Acasă Blog Pagina 3846

UPCYCLING: cargo-partner DĂ O NOUĂ UTILIZARE PRELATELOR SCOASE DIN UZ

0
UPCYCLING

cargo-partner transformă prelatele de camion scoase din uz în genți moderne, în colaborare cu tag.werk. Prin intermediul organizației internaționale Caritas, tag.werk derulează în Graz, Austria, un proiect de ocupare a forței de muncă dedicat, în principal, tinerilor. tag.werk a sustinut inițiative similare în Europa Centrală și de Est, inclusiv în România.

Camioanele cargo-partner aflate în tranzit pe diferite rute fac obiectul unor reglementari stricte în domeniul siguranței și trebuie să fie în cea mai bună formă în orice moment, motiv pentru care prelatele vechi sau deteriorate sunt înlocuite periodic. Însă, la cargo-partner, prelatele vechi nu devin, automat, deșeuri!

cargo-partner, furnizor de servicii internaționale de transport și info-logistică, s-a alăturat proiectului austriac tag.werk în vederea reciclării și transformării acestor prelate în ceva nou și util. Prin intermediul proiectului derulat de organizația non-profit Caritas, tinerii care doresc să muncească transformă prelatele în genți, astfel: mai întâi, prelatele uzate sunt spălate, apoi sunt tăiate și cusute. Prelatele primesc o nouă întrebuințare, ca genți de umăr moderne sau genți pentru transportarea produselor de igienă corporală. Mai departe, cargo-partner oferă aceste genți clienților premium, sub formă de cadou în ediție limitată.

În plus față de reciclarea prelatelor care nu mai pot fi utilizate ca atare, proiectul generează soluții de ocupare a forței de muncă într-un mod simplu și nebirocratic. Așadar, inițiativa se aliniază strategiei cargo-partner de dezvoltare durabilă pe toate segmentele de activitate.

Beatrix Lorber, team leader la tag.werk, își exprimă încrederea cu privire la realizarea acestui proiect, în parteneriat cu cargo-partner:
„Acest proiect ne permite să generăm o formă creativă și remunerată de ocupare a forței de muncă pentru persoane ce provin din medii dintre cele mai diverse, îndeosebi tineri, dar și adulți. Pentru mulți dintre ei, aceasta este unica posibilitate de a se întreține, obținând venituri în mod legal, prin prestarea muncii pe o perioadă scurtă.”

Stefan Krauter, CEO cargo-partner, apreciază colaborarea cu tag.werk:
„Suntem mereu în căutare de soluții de dezvoltare durabilă, în calitate de furnizor de servicii logistice cu un interes manifest în domeniul responsabilității față de comunitate și mediu. CSR reprezintă o chestiune de atitudine. Pentru cargo-partner, aceasta presupune integrarea acțiunilor din domenii sensibile, cu impact social, în desfășurarea activității noastre zilnice. Proiectul derulat împreună cu tag.werk constituie un astfel de exemplu.”

Informatii suplimentare:
Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel. + 40 21408 2468, Email: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistica integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani și în 2015 a generat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

tarp-bags

Banner SapunulCheia.ro

Fronturi MDF de calitate superioara, la un click distanta

0
Fronturi MDF

GamaLeon, unul dintre cei mai importanti producatori de fronturi MDF din Romania, anunta relansarea site-ului de prezentare a gamei diversificate proprii – fronturi-mdf.ro, precum si lansarea unui site de prezentare a serviciilor companiei, gamaleon.ro.

”Am observat in ultimii doi ani o crestere de peste 60% a vizitelor pe site si am considerat ca este timpul sa oferim clientilor si potentialilor clienti o navigare intuitiva, o prezentare cat mai completa a gamei de fronturi MDF, precum si a serviciilor noastre. Incercam sa anticipam informatiile de care au nevoie clientii, sa le prezentam intr-o forma cat mai moderna, oferindu-le astfel, inca de la inceput, o experienta placuta in colaborarea cu noi, adaptata cerintelor individuale”, a declarat Cornel Gabor, director general GamaLeon.

Directorul companiei estimeaza o crestere considerabila a comenzilor online in urmatoarea perioada.
”Ne dorim sa facilitam accesul catre produsele noastre in functie de interesul si nevoile fiecarui client in parte, deoarece, din experientele trecute, stim ca majoritatea clientilor care gasesc informatiile necesare pe site, ne trimit direct comanda prin formularul de contact, dorind astfel sa economiseasca timp”, a adaugat Cornel Gabor.

Cu o experienta de peste 12 ani in domeniu, avand o echipa de profesionisti si tehnologie de ultima generatie, GamaLeon s-a impus pe piata fronturilor MDF din tara. Calitatea produselor, preturile competitive si seriozitatea cu care respecta termenele de executie sunt principalele motive pentru care clientii aleg compania. Specialistii GamaLeon ofera clientilor consultanta privind alegerea celor mai potrivite produse si modele, in functie de design-ul clasic sau modern dorit de cumparator.

Oferta variata din portofoliu se diferentiaza prin calitate impusa de standarde, durabilitate si diversitate. In functie de cerintele clientilor, fronturile MDF produse de companie sunt solutii ce contribuie la realizarea amenajarilor interiore dorite. Gama de produse completa si serviciile (debitare, slefuire, vopsire, polisare, ambalare) ofera posibilitati nelimitate clientilor care doresc sa-si transforme casa in caminul ideal.

…………………………………………………………..
Despre fronturile MDF si din lemn masiv, produse de GamaLeon

MDF este acronim pentru medium density fibreboard, ceea ce inseamna placa fibrolemnoasa cu densitate medie.

MDF-ul a devenit un material extrem de cautat in ceea ce priveste realizarea mobilierului de interior, functional si de calitate, mai ales pentru flexibilitatea cu care se pot crea modele de mobilier specifice mediilor cu umiditate crescuta (bucatarie, baie), fiind rezistent la aburi. A reusit sa depaseasca popularitatea binecunoscutului PAL si datorita prelucrarii facile cu care se obtin finisaje complexe si detalii fine.

GamaLeon propune clientilor o gama diversificata de fronturi MDF vopsit sau MDF curbat, specifice mobilierului pentru intreaga locuinta.

MDF-ul curbat produs de GamaLeon este special conceput pentru mobilierul cu design ultra-modern, exclusivist, potrivit atat pentru amenajarea locuintelor, cat si pentru productia reclamelor, stand-urilor si rafturilor de firma. In ultima perioada, MDF-ul curbat a fost unul dintre cele mai cautate modele, datorita tendintelor de design interior actuale, fiind practic si estetic.

In functie de tipologia proiectelor, compania ofera atat fronturi din MDF vopsit – produsul de baza din portofoliu, precum si fronturi din lemn masiv vopsit, fronturi din MDF furniruit vopsit si fronturi pictate manual. Clientii pot alege fronturi MDF in diverse forme, in culori din paletarele RAL, NCS, ICA sau personalizate.

In functie de preferinte, fronturile din lemn masiv pot avea finisaje mate, lucioase sau superlucioase. Variantele lucioase si superlucioase se adreseaza clientilor care doresc un mobilier ultra-modern, in stil futurist high-class, cele mai solicitate modele fiind pentru bucatarie si baie. Varianta mata este utilizata, de obicei, pentru mobilierul clasic, impunator, fiind potrivita totodata si pentru diferite aplicatii, placari sau obiecte de decor.

………………………………………………………………………………………………………………
Despre companie

GamaLeon este unul dintre cei mai mari producatori romani de fronturi din MDF vopsit, MDF furniruit si din lemn masiv vopsit, cu o experienta de peste 12 ani in domeniu. Ne adresam atat producatorilor de mobilier locali si nationali, cat si designerilor de amenajari interioare.

Compania ofera o paleta larga de culori, nuante si texturi, putand realiza astfel toate culorile din paletarele RAL, NCS, ICA, si culori personalizate pe grosimi diferite de MDF. Gama produsa este variata si include modele de fronturi din lemn masiv, mai exact din frasin, stejar, fag si tei.

GamaLeon este partenerul de incredere pentru realizarea de mobilier rezistent si atractiv, usor de curatat si de intretinut. Totul se executa pe comanda, astfel ca fiecare produs este personalizat conform instructiunilor clientilor.
Calitatea produselor, preturile competitive si respectarea termenelor de executie au adus reputatie de prestigiu companiei si au clasat-o ca fiind unul dintre cei mai importanti si solicitati producatori de fronturi MDF si din lemn masiv la nivel national.

postare facebook fronturi mdf neamt

Banner SapunulCheia.ro

Reduceri la tratamentele de slabire, de eliminare a celulitei si de relaxare la High Class Beauty Studio

0
relaxare high class

Centrul de Remodelare Corporala si Estetica Faciala High Class Beauty Studio Bucuresti va invita sa beneficiati de tratamente personalizate la preturi fara concurenta, pentru eliminarea celulitei, slabire, tonifiere si detoxifiere, tratamente faciale pentru rejuvenarea tenului sau mentinerea fermitatii si elasticitatii pielii.

Tratamentele oferite de High Class Beauty Studio Bucuresti reprezinta posibilitatea de a va asigura o sanatate buna pe termen lung, de a va simti si de a arata bine. Prin efectuarea lor veti obtine nu numai silueta dorita ci si vitalitate, sanatate, energie, frumusete, atitudine pozitiva, optimista, bucuria de a trai, putere de munca, incetinirea fenomenului de imbatranire.

Centrul de Remodelare Corporala High Class Beauty Studio Bucuresti vine in intampinarea clientelor, cu pachete aflate in promotie lunar, avand ca scop acoperirea necesarului de proceduri in vederea obtinerii rezultatelor dorite intr-un timp cat mai scurt, stiind ca in acest fel foarte multe doamne isi vor redobandi odata cu greutatea ideala si starea de bine, confort, incredere si fericire. Aceste promotii sunt prezentate pe site-ul www.originalbeauty.ro in pagina de REDUCERI:

– LIPOMASAJ CU TEHNOLOGIE LPG – Abonament 3 sedinte – 100 lei
– 5 SEDINTE DE TRATAMENT CORPORAL PENTRU SLABIRE SI REMODELARE PERSONALIZAT 60 MINUTE/SEDINTA – 250 LEI
– RITUAL SPA: MASAJ CORPORAL SI FACIAL, IMPACHETARI ALGE MARINE, MEZOTERAPIE – 99 LEI
– LIPOSUCTIA VIRTUALA PRIN CAVITATIE – Abonament 3 SEDINTE – 85 LEI

Schimbarea aspectului exterior si intretinerea ulterioara a tonusului organismului nu se rezuma la o simpla scadere in kilograme. Redefinirea siluetei si imbunatatirea aspectului pielii presupun o conduita terapeutica in care schimbarea stilului de viata si a obiceiurilor alimentare trebuie conjugate cu tonifierea musculara, prin exercitii sau electrostimulare si apeland la tratamentele specifice de remodelare corporala.

High Class Beauty Studio Bucuresti detine solutia ideala pentru Frumusete si Silueta – atuuri pe care clientele noastre noastre le-au obtinut: rezultate spectaculoase in lupta contra celulitei si grasimii in exces, tesuturi ferme, corp remodelat, un bun drenaj limfatic, relaxare si optimism redobandit.
Specialistii Centrului ofera consiliere GRATUITA in vederea selectarii tipului de tratament corporal potrivit cu starea generala de sanatate astfel incat rezultatele sa se observe in cel mai scurt timp.

De luni pana sambata, intre orele 9-21, la High Class Beauty Studio puteti beneficia de calitate exceptionala si rezultate garantate! Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro. Pentru alte oferte vizitati www.originalbeauty.ro!

Banner SapunulCheia.ro

One-IT, partener al Handball Beach Challenge Baia Mare

0
handball

One-IT, partener al Handball Beach Challenge Baia Mare

One-IT, în calitate de partener, a sprijinit desfăşurarea primei ediţii a Handball Beach Challenge Baia Mare şi a acordat premii pentru echipele participante.

Competiţia a avut loc în perioada 20-21 august 2016, în centrul vechi al municipiului Baia Mare, unde s-au reunit 12 echipe de handbalişti profesionişti şi amatori, pe o plajă amenajată special pentru acest eveniment.

Tudor Marta, organizatorul acestei prime ediţii a Handball Beach Challenge Baia Mare, este câştigătorul Cupei României şi a Supercupei cu HCM MINAUR în 2014-2015. Sprijinul pe care One-IT l-a oferit în materializarea acestui eveniment a pornit tocmai din dorinţa de a încuraja şi pe mai departe iniţiativele venite din partea tinerilor care investesc energie în dezvoltarea unor proiecte sănătoase pentru comunitatea locală. În plus, One-IT susţine şi încurajează inovaţia, fapt dovedit în nenumărate ocazii în care a organizat sau sponsorizat evenimente unice la nivelul Regiunii de Nord-Vest a ţării şi reconfirmat cu această ocazie.

Pe de altă parte, organizatorii Handball Beach Challenge Baia Mare militează pentru introducerea handbalului pe plajă între disciplinele olimpice, în cel mult 8 ani, iar compania One-IT susţine cu tărie iniţiativele de asemenea anvergură şi importanţă pentru Baia Mare şi pentru viitorul sportului din ţara noastră. Entuziasmul este cu atât mai mare cu cât acest proiect vine din partea unor tineri energici şi întreprinzători, care aduc plus valoare acestui sport şi României în general.

„Sprijinul pe care l-am oferit în organizarea şi premierea tinerilor participanţi la prima ediţie a Handball Beach Challenge Baia Mare reprezintă o investiţie pentru viitor — în viitorul acestor tineri, dar şi în viitorul comunităţii din care facem cu toţii parte. Tocmai de aceea ne bucurăm de ficare dată când putem susţine astfel de iniţiative social-educative.
Sperăm ca prima ediţie a Handball Beach Challenge Baia Mare să încurajeze cât mai mulţi tineri să acţioneze în sensul concretizării planurilor lor antreprenoriale — aşa cum a făcut-o Tudor Marta, să îmbine în mod armonios utilizarea gadgeturilor cu practicarea sporturilor şi să promoveze fair-play-ul în toate activităţile pe care aleg să le practice în timpul lor liber. Mai mult, sperăm ca în viitorul apropiat handbalul pe plajă să se regăsească între sporturile olimpice” — Nicolae ONŢIU, manager One-IT.

August 2016
Baia Mare

Beach Handball Challenge - OneIT (4)

Banner SapunulCheia.ro

Voluntarul anului în domeniul sănătății în 2015 ajunge pe acoperișul Europei

0
Elbrus

ARIPI CA ÎN CER, expediție românească pe ELBRUS, pentru susținerea copiilor bolnavi de cancer

Pe 6 August 2016, a luat startul o expediție românească ce și-a propus ca obiectiv escaladarea celui mai înalt vârf al Europei, Elbrus (5.642 m). Aceste eveniment a generat din partea unuia din membrii echipajului de ascensiune și o campanie de colectare de fonduri pentru susținerea copiilor bonavi de cancer.
“A fost un vis al copilăriei mele să ajung să trăiesc cât mai mult senzația zborului, iar escaladarea de altitudine te aduce foarte aproape de cer, acolo unde simți că prinzi aripi pentru a zbura oriunde. Mama mea, care a fost cadru didactic și a lucrat în toată cariera de dascăl cu cei mici, a plecat subit din această lume din cauza cancerului și cred că pot oferi speranță pentru cei care încă mai au șanse. De aceea, în fiecare expediție montană am ales să susțin cauza socială a copiilor care suferă de afecțiuni oncologice”, a declarat Eliza Nițescu, participantă la expediție și inițiatoarea campaniei ARIPI CA ÎN CER. Ascensiunea a fost un succes, punctul cel mai înalt al Europei fiind atins pe 12 August 2016, la ora 8.45 dimineața. Suma pe care inițiatoarea campaniei și-a propus să o strângă din donațiile susținătorilor cauzei este de 5.642 de lei (1 leu pentru fiecare metru al muntelui Elbrus), însă chiar și la o aproape o săptămână după încheierea expediției, obiectivul a fost îndeplinit în proporție de numai 50%. “Campania pentru Școala de Spital a primit donații cuprinse între 10 și 500 de lei, atât de mari sunt diferențele între donații. Din păcate, eforturile unui fund raiser în România, oricât de mari, depind strict de cercul de apropiați. Oamenii nu au încredere să doneze unor persoane pe care nu le cunosc, chiar dacă organizațiile pe care le reprezintă sunt unele dintre cele mai cunoscute și cu activități transparente. Media donațiilor rămâne între 70 și 100 de lei, iar cauza cancer provoacă reticență extremă în rândul multor persoane. Oamenii preferă să nu se expună niciunui risc emotional, așa că, pe lângă scepticismul legat de fund raiserii necunoscuți, intervine și teama implicării sufletești într-o cauză în care lupta este una dură…”, a mai declarant Eliza Nițescu.
Campania de susținere a copiilor bolnavi de cancer sprijină proiectul “Școala de spital”, demarat în 2012 la Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic Bucuresti “Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu”. Proiectul se adresează copiilor și tinerilor cu diferite forme de cancer, boli ale sângelui sau anemii grave. În prezent, acest proiect se poate desfășura doar prin implicarea persoanelor sau companiilor private, cu sprijinul finanțării acordat de acestea.
Aproximativ 70.000 persoane sunt bolnave de cancer, iar peste 500 de copii sunt diagnosticați cu o formă de cancer în fiecare an în țara noastră. După datele furnizate de Ministerul Sănătății, 60% dintre copiii și adolescenții bolnavi de cancer sunt spitalizați în București în cele două unități de specialitate și anume Institutul Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu și Institutul Clinic Fundeni. Ei sunt forțați să întrerupă temporar sau definitiv școala, din cauza tratamentului sau din cauza recidivării bolii. Acești copii și tineri doresc să învețe, să citească, să participe la sesiuni educative, să se gândească la o profesie pe care o pot practica în viitor. Acești copii și tineri visează la lumea normală pe care să o construiască și în care să aibă locul lor. Cu ajutorul proiectului “Școala de spital”, copiii și adolescenții bolnavi de cancer primesc șansa ca pe timpul spitalizării să își poată continua studiile chiar în mediul în care sunt internați.
Primind Ajutor, Viața Este Luminoasă este convingerea Asociației P.A.V.EL., angajată zi de zi în misiunea de susținere a încrederii în vindecare a copiilor internați în secția de Oncopediatrie a Institutului Fundeni. Fiecare ajutor contează în bătălia cu cea mai necruțătoare boală și este esențial ca tot mai mulți voluntari și donatori să se implice în această luptă, cu atât mai mult ținând cont de faptul că astăzi, cancerul este a doua cauză de mortalitate în rândul copiilor români.
„Pe ELBRUS voi fi mai aproape de aripile de care au nevoie acești copii atinși de cea mai necruțătoare maladie, pentru a zbura cât mai departe de ea, iar viața lor să nu mai însemne cancer, ci să se transforme într-o viață CA ÎN CER!”, susține Eliza Nițescu, care a atins vârful pe 12 August 2016, purtând în suflet și misiunea încredințată de copii.
Eliza Nițescu este la a treia experiență reușită de escaladare a unui vârf important, ea având până acum în palmares și escaladarea Kilimanjaro, Africa (atingerea vârfului Uhuru Peak 5.895 m, în luna August a anului 2015), precum și cel mai înalt vârf al Alpilor, Mont Blanc (4.810 m, Iulie 2014), în ambele expediții având de asemenea drept cauză de umanitară cazurile copiilor care suferă de afecțiuni oncologice (beneficiar a fost tot Asociația P.A.V.E.L.). Eliza și-a propus ca în fiecare an să îndeplinească un obiectiv montan mare, iar pentru 2017/2018 are în plan atingerea celui mai înalt vârf din America de Sud, Aconcagua (6.962 m), singura provocare în acest moment fiind lipsa de fonduri pentru a finanța expediția și echipamentul necesar. Pentru toate aceste realizări, cât și pentru restul campaniilor umanitare în favoarea copiilor care suferă de afecțiuni oncologice, Eliza Nițescu a fost desemnată Voluntarul anului 2015 în domeniul sănătății, în cadrul celei de-a cincea ediție a Galei Naționale a Voluntarilor, premiul fiindu-i înmânat de Raed Arafat.
“Doar împreună putem reda aripilor celor care au nevoie de ajutorul nostru. Numele fiecărui donator este scris pe steagul care a ajuns pe ELBRUS, dar mai ales, numele fiecărui donator va rămâne scris pentru totdeauna în destinul unui copil căruia îi poți reda viața. Fii recunoscător pentru viața frumoasă și lipsită de griji pe care o ai și alege să îți pese de cei de lângă tine!” este îndemnul Elizei, care îi invită la un gest umanitar pe toți aceia care au puterea de a schimba ceva în destinul celor care au toată viața înainte – copiii!
Donațiile se pot face direct în contul Asociației P.A.V.E.L., RO16BPOS71003031332RON01, deschis la BancPost, cu mențiunea: donație pentru campania ARIPI CA ÎN CER sau prin intermediul platformei Galantom, la următorul link:
http://pavel.galantom.ro/elbrus

DESPRE P.A.V.E.L.
Asociaţia P.A.V.E.L. – asociaţia părinţilor cu copii bolnavi de cancer, ONG înfiinţat în 10 mai 1996.
Asociaţia P.A.V.E.L. are drept scop îmbunătăţirea vieţii copiilor şi tinerilor bolnavi de cancer, leucemie şi anemii grave prin acordarea de sprijin moral, informaţional, psihologic, social şi material copiilor, tinerilor bolnavi şi familiilor lor.
Programe şi activităţi desfăşurate de echipa P.A.V.E.L.:
1. Casa părinţilor – găzduire gratuită pe perioada de spitalizare pentru copii bolnavi şi părinţii lor
2. Asistenta socială şi ajutor umanitar de urgenţă
3. Evenimente speciale pentru copiii care petrec sărbătorile în spital
4. Tabere şi excursii pentru copii şi tineri
5. Terapie prin ludoterapie, arte combinate şi terapie ocupaţională
6. Consiliere psihologică
7. Şcoala de spital pentru copii şi adolescenţi spitalizaţi – servicii educaţionale adaptate condiţiei de sănătate
8. Consiliere juridică
9. Kinetoterapie
10. Recuperare prin stimulare senzorială
12. Îmbunătăţirea condiţiilor de îngrijire şi tratament în secţiile de oncopediatrie şi de promovare a drepturilor pacienţilor şi de îmbunătăţire a imaginii acestora
14. Campanii umanitare pentru cazurile sociale care necesită sprijin financiar pentru tratament şi îngrijire de calitate
15. Campanii de conştientizare a publicului asupra semnelor cancerului la copii şi de prevenţie în rândul tinerilor
16. Telverde (Cancer Helpline) 0 800 800 421, linie telefonică disponibilă gratuit din 2007, număr la care pot fi oferite informaţii copiilor şi adolescenţilor bolnavi de cancer, părinţilor precum şi publicului larg interesat. Cancer Helpline este primul şi singurul telefon de acest tip din România. Elbrus 2016_Eliza Nitescu_08

Banner SapunulCheia.ro

G DATA Password Manager face ordine in jungla parolelor

0
gdata

G DATA Total Protection cu noul Password Manager asigura mai multa securitate pe Internet.

O parola pentru fiecare – conturi de e-mail, conturi de social media, smartphone-uri, ATM-uri, magazine online. Acest lucru apasa pe umerii multor persoane. Conform unui studiu realizat de agentia digitala Bitkom, 36% dintre germani se simt coplesiti de numarul de parole. Un manager de parole ajuta la organizarea numeroaselor parole si, in acelasi timp, asigura mai multa securitate. Un modul Password Manager, usor de utilizat, a fost integrat in G DATA Total Protection. Functia cripteaza datele sensibile, cum ar fi numele de utilizator si parolele, intr-o baza de date de pe hard disk.
Noul modul G DATA Password Manager memoreaza parolele pentru magazine online, forumuri si conturi de e-mail. Password Manager apare ca o pictograma in browser, la instalare si, daca este cazul, salveaza fiecare parola necesara pentru site-urile utilizate pentru accesarea conturilor criptate. Datele sunt criptate si stocate pe hard disk si doar utilizatorul poate avea acces la aceste date, folosind o parola master. Integrarea acestui modulul reprezinta sfarsitul parolelor nesigure si a notitelor de pe fituici de hartie.
Expertul G DATA in securitatea datelor, Tim Berghoff, cantareste argumentele pro si contra parolelor in intrarea sa de pe blog si ofera patru sfaturi pentru securizarea conturilor. El pledeaza in special impotriva folosirii aceleasi parole pentru mai multe conturi: “Motivul este simplu. Daca parola utilizata pentru securizarea contului de e-mail sau a retelelor sociale este furata, un atacator are acces la identitatea voastra online. Acest lucru este ca si cum ati pierde o cheie universala care se potriveste la toate yalele usilor locuintei voastre.”
Sfaturi de securitate de la G DATA
• Verificati pe site-uri web, cum ar fi https://www.leakedsource.com sau https://haveibeenpwned.com, daca adresa voastra de e-mail sau numele de utilizator apar in re-zultatele cautarii. In cazul in care apar, nu intrati in panica. Asta nu inseamna neaparat ca cineva a abuzat de conturile voastre de utilizator. Cu toate acestea, modificati parola in cauza sau stergeti imediat contul respectiv daca acesta nu mai este utilizat.
• Instalati un manager de parole. Principiul este extrem de simplu: generati o parola puternica si suficient de complexa, care indeplineste toate cerintele, dar care nu trebuie sa fie memorata – programul va face asta in locul vostru. G DATA include un modul Password Manager in noua versiune a solutiei Total Protection. Dupa instalare, apare ca o pictograma in browser si ia cunostinta de fiecare parola de pe site-urile pe care aveti acces la conturi protejate prin parola.
• Creati o prezentare generala si, daca este necesar, schimbati parolele. Pentru a incepe crearea unei imagini de ansamblu, poate fi de ajutor sa alcatuiti o lista cu toate conturile si parolele asociate pe o coala de hartie, nu pe computer. In cazul in care este evident faptul ca aceeasi parola este utilizata pentru mai multe conturi de utilizator, schimbati toate parolele. Totusi, schimbarea parolelor nu inseamna adaugarea unor numere consecutive, de genul Parola1, Parola2, etc. Ganditi-va la o noua parola sau generati una folosind managerul de parole.
• Aplicati autentificarea 2-factor in cazul in care este posibil. Optiunile corespunzatoare sunt numite in mod uzual “a doua faza a conectarii”, “confirmare Login” sau similar. Facebook, LinkedIn, Dropbox, Google, PayPal si o serie de alti furnizori importanti de servicii ofera aceasta optiune.
Mai multe informatii gasiti pe blogul G DATA https://blog.gdatasoftware.com/2016/28917-p-55w0rd5-blessing-or-curse
PM_Screenshot_GUI_EN_77037

Banner SapunulCheia.ro

Se deschide Boem Club Pianos, cel mai mare magazin de piane din Romania

0

ncepand cu luna Septembrie 2016, Boem Club (www.boemclub.ro), cea mai mare scoala de muzica privata din Bucuresti, isi extinde oferta de servicii, spre zona de vanzari de instrumente muzicale si va deschide cel mai mare magazin de piane si pianine acustice din Romania, denumit Boem Club Pianos.
Magazinul se deschide ca urmare a incheierii parteneriatului intre compania Bol Pianos & Grand Pianos din Olanda si Boem Club. Astfel, furnizorul principal al Boem Club va fi Bol Pianos, companie care detine cel mai mare showroom de piane din Europa, cu un stoc permanent de cca.1500 de pianine si cca. 150 de piane cu coada.

„Cantatul la un instrument bun este deosebit de important pentru fiecare copil sau adult care face muzica. Consider ca preturile pianinelor si pianelor acusice nu ar trebui sa fie prohibitive, ci accesibile tuturor celor care doresc sa isi dezvolte latura artistica, pentru ca, la randul lor, prin cantat, sa ne bucure si sa ne poata incanta prin concertele lor pe toti.
Pianul este cel mai bogat instrument din punct de vedere armonic, este deosebit de important pentru dezvoltarea muzicala a oricarei persoane. Prin parteneriatul cu Boem Club vom pune la dispozitia dumneavoastra piane si pianine acustice calitative, accesibile pentru orice persoana care doreste sa invete sa cante la acest instrument.” Ronald Gerdinus BOL, Bol Pianos and Grand Pianos

Magazinul de instrumente muzicale va fi situat la parterul noului sediu al Scolii de Muzica Boem Club Razoare si va contine atat pianine si piane acustice noi si second hand, cat si instrumente precum viori, chitare, accesorii si partituri. Pasionatii de muzica vor putea achizitiona de la Boem Club Pianos piane si pianine noi si second hand marcile: Steinberg, Perzina, Hoffmann, Bechstein, C.Bechstein, Yamaha, Kawai, Kaiser, Forster, etc.

Pretul unei pianine acustice second hand, reconditionata in fabrica va incepe de la 2 000 de euro, iar al unei pianine noi de la cca. 3 000 de euro. Magazinul va fi deschis Luni-Duminica intre orele 9.00 – 21.00. Pianele si pianinele vor putea fi cumparate, achizitionate in rate, sau inchiriate pentru diferite evenimente. Totodata, se vor putea inchiria de la Boem Club si viori si chitare.

„Dupa ce in decurs de 7 ani am devenit cea mai mare Scoala Privata de Muzica din Romania, dezvoltarea activitatii noastre catre partea de instrumente muzicale a venit natural, datorita faptului ca mereu cautam sa recomandam cursantilor nostri instrumente de calitate, la preturi accesibile, in conformitate cu nevoile lor. Totodata, toti cei care fac muzica, fie ca sunt ei amatori sau profesionisti, au nevoie de o oferta instrumentala mai variata, astfel incat sa poata compara si alege ceea ce este cel mai potrivit pentru ei. Ii invitam pe toti pasionatii de muzica, incepand cu luna septembrie, in magazinul nostru pentru a asculta, testa si alege instrumente de calitate.” a declarat Claudia ATANASOAE, General Manager Boem Club Group.

Despre Scoala de Muzica Boem Club
Scoala de Muzica Boem Club este cea mai mare scoala privata de muzica din Romania, cu peste 750 de cursanti, oferind in limba romana sau in limba engleza, lectii de muzica premium individuale sau de grup, la pian, chitara, vioara, violoncel, tobe, saxofon, clarinet, oboi, flaut, block flute si canto, atat pentru copii, cat si pentru adulti.

Scoala de Muzica Boem Club are 3 sedii, in 3 zone importante ale Capitalei (zona Dorobanti, zona Piata Alba-Iulia – B-dul Decebal si zona Cotroceni-Razoare) si dispune de o echipa tanara, formata din aproximativ 45 de profesori, absolventi de Conservator, buni pedagogi si profesionisti, dedicati meseriei lor si deschisi catre toate genurile muzicale.

Scoala de Muzica Boem Club a fost infiintata in anul 2009, din dorinta de a oferi tuturor iubitorilor si amatorilor de muzica din Bucuresti posibilitatea de a invata sa cante la un instrument preferat sau cu vocea.

Persoana de contact pentru detalii suplimentare:
Denisa PETREAN- PR Specialist
Telefon: 0768 300 396
E-mail: denisa.petrean@boemclub.ro

Banner SapunulCheia.ro

Firma ta e de incredere? Verifica gratuit!

0

Intr-o piata extrem de concurentiala, imaginatia jucatorilor va fi mereu puternic pusa la incercare de catre clienti si colaboratori. Cum castigi un renume, cum te diferentiezi de concurenta si cum ii fidelizezi pe clientii tai? In ce fel ii determini sa te recomande cercului lor de cunostinte?

Raspunsul la toate aceste dileme este increderea. Acest sentiment despre care stim ca se castiga greu si se pierde uneori prea usor sau pe nedrept. Dar, cum in razboi si in dragoste totul este permis, la fel in business viata nu este mereu dreapta si orice mica neintelegere poate duce la scaderea afacerii tale si pierderea aprecierii clientilor.

Doua elemente-cheie care atrag succesul
Cum sa gestionezi reputatia companiei tale si cum sa-ti mentii imaginea curata? Mai multe sfaturi si exemple poti citi aici: http://partenerideincredere.ro/2016/06/23/hello-world/. In practica insa, clientii vor fi mereu impresionati de doua mari directii de comunicare: parerile si recenziile celorlalti clienti publicate in mediul online, si certificarile, premiile si distinctiile obtinute de tine si echipa ta.

Aceste doua elemente contribuie mult la crearea unei imagini de firma de incredere. Modul in care manageriezi conflictele de imagine in mediul online, precum si offline iti poate creste sau scadea afacerea mai mult decat crezi. Iar cand vine vorba despre premii, ele te pozitioneaza in mintea clientilor pe un piedestal foarte important: cu totii vrem sa beneficiem de cele mai bune produse si servicii, toti vrem ce e mai bun pentru noi si ei dragi. Cum stim insa ca o companie e mai buna decat alta? Dupa distinctiile pe care le are.

Goana dupa diplome si trofee porneste inca din scoala, cu diplomele, olimpiadele si concursurile in afara ariei de studiu la care suntem incurajati sa participam. De ce in business uitam sa aplicam acelasi model? Nu este nici pe departe ceva superficial, ci doar dovada calitatii si certificarea promisiunii pe care orice companie o face atunci cand se angajeaza sa ofere ceva clientilor sai.

O certificare unica a afacerii tale
Dincolo de premiile pe care echipa ta le obtine, de diplomele tale ca antreprenor, exista si certificari de excelenta care cantaresc mult in mintea clientilor atunci cand se intalnesc cu ele. Sa ai un renume de firma de incredere te va pozitiona in topul recomandarilor cu siguranta. Dar pentru a putea sa-ti certifici afacerea ca firma de incredere trebuie sa te califici. Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor din Romania CCOC CBOK iti pune la dispozitie platforma http://www.firmadeincredere.ro/signUp, unde poti verifica gratuit daca o firma este incredere.

Cum se evalueaza increderea?
Evaluarea se realizeaza cu ajutorul unui algoritm care analizeaza recenziile publicate in mediul online cu privire la compania ta. Daca firma nu are comentarii negative pe Internet se califica sa fie membra a acestei comunitati care aduna peste 200.000 de firme din Europa de Est si mai mult de 6500 in Romania.
Astfel, poti beneficia de avantajele care decurg din acest statut onorific: vei avea un profil personalizat in cadrul acestei comunitati, unde poti publica stiri si noutati cu privire la activitatea ta profesionala, alte distinctii si rezultate care iti arata succesul. Tot aici vei include adresa, programul de lucru si imagini de interes pentru clientii tai.

Materiale promotionale gratuite
In plus, daca te califici sa devii Firma de Incredere, primesti si o serie de materiale care sa te ajute in promovarea noului tau statut: beneficiezi gratuit de certificatul onorific inramat si autocolante care atesta calitatea de Firma de Incredere pentru a fi remarcat de clienti si colaboratori.
Provocarea lansata de CCOC CBOK este insa de a pastra titulatura onorifica pe care ai castigat-o din partea internautilor prin aplicarea bunelor practici de business pe intreaga durata a desfasurarii activitatii de business, caci certificatul este datat cu ziua si ora la care s-a facut evaluarea reputatiei firmei tale in mediul online. Acest lucru te va responsabiliza sa ai mereu un comportament profesionist si sa manageriezi cu diplomatie eventualele situatii delicate care pot aparea in afacerea ta.

Aplicatia Firma de Incredere
Pentru a raspunde nevoii imediate de informare a romanilor, CCOC CBOK a lansat vara aceasta si aplicatia Firma de Incredere. Astfel, ai la indemana pe telefonul mobil lista firmelor care fac parte din proiect. Cautarea se face dupa numele companiei sau dupa domeniul de activitate, dar si dupa orasul in care vrei sa beneficiezi de serviciile sau produsele firmei cautate.
In acest mod, firma ta va fi mereu in topul rezulatelor atunci cand clientii au nevoie de ceea ce tu oferi. Evalueaza-ti gratuit afacerea, apoi mentine standardele inalte de business cu care i-ai obisnuit pe clientii tai si bucura-te de beneficiile de a fi membru al celei mai mari comunitati de companii din Romania certificate deoarece nu au recenzii negative in mediul online.

Banner SapunulCheia.ro

Un nou tip de ransomware ameninta dispozitivele cu Android

0
GDATA_Infographic_MMWR_Q1_16_New_Android_Malware_per_year_EN_ ANDROID

G Data publica Mobile Malware Report pentru prima jumatate a anului 2016.

Programele ransomware sunt o amenintare tot mai mare pentru utilizatorii de Android. Expertii G DATA au prezis o crestere suplimentara a programelor malware de Android ce va depasi valorile valorile din 2015. Pe de alta parte, campaniile de atacuri actuale au atins un nou nivel al calitatii. Pana acum, aplicatiile rau intentionate aveau succes pe un dispozitiv mobil, datorita utilizatorilor care instalau o aplicatie – in general, din surse nesigure. Infractorii cibernetici au descoperit o modalitate de contrabanda cu ransomware si alte tipuri de malware care nu presupune niciun fel de interactiune din partea utilizatorulului. Vizitarea unui site manipulat este tot ce trebuie. Atunci cand se intampla acest lucru, are loc o infectie drive-by si un program daunator este instalat pe dispozitivul mobil. Expertii in securitate explica noua metoda de infectare in actualul G DATA Mobile Malware Raport, care este disponibil online.
„Smartphone-urile si tabletele sunt foarte populare printre infractorii cibernetici, iar atacurile au crescut calitativ, in mod semnificativ, in acest an. Utilizatorii trebuie sa se asigure ca dispozitivul lor mobil beneficiaza de o protectie completa si sa pastreze permanent sistemul de operare actualizat. Acest lucru asigura ca majoritatea amenintarilor sunt prevenite intr-o anumita masura.”
Christian Geschkat, product manager al solutiilor mobile G DATA

Cum actioneaza infectiile drive-by?
Infractorii online ataca servere web si seteaza site-uri web create special. Apoi atrag utilizatorii pe aceste site-uri prin e-mailuri spam sau publicitate. In acest fel, malware-ul ajunge pe dispozitiv fara stirea utilizatorului, exploatand brese de securitate din sistemul de operare Android.
Aproape 9.500 de cazuri noi de malware de Android in fiecare zi
1.723.265 aplicatii noi de malware de Android in prima jumatate a anului 2016, reprezinta o crestere de mai mult de 30% fata de cea de-a doua jumatate a anului 2015. In medie, expertii G DATA au detectat 9.468 noi aplicatii malware pe zi pentru sistemul de operare Android. Acest lucru inseamna ca o noua tulpina de malware a fost raportata la fiecare 9 secunde. Analistii au identificat deja mai multe aplicatii malware in prima jumatate a anului decat in intreg anul 2014.
G DATA Mobile Malware Report H1 / 2016 este disponibil online https://secure.gd/dl-en-mmwr201601
GDATA_Infographic_MMWR_Q1_16_New_Android_Malware_per_year_EN_RGB_76124w1024h596

Banner SapunulCheia.ro

ARI-Studio a lansat o noua serie de pachete hardware & software pentru restaurante, pub-uri, pensiuni si hoteluri

0
pos restaurante

ARI-Studio a creat pentru patronii si managerii de restaurante, pub-uri, hoteluri, pensiuni si nu numai, o alta serie de patru pachete promotionale ce contin hardware profesional si software HoReCa din gama Unity, dezvoltat de echipa proprie. Pachetele astfel construite ofera calitate ridicata la preturi avantajoase.

Pachet Hardware + Software Restaurant: Monitor Touchscreen 15″ ZT-1501 NOU cu picior metalic + Unitate PC Dell Optiplex Desktop / Desktop SFF refurbished + Software Restaurant UnityPOS
Pret: 2 590.00 lei (TVA inclus)

Pachet Hardware + Software Pub: Monitor Touchscreen 15″ ZT-1501 NOU cu picior metalic + Unitate PC Dell Optiplex Desktop / Desktop SFF refurbished + Software Pub UnityPOS
Pret: 2 390.00 lei (TVA inclus)

Pachet Hardware + Software Receptie Hotel/Pensiune: Monitor Dell 17″ refurbished + Unitate PC Dell Optiplex Desktop / Desktop SFF + Software Receptie UnityBooking
Pret: 1 490.00 lei (TVA inclus)

Pachet Hardware + Software Restaurant + Software Receptie Hotel/Pensiune: Monitor Touchscreen 15″ ZT-1501 NOU cu picior metalic + Monitor Dell 17″ refurbished + 2 x Unitate PC Dell Optiplex Desktop / Desktop SFF + Software Restaurant UnityPOS + Software Receptie UnityBooking
Pret: 3 790.00 lei (TVA inclus)

Toate pachetele contin Licenta Windows 7, Tastatura, Mouse, Instalare, Configurare, Training, Garantie si Transport incluse in pret. De asemenea se asigura mentenanta gratuita 30 de zile de la instalarea software-ului, urmand ca ulterior, in funtie de optiunea clientului, sa se incheie un contract de mentenanta cu plata lunara, in conditii foarte avantajoase.

De asemenea ARI-Studio furnizeaza si alte echipamente hardware necesare in domeniul HoReCa si nu numai (sisteme POS All-in-one, imprimante termice, cititoare de carduri, tablete, scannere, cantare electronice, sertare de bani, laptopuri, calculatoare, monitoare etc.), precum si consumabile sau periferice (role hartie termica, tastatura, mouse, imprimante laser, etc.).

Pentru comenzi si informatii suplimentare:

office@aristudio.ro
0745 056 197 – Robert Anton (IT&C Developer)
0735 88 66 40 – Alexandra Mone (PR&Communication)
0348 422 000 – Magazin
De asemenea puteti vizualiza intreaga gama de produse hardware si software in magazinul ARI-Studio situat in Pitesti, Calea Craiovei, bl. P4, Parter.ari_vertical300pos

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE