Acasă Blog Pagina 4002

Diplomati si lideri de business din tara si strainatate se vor reuni la Bucuresti in data de 15 noiembrie 2018 in cadrul celei de-a treia editii a Conferintei Internationale de Business Diplomacy – parte a programului Diplomacy360

0

Bursa Română de Afaceri, în parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate, organizează in data de 15 noiembrie 2018 la Ramada Parc Hotel din Bucureşti, cea de-a treia ediţie a « Diplomacy360 / Business Diplomacy Conference »

Conferinta va aduce impreuna peste 200 de participanti din tara si strainatate, din cadrul Ambasadelor straine la Bucuresti, Institutiilor Publice, mediului de afaceri dar si din randul liderilor din diverse domenii, care apreciaza ca diplomatia le poate oferi tehnici si metode pentru a anticipa noile riscuri si a valorifica oportunitatile aparute, si respectiv a deveni mai competitivi intr-o lume globala caracterizata prin volatiliate, incertitudine, complexitate si ambiguitate.

Participantii la Conferinta vor afla de la cei 20 de speakeri din tara si strainatate (diplomaţi, oficiali, oameni de afaceri şi experţi în relaţii internaţionale) ce metode şi tehnici specifice diplomatiei pot folosi pentru a exploata noi oportunităţi într-un mediu global aflat in continua schimbare dar şi cum să anticipeze riscurile şi piedicile care le pot încetini sau bloca dezvoltarea organizatiei pe care o reprezinta.

Diplomacy360 / Business Diplomacy Conference se adreseaza in principal reprezentantilor mediului de afaceri (manageri de companii multinationale, antreprenori si oameni de afaceri, decidenti din companii), diplomatilor, oficialitatilor si altor categorii profesionale interesate de multiplele sinergii existente intre diplomatie si diverse sectoare de activitate dintre mentionam : cultura, media & jurnalism, business, sport, securitate informatica si digitala, clima si administrarea oraselor. Nu in ultimul rand, evenimentul este recomandat tinerilor aflati in explorarea de noi orizonturi profesionale.

Noutatea adusa de a treia editie a Conferintei, care se desfasoara sub auspiciile programului Diplomacy360, consta in faptul ca pentru prima data in Romania, se pun in dezbatere, integrat, concepte precum sunt: Digital Diplomacy, City Diplomacy, Cultural Diplomacy, Spot Diplomacy, Cyber Diplomacy, Media&Journalism Diplomacy, Business Diplomacy si Climate Diplomacy.

Participantii vor intelege cum se poate vedea lumea dincolo de aparente, prin ochelarii diplomatului special educat pentru a solutiona situatii critice si dezvolta relatii intr-un mediu global.

Paradigmele de lucru se schimba rapid, fiind sensibil influentate de factori geopolitici, tehnologici si economici care nu mai tin doar de elementul national, iar aceste schimbari genereaza atat amenintari cat si oportunitati pentru organizatii si companii.

Pentru a opera sustenabil si a-si proteja interesele, organizatiile trebuie sa-si dezvolte competente interne care sa le permita crearea, cultivarea si managementul relatiilor de nivel inalt, cu grupuri de interese internationale, factori guvernamentali, neguvernamentali si privati influenti si relevanti pentru activitatea acestora. Acest fapt necesita un mod de a fi, respectiv de a vedea, analiza, planifica si actiona, uneori in conditii ostile, iar diplomatia ofera liderilor din diverse sectoare multe din uneltele si metodele necesare pentru a reusi.

Toti cei interesati de participarea la evenimentul international Diplomacy360 / Business Diplomacy Conference, pot contacta organizatorii la numarul de telefon 021-266.56.77 sau pot gasi detalii si isi pot rezerva locul prin intermediul site-ului Conferintei https://business-diplomacy.ro/conferinta-2018/ care permite plata on-line cu cardul sau transfer bancar.

Tichetele de participare la tarif special sunt disponibile pana la data de 8 Octombrie 2018. Dupa aceasta data, tichetele vor putea fi achizitionate la tariful de 119 Euro+TVA.

Programul Business Diplomacy a demarat in anul 2015 si a constat deja in organizarea a trei evenimente anuale importante pe aceasta tema, cu participare internationala. Anul trecut Conferinta Internationala de Business Diplomacy – ca parte a programului Diplomacy360, s-a desfasurat la Sheraton Bucharest Hotel pe data de 9 Noiembrie si a reunit peste 160 de participanti din tara si strainatate (25 de nationalitati) si 19 speakeri: diplomati acreditati la Bucuresti, reprezentanti ai unor institutii de profil, oameni de afaceri, manageri de companii si alti experti in relatii internationale. In completarea programului de conferinte, la solicitarea participantilor din anii precedenti, in zilele premergatoare Diplomacy360 / Business Diplomacy Conference 2018 va fi organizat si primul Workshop de Business Diplomacy din Romania (12 & 13 Noiembrie 2018).

BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.

Diplomacy360 / Business Diplomacy Conference este organizat de Bursa Romana de Afaceri & Centrul de Strategii Aplicate si sustinut de: Global Vision

Partenerii evenimentului sunt: Jockey Club, CCIBRP, RE:START ROMANIA, BCCBR, Aries & Global Intelligence

Parteneri Media: Ziare.com, Transilvania Business, Business24, The Times – Legal Innovation, caleaeuropeana.ro, Manager Express, PRbox.ro, Intervio, Canal33

Banner SapunulCheia.ro

Soluții complete VELUX pentru renovarea inteligentă a podului

0

Pentru că toamna este sezonul schimbărilor în locuință, VELUX România vine în întâmpinarea celor care doresc să își renoveze podul cu un scurt ghid pentru o transformare inteligentă a acestuia în mansardă, dar și cu o campanie promoțională pentru soluția completă VELUX. Astfel, urmând câțiva pași simpli, proprietarii de case se pot bucura de mai mult spațiu, lumină naturală, ventilație, priveliște și, nu în ultimul rând, de facturi mai mici la întreținere.

Renovarea podului este o soluție atractivă și economic avantajoasă pentru a câștiga mai mult spațiu. În procesul de renovare, ferestrele de mansardă VELUX, conferă spațiului o nouă dimensiune: lumina naturală devine elementul cheie prin care se fructifică la maximum fiecare metru pătrat al podului. Chiar și cu un buget mic, dar cu un plan inteligent de renovare, spațiul de sub acoperișul în pantă poate deveni cea mai plăcută încăpere din întreaga locuință.

Pentru ca renovarea podului să fie un succes, proprietariilor de case li se recomandă să țină cont de câteva obiective principale. Iată recomandările specialiștilor VELUX:

1) Evaluarea spațiului din pod
O primă evaluare a spațiului de sub acoperiș se poate face în funcție de forma acoperișului și de unghiul de înclinare al acestuia. Pentru ca podul să devină mansardă locuibilă, este necesar să existe cât mai mult spațiu în care să se poată sta în picioare. Înălțimea ideală este de cel puțin 2,5 metri, deși se poate obține spațiu suficient și cu o înălțime de 2 metri. Panta acoperișului trebuie să fie de minimum 15 grade, astfel încât să se poată monta ferestrele de mansardă.

2) Obține o imagine a rezultatului final
Cu ajutorul aplicației gratuite MyDaylight pentru smartphone și al unei perechi de ochelari VR, proprietarii de poduri nelocuite pot vedea în cele mai mici detalii cum va arăta mansarda înainte de a se apuca de construit. Prin simpla selectare a parametrilor – dimensiunea spațiului, forma și panta acoperișului – și prin adăugarea ferestrelor de mansardă în combinațiile dorite de fiecare utilizator, se obține o imagine cât mai reală a modului în care va arăta viitoarea mansarda. Efectele luminii naturale pot fi observate în timp real, de pe propriul smartphone, fie într-o simulare 3600, fie prin intermediul realității virtuale.

3) Destinația mansardei
În funcție de nevoi, podul poate fi transformat în orice încăpere. Indiferent ce destinație va avea mansarda, este esențial să fie suficient de luminoasă, cu alte cuvinte, suprafața vitrată trebuie să fie de minimum 10% din cea totală.

4) Reabilitare termică – beneficii pe termen lung
Podurile nefolosite, sunt, de regulă, insuficient izolate, ceea ce generează pierderi de căldură prin acoperiș. Odată cu procesul de renovare, atât pereții, cât și învelitoarea vor beneficia de reabilitarea termică corespunzătoare. Astfel, prin renovare se poate obține o temperatură confortabilă pe tot parcursul anului, cât și o diminuare a facturii la încălzire în timpul iernii pentru întreaga casă.

5) Ferestrele de mansardă
Lumină naturală din abundență, ventilație, climat optim și sănătos, dar și priveliște încântătoare – toate devin posibile odată cu alegerea și montarea ferestrelor VELUX în mansardă. Având în componență un geam termoizolant din trei foi de sticlă și un sistem izolator unic denumit ThermoTechnologyTM, acestea se comportă în sezonul rece asemeni unui scut puternic împotriva vântului și temperaturilor scăzute.

Pentru a veni în ajutorul celor care dau start reamenajării podului, în această toamnă, VELUX România lansează campania „Toamna la VELUX… se numără cadourile!” prin care încurajează achiziționarea de soluții complete pentru iluminarea mansardei. Astfel, la cumpărarea unei ferestre de mansardă VELUX împreună cu o ramă de etanșare, un kit de izolare termică și protecție, precum și a unui rulou interior opac, cumpărătorii vor primi premii în valoare de maximum 150 lei/soluție cumpărată. Campania se desfășoară între 15 septembrie – 30 octombrie 2018. Mai multe detalii: http://www.velux.ro/campanii/alege-solutia-completa

Despre VELUX România
De 21 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constat în cauze sociale și în viața comunității brașovene.
Pentru mai multe informații accesați www.velux.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Proenzi® Transmaraton – alergăm de șapte ani împreună, pe cea mai frumoasă șosea din lume!

0

În weekendul trecut a avut loc cea de-a șaptea ediție Proenzi® Transmaraton: pe 16 septembrie 240 de participanți și-au testat limitele în cadrul celor cinci probe de alergare: zeceton (10km), semimaraton (21km), treizeciton (30km), maraton (42km) sau ultramaraton (50km).
Lista completă a câștigătorilor poate fi accesată aici: http://bit.do/ew7mw

Transmaraton este prima platformă de running & fundraising din România, în cele 7 ediții până în prezent strângându-se peste 1.100.000 RON pentru proiectele partenerilor – Pădurea Copiilor, Școala de Valori și Hospice Casa Speranței. Această sumă a fost transpusă în păduri plantate și aduse la maturitate, copii excepționali cu acces la programe de educație nonformală și sute de pacienți care au primit îngrijire paliativă gratuită și de calitate.

Compania Walmark, partener tradițional al Transmaratonului încă de la prima ediție, nu a făcut excepție nici anul acesta, fiind sponsor principal și oferind numele competiției. Promotor al libertății prin mișcare, Proenzi – brand aflat în portofoliul Walmark-oferă articulațiilor, mușchilor și tendoanelor o compoziție echilibrată de substanțe importante pentru menținerea pe termen lung a sănătății și flexibilității articulațiilor.

“Când ai, la un loc, cea mai frumoasă șosea montană din lume, 3 asociații și fundații cu proiecte de impact în societate, 50 de voluntari și aproape 250 de alergători inimoși, implicați în susținerea proiectelor sociale și în promovarea mișcării, ca parte a unui stil de viață sănătos, rezultă Proenzi® Transmaraton – cel mai apreciat maraton de șosea din România. Sunt extraordinar de bucuros de reușita evenimentului, de continuitatea lui și a parteneriatului cu Proenzi și, nu în ultimul rând, de aprecierea alergătorilor, mulți dintre ei aflați la a doua, a treia sau chiar a șaptea participare!” a declarat Andrei Roșu, sportiv de anduranță și organizator Proenzi® Transmaraton.

Proenzi își asumă rolul de a educa și de a influența consumatorii să devină mai activi, să aibă un stil de viață sănătos, dar în același timp să acorde o importanță sporită nutriției articulațiilor, #Îngrijirea Completă a Articulațiilor este noua misiune Proenzi și reprezintă cei 3 pași simpli, dar foarte importanți pentru o îngrijire completă a articulațiilor:

Despre Proenzi:
Articulațiile ne ajută să ne mișcăm și să avem o viață activă. Odată cu înaintarea în vârstă, cartilajul articular devine mult mai solicitat, se degradează iar articulațiile își pierd flexibilitatea având nevoie de o îngrijire adecvată.
O îngrjire completă a articulațiilor vă poate ajuta să rămâneți activi și la o vârstă înaintată.
Proenzi®– expertul în îngrijirea articulațiilor – a dezvoltat o gamă largă de produse eficiente pentru nutriția zilnică a articulațiilor, pentru suport în suprasolicitarea mecanică a articulațiilor și pentru obținerea confortului în stările de durere a articulațiilor și a mușchilor.

Proenzi® ArtroStop Intensive cu potențiator de absorbție
• îmbunătățește fiecare mișcare a corpului
• conține un cpmplex de nutrienți cu absorbție ridicată pentru articulații
• pentru confortul articulațiilor, în viața de zi cu zi

Proenzi® ArtroStop Rapid+, pentru nutriția zilnică a articulațiilor
• sprijin pentru articulațiile suprasolicitate din cauza muncii, a sportului sau a excesului de greutate
• are grijă de toate articulațiile – articulația genunchiului, articulațiile șoldului și ale coloanei vertebrale
• efectul pozitiv persistă până la 2-3 luni după utilizare

Proenzi® ArthroStop Cremă, cu efect de relaxare
• sprijină circulația sângelui, în zonele din jurul articulațiilor și mușchilor
• reduce rigiditatea articulațiilor și îmbunătățește mobilitatea acestora
• sprijină funcționarea corectă a articulațiilor

Banner SapunulCheia.ro

ELISABETH MOSS a purtat HILFIGER COLLECTION în cadrul CONFIDENTIAL EMMYS din Los Angeles

0

Tommy Hilfiger anunță că actrița Elisabeth Moss a purtat HILFIGER COLLECTION pentru a găzdui Confidential Emmys din Los Angeles, West Hollywood, California.

Moss a purtat o rochie mulată cu paiete HILFIGER COLLECTION.

HILFIGER COLLECTION este în prezent disponibilă la nivel global în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și pe tommy.com.

UNDE: Hotelul Kimpton La Peer, West Hollywood, California.

CÂND: Duminică, 16 Septembrie, 2018.

DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Tommy Jeans constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.

Banner SapunulCheia.ro

Inchirieri Auto Timisoara

0

Alege West Rent a Car pentru inchirieri auto Timisoara: servicii de calitate, livrare masina in aeroport, 98% clienti multumiti, cel mai bun raport calitate pret.

REZERVA ONLINE SAU CONTACTEAZA-NE LA +40 749 54 09 54

Inchirieri auto Timisoara Aeroport
Daca ajungeti in aeroportul Traian Vuia din Timisoara (TSR) oferim posibilitatea de a prelua / preda masina gratuit. Autoturismele pot fi livrate gratuit in timpul orelor de program (Luni – Duminica 08:00 – 21:30). West Rent a Car aplica in afara programului o taxa fixa de 10 € in situatia de Preluare – Predare masina in afara programului (de la 21:30 – 08:00) din Timisoara sau Aeroportul Traian Vuia. La sosire in aeroportul din Timisoara un agent West Rent a Car va va astepta la iesire din incinta aeroportului cu o pancarta cu numele dumneavoastra. Semnarea contractului, precum si predarea masinii se face in aeroport.

Inchirieri auto Timisoara ieftine
Cauti inchirieri auto Timisoara ieftine? Economiseste timp in cautarea unei oferte de inchirieri auto Timisoara la preturi mici. West Rent a Car ofera servicii de inchirieri auto LOW COST in extrasezon bazate pe transparenta, siguranta, punctualitate. Toate tarifele de inchirieri masini afisate contin: TVA, ASIGURARE, KILOMETRI NELIMITATI, ROVINETA SI ASISTENTA RUTIERA. Numarul nelimitat de kilometri se aplica doar pentru rezervarile de 4 sau mai multe zile. Masina pot fi inchiriata si in afara tarii pe anumite termene si conditii, tariful inchirierii respective se calculeaza in functie de perioada si km efectuati.

Banner SapunulCheia.ro

Häfele România redefinește spațiile interioare cu noile panouri AluSplash®

0

Häfele România, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii și feronerie pentru mobilier, precum și sisteme electronice de control al accesului, inspiră industria și design-ul spațiilor interioare cu noile panouri AluSplash®. Noile soluții reprezintă o alternativă versatilă, ecologică și durabilă la panourile antistrop din sticlă, material acrilic sau faianță. AluSplash® este disponibil pentru vânzare începând cu luna septembrie.
AluSplash® este un panou triplustrat bazat pe aluminiu, cu o suprafață perfect netedă și un finisaj lucios, ce poate fi utilizat în bucătărie, baie sau în scop decorativ. Disponibil într-o gamă largă de culori, AluSplash® aduce funcționalitate și design oricărui spațiu, protejând pereții și dulapurile de umezeală, căldură și murdărie. În plus, este o soluție fiabilă, sigură, cât și ușor de instalat și întreținut.
„Ne dorim să furnizăm clienților noștri mai mult confort, cât și un aspect modern oricărui spațiu rezidențial sau comercial, iar AluSplash® răspunde cu succes nevoilor și tendințelor din prezent. Acesta se alătură gamei noastre variate de produse, fiind o soluție ecologică, cu o aplicabilitate variată, ce respectă cele mai stricte cerințe de siguranță. De asemenea, AluSplash® reprezintă o alternativă perfectă la panourile antistrop clasice, dar mai ales cost eficientă și durabilă, ce nu se sparge și nu se crapă la impact”, declară Rodica Popescu, Managing Director Häfele România.
Cu o rezistență sporită la foc, noua soluție marca Häfele are în componență un interior mineral ignifug ce permite montarea în siguranță în spatele oricărui aragaz sau plită, spre deosebire de panourile antistropi acrilice. În plus, stratul exterior este acoperit cu o vopsea lucioasă, rezistentă la razele UV, ce oferă o reflectivitate similară cu sticla și o suprafață perfect netedă. Fiecare panou este bi-color, astfel încât clienții au libertatea de a alege din peste 20 de culori disponibile în 14 panouri.
Panoul AluSplash® se remarcă și prin caracteristica sa ecologică, în producția sa folosindu-se mai puțină energie față de panourile clasice. Lipsa plumbului și a substanțelor toxice, permite ca producția sa să se realizeze fără emisii de gaze cu efect de seră și să devină 100% reciclabil după utilizare.
Montarea și prelucrarea panoului AluSplash® se poate realiza facil, cu ajutorul uneltelor normale de prelucrare a lemnului, fără a necesita intervenția profesioniștilor. Astfel, instalarea este de 3 ori mai rapidă decât panourile antistrop de sticlă. Datorită grosimii de numai 4mm, AluSplash® poate fi pliat și îndoit la colțuri, oferind un finisaj neted și fără îmbinări. Astfel, acesta devine perfect pentru instalarea pe un perete deja acoperit cu faianță, iar gama completă de profile de margine și colț asigură aspectul curat și modern. Nu în ultimul rând, întreținerea este redusă, impuritățile și depunerile pot fi șterse ușor cu o lavetă cu microfibre.

Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.

Banner SapunulCheia.ro

Reciclare deseuri Ploiesti – servicii competitive de mare amploare

0

Oricand va doriti sa va alaturati procesului de reciclare deseuri Ploiesti noi va suntem mereu alaturi. Mai devreme sau mai tarziu trebuie constientizat faptul ca fiecare dintre noi trebuie sa ne implicam in acest program. Produse din carton, textile, sticla, cutii de aluminiu toate sunt deseuri reciclabile pe care nu ar trebui sa le aruncam pur si simplu la gunoi ci sa le sortam si sa le trimitem spre reciclare si valorificare.

Si pentru ca la nivel global se foloseste o cantitate mare de hartie zi de zi, trebuie sa stiti ca fiecare tona de hartie reciclata  salveaza aproximativ 17 copaci mature si 4000 de kw/h de energie electrica. Daca facem un calcul rapid este absolut ingrijorator faptul ca ne pierdem padurile in pas alert si, in acelasi timp, facilitam numarul imbolnavirilor.  De asemenea, un copac curata aerul de 30 de kilograme de poluanti, imbunatatind astfel stilul de viata.

De aceea, este recomandata reciclarea hartiei pentru ca acest procedeu are efecte foarte mari asupra mediului inconjurator. Trebuie sa admitem faptul ca nu este un efort urias din partea nimanui iar cu pasi marunti fiecare dintre noi are numai de castigat de pe urma acestei activitati. In plus, educatia oamenilor in ceea ce priveste reciclarea, respectiv protectia mediului, ridica standardele de viata in mod considerabil atat pentru noi, cei care ne implicam in acest program de reciclare dar si pentru generatiile urmatoare.

Asadar cu gesturi  mici ne putem bucura de beneficii mari impreuna. Separand zilnic ambalajele din plastic, metal, hartie sau sticla de restul deseurilor vom avea parcuri mai ingrijite, vom respire un aer mai curat si vom economisi o mare cantitate a resurselor naturale. In plus salvand padurile vom salva implicit si milioane de vietati care traiesc acolo.

Reciclare deseuri Ploiesti – absolut necesara

Daca nu facem efortul minim de a ne implica in procesul de reciclare deseuri Ploiesti orasul nostru si chiar intreaga tara va avea numai de pierdut. Este deja demonstrat faptul ca plasticul aruncat in mari si oceane ucid in jur de 1 milion de pasari marine si aproximativ 100.000 de mamifere si pesti, ceea ce este de-a dreptul ingrijorator.Mai mult decat atat, daca nu colectam separate hartia si nu o trimitem spre reciclare pierdem aproape 16 milioane de hectare de padure in fiecare an.

Reciclare deseuri Ploiesti – colectare si valorificare

Chiar daca nu numar mare de persoane au auzit despre colectarea deseurilor in scopul reciclarii, nu toti au decis sa se implice in procesul de reciclare deseuri Ploiesti. Daca nu ati stiut ce anume inseamna acest lucru este momentul sa aflati ca tot ceea ce trebuie sa faceti este sa colectati deseurile in cutii separate si sa le trimiteti spre reciclare apeland la serviciile noastre.Stilios este firma care raspunde prompt si rapid cerintelor dumneavoastra si faceti eforturi mari pentru a valorifica continuu desurile reciclabile. 

 

Banner SapunulCheia.ro

Tommy Hilfiger celebrează lansarea colecției TOMMYXLEWIS în New York

0

Tommy Hilfiger a sărbătorit lansarea primei colecții colaborative TommyXLewis Toamnă 2018, în New York. Creată de celebrul designer American, Tommy Hilfiger și pilotul de curse britanic Lewis Hamilton, cvadruplu Campion Formula 1 FIA și ambasador global pentru TOMMY HILFIGER menswear, colecția îmbrățișează moștenirea de îmbrăcăminte sport a brandului, inspirându-se din stilul clasic american, cu perspectiva personală a lui Hamilton, inspirată din street style-ul său și numărul său norocos, 44.

În cadrul evenimentului a pus muzică Dj Vashtie Kola, iar Travis Scott a susținut un moment muzical special.

Găzduit de Tommy Hilfiger şi Lewis Hamilton, iar printre invitați s-au numărat Nicki Minaj, Hailey Baldwin, Winnie Harlow, Gigi Hadid, Christian ‘King’ Combs, Mabel McVey, Jasmine Sanders, Terrence Jenkins, Teyana Taylor, Lucky Blue Smith, Pyper America, Martha Hunt, Shaun White, Victor Cruz, Karrueche Tran, Dinah Jane, Saweetie, Justine Skye, Yolanda Hadid, Alessandra Ambrosio, Karolina Kurkova, Petra Nemcova, Maria Borges, Sara Sampaio, Devon Windsor, Neels Visser, Cindy Kimberly, Caroline Vreeland, Shea Marie, Bruna Marquezine, Julia Faria, Camila Coutinho, Michelle Salas, Mack Wilds, Johannes Huebl, Nicky Hilton, Rose Bertram, Kailand Morris, Elias Becker, Paris Brosnan, Brandon Thomas Lee, Lori Harvey, Hart Denton, Breah Hicks, Shiggy, King Bach, DJ Ruckus, Chris Tucker şi Shanina Shaik.

Banner SapunulCheia.ro

Revista Sticlei – singurul proiect jurnalistic online dedicat exclusiv sticlei

0

Revista Sticlei este singura publicație care pune în lumină acest material – Sticla – care a început să joace un rol tot mai important în viața noastră, fie că vorbim despre proiecte arhitecturale, rezidențiale, obiecte sau alte aplicații.

Cu acest proiect ne propunem să arătăm modalitățile infinite prin care sticla se poate integra în căminul sau proiectul vostru și cum va transforma spațiile, făcându-le mai deschise, mai fluide, mai transparente, dar nu în ultimul rând mai luminoase.

Revista Sticlei va fi exclusiv în online, va avea curând și o secțiune în limba engleză, ceea ce înseamnă că audiența nu are limite și frontiere, precum sticla.

Pe site, veți citi despre trendurile industriei și evenimente importate, noi tehnologii, inovații, despre folosirea sticlei în arhitectură, dar și aplicațiile acesteia în diferite spații interioare sau exterioare.

Această revistă este pentru designeri, arhitecți, companii specializate, pe scurt pentru oamenii care iubesc transparența în viața lor.

Sperăm ca universul sticlei pe care îl veți găsi prezentat pe site să vă inspire, surprindă și sfătuiască. Enjoy the world of glass!

Contact:
www.revistasticlei.ro
hello@revistasticlei.ro

Banner SapunulCheia.ro

Sapun natural pentru copii

0

A face sapun natural pentru copii este o obligatie morala care ne-am asumat-o. Chiar din primele stadii am cautat idei pentru acest subiect.

Imboldul  a venit de la o reclama la sapun pentru copii existent in anii 30 intr-o campanie de promovare in Ziarul Uniuversul. Presiune aveam si din cosniderente psihanalitice, Sapunul Cheia reprezenta sapunul copilariei mele si a generatiei mele, cea cu Cheia la gat. Dar si din speranta curata de a restarta sapunul Cheia pentru inca o generatie ca Sapunul copilariei.

Ne doream un altceva decat o reteta adaptata. Ne doream ceva care sa exprime atentia deosebita care am acordat-o subiectului. Dar si ceva care sa oglindeasca istoria noastra. Insa transpusa cu informatii, ingrediente si tehnologie contemporana.

Nu am urmarit inovare. Chiar daca la stadiul de atunci eram inovativi chiar pe plan mondial. De fapt, cu sinceritate, formatul dezvoltat de noi inca este rar , chiar pe plan mondial. Am urmarit itemii de mai sus dar centrul de greutate sa pice pe placerea actului de igiena.

Astfel , prin insertia in reteta a unei cantitati generoase de ulei de cocos, aducem o placere suplimentara in actul de igiena si maximalizam acea caracteristica din anii 30 de ” sapunul cu spuma rapida si abundenta”  Aroma aleasa este una neutra de tip floral incit, dupa cca 6 ani de experienta chiar o putem asuma ca ” pacuta” . Caracteristica ” care desinfecteaza” este sine qua non fiindca pastram acelasi format de sapun natural, de produs prin reactie de saponificare, de sare usor alcalina, nonalergenica, bio, eco,

Insa am renuntat la formatele dreptunghiulare de dimensiuni normale . Am generat alte formate , de dimensiuni adaptate manutelor de copii, mai mici. Si ceea ce ne-a impus ca originalitate, formate tridimensionale de personaje vesele. Inovarea consta in generarea propriilor personaje existente in istoria noastra sau cu legatura cu produsele noastre.

Sapun natural pentru copii

Sapunul se produce pe o tehnologie de productie specifica trufelor de ciocolata. Adica turnarea de sapun in matrite de silicon. Matritele de silicon sunt integral produse in atelierele noastre. Tehnologia intre producerea de trufe de ciocolata si cea de sapun este diametral opusa. La ciocolata sarjele de turnare sunt foarte mari fiindca timpii de intarire sunt foarte mari. La sapun sarjele sunt extrem de mici fiindca timpii de intarire sunt extrem de mici. Turnarea in sarje mari ar aduce intarirea sapunului inainte chiar de turnarea lui in matrite. Tehnic sapunul este mai pretentios decit ciocolata. Are o perioada optima de extractie din matrita. daca o faci prea iute se rupe, daca il lasi prea mult, ca la trufele de ciocolata, se ciobeste, risti chiar sa il rupi. Sarjele mici induc costuri superioare restului sapunurilor Cheia, dar choiar si asa, pretul actual este inferior pretului din perioada comunista. In 1967 exista Pitic sapun pentru copii la un pret de cca 6 lei/75 grame… adica cca 24 lei actuali.

Cheia sapun pentru copii – dupa experienta celor peste 6 ani, l-am structurat ca set (cele de mici dimensiuni, cele pina in 25 grame, cu gandul la prichindeii de gradinita) iar cele cu dimensiuni mai generoase, , in jurul a 35 grame l-am adresat unitar. Daca in anii 30 limbajul se adresa parintelui, in secolul XXI ne adresam copilului astfel:

Dragă Îngeraş,
Noi ştim că eşti un copil cuminte .Mămica ta ţi-a spus că spălatul mâinilor şi băiţa te protejează
de microbi şi boli !Acum,împreună cu personajul ales băiţa ta va deveni o plăcere minunată!
Iar spălatul mâinilor înainte de a lua masa,o joacă sănătoasă!

Personajele cert atrag copilul spre actul de igiena!

sapun pentryu copii

In mod cert, contemporanul sapun pentru copii este cel mai inalt calitativ sapun Cheia din istoria sa seculara.

Cu aceeasi speranta sapunul Cheia sa devina pentru inca o generatie Sapunul Copilariei!. Si aceasta generatie sa iasa din acel ultim loc european din pct de vedere al cosumului de sapun .

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE