom învăța despre speciile reprezentative de balene, delfini și rechini din lume, iar coordonatorul cursului ne va arăta cum să diferențiem mamiferele marine de pești, prin elemente cheie de recunoaștere.

În săptămâna 2 – 6 septembrie, pasionații de paleontologie și științele naturii se vor întâlni cu dinozaurii și alte animale preistorice, în cadrul ultimului modul al Școlii de Vară de la Antipa, coordonat de Dr. Tiberiu Sahlean. Copiii vor avea prilejul să descopere ce s-a întâmplat cu toate aceste animale, de la micuții trilobiți și până la uriașii dinozauri care, pe parcursul a circa 185 milioane de ani, au stăpânit uscatul, precum și unde sau de ce au dispărut?

Înscrierea participanților se poate face prin formularul de rezervare: https://antipa.ro/rezervari.
Programările se vor face în ordinea înscrierii, în limita a 15 locuri/modul, iar costul de participare/ modul este de 180 lei/copil sau 320 lei/2 frați, respectiv 320 lei/ 2 module/participant.

Sponsor: MOL România
Parteneri: DaVinci Learning, Editura Art
Parteneri media: Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, HotNews.ro, National Geographic Romania, agendacopiilor.wordpress.com.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Antipa: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Printul – prima opțiune de promovare la deschiderea unui nou magazin

0
Printul

La nivel național se dezvoltă un nou trend al magazinelor de prezentare sau de vânzare care aparțin brandurilor din industria mobilei, designului interior și nu numai. Această nouă direcție se datorează cererii mari venite din partea cumpărătorilor, care își doresc case cu un design personalizat și completat de piese de mobilier făcute la comandă sau care corespund noilor curente în domeniu.
Deschiderea magazinelor oferă cumpărătorilor o varietate de opțiuni de cumpărare, însă, în acest context, pentru producători și distribuitori, atragerea publicului țintă poate fi o misiune mai dificilă. În acest sens, brandurile investesc în activități de promovare în online și offline menite să contribuie la construirea unei identități vizibile, care să corespundă cerințelor clienților. Aceste branduri aleg să comunice cu publicul țintă înainte deschiderii magazinelor, cu scopul de a penetra piața și de a stabili un dialog cu posibilii clienți.
„Tot mai multe companii lansează campanii de promovare înainte de a deschide oficial un magazin într-un oraș, iar unul dintre motive este dorința de a iniția o discuție cu posibilii clienți și de a-și marca prezența în comunitate. Știm că planurile de renovare se stabilesc pe o perioadă mai lungă, iar implementarea acestora durează. În acest sens, producătorii derulează campanii de advertising prin care își promovează produsele, înainte de a deschide magazinul, astfel încât să își mărească șansele de a fi o opțiune pentru cumpărători”, explică Călin Pascu Manager General, Agenția de Print.
Companiile aleg canale de comunicare din online și offline pentru a asigura o diseminare uniformă la nivel național a informațiilor. Astfel, acestea aleg printul sub forma cataloagelor de prezentare, flyere, materiale autocolante, bannere, vouchere și nu numai. „Brandurile aleg să folosească printul atunci când deschid noi magazine sau showroom-uri de prezentare pentru a completa strategia din online. În egală măsură, această acțiune este implementată cu scopul de a ajunge la prospecții la care, în mod normal, nu ar avea acces prin intermediul canalelor din online, fie pentru că aceștia ignoră sau nu au încredere în aceste forme de promovare, fie pentru că nu sunt activi pe rețelele sociale, completează Călin Pascu Manager General, Agenția de Print.
Campaniile de print marketing sunt eficiente datorită faptului că ajută la construirea unei punți între branduri și publicul țintă. În ceea ce privește lansarea campaniei de promovare înaintea deschiderii oficiale, aceasta are succes prin faptul că trezește interes și mărește șansele de a-l convinge pe cumpărător să se informeze despre produse, și să decidă să facă o achiziție din magazinul offline sau online.

Banner SapunulCheia.ro

Parmafood a redus cu 50% timpul de planificare bugetara, folosind sistemul SeniorCPM

0
Parmafood

Parmafood a redus la jumatate timpul necesar pentru operatiunile de planificare bugetara si rapoartare financiara, folosind solutia SeniorCPM de la Senior Software.

Parmafood Group Distribution a renuntat la programele invechite de tip Excel si a automatizat complet procesul de planificare bugetara din companie. Cu sistemul CPM pentru managementul performantei de la Senior Software, distribuitorul din Bucuresti a redus cu 50% timpul alocat pentru pregatirea bugetelor si a rapoartelor.

Dupa o colaborare de succes de peste 10 ani, managerii Parmafood au apelat din nou la echipa Senior Software din nevoia de a urmari mai eficient raportul lunar de profit si pierdere (P&L) pe divizie/ brand/ produs si de a intocmi cu acuratete bugetul de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client.

“Printre beneficiile obtinute dupa implementarea sistemului SeniorCPM se numara: in primul rand, inlocuirea fisierelor Excel; reducerea cu 50% a timpului alocat organizarii si consolidarii bugetului; un control sporit asupra cheltuielilor la nivel de responsabil de buget; posibilitatea de a urmari in timp real evolutia marjei de profit la nivel de produs si scaderea timpului de livrare a rapoartelor manageriale”, a explicat Adrian Cainamisir – Director Operatiuni Parmafood.

De asemenea, prin implementarea solutiei CPM, Parmafood profita acum de functionalitati importante precum:

• Intocmirea automata a bugetului lunar de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client
• Calcularea automata si urmarirea raportului de profitabilitate la nivel de articol
• Estimarea tipurilor de costuri din facturile de tip discount off-invoice
• Punctarea estimarilor de facturi suport furnizori si discount clienti cu facturile sosite ulterior direct in sistem
• Calcularea si urmarirea raportului Profit & Loss (profit si pierderi), incluzand estimarile de discounturi acordate si primite
• Posibilitatea de a urmari distinct pe Key Account, Horeca si Retail a tuturor veniturilor si cheltuielilor repartizate pana la nivel de SKU si partener
• Detalierea si monitorizarea cheltuielilor (clasificare – directe, indirecte; repartizare in functie de SKU si partener; mapare in bugetul de cheltuieli; urmarire cheltuieli actuale vs. buget)
• Alocarea facturilor de servicii pe centre de cost
• Repartizarea cheltuielilor logistice pe articol, in functie de tipul operatiunii de livrare
• Emiterea unor rapoarte de profitabilitate la nivel de SKU pana la contribution margin
• Un sistem avansat de definire si gestionare a promotiilor si ofertelor din procesul de achizitii si vanzari

Pe langa SeniorCPM, Parmafood utilizeaza si sistemele ERP si SFA de la Senior Software, cele trei solutii oferind viziunea de ansamblu asupra afacerii de care aveau nevoie managerii companiei pentru a lua cele mai bune decizii de business.

“Senior Software, cu care am inceput colaborarea acum 10 ani, a dat dovada ca este partenerul ideal pentru afacerile de distributie, deoarece acorda o atentie deosebita identificarii corelatiilor corespunzatoare pentru eficientizarea activitatilor de business”, a declarat Eugen Savu – Director General Parmafood.

Despre Parmafood Group Distribution

Parmafood este unul dintre principalii jucatori de pe piata romaneasca de distributie a alimentelor si bauturilor, avand in portofoliu o gama de peste 3000 de produse de la 120 de branduri cu renume international precum: Santal, Twining, Tabasco, De Cecco, Mutti, Mazza, Pietro Coricelli, Bonomi etc.
Compania acopera toate segmentele de distributie la nivel national: K.A., HoReCa si Retail Traditional, iar oferta de produse se adreseaza restaurantelor si pizzeriilor, cluburilor/barurilor si bucatariei internationale.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.

Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie, iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Sano Vita si-a triplat vanzarile online cu sistemele Senior Software

0

Sano Vita are vanzari online de trei ori mai mari odata cu implementarea unui pachet de sisteme software unic in Romania. In plus, distribuitorul autohton de alimente vegetariene a observat foarte multe beneficii ale automatizarii afacerii: cresterea productivitatii angajatilor, scaderea timpilor de procesare si livrare a comenzilor si un control deplin al businessului.

Sano Vita, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de alimente vegetariene din Romania, si-a triplat vanzarile dupa investitia intr-un pachet de sisteme software pentru automatizarea si managementul proceselor de business. Distribuitorul a ales solutiile Senior Software din nevoia unor softuri scalabile, ce pot fi personalizate in functie de specificul afacerii.

Astfel, Sano Vita foloseste un pachet de sisteme software unic in Romania, format din solutiile:

E-commerce – pentru vanzare online
SeniorERP – pentru managementul resurselor
SeniorVisualBI – pentru analiza datelor
SeniorWMS – pentru managementul depozitelor
SFA – pentru managementul agentilor de vanzari
SeniorCPM – pentru bugetare si planificare

E-commerce si ERP – Vanzari mai mari, trasabilitate si control deplin

“Cu E-commerce s-a triplat numarul de vanzari pe zona de online deoarece avem o mai buna vizibilitate pe piata si posibilitati variate de promovare. In prezent, avem comenzi din toata tara, o legatura mai stransa cu clientii si informatii transmise fara erori. Se pastreaza istoricul cosului, iar daca o comanda nu este finalizata, dupa o perioada i se reaminteste clientului. In plus, putem face si recomandari orientate dupa preferintele acestora, pe baza istoricului de comenzi”, a declarat Adrian Buica, IT Manager – Sano Vita.

Cu solutia SeniorERP, Sano Vita a obtinut o transabilitate completa, incepand de la comanda plasata de client si pana la livrarea produselor. Totodata, sistemul a permis gestionarea eficienta a resursei umane. “Sistemul ERP ne ajuta sa vedem exact ce face fiecare si, astfel, am stimulat si productivitatea angajatilor, iar acum avem un control chiar foarte bun asupra fortei de munca”, a completat reprezentantul companiei Sano Vita.

WMS – Picking simplificat, depozitare inteligenta si instruire rapida a angajatilor

La cresterea vizibilitatii, a controlului asupra activitatilor de business si a productivitatii angajatilor a contribuit si sistemul WMS pentru managementul depozitelor. Datorita automatizarii operatiunilor si monitorizarii proceselor din depozit, erorile umane din spatiul de depozitare au fost reduse considerabil, iar numarul de comenzi procesate la zi a crescut. Astfel, toti clientii primesc exact ceea ce au comandat intr-un timp mult mai scurt.

Asezarea produselor la raft dupa diferite criterii si regruparea acestora pe categorii a ajutat, de asemenea, la reducerea timpilor de lucru si optimizarea traseelor de picking.

“Cu SeniorWMS, chiar si un angajat nou poate gasi produsul dorit imediat deoarece i se arata pe un terminal mobil locatia articolului si traseul cel mai scurt. Inainte dura cateva saptamani sa invete rutele si unde se afla fiecare produs, acum dureaza maxim 1-2 zile sa se obisnuiasca cu sistemul. Este foarte usor sa instruiesti un angajat nou. In plus, cu ajutorul sistemului stim oricand care angajat lucreaza si cat, dar si ce produse s-au livrat, ora si minutul cand au fost pregatite comenzile”, a specificat Adrian Buica.

BI, SFA, CPM – Strategii de business bazate pe rapoarte si analize corecte

Implementarea SeniorVisualBI a dus la imbunatatirea procesului decizional al companiei, ca urmare a raportarilor axate pe date corecte si relevante obtinute intr-un timp foarte scurt. Pe baza unor analize legate de dispersia geografica a vanzarilor, Sano Vita a descoperit cum si in ce zone sa isi orienteze resursele.
Mai mult, cu solutia SFA distribuitorul a aflat care este gradul de incarcare a fiecarui agent de vanzari in parte. De asemenea, informatiile obtinute din utilizarea acestor solutii, a ajutat managerii Sano Vita sa dezvolte noi strategii de marketing si sa aplice masurile potrivite de business (suplimentarea fortei de munca, relocarea agentilor de vanzari etc).

La dezvoltarea companiei va contribui si solutia de management a performantei. SeniorCPM permite echipei manageriale sa obtina o viziune clara asupra proceselor de bugetare si asupra cash-flow-ului din companie.

Despre Sano Vita

Infiintata in 1995, Sano Vita se numara printre primele afaceri care au introdus in Romania fulgii de cereale si produsele vegetale nemodificate genetic. In prezent, portofoliul companiei include o gama vasta de cereale si preparate din produse vegetale, distribuite prin reteaua proprie. Printre produsele Sano Vita introduse pe piata se numara: berea de ghimbir, laptele de soia, pateul de linte. Cu o cifra de afaceri de peste 15 milioane de euro, compania are patru puncte de lucru si peste 250 de angajati.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.

Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Mihaela Cocîrță devine Managing Partner al Nomade Communication

0

Mihaela Cocîrță a devenit, începând cu luna iunie, Managing Partner pentru agenția de Comunicare și PR Nomade Communication și a preluat Divizia de Creație. Schimbarea are loc la 3 ani după venirea sa în agenție, inițial ocupând poziția de PR Manager. În această perioadă, Mihaela a coordonat proiectele naționale și internaționale ale agenției, implementând concepte și strategii creative pentru clienți.
Mihaela se alătură la conducere Adrianei Cocîrță, Owner Nomade Communication și coordonator al Diviziei de Comunicare Strategică, care a fondat agenția în urmă cu 4 ani, ca urmare a activității profesionale intense pe care a desfășurat-o în calitate de specialist în PR pentru mai multe companii. Nomade este și va fi mereu un business de familie și mă bucur că, împreună cu Mihaela, am reușit să dezvoltăm agenția, menționează Adriana, și abia aștept să implementăm proiectele pe care le pregătim.
Numirea a venit firesc, în contextul dezvoltării companiei din ultima perioadă și formării a două divizii: cea de creație și cea de strategie. Divizia de Creație înglobează toate serviciile pe care le oferim, iar această abordare structurată ne permite să oferim soluțiile integrate de care clienții noștri au nevoie, completează Adriana.
În noul său rol, Mihaela este responsabilă de consolidarea și implementarea campaniilor creative de comunicare, PR și social media oferite clienților, îmbinând pasiunea pentru tot ce este nou în industrie cu abordare progresivă. În egală măsură, Mihaela coordonează echipa creativă, alături de care consolidează punți de comunicare între branduri și comunitățile lor. Cred în puterea creativității și a curajului în dialogul onest și mă bucur că am oportunitatea de a focaliza aceste valori în comunicarea pentru brandurile pe care le reprezentăm. Decizia pe care am luat-o împreună a venit natural în urma debriefing-urilor și meeting-urilor cu clienții, întrucât am identificat șansa de a implementa concepte complexe în noua formulă.
Hotărârea de a construi cele două divizii se datorează dorinței de a oferi rezultate măsurabile clienților și de a maximiza impactul comunicării prin strategii inovative, care vin în completarea strategiei de business a clienților.
Agenția de comunicare și PR Nomade Communication oferă fiecărui client o strategie de comunicare integrată și adaptată, al cărei scop principal este ca, prin schimbarea perspectivei, să genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public țintă, ci pentru toate categoriile de stakeholders ale unei companii.

Banner SapunulCheia.ro

Parmafood a redus cu 50% timpul de planificare bugetara, folosind sistemul SeniorCPM

0

Parmafood a redus la jumatate timpul necesar pentru operatiunile de planificare bugetara si rapoartare financiara, folosind solutia SeniorCPM de la Senior Software.

Parmafood Group Distribution a renuntat la programele invechite de tip Excel si a automatizat complet procesul de planificare bugetara din companie. Cu sistemul CPM pentru managementul performantei de la Senior Software, distribuitorul din Bucuresti a redus cu 50% timpul alocat pentru pregatirea bugetelor si a rapoartelor.

Dupa o colaborare de succes de peste 10 ani, managerii Parmafood au apelat din nou la echipa Senior Software din nevoia de a urmari mai eficient raportul lunar de profit si pierdere (P&L) pe divizie/ brand/ produs si de a intocmi cu acuratete bugetul de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client.

“Printre beneficiile obtinute dupa implementarea sistemului SeniorCPM se numara: in primul rand, inlocuirea fisierelor Excel; reducerea cu 50% a timpului alocat organizarii si consolidarii bugetului; un control sporit asupra cheltuielilor la nivel de responsabil de buget; posibilitatea de a urmari in timp real evolutia marjei de profit la nivel de produs si scaderea timpului de livrare a rapoartelor manageriale”, a explicat Adrian Cainamisir – Director Operatiuni Parmafood.

De asemenea, prin implementarea solutiei CPM, Parmafood profita acum de functionalitati importante precum:
• Intocmirea automata a bugetului lunar de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client
• Calcularea automata si urmarirea raportului de profitabilitate la nivel de articol
• Estimarea tipurilor de costuri din facturile de tip discount off-invoice
• Punctarea estimarilor de facturi suport furnizori si discount clienti cu facturile sosite ulterior direct in sistem
• Calcularea si urmarirea raportului Profit & Loss (profit si pierderi), incluzand estimarile de discounturi acordate si primite
• Posibilitatea de a urmari distinct pe Key Account, Horeca si Retail a tuturor veniturilor si cheltuielilor repartizate pana la nivel de SKU si partener
• Detalierea si monitorizarea cheltuielilor (clasificare – directe, indirecte; repartizare in functie de SKU si partener; mapare in bugetul de cheltuieli; urmarire cheltuieli actuale vs. buget)
• Alocarea facturilor de servicii pe centre de cost
• Repartizarea cheltuielilor logistice pe articol, in functie de tipul operatiunii de livrare
• Emiterea unor rapoarte de profitabilitate la nivel de SKU pana la contribution margin
• Un sistem avansat de definire si gestionare a promotiilor si ofertelor din procesul de achizitii si vanzari

Pe langa SeniorCPM, Parmafood utilizeaza si sistemele ERP si SFA de la Senior Software, cele trei solutii oferind viziunea de ansamblu asupra afacerii de care aveau nevoie managerii companiei pentru a lua cele mai bune decizii de business.

“Senior Software, cu care am inceput colaborarea acum 10 ani, a dat dovada ca este partenerul ideal pentru afacerile de distributie, deoarece acorda o atentie deosebita identificarii corelatiilor corespunzatoare pentru eficientizarea activitatilor de business”, a declarat Eugen Savu – Director General Parmafood.

Despre Parmafood Group Distribution

Parmafood este unul dintre principalii jucatori de pe piata romaneasca de distributie a alimentelor si bauturilor, avand in portofoliu o gama de peste 3000 de produse de la 120 de branduri cu renume international precum: Santal, Twining, Tabasco, De Cecco, Mutti, Mazza, Pietro Coricelli, Bonomi etc.
Compania acopera toate segmentele de distributie la nivel national: K.A., HoReCa si Retail Traditional, iar oferta de produse se adreseaza restaurantelor si pizzeriilor, cluburilor/barurilor si bucatariei internationale.

Despre Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.

Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie, iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp Internațional susține Directiva IDD și noile standarde internaționale din industria asigurărilor private

0

Directiva europeană privind Distribuția în Asigurări – IDD (Insurance Distribution Directive) a intrat în vigoare la 1 octombrie 2018 și a generat o serie de schimbări în industrie datorită noilor reglementări cu privire la modalitatea în care serviciile de asigurare sunt promovate la nivel internațional.
Unul dintre principalele obiective se referă la faptul că toți asigurații ar trebui să primească acces la servicii de cea mai înaltă calitate, indiferent de țara în care se află.
La fel de important este faptul că această directivă reglementează și permite companiilor de brokeraj să creeze produse de asigurare.
MediHelp Internațional a avut mereu în vedere, atât nevoile specifice ale persoanelor care au accesat asigurări private de sănătate, cât și dinamica pieței, motiv pentru care a promovat planuri personalizate de asigurări medicale private, realizate cu sprijinul companiilor de asigurare partenere, arată Alexandra Gardan, Director de Dezvoltare al MediHelp Internațional.
O altă prevedere importantă a IDD se referă la obligativitatea analizei detaliate și documentate a nevoilor prospecților de către intermediari. Astfel, pe baza informațiilor declarate, companiile de asigurare le vor putea oferi clienților, pachete individualizate de asigurări.
MediHelp a procedat la aceasta analiză încă de la începutul activității și a oferit întotdeauna soluții de asigurare adecvate nevoilor cumpărătorului. Acestea au inclus toate serviciile dorite, fie că vorbim despre servicii in ambulatoriu, analize și investigații medicale complexe ori prevenție, fie că vorbim despre servicii de spitalizare, inclusiv tratament pentru cancer, servicii de transplant sau maternitate, completează Alexandra Gardan.
Altă prevedere cu un impact semnificativ asupra industriei se referă la alinierea dintre IDD și legislația europeană care permite colaborarea între companiile de brokeraj pentru a promova aceleași produse de asigurare. În acest sens, Alexandra Gardan menționează: Ne bucură foarte mult faptul că acum co-brokerajul este permis și în România, facilitând introducerea unor produse de asigurare noi și competitive în piață. Astfel, colaborarea dintre companiile de brokeraj poate aduce mai multe avantaje clienților prin cumularea expertizei intermediarilor.
În cele din urmă, directiva își propune să promoveze condiții de concurență echitabilă, în termeni de egalitate între intermediari, acest principiu venind în sprijinul persoanelor asigurate deoarece acestea vor beneficia de un grad crescut de calitate a serviciilor de asigurare și de protecție.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE