Acasă Blog Pagina 3833

ALFA – primul brand de suplimente destinat exclusiv bărbaţilor

0
suplimente dacia plant

Dacia Plant lansează în premieră în România ALFA, prima gamă de suplimente naturale destinată exclusiv bărbaţilor.

Bărbătesc, masculin şi viril sunt cuvinte care creionează portretul ideal al bărbatului modern. Şi totuşi, realitatea este diferită, pentru că bărbatul de astăzi se confruntă cu probleme de sănătate cauzate de stres, sedentarism şi alimentaţie defectuoasă.

Iar problemele nu sunt deloc puţine. De exemplu, ştiaţi că:

– Cazurile de infertilitate masculină sunt cel puţin la fel de frecvente ca cele de infertilitate feminină sau cele comune de cuplu?
– Depresia trece de cele mai multe ori nediagnosticată la bărbaţi? Deşi sunt supuşi de obicei unui stres mai mare, ei nu recunosc sau ignoră semnele de depresie sau alte efecte ale stresului.
– Bărbaţii sunt mai predispuşi dependenţei de substanţe nocive? Ei încep consumul de alcool sau alte substanţe nocive mai devreme, abuzează mai des şi în cantităţi mai mari de alcool şi tutun.
– Bărbaţii trăiesc în medie cu cca 5 ani mai puţin decât femeile?
– Faţă de femei, cu 50% mai puţini bărbaţi merg la medic pentru controale de rutină.

Sănătatea bărbaţilor afectează starea de bine a întregii familii şi trebuie ca aceştia să redevină energici, activi, puternici şi capabili să ofere sprijin celor de lângă ei!

De aceea, Dacia Plant a creat ALFA, primul brand de suplimente alimentare EXCLUSIV pentru bărbaţi. Suplimentele naturale ALFA sunt realizate în urma analizei stilului de viaţă şi a problemelor cu care se confruntă aceştia.

De acum bărbaţii nu mai sunt nevoiţi să caute prin game diferite de suplimente pentru a le găsi pe cele mai potrivite pentru menţinerea sănătăţii masculine şi pentru obţinerea unui plus de energie şi putere.

ALFA este numele sub care ei vor găsi cele mai bune produse pentru potenţă, eliminarea stresului, lupta împotriva dependenţelor, plus de fertilitate şi echilibrare hormonală.

Primele trei produse ALFA lansate în această vară sunt:

• Alfa fără dependenţe comprimate: susţine organismul în lupta împotriva alcoolismului, tabagismului şi a altor tipuri de dependenţe.
• Alfa zero stres comprimate: este recomandat în suprasolicitare, şocuri emoţionale şi tensiuni psihice.
• Alfa mai fertil comprimate: contribuie la menţinerea fertilităţii masculine la un nivel optim şi susţinerea secreţiei de spermatozoizi.

Suplimentele naturale ALFA sunt 100% naturale şi au reţete originale bazate pe plante şi extracte naturale cu efecte intense asupra organismului masculin.

„Sănătatea masculină este de multe ori ignorată şi este motivul pentru care bărbaţii suferă deseori mai mult decât femeile. Prevenţia bolilor trebuie să devină un obicei în viaţa bărbaţilor pentru a se putea bucura de o viaţă lungă, activă şi împlinită” a declarat Carmen Dincă, director de marketing Dacia Plant.

Noile produse ALFA sunt livrate în ambalaje inovatoare care apelează la logica masculină prin simboluri matematice aflate în directă legătură cu efectele promise. Cutiile albastre cu capac gri sunt inspirate din lumea tehnologiei şi a industriei de maşini şi sunt uşor recognoscibile de bărbaţi pe rafturile farmaciilor şi ale magazinelor de produse naturiste.

Dacia Plant lansează astfel provocarea bărbaţilor de a deveni mai sănătoşi, mai activi, mai puternici şi capabili să înfrunte cu succes provocările vieţii moderne.

Despre ALFA:
ALFA este un brandul Dacia Plant. Sub brandul ALFA sunt produse suplimente naturale destinate exclusiv bărbaţilor, venind în întâmpinarea problemelor cotidiene cu care aceştia se confruntă: stres, dependenţe şi infertilitate.

Despre DACIA PLANT:
Dacia Plant este compania românească cu produse naturale inspirate din reţetele tradiţionale, adaptate stilului modern de viaţă. Toate produsele Dacia Plant au concentraţii optime de substanţe active şi nu conțin aditivi, conservanți, coloranți sau îndulcitori artificiali. În fabrica de la Bod-Brașov, Dacia Plant produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri bazate pe plante atent selecționate și pe extracte standardizate. Brandurile companiei sunt: Dacia Plant®, Interferonat®, Îngerașul®, Sublima®, Specialiştii Plantelor®, Citonat®, Pandemiq®, Bun de tot® şi Detoxicolon®. Pentru mai multe informaţii, accesaţi daciaplant.ro.

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

Banner SapunulCheia.ro

Muzeul Național Grigore Antipa – Prins în plasa păianjenului

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală “ Grigore Antipa ” îi invită pe cei mici la un nou modul al Școlii de Vară intitulat „Prins în plasa păianjenului”, care se desfășoară în perioada 29 august – 2 septembrie în Sala Atelier a Muzeului.

În cadrul acestui modul, prin audierea unor prezentări, prin colectarea de material arahnologic în natură și prin diverse activități în laborator, participanții vor învăța elementele de bază ale biologiei păianjenilor, vor învăța să diferențieze mai multe tipuri de medii de viață ale acestora și să identifice câteva specii comune.

Păianjenii sunt ființe fascinante, cu caracteristici și simțuri extraordinare, și care doar în puține cazuri sunt periculoși pentru om.

Vă invităm, deci, să pătrundem și să înțelegem o lume care pare a fi evoluat pe altă planetă.

Cursul care se desfășoară zilnic între orele 10:15 și 12:30 se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani iar taxa de participare este de 150 lei/persoană sau 250 lei/2 frați.

Înscrierea participanților se poate face pe adresa de e-mail: info@antipa.ro

Parteneri media: EmailWing, MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Operational HR 2016

0
hr

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului Operational HR”, pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Printre temele abordate în cadrul evenimentui se regăsesc:

  • cultura organizațională în era tehnologică
  • dinamica pieței muncii; context, efecte și perspective
  • măsurarea performanței angajaților; criterii și evaluare
  • care sunt factorii ce influențează performanța?
  • importanța implementării unui sistem de performance management
  • pregătirea potențialilor angajați; lacunele sistemului educational
  • cât investesc companiile în formarea personalului?
  • implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați; responsabilitate socială și HR
  • managementul diversității; rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
  • risk management în resurse umane; cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
  • instrumente financiare pentru specialiștii în Resurse Umane
  • salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
  • BPO – avantaje, dezavantaje și tendințe

 

Speakerii care au confirmat participarea la evenimentul susținut în București sunt:

  • IOANA MARCU, HR Director, Orange România
  • NICOLETA CARLUGEA, Human Resources Director South Eastern Europe, Draexlmaier Group
  • ANA AFTENI, HR Manager South Eastern Europe, Reckitt Benckiser
  • MIHAI MIRT, HR Manager, Decathlon
  • OANA CIOBANU, HR Director, UP România
  • MELANIA JARAVETE, HR Director, Blue-Air
  • ANTONETA GALEȘ, Director of Communications and Organisational Development, Selgros Cash & Carry
  • JANJAAP BOOGAARD, Head of EMEA Workplace Solutions, Colliers International
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • ALINA RUSU ZĂRNESCU, HR Director, Xerox
  • MIHAELA CORGHENCI, Reward & Support Functions HR Manager, Coca-Cola HBC
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • CĂTĂLINA MARINESCU, HR & Services Manager, Zentiva
  • FLORENTINA SCARLAT, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • IRINA STOIAN, HR Director, Cetelem
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ADINA NANU, Recruitment & Career Development Manager, Romstal
  • LEONARD RIZOIU, Managing Director, Leo HR

 

La Cluj, vom dezbate tematicile propuse alături de:

  • THOMAS PECKRE, Head of HR Operations, Bombardier Transportation
  • ADRIAN DRAGOMIR, Business Analysis Manager, Bombardier Transportation
  • ȘTEFAN ZOICAN, HR Manager, Saint Gobain
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • GABRIEL MĂTĂUAN, HR Director, CRH
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ZOE DOBRE, HR Director, Bergenbier
  • PAUL PĂTRAȘCU, HR Senior Manager Eastern Europe FAE, Fujikura Automotive
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • SORIN ANGHEL, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • ELENA BOBOC, HR Business Partner pentru Divizia Corporate and Investment Banking, Unicredit Bank
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group

 Operational HR va avea loc pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Un eveniment BusinessMark.

Partenerii oficiali ai evenimentului sunt: TMF Group – UCMS Group și  Romanian Software.

Parteneri: Signal Iduna, Wise Finance Solutions, PKF Finconta, Medlife, Up Romania, World Class, Wellington, Max Relax, Graphtec Design si Leo HR.

Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Exec-Edu., Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Portal HR, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Vox Capital, Redactia de Cluj, RBE Connect, PRbox și E-JOBS.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

UPCYCLING: cargo-partner DĂ O NOUĂ UTILIZARE PRELATELOR SCOASE DIN UZ

0
UPCYCLING

cargo-partner transformă prelatele de camion scoase din uz în genți moderne, în colaborare cu tag.werk. Prin intermediul organizației internaționale Caritas, tag.werk derulează în Graz, Austria, un proiect de ocupare a forței de muncă dedicat, în principal, tinerilor. tag.werk a sustinut inițiative similare în Europa Centrală și de Est, inclusiv în România.

Camioanele cargo-partner aflate în tranzit pe diferite rute fac obiectul unor reglementari stricte în domeniul siguranței și trebuie să fie în cea mai bună formă în orice moment, motiv pentru care prelatele vechi sau deteriorate sunt înlocuite periodic. Însă, la cargo-partner, prelatele vechi nu devin, automat, deșeuri!

cargo-partner, furnizor de servicii internaționale de transport și info-logistică, s-a alăturat proiectului austriac tag.werk în vederea reciclării și transformării acestor prelate în ceva nou și util. Prin intermediul proiectului derulat de organizația non-profit Caritas, tinerii care doresc să muncească transformă prelatele în genți, astfel: mai întâi, prelatele uzate sunt spălate, apoi sunt tăiate și cusute. Prelatele primesc o nouă întrebuințare, ca genți de umăr moderne sau genți pentru transportarea produselor de igienă corporală. Mai departe, cargo-partner oferă aceste genți clienților premium, sub formă de cadou în ediție limitată.

În plus față de reciclarea prelatelor care nu mai pot fi utilizate ca atare, proiectul generează soluții de ocupare a forței de muncă într-un mod simplu și nebirocratic. Așadar, inițiativa se aliniază strategiei cargo-partner de dezvoltare durabilă pe toate segmentele de activitate.

Beatrix Lorber, team leader la tag.werk, își exprimă încrederea cu privire la realizarea acestui proiect, în parteneriat cu cargo-partner:
„Acest proiect ne permite să generăm o formă creativă și remunerată de ocupare a forței de muncă pentru persoane ce provin din medii dintre cele mai diverse, îndeosebi tineri, dar și adulți. Pentru mulți dintre ei, aceasta este unica posibilitate de a se întreține, obținând venituri în mod legal, prin prestarea muncii pe o perioadă scurtă.”

Stefan Krauter, CEO cargo-partner, apreciază colaborarea cu tag.werk:
„Suntem mereu în căutare de soluții de dezvoltare durabilă, în calitate de furnizor de servicii logistice cu un interes manifest în domeniul responsabilității față de comunitate și mediu. CSR reprezintă o chestiune de atitudine. Pentru cargo-partner, aceasta presupune integrarea acțiunilor din domenii sensibile, cu impact social, în desfășurarea activității noastre zilnice. Proiectul derulat împreună cu tag.werk constituie un astfel de exemplu.”

Informatii suplimentare:
Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel. + 40 21408 2468, Email: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistica integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani și în 2015 a generat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

tarp-bags

Banner SapunulCheia.ro

Fronturi MDF de calitate superioara, la un click distanta

0
Fronturi MDF

GamaLeon, unul dintre cei mai importanti producatori de fronturi MDF din Romania, anunta relansarea site-ului de prezentare a gamei diversificate proprii – fronturi-mdf.ro, precum si lansarea unui site de prezentare a serviciilor companiei, gamaleon.ro.

”Am observat in ultimii doi ani o crestere de peste 60% a vizitelor pe site si am considerat ca este timpul sa oferim clientilor si potentialilor clienti o navigare intuitiva, o prezentare cat mai completa a gamei de fronturi MDF, precum si a serviciilor noastre. Incercam sa anticipam informatiile de care au nevoie clientii, sa le prezentam intr-o forma cat mai moderna, oferindu-le astfel, inca de la inceput, o experienta placuta in colaborarea cu noi, adaptata cerintelor individuale”, a declarat Cornel Gabor, director general GamaLeon.

Directorul companiei estimeaza o crestere considerabila a comenzilor online in urmatoarea perioada.
”Ne dorim sa facilitam accesul catre produsele noastre in functie de interesul si nevoile fiecarui client in parte, deoarece, din experientele trecute, stim ca majoritatea clientilor care gasesc informatiile necesare pe site, ne trimit direct comanda prin formularul de contact, dorind astfel sa economiseasca timp”, a adaugat Cornel Gabor.

Cu o experienta de peste 12 ani in domeniu, avand o echipa de profesionisti si tehnologie de ultima generatie, GamaLeon s-a impus pe piata fronturilor MDF din tara. Calitatea produselor, preturile competitive si seriozitatea cu care respecta termenele de executie sunt principalele motive pentru care clientii aleg compania. Specialistii GamaLeon ofera clientilor consultanta privind alegerea celor mai potrivite produse si modele, in functie de design-ul clasic sau modern dorit de cumparator.

Oferta variata din portofoliu se diferentiaza prin calitate impusa de standarde, durabilitate si diversitate. In functie de cerintele clientilor, fronturile MDF produse de companie sunt solutii ce contribuie la realizarea amenajarilor interiore dorite. Gama de produse completa si serviciile (debitare, slefuire, vopsire, polisare, ambalare) ofera posibilitati nelimitate clientilor care doresc sa-si transforme casa in caminul ideal.

…………………………………………………………..
Despre fronturile MDF si din lemn masiv, produse de GamaLeon

MDF este acronim pentru medium density fibreboard, ceea ce inseamna placa fibrolemnoasa cu densitate medie.

MDF-ul a devenit un material extrem de cautat in ceea ce priveste realizarea mobilierului de interior, functional si de calitate, mai ales pentru flexibilitatea cu care se pot crea modele de mobilier specifice mediilor cu umiditate crescuta (bucatarie, baie), fiind rezistent la aburi. A reusit sa depaseasca popularitatea binecunoscutului PAL si datorita prelucrarii facile cu care se obtin finisaje complexe si detalii fine.

GamaLeon propune clientilor o gama diversificata de fronturi MDF vopsit sau MDF curbat, specifice mobilierului pentru intreaga locuinta.

MDF-ul curbat produs de GamaLeon este special conceput pentru mobilierul cu design ultra-modern, exclusivist, potrivit atat pentru amenajarea locuintelor, cat si pentru productia reclamelor, stand-urilor si rafturilor de firma. In ultima perioada, MDF-ul curbat a fost unul dintre cele mai cautate modele, datorita tendintelor de design interior actuale, fiind practic si estetic.

In functie de tipologia proiectelor, compania ofera atat fronturi din MDF vopsit – produsul de baza din portofoliu, precum si fronturi din lemn masiv vopsit, fronturi din MDF furniruit vopsit si fronturi pictate manual. Clientii pot alege fronturi MDF in diverse forme, in culori din paletarele RAL, NCS, ICA sau personalizate.

In functie de preferinte, fronturile din lemn masiv pot avea finisaje mate, lucioase sau superlucioase. Variantele lucioase si superlucioase se adreseaza clientilor care doresc un mobilier ultra-modern, in stil futurist high-class, cele mai solicitate modele fiind pentru bucatarie si baie. Varianta mata este utilizata, de obicei, pentru mobilierul clasic, impunator, fiind potrivita totodata si pentru diferite aplicatii, placari sau obiecte de decor.

………………………………………………………………………………………………………………
Despre companie

GamaLeon este unul dintre cei mai mari producatori romani de fronturi din MDF vopsit, MDF furniruit si din lemn masiv vopsit, cu o experienta de peste 12 ani in domeniu. Ne adresam atat producatorilor de mobilier locali si nationali, cat si designerilor de amenajari interioare.

Compania ofera o paleta larga de culori, nuante si texturi, putand realiza astfel toate culorile din paletarele RAL, NCS, ICA, si culori personalizate pe grosimi diferite de MDF. Gama produsa este variata si include modele de fronturi din lemn masiv, mai exact din frasin, stejar, fag si tei.

GamaLeon este partenerul de incredere pentru realizarea de mobilier rezistent si atractiv, usor de curatat si de intretinut. Totul se executa pe comanda, astfel ca fiecare produs este personalizat conform instructiunilor clientilor.
Calitatea produselor, preturile competitive si respectarea termenelor de executie au adus reputatie de prestigiu companiei si au clasat-o ca fiind unul dintre cei mai importanti si solicitati producatori de fronturi MDF si din lemn masiv la nivel national.

postare facebook fronturi mdf neamt

Banner SapunulCheia.ro

Reduceri la tratamentele de slabire, de eliminare a celulitei si de relaxare la High Class Beauty Studio

0
relaxare high class

Centrul de Remodelare Corporala si Estetica Faciala High Class Beauty Studio Bucuresti va invita sa beneficiati de tratamente personalizate la preturi fara concurenta, pentru eliminarea celulitei, slabire, tonifiere si detoxifiere, tratamente faciale pentru rejuvenarea tenului sau mentinerea fermitatii si elasticitatii pielii.

Tratamentele oferite de High Class Beauty Studio Bucuresti reprezinta posibilitatea de a va asigura o sanatate buna pe termen lung, de a va simti si de a arata bine. Prin efectuarea lor veti obtine nu numai silueta dorita ci si vitalitate, sanatate, energie, frumusete, atitudine pozitiva, optimista, bucuria de a trai, putere de munca, incetinirea fenomenului de imbatranire.

Centrul de Remodelare Corporala High Class Beauty Studio Bucuresti vine in intampinarea clientelor, cu pachete aflate in promotie lunar, avand ca scop acoperirea necesarului de proceduri in vederea obtinerii rezultatelor dorite intr-un timp cat mai scurt, stiind ca in acest fel foarte multe doamne isi vor redobandi odata cu greutatea ideala si starea de bine, confort, incredere si fericire. Aceste promotii sunt prezentate pe site-ul www.originalbeauty.ro in pagina de REDUCERI:

– LIPOMASAJ CU TEHNOLOGIE LPG – Abonament 3 sedinte – 100 lei
– 5 SEDINTE DE TRATAMENT CORPORAL PENTRU SLABIRE SI REMODELARE PERSONALIZAT 60 MINUTE/SEDINTA – 250 LEI
– RITUAL SPA: MASAJ CORPORAL SI FACIAL, IMPACHETARI ALGE MARINE, MEZOTERAPIE – 99 LEI
– LIPOSUCTIA VIRTUALA PRIN CAVITATIE – Abonament 3 SEDINTE – 85 LEI

Schimbarea aspectului exterior si intretinerea ulterioara a tonusului organismului nu se rezuma la o simpla scadere in kilograme. Redefinirea siluetei si imbunatatirea aspectului pielii presupun o conduita terapeutica in care schimbarea stilului de viata si a obiceiurilor alimentare trebuie conjugate cu tonifierea musculara, prin exercitii sau electrostimulare si apeland la tratamentele specifice de remodelare corporala.

High Class Beauty Studio Bucuresti detine solutia ideala pentru Frumusete si Silueta – atuuri pe care clientele noastre noastre le-au obtinut: rezultate spectaculoase in lupta contra celulitei si grasimii in exces, tesuturi ferme, corp remodelat, un bun drenaj limfatic, relaxare si optimism redobandit.
Specialistii Centrului ofera consiliere GRATUITA in vederea selectarii tipului de tratament corporal potrivit cu starea generala de sanatate astfel incat rezultatele sa se observe in cel mai scurt timp.

De luni pana sambata, intre orele 9-21, la High Class Beauty Studio puteti beneficia de calitate exceptionala si rezultate garantate! Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro. Pentru alte oferte vizitati www.originalbeauty.ro!

Banner SapunulCheia.ro

One-IT, partener al Handball Beach Challenge Baia Mare

0
handball

One-IT, partener al Handball Beach Challenge Baia Mare

One-IT, în calitate de partener, a sprijinit desfăşurarea primei ediţii a Handball Beach Challenge Baia Mare şi a acordat premii pentru echipele participante.

Competiţia a avut loc în perioada 20-21 august 2016, în centrul vechi al municipiului Baia Mare, unde s-au reunit 12 echipe de handbalişti profesionişti şi amatori, pe o plajă amenajată special pentru acest eveniment.

Tudor Marta, organizatorul acestei prime ediţii a Handball Beach Challenge Baia Mare, este câştigătorul Cupei României şi a Supercupei cu HCM MINAUR în 2014-2015. Sprijinul pe care One-IT l-a oferit în materializarea acestui eveniment a pornit tocmai din dorinţa de a încuraja şi pe mai departe iniţiativele venite din partea tinerilor care investesc energie în dezvoltarea unor proiecte sănătoase pentru comunitatea locală. În plus, One-IT susţine şi încurajează inovaţia, fapt dovedit în nenumărate ocazii în care a organizat sau sponsorizat evenimente unice la nivelul Regiunii de Nord-Vest a ţării şi reconfirmat cu această ocazie.

Pe de altă parte, organizatorii Handball Beach Challenge Baia Mare militează pentru introducerea handbalului pe plajă între disciplinele olimpice, în cel mult 8 ani, iar compania One-IT susţine cu tărie iniţiativele de asemenea anvergură şi importanţă pentru Baia Mare şi pentru viitorul sportului din ţara noastră. Entuziasmul este cu atât mai mare cu cât acest proiect vine din partea unor tineri energici şi întreprinzători, care aduc plus valoare acestui sport şi României în general.

„Sprijinul pe care l-am oferit în organizarea şi premierea tinerilor participanţi la prima ediţie a Handball Beach Challenge Baia Mare reprezintă o investiţie pentru viitor — în viitorul acestor tineri, dar şi în viitorul comunităţii din care facem cu toţii parte. Tocmai de aceea ne bucurăm de ficare dată când putem susţine astfel de iniţiative social-educative.
Sperăm ca prima ediţie a Handball Beach Challenge Baia Mare să încurajeze cât mai mulţi tineri să acţioneze în sensul concretizării planurilor lor antreprenoriale — aşa cum a făcut-o Tudor Marta, să îmbine în mod armonios utilizarea gadgeturilor cu practicarea sporturilor şi să promoveze fair-play-ul în toate activităţile pe care aleg să le practice în timpul lor liber. Mai mult, sperăm ca în viitorul apropiat handbalul pe plajă să se regăsească între sporturile olimpice” — Nicolae ONŢIU, manager One-IT.

August 2016
Baia Mare

Beach Handball Challenge - OneIT (4)

Banner SapunulCheia.ro

Voluntarul anului în domeniul sănătății în 2015 ajunge pe acoperișul Europei

0
Elbrus

ARIPI CA ÎN CER, expediție românească pe ELBRUS, pentru susținerea copiilor bolnavi de cancer

Pe 6 August 2016, a luat startul o expediție românească ce și-a propus ca obiectiv escaladarea celui mai înalt vârf al Europei, Elbrus (5.642 m). Aceste eveniment a generat din partea unuia din membrii echipajului de ascensiune și o campanie de colectare de fonduri pentru susținerea copiilor bonavi de cancer.
“A fost un vis al copilăriei mele să ajung să trăiesc cât mai mult senzația zborului, iar escaladarea de altitudine te aduce foarte aproape de cer, acolo unde simți că prinzi aripi pentru a zbura oriunde. Mama mea, care a fost cadru didactic și a lucrat în toată cariera de dascăl cu cei mici, a plecat subit din această lume din cauza cancerului și cred că pot oferi speranță pentru cei care încă mai au șanse. De aceea, în fiecare expediție montană am ales să susțin cauza socială a copiilor care suferă de afecțiuni oncologice”, a declarat Eliza Nițescu, participantă la expediție și inițiatoarea campaniei ARIPI CA ÎN CER. Ascensiunea a fost un succes, punctul cel mai înalt al Europei fiind atins pe 12 August 2016, la ora 8.45 dimineața. Suma pe care inițiatoarea campaniei și-a propus să o strângă din donațiile susținătorilor cauzei este de 5.642 de lei (1 leu pentru fiecare metru al muntelui Elbrus), însă chiar și la o aproape o săptămână după încheierea expediției, obiectivul a fost îndeplinit în proporție de numai 50%. “Campania pentru Școala de Spital a primit donații cuprinse între 10 și 500 de lei, atât de mari sunt diferențele între donații. Din păcate, eforturile unui fund raiser în România, oricât de mari, depind strict de cercul de apropiați. Oamenii nu au încredere să doneze unor persoane pe care nu le cunosc, chiar dacă organizațiile pe care le reprezintă sunt unele dintre cele mai cunoscute și cu activități transparente. Media donațiilor rămâne între 70 și 100 de lei, iar cauza cancer provoacă reticență extremă în rândul multor persoane. Oamenii preferă să nu se expună niciunui risc emotional, așa că, pe lângă scepticismul legat de fund raiserii necunoscuți, intervine și teama implicării sufletești într-o cauză în care lupta este una dură…”, a mai declarant Eliza Nițescu.
Campania de susținere a copiilor bolnavi de cancer sprijină proiectul “Școala de spital”, demarat în 2012 la Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic Bucuresti “Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu”. Proiectul se adresează copiilor și tinerilor cu diferite forme de cancer, boli ale sângelui sau anemii grave. În prezent, acest proiect se poate desfășura doar prin implicarea persoanelor sau companiilor private, cu sprijinul finanțării acordat de acestea.
Aproximativ 70.000 persoane sunt bolnave de cancer, iar peste 500 de copii sunt diagnosticați cu o formă de cancer în fiecare an în țara noastră. După datele furnizate de Ministerul Sănătății, 60% dintre copiii și adolescenții bolnavi de cancer sunt spitalizați în București în cele două unități de specialitate și anume Institutul Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu și Institutul Clinic Fundeni. Ei sunt forțați să întrerupă temporar sau definitiv școala, din cauza tratamentului sau din cauza recidivării bolii. Acești copii și tineri doresc să învețe, să citească, să participe la sesiuni educative, să se gândească la o profesie pe care o pot practica în viitor. Acești copii și tineri visează la lumea normală pe care să o construiască și în care să aibă locul lor. Cu ajutorul proiectului “Școala de spital”, copiii și adolescenții bolnavi de cancer primesc șansa ca pe timpul spitalizării să își poată continua studiile chiar în mediul în care sunt internați.
Primind Ajutor, Viața Este Luminoasă este convingerea Asociației P.A.V.EL., angajată zi de zi în misiunea de susținere a încrederii în vindecare a copiilor internați în secția de Oncopediatrie a Institutului Fundeni. Fiecare ajutor contează în bătălia cu cea mai necruțătoare boală și este esențial ca tot mai mulți voluntari și donatori să se implice în această luptă, cu atât mai mult ținând cont de faptul că astăzi, cancerul este a doua cauză de mortalitate în rândul copiilor români.
„Pe ELBRUS voi fi mai aproape de aripile de care au nevoie acești copii atinși de cea mai necruțătoare maladie, pentru a zbura cât mai departe de ea, iar viața lor să nu mai însemne cancer, ci să se transforme într-o viață CA ÎN CER!”, susține Eliza Nițescu, care a atins vârful pe 12 August 2016, purtând în suflet și misiunea încredințată de copii.
Eliza Nițescu este la a treia experiență reușită de escaladare a unui vârf important, ea având până acum în palmares și escaladarea Kilimanjaro, Africa (atingerea vârfului Uhuru Peak 5.895 m, în luna August a anului 2015), precum și cel mai înalt vârf al Alpilor, Mont Blanc (4.810 m, Iulie 2014), în ambele expediții având de asemenea drept cauză de umanitară cazurile copiilor care suferă de afecțiuni oncologice (beneficiar a fost tot Asociația P.A.V.E.L.). Eliza și-a propus ca în fiecare an să îndeplinească un obiectiv montan mare, iar pentru 2017/2018 are în plan atingerea celui mai înalt vârf din America de Sud, Aconcagua (6.962 m), singura provocare în acest moment fiind lipsa de fonduri pentru a finanța expediția și echipamentul necesar. Pentru toate aceste realizări, cât și pentru restul campaniilor umanitare în favoarea copiilor care suferă de afecțiuni oncologice, Eliza Nițescu a fost desemnată Voluntarul anului 2015 în domeniul sănătății, în cadrul celei de-a cincea ediție a Galei Naționale a Voluntarilor, premiul fiindu-i înmânat de Raed Arafat.
“Doar împreună putem reda aripilor celor care au nevoie de ajutorul nostru. Numele fiecărui donator este scris pe steagul care a ajuns pe ELBRUS, dar mai ales, numele fiecărui donator va rămâne scris pentru totdeauna în destinul unui copil căruia îi poți reda viața. Fii recunoscător pentru viața frumoasă și lipsită de griji pe care o ai și alege să îți pese de cei de lângă tine!” este îndemnul Elizei, care îi invită la un gest umanitar pe toți aceia care au puterea de a schimba ceva în destinul celor care au toată viața înainte – copiii!
Donațiile se pot face direct în contul Asociației P.A.V.E.L., RO16BPOS71003031332RON01, deschis la BancPost, cu mențiunea: donație pentru campania ARIPI CA ÎN CER sau prin intermediul platformei Galantom, la următorul link:
http://pavel.galantom.ro/elbrus

DESPRE P.A.V.E.L.
Asociaţia P.A.V.E.L. – asociaţia părinţilor cu copii bolnavi de cancer, ONG înfiinţat în 10 mai 1996.
Asociaţia P.A.V.E.L. are drept scop îmbunătăţirea vieţii copiilor şi tinerilor bolnavi de cancer, leucemie şi anemii grave prin acordarea de sprijin moral, informaţional, psihologic, social şi material copiilor, tinerilor bolnavi şi familiilor lor.
Programe şi activităţi desfăşurate de echipa P.A.V.E.L.:
1. Casa părinţilor – găzduire gratuită pe perioada de spitalizare pentru copii bolnavi şi părinţii lor
2. Asistenta socială şi ajutor umanitar de urgenţă
3. Evenimente speciale pentru copiii care petrec sărbătorile în spital
4. Tabere şi excursii pentru copii şi tineri
5. Terapie prin ludoterapie, arte combinate şi terapie ocupaţională
6. Consiliere psihologică
7. Şcoala de spital pentru copii şi adolescenţi spitalizaţi – servicii educaţionale adaptate condiţiei de sănătate
8. Consiliere juridică
9. Kinetoterapie
10. Recuperare prin stimulare senzorială
12. Îmbunătăţirea condiţiilor de îngrijire şi tratament în secţiile de oncopediatrie şi de promovare a drepturilor pacienţilor şi de îmbunătăţire a imaginii acestora
14. Campanii umanitare pentru cazurile sociale care necesită sprijin financiar pentru tratament şi îngrijire de calitate
15. Campanii de conştientizare a publicului asupra semnelor cancerului la copii şi de prevenţie în rândul tinerilor
16. Telverde (Cancer Helpline) 0 800 800 421, linie telefonică disponibilă gratuit din 2007, număr la care pot fi oferite informaţii copiilor şi adolescenţilor bolnavi de cancer, părinţilor precum şi publicului larg interesat. Cancer Helpline este primul şi singurul telefon de acest tip din România. Elbrus 2016_Eliza Nitescu_08

Banner SapunulCheia.ro

G DATA Password Manager face ordine in jungla parolelor

0
gdata

G DATA Total Protection cu noul Password Manager asigura mai multa securitate pe Internet.

O parola pentru fiecare – conturi de e-mail, conturi de social media, smartphone-uri, ATM-uri, magazine online. Acest lucru apasa pe umerii multor persoane. Conform unui studiu realizat de agentia digitala Bitkom, 36% dintre germani se simt coplesiti de numarul de parole. Un manager de parole ajuta la organizarea numeroaselor parole si, in acelasi timp, asigura mai multa securitate. Un modul Password Manager, usor de utilizat, a fost integrat in G DATA Total Protection. Functia cripteaza datele sensibile, cum ar fi numele de utilizator si parolele, intr-o baza de date de pe hard disk.
Noul modul G DATA Password Manager memoreaza parolele pentru magazine online, forumuri si conturi de e-mail. Password Manager apare ca o pictograma in browser, la instalare si, daca este cazul, salveaza fiecare parola necesara pentru site-urile utilizate pentru accesarea conturilor criptate. Datele sunt criptate si stocate pe hard disk si doar utilizatorul poate avea acces la aceste date, folosind o parola master. Integrarea acestui modulul reprezinta sfarsitul parolelor nesigure si a notitelor de pe fituici de hartie.
Expertul G DATA in securitatea datelor, Tim Berghoff, cantareste argumentele pro si contra parolelor in intrarea sa de pe blog si ofera patru sfaturi pentru securizarea conturilor. El pledeaza in special impotriva folosirii aceleasi parole pentru mai multe conturi: “Motivul este simplu. Daca parola utilizata pentru securizarea contului de e-mail sau a retelelor sociale este furata, un atacator are acces la identitatea voastra online. Acest lucru este ca si cum ati pierde o cheie universala care se potriveste la toate yalele usilor locuintei voastre.”
Sfaturi de securitate de la G DATA
• Verificati pe site-uri web, cum ar fi https://www.leakedsource.com sau https://haveibeenpwned.com, daca adresa voastra de e-mail sau numele de utilizator apar in re-zultatele cautarii. In cazul in care apar, nu intrati in panica. Asta nu inseamna neaparat ca cineva a abuzat de conturile voastre de utilizator. Cu toate acestea, modificati parola in cauza sau stergeti imediat contul respectiv daca acesta nu mai este utilizat.
• Instalati un manager de parole. Principiul este extrem de simplu: generati o parola puternica si suficient de complexa, care indeplineste toate cerintele, dar care nu trebuie sa fie memorata – programul va face asta in locul vostru. G DATA include un modul Password Manager in noua versiune a solutiei Total Protection. Dupa instalare, apare ca o pictograma in browser si ia cunostinta de fiecare parola de pe site-urile pe care aveti acces la conturi protejate prin parola.
• Creati o prezentare generala si, daca este necesar, schimbati parolele. Pentru a incepe crearea unei imagini de ansamblu, poate fi de ajutor sa alcatuiti o lista cu toate conturile si parolele asociate pe o coala de hartie, nu pe computer. In cazul in care este evident faptul ca aceeasi parola este utilizata pentru mai multe conturi de utilizator, schimbati toate parolele. Totusi, schimbarea parolelor nu inseamna adaugarea unor numere consecutive, de genul Parola1, Parola2, etc. Ganditi-va la o noua parola sau generati una folosind managerul de parole.
• Aplicati autentificarea 2-factor in cazul in care este posibil. Optiunile corespunzatoare sunt numite in mod uzual “a doua faza a conectarii”, “confirmare Login” sau similar. Facebook, LinkedIn, Dropbox, Google, PayPal si o serie de alti furnizori importanti de servicii ofera aceasta optiune.
Mai multe informatii gasiti pe blogul G DATA https://blog.gdatasoftware.com/2016/28917-p-55w0rd5-blessing-or-curse
PM_Screenshot_GUI_EN_77037

Banner SapunulCheia.ro

Se deschide Boem Club Pianos, cel mai mare magazin de piane din Romania

0

ncepand cu luna Septembrie 2016, Boem Club (www.boemclub.ro), cea mai mare scoala de muzica privata din Bucuresti, isi extinde oferta de servicii, spre zona de vanzari de instrumente muzicale si va deschide cel mai mare magazin de piane si pianine acustice din Romania, denumit Boem Club Pianos.
Magazinul se deschide ca urmare a incheierii parteneriatului intre compania Bol Pianos & Grand Pianos din Olanda si Boem Club. Astfel, furnizorul principal al Boem Club va fi Bol Pianos, companie care detine cel mai mare showroom de piane din Europa, cu un stoc permanent de cca.1500 de pianine si cca. 150 de piane cu coada.

„Cantatul la un instrument bun este deosebit de important pentru fiecare copil sau adult care face muzica. Consider ca preturile pianinelor si pianelor acusice nu ar trebui sa fie prohibitive, ci accesibile tuturor celor care doresc sa isi dezvolte latura artistica, pentru ca, la randul lor, prin cantat, sa ne bucure si sa ne poata incanta prin concertele lor pe toti.
Pianul este cel mai bogat instrument din punct de vedere armonic, este deosebit de important pentru dezvoltarea muzicala a oricarei persoane. Prin parteneriatul cu Boem Club vom pune la dispozitia dumneavoastra piane si pianine acustice calitative, accesibile pentru orice persoana care doreste sa invete sa cante la acest instrument.” Ronald Gerdinus BOL, Bol Pianos and Grand Pianos

Magazinul de instrumente muzicale va fi situat la parterul noului sediu al Scolii de Muzica Boem Club Razoare si va contine atat pianine si piane acustice noi si second hand, cat si instrumente precum viori, chitare, accesorii si partituri. Pasionatii de muzica vor putea achizitiona de la Boem Club Pianos piane si pianine noi si second hand marcile: Steinberg, Perzina, Hoffmann, Bechstein, C.Bechstein, Yamaha, Kawai, Kaiser, Forster, etc.

Pretul unei pianine acustice second hand, reconditionata in fabrica va incepe de la 2 000 de euro, iar al unei pianine noi de la cca. 3 000 de euro. Magazinul va fi deschis Luni-Duminica intre orele 9.00 – 21.00. Pianele si pianinele vor putea fi cumparate, achizitionate in rate, sau inchiriate pentru diferite evenimente. Totodata, se vor putea inchiria de la Boem Club si viori si chitare.

„Dupa ce in decurs de 7 ani am devenit cea mai mare Scoala Privata de Muzica din Romania, dezvoltarea activitatii noastre catre partea de instrumente muzicale a venit natural, datorita faptului ca mereu cautam sa recomandam cursantilor nostri instrumente de calitate, la preturi accesibile, in conformitate cu nevoile lor. Totodata, toti cei care fac muzica, fie ca sunt ei amatori sau profesionisti, au nevoie de o oferta instrumentala mai variata, astfel incat sa poata compara si alege ceea ce este cel mai potrivit pentru ei. Ii invitam pe toti pasionatii de muzica, incepand cu luna septembrie, in magazinul nostru pentru a asculta, testa si alege instrumente de calitate.” a declarat Claudia ATANASOAE, General Manager Boem Club Group.

Despre Scoala de Muzica Boem Club
Scoala de Muzica Boem Club este cea mai mare scoala privata de muzica din Romania, cu peste 750 de cursanti, oferind in limba romana sau in limba engleza, lectii de muzica premium individuale sau de grup, la pian, chitara, vioara, violoncel, tobe, saxofon, clarinet, oboi, flaut, block flute si canto, atat pentru copii, cat si pentru adulti.

Scoala de Muzica Boem Club are 3 sedii, in 3 zone importante ale Capitalei (zona Dorobanti, zona Piata Alba-Iulia – B-dul Decebal si zona Cotroceni-Razoare) si dispune de o echipa tanara, formata din aproximativ 45 de profesori, absolventi de Conservator, buni pedagogi si profesionisti, dedicati meseriei lor si deschisi catre toate genurile muzicale.

Scoala de Muzica Boem Club a fost infiintata in anul 2009, din dorinta de a oferi tuturor iubitorilor si amatorilor de muzica din Bucuresti posibilitatea de a invata sa cante la un instrument preferat sau cu vocea.

Persoana de contact pentru detalii suplimentare:
Denisa PETREAN- PR Specialist
Telefon: 0768 300 396
E-mail: denisa.petrean@boemclub.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE